A BKV-tól tudjuk, hogy csak az az utas, aki a megállóban áll. Aki arrébb áll, fut, megálló után az ajtón kopog, könyörög, netán megállón kívül a busz elé veti magát, az nem utas. És fölvenni csak az utast kell. Na most ez az Orangeways-nél másképp lehet, legalábbis Attila levele szerint. Ő jólnevelten a megállóban várakozott, mégsem sikerült felszállnia a buszra, úgyhogy írt is gyorsan nekik egy levelet, kíváncsian várjuk a választ.
Tisztelt Orangeways,
panaszt kívánok tenni, mert a mai napon május 23.-án 11,55 perckor néhány külföldi utassal együtt hiába vártuk a Budapestre induló buszukat a bécsi repülőtéren. Pár utasnak előre megvásárolt jegye volt, páran pedig a Volánbuszról maradtak le, így a helyszínen szerettek volna jegyet venni.
Némi várakozás után telefonos érdeklődésemre felvilágosítottak, hogy a busz ott volt, de megállás nélkül tovább is ment, mert a sofőr nem látott utast. Mivel évek óta ez az első utam Orangeways-zel, nem tudom, mi önöknél az utas fogalma, azon kívül, hogy a megállóban áll. Miről akart minket a sofőr felismerni? Talán integetnünk kellett volna minden busznak? Mint kiderült, a buszukon, ha egyáltalán járt erre, nem volt sem Orangeways felirat, sem Fradi logó, sem jellegzetes Wiizzair-es színek.
Érdekelne, hogy milyen módszerrel választják ki az alkalmazni kívánt sofőröket, akik szemmel láthatóan alkalmatlanok a feladatra. Tudtommal a személyfuvarozás alapja, hogy az utast fel kell venni a megállóban és el kell szállítani, különben mi értelme lenne az egésznek? Bár a soförök biztos élvezik az üres busz csendjét.
Üdvözlettel,
Xxx Attila
egy utas aki évek után adott önöknek még egy esélyt
Az utolsó 100 komment: