Tékozló Homár

Ajándék csomagváltás a Vodafone-tól

2014.05.16. 13:48 | jackyll | 803 komment

A debreceni Vodafone ügyfélszolgálata véletlenszerű funkciókkal kedveskedett késve fizető ügyfelének:

Nem leszek szórakoztató, dühös vagyok! Vodafone ügyfél amióta az eszemet tudom és a vodafone létezik. Mobil internet díjfizetése 5 nap csúszás okán befáradtam a Debrecen Piac u. ügyfélszolgálatra. Kicsi lányka (diák) boldogan beveszi a pénzem, mobil internet kifizetve mondom, ha már kényelmes a szék, akkor egy laza 2000 Ft. feltöltést kérek a feltöltőkártyás számomra.

Kérdi a lakcímet, a vásárló, tulajdonos nevét, pötyög én ülök és kérdezem, hogy ezt miért? Mivel az újságosnál telefonszám 2X, oszt jónapot. Kicsidiákcsillag, "mert számlát kell kiállítani". Kicsidiákcsillag jól dolgozik, 2000 Ft be a kasszába, nyugta kiállítva, no nem a kártya tulaj, hanem az én nevemre.

Boldog ügyfél első sms, ( Óóóó) Feltöltés megérkezett ... És láss csodát 100 miabibircsók jutalom. Következő smsm (Óóóó) Köszönjük a csomagváltást capcara... Hee? Ki kért csomagváltást? Mikor? Miért?

Észrevéve a hibát hívom az ügyfélszolgálatot és a 30 nap, de jó :) Panaszrögzítés megtörtént.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.19. 00:51:00

@igazságos: lengyelorszagba nem megyunk mert, mia fasznak mennenk
az meg jatszik,, hogy valamelyik ny-europai orszagot megmutatom neki
cde egyikhez sincs kedvem
talan hollandia, ha visszafele amszterdamon keresztul megyunk
esetleg a nemetek/bajorok/

ahhh nehez ugy
en kifejezetten rettegek az uttol
csak egyszer tul legyunk rajta

igazságos 2014.05.19. 00:53:26

@dr. phil. Sün‼ ツ: dehogy lefogyok oszt észre se veszed h az öledbe ülók

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 00:55:00

@dr. phil. Sün‼ ツ: Legalább szép halálotok lesz. Meg a rokonságnak se kell koporsóra költeni, ugye.
Mindenki jóljár.

igazságos 2014.05.19. 00:57:42

@agresszív kismalac: há hogy nekem jó legyen

mit minek

Aztán hátha jut sünnek is vmi abból a jóból

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.19. 00:58:37

@igazságos:
Nem szeressem a sovány nőket!
Deszkára nem fexik a zember!44!

@agresszív kismalac:
Az monnyuk szép lenne!
Én úgyis a pokolba készülök, mer az jobb hely!

igazságos 2014.05.19. 01:03:55

@agresszív kismalac: ammá biza turi a pokolba jutok de legalább viszek magammal vkit szóval lesz társaságom :(

AtiSnatch 2014.05.19. 08:24:41

jó reggelt! namijahejzet?

helianthus 2014.05.19. 08:38:52

@AtiSnatch: nyugaton változatlan. A helyzet.
Hogy bírod magad?
Hány órája nem szívtál? :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.19. 08:46:38

@uraaam: Pszichojárvány.
@dr. phil. Sün‼ ツ: Dehonnem! Volt már lumboisiászod vagy gerincsérved? Olyankor legjobb a deszka.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 09:03:17

Két sün utazik a villamoson. Azt mondja az egyik...

helianthus 2014.05.19. 09:06:50

@uraaam: "A fiúcsecsemőt nem öltözteted rózsaszínbe, nem babákat veszel neki gyerekkorában. De benne van a génekben is. Ahogy teremtve lettünk."
Az az igazság, hogy megteheted, ha hetero, akkor ettől hetero marad.
Nézz meg egy egy éves kisfiút és egy egy éves kislányt.
Látom pl. unokaöcsi, hugin. Unokaöcsinek kellett plüsállat, mert csak, de csak dobálta, püfölte őket mindig.
Unokahugi meg elkapta és megölelgette, megpuszilgatta. (bár dobálja is, mert ezt látja bátyótól), de az ő génjeiben benne van, hogy ő a nő, gondoskodik a maciról és szereti. :)

Hidd el, a homokosság nem tanítható és nevelhető.
Sokan ezt hiszik, valószínű ez a homofóbia alapja is, hogy félnek tőle, hogy fertőz. :D
Pedig nem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 09:15:36

@helianthus: Azért ez nem ilyen egyszerű. A meleg párok által nevelt gyermekek esetében mi a helyzet?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 09:18:19

@agresszív kismalac: a logikádat követve az összes hetero párnak hetero gyerek lenne, nem gondolod?

ehh, mikó lesz már nyúposzt?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 09:21:38

@sugargiraffusplumps.: Ej, ej, azért tőled ekkora blődséget nem vártam. Elfogyott a kávéd?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 09:23:34

@agresszív kismalac: ne terelj, ne terelj. volt egy kérdés: miért van a hetero pároknak buzigyerekük? és miért van a homo pároknak hetero gyerekük?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 09:24:48

@sugargiraffusplumps.: Segítek: nem beszéltem kizárólagosságról (vesd össze: összes). Tulajdonképpen semmiről se beszéltem, csak kérdeztem.
Lásd még: "statisztika", "szülői minta" címszavaknál is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.19. 09:27:05

@helianthus: Akkor jöjjön ide! Bár még itt sincs szívás, de bármikor lehet!

@sugargiraffusplumps.: A hetero pár buzi gyereke : divat :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 09:27:11

@agresszív kismalac: ahha. szar ügy ez a lavírozás, megértem. nohát, akkor tessen szépen jobban belemélyülni a témába. (a wikipédia kevés lesz, már előre szólok.)

beszéljünk valami kellemesebb témáról. kiöntött a tiszaszipi, basszameg.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 09:27:40

@sugargiraffusplumps.: További fontos kérdések:
M'ért piros a majom feneke?
Apu, hodmedbe...?
Ki hallott még olyan dolgot- fürdeni strand után?

Manyecska 2014.05.19. 09:30:21

Nemtom mért kell végbélbe mártott farkakról gondolkodnom, reggeli után, inkább valami újposztot kéne ide. Na ez a szar ügy:D

helianthus 2014.05.19. 09:33:00

@agresszív kismalac: zsiráff válaszolt a kérdésedre. Egyrészt azt gondolom, ezt még nem tudhatjuk, mert nincs olyan történelme, hogy kiderüljön, másrészt azt gondolom, hogy hetero gyermek nevelése esetén hetero felnőtt lesz belőle. Toleráns hetero felnőtt.

helianthus 2014.05.19. 09:37:25

@helianthus: Rosszul fejeztem ki magam. Ha meleg pár nevel hetero gyermeket, a gyerekből hetero felnőtt lesz, a neveléstől függetlenül. Ez kábé olyan, mint az ízlés. Az egyéves gyerek nem szereti az akármit. De miért? Az akármi tök finom, nem evett még belőle sose, először van a szájában és vagy kiköpi vagy elnyammogja.
Honnan lett neki ízlése? Valahonnan biztos.
Ugyanez él a szexualitásra is. Kérdezz meg férfitestbe született nőket, mind azt fogja mondani, hogy már kiskorában érezte, hogy ő más, ő nem férfi, pedig nem meleg párok nevelték őket, mégis ez alakult ki bennük.
Sajnos ebben az is benne van, hogy lehetsz te homofób és nevelheted így a gyereked, az nem garancia, hogy nem fog idővel kiderülni, hogy meleg. Bár valószínű sokáig fogja titkolni előled.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.19. 09:39:37

@Manyecska: Miért gondolkodsz ilyenekről?
Nekem eszembe nem jutott.

Manyecska 2014.05.19. 09:48:46

@helianthus: a gyerek a szülei mintáját követve tanulja a fiú-lány szerepeket, másrészt vannak időszakok az életében amikor pl.fontosabb az anya,szembefordul az apával, stb., nagyon jó táptalaja lehet pl.az Ödipusz komplexusnak..:( dehát nem én vagyok a gyermekvédelmi szagértő vagy mi. Csóri gyerek meg ezt négyévesen hogyan dolgozza fel?

Atörökk 2014.05.19. 09:57:34

Pályinkás jó reggelt! Ne zavartassátok magatokat, szorgoskoggyatok csak tovább szépen!

Manyecska 2014.05.19. 10:01:16

"Pszichoanalitikus tétel, mely szerint a fiúk 3-7 éves korukban erős, vérfertőző vágyat éreznek az anya iránt, és rivalizálnak az apával. A lányok esetében ugyanez az Elektra-komplexus. Az elnevezés Szophoklész tragédiájából ered, melynek hőse, Ödipusz akaratlanul megöli az apját és feleségül veszi az anyját. A freudista elmélet szerint az események normális menete szerint mind a fiúk, mind a lányok kinövik a komplexust. Fiúknál ez átalakul kasztrációs félelemmé, és az apával való fokozatos azonosulássá, a nőknél pedig az asszonyi szerep fokozatos betöltésévél." namost két férfi közül értem én hogy le vannak osztva a szerepek de nem biztos hogy egy pár éves gyerek ezt fel tudja dolgozni. Szerintem ez elég egyértelmű:((( Meghát mire fel toleráljanak az emberek amikor simán hagyják egymás megdögleni az utcán, példának okádék. Ezek infralámpa-búra alatt élnek. Na, komponistás:D

Manyecska 2014.05.19. 10:02:32

@atörökk: Már megvót. Ezt hívják lazításnak amit persze hiába magyarázok:DD Én speckó reggel hatkor már mostam, vásároltam:D
MELLesleg az úttól már csak egy méter hiányzik akkora a Duna.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.19. 10:05:18

@Manyecska: Na ja, amikor apuból vagy anyuból 2 van...

Tolerálni különben azt kell, amit utálsz.
A feleslegesen undorító dolgokat utálja az ember, na most ha 2 buzin nem különösebben látod, hogy buzi, akkor nem zavarnak... Nincs mit tolerálni.

helianthus 2014.05.19. 10:08:22

@Manyecska: jajjistenem, hagyjál már Freuddal. Áhh! Na most őszintén, nem láttál még olyan gyereket, hogy mondjuk lánygyermek és az anyjáért rajong kezdetektől és anyás is marad végig? (mondjuk persze ennek is oka van, valószínű az anyjával többet van, többet látja). De akkor őnáluk mi van ezzel az elektronizmussal? Freud csodálatos elméleteket állított fel, de a dolog azért sokkal bonyolultabb ennél.
Lehet elintézni a dolgot egy-két végbélbe mártott farok megjegyzéssel, de megoldva ezzel nem lesz. Ezzel sincs semmi baj, amíg esetleg a családba nem kerül egy meleg ember. Vagy nem születik. :O Na akkor mi lesz? Gyorsan átértékeljük a belénknevelt 'hülyebuzi' szindrómát, hogy ne kelljen az illetőt megtagadnunk?

Manyecska 2014.05.19. 10:09:25

www.origo.hu/nagyvilag/20140518-papok-szeretoi-kerlelik-ferenc-papat.html
:DD@ColT: persze, onnan a szék mögül. Itt szállt meg nálunk az összes olimpiai résztvevő tavaly. Kézenfogva sétáltak pasik. Engem tényleg nem érdekel, és nem szólok be, de lehet egy ovis gyereknél komoly fejtörést okoz../:D/ sza...

Manyecska 2014.05.19. 10:14:02

@helianthus: most akkor mért kell másodszorra is leírni az aktust???? amúgy ez nem Freud. De lehet, nemtom. Bisztos hülyeségeket beszél. Szerintem a melegeknek a legkisebb bajuk az hogy melegek,..gondolj bele a társadalomba nehezen illeszkedik be, mennyi komplexusa lehet még? Azzal kéne foglalkozniuk nem avval hogy ki hogyan néz rá, mellesleg a legtöbb ember nagy ívben szarik rá, van elég bajuk:(

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.19. 10:19:51

@helianthus: Egy másik blogból loptam:
"Saint Exupéry úgy 70 éve a Citadellában nagyon frappánsan leírta ugyanezt, ráadásul a konkrét esetre még ippeg különösen passzol is:
"Ha hagyod elszaporodni a csótányokat, (...) akkor megszületnek a csótányok jogai. Amelyek természetesen kétségbevonhatatlanok. Aztán énekeseik támadnak, és magasztalják őket előtted. Arról énekelnek, milyen megrendítő a pusztulástól fenyegetett csótányság sorsa.""

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 10:44:51

@helianthus: "Freud
csodálatos elméleteket állított fel,
de a dolog azért sokkal
bonyolultabb ennél."
Akkor talán te is felhagyhatnál a fekete/fehét/igen/nem-gondolkodásmóddal.
Magad mondád, hogy még nincsenek megbízható statisztikai adatok meleg párok által nevelt gyermekekről. De te azért kurva biztos vagy a dolgodban.

Manyecska 2014.05.19. 10:46:35

Megjegyzem logikusnak hangzik a saját frusztrációjuk mexüntetésére az egész társadalmat megváltoztatni, de ez nevetséges:( lássuk be.

helianthus 2014.05.19. 10:49:23

@agresszív kismalac: igen. Abban kurva biztos vagyok, hogy a homofóbizmus nem vezet sehova és kurva nagy pofára esés lehet belőle. Te miért is utálod őket?

Manyecska 2014.05.19. 10:49:28

Főleg hogy úgy old meg egy problémát hogy okoz mellé száz másikat..

Manyecska 2014.05.19. 10:51:31

Van egy ismim neki a vonat vágta le a lábát gyerekkorában. Mégse akarja hogy mindenki sánta legyen.:D Tök jól él, boldog párkapcsolat, jó állás:) egyik legjobb barátom:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 11:00:57

@helianthus: Miért utálom a homofóbokat? Ezen még nem gondolkodtam. :-/

helianthus 2014.05.19. 11:04:45

@agresszív kismalac: na jó, ezt a hozzáállást hagyd meg iginek.
'Ej, ej, azért tőled ekkora blődséget nem vártam. Elfogyott a kávéd?'

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 11:08:25

@helianthus: Kicsit feszültnek tűnsz. Ne feledd, a felhők felett mindig kék az ég!
Egyébként mi bajod Igivel? Akarsz erről beszélni?

helianthus 2014.05.19. 12:12:35

@agresszív kismalac: én? Tök laza vagyok. Asszem nálad sokkal lazább.
Az mondjuk tény és való, hogy nem jön be, hogy érdemi vita helyett terelsz. De én vagyok az aki kurva biztos a dolgában.
Hagyjuk inkább.
Én csak egy buta nő vagyok, te vagy a NAAAGY és okos férfiállat, igazad van.
Mindenben.
Remélem teljesítettem az elvárásaidat.
@sugargiraffusplumps.: Imre, hagyd! Beszéljünk inkább aaa...műkörmökről. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 12:17:42

@helianthus: most óvastam, hogy rákot okoz! hátbasszus, már se szőkítés, se műköröm se szolárium??! hát hogy fogunk így plázázni járni világ szégyenére?

helianthus 2014.05.19. 12:20:02

@sugargiraffusplumps.: hát ha más nincs visszatérünk a biokörömre. Mit gondolsz? :)

helianthus 2014.05.19. 12:42:47

@sugargiraffusplumps.: várjál, várjál, tök szép kesztyűűűket láttam nemrég! Még az is lehet, hogy azt veszünk fel! Na? Nehogymár ezen múljon a plázázásunk, az a kedvenc hobbim!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 12:45:28

@helianthus: jó ötlet! van is két pár mnkáskesztyűm! és bónusz, hogy csak az egyik gépzsíros. menők leszünk béjbi!

helianthus 2014.05.19. 12:57:59

@sugargiraffusplumps.: a gépzsír egészségtelen! Csakis extra szűz olajat használok! :O
@agresszív kismalac: márminthogy engem is? Jé! Pár éve elkommentelünk egymás mellett, de még sose mutatta, hogy érdeklődik irántam.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 13:27:47

@helianthus: Szerintem a Lajos mindenki után érdeklődik, akin szoknya van, és nem Conchita Wurst vagy skót.

Manyecska 2014.05.19. 13:31:30

@agresszív kismalac: ja, ő szokta lerágni a lábujjaimról a műkörmöt:P az Iván. Az.

Manyecska 2014.05.19. 13:48:27

@helianthus: ezt is csak a melegek találták ki "homofóbizmus":(( saját frusztrációjukat vetítik ki ránk, holott nem a heterok tehetnek arról hogy ők szarul érzik magukat, bárhogy is kapálóznak:) és ezzel esnek át a ló túloldalára, pontosan. Megjegyzem átérzem milyen sz.r lehet magyarázkodni/bújkálni,de..

helianthus 2014.05.19. 14:15:27

@Manyecska: dehogy érted meg. Akkor eleve fel sem merülne benned, hogy nekik magyarázkodni vagy bújkálni kell. Miért is? Bűncselekményt követtek el?
Na ez a homofóbizmus. Hogy igazából fingod sincs róla, mi az, mit jelent az, elképzelni se tudod, de kész elméleteid vannak, hogy mit kell egy melegnek csinálni, hogy kell élnie az életét és még azt is tudod, hogy szarul érzi magát és ezt rád akarja kivetíteni.
Részemről újra lezártam ezt a témát, bár biztos elő fog kerülni még, de most megint meguntam kicsit, hogy olyan emberekkel próbáljak 'küzdeni', akikbe jó mélyen beleverődött a hülye buzi hozzáállás. Nem én és nem most fogom ezt megint kinevelni, az már biztos.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 14:55:46

@helianthus: Megértelek. Sokkal egyszerűbb olyan emberekkel... hm... küzdeni, akik a te véleményedet osztják. Részemről eszmecserét próbáltam folytatni, de úgy látom, te már kiosztottad a szerepeket.
...ahogy az liberáliséknál egyébként is szokás.
Én kérek elnézést.

helianthus 2014.05.19. 15:07:54

@agresszív kismalac: tudtam, hogy megsértődsz, te sertés.
Nem osztottam ki a szerepeket, de mi értelme van szájkaratét folytatni, amikor neked a zsigereidben van a meggyőződés szintje, nekem meg csak élettapasztalatom van ezzel a dologgal? Hogy állítsam ezt szembe a zsigeri indulatokkal?

helianthus 2014.05.19. 15:10:02

@helianthus: hozzáteszem, hogy viszonylag ritkán találkozom olyan emberekkel, akik az én véleményemet, ha nem is osztják, de nem reagálnak rögtön heves indulatokkal. A többség máshogy gondolja a családomban, a munkahelyemen, a baráti körömben és valószínű a tágas ismeretségi körömben is, bár nem szoktam erről beszélgetni pölö a boltban.

Manyecska 2014.05.19. 15:20:08

@helianthus: ez is csak engem igazol, minden szavad, ezúton köszönöm hogy megerősítesz!:) ez kib.szott heterofób szöveg volt, bár ha az Igi vagy akkor nyugodtan folytasd.:DD

Manyecska 2014.05.19. 15:21:56

@helianthus: nem a faszt nem, csomóan fal házasságot kötnek szerinted az micsoda????? Ha nem lenne ez nem lenne miért küzdeniük? De ha te ráerőszakolod a véleményed másra, ám legyen de akkor basszus ne itt terjeszd az igét!:)

helianthus 2014.05.19. 15:36:57

@Manyecska: butaságokat beszélsz.
Megint.

helianthus 2014.05.19. 15:43:37

@Manyecska: " csomóan fal házasságot kötnek szerinted az micsoda"
Védekezés a homofóbokkal vagyis veled szemben.
Én személy szerint büszke vagyok a másságomra....ja nem, arra vagyok büszke, hogy miattam aztán senkinek nem kell soha fal házasságot kötnie.
Tudom, hogy innentől kezdve valószínű nem mosom le magamról, hogy meleg vagyok, de tudod mit? Akkor inkább legyek elkönyvelve melegnek, jobban esik azon az oldalon állni, mint az általad képviselt olalon.

igi1 2014.05.19. 17:16:46

Na, hogy egymásnak estetek itt melegtémában, amikor én vagyok a melegszakértő :)

1. Nincs semmi baj a fal házasságnak, ha az mindkét félnek megfelel. Kinek mi köze hozzá, ha így mindenki jól járt.

2. Melegtémában a homofóbizmus valóban az, hogy a melegeket nem fogadják el, nem tekintik a társadalom tagjának, mert a Bibliában az szerepel, hogy egy pár csak egy férfi és egy nőból állhat, és ezért minden más felvonás természetellenes dolog, éppen ezért üldözni kell.

3. Én letojok mindenkit, és azt pártolom, hogy mindenkit fogadjanak el olyannak, amilyen, amíg neked nincs veled bajod, akkor éljen úgy, ahogy akar.

+1 Ez a Concita kolbász tényleg lejáratja a melegeket, de nagyon dulván. Mindent, amit eddig elértek, leromboltak egyszeriben, amikor kötelezően le akarja nyomni magát Európa torkán, az meg még örvendezik is efelett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 19:36:55

@helianthus: haggyad. isten nem ver bottal. nekik is kell egy egérút meg amúgyis praktikus a buzikat utálni mer ki mást lehet ma még tiszta szívből utálni? a négereket már nagyon nem, az a kurva obama is nézdmeg kimászott a ketrecibül oszt elnök lett. a fogyikat megincsak nem píszí utálni mer állítólag azoknak is vannak jogaik meg az hogy valakinek nincs agya az mán jelent semmitse manapság. a bolondokat se meg az nem is sport mer azok úgyis be vannak zárva oszt nem lehet rajtuk olyan jót röhögni meg beszólni nekik a pijacon.

márpedig az embrenek nem elég az, hogy simán létezik és próbál tanulni a világbul hanem muszáj valamit gyűlölnie ahhoz hogy teljes élete legyen. a rossz idő meg az agresszió meg az igasságtalanság nem elegendőek ehhez, kézzelfogható dolgokat kell utálni meg olyasmit amivel könnyen el lehet bánni. legjobb ha kisebbség, gyöngébb nálad és nem tud fellépni a saját érdekében, na azokon lehet jól ugrabugrálni, hogy fröccsenjen a vérük a kis geciknek mindenfelé. férfimunka, jó mulatság volt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 20:17:47

@sugargiraffusplumps.: jajj, a zsidókat kihagytam a listábul. természetesen ők a legnagyobb bűnbakok, a buzi zsidók meg főleg! a buzi néger zsidók meg... őőő.. azokra nem is lehet szavakat se találni!

helianthus 2014.05.19. 21:02:40

@sugargiraffusplumps.: lökött vagy. Nincs bajom Manyeccsel és Malackával (sem), ebben pont nem értünk egyet.
Engem tanított meleg. Volt imádott meleg barátom (fiú, haver-barát volt :D), voltak meleg munkatársaim. Nekem ők jutnak eszembe, nem a Love paraden tangába riszálók, mert őket én sem tartom píszínek. Bár értem valahol miért vonulnak fel, szerintem rossz a módszer. Azt kéne megmutatni, miben egyeznek a heterókkal.
Nem azt, miben mások.
A kolbi kisasszonytól meg konkrétan agyfaszt kapok.
Én is. :)
Na napoljuk el a témát megint egy időre.
Nehéz napom volt.

Manyecska 2014.05.19. 21:06:08

Valaki magyarázza már el mi az a homofób mert már sikítva röhögök.
Ja, és náci is vagyok, állítólag. Tovább orosz ügynök /senkinek nem tűnt fel a Manyecska név?/@helianthus: Mér, miben vagy más?? Két füled van, és egy fejed. A többi a kutyát sem érdekli, ha ettől homoizé vagyok, hát legyen:DDD

Atörökk 2014.05.19. 21:16:23

@Manyecska:
Homofób az, aki a kelleténél jobban utájja a buzikat :D

helianthus 2014.05.19. 21:23:40

@Manyecska: azt gondolom a mássághoz való viszonyulásomban vagyok más. Fentebb részleteztem is, mi oka lehet ennek.
@sugargiraffusplumps.: értettem ám!
Most megyek az új posztba, Félike biztos keres már.
Gyertek oda ti is. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 21:25:28

@helianthus: Nocsak, nocsak. Árnyalunk, árnyalunk? Csak így tovább! Lehet, hogy rossz körökben mozgok, de nekem egyetlen homoszexuális ismerősöm sincs. ...vagy csak nem tudok róla. Ugyanis, aki meleg azt nem kell okvetlenül első pillantásra felismerni. Aki meg a homlokára írja, az magára vessen.

Manyecska 2014.05.19. 21:26:16

@helianthus: spéciel többször említette a fodrászom meleg, húsz éve járok hozzá. Még béranyának is akartak alkalmazni:))) de nemet mondtam. Mert homofób vagyok,kizárólag! Na, ezt add össze, anyukám:D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 21:28:05

És még valami. Akinek a véleménye eltér a tiédtől, az még nem ok-vet-le-nül ho-mo-fób.

Manyecska 2014.05.19. 21:28:43

Jóvan, akkor szóljatok ha a melegekkel occsóér' lehet -fillérekért- fűteni, mer rohadtul nem érdekel.:D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 21:31:31

@sugargiraffusplumps.: Várj lassabban mondom. Nem ér-de-kel sen-ki-nek a szex-u-á-lis i-rá-nyult-sá-ga.
Én se tolom senki képébe az enyémet. Miért is tenném?

Manyecska 2014.05.19. 21:33:59

@atörökk: én nem a buzikról beszéltem könyörgöm:DD arról hogy nem feltétlenül jó a csimótáknak, erre jön hogy homofób vagyok. Meg náci. Azért a jókva anyját ennak a hatalmas demokráciának hogy nem írhatom le amit gondolok de még ne is gondolkodjak másként.:D Európa, én így szeretlek!!:DD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 21:38:36

@agresszív kismalac: nem ez volt a kérdés, megint terelsz :)

figyejj, itt csak arról van szó, hogy szeretnének ők is gond nélkül kézenfogva mászkálni az utcán. úgy ahogyan te teszed a barátnőddel. vagy kitenni a faszbukkra a családi fotójukat, úgy ahogyan a heterók is kiteszik.

a heteróknak miért nem mondja senki azt, hogy : "a faszér rakod ki a nyaralós közös fotótokat, ne nyomd az arcomba a szexuális orientációdat!"

ha senki szexuális orintációja nem érdekel akkor miért nem mégy oda minden hetero párocskához akik neaggyisten puszival búcsúznak egymástól a vonatnál és mondod meg nekik, hogy erre senki sem kíváncsi? érdekes dolgok ezek, igaz-e?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.19. 21:47:05

"a faszér rakod ki a nyaralós közös fotótokat, ne nyomd az arcomba a szexuális orientációdat!"
Hol mondtam én ezt? Csupán arra céloztam, hogy aki homoszexuális, annak nem feltétlenül kell ezt minden pillanatban a világ tudomására hoznia. És láss csodát, 90%-uk nem is teszi ezt. Érdekes dolgok ezek, igaz e?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.19. 21:51:20

@agresszív kismalac: akkor mekkérdezem mégegyszer: a heteróknak szabad ezt a világ tudomására hozniuk minden pillanatban? ucca, közért, fészbukk, önéletrajz, blog.hu?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.20. 00:05:24

@sugargiraffusplumps.: Megpróbálom érthetően elmondani, mire gondolok. Van, aki olyan, mint bárki más, jön-megy dolgozik, és- mellesleg- a saját neméhez vonzódik, akár megfogja a párja kezét az utcán, horribile dictu- meg is csókolja őt. (De nem ez a jellemző, jelen értekezésünk célját tekintve tk. mindegy, hogy miért, tőlem csinálhatná nyugodtan.) És van, aki paprikajancsinak öltözik, affektál, mintha az kötelező lenne, általában hatalmas művésznek gondolja magát, és erős késztetést érez, hogy az egész életét a homoszexualitásán keresztül élje meg, lehetőleg úgy, hogy a kerek világ csodálja ezért. Nem egy esetben- így, vagy úgy- abból él, hogy homokos. (Vesd össze: megélhetési buzi.)
Az első a hasonlóságát, a második a másságát hangsúlyozza. Érzed-e a különbséget?
Azt hiszem, ez meglehetősen összecseng Helianthus valamelyik előző kommentjével, csak más irányból közelítettük meg a dolgot.

helianthus 2014.05.20. 07:44:31

@agresszív kismalac: fentebb említettem, hogy nekem van élettapasztalatom, nem tudom ezt szembeállítani zsigeri indulatokkal. Volt ismerősöd, csak nem tudsz róla?
Nem bántásiból, de lehet azért, mert tudták, hogy ...nem, nem vagy homofób, csak valahogy ellenérzéseid vannak, ha így jobban tetszik, és gondosan titkoltál előled?
Rajtam meg látták, tudták, hogy engem tényleg nem érdekel és velem megosztották ezt is, mert vevő voltam rá?
U.i. láttam az imádott barátomat a szerelmétől csókkal búcsúzni. Semmi kivetnivalót nem találtam benne, bár az volt az első ilyen élményem, szerintem szép pillanat volt, mert a szerelem gyönyörű akárhogy is. Ja, ehhez az kellett, hogy előttem merjenek így búcsúzni, amúgy nyugodj meg, sötét éjszaka volt, mást nem botránkoztattak meg ezzel.

Manyecska 2014.05.20. 08:14:49

@helianthus: Kérdezd meg az Alföldi barátnőjét neki milyen pillanat volt inflagranti kapni a kedvesét. Állítólag nem akármilyen.

Manyecska 2014.05.20. 08:18:53

@sugargiraffusplumps.: a posztolót szabad minden szavaddal savazni, leidiótázni? Hülyék vagytok?? egy disznó már hogy lenne homofób?? @helianthus: az indulat nem zsigeri, természet által genetikailag kódolt emberi! tulajdonság. Hozzátartozik az emberi természethez! Kíváncsi lennék ha összedőlne a világ a Parádé szereplői közül hányan sírnának a sarokban:D ahogy elnézem, háát, lehúzhatnánk a rolót.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.20. 08:27:40

@agresszív kismalac: értem. akkor most hirtelen már nem is a szexuális orientációval van a gond, hanem a viselkedésssel? jól értelek? az meg már teljességgel egyéni ízlés kérdése, hogy kinek milyen viselkedés fér bele az saját kis világnézetébe. pölö nekem nagyon nem fér bele a megélhetési celebség meg a kiszeltünde effektus sem, másnak igen.

@homofób náci KGB alom: ha nem érted akkó minek szólsz bele? menjél szépen vasalni :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.20. 08:33:51

egyesek asziszik, hogy ha kimásojják a wikipédiát akkor az jelent valamit. hát azt még a kutyám is megcsinálja egy rosszabb pillantában :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.20. 10:28:56

Esetleg elárul6nátok, melyik hozzászólásomból következtethető ki a homofóbságom.
Még egy kis adalék: kismalac.blog.hu/2013/07/06/kedves_kristof

helianthus 2014.05.20. 10:55:49

@agresszív kismalac: ezt olvastam anno, bár a kommenteket nem. Most azt is. Mohamed szó szerint azt írta le, amit én is gondolok. :D

Manyecska 2014.05.20. 10:58:49

@sugargiraffusplumps.: a melegeknek zöldek ebből a szempontból? érted, hamarább melexik a vasaló. Ez azért tipikus háziasszonyfób hsz.! Én imádok vasalni speckó.:) /mondjuk tangát ne küldjetek/

Manyecska 2014.05.20. 11:00:10

@helianthus: Te, szerintem Mohameddel mellélőttél, nála!:P

Manyecska 2014.05.20. 11:58:55

ellenben valaki bemásolni ide mi áll a Bibliában /férfi férfival hál/, wikipédia nem ér!!

Manyecska 2014.05.20. 12:00:21

Újszövetségből:
Zsolt1, Zsolt 139,23-24, továbbá Mt 26,41, Fil 4,8..stb. példabeszédek, és imák a kísértésről.
:D seggítek.
süti beállítások módosítása