Naiv ügyfélnek külsős segítséget kellett hívnia szikrázó vezetékkötegéhez, mert az E-on emberei nem voltak hajlandók hozzányúlni:
Az alábbi eset történt, egy zárlatos lámpa lecsapta a biztosítékot. Kimentem felkapcsolni, és a drót erdőből a villanyóra felett szikrák repkedtek. Felhívtam az e-ont, külön szám van a dél-dunántúli régióra. 06 80 20 50 20. Első kérdés a telefonba, melyik régióból hív. 2-es a dél-dunántúli. Utána felsorol 4 várost, melyikhez lakom legközelebb, próbálja ki. Elsőre lassan válaszoltam ezért megszakadt a vonal.
Végül kijöttek a szakemberek, és kioktattak, hogy az az óra után van, de amíg nem javítja meg valaki ne használjak áramot. Fényképeztek, és alá akarták iratni velem a jelentésüket. Mondtam a srácnak, hogy bármit aláírok neki, hogyha leveszi a szigetelést arról a vezeték kötegről. Hát ő nem nyúl hozzá, és amúgy se kell, hogy aláírjak bármit. Szerintem még számlázni is fogják a semmit a kiszállásra.
ps: Azóta meg lett javítva a kérdéses csatlakozás. 5 perc volt a javítás, amíg írták a papírokat meg tudták volna csinálni.
Az utolsó 100 komment: