A Fragola egészen biztosan Budapest egyik legjobb fagyizója. Ki gondolta volna, hogy egyszer fúj rovatunkban fog felbukkani, hogy egy füst alatt ügyfél- és panaszkezelésre is kapjon egy virgácsot. Ma szomorúak a csillámpónik.
Kedves Homár, alább olvashatjátok rövid szösszenetemet az addig kedvenc fagylaltozónkról. A téma mikor lenne aktuálisabb, mint most a kánikulában. Mivel nem érkezett válasz a 3 hete elküldött levelemre betartom a benne leírt egyik ígéretemet. Üdv. S.Á.
„Tisztelt Fragola Csapat,
Mindenekelőtt szeretnék gratulálni a minőségi és egyedülálló fagylaltjaikhoz, a szokatlan, de nagyon finom ízekhez, a tartósan jó minőséghez, melyek miatt hajlandóak vagyunk évek óta akar húsz percet is autózni, mert sajnos a közelünkben nincsen Fragola. Ezt a levelem sem azért írom mert a fentiekben most csalódtunk volna, hanem a Csévi úton tapasztaltakat szeretném megosztani.
Ma, 2014. július 4.-én 20:45-kor jártunk ismét a fenti fagylaltozóban. Amíg a fagylaltjainkat eszegettük az üzlet előtti székeken ücsörögve a következőre lettem figyelmes. A pult mögött egy szőkésbarna fiatal hölgy állt (ő szolgált ki minket is). Az üzletben jelen volt még egy fiatalember is, más nem tartózkodott bent. Szemmel láthatóan ők ketten egy párt alkottak, mellyel egyáltalán semmi probléma nincs, sőt... Az már talán problémásabb, hogy a pult mögött ölelkezve a hölgy haja majdhogynem beleért a fagylaltos vödrökbe, de még ezen sem akadtunk igazán fenn.
Miután egymásnak örültek, a fiatalember vett egy műanyag kanalat és a pult mögött állva, abba behajolva szinte az összes fagylaltból rutinos mozdulatokkal kóstolgatott bőséggel, ugyanazzal a kanállal, sokszor, újra meg újra. A "minőség ellenőrzésnek" a fiatalember telefonjanak csörgése vetett véget 3-4 perc után.
Alig hittünk a szemünknek. Annyira megdöbbentett a dolog, hogy a kedvenc gorgonzola fagylaltomat kidobtam a szemétbe, egyszerűen hihetetlen, ami ott történt.
A következtetéseket nyilván én már levontam, most Önökön a sor.
Gondolkodom azon is, hogy ezt a kis történetet megosztom a hozzam hasonló Fragola rajongók között a Facebookon, illetve közzé teszem a Tékozló Homáron, de inkább megvárom először az Önök reakcióját, válaszát.
Bízom benne, hogy levelem jó helyre kerül, tanulnak belőle es nem hagyjak, hogy ez még egyszer bármelyik üzletükben előfordulhasson.
Tisztelettel,
S.Á.”
Az utolsó 100 komment: