Na, ide egy saller, oda egy koki alapon a tegnapi T után jöjjön a Telenor, a vigasztalhatatlan ügyfél és Szomi Batmant. Az ügytípus (túlfizetés) és annak kezelése (lehetetlen) egyébként szinte szóról-szóra megegyezik.
A Tékozló fogyasztó mindenit!És az már csak egy kis plusz, hogy júliustól emelkedtek a telefonos szolgáltatások árai, így már akkor is csilliárdokat fizethet mindenki, hogy fel sem emeli a telefonját. :)Kedves Homár,már csak Te és a köznép ereje segíthet. Vigasztalhatatlan vagyok. Úgy kb. 15 éve hűséges ügyfelei vagyunk a Telenornak leánykori nevén a Pannon-nak. Mint, ahogy azt már más szolgáltatónál is megtapasztalhatták sokan, ez semmit nem jelent, pont a hűséges ügyfél fejét tojják le a legmagasabbról.Még májusban történt egy szomorú esős napon, hogy a bankomtól érkezett egy üzenet, hogy nem tudták levonni a számlámról az összeget az én drága barátom a Telenor számára. Upsz! A lepcses szánkat, a szószátyár mindenit! Többet beszéltünk, mint ameddig a takarónk ért. No, sebaj. Telenor online oldalára felnézek, számla befizet, no para.Azám! Kedvesünk a Telenor, mert bízik a régi ügyfélben, csekken is kiküldte a szóban forgó számla értékét. Lelkes családom pedig nyomban be is fizette. Mert már egyszer megjártuk, hogy pár nap csúszás miatt korlátozták a kimenő hívást. Az is egy csúnya beszélgetés volt a drága ügyfélszolissal, de ez már régi ügy, elmúlt, már nem fáj.
Szóval, felhívtam egyszer, kétszer... ötször, hatszor az ügyfélszolgálatot, panaszkodtam, leveleztünk, hogy legyenek olyan kedvesek és utalják vissza a pénzemet, mert a csoportos beszedés miatt csak görgetődik ez az összeg, mivel nullás számlát képtelenek kiállítani. Számla jön, bank utal, ügyfél pislog.
Múlt hónapban áttörés. Felhív valami kisasszony, hogy semmi baj, utalnak, kéri a számlaszámot. Egyeztetünk, naptárban megjelöltem a NAGY napot, mikor jön a zsé. Ennek már egy hete, mármint az utalás várható időpontjától számolva. Most azt játszom, hogy minden nap küldök egy kedves hangvételű panaszlevelet. Had ne mondjam törik magukat, hogy rendezzék soraikat.
Ebbe a nagy online mátrixban mindent el lehet intézni telefonon és online, mert az ügyfél kényelme az első. Gondoltam egy remek napon, amikor a főnököm is felpaprikáz, vagy a munkatársak kiborítanak, mint egy harci kakas az első irodájukban ráborítom az asztalt az egyik szerencsétlenre. De valahogy mindig elmegy a kedvem mikor már haza felé megyek, hogy még egyszer elregéljem egy semmiről nem tehető ügyfélszolgálatosnak, hogy mi a nyűgöm.
Persze eszembe jutott a Fogyvédelem is, de ők is egy kiherélt hivatalnokokból, akta tologató emberekből álló banda, akik hónapokig leveleznek veled, de érdemben semmi nem történik.
Üdvözlettel:-dzsiibii-
Manyecska 2014.07.16. 08:44:21
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.16. 08:49:13
BaLee 2014.07.16. 08:53:04
Főleg hogy ilyenkor minden az üggyel kapcsolatos anyagot meg kell küldeniük a fogyasztó védelemnek (panaszlevelek, telefonosbeszélgetések stb.)
Az én esetemben ha lesz fejlemény lehet megírom ide. Még tart a 8 nap...
Manyecska 2014.07.16. 08:54:45
www.eljenjogaval.hu/
.
Tisztviselőtelep 2014.07.16. 08:59:12
Csigorin 2014.07.16. 09:02:38
Vagy ez csak forditva mukodik? :)
Atörökk 2014.07.16. 09:02:59
killerkaller 2014.07.16. 09:09:30
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.16. 09:12:46
Minden másra ott a EC/MC.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.16. 09:15:32
Atörökk 2014.07.16. 09:16:28
Azonnal írok egy Gastlandos ellenposztot!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.16. 09:17:43
www.facebook.com/kilatas/photos/o.358950586724/814053885294278/?type=1&theater
Majd leszek ON is, ha túl vagyok a reggeli teendőkön :)
Dezsike 2014.07.16. 09:28:45
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.07.16. 09:29:08
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.16. 09:32:31
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.16. 10:14:30
metal · http://electric.blog.hu 2014.07.16. 10:23:44
Ez mekkora orbitális baromság! A kiállított számlán fel kell tüntetni az aktuális egyenleget (amiben szerepel a túlfizetés), és az alapján kell megállapítani a fizetendő összeget. Magyarul a következő számlával simán rendeződne a dolog, de a nagyon tudatos (és nagyon sötét) ügyfél keveri a szart.
helianthus 2014.07.16. 10:27:35
Nem becsülném le az egyszeri ügyfélszolis hatalmát. Ha akarna, a végère járhatna.
Persze nem akarnak, nehogymá ők dolgozzanak vele, amikor annyian dolgoznak a cégnél.
Fogjuk meg és vigyétek! :/
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.16. 10:46:08
helianthus 2014.07.16. 10:58:48
helianthus 2014.07.16. 11:04:09
@metal: kérdés mekkora az összeg. Ha 10-20 ezer Ft, én is visszakérnèm rögtön. Kellhet az a hónap vègén.
Rosszindulatú Vászka 2014.07.16. 11:27:39
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.16. 11:37:53
CsakMintTe 2014.07.16. 11:43:24
Ennek tulajdonképp egy titka van: ügyfél ne rontson el semmit (lásd befizet(het)etlen számla). Ugyanis nem a régi ügyfelet tojják le, hanem a nem fizető ügyfelet. Nem érdekes, hogy utólag fizet, az sem, ha kétszer fizet utólag. Időben kell, akárhogy is. Akkor meglepő módon működik az ügyfélszolgálat.
(Még úgyse kérdeztem soha: posztert már lehet? :) )
killerkaller 2014.07.16. 11:43:32
helianthus 2014.07.16. 11:50:30
Ja; nem.
Akkor miről beszélünk?
CsakMintTe 2014.07.16. 11:55:04
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.16. 11:57:12
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.16. 12:03:40
-Pincér! Ez a kávé punciszagú!
-Próbálta az úr a másik kezébe fogni a csészét?
Rosszindulatú Vászka 2014.07.16. 12:07:34
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.16. 12:17:19
Printyő12 · http://howtoviewprivateinstagramphotos.blogspot.com 2014.07.16. 13:29:00
2014.07.16. 14:05:49
2014.07.16. 14:07:09
nehogy a pannon törje kezét lábát emiatt.
2014.07.16. 14:09:14
EvilHedgehog 2014.07.16. 14:09:46
Ha lemondod a banknál nem lesz bajod soha
A beszedési díjból kérj egy netbankot
Elutalod szépen, s baszhatják a sarcot
Tinódi lantos Nemesprém
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.16. 14:22:11
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.16. 14:34:38
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.16. 14:59:52
Benoke2 2014.07.16. 15:20:12
McZozo 2014.07.16. 17:08:54
Latszik megnem voltdolgod ilyen ceggel. Az nem ugy van hogy csak ugy jovairnak egy banki vagy csekkes befizetest egy egy allandoa utalasos szamlara.
de jobbakat is tudnak tenni. nekem volt hogy testverem elment nyaralni es megkert hogy fizessem mar be a csekkjeit. En lusta ember leven nem mentem el postara hanem atutaltam interneten. szepen kitoltottem mindent megadtam ugyfelazonositot szamlaszamot utalasi azonositot mindent. Ezek utan mikor hazajon lecseszett hogy nem utaltam. mert mennek a felszolitasok. Erre utana kerdeztunk es kiderult hogy szolgaltato minden megadott adat ellenere az utalasom betette az en szamlamra hiszen ugyanarrol a szamlarol jott nekik igy csak az enyem lehet. Igy nalam tulfizetes lett nala meg kesedelem. Mondtam nekik na bravo
Aureliano Buendía 2014.07.16. 17:22:40
Dr. Panasz Muki 2014.07.17. 16:43:17
Trolloknak: nem, nem én hívtam a hangpostát, SOSEM hívom fel a hangpostát.
Semmit nem csináltam, hónapokig egyetlen hívás sem történt a telefonon, minden ment a gyári hangpostára. Ami alapesetben ingyenes.
Az volt a válaszuk, hogy a külföldi partner így számlázta be, és ők semmit sem tudnak tenni.... Hát mondom, dehogynem.
Panasz panasz hátán, elküldtek a vérbe, egészen addig amíg be nem jelentettem az nmhh-nál és az nfh-nál és megkérdeztem tőlük, hogy meddig szeretnék emelni a tétet.
Végül rájöttek, hogy mégiscsak igazam van, és visszautaltak kb. 50000 forintot, de korrekt, a számlával összevethető elszámolást nem küldtek.
Aureliano Buendía 2014.07.17. 17:16:02
Bombaló 2014.07.18. 14:33:52