Csaba ventillátort rendelt, ami mondjuk úgy: meg is érkezett hozzá, meg nem is. Még szerencse, hogy nem volt szüksége rá. Az eset kiborította, ezért ostorcsapás-szerű tőmondatokkal levelet írt nekünk.
Tisztelt Blog, vagy Homár stb stb stb!
Egy apró szösszenetet szeretnék megosztani Veled / Veletek a csodás netshopok illetve futárcégek világából.
A történet röviden: aug. 10.-én vasárnap gondoltam egyet és rendeltem az emag.hu oldalon egy kisebb ventilátort. Magam sem tudom minek hisz hála istennek klimatizált a lakásom. (talán az asszony hatására, spórolás stb)
A rendelés rögzült, email jött. Másnap már a DPD is jelezte, hogy náluk a csomag. Gondoltam, vazze ez működik. DPD jelzett, hogy aug 12.-én hozza is a futár. Ránéztem a megrendelésre, cím összeg minden ok várjuk az emberünket.
Kedd. Csörög a telefon. A futár az. Itt állok az xy utcánál a -Z- boltnál. Pumpa bennem az égig. A címzésben 4.emelet szerepelt.(jatt előkészítve az összeg mellett) Jó, gondoltam lemegyek. A kocsi 100méterre parkolt. Odaérek, várok a sofőr letegez. Milyen a csomagod? kérdezi. Keresd meg, te hoztad! Kiássa legalulról, persze sérült a csomagolás! Jegyzőkönyvet nem akart felvenni, arrogáns stílust annál inkább.
Email ment a DPD-nek és az emag.hu oldalnak is.
Dpd gondolom jelezhetett a sofőrnek vagy csak meggondolhatta magát mert újra telefonált, hogy
le szeretné adni a csomagot. Sérülten! Kipróbálás nélkül! Közben eltelt a fél munkaidő de semmi reakció egyik cégtől sem. Illetve.... az emag.hu törölte a rendelésemet! Ezen már csak mosolyogni tudok.Valamelyik nap gyermekjátékot rendeltem webshopból és pipa lettem mert csak a rendelés
lezárása után tudtam meg, hogy az MPL hozza. Minden simán ment! Futár megvárta a ház előtt
az átvételre kijelölt legkorábbi időpontot, és utána csengetett. Dehogy a DPD egy ilyen piti cég, az emag.hu-ról nem is beszélve azt nem hittem volna. Soha többet nem rendelek ebből a webshopból, és onnan sem ahonnan a DPD hozná az általam áhított terméket!üdvözlettel, Csaba
Az utolsó 100 komment: