Szerencséjük lesz az újságoknak, mert már Melinda is ott tart, hogy inkább fogja a tegnapi híreket magában puffogva olvasni, mintsem duplán fizessen a T-Home-nak a minőségi névtelen kommentezésért. Szerencsére már csak négyezret kell aludni, és a Google a Facebookkal versenyezve fog az egész Földön napelemes örökmozgó drónokkal mindenki seggében kémkedni ingyen internetet biztosítani. Közel a megváltás!
Először is azt a gondolatomat szeretném megosztani, hogy inkább örökre lemondok a TV/NET –ről, mintsem még egyszer az életben a T-home-mal szerződést kössek. Az én T-home-s történetem (dióhéjban!):
2013. jún: késtem a befizetéssel, de ahelyett, hogy szimplán büntetést számláztak volna ki, elkezdtek havonta duplán számlázni, különböző befizető azonosítóval. Telefonos rendszerükben a 300 menüpont után sem elérhetőek. E-mailben jeleztem többször a problémát, válaszként egy automatikus e-mail jött, amiben a türelmemet kérik a válaszig. Ez 1 hónapnál korábban sosem történik meg. Türelmes vagyok én, de akkor ők miért nem azok? egyből dupla számlázás kezdődik?
Személyes látogatások a T-home ügyfélszolgálaton:
- 2013 okt, Szekszárd: a számlák egy részét sztornózták, a valós hátralék befizetésre került, a szerződés pedig felmondásra. Egy részszámla volt még várható 10 napos időszakra, ezzel szemben további csekkek következtek, természetesen nagyobb összegről.
- 2013 dec, Szekszárd: “eredményül” 10 ezer Ft túlfizetéssel elbúcsúztam a T-home-tól. Nem tartottam jogosnak, viszont az idő pénz, talán a nyugalom megér ennyit…… Nyugalomról azonban szó sem volt. Számlák érkeztek, hol nagyobb, hol kisebb összegről…
- 2014 jan, délután 4 óra, Sugár üzletközpont, Örs vezér tere, Budapest: az ügyfélszolgálaton azt az információt kaptam, hogy 5000 Ft számlatartozás áll fenn, de ezen felül semmilyen részlettel nem tudtak szolgálni, ezért átküldtek az Árkád üzletkp-ba (egy rövid gyalogos híddal arrébb található….) ahol 5 óra körül 3000 Ft-os túlfizetésről informáltak, hozzátéve nyilván a karácsonyi időszak miatt nem érkezett még meg a számla korrekció!
Vártam, vártam és vártam a korrekciót....Csak csekkek érkeztek... Jelenleg bírósági eljárással fenyegetőznek egy olyan tartozás miatt, aminek az okát nem képesek megmondani.... A jobb kéz nem tudja, hogy mit csinál a bal kéz.
Rejtély számomra, hogy a T-home egyáltalán hogyan képes üzemelni. Létezik náluk egy valamire való riport a 21. században???? Áramlik ott bármilyen valós információ???? ( A szolgáltatás jellegéből adódóan elvárható lenne tőlük...) Elgondolkodtató, vajon hány százalékban állítanak ki hibás számlát…….
UI: ügyfélazonosító: 720606020 (tisztelt T-home, ez Önöknek szól, reménykedve, hogy ez az üzenetem célt ér. Ezzel az azonosítóval lehet keresni a mailboxban, ott részletes összegeket, számlainformációt, telefonszámot találnak)
Az utolsó 100 komment: