Tékozló Homár

Megint T, ezúttal Home FRISSÍTVE! MÉG EGYSZER! SŐT, HARMADSZOR IS!

2014.07.15. 08:52 | Homár Hilda | 141 komment

img.png

Mai T-ügyfelelünk januárban upgradelte az IPTV-előfizetését, amit a Végeláthatatlan Ügymenet kalandcsomaggal is megfejelt neki a kedves szolgáltató, miután félrekezelt valamit az adminisztrációban. Erre az ügyfél hálás, hogy több is jutott neki, mint a Nóta Tv meg a Sport1 HD? Nem hálás. Most komolyan, olyan nagy dolog az, hogy a Végeláthatatlan Ügymenet részeként először lekapcsolták a szolgáltatást, majd felbontották a szerződését? Főleg, hogy egész közel a megoldás: ha beviszi nekik a vevőegységet, akkor az új szerződéshez egyből visznek is egy másikat!

Sziasztok!

Van egy sztorim, szerintem megérné publikálni.

2014. januárjában reklamáltam a T-home-nál, hogy IPTV előfizetésem havidíja drágább lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ennek oka: lejárt a kétéves hűségidő és ettől automatikusan megnőtt a havidíj összege. Megoldás: újabb két évet írok alá és szerződést kötünk mondjuk a Családi + HD csomagra, ami 17 HD csatornával olcsóbb lesz, mint a korábbi, HD csatornákat nem tartalmazó csomagom. Heuréka, 8000 Ft helyett 5390 Ft havi díjért 17 HD csatornám is lesz. Telefonon pár perc alatt megrendeltem a csomagváltást, újabb két év hűségidővel, távszámlás elektronikus számlázással.

Következő hónapban jött az értesítő emailen, hogy távszámlám érkezett, itt és itt léphetek be, hogy a számláimhoz hozzáférjek. Nem tudtam belépni, mert – mint utólag kiderült – az első tájékoztató levél valami hiba folytán nem tartalmazta a belépéshez szükséges ideiglenes jelszót. Jelszóemlékeztető sem működött, mert egy olyan kérdést tett fel, amit sosem adtam meg, hiszen a Távszámla profilt nem én hoztam létre, hanem a T-home. Hosszú tortúra után végül sikerült telefonos segítséggel belépnem (a T-home ügyfélszolgálat telefonon tájékoztatott a biztonsági keresztkérdésre adandó általános válaszról, melyről egyébként sehol, semmilyen formában nem voltam előzetesen tájékoztatva).

Akkor láttam meg, hogy már két havi számlám is van a távszámlában, de mindkettő kb. háromszoros összeget tartalmaz, mint amire én előfizettem. (13.000 és 15.000 Ft-ok) A számlák átvizsgálásakor kiderült, hogy az új szolgáltatási csomag mellett véletlenül a régit is számlázták tovább, ráadásul olyan tételekkel (pl. internet), amire sosem fizettem elő.

Újabb reklamáció következett a telefonos ügyfélszolgálaton. Jeleztem, hogy nem áll módomban a számlákat befizetni (melyekről közben már fizetési felszólítást is kaptam), mert nem azt tartalmazzák, amire előfizettem. A diszpécser elismerte, hogy itt bizony valami hiba van tényleg, de ő ebben nem tud segíteni, mert ma szombat van, és az az osztály, mely a számlákkal foglalkozik, csak hétköznap dolgozik. Továbbítja a problémát az illetékeseknek, akik hétköznap kivizsgálják.

Hetek teltek el, semmi válasz, ám jött egy újabb számla, fizetési felszólítással, a reklamációra reakció semmi.

Később újra reklamáltam telefonon, de akkor már június volt, a szolgáltatás rég kikapcsolva, nem fizetés miatt. Akkor az a diszpécser is elismerte a hibát, sőt megjegyezte, látja a korábbi reklamációmat, és közölte, a kollégája valószínűleg hibát követett el, a kérésem nem lett továbbítva az illetékes osztálynak. Ő viszont elindította a számlareklamációt, mely véleménye szerint teljesen jogos volt. Kértem, addig is legyenek szívesek visszakapcsolni a szolgáltatást, hiszen még mindig nem kaptam valós adatokat tartalmazó számlát, tehát nem az én hibámból nem lett a számla befizetve, vagyis úgy érzem, a korlátozás igazságtalan. A válasz az volt, hogy azt nem lehet, mert idő közben felbontották a szerződésemet is, amit újrakötni nem lehet, csak újat kötni lehet.

Tájékoztatott arról (most figyeljetek), hogy a szolgáltatás újraindítása csak az alábbi módon lehetséges:

  1. ő elindítja a számlareklamációt
  2. azt kivizsgálják, ami egy max. 30 napos folyamat (ezalatt továbbra sincs szolgáltatás)
  3. ha megállapítják a hibát, jóváírják a hibás összeget és a tényleges fizetendő összegről küldenek egy egyösszegű csekket postán
  4. ha azt befizettem – mivel időközben már felbontották a szerződésemet is – csak úgy lehet visszaállítani a  szolgáltatást, ha a jelenlegi vevőkészülékeket én kiszerelem, és én a saját költségemen és az én munkaidőmben beviszem az ügyfélszolgálatra és leadom. Ezután ők kihoznak a helyszínre egy másik tök ugyanolyan készüléket és beüzemelik egy új szerződéssel. Mert: a régi készülék sorszámát az új szerződéshez párosítani NEM LEHET.
  5. Amíg én nem viszem be az eszközöket leadni, addig nem indulhat az újrakötött szolgáltatás

Időközben a számlareklamációmra postai választ kaptam. (CSATOLTAM). Ebben elismerik a tévedést, tájékoztatnak, hogy jóváírták a hibás összegeket és sajnálatukat fejezik ki. De tájékoztatnak a fennálló tartozásomról is, AMI KÉTSZER ANNYI, MINT A VALÓS. J. 4 havi működő (5390 Ft-os) szolgáltatásra 41.945 Ft-ot követelnek!

Újabb reklamáció telefonon, mely során kiderült, hogy arra az időszakra is követelik a havidíjat visszamenőleg, mely hónapokban nem is volt szolgáltatás, hiszen az ki volt kapcsolva a be nem fizetett, elrontott számlák miatt. Most újabb reklamáció, újabb kivizsgálás, várjak a válaszra. Közben továbbra sincs szoláltatás…

Tehát összefoglalva: előfizettem valamire, hibás számlákat kaptam, amiket nem fizettem be hanem megreklamáltam. Eközben az elmaradt befizetések miatt kikapcsolták a szolgáltatást (pedig ők hibáztak), és most, miután elismerték a hibájukat, követelik a kikapcsolt időszakra is a havidíjakat. A legfelháborítóbb, hogy ha lennék olyan hülye, hogy ezt kifizetem, még akkor sem lenne továbbra sem tv-m, csak ha a régi eszközt én magam kiszerelem, beszállítom nekik, és majd ezután ők hoznak újat és beszerelik.

Elfogadom, hogy ahol emberek dolgoznak ott hiba is történik, én magam is követek el hibákat, sőt én is állítottam már ki véletlenül hibás számlát ügyfeleimnek. De kérdezem én: Ha hibát követnek el és ezt elismerik akkor

-  ha már muszáj eszközt cserélni a rugalmatlan rendszerük miatt, miért nem az rohangál az eszközökkel a munkaidejében, aki elrontotta a számlázást?
-  ha mégis nekem kell majd rohangálni, ugye kiszámlázhatom az órabéremet + a szállítással kapcsolatos költségeimet, illetve az eddigi 30-40 perces telefonbeszélgetések idejét, melye a munkámtól vette el a kapacitásomat?
-  követelhetek kártérítést a szolgáltatás felfüggesztése miatt, ugye?
- hogy merészelnek a kikapcsolt időszakra havidíjat követelni, miután elismerték, hogy ők állítottak ki rossz számlát?
-  hogyan lehetséges, hogy előfizetni néhány perc alatt lehet telefonon, de a számlareklamáció 30 napos ügyintézés és postai levelezés során, a szerződés újrakötés pedig eszköz cserével működik csak?

Az ügyben kártérítési igényt nyújtok be és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok, a DAS Jogi Biztosító segítségével.

UPDATE! 07.16.15:41

Tegnap óta iszonyú sürgés-forgás kerekedett olvasónknál, egymásnak adják a kilincset a T-kollégák.

UPDATE 1.

Tisztelt Szerkesztőség!

Úgy gondolom, a korektség azt kívánja meg, hogy erről a fejleményről is beszámoljak.
A hónapok óta húzódó számlavita és a tegnapi, a Tékozló Homáron megjelent cikkem után a T-Home ma délelőtt visszakapcsolta a TV adást. Arra a felbontott szerződéshez tartozó set top box-ra, amire "nem lehetett".
Közel fél évig véletlen dupla-tripla összeget számláztak, amit nem fizettem be, csak reklamáltam. Időközben kikapcsolták a szolgáltatást nem fizetés miatt és a szerződést felbontották. Később a hibát elismerték, jóváírtak, de visszakapcsolni csak új készülékek beüzemelését követően lettek volna hajlandók, miután a régit én visszaviszem, leadom. A kikapcsolt időszakra is havidíjat követeltek volna. Ezt újra megreklamáltam. 
Ma pedig felhívtak, hogy megy az adás, segítenek újra beüzemelni. A régi készüléken. A számlareklamációval kapcsolatban még nincs infóm, mert egy műszaki kolléga hívott, aki abban nem tudott tájékoztatni.

 
Üdv:
Márton
UPDATE 2.
Hello!

Újabb fejlemény!!! :-)
A délelőtti visszakapcsolás után egy órával becsengetett egy férfi a T-Home-tól azzal, hogy jött leszerelni a set top box-ot! :-))))) Mondtam neki, hogy biztos, hogy nem, mert most kapcsolták vissza és végre működik. Ja, akkor jó. És elment. :D

Üdv:
Márton

 UPDATE 3. 07.16. 18:38

Hello!

Új T-Home fejlemény. 
Felhívtak azzal, hogy az ászf-ük értelmében jóváírtak 54.000 Ft kötbért. Ezért nem 42.000 Ft tartozásom, hanem 12.000 Ft túlfizetésem van. Ezen felül a kellemetlenségek miatt 2 havi díjmentességet kapok 7. és 8. hónapra. És elnézést kérnek, hogy elrontották. 
Az én ügyem megoldódott. Fél év alatt.
De hogyan oldják meg a nyugdíjas nénik a hasonló eseteket? Azok a nénik, akik nem küldenek cikket Tékozló Homárra, nincs is erejük veszekedni az ügyfélszolgálattal, vagy nem mernek hiszen szentírásnak veszik azt, ami egy csekken van? Vagy mi van azokkal, akik olyan jól élnek, hogy a rezsi költségeiket nem is követik, hanem a szolgáltató csoportos beszedéssel lehúzza, amit akar? (jó tudom, azt lehet korlátozni is összegre). Mert nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy én többször 30-40 percet vitatkoztam, veszekedtem, és még ez után is a válasz az volt: "Nem lehet."
 
Egyébként biztos vagyok benne, hogy a Homáron való megjelenés segített. Köszönöm!

Üdv:
Márton
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferand1979 2014.07.15. 11:06:42

@atpijkamo: ha letiltatta, akkor mi a fenét vár.
Ott van a szerződésben, hogy a "hűségidőszakban" kap olcsóbb áron szolgáltatást!
Hűség lejárt, indul az emelt szintű..
Továbbiakban igaz, hogy a T elrontotta, mert két párhuzamos szolgáltatást fizettetett volna ki, meg ilyesmi...
De januártól júniusig várni.. kicsit fejetlenség.. Ennyi idő alatt csak járt valami T-s kirendeltség környékén, és beugrott volna megkérdezni miafene van..
Befizetni akár CSAK a jogosnak vélt tartozását, hogy ne bontsák a szerződését.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:08:36

@atörökk: "az idióta ügyintézési protokollokat ezeknél a cégeknél kitalálja."

Gondolom egész osztály dolgozik a rendszer bonyolítgatásán. Ilyen montipájton stílusban.

www.youtube.com/watch?v=iV2ViNJFZC8
Ministry Of Silly Walks (HUNsub)

Atörökk 2014.07.15. 11:14:12

@Troppauer_Hümér:
Igen. Aztán meg csúnyán néznek, ha bebalagok az ügyfélszolgálatra, és rendezek egy kis varietét.

@atpijkamo:
Istenem. Egyszer, csak egyszer hadd legyek főnökük egyetlen napra, mikor mondjuk másnapos vagyok, és mint ilyen, morcos :D

Atörökk 2014.07.15. 11:15:52

@atörökk:
bebaLLagok.
Most meg el, még egy KV.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 11:15:56

@atpijkamo: Köszönet, mobilról nem olyan egyszerű.

Nemcsoda, ha zsiráf agya ledobta a szíjat, ez mintha nem is humanoid fogalmazta volna.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:17:54

@Troppauer_Hümér: @sugargiraffusplumps.: :)) Nyilván robot. Ennyi fasságot nem lehet napi 8 órában írkálni.

Vagy mondjuk kopipészt, van 5 sablon.

McZozo 2014.07.15. 11:21:22

@Viharbanszületett:
Nem vagy sikeres csak mutyista es ebbol adodolag lehetseges hogy narancsista is :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 11:22:50

@atpijkamo: jóvan, de akkor azt nem lehetne eccer kijavítani legalább? ez borzasztóbb mintha nyüzsögne a helyesírási hibáktól. az agyamputálástúlélő-verseny idei első helyezettye írhatta.

Agyalap 2014.07.15. 11:29:32

Egy hete felhívott a T, hogy lejár a hűségidőm. Ajánlata szerint, újabb két évre, gyorsabb internettel (15-ről 20Mbitre emelés), még olcsóbban is jövök ki. Felcsillant a szemem - de nem tatott sokáig, 60 Ft-tal lenne olcsóbb ez számomra.
Még egyszer megkérdeztem, hogy pár ezer forinttal nem tud-e kecsegtetni, mert a versenytársak (Digi, UPC)fele áron adják. Gondoltam hátha, legyen az a megoldás, hogy nem kérek hűségidőt, és nézek más szolgáltatót. A rövid válasz csak ennyi: Jó.
Igy most Digis leszek, mert az elmúlt félévben húztak ki optikát az utcánkban, és végre a szánalmas T nem egyeduralkodó...

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.07.15. 11:30:20

Tessék várni. Mindgyáá jön a gyökérarcú hagyma, és elmagyarázza, hogy ámerikába ez is milyen jól működik... és ha fingik egyet akkor kap 1000 év ingyen tv+net+100 adag hamburgert..

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 11:48:00

@sugargiraffusplumps.: eljött a hű segg ideje. Apti felírt valahova, de nem értem.:( Kell valamit csinálnom? Nem vagyok a régi, ugyebár?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 11:48:27

@sugargiraffusplumps.:
Az még soká lesz!
Én még megvárom szakértőnk jelentkezését!4!!!
Nem tudom, merre kóricál meginn...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 11:52:19

@atörökk: ellentétben a pinával, ugye.

@Kellemes Zérókomponista: szerintem hagyd magad sodortatni az árral!

@dr. phil. Sün‼ ツ: valahová beragadhatott. vagy elment elemér.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 11:56:19

@amsz: Nem kell addig menni, ejrópában is korrektebb módon működik minden. Főleg a mobilszolgáltatók.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:00:04

@Agyalap: UPC is nekem ugyanazt a csomagot 800 forinttal olcsóbban adja per hónap, az éves szinten tízezer forint. Úgy, hogy új ügyfélnek számítok.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:12:34

@sugargiraffusplumps.: Belefingott a nulláslisztbe. Gyufát dobott a benzineshordóba. Méginkább: hozta az enbéegyes focisták IQ-szintjét.

Kár, hogy a focitudása még a botlábúakét sem éri el, de ennek itt most nincs jelentősége.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 12:15:38

@Troppauer_Hümér: hány éves a kis putyulika egyáltalán? meg ezidáig csiszolt üveg alatt tartották otthon? bakker a díszpáholyban bájologni elég kóser neki, de csúnya újságokban szerepelni már kakás? asztakutyamindenit. zavarnám ki kapálni a szőlőbe ezt is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 12:20:57

@Troppauer_Hümér: köszönöm:D mostanában félek őket olvasgatni mer tartok tőle, hogy akut négyoldali agynyúlványtekeredést kapok. de a hardkór júzereknek javaslom az alábbi linket:

istengyermek.blog.hu/

figyelem, fél lityó pálinka elfogyasztása előtt rá se kattints! én szóltam előre! felelősséget se vállalok az elszenvedettt károsodásért!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.15. 12:21:30

@sugargiraffusplumps.: Még eltöri a kapát a kacska kezivel. Vagy a lábába vágja.
...mondjuk, az nem lenne baj.

Manyecska 2014.07.15. 12:22:15

@Kellemes Zérókomponista: nem, rojtosra dumáltam a pofámat-VÉGRE!-mer itt volt a gyakorlatos tanoncfijú. De már hazaengedtem:)

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:24:10

@sugargiraffusplumps.: Na én kiáradok a fénnyel együtt ebédelni!

ésezeknekszavazatijogukvan
meg jogosítványuk
és nemzőszerveik

Manyecska 2014.07.15. 12:26:11

@sugargiraffusplumps.: Az eddigi gyakorlattól elérően Égi utasításra a 27.-ei részvétel 5.000 Ft.
:DDD ki az az Égi? nem Igi akart lenni?

Manyecska 2014.07.15. 12:36:29

@Kellemes Zérókomponista: ezek a lámúri idők. Izé, lemúri. Most olvastam a Nyál gyermekei vagy mi..

Atörökk 2014.07.15. 12:37:49

@atpijkamo:
Engemet ne írjál fel. Ha mégis, lerajzollak és kettétéplek! Nem viccelek! :D

megamenn 2014.07.15. 12:38:50

Nem köll téhóm, nem kõll rinya
Tévézésnél jobb a pina.

ferand1979 2014.07.15. 12:48:24

@atörökk: Eszembe jutott az a vicc, amikor az oroszlán írja a halállistáját, és mindenki akivel találkozik annyit kér csak, hogyha már rajta van a halállistáján, hogy hagyja elmenni elköszönni a családjától, oszt visszatér meghalni..
Viszont amikor találkozik a nyuszikával, annyi a nyuszi kérése, hogy húzza ki a listáról, és kihúzza...

@Troppauer_Hümér: mondjuk ezt az "új ügyfél" dolgot soha nem értettem.. Én etetem a szolgáltatót már több éve, és még én járok rosszul egy új ügyféllel szemben. Az új ügyfél mondjuk évente (néha 2 évente) amúgy is elmegy máshova újnak, majd ide is visszatér újnak, engem meg mellékvágányon tartanak, mert már régi vagyok????

Atörökk 2014.07.15. 12:52:23

@ferand1979:
Én ezt a mizériát se értem a kötelező-biztosításnál. Mi abban a logika, miért éri meg egy cégnek, hogy felmondod, majd öt perc múlva online ugyanott újra megkötöd, és hipp-hopp, új ügyfélként máris kedvezményt kaptál? Adminisztrálni a felmondást, az új szerződést, stb.

Miért nem mondják azt, ha nem csinálsz balesetet, akkor a szokásos bonus besoroláson túl évent kapsz 3, vagy 5 % kedvezményt, és kész? Fene se érti...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 12:54:33

@Troppauer_Hümér: Nagyon durva! ovi junior. Nem, ovi2, még növésben, de mutogatja már az oroszlánkörmeit. Ő állampolgárként volt a díszpáholyban, tessék nem foglalkozni vele.

Tessék nem bepofátlankodni a díszpáholyba, és maradhat magánszemély. Én is állampolgár vagyok, miért nem én ülök Merkel mellett? (Na jó, nekem büntetés lett volna végigülni egy focimeccset.)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 13:32:02

Utálom a filmekben, az éteremben dühösen asztaltól való felállást, ruhaszalvéta lecaspásával mellékelve természetesen, evőeszköz-csörgés és/vagy pohárcsörgés is van olyankor nyomatékosabb esetekben. Utálom még, amikor a telefonkagylót nézik lerakás előtt, a harmadikat meg elfelejtettem. Elcsépelt mind, végtelenül. Még a harmadik is. Nésztem egy filmet. Abban nem voltak ezek, ezért is engedélyeztem magamnak. Nem tudhattam előre. Ha lett volna benne ilyesmi, sírtam volna. Megírjam a címét? De akkor az nagyon nagy szpajler lenne.
Feküdt két nő az ágyban, egymással való tüzetes szeretkezés után alusztak, egyik az egyik volt, másik a másik! Egyik szende hatású, a másik kurva hatású! Mindkettő feleség. Egyikőjük férje a saját nejét hátba lőtte vagy 3x azoknak alvásuk közben. A másik, szendeségi burkából immár azon este kibujkálódott nőnek sem kellett több, felébredt a lövésekre és felugrott (felült) rémült ábrázattal. Nem tudtam mi hiányzott a jelenetből, nem tudtam hirtelen, mi nem stimmelt. Egy lövésre mindenki felocsúd hiszen hát. Kivéve, akit megöltek, az feküdt továbbra is.
:DD
@sugargiraffusplumps.: flow akkor.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:43:53

@atörökk: "új ügyfélként máris kedvezményt kaptál?"

Azért, mert az emberek többsége lusta és feledékeny. Így messze jobban megéri a biztosítónak.

Egyébként persze igazad van.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 13:45:54

@atörökk: mekkora tré, előre megköszöni a segítséget. Fel sem fogja, hogy mekkora alázathiány és prosztóság. 1 bitnyi ilyen gondolattal engem ki lehet ütni egy egész hétre.
Kérek új posztot, szemem láttára fog megjelenni. Még szerencse, hogy BalázsKlári pornóvideót nézek éppen.
@atpijkamo: ez egy nagyon titokzatos lista és jelenség. Lehet valamit nyerni? Mennyi mindenki áhitozik a meghirdetett kereskedelmi termékekre, belső békét bezzeg 1 se akar, ha akar is, arra is a jógafeeling beszélte reá őket, de ugyanúgy nincs köze magukhoz. ÓóóÓóóóóóóó. Miért kell élni? Minden napra 1 sztori!

Atörökk 2014.07.15. 13:47:25

@atpijkamo:
"Azért, mert az emberek többsége lusta és feledékeny."
Lehet, de nem, ha pénzről van szó. Nem, nem akkor ha valamit ki kell fizetni, hanem ha meg lehet spórolni 50 forintot. Az se baj, ha 500 forint ráfordításával. :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:49:47

@Kellemes Zérókomponista: Jelenléti ív. Fggalmam nincs, miért írom. Te és Batgirl bejelentkeztetek, hogy hát ugye hozzátennivalótok nincs, de itt vagytok. Valakinek vezetnie kell. Ha már az én védelmem alatt áll az összes kretén is.

homar.blog.hu/2014/07/15/megint_t_ezuttal_home/full_commentlist/1#c23823111
homar.blog.hu/2014/07/15/megint_t_ezuttal_home/full_commentlist/1#c23823133

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:50:50

@atörökk: Igen. De sokfélék vagyunk. Hidd el, a fillérbaszók mellett sokan vannak a leszaromok.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 13:52:25

@atpijkamo: Határozottan kéri.
Magyarán a négynégynégyponthunak kinéz valami külön, rájuk szabott médiaadó. Majd Soros Gyuri bácsi jobban a zsebébe nyúl. Én csak egy kávét kérek.

Mondjuk akkor nem rítt a szája, mikor apu felhasználta kampánycélokra előre beállított családi fotókon, facebookon, vagy fizetett cikk formájában a Story Magazinban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:56:44

@Troppauer_Hümér: :))

A Sorosnak én személyesen is le vagyok kötelezve, meg különben is rokonszenvezek a törekvéseivel.

Minden különadótól kiráz a hideg, függetlenül attól, hogy az ellenségemre osztják-e ki.

A 444 viszont messze nem a szívem csücske, akárki fiaborja.

Egyébként +

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 14:00:53

@atpijkamo: tegnap volt riport a 444 újságírójával (nem tudom, egymaga van-e), abból meríthettél volna pluszbenyomást. Miért nem szimpatikusak?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.15. 14:01:54

Hö, ki vagyok tiltva a cc-ről. Nem baj, majd morcosan nézek, ha sixx bejön a Palacsintálózóba'.
...meg fölmosatok vele Sznaccs után.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:02:22

@atörökk: Emlékszem kilencvenhatban majd mindenkinek úgy jött ki a cég által elkövetett adóbevallás, hogy be kellett fizetni az Apeh részére 2, azaz kettő forintot. Namost ez már akkor is nevetséges összeg volt, de mit lehetett tenni, nagy röhögések közepette sorbanálltunk a pénzügyön, mert öröm az ürömben, hogy a cég kifizetőhely volt, és perkáltunk. Nálam tíz forint volt a legkisebb címlet, így befizettem még négy kolléga adóhátralékát is.

Ami dühítő a történetben, hogy a papírmunka cirka 100 forintot emésztett fel per kopf, az adófizetők pénzén. Magyarán az államnak 6000 forintjába került, hogy beszedjen 120 forint adót.

FDToth 2014.07.15. 14:04:15

T-Home: hasonló cipőben járok: tavaly júliusban kötöttem 1 év hűséget (tv+analóg tel), mondtak egy összeget a telefonba, de persze magasabbról jött a számla. Azóta vagy 5-ször írtam nekik (e-mailen), de mindig 45-60 napra válaszolnak postán, sosem a kérdésre válaszolnak, sablonokat küldenek.
Egyszerűen semmit sem lehet tenni. NFH, meg a többi kb. hasonló színvonal, azok is szarnak bele...
Magánszemélyként álladó t-home szívás, ugyanúgy, ahogyan cégesként T-mobile és t-home hasonló esetek (vagy 5 db....)
Rokonságomban, ismeretségi körömben hasonló.
Telekom tragédia, és mivel senki sem csinál velük semmit, így az is marad. álladó harc...

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:04:23

@agresszív kismalac: fogadd gratulácijómat.

Melyik cikkben repültél? Megyek én is kitiltatom magam.

Atörökk 2014.07.15. 14:07:02

@Troppauer_Hümér:
És még mennyi ilyen baromság van. A törvény azt mondja ugye, (ha jól rémlik, de tán így van, majd utána nézek), hogy 1000 forintnál kisebb összegű adókötelezettséget nem kell bevallani és megfizetni (minden adóbevallást, legalábbis cégest, 1000 ft-ra kerekítesz). Ehhez képest ha mondjuk egy szaros, 5000 ft-os tételt véletlenül két nappal később utalsz át nekik, már odabasznak az adófolyószámládra mondjuk 137 ft késedelmi pótlékot, de láttam már kisebb összeget is. Ez adot esetben pont elég, hogy ne kapjál meg egy nullás igazolást. Mifaszért nem lehet itt is azt mondani, legyen 1000 Ft az alsó határ, amit késpótlékként fel lehet vezetni az adófolyószámlára.

Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:09:31

@atpijkamo: Hejesírás+magasfokú igénytelenség+kamu adatokkal, utánajárás után fordított-ferdített cikkecskék.

háromlábúbogár (törölt) 2014.07.15. 14:45:49

@agresszív kismalac: télleg, sznaccs régen volt !!44!!!
jár ő az Andersenbe? vagy az már volt, akkor pina

gabors 2014.07.15. 15:26:42

@Troppauer_Hümér: magyarok meg a VIP paholyban is okosba mentek nem latok senki mast akinek "magan" vendege lenne pedig a putyin szeretoje sokkal csinosabb mint a gaspar !!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.15. 15:31:53

@gabors: neked miert problema az ha a magyar miniszterelnok kap 2 tiszteletjegyet a VB dontojere es oda a fiaval megy?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:37:31

@Troppauer_Hümér: :))

Ilyen részletességgel nem tudom, de elhiszem. Bértollnokok, nem újságírók.

Bluemotion 2014.07.15. 15:39:16

@FDToth: Miért szerinted, máshol jobb a helyzet? Pl. Invitel körzetekben

gabors 2014.07.15. 15:41:03

@hagyma: lattal mast is vendeggel azon a kepeken ? pedig gondolom Zuma es Putyin is 2 jegyet kapott de az allamfoknek/elnokoknek fenntartott helyre CSAK ORBAN vitte be a fiat..

ez olyan magyarosh

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 15:41:25

@Troppauer_Hümér: bocsánat, de ott éppen teli volt a szám, azért nem tuttam szólani!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:46:04

@hagyma: "a magyar miniszterelnok kap 2 tiszteletjegyet a VB dontojere es oda a fiaval megy?"

Bárkivel mehet, de nem a fiával. Elviheti páldául valamelyik magyar focistát, akivel nincs baráti, rokoni, üzleti kapcsolatban. És titkárnőnek sem a feleségét alkalmazza. És BKK igazgatónak sem a nyeretlen unokatestvérét. Sorolhatnám.

Édesapám a testvérem kiadójánál akarta megjelentetni az egyik könyvét. Rendes pénzért, mint bárki más, aki az utcáról esik be. Az meg mondta neki, hogy amíg ő ott igazgató, addig ott neki könyve nem jelenik meg.

Mert Putyin vagy Merkel nem kapott második jegyet. Na menj már! Ha egy társaságban szmokingban kell megjelenni, akkor nem megyünk oda klottgatyában.

Ezek olyan bonyolult dolgok, nehéz megtanulni, mint pl. hogy nem szarunk a szoba közepére.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:50:34

@Troppauer_Hümér: "@agresszív kismalac: fogadd gratulácijómat."

A CC-ről nem nagy teljesítmény magad kitiltatni. Én se mondtam semmi rosszat, hogy hatt kibaszott.

Atörökk 2014.07.15. 16:07:25

Mennyetek fesztiválozni ;)

Aureliano Buendía 2014.07.15. 16:28:05

Megyek teleportálni, addig valaki összefoglalná?

EvilHedgehog 2014.07.15. 16:41:55

@ferand1979: Pontosan. Amit ez az úr mond

" de akkor már június volt, a szolgáltatás rég kikapcsolva, nem fizetés miatt"

Ha ennyi ideig nem is hiányzott a szolgáltatás.. mi fenéért fizetett elő egyáltalán?

További Magyar Hang 2014.07.15. 17:04:42

Már az eleve milyenség, hogy a telefonos ügyfélszolgálatos ELFELEJTI továbbítani a reklamációt az illetékes felé!

Kurbaszov 2014.07.15. 17:32:34

"- ha mégis nekem kell majd rohangálni, ugye kiszámlázhatom az órabéremet + a szállítással kapcsolatos költségeimet, illetve az eddigi 30-40 perces telefonbeszélgetések idejét, melye a munkámtól vette el a kapacitásomat?"

Szóval munka helyett, munkaidőben a munkahelyén foglalkozik a poszt-toló a magánügyeivel...
Ez a munkától vette el a "kapacitását"...
Nem lehet hogy szegény T-s dolgozók is hasonlóképpen viselkednek munka közben? Esetleg épp a saját UPC számlájuk ügyében járnak el, és ezért cseszik el a számlázást ill. a reklamációkezelést?

Ezesetben a poszt-toló egy követ nem vethet rájuk.
Bagoly mondja munkaidőben....

gabors 2014.07.15. 21:10:03

@atpijkamo: na vegre valamit hasonloan latok: egy koztisztviselonek (foleg miniszterelnokek) meg a latszatat is el kellene kerulnie annak, hogy csaladtagja/rokona/ismerose az O poziciojabol hasznot/elonyt szerez ..

ezert irtam hogy magyarosh mert ez magatol ertetodo (sajnos) Mo-n regebben is igy volt, csak most az elerheto elonyok nagyobbak

Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:16:00

Szerintem tárj át júpíszíre, atörökk ellát tanácsokkal.

Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:30:32

@atpijkamo: én nagyon rég így kötöttem újra, és 50% spórolás volt.

Elvileg már pár éve nem lehet megkülönböztetni az új szerződőt a régitől. Bár azóta már a 2. biztosítónál vagyok:)

Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:33:08

@FDToth: 30 nap az ÉRDEMI válaszadás határideje.
A következő leveledben említsd meg a kötbér szót.

FDToth 2014.07.15. 21:59:23

@uraaam: minden egyes levelben megemlitem, de mindig kihagyjak, sose valaszolnak ra. Nfh meg bekelteto hamarosan jatszik, addig meg nem fizetem a szamlakat...

Aureliano Buendía 2014.07.15. 22:21:36

@FDToth: akkor jó vadászatot, drukkolok.
Olyanok, mint a vizzer, míg meg nem basszák őket egy szaros fasszal, addig keménykednek.

Aureliano Buendía 2014.07.15. 22:22:40

@atpijkamo: tudom, de a lényeg a mondat 2. része volt. Pár éve nem lehetne diszkriminálni a régi ügyfeleket.

FDToth 2014.07.15. 22:26:53

@uraaam: köszi, kell a drukk :) Magánszemélyként 2, ismerősi körben 1, vállalatnál meg 5 függő panaszügy van, kb. mindegyik 1 éve húzódik.
Ezeket elintézni nem kis idő + energia...
Az a baj h nem rúgják seggbe ezeket, nincs aki megtenné. NFH impotens, Békéltető annyira nem(azzal hencegnek, hogy minden harmadik esetet sikerrel megoldanak, de az csaj 10-ből 3, ami 30%, rohadt kevés). bíróst meg egy nagyvállalat simán lefizeti...
Nemrég egy rohadt tisztességtelen, csaló webshopot jelentettem be az NFh-nál, most először, kíváncsi voltam hogyan ténykednek. Háát egy sablon szöveggel elutasították a kérésemet (ami arra irányult h szankcionálják az adott céget) és mondták, forduljak a bírósághoz...

Kurbaszov 2014.07.16. 17:07:08

"UPDATE! 06.16.15:41"

Sorry, de ma 07.16 a dátum...

További magyar hang 2014.07.16. 18:39:54

Ezek után már nem lennék meglepődve ha kiderülne, hogy a Magyar Telekomnál a belső kommunikációért felelős poziciókat Csehszlovák bábfilm-figurák töltenek be.

Hohanyo 2014.07.17. 11:51:00

Nem értem.
Tegnap még követeltek 42 ezret jogtalanul, majd megállapítottak 54 ezer kötbért és ebből 12 ezer túlfizetése lett? A 42 ezer hogy lett jogos ily hirtelen? Miért vonják le az ügyfélnek járó 54 ezerből az általuk elkövetett hiba miatti jogtalan követelést? Mégiscsak átverik 42 ezerrel.

Ez még megérne egy kört, kedves Márton.

ferand1979 2014.07.18. 13:16:28

@EvilHedgehog: ami fél évig nincs használva, arra nincs is szükség...

Pappcs 2018.05.07. 11:44:24

Tipikus hazudozó betanitott munkás jópofizó gusztustalan èrtèkesítő cirmicica(nőstèny, vagy hím, mert ugyebár macskából is van hím, ami mèg a nőstènynèl os gusztustalanabb, amikor kajáèrt dorombol!). Azèrt " kell leadni" a berendezèseket, mert elsikálja az előző szerződèst, hogy ne kelljen kötbèrt fizet i ÈS KÖT EGY ÚJAT ami után jutalèkot kap. Ha meg a règit állitattja vissza dolgozik vele órákig ( munkaidőben, fizetèsèrt), de nincs jutalèk. A gyomrom fordul fel ezektől a hazudozó csótányoktól, akik a saját anyjukat eladnák a jutalèkèrt!