Tékozló Homár

Puritán vagy igénytelen a Cordon?

2014.09.23. 14:12 | Homár Hilda | 50 komment

rz_800_480__photo_40_54.jpg

Pál a hatékonyság jegyében maga  zarándokolt el a Sony-szervizbe leadni a készülékét, ahol teljesen meghasonlott a körülmények láttán. És nem azért, mert nem dongták körül csinos hoszteszek meg halk zene. Abba ugyan beleköthetünk, hogy a Széchenyi tér mennyire Újpest széle, és azt sem látom pontosan, hogy miért lenne jó, ha 150 fős, 2000 nm-es műhelyek a belvárosban üzemelnének, de egy leharcolt ügyfélszolgálat tényleg gáz. Pláne, ha nem csak a nagyon túlmozgásos/erőszakos ügyfelek jutnak el oda, hanem maga a cég is támogatja a személyes ügyintézést.

Sziasztok,

Elegem van abból, ha veszek valamit, azt gyönyörű helyeken tehetem meg, csinos és kedves eladók szolgálnak ki, mosolyogva és segítőkészen veszik el a pénzem és én szívesen adom, mert remélem, hogy a külcsín alapján egy igényes és vevőbarát cég nívós és minőségi termékét vásároltam meg, mely nem csak a terméket takarja, nem csak egy tárgyat veszek, hanem egy komplett csomagot, szolgáltatást, mely tulajdonosként jár nekem, minimum a 2 éves jótállás alatt. Legalábbis ezt gondoltam, míg el nem romlott Sony Z telefonom.

A Telekom üzletekben mostantól semmilyen helyszíni javítást nem végeznek, csak felveszik a hibás terméket és továbbküldik a szervíznek. Mondjuk eddig sem volt túl bőkezű a Telekom a garanciás javításra váró ügyfelekkel, mindig lényegesen többet kell várni ezeknél a pultoknál, mintha befizetnél, vagy vásárolnál. Azt javasolják, vigyem el személyesen, mert lényegesen csökken a javítási idő.

Cordon Kft, Budapest, Széchenyi tér 9. A honlapjuk alapján modern, sikeres vállalkozás, 150 alkalmazottal, 5 milliós évi árbevétellel. Mivel kérdésem volt a javítással kapcsolatban, próbáltam hívni a megadott számot. Telefonon 3 napig nem tudtam elérni őket, 5 perc csöngés után mindig foglaltat jelzett. Így kénytelen voltam elmenni. A szervíz Újpest szélén van, egy lerobbant Gyapjúgyár és egy villamosremíz mellett, egy régi gyárépületben, amit újrefestettek. A szervíz az épület első emeletén van, a várakozóknak egy 8 négyzetméteres fűtés és klíma nélküli helyiség van kijelölve, melyben pár műanyag szék, egy foltos IKEA kanapé és egy hatalmas ősrégi gázóra van. A helyiségből átlátni a több évtizede nem használt, koszos-poros termekbe. Sorszámot kell húzni, egy órát várni, hogy bejusson az ember a nem kedves ügyfélszolgálatra, ahol 1 ember dolgozik, veszi fel a hibás termékeket, fogadja a futárokat, veszi át a dolgozók megrendelt ebédjét és gondolom fogadná a telefonhívásokat...

Engem ez zavar, hogy amikor a pénzem kell, akkor nyugati a kiszolgálás, amikor valami gond van, akkor keleti. Ennyire rövidre látnak előre ezek a nagy cégek? Tényleg csak az a fontos nekik, hogy egyszer eladják a bepalizott vevőnek a terméket, nem gond, ha többet nem vásárol náluk? Gusztustalan ez az "üzletinek" nevezett mentalitás, mely a legkevésbé sem vevőbarát...

Pál

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.09.23. 14:26:20

szervíz... fussatok bolondok!!!

peter3374 2014.09.23. 14:28:46

Most szervizeltetni akart vagy wellneselni?

AtiSnatch 2014.09.23. 14:36:17

Idézet a Cordon weblapjáról: "A Cordon Electronics Group leányvállalataként jött létre 2000-ben.
Electronikai termékek szervízközpontja: Mobiltelefonok, IP és PBX alapú telefonok, TV alaplap, stb.."

Nincs több kérdésem.

2014.09.23. 14:45:58

Azon túl, hogy sokat várattak mi a túró bajod van? Majd előre kitakarítanak mert te jössz mi?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 14:47:06

A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 14:54:26

"nem csak egy tárgyat veszek, hanem egy komplett csomagot, szolgáltatást"

Ez hülye.

Vegyél ájfónt, azzal életérzést is kapsz.

Ha szolgálatást is szerenél, akkor vegyél mobilcégtől SIM LOCK-olt telefont 2 év hűséggel.

Faszé mentél el a szervííííízbe, leadhattad vólna a szólgáltatódnál. Fócízzák le ők.

herk 2014.09.23. 15:00:36

@peter3374: @Cicmen: segitek. Te melyik konyhában főznél szivesebben? Amelyikben tip-top tisztaság van, vagy amelyik koszos? Másképp fogalmazva, melyikből rendelnél kaját? Hiszen a kaja ugyanaz, nem? Hát nem. Ahol nem adnak a tisztaságra, ott 99% eséllyel a szolgáltatásra sem (forditva nem igaz !!)

2014.09.23. 15:01:44

@atpijkamo: A szerviz mindig rövid i.

Nem tudtam,pont akkor voltam kanyarós amikor ezt tanultuk!

2014.09.23. 15:03:29

@herk: Te melyik konyhában főznél szivesebben?

Mosókonyhában!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:04:50

"Engem ez zavar, hogy amikor a pénzem kell, akkor nyugati a kiszolgálás, amikor valami gond van, akkor keleti. Ennyire rövidre látnak előre ezek a nagy cégek? "

Néha akkor is keleti, amikor a pénzed kell, de amúgy nem rövidre látnak, nem éri meg szépen viselkedni. Ha megérné, akkor az lenne, hogy akkor is kedvesek, korrektek.

2014.09.23. 15:08:07

@herk: Kedves herk meg kedves posztóló!
Azt én értem hogy széplelkű igényes emberek vagytok de felhomályosítanálak benneteket hogy a műszaki cuccokat a szervizhez hasonló helyen gyártják ahol kínaiak ugyanilyen dzsuvában szívják a brét csak abba nem gondoltok bele!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 15:08:55

@Cicmen: :))

1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9. Én meg a hatos számnál. De tényleg!

2014.09.23. 15:11:17

@herk: Csak megtalállak mégegyszer! :)))
Hülyén érvelsz az a meglátásom, ugyanis a kajarendelések (konyhának) semmi köze a szervizhez!
Ha meg akarsz győzni valakit, nem árt épkézláb példát találni!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:11:50

@herk: Láttál már gyárat? Én eddig két nagyobb, és egy kisebb elektronikai gyárban dolgoztam. Az egyik nagyobban egy időben kalucsnit kellett húzni, ott viszonylgos tisztaság volt. A többiben meg ótvar mocsok. Utóbbiakban gyártottak telefont is :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:13:59

"A helyiségből átlátni a több évtizede nem használt, koszos-poros termekbe. Sorszámot kell húzni, egy órát várni, hogy bejusson az ember a nem kedves ügyfélszolgálatra, ahol 1 ember dolgozik, veszi fel a hibás termékeket, fogadja a futárokat, veszi át a dolgozók megrendelt ebédjét és gondolom fogadná a telefonhívásokat..."
Mondjuk ez teljesen függetlenül mindentől öntökönlövés, az igaz.

@Cicmen: Ettől még mondjuk a szerviz váróhelyisége elég gáz, ha úgy néz ki, ahogy leírták. Nem a telefonok miatt, hanem úgy mint a cég arculata...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 15:18:20

@herk: "Amelyikben tip-top tisztaság van, vagy amelyik koszos?"

Nem a te döntésed. A gyártó cég a legótvarabb szervizzel szerződik.

Egyszer akartunk ügyfélszolgálatot szolgáltatni egy cégnek. Osztottunk, szoroztunk, helység, emberek, telefonvonalak, stb. a várható terhelés függvényében, plusz hozzáadtunk egy kis hasznot. Na, egy másik társaság majdnem fele annyiért vállalta. Ha mondjuk alánk kínálnak 10%-ot, akkor azt gondolom, ügyesebbek, okosabbak. De fele annyiért? Na, ott biztos fél napig kicsöng a telefon, míg egy rokkant analfabéta mongol pásztor felveszi. Lehet találgatni, melyik ajánlat lett a nyerő.

rokkant analfabéta mongol pásztor 2014.09.23. 15:19:27

Nem is csöng ki fél napot, már 2 óra után felveszem.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.23. 15:30:33

"150 alkalmazottal, 5 milliós évi árbevétellel. "

Poszter nem számolt utána mégis miből fizetik a 150 alkalmazottat?? Mert hogy nem évi 5 millából az tuti.

FDToth 2014.09.23. 15:41:59

A Sony Magyarország ilyen szervizzel szerződött. A fogyasztók a hibásak vhol: ha összeállnának többen és közösen írnának a Sony Európai vagy netalántán Japán központjába, akkor lenne változás, addig meg ez a szar marad.
Régebben Sony teló párti voltam, de amióta Corson/Crima van, inkább más gyártó...
Ja és a legviccesebb: jogszabályra hivatkozva garanciamegvonás a fő heppük :) csak az a bibi h ilyen szabály nincsen :) úh egyszer vki megtámadja ezt a bíróságon, akkor annyi a cordon leányvállalatának :)

diszkriminans (törölt) 2014.09.23. 15:43:57

"A honlapjuk alapján modern, sikeres vállalkozás, 150 alkalmazottal, 5 milliós évi árbevétellel."

Az az 5 millió 5 milliárd akar lenni, vagy 5 millió euró? Vagy a 150 az 1,5?

diszkriminans (törölt) 2014.09.23. 15:45:03

Vagy attól sikeres, hogy 5 millióból ki tud fizetni 150 embert. Biztos mind fizetés nélküli szakmai gyakorlaton vannak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:45:26

@atpijkamo: +1
Mondom mindig, hogy képzetlen munkaerővel, betanítva, szakmunkát csináltatni, az csak papíron jó, mert mindenki más cumizik vele.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:46:55

@atpijkamo: De mondjuk ez olyan
Hogy ha csinálnak egy üfsz-t,
és az szar
akkor nem az üfsz céget fogják leszarozni
hanem azt, akinek az ügyfélszolgálata
szóval öngól
csak amíg valami manager pecsenyéje sül, addig leszarós.

rokkant analfabéta mongol pásztor 2014.09.23. 15:51:40

@ColT: Hát látod, aki szonit vesz, az se a szervizt nézi, hanem, hogy divatos márka. A cumi majd később jön, ha már kipengette a zsét.

Vannak idióták, akik a márkában hisznek, nem az egyes termékeket nézik. Aztán mikor elmegy a gyártás az egyik alvállalkozótól egy másikhoz, aki éppen gagyit gyárt, akkor megy a meglepődés.

chili wili 2014.09.23. 16:17:50

Kedves posztoló, fogsz te még ide Cordon-ügyben posztolni, majd amikor elkészül a telefonod és azt mondják, hogy olyan hibát zaláltak, ami a garancia azonnali megszűnésével jár. Ez ugyanis a Cordon Kft módszere. Annak ellenére, hogy ez teljesen törvénytelen és minden jogszabállyal szembemegy. Én anno szerencsére időben bepötyögtem a nevüket a Google-ba, így megspóroltam nem csak egy utat, de egy agyvérzést és egy halom pénzt is. Részvétem mindazért, amin a közeljövőben át kell menned.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 16:38:52

@rokkant analfabéta mongol pásztor: Jaja. Meg nem utánanézni, mik a tapasztalatok a cuccal.

@chili wili: Ezt más szarviz is csinálja.

Atörökk 2014.09.23. 17:28:43

Az milyen, ha egy vállalat on line? Rajta van a line-on?
150 fő alkalmazott, 5 milliós évi árbevétel? Ez egy jótékonysági intézmény, szavamra!

Ja, szegény posztoló. Nagyon sajnálom.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.23. 18:08:58

@atpijkamo: a Vertuval tényleges készenléti szolgáltatás is jár, privát titkár(nő). Egyébként ha BEhirdetik a következő csodát (de legalább nem Samsung fan), akkor ugyanúgy a szolgáltatását, komplett, kerek egészét fogja kergetni, hiába a mostani keserű felismerés.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:12:34

SzervÍz. Nincs is több kérdésem.

Posztolókám, ha nincs igényed a helyesírásra, akkor a kulturált szervizre (segítek: rövid i) miért is?

Súgok: eladni mindenhol igyekeznek csilivili környezet teremteni. Lásd még: KIKA áruház, és áruátvevő közti különbség.

Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:16:49

@atörökk: majd legközelebb vesz normális telefont.

ptspts 2014.09.23. 19:46:07

Köszönjük a posztot, megtudtuk belőle, hogy mire számítsunk, ha ilyen telefonunkat ez a cég javítja garanciálisan.

Aki nem akar a javítás miatt idegeskedni vagy túl sokat telefonálni, utazni, várakozni stb., annak azt javaslom, hogy nézzen utána, hogy melyek a legmegbízhatóbbnak ítélt telefontípusok a piacon, és azok közül vegyen egy nem túl drágát. Ha elromlik, vegyen egy újat, a régit pedig adakozza el valaki olyannak, akinek van elég kapacitása az ügyintézéshez.

Aki vásárol, az kockázatot vállal, még akkor is, ha a termékhez jár garanciális javítás. Felháborodni, kiakadni stb. az ügyintézés körülményein fölösleges, ezt a kockázatot a vevő a vásárláskor vállalta (akár tisztában volt az esélyekkel és a várható körülményekkel, akár nem). A vevő a kockázatát csökkentheti úgy, hogy a vásárlás előtt alaposan utánajár.

Martinicske 2014.09.23. 20:19:45

Sajnos most ennek a korát éljük. Az ismert nagyobb cégek nem vesznek fel embert, mindent kiosztanak alvállalkozókra. Szerviz, ügyfélszolgálat, bekötés, minden. De vajon mért éri meg kifizetni a szolgáltatást és még az alvállalkozó hasznát is? Hát megmondom.

Mer a jóska pista kft az majd megcsinálja amit a nagy ismert cég nem. No nem a szolgáltatásra gondolok. Hanem arra, hogy majd megcsinálja hogy nem jelenti be normálisan az embereit, hogy nem fűt rendesen, egy kosztelepen van, műanyag székeken ülnek, ha besokall meg bedöntik a céget és jön helyette másik.

Ez van. Üdvözöllek Kelet-Európában.

MrZed001 2014.09.23. 20:53:00

Nagyon pofára fog ám esni minden ilyen cég, mert jönnek fel a kínai telók, és ott a shop-ok nem szórakoznak, gariidőn belül küldik a cserét, nem javítgatás meg beázott meg copatás.
Volt olyan, aki jelezte nekik teló hibáját, ők már küldték is neki újat, meg se várták hogy a srác elküldje nekik a rosszat és megérkezzen.
Lassan nem a kelet, a nyugat vad.

megamenn 2014.09.23. 21:10:04

"a várakozóknak egy 8 négyzetméteres fűtés és klíma nélküli helyiség van kijelölve, melyben pár műanyag szék, egy foltos IKEA kanapé és egy hatalmas ősrégi gázóra van"

mint az orákulum várója a mátrixban.

Cseber Lajos 2014.09.23. 22:44:40

@diszkriminans: a honlapjukon 5 milló euro szerepel árbevételként, nem forint.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 06:50:20

@ptspts: Az ég kék. A legtöbb embernek eszébe sem jut, hogy gondolkozzon, mielőtt vásárol, csak a teló színe a lényeg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 06:53:09

@Martinicske: Pláne, hogy a külsős cég felé költség van, nem bér. Az meg adóilag más. Ha meg valami managerke tulajdona a külső cég (vagy haveré) akkor még nagyobb a kasza.

killerkaller 2014.09.24. 09:04:00

És a telót megjavították-é?

tatabike 2014.09.24. 12:02:41

szerviz (főnév I.)

1. gépnek vagy autónak az átvizsgálása és megjavítása karbantartás céljából.

Be kellene vinned a kocsid szervizre.

Eredet [szerviz < angol: service (szerviz) < serve (szolgál) < latin: servo (szolgál) < servus (szolga, rab)]

szerviz (főnév II.)

1. Étkészlet; hasonló tányérok és evőeszközök készlete az asztal egyöntetű tálalásához.

A vendégek kedvéért az ezüst szervizt vettük elő. A kávés szervizből már eltört egy csésze.

Eredet [szerviz < francia: service (felszolgáló készlet) < servir (felszolgál) < latin: servo (szolgál) < servus (szolga, rab)]

szervíz

Ez a szócikk sajnos még nincs kész, ezért ha találsz ide jó meghatározást, akkor légy szíves küldd be. Ha mégsem találsz, akkor mi is igyekezni fogunk elkészíteni.

szervíz

Vaspályán a gőzgép után közvetlen következő víz, melyen a tűzrevalót és a vizet szállítják.

Radzeer 2014.09.24. 14:41:50

Itt baj :"sikeres vállalkozás, 150 alkalmazottal, 5 milliós évi árbevétellel."
évi 5 milliós árbevétel, egyszemélyes vállalkozás életbentartására elegendő, nem egy 150 alkalmazottat foglalkoztató cég működtetéséhez :) Valaki gyorsan nézze meg a könyvelést, mielőtt megérkezik a NAV :)

joska61 2014.09.25. 09:35:41

Hát bogaram, ez már csak ilyen szakma. Ha wellness merül fel igényként, akkor mars ide:
glurl.co/wcsomag
De itt nem nagyon javítanak Sony-t.

Hegyirablo 2014.09.26. 09:43:03

Összesen ennyi baja van a Cordonnal? Szerencsés ember.

2014.10.02. 21:07:53

Aki ilyen finnyás, miért nem a lakájjal küldeti be a telefonnyát? Mégis mire számított? Hogy a szegín multi által nagy nehezen kiköhögött kb 2500 Ft-os rezsi órabérből majd palotában fogadják és trónusra ültetik?

szazattila 2014.10.04. 11:35:54

asus netbook hanghibával bevittük személyesen, tényleg legalja egy hely ezt megerősitem. Utána alaplapot cseréltek, nem volt töltés többet, vihettem vissza. Itt már szóltam h ne magyar winfost rakjanak rá hanem angolt ahogy volt eredetilet (feleségem nem magyar). PErsze ez megint nem jött össze elsőre, de észrevettem és ott helybe orvosolták (plussz 1 óra várakozás, remek). Majd megint beszart a hang rajta, de ekkor már rutinosan futárral küldtem be az ő költségükön, és futárral is jött vissza, persze magyar oprendszerrel... most legalább működik

ahanem01 2014.10.22. 13:39:51

Szervíz, van kijelölve...mindent elmond. Ez az okostelefon (sic!) mánia...

ahanem01 2014.10.22. 13:41:33

@amsz: Jó nagy cég lehet 5 milkás árbevétellel. :D

halor 2016.03.31. 08:18:14

Mindig az elégedetlenkedők hangoskodnak, úgyhogy most írok egy kis ellenpólust: tegnap voltam náluk, a helyszín ugyanaz de szerintem elég kultúrált és főleg gyors volt minden, a telefonszám még mindig nem él, de helyben hárman fogadták az ügyfeleket, secperc alatt sorra kerültem, most várom a diagnózist meg az eredményt.
süti beállítások módosítása