A debreceni Vodafone ügyfélszolgálata véletlenszerű funkciókkal kedveskedett késve fizető ügyfelének:
Nem leszek szórakoztató, dühös vagyok! Vodafone ügyfél amióta az eszemet tudom és a vodafone létezik. Mobil internet díjfizetése 5 nap csúszás okán befáradtam a Debrecen Piac u. ügyfélszolgálatra. Kicsi lányka (diák) boldogan beveszi a pénzem, mobil internet kifizetve mondom, ha már kényelmes a szék, akkor egy laza 2000 Ft. feltöltést kérek a feltöltőkártyás számomra.
Kérdi a lakcímet, a vásárló, tulajdonos nevét, pötyög én ülök és kérdezem, hogy ezt miért? Mivel az újságosnál telefonszám 2X, oszt jónapot. Kicsidiákcsillag, "mert számlát kell kiállítani". Kicsidiákcsillag jól dolgozik, 2000 Ft be a kasszába, nyugta kiállítva, no nem a kártya tulaj, hanem az én nevemre.
Boldog ügyfél első sms, ( Óóóó) Feltöltés megérkezett ... És láss csodát 100 miabibircsók jutalom. Következő smsm (Óóóó) Köszönjük a csomagváltást capcara... Hee? Ki kért csomagváltást? Mikor? Miért?
Észrevéve a hibát hívom az ügyfélszolgálatot és a 30 nap, de jó :) Panaszrögzítés megtörtént.
Az utolsó 100 komment: