Tékozló Homár

Dugódíj a négycsillagos Gunaras Hotelben

2014.04.01. 10:42 | jackyll | 132 komment

gunaras2.JPG

Elképesztő, milyen szintre bír süllyedni a magyar vendéglátás. Majd biztos ők fogják kitalálni, mit vihetnek haza a t. fizetővendégek:

A Gunaras Hotelbe történő foglalásunk visszaigazolása az alábbi kreatív extrát tartalmazta:

Bejelentkezés (Check in) az érkezés napján 14:00 órától, a kijelentkezés (Check out) az utazás napján 11:00 óráig történik. Amennyiben az Ön szobájába távozása napján nincs érkező vendég, abban az esetben 5 000 Ft felárért 17 óráig élvezheti wellness szolgáltatásainkat.

Szállodánkba külső árú, étel ital nem hozható be. Ha ez meg történne, abban az esetben dugódíjat vagyunk kénytelenek felszámítani, melynek mértéke: 1000Ft/üveg/üdítő, 4000Ft/0,75l bor, 10.000 Ft/üveg/rövidital.

Tájékoztatjuk, hogy a szállodától 30 méterre lévő Thermalium csak szabadtéren közelíthető meg. A Thermalium nyitva tartása: hétköznap: 8:00-19:00, hétvégén és ünnepnap: 9:00-19:00.

Tájékoztatjuk, hogy a szállodai szobákban a dohányzás nem megengedett. Dohányozni kizárólag az arra kijelölt helyeken lehet.

Szeretettel várjuk Önt a Gunaras Resort Spa**** Hotelben.

Csak azt tudom elképzelni, hogy ez valamilyen verseny része lehet, amit az ilyen dolgokra híresen fogékony magyar lakosság számára rendeznek. Challange accepted :).

Üdvözlettel,
        András

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roltii 2014.04.01. 11:13:19

Ti miről beszéltek? Jópár magyar 4 csillagosban voltunk, és külföldön is megszoktunk fordulni pár helyen, eddig SEHOL se volt tilos bevinni saját cuccot a szobába. Pedig nem csempésztük soha, és sehol nem szólt senki. Utólag se volt dugódíj, pedig szépen a kuka mellett volt hagyva mindig a borosüveg.

Egyébként meg fél literes kóláért 1000 forint dugódíj? na ne már...

(hogy az étterembe nem vihetsz be kaját/piát az alap, de a szállodai szobába már miért ne)

bekbórd! 2014.04.01. 11:14:05

És kint a parkban be lehet b@szódni, vagy van szondázás a portán?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 11:16:01

@Manyetska: A parasztozás ősi cigány szokás.
Külföldön is félanalfabéta bűnözőkből lesznek a vendéglátósok?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.04.01. 11:16:41

@agresszív kismalac:
Várgyá, van még:

"We also had an ugly fight with reception: the balcony door could not be opened, after 6 calls to reception and a polite protest, they said that we can't move to another room since they are fully booked (booking.com proved otherwise), and the only discount they can give us is that we don't have to pay for the broken the door that we had ruined. No comment."

Manyetska 2014.04.01. 11:17:53

@sugargiraffusplumps.: Balaton környéke vagy akár a La Contessa szilvás várad, Győr Kőszeg. keress rá. A La Contessában + 200 000 Ft nem elirás ha elcsipnek üvegekkel! bent van a szoba szabályzatában.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 11:18:08

ezért a dugódíjért legalább baszobájuk is van?

AtiSnatch 2014.04.01. 11:18:55

@Kitalátor (másként) gondolkodó: hogy a névlopásról ne is beszéljünk. :D

@atörökk: nemnem, beviszed a pályinkát(bár iginek nincs olyan, valószínűleg tőled lopott tátrateját) észreveszik fizettetik a dúgódíjat de nem fizeti ki és meg dudják- tádááá így készül a csokapikk!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:18:58

@Roltii: Há', külföldön nincsenek felkészülve a trükkös magyarokra. Akkor szok' elkezdeni tikkelni a szemük, mikor a júzer nejlonszatyorba' viszi fel a büféreggelit.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 11:19:40

@Manyetska: jahogy mind magyar, értemmár. elhiszem neked, hogy vannak ilyen állatfajták is, de szerintem a világon egyedül vannak ezzel.

Manyetska 2014.04.01. 11:20:57

@agresszív kismalac: Igy van . Mekkse fordul a fejükben hogy egy holtel vendége kimegy a teszkóba kajátvenni. Nem mindenki keleth európhai:-)))))

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 11:20:59

@Manyetska: Dzseki csak magát adja. @sugargiraffusplumps.: Én egyszer egy fél évig hétköznaponként szállodában laktam Büdöspestán. Továbbképzésen. A második héttől hétfőn összecsomagoltuk a minibár tartalmát, és pénteken kiraktuk a dobozból. Pedig még az az asztalra is tettek kedveskedésből csokit - de azt is lki kellett volna ötszörös áron fizetni, ha megesszük, az erről szóló információ a fiókban volt elrejtve.

Atörökk 2014.04.01. 11:21:20

@AtiSnatch:
Vááááá... beszarásch!4!!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:22:00

@dr. phil. Sün‼ ツ: Nem tudták, hogy ez nem bug, hanem feature, hogy jól ki tudják élni magukat.

Roltii 2014.04.01. 11:22:07

@agresszív kismalac: persze reggelit felvinni legalább olyan gáz, mint kis szendvicseket csinálni későbbre:) Főleg, ha egyszeri alkalom, akkor szinte mindenhol lehet kérni útra kaját, és sokszor ingyen is van...

Manyetska 2014.04.01. 11:23:21

@sugargiraffusplumps.: Azérth kell a Magyaroknak kiirni mert egy ny-európai szállodában egyértelmü hogy jólérezni akarja magát a luzer nem spórolni. És nem ugy nyaralnak hogy csak ebédet kér, a nejlonszatyorba meg hozza kéthétre a reggelit meg a vacsorát meg az üditőt.

Roltii 2014.04.01. 11:24:42

@Manyetska: ha nem kötelező a szállodában a félpanzió, akkor miért ne menne ki akár a TESCOba kajáért? És ha beviszi a tesco kiflit a szobájába az miért baj?
Hol van megírva, hogy a szállodai szobában csak aludni/kúrni/tv-zni lehet?

Mi pl a minibárt mindig kipakoljuk az asztalra vagy ilyesmi, és a saját cuccokat teszünk be a hűtőbe (nasi,üdcsi bor), és tényleg sehol se jelezték, hogy ez probléma lenne, pedig naponta van takarítás...

Manyetska 2014.04.01. 11:25:29

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Dikkmán.

Sokh hotelbenh jártam már és ez nem uj dologh. Régebben egy Németh -Magyarh czégnél voltham félvezethő és majdhnem egészh országhot korbe szhállodháztam.

Persze én is a táskába vittem az ücsit :-))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:26:04

@Manyetska: Ha meg az van beírva a szabályzatba, hogy "megleszelbaszva!", akkor meg úgy. Értem.

Manyetska 2014.04.01. 11:26:43

@Roltii: És ha beviszi a tesco kiflit a szobájába az miért baj?
Hol van megírva, hogy a szállodai szobában csak aludni/kúrni/tv-zni lehet?

Sehol , de ha nem volth gyerekszobád azt ne a neten reklámozd.

jézushka 2014.04.01. 11:27:15

Bejelentkezéskor testüregmotozást is tartanak? Nehogy az elvetemült vendég ott vigyen be egy rakétát :))

jézushka 2014.04.01. 11:28:32

@Manyetska: A félvezető olyan mint a félszerzet? :))

Manyetska 2014.04.01. 11:29:01

@Kitalátor (másként) gondolkodó: 2013ban volthunk pisztrángost nézni meg bulizni a miskolci haverokkal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 11:29:39

@Manyetska: Szilícium voltál, vagy germánium? Ja bocs, most dekódoltam, hogy valami burkus cég. Szóval germánium voltál. Elmúlt már, és ha igen, mitől?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 11:29:40

@Manyetska: értem. hát mongyuk elég vicces látvány az ecceri magyar túrista a svédasztalos büfénél, szóseróla. mer igaz, hogy már a hányásközelében van mer pukkadásig zabálta magát de azér még azt a pupostányérnyi sajtosomlettet csak betolja az arcába, mer akkor este hatig is kibírja a strandon hotdog nélkül.

node ettől a sajnálatos jelenségtől függetlenül, az a szálloda amelyik csak így képes profitot termelni az szerintem egy dilettáns banda és gőzüksincs a vendéglátásról.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:31:19

@jézushka: Persze. Papírja is van róla. ...egy fél.

Manyetska 2014.04.01. 11:31:32

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Mexünthek a kötsögök,nem érte meg nekik a magyar pijacc.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 11:31:41

@Kitalátor (másként) gondolkodó: hát, a minibárrról leltár van, annak kell egyeznie pontosan. csoki az asztalon szabad préda.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 11:32:00

@Manyetska: Nekem pl. volt, bio. A tehén és a ló volt a radiátor, és naponta cserélték apámék a szőnyegpadlót. Nem évente, mint a csóróknál.

Roltii 2014.04.01. 11:32:21

@Manyetska: remek gyerekszobám volt, csak a hintalovamat törték el...:)

És hidd el, Ny-Európában se idióták az emberek, nem fognak mindent a hotelből venni, mert jól akarják érezni magukat. Ugyanúgy visznek ételt/italt, mert nem mindegy.
A tapasztalatom inkább az, hogy fordítva szokott lenni, ostobább népek fogyasztanak mindent a hoteltől az értelmesebbek pedig nem. Ahogy a főbb turistagócpontoknál is, a ny-európai turista nem szégyelli elővenni a szendvicsét, míg a proli magyar beül valami méregdrága étterembe, mert most jól érzik magukat... (persze a foguk is rohad, mert inkább elmenni ilyen-olyan helyekre és törleszik a panellakásuk mellett a fölöslegesen drága autóik hiteleit...)

Manyetska 2014.04.01. 11:33:51

@sugargiraffusplumps.:

Csak azért irják bele hogy ne literszám vigyék be a borokat a szobákba .
Egyébként nem szólnak csak a VISSZATARTÓ erő miatt van a szabály Sopronban mikor kicsit -nagyot buliztunk, akkor se szóltak, csak nem lenne jó nekik ha rencccer lenne belőle.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 11:33:55

@Manyetska: Nem tudtak eléggé csalni?
@sugargiraffusplumps.: Benne volt a minibár leltárában. Aztán úgy a 3. héttől kaptunk "kedveskedésként" is, külön levélkével.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:34:26

Látjátok feleim (fél)szümtükhel, mik vogymuk. Isa PR, és chomu vogymuk.

Manyetska 2014.04.01. 11:35:01

@Roltii: Elméletben vár voltál Hotelban,próbáld ki a gyakorlatban is.:-)

Roltii 2014.04.01. 11:39:26

@Manyetska: vagy idióta vagy, vagy hülyén választod a hoteleket, vagy csak nem tudod értelmezni a szabályokat.
De következő héten pont megyünk a Mátrába a Lifestyleba feleségemmel, majd megírom, ha esetleg szóltak volna azért, hogy vittünk üdcsit/bort/nasit.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 11:40:13

@Manyetska: ez valóban hasznos dolog, mer így valóban visszatart attól, hogy ilyen helyre betegyem a lábamat :D nem azért mer fillérbaszó lennék csak nem szeretem ha beleszólnak abba, hogy mit ehetek-ihatok a szobámban a szabadidőmben. oszt ha nekem pizzát enni támad kedvem konyhazárás után? netán étel- és italallergiám van oszt nem ehetem az asztalvakarékból összerottyantott katyvaszaikat? vagy egyszerűen csak szarul főznek?

Manyetska 2014.04.01. 11:40:56

@Roltii: A Hazai Hotelek (nem thurista szállók) 90%ban a szobában található leirásban benne van természethesen nem az 1. oldalon.
Ha nem tucc valamit akkó ne irjá véleményt mer' igi lesző :-)

Roltii 2014.04.01. 11:41:44

@Manyetska: mutasd már meg ezeket légy oly kedves, és ne csak a levegőbe beszélj. Köszi!

Manyecska 2014.04.01. 11:42:39

@Manyetska: Maris!!!!!!! jó neked a szar is, mondtam már. Húzz már a jó k@rva anyádba a lenyúlt nikkemmel /+ avatar/! Paraszt. Il.: pharaszt. Így köll?

Manyetska 2014.04.01. 11:43:39

@Roltii: Olvasd el a házirendet a szobába kötsög. Nem szólnak mert intelligensebb a portás is ott( 3 nyelven beszél) mint te.
Szhemélyeskedés helyett gondolkodj. Igen meg fogod találni az asztalon a szobaszabályzatot abba benne lesz.
ja a Lifestyle az nem óvszer? mert abban már voltam :-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:45:03

@sugargiraffusplumps.: Én legjobban a popcornt szeretem. Szerencsére most is van nálam egy vödörrel. Gyííí!!!

Manyetska 2014.04.01. 11:45:12

@Manyecska: Pfujjj egy provokhátor NICK máscholó?

Háth te kivagy!
csak anyázni tudszh?

Taxiva' gyütté mi?

Ez az első hozzászhóláschod!

Manyetska 2014.04.01. 11:46:39

@Roltii: Ebből látszik hogy nem jártál szállodában Hogya picsába mutassam meg neked netenkeresztül. Menj be egy városba egy hotelbe azt'meglátod.

WáááH BROÁF.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 11:46:53

hotelvertes.hu/mvm/hzirend/:

Nem a szállodában vásárolt ételt, italt csak és kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatja a vendég a berendezés megóvása mellett.

úgy láccik, mégis vannak még normális szállodások, akár a balaton mellett is. ez biztos nem látta a zimmerferit.

Manyecska 2014.04.01. 11:47:23

@agresszív kismalac: dugd fel a seggedbe:DDDD:P:DD! Azt gyííí! @Roltii: hagyd, ez tényleg idióta, azon röhögök mikor kap ínhüvelygyulladást..marha lassan gépel azt látom:) napok óta lenyúlja a csodálatos személyiségem:))! hagyd.

Manyetska 2014.04.01. 11:48:50

@agresszív kismalac: Szöllőtökhe azjó.

meg a Töke hal filé 30% vizzel!

Manyecska 2014.04.01. 11:48:57

@Manyetska: a húszezredik hsz-em. Bárki lássa aki rákattint a nevemre. De csak erőlködj:DD

Manyetska 2014.04.01. 11:50:34

@sugargiraffusplumps.: Igy van aki meg nem engedi oda meg nem kő bemenni.
Nekem anno muszály vót mer' a cég küdött ha kö ha nem, igaz fizették is.
Aki meg bemegy egy ilyenbe MAGÁTÓL az viselkedjen:-)

Tudod: Aki kurvának szegődik az tanuljon meg bszni. "

Manyetska 2014.04.01. 11:51:57

@Manyecska: Válaszolgass azt szeretem. Szopni e jársz ide?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 11:52:33

@Manyetska: Még egy szólásmondást sem tudsz rendesen felidézni?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 11:54:46

Vészesen fogy a popcornom, és még dél sincs.:-/

Sasfióka 2014.04.01. 12:07:27

Japánban jártam egyszer úgy, hogy a feltöltött minibárból kihúztam egy üdítőt, megnézni, hogy mi is az.
A kihúzás pillanatában kattant valami, majd utána már nem tudtam visszatenni :D Egyből hozzá is írták a szobaszámlámhoz :D:D

Narancskommunista (törölt) 2014.04.01. 12:08:41

@Manyetska:
Soha sehol nem láttam olyat, hogy szállodába ne lehessen kaját, italt bevinni. Nyilván nem illik bevinni a láda söröket és a több üveg páleszt, aztán ott bekarmolni este, de normális helyen semmit nem szólnak, ha mondjuk valaki beviszi az otthonról hozott ünnepi süteményt vagy éppen úgy gondolja, tesco-s kiflit eszik reggelire.

Csak abba gondolj bele, hogy vannak akik hónapokig laknak szállodában, mert mondjuk kiküldetésben vannak, addig oké, hogy mondjuk kérnek reggelit, ebédet (vagy azt nem, mert máshol ebédelnek) és vacsorát, de ettől még simán előfordul, hogy bevisznek desszertet, ajándékba kapott süteményt vagy éppen valami különleges italt. De turistaként is, nem gondolod, hogy én nem kóstolnám végig az összes nevesebb helyi sört, hanem inkább korlátoznám eme igényemet a szállodában vagy külső éttermekben, kocsmákban kaphatókra.

És akkor olyan esetekről nem is beszéltünk, amikor eleve kizárt, hogy mondjuk reggelit vagy vacsorát kérj, mert olyan a programod, hogy nem fér bele.

Próbálod úgy beállítani a dolgot, mint ha ez olyan lenne, mint ha az étteremben a saját szenyát zabálnák, pedig nagyon nem. Ez esetben a szálloda az, amelyik nagyon magyarosch, nem a posztoló. Dugódíjat étteremben vagy rendezvényen (pl. lagzi) szoktak felszámítani, mikor mondjuk olyan italt hoznak, amivel a hely nem tud szolgálni.

Narancskommunista (törölt) 2014.04.01. 12:11:30

Egyébként szüleim voltak ebben a szállodában valamikor, és biztosan nem tartották be ezt a szabályt, annak ellenére, hogy reggelit és vacsorát kértek, ebédelni meg külső étteremben ebédeltek, mert találtak egy jót. Kizártnak tartom, hogy ne vittek volna be apróbb kajákat. De szerintem nem is tudtak erről az ostoba szabályt.

2014.04.01. 12:16:49

@Sasfióka: a feltöltött minibárból kihúztam egy üdítőt, megnézni, hogy mi is az.

És mi vót?

Tölgyasztal 2014.04.01. 12:19:10

Ez a rendszer még keményebb, mint egy repülőtér, ahol szimplán kidobatják veled (ha nem a csomagban van), de legalább nem kell fizetni....

Ez az a hotel, ahova soha nem szabad menni....elmegy a vendég standolni, mire vittatér, telehordják a szobáját üres üvegekkel és ráhívják a rendőrséget...még ezt is kinézem belőlük!

2014.04.01. 12:22:50

@Roltii:Én Írországban élek, tanúsíthatom, hogy itt is fütyül rá mindenki, ha ételt-italt viszel fel a szobádba. Nem az a mentalitás, hogy minél jobban meg akarnak kopasztani.

ballynafeighchess.files.wordpress.com/2011/12/party-1.jpg?w=640&h=358

A linken három ír ismerősöm látható, amint a szállodai szobában piálnak. Az üveg bort természetesen nem a szállodában vették.

Manyecska 2014.04.01. 12:25:12

@Manyetska: nem, második napja enyhe kemoterápiára.. Cserélünk?

Putyur 2014.04.01. 12:25:54

Hehe.
Úgy látszik, a szállodások látták a Zimmer Feri-t. :-)))

Vajmaci 2014.04.01. 12:38:43

A kint fogyasztott "árú" után is kell fizetni?
Amúgy a szálloda jövője így totál be van biztosítva.
Az idény kezdetére pont be is tudnak majd zárni.
Aki önkéntesen szalad bele a szivárványos lófütykösbe, az ne reklamáljon később!
=)

Vajmaci 2014.04.01. 12:49:47

@Manyetska: Óóó...Te megmondóember.
Te okosak igaza, Te igazak okosa! =)
Melyik dimenzióban jártál olyan szállodában ahová semmit nem lehet bevnni?
Az nem szálloda, hanem börtön.
Eddig pár helyen megfordultam a családommal, de sehol nem kötöttek belém mert esetleg kintről bevittem egy üveg ásványvizet, vagy a gyereknek egy csokit,egy rostos üdítőitalt, netalántán egy dobozos sört magamnak.
Nyilván megvan az a határ amit nem lép át az ember,ha szorult belé minimális intelligencia,és kicsit is kultúráltnak gondolja magát.
Az amit Te említesz, tényleg prosztó dolog...bevonulni egy kétkilós veknivel,meg egy fél oldal szalonnával,és egy nagy szatyor paradicsommal,paprikával.
De akkor sem szólhatnak érte ha így tenne a vendég.
Max bunkó parasztnak nézik, megjegyzem ezesetben jogosan.
=)

Rosszindulatú Vászka 2014.04.01. 12:50:07

"Challange accepted :)"

Kedves András, ez szép volt!

Rosszindulatú Vászka 2014.04.01. 12:53:36

Amúgy micsoda tukkó amatőrök :P

No és a cigaretta? Én még hozzáírtam volna, hogy a portán le köll adni a mobiltelókat és csak a szállodai telefont szabad használni, meg a pöttyös lapdát és törülközőket is (letéti díj ellenében úgyszintén).

Meg még egy csomó ötletem van.

Manyecska 2014.04.01. 12:55:34

@Vajmaci: ennek max. egy méretes lóalkatrész szorulhatott a hátsójába, vagy csak szeretné:D:D három napja írogat a nevemben. Óhhh, Freud sem kell ide.:)))))

Manyecska 2014.04.01. 13:03:43

Bocs, de ollan hülék vagytok, szerintem áprilisi fizetett hirdetést olvashattunk:)

joska141 2014.04.01. 13:05:18

1. ezek szerint pezsgőt korlátlanul lehet vinni.
2. üdítőnél az 1.000 Ft/üveg akkor csak az üveges üdítőre vonatkozik, a műanyag palackos üdítők korlátlanul vihetők.
3. Bornál a 4.000 Ft/0,75 liter akkor bármilyen fajta kiszerelésre vonatkozik, ha 5 literes kannás bort viszek be, akkor valaki megméri, hogy az hányszor 0,75 liter.
4. A 10.000 Ft/üveg rövidital a kis 0,05 literes palackra ugyanúgy vonatkozik, mint a többliteres skót whiskey-es üvegekre.
Jó lett volna ezt az egységár leírást egy kicsit pontosítani, az esetleges elszámolási differenciák megelőzése érdekében.

Rosszindulatú Vászka 2014.04.01. 13:13:07

@sugargiraffusplumps.: fitogtatunk? Nohiszen.

Csaxólnák, hogy én is olvastam a Venyigeszú és a Planktonot :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.01. 13:22:33

@Rosszindulatú Vászka: hát, már meg nem mondtam vóna a könyv címét, dehát ezért vagy te itt nekünk. többekközött.

Rosszindulatú Vászka 2014.04.01. 13:25:53

@sugargiraffusplumps.: természetesen én kizárólag eredeti nyelven felirattal.

lutria 2014.04.01. 14:55:29

És ha valakit kefélésen kapnak a szállodaszobában-azt hogy nevezik és mennyi érte a büntetés?

Jimbo75 2014.04.01. 15:18:52

@Manyetska: Volt szerencsém Hongkongban egy négycsillagos szállodában tölteni egy hetet, kurvára hozzád se szóltak, ha szatyorban vitted be a sarki 7/11-ből a kaját meg a piát...

Konzum Kult Közélet Szex Gasztro Tech (törölt) 2014.04.01. 16:24:49

"Majd biztos ők fogják kitalálni, mit vihetnek haza a t. fizetővendégek"

"Szállodánkba külső árú, étel ital nem hozható be."

he?!

Aureliano Buendía 2014.04.01. 16:45:34

@Manyetska: jah, nem egy húszcsillagos valdorgasztórai. Feltehetőleg a vendégkör is hasonló. Párizsi, margarin külön szatyorban:)

august 2014.04.01. 16:47:07

látom, csak én vagyok elég öreg, más már nem is emlékszik erre a viccre:

Kinek mit tilos a szállodában?

- Az amerikainak szivarozni
- A franciának részegen hangosan énekelni
- az olasznak hangosan szexelni
- A magyarnak főzni
- mindenkinek: angolosan távozni

Aureliano Buendía 2014.04.01. 16:49:59

Amúgy meg botrány, hogy ilyen helyesírást megenged magának egy szálloda.

Csigorin 2014.04.01. 17:07:49

Nagyon egyszeru, masik szallodat kell keresni. Egyszer voltam ilyen hotelben Tuneziaban, akkor megfogadtam hogy oda soha tobbet nem megyek.

Tessek finomat es nem aranyaron kinalni, es akkor magatol is azt veszi a t. vendeg.

Tkq 2014.04.01. 19:55:22

@dr. phil. Sün‼ ツ: A La Contessa amúgy is egy mocskos tetű banda akik spammeléssel akarnak vendégeket fogni.

Répalaki Edömér 2014.04.01. 22:02:02

@lutria: Én látok ebben azért némi rációt!

Hiszen, ha ma-holnap arra ébredünk, hogy már az asszonyt sem dughatjuk meg egy jó kis wellness szállodában, hanem a hely saját, bombázó testalkatú fitness edzőnőiből kell éjszakára lepedőakrobata partnert választani, akkor azért eléggé fellendülnének a hazai szállodák foglalásai. Persze mindeközben anyu hevesen visongatna az adoniszi testű masszőz kezei (és egyéb testrészei) alatt-között. A kérdés már csak az, hogy lehet-e majd egyszerre csinálni az ágyban (úgymond részleges foursome-swinger partiként, ahol is az alkalmazottak kényeztethetik mindkét vendéget, míg ők csak az alkalmazottakat), illetve kizárólag egymás után, lepedőcserét követően, amikor is - mintegy további étvágygerjesztőként - szexi kis francia szobalány ruhácskában és ujjatlan zsakettben érkezne a takarító(vegyes*)páros, esetleg már alapból külön szobát kellene foglaltatni.

* - Ízlések szerint persze lehet "egyféle fogásos" is a menü.

ptspts 2014.04.02. 11:15:04

Szerintem úgy jó, hogy minden szálloda maga hozza meg a házirendjét (pl. mennyi a dugódíj, meddig tart nyitva a bár, svédasztalos-e a reggeli, a svédasztalos vacsoránál az ital is ingyen van-e, ingyenes-e a parkolás, óránként kell-e fizetni a wifiért), a házirendet publikálja a honlapján és a netes foglalási rendszerekben, és foglalás előtt felajánlja elolvasásra. (Még jobb, ha egy rövid összefoglalót eleve megjelenít.) Akinek megfelel, az örömmel és panaszkodás nélkül fog vendékeskedni a szállodában, akinek meg nem, az keres más szállodát. Ha a szálloda észreveszi, hogy túl kevés vendégnek felel meg, akkor majd változtat a házirendjén és/vagy az árain. Ismét jól működik a piacgazdaság.

Ha a szálloda csak a helyszínen tájékoztatja a vendéget a dugódíjról, azzal szerintem hibát követ el, mert a dugódíj felszámolása nem általános gyakorlat a világ szállodáiban. Örülök ennek a posztnak, mert felhívja a jelenségre és a hiányos tájékoztatás következményeire a figyelmet.

Az a véleményem, hogy ha a barátaimnál vendégeskedem, akkor udvariasan és figyelmesen igyekszem alkalmazkodni a vendéglátómhoz (pl. akkor vacsorázok, amikor ők vacsorával kínálnak; és ha bojler van a fürdőszobában, és én zuhanyzom először, akkor nem folyatom ki az összes melegvizet), ha viszont egy szállodában vendégeskedem fizetővendégként, akkor azáltal, hogy fizetek a szobáért, megvásároltam azt, hogy ne kelljen alkalmazkodnom, tehát:

* akkor reggelizek, ebédelek és vacsorázok, amikor akarok (akár külső helyszínről is rendelhetek kaját, és elfogyaszthatom a szobámban, még akkor is, ha épp a szálloda étterme nyitva van);
* akkor és annyit alszom, amikor akarok (akár fényes nappal is, és ha jelzem előre, akkor elvárom, hogy pl. a takarítók ne ébresszenek fel);
* annyit alkoholos italt iszom, és annyira részegedek le a szobámban, amennyire akarok (feltéve, hogy nem csapok lármát, és nem okozok túlzottan nagy takarítási költségeket);
* annyit dohányzom, amennyit akarok (azokon a helyeken, ahol szabad);
* azt hozok fel a szobámba, akit akarok, és azt csinálunk, amihez kedvünk van (kivéve persze a nagy lármát és a túlzottan nagy takarítást igénylő tevékenységeket; továbbá a házirendben leírtak alapján lehet, hogy tilos ott aludnia vagy az ottalvása külön pénzbe kerül);
* annyiszor és akkor jövök ki-be a szobámba és a szálloda épületébe, ahányszor és amikor csak akarok (akár az éjszaka közepén is, 1 percenként);
* annyit telefonálok, amennyit csak akarok (ha a szoba vezetékes telefonját használom, akkor megfizetem a házirendben kiírt költségeket);
* stb.

Egyetlen kivétel, ha a szálloda házirendje a fentiek valamelyikét megtiltja, és erről időben kaptam tájékoztatást.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.02. 11:19:16

@ptspts: Persze, alkalmazkodom.

"külső árú, étel ital nem hozható be"

Az "étel ital" nem teljesen világos, hogy mi, valami olyan ital, amit ételhez fogyasztanak. Na mindegy, minden italról kivül lekaparom az árcimkéjét, hogy ne legyen külső árú, így bevihető lesz.

norbert79 2014.04.02. 15:21:06

Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy ilyen hozzáállással a szálloda részéről meddig lesz kinn a "Nyitva" tábla. :)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.04.02. 16:03:23

Vigyázzállásban aludni kötelező ugye, mert különben lazasági felárat köteles csengetni a lúzer!
Én kérek elnézést, sőt az én qrva anyámat, hogy náluk merek foglalni szobát!

psv02 2014.04.05. 07:51:05

Á, nem figyeltek. Sör bevihető! Nyilván ők szponzorálják a szállodát. Mellesleg a sör az egyetlen ital, ami a szó szerinti étel ital kategóriába belefér, mert ugye folyékony kenyér:-) Erre azt pont lehet.

ouroboros 2014.04.08. 02:16:29

Itt már megint szereptévesztés van. Egy szálloda (száll ide?) nem arról szólna hogy ott az ember megszáll?
Szolgáltatésként kap helyiséget, ágyat, neadjisten tisztálkodási lehetőséget...
Az extra meg a minibár, ágybareggeli, telefün, internyet, éSaTöBbi kívánság szerint.
Vagy hozzon ilyen házirendet, na, én az ilyet messze elekerülöm.

ahanem01 2014.06.02. 13:00:58

Mi a fasz az a külső árú?

Costanza 2017.07.05. 01:42:36

ez csak valami Magyarorszagra jellemzo faszsag, en fel eletemet szallodakban eltem tobbek kozt pl. Norvegiaban, es soha ilyesmirol nem hallottam, masok is eleg jol kozlekednek a szallodaban a helyi supermarketes szatyrokkal - akarmivel benne, teljesen nonszensz elvaras, hogy en majd azt egyem, amit a szalloda megszab nekem. nem is ertem. azt eszik mindenki amihez kedve van, es ott kolti ra a penzt ahol akarja, es nem gaz ha valaki hideget eszik, meg kulfoldon is praktikusan gondolkozni teljesen normalis. Mondjuk a 4 csillagos szalloda is az alap, teljesen normalis standard, nem szamit akkora luxusnak. pfff. Magyarorszag egy szegyen.
süti beállítások módosítása