Tékozló Homár

Hányással riogat a Túró Rudi

2014.03.20. 12:18 | jackyll | komment

hanyosrudi.jpg

A Coca-Cola tavalyi beceneves akciója után úgy látszik a trend lesz a pszeudoszemélyreszabott junkfoodból. A Pöttyös Túró Rudi tévéreklámjai ismerete nélkül azonban könnyen félreérthető a csomagoláson érkező üzenet:

A Szerencsi Azték csoki és a Lidl Deluxe után ezúttal egy FrieslandCampina TúróRudi és ismét egy kis Kraft Foods Milka. Rövid, velős, a törzsgárda számára könnyen feldolgozható képi tartalom:

Eleve furcsa a termék neve: "Pöttyös". Nade vajon mire véljem, hogy "esteviszontlátós"? Ha megettem, nem akarom már viszontlátni, ha nem baj. Mondjuk a TV reklám is bátor húzás a középkorú hőgy-ifiúr afférral.

mtw.jpg

A nasi-ajándék blog már egy éve felfedezte a Milka "Tender Wishes" termékében a csomagolás és a beltartalom közötti "árnyalatnyi" különbséget. Nos a helyzet azóta sem változott, hiába jelezték már itt a homáron is, hogy ez nem szimpatikus.

mcs1.jpg

mcs2.jpg

Ugyanez a helyzet a többi táblás töltött Milka csokival is. Nemhogy a szélén, a közepén sincs annyi "lekvár". Ez az oka annak, hogy milkát még véletlenül sem veszek, hanem folyton csak kapok. :)

És most chat...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2014.03.20. 12:21:21

cseteljen akinek két anyja van

Attila F 2014.03.20. 12:28:03

Még jó, hogy a túrórudi esetében nem értette félre a helyzetet szándékosan és erőltetetten a posztoló, és arra is vette a fáradtságot, hogy fantasztikus leleplezését megírja a jónépnek.

A Milka meg tényleg az első termék a világon, amelyiknek a csomagolása és annak tartalma eltérnek egymástól.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.20. 12:28:53

végre egy homárkonform posztoló, aki nem csak önti a sirámokat mint ruszkik az eldobhatós játékkalasnyikovot az ukránpiacra, hanem odafigyel a mi speciális igényeinkre is! kap tőlem egy igazi milkacsokit is ha megmondja hogy hova postázzam!

ArnoldBácsi 2014.03.20. 12:39:46

@Attila F: egyetértek veled. posztolo egy unatkozo idiota.

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.20. 12:43:40

"Ha megettem, nem akarom már viszontlátni, ha nem baj."

legyen tőle szorulásod

Hartmy 2014.03.20. 12:49:25

Nem a Manci írta? :D

Különben meg majd akkor csetelek amikor én akarok!!

Manyecska 2014.03.20. 12:59:47

"középkorú hőgy-ifiúr afférral." hát én sose kezdenék pállottszájú ifiúrral az mondjuk igaz, nem ettem meszet.., amellett 38 évesen /najó jövő héten 39/ középkorú vagyok?? Csupán eszmefuttatás nem csetelnék..

AtiSnatch 2014.03.20. 13:01:41

puli cer dílyat a posztolónak! :)

Manyecska 2014.03.20. 13:02:04

@Hartmy: nem én a mesztelen-pasis-fehérjeakciósos kondireklám plakátját küldöm be..majd..az durva. Kurva durva.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.03.20. 13:02:54

Én fogsorral szoktam szelni. Késsel szelni = szexhiány? Lesarkítom? Bocsánat. Tőletek tanultam.:)
@atpijkamo: az a következő részben lesz, ne csináld ki a dramaturgiát!

Manyecska 2014.03.20. 13:03:59

Ja ez az a reklám amikor az iroda közepén a kiscsíra /vagy 25-30 éves/ a barinőjére gondol miközben az rudigolyókat a szájával nyalogatja,..majd a csávó elmegy ott helyben amire múmia-szerű főnöknője felcsillanó szemekkel rejagál. Hülye reklám:D!

Manyecska 2014.03.20. 13:09:34

@dr. phil. Sün‼ ツ: annyira bazdmeg mégsem hogy ingyér lenne a tüdőszűrés!!!..:D
Várok egy évet, jövőre nem kell szolid kétezret fizetnem most néztem éppen a honlapot:)! De legalább én már ledolgoztam majd húsz évet hehhehe:P

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.03.20. 13:12:57

Kukoricacsuhéj = kukoricacsutka-héj. Lefrissítés: igen, fakkbréjn egyik legnagyobb oktánszámú megtestesülése, DE egy nyári zuhanyt értve alatta akár még helytálló is lehet.
@Szőkenő Szarvas: csillanás és szikrázás nem ugyanaz.:) Nekem az szikrázás. Vagy nem értem a női szem(antikai) jeleket.
A gondolataim ezennel elfogytak!
@sugargiraffusplumps.: üdvözítjuk a Homárdon. Mit kíván tenni?

Manyecska 2014.03.20. 13:15:05

@dr. phil. Sün‼ ツ: mér, a tízezredes is ötven..nem cserélném le két 25-re, nem vagyok pedo:DD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.20. 13:15:07

ennek a posztnak, most mi a lényege??

elwood 2014.03.20. 13:15:50

"rövid ... a törzsgárda számára könnyen feldolgozható képi tartalom"

na ezt se nekem mondták

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.20. 13:15:59

"Hányással riogat a Túró Rudi"

hát még mennyi béssel!

elwood 2014.03.20. 13:17:35

meg kéne nézni sógoréknál is ilyen-e a milka, vagy csak ide a balkánra tolják a szemetet.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.03.20. 13:21:48

@atörökk: túl nagy a kilengés, nem tudunk egyhelyben maradni, mit kell tenni ilyenkorvárjuk. Az? Utasítások. At, parancsno. K. Vége.

uns97 2014.03.20. 13:23:52

Nem tudom mi van velem ma, de valaki dekodolna nekem mi a franc is ez a post ? Oke, a vege tiszta, hogy "szar" a Milka, meg minden mas kiveve a mami hazi csokija, amibol kifolyik a lekvar, de mi koze is van ennek a cimhez, pld ?

Atörökk 2014.03.20. 13:24:22

@Kellemes Zérókomponista:
Szépencsetelni. Cseteléstőlnemeltérni. Még valamit akartam. Nem, nem a szomszéd lányát.

Manyecska 2014.03.20. 13:26:43

@atörökk: posztolónak ecsetelés gyött, a seggire.

Mosquito33 2014.03.20. 13:27:29

A posztoló cseppet pihent agyú..

Atörökk 2014.03.20. 13:29:08

@Szőkenő Szarvas:
Ő is kapott gennyes tályogt a Fartúró Rudi mellé?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.03.20. 13:31:51

@atörökk: rózsaszín nyuszifülekben akarod megkapni őt? Már hogy rajta olyan legyen? Megértem! Mondjuk rázkódnának a fülek menet közbe, még hajlanának is. Plusz íz a jelenethez.
@batgirl: mér', neked mi a lényeged?;D Na jjóó, a kérdés jogos, túl sokat nem. Ú, maga is érezte, hogy nem nagy tartalmi hordaléka létezik az írásnak benne. Ennek bizonyítékja, hogy a végére chatelést írt elő. Konvergált a megváltoztathatatlan, napi Homárdvalósághoz. Namostan ha a sorok mögé nézünk nem is a tartalom itt a fő motívumvonás, hanem hogy van öniróniája talán is, meg önismerete ennek a proszterrlnek. Én ezt értékelem, most pedig mellkasra baszott jobb kézzel (hogy szíven üthessem magam) meredten nézek előre, kicsit felfele, mert nem túl bonyolult katonahazafi vagyok és most esküt mondok. Közben a bal kezemmel szépségkirálynősen tenyért humorítok. Mondjuk nem pontosan vágom, mire is esküdök fel, de a szertartás, az egyenruha, meg a zene, meg ez a követendő hazafuriság, vagy mi a jó ég ez olyan követendő. A csokiszőkítés ellen felesküdünk mondjuk. És nem lőhfegyver dísz-lik a csípőcsontunk oldalán, hanem késfegyver, mert mi azzal meózzuk a vékonytermékeket. Aki nagyobb szart talál, azé lesz az érdem, hogy megeheti.

Atörökk 2014.03.20. 13:36:02

@Kellemes Zérókomponista:
Nem, szerpjáték lesz. Rajtam lesznek a nyuszifülek. Olyan cuki nyuszifarkinca is lesz hozzá.

Manyecska 2014.03.20. 13:44:51

@dr. phil. Sün‼ ツ: oké. az itteni kisbótba is szemezett velem az eladó. volt vagy huszonkettő. Jót röhögtem.:)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.03.20. 13:45:37

@atörökk: akkor az mán szerepcserejáték! Esze semmi, fogd meg jól?

Most pedig.. mindenki írja be a legidétlenebb szót, ami eszében jut! Geheim. Ez.. nagyon geheimes. Slejm és göthösség egy szóban. Ja, és sejtelem is. De idétlen eset is lehet ám az. Anélkül kérem ezt, hogy elvenném aptijankó kenyérjét.

Manyecska 2014.03.20. 13:46:26

@Kellemes Zérókomponista: ti is vettetek már ezexerint húsvéti csokinyulat?

Majmász Gedeon 2014.03.20. 13:52:47

@Attila F: "és arra is vette a fáradtságot,"
Nem a fáradtságot vette, hanem a fáradságot.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.20. 13:58:21

@Szőkenő Szarvas: Ő viszont úgy látszik, tisztában van az állandó értékekkel...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.20. 14:00:51

@Kellemes Zérókomponista: ezt magyarázd meg, vagy legalább mutasd meg hogy milyen!!!!!!!!!!!!
"Közben a bal kezemmel szépségkirálynősen tenyért humorítok"

Manyecska 2014.03.20. 14:03:44

@Kitalátor (másként) gondolkodó: :DDDD, ennyire diplomatikusan még nem vénkurváztak le:P:D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.20. 14:27:09

@Szőkenő Szarvas: Bocsánat, nem állt szándékomban! Én egészen egyszerűen a 3,14nára gondoltam (már nem vagyok éhes), mint állandó értékre. Arról nem is beszélve, hogy ha feltéve, de meg nem engedve veled lépnék intim kapcsolatra, az majdhogynem pedofília lenne a részemről (legalábbis inkább az, mint liliomtiprás, gondolom így ~52 évesen). Ha én is rámegyek az új csordás gyönyörű lányára 8. után (mint a faluból 3-4 kivételével szinte minden ivarérett fiú és férfi, azaz 20 fő), akkor nem a rendőrnek, hanem nekem van olyan idős lányom, mint te.

Attila F 2014.03.20. 14:27:26

@Majmász Gedeon: Kösz, hogy vetted a fáradtságot, hogy kijavíts

helianthus 2014.03.20. 14:34:56

@Majmász Gedeon: Jé! Majmász! Hát visszatértél.

Manyecska 2014.03.20. 14:41:27

@Kitalátor (másként) gondolkodó: " ~52 évesen); "nekem van olyan idős lányom, mint te" whatt? kicsit korán kezdted!:)

Ákos81 2014.03.20. 14:42:00

Ha lekvárt akarsz enni, egyél lekvárt :D

Egyéves Önkéntes 2014.03.20. 14:48:15

A denevér nappal nem, esteviszontlát!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.20. 14:48:33

@Szőkenő Szarvas: Ha és akkor.
De nem.
Még mielőtt először tódult a gyomrom alá a vérem az agyamból, már akkor megfogadtam (és ezt kivételesen be is tartottam), hogy én csak olyannal fogok lefeküdni, akivel felkelni is szeretnék. Akármilyen szép cigánylány is volt, nem szerettem volna bekerülni a családjába.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.03.20. 14:49:47

Elnézem, ahogy ti értelemre viszitek a chatelést, nekem ez valahogy nem megy.:D De legalább hivatkozhatom a posztra, hogy azt túlszárnyalni illetlenség is volna.
@Szőkenő Szarvas: nem, el is felejtettem, hogy van. Egyik nap beállítottam egy ismerőshöz, hogy is mondjam.. ő nem pasinak született, így hát nő. Udvaron tartózkodott ilyen fülekben. Magán felejtette. Nekem ez belefér, sőt szeretem (magamat), az emberek viszont nem tudják feldolgozni ostoba prekoncepciók nélkül. Na hagyjuk is. Köszi, hogy eszembe juttattad a húsvétot. Főleg, hogy mi már nem is locsolkodunk.
@batgirl: én csak tolmácsoltam, amit mondtak a hangok.

Egyéves Önkéntes 2014.03.20. 14:49:57

@elwood: államosítani kell a Milka gyárat és akkor nem tudják az imperialisták kiszívni belőle a lekvárt a határon!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.20. 15:14:57

@dr. phil. Sün‼ ツ: áááá, dehogy. nem is szeretem a csokit!

@Kellemes Zérókomponista: semmitse, csak belegondoltam mekkora öröm lehet neki egy FrieslandCampina TúróRudi elfogyasztása. vagy legalább fotón való megtekintése. jobb híján, ha érted mire gondolok!

FDToth 2014.03.20. 17:27:59

2 fajta Milka van: egyet ide gyártanak, kb 200 Ft (asszem a lengyelek gyártják), van a német, ami 500-600 Ft (gyártás, Németország). ennyi

cobre 2014.03.21. 09:29:20

A Milkának olyan íze van, mint egy ragacsos hányásnak. A hideg kiráz a látványától is.
Pedig a csokit amúgy szeretem.

Putyur 2014.03.21. 09:37:41

@FDToth:

Ha veszed a fáradságot és kimész a (volt) MDF piacra, ott a "német" Milkát kapod, ráadásul olcsóbban mint a TESCO-ban vagy az Auchanban a szar, nekünk-ez-is-jó fajtát. A minőség meg ég és föld.
Ráadásul olyanok is vannak, amiket itthon nem is látsz (pirított kukoricás, gumicukros, sóskekszes, stb).

joska61 2014.03.21. 09:55:40

Szerintem meg kifejezetten vicces a rudi reklámja. Meg az egész promóció. Bár a kóla névre szóló üvegeit, dobozait nem éri utol.

A Spanyol Inkvizíció 2014.03.21. 10:49:15

@Putyur: a müllerben például van kukoricás is, sóskekszes is

az pedig mese, hogy kétféle csoki van, gagyi, meg nem gagyi

Putyur 2014.03.21. 11:09:47

@A Spanyol Inkvizíció:

Nem jártam még a Müllerben (azt se tudom, hol van olyan), de én ezeket még sehol nem láttam. Pedig majd' minden nap megyek vásárolni valahova. (Természetesen ez nem zárja ki azt, hogy ezeket más hivatalos magyar kereskedésekben is lehet kapni az MDF piacon kívül, csak ÉN nem találkoztam még velük másutt.) Viszont az elgondolkodtató, hogy ezeken nincs semmiféle magyar felirat - vajon miért...?

A kétféle termékekről szóló "mesék" pedig köztudott tények; de egyébként kóstold meg mindkettőt, a saját ízlelésednek csak hiszel. Részemről markánsan érezhető a különbség, és nagy csokikedvelő/zabáló vagyok.
süti beállítások módosítása