László nem szeretné visszaküldeni 11 ezer forintos zongoraszékét 12 ezer forintért Szlovákiába. Bár elvileg a cég visszautalja neki a csomagküldés árát, majd 30 munkanapon belül a vizsgálat után, de ha mégsem?
Kb 4 hete vettem egy zongoraszéket a muziker.hu oldalon. A 4. használat során kiesett alólam. Megnéztem, elhajlott a fém cső állványa. Ennek kapcsán a csavarja is, és használhatatlan lett. Felhívtam őket, hogy mi legyen? Kérték, fotózzam le, küldjem el, kivizsgálják. Lefotóztam és írtam egy levelet mellé.
A levelezésünk alább:
kedves jó muziker
pár hete (max 4) rendeltem egy zongoraszéket önöktől. át is vettem. örültem neki és zongoráztam rajta 3 estét. a 4. alkalommal egy próbán elhajlott az egyik szára, kiesett alólam. mint a csatolt képeken látni elhajlott, kijött a helyéről ennek kapcsán, és a két lábat összetartó csavar is elhajlott kicsit. ja, 83 kg vagyok, és kávéházban zongoráztam rajta, semmi vadulás.
szeretném visszakapni az árát, amilyen gyorsan csak lehet, a széket visszaküldöm futárral, ha szükséges.
köszönöm.
László
Kedves Zoltán!
Amennyiben reklamálni szeretné a terméket, kérek töltse le reklamációs adatlapot. Ezt kitöltve csatolja a vásárlást igazoló számla másolatához. Majd küldje el a terméket futárszolgálattal a következő címre:
MUZIKER SERVIS
Trnavská cesta 29 (ŠH Pasienky)
831 04 Bratislava
Slovakia
A termék szállítási költsége, a reklamációs központba, minden esetben a vásárlót terheli, míg a termék visszajuttatását, jogos reklamáció esetén, a vásárlóhoz vállalatunk állja. Reklamációs központunk a termék átvételét követő 30 munkanapon belül a kifogásolt minőségű terméket megvizsgálja, kijavítja, kicseréli, vagy ha erre nincs mód visszajuttatja a vételárat a vásárlóhoz.
Üdvözlettel
Péter
online értékesítő
Kedves Béla!
Nem szeretnék még költeni egy nem működő zongoraszékre. Valami más megoldást szeretnék. Remélem, hamar sikerül megoldást találni a kérdésre, István. Várom mielőbbi válaszát, kedves Róbert.
Üdvözlettel:
Géza
Kedves László!
Amennyiben reklamálni szeretne kénytelen visszaküldeni a terméket. Ellenkező esetben nem tudunk mit kezdeni a reklamációjával. Tehát mindenféle képen vissza kell küldenie a terméket. Ezt követően a szervizes kolléga megvizsgálja, és értékeli a terméket.
Üdvözlettel
Péter
online értékesítő
Én nem reklamálni szeretnék, hanem zongorázni egy széken ülve. Nem is.
A saját székemen ülve. Reklamálni kénytelen vagyok, mert nem működik.
Melyik futárcéggel küldjem, mi a szokás?
L.
Kedves László!
A GLS futárszolgálattal, a következő címre:
MUZIKER SERVIS
Trnavská cesta 29 (ŠH Pasienky)
831 04 Bratislava
SLOVAKIA
Üdvözlettel
Péter
online értékesítő
//megjegyzés:
Íme az árlistájuk. A zongoraszék 10.000 Ft, szállítással 12 körül volt. A futár kifelé, amit nekem kell állnom 12.000 Ft. Székem nincs, koncertem lenne, várom a fejleményeket.
Üdv
László (Zoltán, Géza, Béla, Euzébió)
Az utolsó 100 komment: