Az Erzsébet-utalvánnyal való fizetésnél vannak megkötések, nem vagyok biztos benne, hogy az RS rugalmatlansága tehet a sztori ezen részéről, de az mi, hogy, ha több kiválasztott bútorból az egyik rendelős, a másik meg nem, akkor nem tudják félretenni a raktáron lévőt a másik megérkezéséig, hanem a jószerencsére kell bíznia magá az embernek? Hermész csendben zokog a sarokban.
Tisztelt "Homár",
Sajnos Magyarországon nagyon sok helyen úgy gondolják, hogy a vevő dolga az, hogy megvegye a terméket, az "eladó" dolga pedig az, hogy megpróbálja elhárítani a vevő próbálkozásait, és minimálisra csökkentse a vevői igényekre, elvárásokra való reagálást. Ennek kiváló példáját tapasztaltam nemrégiben az RS Bútor budaörsi áruházában.
A dolog ott kezdődött, hogy az iskolát szeptemberben kezdő fiam számára szerettünk volna íróasztalt vásárolni, és mivel iskolakezdési Erzsébet utalvány állt rendelkezésre, felkerestük a budaörsi RS Bútort, ahol - honlapjuk szerint - elfogadják ezt az utalványt. Természetesen a mi hibánk, hogy - mivel hét közben dolgozunk, ezért - merészeltünk a szombat délutáni nyitvatartási időben odalátogatni. Valóban elfogadhatatlan tett, ezúton is kérem a cég bocsánatát.
Megérkezésünkkor még egy kolléganő nagyon kedvesen köszöntött minket, mondta, hogy ha bármiben segíthet, forduljunk hozzá bizalommal. Eddig ötös. Gratulálok. Azonban később, amikor választottunk, nem találtunk "eladót", hiába integettünk a cég egyenpólójában beszélgető embereknek. Végül nagy nehezen sikerült leszólítanunk egy munkatársukat, aki odahívott egy másikat, aki átirányítottak a megrendeléshez. Ott közölték, hogy kicsi a raktáruk, meg kell rendelni a terméket. A szék viszont, amit szintén szeretnénk, az raktáron van, így nem tudjuk megrendelni, ha lesz akkor is, amikor az íróasztalt átvesszük, akkor rendben. De ugye tudjuk majd egybe fizetni iskolakezdési Erzsébet utalvánnyal? A pénztáros kolléganő mondta, hogy igen, tudunk utalvánnyal fizetni és e-mailben fognak értesíteni, ha megjön.
Hát megérkezett az e-mail, nagyjából a következő tartalommal: "Az Ön által megrendelt termék megérkezett." Hosszabb volt ugyan, de most nincs kedvem idemásolni, a tartalma ez volt. Se elérhetőség, se arra vonatkozó információ, hogy a központi raktárba vagy Budaörsre érkezett meg a bútor, illetve ha valakinek esetleg több rendelése is van (mert akár ez is elképzelhető), akkor melyik rendelésről is van szó. Felmentem a cég honlapjára, ahol nem volt telefonszám, ahol érdeklődhetek! És persze noreply e-mail címről.
Hosszasan keresgéltés után végül sikerült megtalálnom a budaörsi áruház telefonszámát. Harmadikra fel is vették . Közölték, hogy nem értik, mit kérdezősködök, ez egy automatikus üzenet, és elmondták személyesen, hogy az e-mail arról fog szólni, hogy a központi raktárba érkezett a bútor, és onnan még két nap, mire átjön az áruházba. Mondtam, hogy azért nem ártana egy elérhetőséget illetve azt odaírni, hogy konkrétan hová érkezett a megrendelés. Tudom, én vagyok a hülye maximalista, de szerintem erre az a válasz, hogy "Köszönjük észrevételét, megvizsgáljuk, hogy mit tudunk tenni, mert valóban jobb lenne, ha az értesítés több információt tartalmazna." De semmi. Később felhívtak, hogy Budaörsön van a termék.
El is mentem átvenni, és kértem, hogy akkor adjanak a korábban kinézett székből is, és, hogy egyben szeretném fizetni a két tételt, Erzsébet utalvánnyal. Azt nem lehet, mert az egyik termék megrendelésről megy, a másik pedig raktárkészletről, ezért két számlát KELL kiállítani hozzá, kétszer kell fizetnem, nem vonhatom össze a vásárlásokat, hogy stimmeljen az utalvány névértéke.
Mondtam, hogy csináljanak úgy, mint egy kereskedő és oldják meg a dolgot. Nem, ők ezt nem tudják megoldani, ilyen a rendszer. De nem ezt beszéltük meg. Akkor sem tudják. Amúgy itt már egyértelmű volt, hogy nem akarják. Odajött az üzletvezető is, aki szintén közölte, hogy "Uram, itt maradhat hajnali kettőig is, ezt akkor sem lehet megcsinálni!"
Mögöttem pont egy pénzügyi területen dolgozó hölgy állt, aki próbált volna segíteni, mondott esetleges megoldást, de sem a pénztáros, sem az üzletvezető nem akart hallani róla. Végig olyan lekezelő módon bántak velem, hogy érezzem, itt most ők vannak magasabb pozícióban. Ekkor úgy döntöttem, hogy - életemben második alkalommal - beírok a Vásárlók könyvébe. Azt láttam, hogy az előttem panaszt tevők is mind arra voltak kiakadva, hogy nem kezelték őket ügyfélként.
Mindent összevetve: Ha bútort keres... Keressen tovább, ne álljon meg az RS-nél! - legalábbis a budaörsi áruházat kerülje. De a számlázási rendszer másutt is ilyen idióta, így a névértékkel adódott problémát nem oldja meg, ha másik üzletükbe látogatunk el.
Üdvözlettel:
Tibor
töpörtő 2014.09.09. 14:45:29
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.09. 14:45:37
Manyecska 2014.09.09. 14:47:55
Manci néni, a szomszéd 2014.09.09. 14:49:53
Manyecska 2014.09.09. 14:50:02
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.09. 14:55:34
Manyecska 2014.09.09. 14:56:16
Dr. Kix 2014.09.09. 14:57:08
Ez egy SPARban gondolom annyira nem megoldható, de egy bútorbolt esetén azért csak-csak.
Manyecska 2014.09.09. 14:57:27
ember a holdon? 2014.09.09. 15:05:54
Ez így konkrétan nincs benne.
Mondjuk az iskolai Bözsivel tényleg nem lehetne: "tankönyv, taneszköz és ruházat vásárlására".
Másrészt, általában 1000Ft-os címletek, így ha volt szék, miért nem vette meg akkor? max 990Ft-ot fizetett volna rá. később pedig ismét max 990Ft... vagy azt a plusz egy ezret is mindenképp Erzsébettel akarta?
dailyvicodin 2014.09.09. 15:16:50
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.09. 15:45:42
Atörökk 2014.09.09. 15:52:44
killerkaller 2014.09.09. 15:59:28
További magyar hang 2014.09.09. 16:01:20
Tehát ott van helyben mindkettő, mégsem adjuk el a vevőnek. Gratulálok!
Esetleg vételezzék be a raktárba a megrendelt darabot és akkor talán menni fog. Annyira fájdalmas amikor egy win-win szituációt így kihoznak lose-lose-ra.
McZozo 2014.09.09. 16:12:04
McZozo 2014.09.09. 16:15:49
nekem sincs jopar eve ilyesmi de regebben ugy volt hogy kaptal egy kis fuzetet amibe volt mondjuk 4x 1000 2x500 es mondjuk 5x100 ebbol sakkozhattal ha valami elfogyott akkor elfogyott a maradekbol meg az esetek 95% ban nem adtak vissza %% ban meg visszaadott a kereskedo gond nelkul. Szal ki erti ezt o hogy tudt amegoldani :)
ember a holdon? 2014.09.09. 16:19:24
Na, erre az 1000Ft kp-re gondolok, hogy azt is bözsivel akarta.
na de ettől függetlenül, a bútoros lehetett volna rugalmasabb.
nickM 2014.09.09. 16:26:20
@McZozo: Úgy érted 1 ezeretet? ;)
Másrészt azt nagyon nem értem, hogy miért nincs még dugig spammelve a kibocsátó postaládája hasonló panaszokkal? (Hátha elunják és kilobbizzák, hogy a kerekítés szabályait az utalványokra is vonatkoztassák.)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.09. 16:33:17
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.09. 16:45:31
M. Péter 2014.09.09. 17:31:52
venszivar 2014.09.09. 17:36:48
DEMIZSONOM van, mint nemrég a disznónak vóót!
Aureliano Buendía 2014.09.09. 19:11:54
Aureliano Buendía 2014.09.09. 19:12:53
Aureliano Buendía 2014.09.09. 19:14:02
Aureliano Buendía 2014.09.09. 19:16:45
Nyilván az nem jöhetett volna szóba, hogy megveszik máshol az asztalt, a bözsit meg elvásárolják az ápiszban...
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.09. 19:40:01
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.09. 19:41:59
CID 2014.09.09. 21:13:46
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.09. 21:14:08
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.09. 21:21:32
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.09. 21:21:49
www.facebook.com/pecsbook/photos/a.489754787746421.1073741831.458940470827853/718090311579533/?type=1&theater
Aureliano Buendía 2014.09.09. 21:26:41
Anomalocaris (törölt) 2014.09.09. 21:35:32
index.hu/belfold/2014/09/09/meztelenul_orjongott_egy_ferfi_a_viii._keruletben/
Dezsike 2014.09.09. 21:55:08
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.09. 22:11:43
Eldöntötted már a sorsod?
Vagy még könyörögni kell?
Anomalocaris (törölt) 2014.09.09. 23:02:13
Jollipukki Bácsi 2014.09.09. 23:20:12
@dr. phil. Sün‼ ツ:
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.09. 23:23:45
Jóvan, megvárgyuk!44!
Legyél mongyuk Nattramm!44!4
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.09. 23:26:32
Addig is hallgassad szeretettel:
www.youtube.com/watch?v=PfAWReBmxEs
Jollipukki Bácsi 2014.09.09. 23:34:08
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.09. 23:41:18
Soha!
Majd jön egy új banda, akit talán megemlíthet.
Jollipukki Bácsi 2014.09.09. 23:48:45
Ahogyan Getva barátom mondotta volt: dolgozó népek tömegei állnak sorba, hogy releválhassanak.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.09. 23:53:45
Hja, ja!
Megoldódik, hidd el!44!
Maj lest másik homár, naon releváns hozzászólásokkal!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.10. 05:29:10
@Nattramn: :D
@Dezsike: Szarul megírt cucc nem a pénztárgép és nem a programozó hibája, hanem azé az idiótáé, amelyik specifikálta hogy az úgy működjön.
Elég sok helyen nem tanítják be a dolgozókat sem, vagy azok nem értik meg.
Ellenben egy bútoráruházban az ilyesmire van pár mód, hogy megoldják.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.10. 06:17:42
www.facebook.com/kilatas/photos/o.124288434368538/843394335693566/?type=1&theater
venszivar 2014.09.10. 06:30:55
IGAZÁN ÉRDEKFESZÍTŐ AZ a 10-11 !
KINYÍRTÁK! a homárt.....BRÁVÓ!
50-70, AMIBŐL MÉG MINDIG a KLÁN TAGJAI ÍRNAK 40-60 HOZZÁSZÓLÁST.:):D
szép új világ..........
braue 2014.09.10. 07:08:45
Szombaton a piacra mentem. Vettem volna három kiló barackot. Láttam szépet, az ára is megfelelt, kértem az ott rámolgató arctól három kilót. Rámförmedt, hogy nem látja, hogy nem vagyunk nyitva? Mondom, nem szépecsém, nem látom. Merthogy miből is kéne látnom, ha miden a helyén van, a bolt nincs bezárva és az idő meg fél nyolc. Majdnem megvert. Még szerencse, hogy azért nem vagyok annyira kis darab, hogy a valóságban is kedve lett volna kipróbálni képes e rá.
Nem tudom, hogy alkalmazott vagy tulaj (alkalmazottra tippelek, mert egy maszek, nem hiszem, hogy futni hagy egy bármilyen kis üzletet, ha ott a vevő, ott van ő és ott van az árú is), de egy biztos, soha többé eszembe nem jut ott vásárolni. Tuti megérte neki. Ha ennyire nem fontos a bevétel, hogy megkeressük a megoldást, hogy mindketten jól járjunk, akkor csak megérhette.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.10. 07:39:51
Hildának gratulájj, ne a tömegnek!!!4
Hol van itt tömeg?
Atörökk 2014.09.10. 08:03:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.10. 08:03:43
Környéken van újságos is, zöldséges is, amelyik úgy kezel mint a taknyot, nem megyek oda.
Mondjuk a mézesmázos zöldséges is idegesítő, de ott legalább nem bunkóznak...
@dr. phil. Sün‼ ツ: Hát öööö
öööö
Másik blogokon...
Manyecska 2014.09.10. 08:19:11
2014.09.10. 08:27:27
Tele van az ország ilyenekkel.
Replikáns 2014.09.10. 08:38:10
Mondtam, hogy én kifizetném most az egészet, de csak bankkártya van nálam.
Ó azt nem lehet letét csak kp.-ban, Amikor majd megjön a cucc lehet fizetni kártyával, és a letétet szépen visszakapom a kezembe.
Így akkor nem lett megrendelve, komoly 10000 Ft pénz hiányában.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.10. 08:52:36
Áldás, békesség magának is!!4!
joska61 2014.09.10. 09:17:36
Atörökk 2014.09.10. 09:28:47
Jó, de ne offolj, mert elriasztod a releválni vágyó, komoly, felelős hozzászólókat!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.10. 09:42:55
Én nem tudok offolni!
Hogy köll aszt?
AtiSnatch 2014.09.10. 10:04:20
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 10:41:49
Félelmetes népszavazás.
braue 2014.09.10. 11:59:41
Aztán meg panaszkodnak, nincs vevő.:((
Kelpo 2014.09.10. 14:03:02
Én csak a zikeában vásárolok üveg dohányzóasztalt meg kis faszenest is.!! Ez Fontosch!!
Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:02:44