Nem tudom, mennyire jogos kívánság, hogy ingyen mentsenek le telefonszámokat a régi SIM-kártyáról az újra, de az biztos, hogy nem kóser, ha kérdés nélkül aktiválnak fieztős szolgáltatásokat. Mondjuk Robi észnél volt mindkét esetben, mégha az első megoldásával egy csomó mindenkinek eszébe sem jutott volna próbálkozni. Pedig nekem is van olyan idősebb nőrokonom, aki mindenhol alkuszik. Ezt úgy kell érteni, hogy MINDENHOL. Nemcsak piacon meg a kínainál, hanem plázás ruhásboltokban meg bútorboltokban is simán rákérdez, hogy esetleg kaphat-e valamilyen kedvezményt. És tudjátok mit? Általában kaphat!
Sziasztok!
A régi telefonom tönkrement, és szükségem volt egy másikra. Bementem az egy T-pontba, előadtam, mit szeretnék. Új telefon, készpénzért, 2 éves hűséggel. Sima ügy.
Viszont az én díjcsomagom már nem rendelhető, választanom kellett újat. Rendben, hasonló havidíj, hasonló percdíjak. Fontos a mobilnet, eddig kihúztam havi 200 megabájt adatforgalommal, most is elég lesz. Új SIM-kártya szükséges, mert az új telefonba már csak micro-SIM passzol. Ügyfélszolgálatos csaj elintézte ezt is. Kifizettem a telefont, kártya a helyén. Kértem, hogy amíg elugrom reggelizni, töltse fel kicsit, ne merüljön le nap közben. Persze, semmi gond.
Reggeli után visszamentem a telefonért, a csaj mosolyogva átadta. Leültem egy várakozóhelyre, bedugtam a hálózati töltőt, és babráltam vele, amíg töltött. 10 perc után jött a döbbenet, hogy egy darab telefonszám sincs az új kártyán, minden a régin volt, amit már nem tudok berakni a telefonba. Hogy oldjam meg most azonnal?
Kértem sorszámot az egyik szervizes kollégához, biztos megoldható 2 perc alatt. Kis várakozás után én következtem. Előadtam, mit szeretnék:
-Új telefonom van, amiért fél órája raktam le 60 ezer ft. készpénzt, minden telszámom a régi kártyán, az újon meg egy sem, oldja meg nekem legyen szíves.
-Rendben, 3 ezer forint lesz az adatmásolás.
-Tessék? Akkor megismétlem: Most vettem egy új telefont, 60 ezer forintért, készpénzért. 13 éve ügyfél vagyok, tegye meg nekem, legyen szíves. Ingyen. Férjen bele.
-Nem lehet, számlát kell kiállítanom minden munkáról.
-Uram, régi ügyfél vagyok, nem akarok ezért az apróságért 3 ezret fizetni. Értse meg.
-Értse meg, számlát kell adnom.
-Rendben, hívja ide az üzletvezetőt, hátha ő belátóbb lesz, és értékel egy hűséges ügyfelet.Erre nem volt válasza, elvitte a telefont a színfalak mögé, és kb. 3 perc múlva visszatért. Lerakta az asztalra, és ennyit mondott:
-Viszontlátásra.
Akkor ezt megoldottam ingyen… Úgy gondolom, van olyan ügyfél, aki megérdemel ennyit, külön kérés nélkül.Másnap reggel beléptem a netes ügyfélszolgálatra, meglepődve láttam, hogy az ügyfélszolgálatos csaj külön kérés nélkül beállított nekem egy 1200 forint havidíjas mobilinternet-csomagot. Kikapcsoltam, elég a csomaghoz adott 200 megabájt.
Fél óra múlva azt tapasztaltam, hogy a mobilnet nem megy a telefonon. Hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy egyrészt olyan szolgáltatást kapcsoltak be, amit nem kértem, másrészt ami jár, és benne van a csomagban, azt most azonnal kapcsolják vissza. Elnézést, perszepersze, máris kapcsolom.
Bosszant, hogy évente-két évente tévedek be hozzájuk személyesen, és egyből le akarnak húzni. Úgyhogy figyelni, kérdezni, és nem meghátrálni.
Rudi
UPDATE 09.09. 10:17
Ezúttal sajnos egy helyesbítéssel frissül a poszt. Olvasónk rájött, hogy tévedett a mobilnet előfizetéssel kapcsolatban, az egy régebb óta élő szolgáltatás volt, nem a megkérdezése nélkül aktiválták. A valótlan állítást tartalmazó levél miatt mi is elnézést kérünk.
Sziasztok!
Én vagyok a poszt írója, és ezúton kérek elnézést, ugyanis a történet fele nem igaz. Nem próbáltak meg átverni, lehúzni, nem igényelt szolgáltatást rám sózni.
Most, hogy kikerült a poszt, utánanéztem a korábbi számláimon, és a mobilinternet-csomag egy régebben aktivált dolog, csak mivel egy hónapra kértem valamikor egy éve, de ezek szerint ez egy automatikusan megújuló szolgáltatás, továbbra is élt, én meg totál elfeledkeztem róla. Úgyhogy visszavonok minden "rágalmat", én voltam figyelmetlen, és nem ellenőriztem a korábbi számlákat a poszt beküldése előtt.
Úgyhogy ha megoldható, töröljétek a posztot, nehogy rágalmazási hercehurca legyen belőle. A simkártyás adatmásolás meg nem olyan érdekes sztori, hogy csak ezért szerkesszétek, és kint maradjon az oldalon.
Köszi:
Rudi
Az utolsó 100 komment: