Tékozló Homár

Licitzárás előtt ne menj a PlayersRoomba

2014.07.31. 14:54 | Homár Hilda | 342 komment

Dina  Converse-ét tönkrevágta az EFOTT (vagy Dina), de nem ez a baj. Pörgős, életszagú beszámoló dramatizált betéttel a Mammut2-ben lévő PlayersRoomból. (A Szent György hava április, mondom az olyan hülyéknek, mint én. Mindenféle okosságok róla itt.)

Sziasztok,
Az imént voltam olyan szemtelen, hogy vissza mertem vinni Szent György havának utolsó napján a playersroom-ban, 23,000 magyar forintért vásárolt converse cipőmet. Mielőtt a csoport sava-borsa nekem esne, igenis releváns minden információ, mert bár valóban végig kellett járnia velem Kína eme remekművének az EFOTT fesztivált és igen, voltak napok, hogy a közértbe is együtt mentünk, felháborítónak, de nem is.. Kib@szottul felháborítónak tartom, hogy ne bírjon ki 3 hónapot.

Ez persze nem a bolt hibája, nem is a kis kínaié, aki nagyon ügyel a gépekre, amik legyártják a kis cipőcskéket eredetibe' meg replikábA' ugyanúgy. A hibás valóban én vagyok, hogy megveszem. Többen nyugtattak, h az ő cipőjük 3 éve bírja. Hát egyáltalán nem érdekel, meg sem nyugszom tőle, sőt felettébb felidegel. Nade hogy a sok semmitmondó sor után a lényegre térjek.

Betérvén az üzletbe, ami egyébként a mammut 2-Ben található, oda is lépett hozzám egy mosolyogós kis hölgy (továbbiakban cuki) hogy miben segíthet. Valószínűleg próbaidős lehetett, mivel túl kedves volt ahhoz, hogy az üzlet profiljába helyezhessük, illetve mikor vázoltam neki a tényállást, kedvesen a türelmemet kérte - ami akkor még volt is - és távolodott tőlem kb 3 métert egy kolleginához (továbbiakban MDTEB- minekdolgozolteegyáltalánbárholis) aki ezzel akaratlanul is - nagyon akaratlanul - a történet főszereplőjévé avanzsált. Cuki közölte MDTEB-vel minek okán fáradtam be én birodalmukba, mire MDTEB annyit fűzött hozzá: "Jajj én most tuti nem!" Ekkor cuki távozott a színről, nem is láttam merre mosolygott tovább, de nem is ő volt figyelmem középpontja.

Körülbelül negyed órán át álltam a pultnál és figyeltem MDTEB-et mi is fontosabb éppen nálam. A 15 percből kb 8-at azzal töltött h állt az üzlet közepén, nekitámaszkodva egy állványnak és megrengette az élet nagy dolgain, majd két kamaszfiú kérésére volt kedves megnézni nekik érvényes-e még a kedvezmény kártyájuk. Ekkor csillant fel a remény bennem, hiszen abban a pultban kezdett nagy erőkkel dolgozni, ahol én vártam rá! Talán közben lett kedve hozzám is- gondoltam magamban, s álltam előtte reménnyel telt, csillogó szemekkel. Deeeee nem. Ezután fontosabb dolog következett hiszen egy 3.kollega lépett színre, (továbbiakban Mrs eBay) aki közölte, h már csak egy óráig tart az aukció a kiszemelt ruhára eBay-en, úgyhogy nagyon kell sietni.

Mindenki szerencséjére MDTEB már érezte h igazán túl lőne a célon, ha nem venne észre továbbra sem, így abban a megtiszteltetésben lett részem, h elmondhattam mégegyszer mi is az én ottlétem rejtélyes oka. A cipőre ugyan nem nézett rá, de a jegyzőkönyvet elkezdtük. Közben Mrs eBay végig ott izgult meg lesz-e a ruha, így az ezáltal kissé nehézkessé vált beszélgetés így hangzott:

MDTEB: irányító szám?
Én: 1221
Mrs eBay: akkor csináljuk meg h az enyém legyen jó??
MDTEB: jó, nyugi! Tovább?
Én: ja hogy én? Gondolom a cím kellene akkor nem csak az irányítószám..tehát akkor Budapest...
MDTEB: oké akkor mi is a cipő baja?
Mrs eBay: és akkor mikor kell fizetni? Szted én nyerem? Juhjjj
Én: az h elszakadt, itt nézd..
Mrs eBay: de akkor megcsináljuk h az enyém legyen ugye?
MDTEB: ahhhhaaa szóval akkor mindkét cipő hosszában ja nem széltében, szóval akkor megtört.
Én: az egyik. És elszakadt az anyag is.
MDTEB: tehát akkor mindkettő eltört, a jobb meg el is szakadt.
Én: legyen..
Mrs eBay: de ezt ma kell kifizetni?
MDTEB: miért mit gondoltál?
Mrs eBay: hát de ha nem nyerem meg?..
MDTEB: na ezt majd megbeszéljük pillanat. Ez a jegyzőkönyv a tied, kb 2 hét,köszi.

Nos...végig úgy voltam vele h nem szórakozom, h pénz vissza, simán levásárolom majd, de ezek után én nemhogy a pénzt kérem vissza, de csak azért nem teszek panaszt, mert nem akarok senkivel kibaszni, de remélem olvassa MDTEB és Mrs Ebay ezt a posztot meg egy könyvet arról, hogy hogyan kell kiszolgálni, mert ha én így bánnék az ügyfelekkel, már rég nem lenne állásom..

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.07.31. 22:50:59

@Tanácstalan:
Még semmiről, Mi se értyük, de itt van poszt toló :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.31. 22:53:43

@agresszív kismalac:
Natürlich!
Má ha a baszásró lehet vitatkoznyi!

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 22:55:46

@atörökk: Ja láttam.
Hallod effendi, a spanjaid ott lent, Mersin és környékén piszkosul értik, hogy kell kényeztetni a kiccsi mádzsárit. :D :D :D Az Efes meg még mindig egész jó sör.

Dina Sz 2014.07.31. 22:56:31

@Tanácstalan: ha nem érted, akkor szerintem hagyd is ennyiben;)

Atörökk 2014.07.31. 22:58:43

@Tanácstalan:
Büszke vagyok a tesókra :)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 22:59:37

@Dina Sz: Nem, nem, érteni akarom. Megfejtem én, bár késő este van, csak a vége pöttyet zavaros. Úgymond az utolsó bekezdésért sejtettem mi a bajod na de az ott összezavart, alaposan.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:01:53

@atörökk: És képzeld, annyira jók, hogy eszembe nem jutott netezni majdnem 3 hétig. :D :D :D Az egyetlen dolog a gyesznóhús, na az már nagyon hiányzik. :P

Atörökk 2014.07.31. 23:03:37

@Tanácstalan:
Ki lehet valahogy bárányon is bírni :)

Dina Sz 2014.07.31. 23:04:09

@Tanácstalan: sajnálom. Így történt, ezt tudtam leírni. A bajom az eladókkal volt, a cipőmről szó sem esik, csak a bevetőben, hogy érthető legyen az alapszitu. Ezek szerint nem az.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.31. 23:05:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: Lehetni lehet, de aligha érdemes.
@Tanácstalan: Egyé' inkább halat. Az mégjobb.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:07:45

@Dina Sz: Sejthető, csak a vége kicsit össze lett csapva. :)

@agresszív kismalac: Te is hiányoztál jóva na. Malachúst továbbra sem eszem. Halat sem, pedik az arkadasok feszt kínálgatták. A kölkei annyit ettek, hogy lassan uszonyuk, meg kopoltyúik lesznek.

Dina Sz 2014.07.31. 23:08:58

@Tanácstalan: nem könyvet írtam csak egy Facebook bejegyzést :D

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:09:44

@atörökk: Akár azon is, de főleg csirkét ettem, meg saláta hegyeket.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:11:02

@Dina Sz: De ide igényes már- már sznob népek járnak felháborodni. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.31. 23:14:43

@agresszív kismalac:
Mostan az kérdéses, hogy millyen úton-módon lehet becserkészni asztat!4!!4

igi1 2014.07.31. 23:15:47

@Dina Sz: nekem csak 1-et árulj el mielőtt ledöglök

Megvettèk azt a k@rva ruhát vagy nem az ebayen!?

Amúgy meg h nem vagy agyhalott az csak szerinted van én se vagyok okos tudod

De neked van igazad ha számít én nem vártam volna 15 percet

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.31. 23:16:48

@Tanácstalan:
Lófax!
A zigi a sznob.
Nekem pl nincsen is telefonyom.
Az illyen apple izéktű meg agyérmerevedést kapok!

igi1 2014.07.31. 23:17:27

@Tanácstalan: nyaller

@dr. phil. Sün‼ ツ: még mindig szeretlek édes

Máma kikészítettem a törököt

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.31. 23:18:58

@igi1:
Szivem!
Mi vót ma a pörgés témája?
Kissé magamon kívű vótam, csak ezé kérdem...

igi1 2014.07.31. 23:19:10

@dr. phil. Sün‼ ツ: hé

én fietem

Nem úgy mint a hagyma maryre

Csak iphone buz meg john deere traktorra nem vagyok sznob

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.31. 23:19:14

@Tanácstalan: Kikérem magamnak! Én nem vagyok sznob. Kérdezd csak meg bárkitől!
...aki számít.

igi1 2014.07.31. 23:20:52

@dr. phil. Sün‼ ツ: máma semmit se értettem

Csak a szokásos

@sugargiraffusplumps.: mindenki azt vesz amit akar

Pl. Én férjet

Közöd!? :)

Atörökk 2014.07.31. 23:22:58

@Tanácstalan:
Csirke kétlábú. Az is zöldség :)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:25:17

@igi1: Álmodozz, bébi, álmodozz.

@dr. phil. Sün‼ ツ: Olyanom nekem sincs. De sznobok vagytok. :D

@agresszív kismalac: Eszel-e malachúst? Nem. Noakkor.

igi1 2014.07.31. 23:28:32

@Tanácstalan: már 1 pillanatra aszitted h a fejlett országba vagy még mindig, mi!?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.31. 23:28:34

@igi1:
Akkó jóvan!
A törökk má nem relyteget?

@Tanácstalan:
Áááá, én abba nem hiszek!

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:28:44

@atörökk: Hupsz. Tiszta norbiápdét voltam akkor. A sör is növényi eredeű volt, szóval kész wellness, most majd bűnözök egy kicsit, holnap, a strandon.
Hallod, igi még mindig nem? Vagy már megint?

@igi1: Férjet veszel? Oszt hogyé mérik?

Atörökk 2014.07.31. 23:29:50

@Tanácstalan:
Minden nem változott, hülye, mint vót. Illetve elmúlt időszak gyenge kezdése után valamelyest visszaesett.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:31:39

@igi1: Ja, hát megsütötte a fekit neki a nap, erősen. de neki legalább van mentsége. Én még jókor mentem, nemsokára nem leszünk mi akkora arkadasok.

@dr. phil. Sün‼ ツ: Nem tiltja a törvény.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:33:50

@atörökk: Ehh, nincs itt egyetlen bevállalós férfi sem? :D

@agresszív kismalac: Itt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.31. 23:42:37

@agresszív kismalac: "Holafaszba'vanatávirányító?"

Ezt kérdezgettem, mialatt a majmokbolygóját néztem. De nem lehetett gyorstekercselni, végig kellett nézni. Egy rohadt kliségyűjtemény az egész, lejáratott párbeszédsablonokkal. Ne nézzétek meg! Persze néhány részlet gyönyörűen meg van csinálva. Van néhány akció is, de belefullad a nyáladzásba.

Atörökk 2014.07.31. 23:43:03

@Tanácstalan:
Úgy tűnik, még nem akkora az éhínség :D

@agresszív kismalac:
Nem tudom. Van szalonnám. Kérsz?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.31. 23:45:59

@atörökk: Mit is mondhatnék. Felhemperedem, mert hosszú volt a nap. Holnap meg színház, mert én sznob vagyok. :)

igi1 2014.07.31. 23:56:35

Akkor meginn nem tudjuk meg h megvette e azt a k@rva ruhát az ebayen

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.31. 23:59:41

@igi1: Bemész, megkérded. Problem solved. Whoopert is vehecc. Vagymiafaszt.

Black Hole 2014.08.01. 00:03:27

@igi1: a másik poston olyan szépen kértelek, oszt' annyit se' mondtál, hogy akasszam föl magam :-(

Black Hole 2014.08.01. 00:04:42

@Tanácstalan: mióta van színház a hajón? Vagy lemaradtam valamiről?

Atörökk 2014.08.01. 00:13:41

@agresszív kismalac:
Ha elég közel ülsz hozzá, igen.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.01. 00:14:45

@agresszív kismalac:
Hát még mink!44!!!!
Azé a malacok nem lökörözhetőek!44

Black Hole 2014.08.01. 00:16:53

Jajj én most tuti nem!

Black Hole 2014.08.01. 00:20:16

@atpijkamo: majmok bolygója nagyon jó. Mármint a könyv. Volt egy jó film is belőle, de azt '80 körül láttam.

Manyecska 2014.08.01. 00:46:16

kurva szunyogok..egy orâja vakarom a làbam a hàlotàrsamba xd

Manyecska 2014.08.01. 00:57:50

@igi1: fujjmà..törökkel soha..politikai okbol..xd

Black Hole 2014.08.01. 01:20:18

@Manyecska: azt úgy kell csinálni, hogy véresre vakarod, és cseppentesz rá domestost. Mármint a szúnyogcsipésre. Vagy nagyon jó,a tegnap emlegetett cseresznyepaprika, csak jó erősen rá kell dörzsölni.

Black Hole 2014.08.01. 01:58:31

@dr. phil. Sün‼ ツ: ezt a fazont '79-ben láttam először, de azóta is bírom. Volt a "Rossz vér" című albuma, az nagyon jó lett, szerintem.

Manyecska 2014.08.01. 05:33:40

@Black Hole: mekkerestem a fenistilt..hàrem xd dögöt nyirtam ki.most irtottàk őket....gumicsizmàba fogok aludni.xddd

Troppauer_Hümér 2014.08.01. 07:06:16

Péntek van, a többi nem fontos.

Manyecska 2014.08.01. 07:53:09

És esett az eső NE vegyetek fel gumicsimmát "Úgy szép a cigány ha taknyos.." :DDD LYeligére. :D

Andrassy Gabor (törölt) 2014.08.01. 08:08:52

@atörökk: Ha nem tetszik, kapd be a gázcsövet!

Manyecska 2014.08.01. 08:27:03

@sugargiraffusplumps.: kép van róla? Feltétlenül kérnénk.:DD

Algopirin 2014.08.01. 08:52:37

bazzdmeg ha nem tudsz értelmesen írni ne írj posztot bazzdmeg. marha.

Darth_Vader 2014.08.01. 08:53:22

A probléma jogos, azonban a fogalmazás mikéntjére nincs mentség.

Atörökk 2014.08.01. 09:12:49

@Andrassy Gabor:
Ó, zsenikém, megható, hogy ennyire aggódsz az egésségemért, nem vagyok sem vashiányos, meg a szükséges nyomelemek is megvannak. Következő?

joska61 2014.08.01. 09:21:47

Nem fosta volna ennyit a szót, elolvasom, és mondok rá valami rohadtul érdektelent. Így viszont olvasás nélkül mondok.

helianthus 2014.08.01. 09:33:39

Van baj.
index.hu/kulfold/2014/07/30/nevetes/
Mióta erkölcstelen a nevetés?
Pislogni szabad? Az hasonlít az erkölcstelen szempillarezegtetésre. :O

Manyecska 2014.08.01. 09:41:06

@helianthus: Bár az Ottomán Birodalom a véres vallásháborúkba bonyolódó Európánál jóval toleránsabban járt el a vallási kisebbségekkel szemben, a nem muzulmán alattvalókat a mindennapi élet során diszkriminatív intézkedések egész sora sújtotta. Egy átlagos örmény keresztény gyermekadót (devshirme) fizetett, a katonai szolgálatot pénzen váltotta meg, mivel a hadseregből többnyire kizárták, fegyvert nem viselhetett, sok helyen (pl. Nyugat-Anatólia) csak vallási szertartás során használhatta anyanyelvét, bíróság előtt nem tanúskodhatott muzulmán ellen és gyakran kellett hozzájárulnia a közösségére kivetett speciális büntetőadók kifizetéséhez. Az örmények – akárcsak a többi keresztény kisebbség – az állam kénye-kedvének az átlagosnál jobban kiszolgáltatott, tulajdonképpen másodrangú állampolgárként éltek.

A 19. századig az örményeket a soknemzetiségű Török Birodalomban „hű nemzetként” (milleti sadika) emlegették. Létszámuk ekkor mintegy 2 millió fő volt. Bizonyos szempontból ők voltak az Ottomán Birodalom „zsidói”: a kereskedelem, a pénzügyek és a hitelélet területén szerzett tapasztalataiknak és pozícióiknak köszönhetően ők alkották a legbefolyásosabb és leggazdagabb kisebbséget. A tengerparti városokban és Konstantinápolyban (ma Isztambul) élő kereskedő réteg mellett az örmények másik, meghatározó része erős és viszonylag független paraszti közösségekben élt.
volt is baj:) amúgy nem mond hülyeséget egyáltalán..

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.08.01. 09:51:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: Azért kérdem, megtenné-e végre már valaki?

@Black Hole: És ma szabadtéri színház lesz Szegeden, kaptam jegyeket. Még a darab is jó, a Háry János lesz.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.08.01. 10:43:43

"23,000 magyar forintért"

Huszonhárom forint? egész olcsó volt.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.08.01. 10:47:17

De undorító egy cikk ez is! :(((((

Pontosan az a helyzet, hogy elvileg teljesen igaza van a cikkírónak, de az egész stílusa, hozzáállása, tahósága matt csak annyit lehet mondani rá, hogy "elmész te a büdös...........ba te efosos k....."

Pont ő szidja a eladó kiscsajokat, közben meg ugyanolyan semmihez (még a helyesíráshoz sem) értő ribanc, mint azok...

diszkriminans (törölt) 2014.08.01. 10:49:00

Tudom, hogy már kurva sok komment volt, és biztos hogy elhangzott ugyanez, amit írok, de leszarom.

PlayersRoom? Converse? 23 ezer Ft? Ez bizony vadászfelszerelés...

Túrós (törölt) 2014.08.01. 10:50:04

Az volt már hogy fesztiválozni nem drága cipőbe kéne menni?
A másik meg, bírom hogy alig van 1-2 poszthoz tartozó hozzászólás, mindenki csak a másiknak válaszolgat valami 4 oldallal arrább lévő kommentjére ami szintén valami ilyesmire a válasz -_-'

Black Hole 2014.08.01. 11:08:11

@Manyecska: szép teljesítmény, gratulálok. Három dögöt egy este, nem semmi! Amúgy, ha irtják őket, akkor mérget is visznek be a szervezetbe, ez a chemtrail egyik legaljasabb módszere, mikor szúnyoggal irtják az embert,a szúnyogot meg emberrel.

Black Hole 2014.08.01. 11:14:45

@Tanácstalan: telefont feltétlen vigyél, hogy tudj homározni:-)
Azért telefont, mert laptoppal nem illik állítólag színházba menni, ezt egy úri barátom mondta, szóval biztos így van.

Martinicske 2014.08.01. 11:17:29

Az a baj, ha jól tévedek neked még egyszer vissza kell menned ebbe a boltba a levásárláshoz.

Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2014.08.01. 11:28:19

Hát, sajnállak, de szerintem is hülyeség ennyi pénzért tornacipőt venni.

Nekem a CCC-ben volt egy nagyon kellemes visszacserélős történetem. Vettem a szombathelyi üzletben egy kis vajszínű topánkát, pár ezer forintos darab, nem vár tőle az ember sokat. De az azért meglepett, mikor két hét hordás után elkezdett szétfoszlani a varrás. Kaptam is magam, és mivel közelebb volt akkor az egyik budapesti áruház, oda vittem be a cipőt. A hölgy készséges volt, első szóra megnézte a cipőt, megállapította, hogy valóban, ez elég csúnya hiba, és már ment is keresni egy hibátlan példányt. Még abba sem kötött bele, hogy véletlenül egy másik dobozban vittem vissza, szó nélkül kicserélte. Sőt, mikor mentünk volna ki az üzletből utánunk szólt, hogy elfelejtette visszaadni az eredeti blokkot, ugyanis azon egy másik cipő is fel volt tüntetve (amit együtt vettem ezzel), és ha azzal gond lenne, a cetli nélkül nem tudom visszavinni.

Szóval létezik ilyen is, további szép napot! :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 11:47:17

@Black Hole: "a chemtrail egyik legaljasabb módszere, mikor szúnyoggal irtják az embert,a szúnyogot meg emberrel."

Jaaaajjjaaaaajjj! Nagyonhülyeee!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 12:03:42

@Black Hole: Nagy film volt a maga korában. Még most is jobb, mint ez a szar. Inkább megnéztem volna mégegyszer.

Moziban csak akciófilmet nézek, és nem érdekel a történet, lehet akármilyen szar. Ritkán nyúlok mellé, de most sikerült. Akció alig, a történet zavaros - nem bonyolult, csak összevissza van -, a film 3/4-e nyáladzás, apám, fiam, apám, fiam, majom nem öl majmot, majom gyűlöli embert, majom szereti embert,... ááááá...

A gonosz majom agyonüti az egyetlen gonosz embert, ellopja a puskáját és a sapkáját, lelövi a főhős vezér jómajmot, otthagyja a sapkátpuskát bűnjelnek, a többi majom megtámadja az embereket, mert azt hiszik, az egyik ember megölte a vezérüket, a jóvezérmajom nem hal meg, az emberek meggyógyítják, a jómajomvezér meggátolja a népirtást. Nem a leírásom zavaros, hanem a "történet".

Black Hole 2014.08.01. 12:04:15

@atpijkamo: nem tudom miért, de erről az jutott eszembe, mikor egy családiház építésénél összejött a baráti társaság, segíteni. Aki a betont keverte, ki akarta rázni a szandálból a kavicsot, rátámaszkodott a keverőre, és rázta a lábát. A haverja meg azt hitte, hogy a betonkeverő rázza, attól rángatózik, és nem tudja elengedni. (Gondolom, az világos, hogy egy ilyen építkezésen szinte senki sem józan,a tulaj feleségén kívül! ) Szóval a fazon, nehogy megijessze a kavics rázogató havert, mögé osont, és lapátnyéllel elütötte a kezét a géptől. De, nem alulról felfele, hanem felülről, és jó nagyot. Hát,a lapátnyél nem törött el ugyan, de a kavics rázogató keze igen :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 12:07:08

@Black Hole: :)) Régi vicc. Én úgy hallottam, hogy a létrán ál a villanyszerelő, rázza ki a szandáljánból a kavicsot, és a létrát ütik ki alóla.

A két üveg sör meg egyszerűen kell a hatékony munkavégzéshez, egyszer láttam egy grafikont.

diszkriminans (törölt) 2014.08.01. 12:10:28

@Koczy:
Mikor megláttam először ezt a CCC-t, azt hittem CCCP.

Black Hole 2014.08.01. 12:20:06

@atpijkamo: hát, nekem 8, hogy igaz, vagy nem, de mikor eszembe jut, folyik a könnyem a röhögéstől.

A Majmok Bolygója című könyv, egész másról szól, mint bármelyik film. Megdöbbentően jó, és akkora csattanó a vége, hogy sarokba vágtam a könyvet az utolsó mondat után. Maga a régi film is nagyon jó, de még csak az alaptéma is más. A könyv az emberek elkényelmesedéséről szól. Ilyen formában nem készült róla film.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 12:31:11

@Black Hole: A film a legendás, nem a könyv. De ha ennyire ajánlod, előrébb veszem az elolvasandó könyvek 3000-res listájában. Persze nem az utolsó mondatért, azért nem vagok hajlandó egy könyvet elolvasni, akármekkora csattanója is van.

A tvinpíkszet néztem mikor először adták, nemhogy csattanója nem volt, de vége sem. Azóta csak olyan sorozatot vagyok hajlandó nézni, amikor a történet egy részen belül befejeződik.

Black Hole 2014.08.01. 12:57:57

@atpijkamo: a tvinpíksz számomra nyomasztó volt, így nem is néztem. Egy részét láttam.

A Majmok Bolygója egy rövid kis könyv, és iszonyat fordulatos. Nem lehet letenni. És ahhoz a kevés könyvhöz tartozik, amit 30 évvel az olvasás után is szinte fel tudsz mondani (kis túlzással), annyira megragad. Az a könyv egy irodalmi érték.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 13:02:09

@Black Hole: Egyáltalán nem volt nyomasztó. A maga korában, a kilencvenes évek elején nagyon trendi volt a tvinpíksz.

Meg a májámivájsz. Mikor itthon adták, csak néztem ki a fejemből, hogy mi ez a szar. Vagy elhaladt felette az idő, vagy a magyar szinkron, vagy mindkettő.

Black Hole 2014.08.01. 13:07:39

@atpijkamo: lehet, hogy keverem valamivel. Ezek a típusú filmek nem nagyon kötnek le. Nekem a könyv, vagy a zene a szórakozás inkább. Ritkán nézek filmet. Mondjuk olvasás ügyben egyébként is nagyon el vagyok maradva, messze még a 3000 :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 13:24:03

@Black Hole: Az akciófilm nem szabad, hogy lekössön. Másfél óra kikapcsolódás, popkornozás. Ha jó a film, élvezem a látványt, ha rossz, akkor is jó a látvány, a történeten meg röhögünk. Mindig előre ülök, hogy lássak valamit, és másokat ne zavarjunk.

Black Hole 2014.08.01. 13:37:13

@atpijkamo: van pár jó, valóban! Nem kell mindig a művészi értéket keresni! Amúgy a legjobb az akciófilmekben, a belőlük készült paródia. Lásd: Rambo :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 13:43:59

@Black Hole: Sőt, mikor a saját paródiája is egyben. Szeretem, ha nem veszik magukat véresen komolyan. Pl. Expendables.

A művészfilmekben a szórakoztatót szeretem, a szórakoztatóban meg a jó minőségűt. Pl. Amelie csodálatos élete, Run Lola Run, Zongoralecke. Valójában az igazi művészfilmeket nem is szeretem.

Black Hole 2014.08.01. 13:53:25

@atpijkamo: paródiában az volt a csúcs, mikor végig visítoztam az egészet, majd mikor azt hittem, hogy vége, elment a helikopter a nap MÖGÖTT! Ott majdnem beállt nálam az agyhalál.

Művész kategóriában nálam a "Nimfa a lápvilágban", valamit "A Hold", ami mindent visz.
Ebben a kategóriában viszont szerettem a Jancsó filmeket. Mondjuk volt 1-2 agyament is tőle, ez tény.

Tele Peti 2014.08.01. 13:53:57

Valami történt a Mammut Players roomban. Egykét éve még kimondottan szerettem ott vásárolni, az eladók teljesen normálisak voltak. Kábé féléve voltam, hát ami ott zajlik, azt nem nevezném kiszolgálásnak...

Beleszaromság, pökhendiség, bunkóság...

No mindegy, azóta ha tehetem nem megyek oda, csak meglepő, hogy mi történhetett, hogy ennyire megváltozott az eladói gárda(illetve a viselkedésük)abban az üzletben, ami szerintem eléggé rfekventált ahhoz, hogy pörögjön...

(amúgy, ha a menedzsment olvassa, válaszolok saját kérdésemre: felvettek egy üzletvezetőt aki sutyerák, az meg maga alá a többit, aki nem lehet nála értelmesebb-szorgalmasabb, mert akkkor kiderülne az alkalmatlansága, így azonban a fúrás picsáskodás az úr, ami a cégtulajoknak elég sokba kerül, egészen addíg amíg az ominózus ember nem repül)

Dina Sz 2014.08.01. 19:47:42

@Hoppácska: igen, valóban elírtam. Bocsánat érte, a befektetési alapokat kezelő rendszer, amivel dolgozom amerikai alapú és abban fordítva használják a pontot és a vesszőt, ezért rutinból írtam így.. :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.01. 19:49:31

@Dina Sz: :)) Hehe. Meg van bocsátva. Jobb, ha itt írod el, mint ott.

Dina Sz 2014.08.01. 19:50:16

@Martinicske: ma voltam ott kb 5 percet, kedvesen, mosolygósan vissza adták a pénzemet. Teszem hozzá nem volt ott egyik lány sem múltkorról:)

Dina Sz 2014.08.01. 19:55:20

@Hoppácska: nem vagyok ribanc:) a stílusom olyan, amilyen, dühösen ennyire futotta. Azonban én senkiről nem beszélnék soha ilyen stílusban teljesen ismeretlenül, mint te tetted a hozzászólásodban..
süti beállítások módosítása