Befizetett pénzt visszaszerezni nagyon nehéz, többször levontuk már ezt a tanulságot. Ezúttal is a Vodafone panaszkezel sajátos módon: ahány ügyfélszolgálatos, annyi javaslat, miközben nem történik semmi azon kívül, hogy körbe-körbe szaladgál szerencsétlen ügyfél. Aki (meglepetés!) több mint 10 évig dolgozott a cégnél. De nézzük a jó oldalát a dolognak: ez azt jelenti, hogy mind egyenlőek vagyunk a Vodafone-nál! Ez is valami.
Kedves Homár!
Látom, a napokban a Vodán a sor, hogy elégedetlenkedjünk egy kicsit. Csatlakoznék ehhez a sorhoz. Itt is lenne egy kis túlfizetés, meg körbemutogatás, ami kezdi nálam kiütni a biztosítékot.
Két hete megkértem drága férjemet, hogy ATM-en keresztül fizesse be a 8.080 ft-os telefonszámlámat. Hazafele meg is állt, fizetett, és csak akkor vette észre, hogy egy nullával többet ütött be, amikor a tranzakciót már megerősítette. (Itt kérem a kedves kommentelőket, hogy vegyék figyelembe, hogy az illető nem analfabéta, csak embertelenül túlterhelt és kimerült.) Szóval 8.080 helyett sikerült 80.080 ft-ot a telefonszámlámara befizetni, ami a szokásos használat mellett nekem kb másfél évnyi telefonszámlámat fedezi.
Azonnal hívtam a 1750-et, ahol vártam pár ösz hajszál erejéig, majd kaptam egy kedves kezelőt, aki kérte, hogy forduljak az OTP-hez. Telefonszámot nem tud adni, de próbálkozzak az ügyfélszolgálatukon, majd ők visszafordítják az összeget. Fel is hívtam az OTP-t ahol azt kérték, hogy a számlavezető bankhoz menjünk, mert ők tudják visszavonni a tranzakciót. A párom így be is kocogott a számlavezető bankhoz, akik a Vodafone-hoz irányították, mivel egy azonnali tranzakció nem visszavonható, és már a Vodánál van a pénz amúgy is. Látszik, hogy itt a nyár, problémás ügyekhez senkinek nincs kedve, így jobb körbemutogatni, majd csak csinál valaki valamit.
Gondoltam, próbálkozom írásban is a Vodafone-nál, hátha így jobban járok. Az első válaszadó a számlavezető bankra hivatkozott, annak ellenére, hogy a levelemben megírtam, hogy ők nem vonhatják vissza azt, ami azonnal elment. A második válaszadó szerint nem utalhatnak nekem semmit vissza, mert aktív ügyfél vagyok. A harmadik pedig az OTP-hez irányított, hogy majd ők utalják vissza a túlfizetést.
Na jó, ne fogják rám, hogy nem teszek meg mindent az ügy rendeződésének érdekében, írtam az OTP-nek is. Jött is hamar a kedves válasz, hogy ők nem illetékesek, forduljak a Vodafone-hoz, de ha nekik nyújtok be panaszt, akkor természetesen felveszik ők a kapcsolatot a Voda illetékes osztályával. Most tehát ott tartok, hogy mindenki máshova mutogat, főleg a Vodafone, holott a pénz náluk csücsül. Továbbítottam nekik az OTP válaszát, így most nem tehetek mást, csak várok.
Gondolom, egy negyedik válaszadó majd ismételten sajnálkozik, hogy nem vagyok elégedett a válaszukkal, de nem baj, forduljak az NMHH-hoz, vagy a Békéltető Testülethez. Természetesen ezt fogom tenni, csak hihetetlennek tartom, hogy tonnányi energiát kell fektetnem abba, hogy elintézzek valamit, amit egy kis rugalmasság és ügyfélközpontúság pillanatok alatt rendezne.
A hab pedig a tortán az, hogy 10 évig dolgoztam a cégnél, és ha így nem várhatok segítséget, akkior mit várjon egy mezei ügyfél? Lehet, hogy az a legegyszerűbb, hogy fogom a közel 14 éves ócska SIM kártyámat, laza csukló mozdulattal iktatom, majd hordozom a számomat máshova, bár nem biztos, hogy ott sokkal jobban járok. De legalább a pénzem visszakapom. Köszönöm, hogy meghallgattál.
Üdvözlettel, Mamuszos Laposra Taposó
Hedley Lamarr 2014.08.19. 09:09:41
VilMarci 2014.08.19. 09:11:23
Hedley Lamarr 2014.08.19. 09:12:10
Amúgy kedves volt dolgozó felhívhatná a 10 év alatt összeszerzett kapcsolatait és érdekérvényesíthetné, nem?
Továbbá ekkora összegnél egy hónapon túli ügyintézéskor én vinném máshová a telefonom. Kell kiflire is a pénz valahonnan!
Ki az, aki mit akar? 2014.08.19. 09:13:15
Troppauer_Hümér 2014.08.19. 09:14:57
Vodkafon meg szarjon sünt, ha egy nullával kevesebbet üt be a kuncsaft, akkor bezzeg fenyeget meg kötbérez. Nyukpicsáját.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 09:19:14
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.19. 09:20:03
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.19. 09:21:52
ÉN vigyáznék a posztoló helyében, mert holnap a NAV fog kopogtatni :-)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.19. 09:32:11
+1. Ennyi a post lényege, nem az, hogy hogyan lehet elrendezni, vagy hova forduljon. Megtett mindent, mégis szarnak rá a szolgáltatók.
Troppauer_Hümér 2014.08.19. 09:53:55
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 09:57:47
2014.08.19. 10:03:16
2014.08.19. 10:12:26
Troppauer_Hümér 2014.08.19. 10:16:24
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 10:28:26
telkoe 2014.08.19. 10:37:21
@batgirl: Mindenfele problema nelkul le tudjak konyvelni a szamlajara a pozitiv egyenleget, ezzel a vodanak nincs semmi gondja.
VilMarci 2014.08.19. 10:39:13
Manyecska 2014.08.19. 10:39:20
..kitartás, nekem hat példányban kell beadnom iratot a bíróságra:)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 10:42:43
Milyen vergődő tyúk?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.19. 10:47:18
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 10:49:09
Manyecska 2014.08.19. 10:49:52
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 10:51:31
Szerintem másik adót néz, azé van ez!
@Manyecska:
Ez brazilú vót?
Manyecska 2014.08.19. 10:54:43
bl4ze 2014.08.19. 10:55:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 10:57:02
Örmé nyúl?
Olyant nem ismerek, tehát nincs is.
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.19. 10:57:25
Manyecska 2014.08.19. 11:00:11
Tisztelt ...né!
Tájékoztatni szeretném, hogy az augusztusi bizonylatok technikai probléma miatt nem
kerültek kiküldésre.
A hiba elhárításán dolgozunk, a számlát hamarosan megkapja.
Köszönjük türelmét és megértését"
jó hogy valaki észreveszi nem?:)
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 11:05:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.19. 11:05:43
Nekem volt túlfizetésem már úgy, hogy nem fizettem be többet mint kellett volna.
Jóváírták. Egészségükre... :D Csak az T volt.
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.19. 11:05:46
Manyecska 2014.08.19. 11:13:58
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 11:14:24
www.hir24.hu/sotet-oldal/2014/08/19/megbirsagoltak-egy-not-miutan-fejbe-rugta-egy-zsiraf-az-allatkertben/
Manyecska 2014.08.19. 11:17:05
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.19. 11:28:47
Hedley Lamarr 2014.08.19. 11:33:47
Azért elrévedtem, hogy melyik álatkertben lehetett, aztán a cikknél ott, hogy 24 éves, rájöttem, hogy magyar nem lehet.
Manyecska 2014.08.19. 12:05:13
Dezsike 2014.08.19. 12:14:08
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.19. 12:18:45
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.19. 12:19:42
Manyecska 2014.08.19. 12:31:15
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 12:37:08
Szerintem meg haspók!!4!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 12:46:38
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.19. 12:47:52
jótét lélek 2014.08.19. 12:59:14
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 13:00:10
Tankesün, má láttam!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:06:23
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:12:55
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.19. 13:17:42
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:18:22
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2014.08.19. 13:22:05
Már hol mindenhol...? Csak mert nem.
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:22:09
Élhet a „lefogyasztás” lehetőségével is, de joga van visszaigényelni a túlfizetést.
@poszter: apukát tessék majd elvinni a visszautalt pénzből egy hosszú hétvégére.
Én valszeg bemennék minden kinyomtatott (ótípí, vodka) levéllel egy ügyfélszolgálatra, és addig verném a tamtamot, míg ott helyben le nem rendezik. Ehhez 15 perc után érdemes lesz majd kihívni az üzletvezetőt is:)
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:23:41
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:24:02
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.19. 13:28:54
Manyecska 2014.08.19. 13:30:58
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:31:16
Manyecska 2014.08.19. 13:33:33
Manyecska 2014.08.19. 13:34:42
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.19. 13:35:37
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:36:33
Manyecska 2014.08.19. 13:37:34
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:37:55
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:37:57
@Manyecska: Tisztelt Százezredes Imréné született Homár Manci!
:)
Manyecska 2014.08.19. 13:39:16
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:40:10
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:40:19
Manyecska 2014.08.19. 13:40:37
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 13:41:23
A sún rovarevő.
Tökkel bisztos nem lakik jól!!4
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:42:19
@Manyecska: te munkában is tudsz piálni? Vagány.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:49:07
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:50:26
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 13:50:31
Hát eszt egy denevértű nem is várhattyuk el!!4!
Manyecska 2014.08.19. 13:51:31
Aureliano Buendía 2014.08.19. 13:52:41
Manyecska 2014.08.19. 13:53:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:55:17
Manyecska 2014.08.19. 13:55:20
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 13:58:24
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 13:59:09
Aggyá neki macskakaját, aszt szereti!!4!
Meg vizet.
Tejet semmi esetre se!
Manyecska 2014.08.19. 14:02:58
Aureliano Buendía 2014.08.19. 14:12:15
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 14:19:12
Manyecska 2014.08.19. 14:20:21
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.19. 14:33:00
A sún laktózérzékeny!
Tejet ne!!!
Mindegy, milyen macskakaja.
Jó a konzerv is, meg a zizi is.
Amúgy van nyúposzt, csaxólok!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.19. 14:58:00
The Good Boy ! 2014.08.19. 16:39:48
Mondjuk itt is benne van a rendszerben a hiba lehetősége, mert ha véletlenül elütöm a telefon számot (kétszer kéri, de egy fáradt nap után benne van a pakliban), akkor még a fizetendő összeg sem jelenik meg, hogy ellenőrizni tudjam, mennyit fizetek. Tehát itt az akna ott van, hogy lehet, hogy 6.000. jó magyar valuta helyett valaki más 50.000-ét sikerül befizetni. Tényleg: miért nem írja ki a rendszer, hogy mennyit is kell fizetnem?
Aureliano Buendía 2014.08.19. 18:12:57
Biyadhoo 2014.08.19. 20:36:39
turbochi 2014.08.20. 06:42:33
Ez téves utalásnak számít, így a pénzt csak a banktól kérheti vissza. Az Erste bank Bankszámla és lakossági betét Általános Szerződési Feltételek értelmében így kell visszakérni a pénzt:
(www.erstebank.hu/hu/uzletszabalyzat-aszf, majd itt a Bankszámla és lakossági betétet kell kiválasztani)
„4.4.2.2. Amennyiben a fizetési megbízást a Bank már teljesítette, úgy a Számlatulajdonos a fizetési megbízást írásban – a Bank által erre rendszeresített formanyomtatványon – a fizetési megbízásokra előírtak szerinti módon aláírva kérheti vissza. A Bank a visszakérésre vonatkozó igény bejelentését követően a tőle elvárható gondosság mellett megteszi az intézkedést a visszakérési kérelem teljesítése érdekében, azonban a Bank a visszakérés eredményességéért, illetve a Számlatulajdonost ért esetleges károkért felelősséget nem vállal. A Számlatulajdonos tudomásul veszi, hogy viseli a fizetési megbízás visszakéréséből származó jogkövetkezményeket, így különösen az esetleges árfolyamkockázatot, valamint a Kedvezményezett, a Kedvezményezett pénzforgalmi szolgáltatója, továbbá az esetleges közvetítő bank vagy az elszámolóház által felszámított költségeket. A Számlatulajdonos tudomásul veszi, hogy amennyiben a fizetési megbízás összege a kedvezményezett számláján már jóváírásra került, úgy a visszakérés teljesüléséhez a Kedvezményezett jóváhagyása szükséges. A visszakérésért a Bank jogosult díjat felszámítani, melynek mértékét a Hirdetmény tartalmazza.”
Tehát ez alapján - gondolom másik banknál is így működik a folyamat, én csak azt néztem, ahol én vagyok -, a befizetett pénzt kizárólag a banktól tudja visszakérni, akik majd felveszik a szolgáltatóval a kapcsolatot.
Amit én tennék:
Megkeresném a bankra vonatkozó szabályozást a saját ÁSZF-ükben, és magát az ügyintézést panaszolnám be náluk, valamint a téves utalással kapcsolatban is megtenném a lépéseket, mert ezt ők tudják visszakérni (tehát itt a bank hibázott hatalmasat, amikor nem foglalkozott a panasszal).
Mivel a bank saját panaszkezeléséről, és a bank saját folyamatairól van szó, így nem is csodálkozom azon, hogy a Vodafone ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról, hogy most az OTP-hez vagy a számlavezetőhöz, vagy melyik bankhoz is kellene fordulnia a bejegyzés írójának.
zsocsa 2014.08.27. 22:55:10
Udv a volt kolleganak:-) en is nettoban ennyit huztam le naluk.
Beer Monster 2014.08.28. 00:51:53
A Békéltető Testületi tárgyalásra el sem fog menni a Vodafone. Úgy tudom, még egyszer sem jelentek meg.