A túlárazott divatmárka első nemzetközi raktárkészletpucoló akcióját Magyarországon tesztelték, de nem volt eredményes, mert akkora volt a forgalom, hogy behalt a szerver. 30 másodperc alatt kellett az oldalukon vásárolni, és az első 800 vevő ingyen megkapta volna a cuccot. Az oldal azonban az akció első percében behalt, vagy ha nem, legkésőbb a vásárlás gombnál megállt. Az internetezők Facebookon borultak ki, amiért nem sikerült egyetlen ruhát sem elvinniük, kárpótlásul mindenki 30%-os kedvezménykupont kapott. A Creative Ads blog adatbázisgyűjtésre gyanakodott, de a a GAS állítólag hamarosan újra nekifut az akciónak:
Tisztelt Résztvevők!
Nagyon sokan próbáltak játszani és a szerver nem bírta a túlterhelést. Ez volt az első ilyen esemény és a vártnál nagyobb volt a látogatottság. Mindezek ellenére sok nyertes volt. Szeretnénk bizonyítani, hogy fontosak számunkra a játékban résztvevők, ezért az eseményt újra megrendezzük, hogy esélyt adjunk mindenkinek. Hamarosan jelentkezünk az új időponttal.
GAS Csapat
Az utolsó 100 komment: