Elek az IKEA FYND részlegében vásárolt, ahol néha csuda dolgokat lehet fillérekért találni, néha meg a nagy semmit. Elek a csudadolgos eset lenne, ha nem érte volna otthon egy kis meglepetés. Aztán amikor visszavitte a cuccot, még egy. Pedig a cég a fenyőbútorai meg a húsgolyói mellett az ügyfélkezeléséről volt híres sokáig. Az biztosan nem igaz, hogy FYND-es termékekre nem jár semmilyen garancia, ezt magától az IKEÁ-tól is tudom: "Az ún. FYND részlegen elhelyezett, a fogyasztói szerződés keretében vásárolt használt termékek esetében a jótállási idő 12 hónap, de ez nem vonatkozik azokra a hibákra és hiányosságokra, amelyekre vonatkozóan az árcsökkentés megállapításra került. " De, ha ők nem írnák ezt, a törvény akkor is. Régen az IKEA is jobb volt.
Hello,
Íme a történet, remélem befér a keretbe. ;) Mindenféle dokumentációt, információt szívesen megadok, ha szükséges:
Nem tudom mennyire ismerős az IKEA-nak az a részlege ahol leárazott termékeket árulnak.
Általában előzőleg kiállított vagy kifutott, esetleg sérült termékektől próbálnak itt megszabadulni, némi árkedvezményt adva.A múltkor dohányzóasztalokat láttam becsomagolva, szépen egymásra rakva, teljesen sérülésmentesnek tűntek, gondoltam kifutó termék, egyet meg is vettem. Kicsomagoláskor derült ki, hogy ez bizony sérült, mégpedig nagyon is látható helyeken. Sebaj, gondoltam majd alkalomadtán visszaviszem, legfeljebb újra a leárazott termékek közé kerül és valaki más talál rá. Megfelelő áron előbb-utóbb minden elkel. Megjegyzem, már többször is vásároltam ugyanitt hasonló terméket, de mindig láthatóak voltak a hibák, így nem is kellett utólag csalódnom.
Az IKEA ügyfélszolgálaton első körben elutasítottak, mert ugye ezekre a termékekre nem jár garancia. Az első srác szerint nyugodtan kibonthattam volna a csomagolást, ha kételyeim lettek volna az áru minőséget illetően. Erre vannak betanítva, nem is mondhatnak mást, de kérésemre készségesen megkérdezte telefonon a feljebbvalótól is - akivel erre már személyesen is szerettem volna beszélni.
Elő is került, de nem sok haszon volt belőle. Ő sem vette vissza a terméket - ami pedig gyakorlatilag új állapotban volt és könnyedén vissza lehetett volna rakni újraárusításra az árcsökkentett termékek részlegbe. Szóval a főnök is azt szajkózta, hogy ezekre a termékekre nem jár garancia, viszont szerinte - a másik alkalmazottal ellentétben - NEM lehet ellenőrzés céljából kicsomagolni az árut, mert az rongálásnak számít. Na ettől, meg a barátságtalan hozzáállásától teljesen betelt a pohár. Az volt az érzésem, hogy direkt örül, hogy szívathat.
Ezek szerint akár tűzifát is becsomagolhatnak, ráírják, hogy ASZTAL, aztán ha egy balek - mint én - megveszi, akkor fizetés után még csak nem is reklamálhat. Hangsúlyozom, hogy egy szót sem szóltam volna, ha a sérüléseket nem rejtik el a csomagolásban. Zsákbamacskát nem szívesen veszek még az IKEA-tol sem. Sőt, ezek után már nem is viszem oda a pénzem, pedig idáig inkább kedveltem a stílusukat és talán tőlük vártam legkevésbé hasonló bánásmódot.
Telkes Elek
UPDATE 08.15. 11:05
Jelentkezett nálunk az IKEA. Kérték, hogy segítsünk felvenni a kapcsolatot a vásárlóval, kivizsgálják az ügyet.
Az utolsó 100 komment: