Tékozló Homár

Idegek harca a Mammutban

2014.03.19. 12:17 | jackyll | 71 komment

Naiv ügyfél összetűzésbe került a Mammutban lévő Naturwash személyzetével, miután közölték vele, hogy túl olcsón mosatott, amiért nem jár parkolókártya. A helyzet verbálisan fokozódott, az autós leparasztozta a autómosót, az meg közölte, hogy húzzon el, és visszadobta a kulcsát. Anyagi kár nem történt. Az autómosó a közepesen paranoiás séma szerint hitelrontással vádolja naiv ügyfelet:

A tegnapi nap (2014.03.16.) a Mammutban lévő autómosóban lemosattam önöknél kívül-belül az autómat. Nem először voltam önöknél, mert a saját és a céges autókat is oda szoktam vinni, mivel elég sok dolgom szokott lenni a Mammutban. Eddig minden rendben volt szépen dolgoztak mindig. De sajnos vasárnap sikerült kifognom egy igencsak bunkó autómosós vezetőt.

Dolgom végeztével lementem a mosóba amikor is az alapvetően ideges pénztáros, mosóvezető úriembertől áfás számlát kértem lévén a tegnapi nap a céges autóval mentem be a Mammutban. Ez már nagyon felidegesítette. Amit nem is értek, de mindegy. Aztán kérdeztem, hogy parkolókártyát tud-e adni. Mondta, hogy nem, mert ilyen olcsó mosásra nem adnak (5400ft volt)… és ekkor kimutatott egy kiírásra miszerint csak akkor jár a parkoló kártya ha 7e forint felett vásárol az ember. Amivel nem lett volna problémám. De megjegyeztem neki, hogy múlt héten persze a Mercedesre adott amikor jatott is adtam. (A céges autóra nem adtam mivel az nem az én költségem.)

És ekkor azt mondta, hogy ilyen olcsó autókra nem adnak…. Ekkor egy kicsit elgurult a pirulám és akkor azt mondtam, hogy miért neked mid van paraszt! Nyílván ezt nem kellet volna de ekkora már kijött belőlem… Ezután mondta, hogy húzzál innen el… És ekkor már a többi dolgozó is körbeállt minket (a fél család is velem volt) ami kicsit se volt félelmetes mintegy 4-5 kopasz kigyúrt ember. De nyílván nem vertek volna meg minket a Mammut közepén, de azért félelmetes volt…

Majd beültünk a kocsiba a kulcs nem volt benne ezért kiszálltam és elkértem és a mosóvezető fogta és nekem dobta. Ekkor megkérdeztem, hogy hol van a panaszkönyv. Természetesen azt mondta, hogy nincs és húzzak el a francba. Na akkor ez volt az a pont amikor kicsit idegesen távoztam…

Ezt a levelet nem azért írom, mert bármilyen ingyen mosást szeretnék kapni. Hanem azért, hogy megóvjak mindenkit aki oda menne és tájékoztassam a vezetést is.
Ezt a levelet elküldöm a fogyasztóvédelemnek és a Homár Blognak is.

Köszönettel,

Egy volt vásárlójuk

Kedves ! Köszönjük, hogy megtisztelt bennünket bizalmával és nekünk is elküldte a levelet amit más helyekre is továbbított! Hosszasan olvastuk és elemeztük amit leírt, megfelelő figyelemmel vettük tudomásul az Ön által leírt sérelmet. Vezetőként a helyzetet a legszélesebb rálátással és objektivitással szemlélve a következő kérdésekre szeretnénk még választ kapni a helyzet tisztázására:

- a számla kérését a Kollégánk elutasította, vagy csak Ön gondolja, hogy nem vette jó néven?
- miből gondolta hogy a Kolléga a Mercedes, illetve a más típusú autó alapján ítélte meg a parkolókártya kiadását?
- a Kolléga "parasztnak" titulálása Ön szerint is helytelen volt? Vagy jogosnak tartja?
- Felismerné a 4-5 kopasz kigyúrt dolgozót? Amennyiben igen, szigorú szembesítés elé állítjuk Őket!
- a magához dobott kulcs szituáció a kamerán is rögzítve lehet, ha szeretne ez ügyben tovább menni, megkeressük Önnek a felvételen...

Kérjük, hogy kérdéseinket gondolja át, és válaszolja meg. Mi komolyan vesszük problémáját, de csak akkor tudunk tovább lépni az ügyben ha ezekre válaszokat kapunk!

A cég sajnos sok más cég és magánszemély céltáblája neve és ismertsége végett, kérem ne vegye rossz néven kérdéseinket, de szűrnünk kell a sérelmeket. Egy szituáció megértéséhez és a helyzet korrigálásához alaposabb ismeret szükséges. A Natur Wash nem fenyegethető, így semmiképpen sem adnánk ingyen autómosást, sem más szolgáltatást, de szeretnénk megoldani a helyzetet és a feszültséget, ami olyan indulatot váltott ki Önből, hogy rögtön hivatalos szervekhez fordult, így egy személyes találkozót felajánlunk Önnek ahol tisztázhatjuk az ügyet!

Állításai igen komolyak, így arra is felhívnánk figyelmét, természetesen az objektivitás és pártatlanság ténye mellett, hogy hamis rágalom esetén kénytelenek vagyunk mi is szervekhez fordulni hitelrontás végett.

Üdvözlettel:
NaturWash vezetőség


Kedves Naturwash,
 
Nagyon köszönöm, a gyors és szíves válaszukat!
- A kolléga nem vissza utasította, csak az áfás számla hallatára a hozzáállása megváltozott
- Abból itéltem meg, hogy a múlt héten még kaptam parkoló kártyát simán (természetesen ezt vissza vonom a múlt héten még nem volt a 7e forintos szabály)
- A "paraszozást" jogosnak, de helytelennek látom mível természetesen nem lehet így beszéllni senkivel. De közben azt hozzá tenném, hogy régen nyári munkaként én is dolgoztam autómosóba és velem is voltak bunkók az emberek mégis én egy céget képviseltem és egy szolgáltatást nyújtok és nem fér bele az, hogy az ügyfélnek bármit is vissza szóljak!
- a 4-5 kopasz kigyúrt dolgozóval szemben lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam, illetve családtagom aki ugye kicsit más szemszögből nézte egyetértett velem mindenben, de ő azt mondta, hogy ők szerinte semmit sem fogtak fel az egész problémából csak dolgoztak és a nagyobb hangzavarra jöttek oda, de egyáltalán nem fenyegetően. Amit nyílván én a vita hevében félreértettem. Ez az én hibám volt.
- Megkereshetik a felvételt ami csak engem bizonyít...
 
És egyáltalán nem a Naturwash hitelrontását szeretném elérni, csak azt, hogy ebben a piciny országban sajnos nagyon sok ember nem fogja fel, hogy ha az ember szolgáltatást nyújt akkor az ügyfél az első teljesen mindegy az, hogy viselkedik mert abból él ő is. És sajnos soha nem találkoztam olyan üzlettel ebben az orszában ahova bementem volna és köszöntek volna egyből. Míg ezen az oszágon kívül ez mindenhol alap. És azt is hozzá kell tennem, hogy a városban nagyon kevés olyan mosó volt ahhol rendesen lemosták és megcsinálták az autómat és a Mammutban ez történt. Csak az úriember magatartását szerettem volna kiemelni.
 
Köszönettel,

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D2 2014.03.19. 12:22:01

Bunkóztak a bunkóval?

Honeyy 2014.03.19. 12:22:18

Persze "kiemeli" az úriember magatartását, de csuklóból parasztoz. Mercis prosztó.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.19. 12:25:16

"Ha a paraszt nem szarik, az úr nem eszik!"
A parasztozás ősi dzsentri/ zs.../ c...../ proli, és főleg bűnöző szokás. Aki parasztozik, egyen aszfaltot!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.19. 12:30:57

ez most miféle poszt??? most kit kell zrikálni?

igazságos 2014.03.19. 12:31:51

Szeretem az ilyet

Egyszer merci egyszer csőró kocsival jön az ipse

oszt nem érti

igazságos 2014.03.19. 12:33:10

@batgirl: sztem hagyjuk a posztert mert sïrva dobnák ki a pokolból is az ilyet

igazságos 2014.03.19. 12:35:11

Azé a válasz is durva XD

- a Kolléga "parasztnak" titulálása Ön szerint is helytelen volt? Vagy jogosnak tartja?

Aki eztmegértette, annak viszek pályinkát csináló traktort :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.19. 12:39:14

Hibás a poszt. Átlagos posztoló elhallgatja, hogy ő bunkó volt, hogy sajnáljuk. Elcseszted paraszt.

2014.03.19. 12:39:37

szép kerek történet, nincs mit hozzátenni.
ja de:

első !

mkrumpli 2014.03.19. 12:42:26

nyílván nyílván nyílván nyílván nyílván

mível mível mível mível mível mível

I. Béla 2014.03.19. 12:42:34

@Kulics:
Amint látod, az első én vagyok!!!!

igazságos 2014.03.19. 12:42:44

@atpijkamo: szerintem előtte a baumaxba ment vésőfépet bérelni cégesen

I. Béla 2014.03.19. 12:43:34

@batgirl:
Szeriintem kezd a bkv-val!

igazságos 2014.03.19. 12:45:16

@I. Béla: mercivel ment elsőre

Akkor gyurcsãnnyal kezdje!

Ez kimaradt

I. Béla 2014.03.19. 12:47:02

@igazságos:
Én Volvoval mentem vóna!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.19. 12:48:02

micsoda csemegeposzt, köszönnyük I. Jackyllnek irányukban tanúsított legnagyobb jóindulatát!

igazságos 2014.03.19. 12:48:14

@I. Béla: nekem az van, 10 méteres :)

Atörökk 2014.03.19. 12:49:37

Jájj... Bunkó vagy, Bugsy!

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.19. 12:50:52

" mível természetesen nem lehet így beszéllni senkivel."

írni sem
----------------------------------------
"a 4-5 kopasz kigyúrt dolgozóval szemben lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam"

valójában két cingár hippi volt
----------------------------------------
"egyáltalán nem a Naturwash hitelrontását szeretném elérni"

kontra

"Ezt a levelet nem azért írom, mert bármilyen ingyen mosást szeretnék kapni. Hanem azért, hogy megóvjak mindenkit aki oda menne"

Neela _ t 2014.03.19. 13:01:19

MifolyikittGyöngyösön? :D

2014.03.19. 13:05:37

Mercivel vót nem getziztek a céges ótóval meg igen? Biztosan Audistának nézték! :)

I. Béla 2014.03.19. 13:06:12

@igazságos:
Amellyiknek minden alytaja egy ódalon van?

230e 2014.03.19. 13:08:50

Szellemóriások ha találkoznak. A parasztozás nem szép dolog, főleg ha ki vannak írva a szabályok. Jattot felemlegetni megint nem szép dolog.
+ megint a mercit ütik, pedig nem tehet róla.

I. Béla 2014.03.19. 13:09:22

@Neela _ t:
Több helyes válasz is leheccséges, de rákérdezek:
A Gyöngyös!
Mit nyertem?

elwood 2014.03.19. 13:11:07

"szeretném szembesíteni a 4-5 kigyúrt kopasz kollégával"

nos, én oda csak plexivel burkolt pápamobillal mennék

Neela _ t 2014.03.19. 13:17:08

@I. Béla: egy hangszórót! Gratulálok :D
@elwood: :D ahülye :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.19. 13:18:12

@I. Béla: ki vagy te? és hova tetted a sünit?

Trunkel 2014.03.19. 13:20:05

Ez egy csíra! Először hőbörög, beszól, aztán mikor kap egy tényekre szorítkozó levelet, akkor visszakozik, de mégis hőbörög, beszól.
Merazügyfélnekvanigaza!
Egyébként 5400-ért mosatni???? Egy autót??? Hát mivel mossák aztat? Aszúpálinkával?

Csigorin 2014.03.19. 13:21:40

Azert hogy visszavett az arcbol mikor erdemben kezdtek vizsgalni a tortenetet...

Faus to 2014.03.19. 13:24:37

Azt kapta a tróger, amit érdemel. Inkább csutakold le otthon, jó kis program a gyerekekkel :-)

2014.03.19. 13:26:21

@elwood: "szeretném szembesíteni a 4-5 kigyúrt kopasz kollégával"

Én mindig szerettem volna tudni, hogy a kigyúrt kopaszok mivel foglalkoznak éppen, amikor nem kigyúrják magukat, vagy a fejüket borotválják! Hát autómosóban parasztkodnak!

I. Béla 2014.03.19. 13:26:44

@batgirl:
Bélám, olvasd el a nickemet!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.19. 13:33:27

@igazságos:
"- a Kolléga "parasztnak" titulálása Ön szerint is helytelen volt? Vagy jogosnak tartja?"
Hozhatod! Amikor indulsz, írjál rám, megadom a számom, és ha már Debrecenben jársz a Zsibogónál, csörgess meg!
Tehát: a szervezett bűnözéshez, fekete- vagy szürkegazdasághoz az országban oly sok helyen kapcsolódó, de ez esetben minden gyanú fölött álló szolgáltató szervezet vezetője helyteleníti, hogy a kocsipucceráj vezetőjéről azt feltételezte a panaszos, hogy az valódi értékeket teremtő munkát végez. Kissé zavaró a helyes-helytelen és a jogos-jogtalan ellentétpárok szinte költői összekavarása, de egy ősi, és a szcientológus kurzusokon felmelegített technológia szerint célravezető, azzal együtt, hogy ezzel a nem teljesen logikus mondatszerkesztéssel kvázi a panaszossal azonos platformra helyezkedik, és ő nem mondja ki, de az implicit mondanivaló meggyőző erejétől a panaszos métán érzi úgy, hogy ő egy undorító, hazudós, paranoid féreg, aki összeszarta magát egy pár soros visszafenyegetéstől.

2014.03.19. 13:33:49

Na most senki sem kommentel, mert a péniszet nézik! Homokosok!

I. Béla 2014.03.19. 13:36:49

@Cicmen:
Ne kijabájj!!!44
Ebéd utáni szieszta van, mindenki ejtőzik!

helianthus 2014.03.19. 13:36:53

@Cicmen: igen, néztem. De kikérem magamnak! Nálam ez szakmai követelmény. :D

elwood 2014.03.19. 13:43:10

@Cicmen: "penisz-jelent-meg-a-hirados-feje-mellett-elo-adasban"

az este-ben minden nap megjelenik a hirados mellett egy penisz. kampány van.

I. Béla 2014.03.19. 13:43:23

@helianthus:
Mér?
Hírszerkesztő vagy, vagy péniszszakértő?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.19. 13:54:57

Hát én voltam ebben a mosóban egy "kurvadrága" Dévúúúúval. Udvariasak voltak, a gyerek szétszórt játékait egy zacsiba szedték, kaptam parkolókártyát is (nem is tudtam, hogy jár, adták), holott hárman voltak összesen és sorban álltak a autók.

Nem lehet, hogy a pszt toló eleve úgy lépett fel, hogy ez járt neki? Esetleg korábbi vizit alkalmával?

mqqq 2014.03.19. 14:05:44

Azt hiszem ez a poszt egy kicsit visszafelé sült el.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.19. 15:06:44

@Tanácstalan:
<szarkazmus>*
A fillérbaszó 5400 forinos mosásra, vagy az úriemberek 7 ezer fölötti mosására fizettél be?
</szarkazmus>

* a Ruander kezdő webfejlesztői tanfolyamán tanultam

Aureliano Buendía 2014.03.19. 16:02:48

Na, most akkor ki a bunkó? Összefoglalná valaki?

Aureliano Buendía 2014.03.19. 16:04:45

ÁPszolút titánok harca a poszt.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.03.19. 16:19:08

"múlt héten persze a Mercedesre adott amikor jatott is adtam"

Jatott?
És nem hatott?

♔batyu♔ 2014.03.19. 16:44:14

"Kolléga" nyilván le akarta nyelni a lóvét, ÁFÁS számlával pedig ugye nem lehet.

Nekem ez is elég lenne a többi már nem is kell, a tulaj helyében rúgnám picsán az egész stábot vezetővel együtt.

Itt elég jól látható a helyzet, a mosó dolgozója sem bírta idegekkel az autós sem, csakhogy a mosó él az autósból és nem fordítva. Ráadásul a mosó tett először megjegyzést.

Ez a levél pedig elég gáz, jó régen dolgozhatnak ezek együtt, vagy nagyon nagyon sok ott az autó.

Itt nálunk a mosó ezt már nem engedhetné meg.

kosztarovics bácsi 2014.03.19. 16:46:55

Mastat akkó mosassunk, vagy ne mosassunk?

D2 2014.03.19. 16:48:39

@♔batyu♔:
Aha, a poszter családilag shoppingol vasárnap, persze céges autóval (na jó, az alibi kedvéért lemosatja, de mit szól a cégautó magánhasználatához a nav?), de még a parkolást is meg akarja takarítani okosba... Az autómosó egy éhbérért kulizó szerencsétlen, nem a poszter lábtörlője, hogy belerúgjon :/

Drago Brutic 2014.03.19. 16:50:12

A válaszlevél a legjobb:
" A "paraszozást" jogosnak, de helytelennek látom " Ez esetben a prosztoló "leparaszolása" is jogos, de helytelen. Vagy helytelen, ám jogos?
A 4-5 kopasz kigyúrt ezek szerint valami belső látomás, amit két kíváncsiskodó dolgozó keltett a családban? Vagyis a két csóringer félreérthető módon vette körbe a családot, olyan látszatot keltve, mintha 5 kigyúrt kopasz volna. Nos ez valóban helytelen.

Bikli néni 2014.03.19. 16:59:19

Kedves poszter!
Tanulj meg helyesen írni.
Ezt követően vedd saját kézbe az autód takarítását, és az így megspórolt 5400 forintokat félretéve, idővel vásárolj magadnak is egy Mercit, és akkor majd mindenki alázatos és udvarias lesz veled.

(5400, pláne 7000 forint? Könyörgöm, ebben mi van benne?! Vasárnap délelőtt két órát szántam rá a kocsimra, ebben benne volt egy gumicsere téliről nyárira, egy porszívózás, műszerfal-takarítás, kívülről lemosás. Itthon, az udvarban. Nulla forintért. Mondjuk nekem se Mercim van...)

cobre 2014.03.19. 17:00:31

Röviden összefoglalom:
Kértél számlát, erre a mosós húzta a száját.
Kértél parkolókártyát, amire közölte, hogy nem tud adni, mert olcsó volt a mosás.
Erre leparasztoztad, elkezdtél bezzegmúlthéten-ezni.
Autókulcs nem volt az autóban, kiszáltál, odadobta neked.

Ezeket követően meg neked áll feljebb, pedig te voltál az, aki berúgta a kocsma ajtaját.

Vittore. 2014.03.19. 17:41:28

Lemaradtam. 5400 az autómosás? Mivel mossák? Jack Daniels-szel?

mikka 2014.03.19. 19:11:45

Az igazság az hogy a szolgáltató iparban dolgozó honfitársainkból hiányzik az elengedhetetlenül szükséges alázat.
Nem összekeverendő az alázat a megalázkodással.. A többség képtelen udvariasan, hatékonyan végezni a munkáját. Mondhatnánk úgy is hogy nem a megoldás részei hanem a probléma részei akarnak lenni..
Autómosó..taxis..kalauz..nővér..benzinkutas etc etc. Lehet mondani hogy " ha te is annyit keresnél te sem lennél segítőkész " de ez nem igaz.. Az ember tudja hogy mit miért csinál. Sok a szarul végzett munka a helytelen hozzá állás miatt. Ezen kell változtatni.. A vevő adja a fizetést nem a főnök..

Garp 2014.03.19. 19:49:22

"az ugyfelnek mindig igaza van!" - lofaszt. akkor van igaza, ha igaza van, vagy ha igazat adnak neki.
Ettol fuggetlenul ki kell szolgalni, mert ha mi nem, akkor mas fogja es ott fizet.
Az a jo ugyfel kezeles, ahol halas azert, ha a hulyesegeert felarat fizethet es meg vissza is megy. Na ez, ami ritka Magyarorszagon.

Benoke2 2014.03.19. 20:11:22

A cég válasza semmiképpen nem pozitív. Az klassz, hogy válaszoltak, de ahogy a panaszos is leírta a vevő az első, mindenféle magyarázkodásból kizárólag rosszul fog kijönni a cég. Az alkalmazott viselkedése flegma volt, ilyen hozzáállás nem kielégítő ügyfelekkel való kapcsolattartásra, ez ugyanis 110% ügyfélvesztés, persze ha a bevétel Nem fontos... Nos szervekhez fordulhat a cég, de ez a levél fenyegetésnek számít élből, a magánember véleménye magánvélemény és soha nem hitelrontás (ezért is fontos az alkalmazottak viselkedése), viszont a fenyegetés és a félrevezetés btk tétel.

becike4 2014.03.19. 20:15:24

Gyere hozzám mosatni! Óccsóbbak vagyunk, számlát is kapol, de parasztozni itt sem illik.

becike4 2014.03.19. 20:16:34

Ja, és mosó gyerek 70 kiló.

vmaast 2014.03.19. 20:31:10

Másfelől viszont a mosó nem szívességből mossa ám az autót, hanem pénzért. Szolgáltatást ad, amiért fizet a merdzsós, nem is keveset. Volt az antik korban a vendéglátósok közt egy mondás, miszerint a vendégnek mindig igaza van. Ez persze sarkít, és nyilván nem is így működik, de ma már sokan elfelejtik, hogy a vendégből élnek. Beszólni az "olcsó autó"-ra valóban paraszt dolog. Nem dőlt volna össze a világ - pláne egy visszatérő vendég esetén, ha kicsit rugalmasabban kezelik azt a parkolókártyás kérdést.

szabidoki 2014.03.19. 20:43:11

Tudom hogy ilyenkor már a posztert illik, de...
1., A mosós arc izgalomba jött az áfás számla említésére
2., "olcsó autóra nem jár parkolókártya"
3., A válaszlevélben is arcoskodik a nagyfőnök, ha annyira arra lett volna kíváncsi, hogy mi történt, akkor válaszolás előtt végigpörgeti az aznapi biztonsági felvételeket és akkor legalább a kulcsdobálás tisztázódik (vagy nem, de akkor meg azt írná), de ehelyett csak megy a parasztvakítás hogy ők mekkora nagy cég és mennyire rossz nekik hogy sok az irigyük...
Úgyhogy nálam a mosóknak jár az arany lóbroki-díj...

krisz73 2014.03.19. 22:08:34

A helyesírás tényleg mehetne jobban,de mondjuk a lényeg ,hogy vannak ilyen őrültek ,akik vagyonokat adna egy rohadt autómosásért!Persze ha van miből!Inkább rám rohadna a kocsi,ja nem inkább lemosnám saját magam.

DarkFuture 2014.03.19. 22:24:00

@mikka: nálunk a mosóban 450-es órabér van és senki nem ad lófaszt sem inkább elhúznak fizetés nélkül.Amúgy meg a kurva anyját mindenkinek !

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.19. 22:29:44

@DarkFuture: Az kemény. Én egy százast mindig adok. Csak ritkán mosatok. Ha elzavar az asszony. Szeretem magam lemosni. Ez valami perverzió lehet nálam. Van is egy ilyen nagynyomású szarom hozzá. Néztek is a szomszédok, mikor novemberben egy szál pólóban majomkodtam. Nem vagyok fázós.

SarahConnor 2014.03.20. 08:51:20

Kicsit úgy tűnik, ügyfél azért valahol igenis esedezős-bocsánatkérős levelet várt felajánlott ingyen mosással. Meg a hírt, hogy letörték az autómosó fickó összes végtagját büntetésül.
De mivel kiderült, hogy a cég ki szeretné vizsgálni, elég sok mindenben visszakozott.
Kiderült, hogy nem is fenyegették, nem is utasították el a számlára vonatkozó kérését - csak nem ért fülig a szájuk, mikor hozzá beszéltek.
Egyetlen érdekes pont ez az "olcsó autó" megjegyzés, amire ő csípőből parasztozott egyet.

Szóval ööö... kicsit gázos az ügy.

Disznó Úr 2014.03.20. 11:25:52

@Kitalátor (másként) gondolkodó: a parasztozás hallatán nekem is kinyílik a fénykard a zsebemben. Egyetértek, köszönöm. (egy paraszt)

heidt 2014.03.21. 14:19:13

"Dolgom végeztével lementem a mosóba amikor is az alapvetően ideges pénztáros, mosóvezető úriembertől áfás számlát kértem lévén a tegnapi nap a céges autóval mentem be a Mammutban."
Mi van?
A tegnapi mosásról kért áfás számlát?
A mai magánautójára akart áfás számlát kérni a tegnapi céges autó rendszámára?

"Nem először voltam önöknél, mert a saját és a céges autókat is oda szoktam vinni"
Ilyen sok kocsija van, vagy pedig a munkahelyén Ő a lóti-futi, akit elküldenek lemosatni a főnökök kocsijait.

Ha a magánautód egy hű-de-drága Mercedes és a céges autód egy roncsika, akkor elég szar beosztásban lehetsz.

Az lehetett a baj, hogy a tokád eltakarta a mercicsillagos vastag aranyláncodat, így nem ismertek fel.
süti beállítások módosítása