Ezt most speciel a Vodafone kapta, de úgy érzem, Csalódott Jenő mindazok nevében ordított az ügyfélszolgálaton, akik érezték már úgy, hogy csak addig fontosak a szolgáltatónak, amíg leszerződik élete végéig.
Szombat délelőtt abban a reményben kerestem fel a Westend-ben lévő Vodafon ügyfél szolgálatot, hogy szerviz javításra leadott, jótállásos telefonomat reparálva vissza kapom, hiszen három SMS-t is küldtek, hogy a leadás színhelyén megjavítva átvehetem. Nem kell a hétköznapi tolongókat szaporítva feltartanom kedves ügyintézőiket. Ezelőtt két héttel kerestem meg őket, elunva 16 hónapos készülék visszatérő hibáit, vásároltam 70 ezer forintért egy telefont. A régebbit otthagyva hátha tudnak kezdeni valamit vele.
Nosza, szerviz gombra, sorszámot húzok, van vagy öt ügyintéző ügyféllel és kb. ugyan ennyi várakozó. Ügyfelek jönnek mennek de én csak várok... Sor halad, újabbak jönnek azok is távoznak dolguk végeztével.
Már 40 perce várakozom. Zsörtölődöm, majd morgok, kérdezem hangosan: "egyáltalán él még a sorszámom"? Minden ügyintéző lapít hallgat! Lassan másodjára is kiürül az üzlet, új ügyfelek jönnek-mennek.
Cérna elszakad, vásárlók könyvéért üvöltök, amit az ajtónálló biztonsági őr is meghall. Szó nélkül letesz elém, kinyitva az épp aktuális oldalon, tollat is odarakva. Fejem cékla, készülődöm a fogalmazásra, mit is írjak kedves szépet nekik, de adok még egy esélyt. Jó hangosan közlöm: "ha nem én leszek a következő bim-bam -os sorszám olyat írok, hogy magam is bánni fogom"! VÉGRE!! Megtört a jég én következem. Készülékem megkapom, írd és mond 4,5 azaz négy és fél perc alatt, hiszen előttem az üzlet órája. Ebbe beletartozott a papír munka és a raktári keresés is.
Kicsit lehiggadva felteszem a kérdést, ugyan mi volt a szívatásom oka? Az ügyintéző halkan közölte, hogy ez van nekik kiadva és úgy vannak a gépi sorszámok generálva a várakozó listán, hogy elsősorban az üzleti okokkal érkezőket kell előnyben részesíteniük. Tehát potens ügyfél nem távozhat dolga végezetlenül. Naponta sajnos többször szembesül az én esetemhez hasonló anomáliával, őrjöngéssel. Ha valaki panaszt tesz azt kedves levéllel magyarázzák és hárítják. Köszönöm VODAFON!!! Elégedettség 0 pont.
Egy 18 éve önökhöz hűséges ügyfél: Csalódott Jenő
Tanulság: Bökni máskor az "új készülék vásárlásra kell" és mindenki happy!
Az utolsó 100 komment: