Tékozló Homár

Négy zsemle 1200 forintért a Sparban

2014.05.12. 12:17 | jackyll | 60 komment

csalospar.jpg

Ezért muszáj minden alkalommal közvetlenül vásárlás után megnézni a blokkot:

Ma beugrottam - bárcsak ne tettem volna - a Sparba pár péksüteményért. Siettem, így bár soknak tűnt a fizetendő összeg, sajnos nem néztem meg a blokkot. Utána még posta, gyógyszertár, majd aztán otthon kipakolva csak a kezembe akadt a blokk, amitől aztán égnek állt a hajam. A négy darab valamilyen zsemleszerű (alig több, mint negyed kiló, lásd a fotón) a blokkon két kilónyi valamiként szerepel!

Vissza gyorsan a Sparba. (Sajnos így már egy jó óra múlva.) Pénztárosnak mondom mi van, hát ő nem tudja. Mit? Semmit. Szerinte ezt akkor kellett volna, mert hát így ezt én bárhonnan szerezhettem. He? Mondom neki, rajta van a blokkon a bolt címe, a pénztár és pénztáros kódja. Látszik, hogy ott vettem, mikor és kinél. Ő akkor sem tud (akar) semmit sem kezdeni vele.

Jó hosszú sor állt, azok is kezdtek csúnyán nézni rám (ez a Spar erről hírhedt, hogy mindegy hány pénztár van nyitva, a sor nem fogy, annyira lassúak a pénztárosok), még kíváncsiságból rákérdeztem, hogy mi az a "tir.rozs.ropog.". Azt ő nem tudja. WTF?

Tehát: ő meggyanúsít engem, hogy elkunyerálok valakitől egy blokkot, csak hogy becserélhessek pár zsemlét (?!), de ő a blokkon szereplő összes információ alapján sem tud/hajlandó utánanézni, hogy mit csesztek el. Pofátlanul átvernek kb. egy ezressel (tudom, én vagyok a hülye, mert hagyom), mert a pénztáros nem ismeri fel a péksüteményt, az 500g sem tűnik fel neki. Felelősség meg semmi. (Bár ezt könnyen háríthatta volna, hívhatta volna a főnököt, de nem. Tudom, nekem kellett volna. De az ilyen ügyfélbunkó hozzáállás elveszi az ember kedvét, legszívesebb üvöltözne. Azt meg mégsem akartam)

A tirrozsropog valami belső kód lehet a "jólátvertükavevőt"-re a Sparnál. Mert ugye ha nem tudják mi az, akkor nincs is ilyen pékárujuk.

(Ez az üzlet tényleg botrányos, láttam már - fotó is van - 30 fokos melegben kocsinyi jégkrémet kint állni legalább félórát a vásárlótérben, ami végképp túlzás, mármint az előre kiolvasztás :-), mert íratlan szabály, hogy ebben a Sparban nem szabad fagyasztott árut venni, mert még a boltban kiolvad; és ez nem vicc.)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.05.12. 12:35:23

"a pénztártól távozás" vótmán?

Csigorin 2014.05.12. 12:36:18

"Penztartol valo tavozas utan reklamacionak helye nincs".

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.12. 12:38:01

@Csigorin: @AtiSnatch: viszont ott legalább jó hangosan lehet kurvaanyázni!

2014.05.12. 12:38:53

És nem tünt fel neki hogy 500 helyett 1700-at fizet... Gratulálok :) Tehát nem 500 helyett 550-ről beszélünk. Ha kapott volna egy 8500 forintos blokkot, biztos azt is kifizeti :)

samcro 2014.05.12. 12:43:14

Talán tiroli rozsos ropogós.

De ha gyanús volt, hogy 6 db zsemleszerű péksüteményért meg egy rejtvényújságért odaadsz 2055 Ft-ot, és visszakapsz 300-at, akkor miért nem szóltál? Max. ha nincs igazad, csúnyán néz a pénztáros.

CBF 2014.05.12. 12:47:34

fosatott-e, mint a norbi cucc?

Kelpo 2014.05.12. 12:51:25

A Zaldiban ilyen nem fordulhatott volna elő...

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.05.12. 12:55:41

Engem tegnap az ósanban vertek át. 2x blokkolták a sajtot. Otthon vettem észre. Gondoltam is milyen barom vagyok, hogy nem veszem ott észre. Benyeltem.. ennyi.. legközelebb jobban figyelek.

Blueye 2014.05.12. 12:57:54

A pénztárosok péksüteménynél, kóddal dolgoznak, elég elütni egy számot és máris más kerül a nyugtára. Nem gondolom hogy a pénztáros be akart csapni, viszont neki is ellenőrizni kell ilyenkor hogy helyesen ütötte-e be kódot. Ennél a pár tételnél meg a vevőnek is észre kellett volna venni hogy kb. 800 forinttal többet fizet a valósságosnál, mert a képen látható magvas zsemle darabja 50 Ft körül van. A reklamáció utáni Spár reakció meg öket minősiti.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.12. 12:59:53

Köszönik szépen a vacsorához valót a pénztárosok és az őrök! A sajtot ki fizette ki nekik?

Dr. Kix 2014.05.12. 13:03:30

Van nem hulladék Spar? Én még egyet sem láttam. Dilettáns banda az egész.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.12. 13:04:49

@Dr. Kix: Van. Debrecenben a Fórumban. Ott csak annyi bajom van velük, hogy minden felesleges szarral telerakják a közlekedő utakat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.12. 13:07:59

Ha nem tűnt föl, haogy 3x annyit fizetett, akkor árában vette.

A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el. Ugyi?

Nyilván tévedett a pénztáros. Ha posztoló észreveszi, szólt volna. Nem vette észre, így járt. Semmi szándékos nem volt benne. Több is veszett Mohácsnál.

Lehet, hogy vett 4 tiroli rozsos ropogóst, elropogtatta, aztán visszament 4 ilyen zsemleszerű szarral, hogy pénzt szerezzen a bolttól.

"ez a Spar erről hírhedt, hogy mindegy hány pénztár van nyitva, a sor nem fogy, annyira lassúak a pénztárosok"

Faszé jár oda, ha nem teszik a rencer.

Antalbaba 2014.05.12. 13:08:02

Ha már visszamegyek (mondjuk én mindig ott nézem át, mert min. 50%-ban a boltvezetőnél/főpénztárnál végzem reklamációval), akkor igenis hívok vmi "fejest", aki esetleg túl tud lépni a nem tudom + nem érdekel kombón. Így már tényleg megérdemli a Vadász...

AtiSnatch 2014.05.12. 13:11:11

Tirpák Rozsomák Ropogtat. 500Gb vinyó eladó!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.12. 13:17:48

szerintem vegyél zsömlét a norbitól, nála tényleg ennyibe kerül és ponnilyen szar is!

Bérgyilkos Bohóc 2014.05.12. 13:47:36

Vett 4 darab bagettet meg egy szatyrot és nem tűnt fel, hogy 1700 Ft-ot kérnek érte? Tényleg van ilyen?

Bérgyilkos Bohóc 2014.05.12. 13:56:33

Egyébként igaza van a pénztárosnak. Miért adná vissza a pénzed? Csak úgy bemondásra. Hiába van igazad, ennyi erővel bárki odavihetne egy kikukázott blokkot, hogy ezt meg ezt kifizettették vele, holott nem is vette meg, és kéri vissza a pénzt. Figyelni kellett volna.

helianthus 2014.05.12. 13:59:01

@Bérgyilkos Bohóc: a mai árak mellett, hallod? Hát hogyne lenne.

igi1 2014.05.12. 14:18:52

Bezony a rozs - zsemle ára elég drasztikus, minimum 200 forint.

Nem akármilyen zsemlét vett, nem látjátok!?

Ráadásul 4 darabot is vett belőle.

Pl. ezt találtam a keresőbe:

Bio rozs zsemle 170g 2 db/cs Ár: 185 Ft

Bár itt ez még Bio is, szóval elékpzelhető, hogy a poszter nézte félre, és azt hitte, 30 ft/db az ár. :D

Manyecska 2014.05.12. 14:28:48

@igi1: ebbe háromszázér nem rozs hanem réz lehet!!!!:DD

igi1 2014.05.12. 14:29:54

Itt csak a grammra alapozva lehetne reklamálni.

De a ropogós rozs-os zsemle biza úri mulatság

Annak biza van ára, nem kicsi.

A TIR. az pedig egy tanúsítványféle lehet, a mezőgazdaságban.

igi1 2014.05.12. 14:32:12

@Manyecska: fene se tudhassa.

Itt a mérleggel lehetne őket megfogni, hiszen a dupláját számolták fel.

Vagyis akkor csaltak, amikor a zsemle - kilóját és az ahhoz kapcsolódó darabárat bevitték a Spar - rendszerébe.

Mert, ha a poszternak nem annyit mutat a mérleg, és a Spar-nál pedig ennyi van a blokkon, ott csak azt ütik be, hogy 4 darab, és a rozsos - zsemle kódját.

Vagyis ezzel csalnak, mégpedig az, aki a gépbe beviszi ezek darabárát/illetve grammos árát.

Kurva nagy nyereség lehet, de hogy most már erre is kell ügyelni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.12. 14:37:33

egyszer vettem 1 kilo marhat
betettem a hutobe
masnap eloveszem kibontom
budos
vissza a boltba, blokk nelkul, a csomagolason latszot hol vettem
mondom mi van
mar landolt a kukaba a hus, penz vissza
vettem masikat
/az nem volt budos/
valahogy nem gondoljak, hogy 1 kilo hussal szorakozok,meg ha megis 8 dollar nem repiti bankcsodbe a boltot
itt is szo nelkul vissza kellett volna adni a kulonbozetet 1 perc alatt
csak az az elbaszott kereskedoi szemlelet , az nem valtozik, meg a nepe se, mert jon a korus ugye, hogy a penztartol valo tavozas utan...
igen basszameg, de az arra vonatkozik, hogy esetleg rosszul adnak vissza, nem arra, hogy romlott szart veszel vagy egyertelmuen felreblokkolnak valamit
na haggyyuk is

igi1 2014.05.12. 14:39:28

Ebben az esetben, konkrétan meglopják az embereket, a grammból kiindulva.

De poszter, akkor miért jársz továbbra is a Sparba?????

Ja, hogy az van legközelebb útban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.12. 14:39:46

@igi1: ha igy lenne hogy kuloleges bi oxtra rozsos ropogos, akkor ezt fel masodperc alatt meg lehet mondani
elnezest holgyem, ennek ennyi az ara
viszonlatasra

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.12. 14:40:59

@igi1: nem majd atmegy szegedrol pecsre vasarolni
amugy se mondta, hogy ezutan is odajar

igi1 2014.05.12. 14:41:22

@hagyma: a húsnál megint más, ne keverd már ide

Arra nagyon ugranak, és rögtön kicseréltetik, megreklamálják, mert az a boltosnak is jó, hiszen a beszállító hibázott.

Az megint más kérdés, hogy te hülye vagy, és rohadt meleg napon, Amerikába, negyed órás kocsikázás után, a csomagtartóba beb@szva, másnapra azon csodálkozol, hogy hiába tetted a hűtőbe, büdös lett a husika.

Na, a te fajtád akar venni nyáron is krémest, már ahol kapható.

igi1 2014.05.12. 14:42:29

@hagyma: minden nagyobb városban van Tesco, Lidl, Penny Market, meg Coop is, Reál, meg Spar (mondjuk ez ritkább, de van azért a nagyobb helyeken).

igi1 2014.05.12. 14:45:04

Sokan nem tudják ezt, de a húst blokk nélkül is cserélik rögtön.

Ezért érdemes főleg helyileg, kis boltban venni, ott még jobban örülnek a visszavitt húsnak. :)

Elvetemült nézésű főnökasszonyok megreklamálják, és visszaviszi a beszállító, meg lehet, kaphat némi zsét is utána (ebbe nem látok bele).

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.12. 14:51:15

@igi1: anyad a hulye szivem
otthon sosem adnak vissza az arat meg blokkal sem, mert eppen azt nem tudnad bizonyitani, hogy megfeleloen taroltad
de itt nem feltetelezik, hogy nincs hutom
termeszetesen a husom hutobe kerult es nincs az a meleg ami negyedoras "kocsikazas" alatt megbudosodik

majd probald mar ki hogy veszel egy kilo hust a sparba. tesco egyebek es masnap visszaviszed, blokk nelkul, hogy budos, kered vissza az arat
szerintem 1 hetig rajtad rohognenek

Manyecska 2014.05.12. 14:54:51

A Főd baromellátása állandó.

leonito77 2014.05.12. 14:55:07

A sparban mindig nagy a sor, én is ezt tapasztaltam. Drága és lassú. Hozzám az van a legközelebb, de nem megyek oda. és egy ilyen elütés után elintézni valamit egy rémálom, még akkor is, ha ott észreveszem. A boltvezető kijön, ami egy évig tart, addig áll a sor és az embernek bizony állni kell a vevőtársak tekintetét.

A tescoban, ósanban az ember megy a vevőszolgálathoz, nem tart fel senkit és kifizetik szó nélkül (vagy megoldják).

igi1 2014.05.12. 14:59:09

@hagyma: magadra vetted pedig a vásárlók hülye fajtàjára értettem akik nemértik másnap mitől romlik meg a hús.

egyébként meg kicserélik simán blokkal meg főleg

Az ő érdekük.

Aztán Tesco persze ebben is más hogy ők megkenik az ellenőrzéseket és olyankor felkészülnek rá előtte.

Kisebb boltokban azonban jobb a helyzet.

De ugyanúgy nem veszünk vanliafagyit mondjuk 32 fokos melegben, és utàna 10 perces kocsikázás soràn pihentetjük. Mert Amcsiba ell minimum 10 perces kocsikázás hogy eljuss ey boltba.

Ami a másik hűtőtasakról se hallottàl még ezk szerint.

Martinicske 2014.05.12. 15:11:53

Mégis meddig kell a hátát tartania egy boltosnak 4 zsömléért? Mert mi van ha valaki csak másnap jön rá? Vagy igen elfoglalt és csak egy hét múlva nézi meg? Vagy csak a télen?

Tony Almeida 2014.05.12. 15:42:22

Ez az egész egy LOL...

Vásárló vett egy Fülest, ezek szerint visszament a párjáért.
Így jártál, néhány zsemle, plusz egy újság majdnem 2000 ft volt, miazhogy a pénztáron figyeljen? Naponta 200 hasonló idiótával hozza össze a sors, nem ápolhatják mindenki lelkét egyesével.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.12. 16:05:37

A posztoló fajtája az, aki ha megvakul a fél szemére sem veszi észre.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.12. 16:08:23

@igi1: 15 perc alatt a jegkremmel sem tortenik semmi

azert ezt a hus dolgot dokumentalva kiprobalhatnad

nem kell hogy megrohaszd, csak masnap blokk nelkul vidd vissza, hogy szerinted budos, vagy mocsingos ilyesmi
ha visszaadjak a zsetont leborulok nagysagod elott, ha nem akkor hazaviszed a hust es megsutod
es a kiserlet befejezve:)
/persze hogy magamra vatte, mikor azt irod te a hulye amerikai:)/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.12. 16:10:32

@Tony Almeida: a mLOL te vagy
ha ilyen esetvan, kimegy a muszakvezeto, megbeszelik mi tortent, megnezi a blokkot, a kibaszott zsemlet es visszaadjak a penzt

Aureliano Buendía 2014.05.12. 17:35:16

Poszter, ezentúl jobban figyelsz majd.

Atörökk 2014.05.12. 18:13:28

Pénztártól való távozás, mélytorok, etc.

VonBraun 2014.05.12. 19:12:14

@anonex:
"Halló, belváros?"

Érdeklődni szeretnék...

www.ndk.hu/zs/hang/turmix.htm

mrZigi 2014.05.12. 21:08:43

Na ezt a kiolvadt és újrafagyasztott jégkrém dolgot momentán tanúsíthatom (sajnos), ezek szerint ez globális feléjük.
Nagy Pesti különálló üzletükben szoktam vásárolni (Carte Dort), és 1x sikerült egy ilyen hipersokszorfagyasztott kávésat kifognom.
1 pohárral szedtem belőle ... éreztem hogy furi az állaga, meg nagyon kristályos ... végül amit szedtem sem ettem meg, de már túl késő volt, elkapott az étel-ribanc.
Kívánom nekik, hogy egyék a saját jégkrémeiket, és ugyanúgy (és ugyanolyan "élvezettel") fogyjanak 5 kilót 4 nap alatt, mint én.

Gera 2014.05.13. 06:58:56

A poszter tényleg hülye volt, hogy három tételnél nem tűnt fel neki, hogy több, mint a dupláját fizeti, de ettől még szerintem is úgy kéne kinéznie ennek, hogy a pénztáros szépen hívja a vezetőt, aki tíz másodperc alatt pofára eldönti, hogy csak szórakozik a poszter vagy igaza van.

Jemi 2014.05.13. 07:16:48

Ilyen stílusú reklamálás után még szép hogy a pénztárosnak volt igaza..A poszter nem számolja ki fejben hogy mennyit fog fizetni??

Andie 2014.05.13. 08:33:09

Ilyen kis tételnél végülis jogos, oda lehet(ne) figyelni, hisz azér gyanús, ha pár zsömléért 2 rugót kérnek. Egy nagyobb bevásárlásnál, 20-30ezer ftnál és 100 tételnél már kicsit nehezebb csekkolni folyamatosan, hogy vajon a brokkoliért tényleg 342 ftot ütött be, nem 382-t, és az 5+2 dbos akciós túrórudinál tényleg az akciós árat blokkolta... A végén, hogy 30.420 ft jogos-e, neme csak 30.112, ezt max otthon, tételes átböngészésnél lehetne kideríteni, de akkor meg már minek?

A minap a zöldségesnél volt érdekes esetem. Vettem pár gyümölcsöt, úgymint fél kiló epret, 3 almát, 3 körtét, egy kis fürt banánt. Srác dobálja rá a mérlegre, egy pillanatra felvillan valami ár, meg súly, dehát közben én válogatom a következő tételt, nemtudok figyelni. A végén aszongya 4780 ft. Nyúlok a pénztárcámért, de azért a kisördög már kongatott... Mondom mivan?
Mire ő: hm.. ez kicsit sok, ugye? - hát mondom nem kicsit... Eper 980, alma 330 kilója, körte dettó, banán dettó...
Jó, újraszámolom... ja, bocsi 1780...
De ha 500 ftal próbál átvágni, valszleg gond nélkül ment volna.

Shred 2014.05.13. 08:39:21

Engem az érdekelne, miért van sok Spar üzletben undorító büdös. Komolyan, van egy speciális Spar-szag, amit sehol máshol nem éreztem még.

Semillyenzsóti keresztény análmániás pacsirtavadás 2014.05.13. 08:58:32

Tiroli rozsos ropogos. Amugy latom kadarisztanban semmi nem valtozott.

joska61 2014.05.13. 10:17:54

SPAR facebook oldalára megírtad? Szerintem első lépésnek jó lenne.

Jimbo75 2014.05.14. 12:05:55

Ezért kell vásárlás után átnézni a blokkot, ha valami nem stimmel, akkor máris tudsz reklamálni...

Vegaaa 2014.05.24. 12:06:42

blokk nélkül is tud menni a történet, meg távozás után 1 órával is, ha az eladótérrel érvelsz. nálam volt hogy lejárt tésztát vettem és ez csak otthon derült ki, a blokkot meg kidobtam a bolt elött a kukába, mert stimmelt minden. visszamentem, szóltam hogy nincs már blokk, de ha van még a polcon ebböl a fél éve lejárt tésztából, akkor esélyes hogy itt vettem és szeretnék egy másikat jó szavatossági idővel. kaptam.
a posztoló helyében én megkértem volna egy kollegát, hogy nézze már meg mennyi fogyott a tiroli rozsos lófaszból, mert ha egy se, akkor ő hogy vihetett volna el négyet nem is olyan régen (vizes zsemlével persze értelmetlen ilyet játszani). 5 perc alatt visszakapta volna a pénzét, szerintem még egy Spar-ban is. ha mégis geciznének, akkor tudtukra kell adni, hogy te is tisztában vagy azzal hogy záráskor kasszaelszámolás van, és a sok plusz ugyanakkora baj mint a sok minusz, mert készletcsúszást eredményez, elégedetlen vásárlókat, hó végén pedig a dolgozó fizetésen is megjelenik.

kovacslaci88 2014.06.04. 15:46:01

Videó készült rólad, hogy a 4 zsemlét megvettél 1200-ért. Jogodban áll ezt a videót visszanézni, és az üzletvezetőt kérni!

Nagy Endre 2015.09.25. 21:54:29

Bocs de te voltál a hülye aki ezt ki is fizeti látva hogy mit vett és rá se kérdez...
süti beállítások módosítása