ND tavaly december óta küzd a Btellel, akinek először a modemét elfelejtődött kiszállítani, utána 2 naponta elment az internet a rengeteg ügyfélszolálati hívás ellenére, végül a szerelő igérte magát vasárnap délelőttre, amikor nem jelent meg:
Megpróbálok viszonylag röviden összefoglalni egy nagyon hosszadalmas és repetitív történetet. 2013 év végén kötöttem szerződést a Business Telecommal (BTel) HDSL internetszolgáltatásra. 2013 december elején kezdeményeztem telefonon a szerződéskötést, az első probléma rögtön ott jelentkezett, hogy nem tudták a szolgáltatást az eredetileg jelezett vállalási határidőre megoldani. Ezek után miután a fizikai kábel bekötése és a csatlakozási jelszó elküldése sms-ben megtörtént, még mindig nem tudtam használni a szolgáltatást, mert a tőlük rendelt modem nem érkezett meg. Többszöri telefonos utánajárásom után a DPD futárszolgálat arról tájékoztatott, hogy december 31-én fog megtörténni a kiszállítás, ez minden előzetes értesítés nélkül egyszerűen elmaradt. Hosszas telefonos nyomozással sikerült megoldanom, hogy január 2-án munkahelyemre kiszállítsák a modemet.
Először elindították úgy a szolgáltatást, hogy még meg sem kaptam a futárszolgálattól a modemet, azaz használni nem tudtam, de ez csak egy apróság, ezen nem pörgetném magam. Viszont az egész január hónapom azzal telt el, hogy 2 napig volt internet, aztán napokig nem és minden alkalommal 10-20 perceket töltöttem telefonálással, több ezer forintot eltelefonáltam. Mindig annyi volt a válasz, hogy felveszik a hibajegyet, aztán újra és újra ugyanaz, két napig megy, öt napig nem. Hiába mondtam, hogy ennyi hiba után ez nem kielégítő megoldás, hogy megint felveszik a hibajegyet.
Végül a sorozatos hibabejelentések után felhívott egy nagyon tapló stílusú szerelő, aki közölte, hogy vasárnap délelőtt 9 és 12 között kijönne, mert ő amúgy, idézem "nagyon be van havazva" más időpontokban. Más választásom nem lévén, egész vasárnap délelőtt otthon ültem, a szerelő nem jött, nem is telefonált. Hívtam az ügyfélszolgálatot 1-kor, ahol annyit mondtak, hogy a szerelőt majd ők felhívják, és akkor ő majd megint felhív engem és új időpontot egyeztet velem.
Az elnézést kérés egyébként nem erőssége az ügyfélszolgálatosoknak, valószínűleg ennek a rövid szóbeli formulának a jelentőségét nem hangsúlyozzák eléggé a tréningeken, mert következetesen unott és fásult mindenki, a sablon "felvettük a hibajegyet" szövegen túlmenően nem lehet belőlük semmi érdemi tájékoztatást kihúzni. Nem írok le minden kört, ami januárban lezajlott, mindenesetre idegőrlő volt. A lényeg, hogy végül valahogy összekalapálták a netemet és február eleje óta működik.
Teljesen nyilvánvaló okból kötbérjóváírást kértem a januári időszakra, aminek jóváhagyására ígéretet is kaptam február 7-én, azzal, hogy a következő héten jóvá fog íródni az egyenlegemen. Azóta ezzel kapcsolatban annyi történt, hogy most elkezdték küldözgetni sms-ben és emailben a felszólításokat, meg a fenyegetéseket, hogy lekapcsolják a szolgáltatást, ha nem egyenlítem ki a januári számlámat.Hozzáteszem a februárit már kifizettem, hiszen ott szolgáltattak normálisan. Emailre nem válaszolnak, mikor pedig telefonon jelzem a problémát, annyi a válasz, hogy továbbítják az illetékes kollégának a bejelentést. És kapom tovább a felszólításokat... Itt tartunk most. Ha érdeklődésre számot tart a történet, szívesen küldök update-et a fejleményekről.
Az utolsó 100 komment: