Tékozló Homár

Csak sétálva lehet potyáznia Budapest Parknál FRISSÍTVE

2014.09.29. 09:06 | Homár Hilda | 113 komment

aerodrome1.jpg

Én még nem voltam olyan szabadréti koncerten, ahol ne lett volna óriási buli a kapukon kívül is, pedig már 1990-ben ott álltam sorban a keskeny réshez az MTK stadion falánál, ahonnan csodálatos rálátás nyílt a színpadra és David Bowie-ra hátulról. A rendezők persze érthető módon küzdenek a jelenség ellen, ami magánterületen oké, de a dobozváros körüli járdán sétálgatásra kötelezni a népet elég erős túlzás. Ejnye Budapest Park.

Hello Homár,

június 16-án kíváncsi voltam a Limp Bizkitre és mivel épp felújítunk nem akartam rá költeni, gondoltam, a járdáról meghallgatom a Budapest Parkban a rendezvényt. Nem volt ez olyan egyszerű, mert a szervező 3-4 biztonsági őrt küldött ki a járdára akik folyamatosan elküldték az embereket, arra hivatkozva, hogy terület foglalási engedéllyel rendelkeznek. Én nem fogadtam szót nekik, erre vegzáltak, sértegettek, becsméreltek. Végül maradhattam, "ha nem állok egy helyben" hanem "sétálok", szóval lassan fel alá járkáltam a kerítés mellett amíg a többi embert szépen elterelték és meghallgathattam jó pár király nótát.

Kíváncsi voltam, hogy a Budapest Park tényleg rendelkezett-e terület foglalási engedéllyel az adott szakaszra így a kerületi önkormányzathoz fordultam. Onnan elég gyorsan kaptam választ, hogy a kérdéses járda a Fővárosi Önkormányzathoz. Innen ma jött meg a válasz. 

"Tisztelt ....Viktor Úr!

A IX. ker. Önkormányzat által illetékességből megküldött, Budapest Parkkal kapcsolatos megkeresésére válaszolva az alábbiakról tájékoztatom:

A Budapest Parkot üzemeltető Kultúrpark Kulturális és Szolgáltató Kft. jelenleg is érvényes közterület-használati hozzájárulással rendelkezik a 38034/6 helyrajzi számú, természetben a Soroksári út –Kvassay út és vasúti töltés által határolt területre.

A cég birtokában van a területre és működésre vonatkozó összes szükséges hatósági-és szakhatósági engedélynek. Természetesen a rendezvény elkerített területén kívül, a gyalogos járdán a szervezők semmilyen esetben sem korlátozhatják az ott tartózkodást.

Mivel kérdésének illetve levelének háttere nem ismert, tájékoztatom, hogy közterület-használati szabálysértés esetében a Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság, egyéb szabálysértés, bűncselekmény esetében a Budapesti Rendőr-főkapitányság jogosult intézkedni.

Üdvözlettel:

Városüzemeltetési Főosztály
Közterület-használati Osztály"

Persze engedélyről szó sem volt, totál jogtalanul vegzálták a népeket.

Üdv,

Viktor

UPDATE 09.30 17:13

Alább olvasható a Budapest Park válasza posztunkra.

Kedves Hilda,

A hozzánk érkezett panasz kapcsán annak idején lefolytattuk a vizsgálatot, egyeztettünk az In-kal Security Kft. vezetőivel is. A vizsgálat során megállapítottuk, hogy június 16-án, az Aerodrome Festival idején kb. 100-150 fő állt a művészbejáratnál, akiket a fellépő zenészek tour-managerei kérésének megfelelően a biztonsági őrök megkértek arra, hogy álljanak odébb. Miután ez egy fesztivál volt több, nemzetközileg elismert zenekarral, és még több stábtaggal, így a különböző crew járművek létszáma is több volt az addig megszokottnál. Ezért volt szükség erre az intézkedésre, biztosítva a folyamatos ki- beállási lehetőséget minden fellépő művész és csapatuk részére.

Vizsgálatunk szerint az eljárás során szabálytalanság nem történt. 

Üdvözlettel:

Budapest Park vezetősége

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venszivar 2014.09.29. 09:51:32

@batgirl: @AtiSnatch: Én úgy hallottam, hogy heti! 2-3 eseményt FOGNAK rendezni az új ketrecben...alianz Albert telken.

Hiszem, HA LÁTOM! :):D

AtiSnatch 2014.09.29. 09:55:18

@venszivar: majd bevesznek egy eseményutáni tablettát.

venszivar 2014.09.29. 09:56:39

@AtiSnatch: A szememre nem tudsz valami "csodaszert"?!? vagy szart!?:):D

AtiSnatch 2014.09.29. 09:58:09

@venszivar: uborkapakolás :D a kamrából a konyhába, majd vissza.

Manyecska 2014.09.29. 10:01:27

@Csimpi csumpi: :DD te amúgy mennyit iszol?:D

Atörökk 2014.09.29. 10:03:57

Felhéberítő.
Szegény posztoló.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.29. 10:08:42

az a mese meg van, amikor a sülthús illatáért akart fizetést az árus?

SomethingWild 2014.09.29. 10:09:10

Milyen frankón meg tudjátok ragadni a lényeget :) A posztoló nyilván smucig, de ezt nem jelenti azt, hogy az általában roppant kedves és udvarias biztonsági fókák elzavarhatnak bárkit is a járdáról.

bekbórd! 2014.09.29. 10:15:09

Nincs itt semmi látnivaló, lehet továbbhaladni!

Manyecska 2014.09.29. 10:23:11

@Csimpi csumpi: ja erre a mondatodra kérdeztem volna rá. Amúgy ska-t kell hallgatni nem ilyen sz.rokat hogy Ááákos pfájj :D

venszivar 2014.09.29. 10:24:49

@batgirl: @AtiSnatch: A fész NEM eged be!

Te éjjel inkább jobban hallasz, hiszen te "vakegér" vagy....:)

Ati! csinlj rendet a szemét dombunkon!

JA! s NE HALLGATÓZZATOK! Arra ott a CIA, KGB, MOSZAD, MI 6-9. TEK... stb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 10:28:04

@Fée verte: Igyon büröklevet!

Nem szeretem az élősködőket. Akik szerint majd a többiek kifizetik. Pl. aki nem ad borravalót azzal, hogy miért vállalta el a munkát. A borravaló bele van számolva a bérbe, ha valaki nem ad, az arra játszik, hogy majd a többiek adnak helyette is.

Ha valamire nem akarok költeni, akkor lemondok róla. Nem fogok a Balaton felől beúszni a fizetős strandra.

És nem fogok kuponnal cigánykodni, pláne nem fogom magam megszívatni.

Ha veszek egy műszaki eszközt, nem fogom az ismert bolt helyett 10 forinttal olcsóbban megvenni egy ismeretlentől.

vasasnyul 2014.09.29. 10:31:20

ha,valaki ennyire sóher,akkor nézze otthon a youtube-ot,az ingyé van...ja,nem fizetni kell a szolgáltatódnak!inkább lopj wifi-t!!!!

VilMarci 2014.09.29. 10:34:33

Ugyanezt csinálták Visegrádon sok-sok évvel ezelőtt, amikor a nép a hegyoldalról akarta nézni a palotajátékokat.

AtiSnatch 2014.09.29. 10:34:54

@venszivar: javaslom a jelszó megjegyzését :D

Manyecska 2014.09.29. 10:38:32

@AtiSnatch: :DD @venszivar: te is jól hallasz azt is amit nem hallottál hallottad..:) a suhanásomat is..

venszivar 2014.09.29. 10:41:03

@AtiSnatch: Ha már elfelejtettem, akkor hogy jegyezzem meg!?!

Te tudod? súgd meg. oszt most miért kell?! eddig miért nem?!

lehet, hogy arra is TERÜLET FOGLALÁSI ENGEDÉLYE VAN a faszom tudja kiknek....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.29. 10:45:39

@Csimpi csumpi: Ennyi!
Mondjuk LB koncerten ülés? MUHAHAHAHA

AtiSnatch 2014.09.29. 10:48:54

@venszivar: ZukkenBergnek mindenképp ;) a jelszódat meg én meg honnan tudnám? :D

Manyecska 2014.09.29. 10:52:41

@ColT: haha! Hobó koncerten elcseréltük az állójegyünket ott két ülőre, anyám a székben képes volt csápolni! égtem mint a rejsztág :P.. mer mögötte szolidan ültek ugye. Időnként kirúgta a széket alólam és úgy mozgott mint egy paraolimpikon a tolószékében, elnézést..nem unalmas a nő soha. Főleg mostanában beszélünk is egymással mer van amit csak nő a nővel tudott megbeszélni ugye...khmm. :P
:D
:D

venszivar 2014.09.29. 10:57:49

Elmentek ti a....! Bp. parkba! hallgatózni!

LÉPEM!

igi1 2014.09.29. 11:03:29

@venszivar: SZAPORODNAK A SMUCIGOK.

igi1 2014.09.29. 11:10:04

@Manyecska: sok megbeszélnivaló ugyan nincs, nő a nő között.

A pasik d@gnak akkor is, mikor unják a nejüket, meg akkor is, ha extrát akarnak még mellettük, és túl jó a dóguk.

Legfeljebb csak másik nőt lehet kibeszélni, aki kevésbé sikeresebb nálunk. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.29. 11:13:33

@igi1: Jók a programok, csak sok a köcsög

Manyecska 2014.09.29. 11:20:49

@igi1: ..ezért kéne neked is emberekkel ismerkedned nem holmi pasikkal:D!!

dailyvicodin 2014.09.29. 11:22:14

Ebbű' tilleg poszt lehetett Hilda? Jobbra már nemfussa?

Régen minden jobbvút! Még a hallgatózás is!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.29. 11:29:26

@dailyvicodin: de erre a posztra lehet relevánsan reagálni. egészen egy mondatban. egyszer. na, jó: kétszer, mert nem sokára karácsony

2014.09.29. 11:29:39

@atpijkamo: én étteremben duplaárat szoktam fizetni mert szegény személyzetnek is meg kell élnie.
Megveszem az egész strandot ha fürdeni akarok.
A kuponokat megveszem készpénzért attól aki gyűjti és rituálisan elégetem őket.
Műszaki cikkekből csak Bang&Oloufsen-t veszek és a RR Phantommal küldöm érte a sofőrt, hogy hozza haza.
Ja és ha leesik egy aprópénz a földre, akkor ezer euróst gyújtok meg, hogy megkeressem a fényénél.
remélem nem hagytam ki semmit hogy mekkora májer vagyok. Most te jössz !

Manyecska 2014.09.29. 11:30:47

@igi1: ..hmmm, szerinted is jobban jár poszter ha előrehajol és megfogja a két bokáját?? :D:D

igi1 2014.09.29. 11:32:30

@Kulics: kevés vagy te még ide

Én még a tortát is pénzből csináltam, 500 ejrósokból, kellett is belőle jó sok.

Úgyhogy erre ne verjed még magad

igi1 2014.09.29. 11:33:58

@Manyecska: odaadnãm neki a jobb fülemet h hallgatózzon azzal :D

Manyecska 2014.09.29. 11:33:59

@Kulics: meg félrelép mer addig se kell otthon fűtenie.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 11:34:39

@Kulics: Januárban boldog új évet kívánok, és adok a postásnak párezer forintot. Ezen minden idióta kiakad.

Te jössz.

Manyecska 2014.09.29. 11:36:35

@igi1: én meg a jobb szemem amivel látok váhhhááhá :DD /amúgy látok csak olvasni nem tudok a ballal../ kaptam ma szerencsehozó medált Allah!:D szemivel:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.29. 11:37:07

@atpijkamo: én meg nem adtam a szemeteseknek, sőt befújtam őket az egyik csajnál, hogy általában a kocsibejáró közepére teszik a kukát. Azóta mindig.

Manyecska 2014.09.29. 11:37:44

@atpijkamo: én lefekszem a vízóra-leolvasóval, biztos ami biztos.
:DD

igi1 2014.09.29. 11:39:01

@batgirl: akki tud az tud! Van mire büszkének lenni na

@Manyecska: az embereknél a jobbik füleddel hallasz rosszabbul :)

igi1 2014.09.29. 11:41:00

Mármint a jobb oldalon levővel

Tehát az se mindegy, melyik oldalán sétált a járdán a poszter :)

ptspts 2014.09.29. 12:03:38

1000 eurós bankjegyből nincs eredeti (a legnagyobb az 500 EUR), úgyhogy olyan papírt, amire 1000 EUR van írva, nem nagy veszteség elégetni.

Rengeteg kultúrprogram és élmény van ingyen (tehát nem kérnek pénzt közvetlenül a nézőktől), például kilátás egy hegy tetejéről, egyes falunapok és fesztiválok és egyes labdazsonglőrök és zenészek az utcán, akik szándékosan nem kérnek pénzt. Szerintem nincs semmi rossz abban, ha valaki úgy spórol, hogy fizetősek helyett ilyeneken vesz részt.

Abban se látok semmi rosszat, hogy valaki egy hangos, belépődíjas rendezvényt közterületen ingyen hallgat meg. Szerintem se a zenészeknek, se a rendezvényszervezőknek nem jár alanyi jogon maximális profit. Rengeteg lehetőségük van arra, hogy aki hajlandó fizetni, attól pénzt fogadjanak el. Arra is van lehetőségük, hogy aki nem hajlandó fizetni, az elől elrejtség a munkájukat. De ha nem rejtik el (pl. beltéri koncert rendezésével), akkor szerintem nem helyes, hogy ők vagy az alkalmazottaik bántják a közterületen álldogálókat.

Én örülök, hogy a posztoló végül sétálgatott, az egészségesebb, mint álldogálni. De még jobban örülnék, ha bántás nélkül álldogálhatott volna.

igi1 2014.09.29. 12:22:57

Így van a poszter akár a járdára is sz@rhatott volna :)

De akkor is 1 feljelentős, k@cs@g smucig ez sem vita tárgya.

venszivar 2014.09.29. 12:23:56

ÉN a jobb zsebemből átteszem a 20 forintosomat a balba...

NYERTEM?

igi1 2014.09.29. 12:25:50

@venszivar: jó jó, de nálad mindig félretéved az a kéz :)

Rosszindulatú Vászka 2014.09.29. 12:26:27

@atpijkamo: nem értek egyet.

A borravaló nem jár, hanem jut.

A koncert meg a kerítésen túl nyilvánvalóan korlátozottan rátermett élmény, akinek az megfelel, hát hajrá. Nem az az élősködés, hanem az a patkányság, hogy a közterületről zavarják el az orkok a hallgatódzókat.

igi1 2014.09.29. 12:30:01

A külterületen hallatszó koncert pozitív externália még pontoschabban, ugyanúgy, mint a járdán a sz@r amibe belelépsz a az meg negatív externália.

Ezért pénzt nem kérhetnek, nem vegzálhatnak, járdán meg pláne

ugyanolyan mint aluljáróban hallgatsz egy zenészt, de nem dobsz neki pénzt miközbe elmégy előtte.

venszivar 2014.09.29. 12:31:16

Szóval a poszter beakasztott david bowinak hátúlról...

mi ebben a kivetni való? az mondjuk nagy szám, hogy köztük volt még a kerítés!
Akkor most megérdemel a poszter egy művészeti életjáradékot, havi 655 721,729FT-ot! jol nyomom? viccki?:)

2014.09.29. 12:39:17

@Manyecska: ááá te nyertél :-))) feltéve ha csinos vagy. Ellenkező esetben bünteted a leolvasót.

2014.09.29. 12:41:02

@atpijkamo: családban mesélték hogy sikerült nekik ukrán csempész cigarettát venni. Én válaszul a postán vettem egy ezer forintos okmánybélyeget és elégetem. Kárpótoltam az államot a cigaretta adó veszteség miatt.

te jössz.

♔batyu♔ 2014.09.29. 13:12:48

Kártérítésért jelentkezz náluk, hiszen elég komolyan korlátozták szabadságjogodat.

Dr. Kix 2014.09.29. 13:14:25

Ejj, de fikázzátok szegény poszt-tolót. Pedig ha csóró és komálja a LimpBizkitet, akkor egy utcáról hallgatózás is jobb, mint a semmi. Ezért nem lehet elítélni.

MrZed001 2014.09.29. 13:42:52

Bevallom, én a Scooter koncerten voltam(/tunk) először a budapest parkban.
No nem jegy nélkül, sőt a legdrágább VIP-et vettem, amiből össz 50 db-ot értékesítettek.
Eleinte minden ok volt (tényleg úgy 50-60 ember, kényelmesen, ahogy beígérték), de úgy kb a koncert felénél azért már feltűnt, hogy a VIP kilátó megtelt vagy 200 emberrel, tömeg, nyomorgás, részegek, asztalon/széken ugrálva meg minden.
Szóval a koncert első felére 5-öst, a többire meg 3-ast sem tudnék adni a szervezőknek.
A csórókat elzavarni a járdáról meg pitiáner.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.09.29. 14:29:05

@atpijkamo: "A borravaló bele van számolva a bérbe," könyörgöm, ne melegítsd fel ezt a faszságot!
Már kitárgyaltuk ezerszer, borravalót lehet adni, de nem elvárás, és mifaszér kéne nekem tudni, hogy mennyit keres valaki?
Plusz nem is tartozik a poszthoz.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 14:31:24

@Mityu "aljanép" MG: Téged valaki kurvára félretájékoztatott.

"borravalót lehet adni, de nem elvárás"

Borravalót lehet adni, de nem kötelező. Normális ember normális borravalós szolgáltatásért ad. Ha bármelyik feltétel nem áll fenn, nem ad.

Shoyu 2014.09.29. 14:34:40

@Fée verte: Ez mekkora hülyeség már, nem ugyanolyan élmény a járdáról hallgatni a koncertet, mint bentről. Tehát aki jegyet vesz, az sokkal jobb körülményekhez jut a koncert élvezetéhez. Szánalmas a szórakozóhely hozzáállása és a kamu indoklása is. Egyébként én lusta vagyok kintről hallgatni egy koncertet, de ha valakinek kedve van, miért ne tehetné meg. Nem értem miért megy itt is a smucigozás, stb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 14:39:19

@batgirl: Az előző tulajdonos adott a szemeteseknek. Én nem. Összerugdosták a kukát, és nem ürítették ki. Felnyomtam őket a főkefénél. A vizsgálat megállapította, hogy nem tettem ki a kukát. Amit összerugdostak ugye. De legalább ürítik azóta.

@Manyecska: :))

@Kulics: "vettem egy ezer forintos okmánybélyeget és elégetem. Kárpótoltam az államot a cigaretta adó veszteség miatt."

Nem. Ajándékoztál egy ezrest, hogy a Simicska ellophassa.

baum · http://reflektor.blog.hu 2014.09.29. 14:50:49

Ha a Budapest Parkot ennyire zavarja, hogy a területükön kívül is lehet hallani a koncertet, akkor építsenek köré zajszűrőt. Az utcán vegzálni embereket bűncselekmény gyanús, még akkor is, ha kopaszok csinálják és láthatósági mellény van rajtuk.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 14:52:07

@Rosszindulatú Vászka: Nehéz feldolgozni. Megvilágítom.

Ha ezren vannak bent akik fizetnek, és kettő hallgatja kívűlről az elmegy, fasse sajnálja tőlük.

De ha bent vannak ketten, és ezren hallgatják kívülről az már nem fog működni, mert a bent lévő kettő, vagy a szervező, vagy a zenekar nem fogja állni a költségeket.

Az ilyen élősködők csak úgy tudnak megélni, ha kevesen vannak a normális emberekhez képest, akik kifizetik helyettük. Ha száz emberből egy él lopásból, azt elbírja a társadalom. De ha ötven, akkor a másik ötven hevesen fog védekezni, kettőhuszat vezet a kerítésébe, és agyonveri a biciklitolvajt.

oszt jónapot 2014.09.29. 14:59:15

@atpijkamo: Meg kell oldani, hogy a kerítés mögött maradjon a hang és akkor senki nem tud élősködni. Ennyire egyszerű.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 15:01:34

@oszt jónapot: Azt nem lehet, te buta. Inkább, ha valaki 100 méternél közelebb jön a kerítéshez, akkor ki kell kapcsolni az erősítőket, míg el nem haggya a zónát.

oszt jónapot 2014.09.29. 15:03:02

@atpijkamo: Azt is lehet, hogy kifizetik a közterületet, ameddig a hang elhallatszik.
Ezen kívül nem nagyon tudok olyat elképzelni, hogy elzavarjon valahonnan egy kukásmellényes faszkalap.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 15:05:30

@oszt jónapot: :)) Na, az is jó megoldás.

Kitesznek szöges padkat, és arra ülve féláron lehet hallgatni.

MrZed001 2014.09.29. 15:09:02

@atpijkamo:
Teljesen egyetértek (szociológiailag is).
És amúgy kiválóan fogalmaztad meg:
1, vannak a normális emberek (fizető és adófizető ... ha szegény sem lop,fosztogat, ha nincs pénze nem megy el besunnyogni koncertre ... más néven a TISZTESSÉGES EMBEREK)
2, és vannak az élősködők
Ez utóbbinál vannak az alkalmi, meg a megélhetési rászorulók, ami mostanság durván túl van reprezentálva (pl generációk óta nem dolgozó emberek), meg vannak a megélhetési élősködők (politikusok, újságírók ... és a nomenklatúra, akik az állami intézményekbe és cégek vezetőségeibe vannak besuvasztva).
És bizony, ma az 1 - 1,5 millió nem állami alkalmazott tart el 10 millió magyart (ami azért elég durva szám, benne a soksok állami alkalmazott és bürokrata, akiknek jobb dolguk sincs, mint azt kitalálni hogy tudják még jobban copatni és pumpolni azt a még dolgozó 1 millió hasznos keresőt)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 15:12:41

@MrZed001: "bürokrata, akiknek jobb dolguk sincs, mint azt kitalálni hogy tudják még jobban copatni"

:)) Hát. Akkor jó az élet, ha zajlik.

oszt jónapot 2014.09.29. 15:14:25

@MrZed001: Akkor most világíts rá kérlek arra, hogy milyen kárt okozott az az ember, aki nem sunnyogott be a koncertre, hanem meghallgatta volna kívülről, a járdáról.
Illetve szerintetek a Sziget alkalmával ki kéne üríteni fél Óbudát, nehogy potyázzanak a rohadékok?

oszt jónapot 2014.09.29. 15:15:44

@atpijkamo: Természetesen kitehetnek MIUTÁN kifizették a közterületfoglalási díjat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 15:19:24

@oszt jónapot: "milyen kárt okozott az az ember, aki nem sunnyogott be a koncertre, hanem meghallgatta volna kívülről, a járdáról"

Milyen kárt okozott volna, ha besunnyog a koncertre, és onnan hallgatja? He?

"a Sziget alkalmával ki kéne üríteni fél Óbudát"

Nem lehet, mert az a néhány ember, akinek mindenképpen maradnia kellene, egyedül nem bírná ki azt a bődületes hangot.

régebb óta vagyok Subban mint te 2014.09.29. 15:20:31

Én pont ott végeztem az esti egészségügyi sétámat, és rohadtul zavart az a zaj.
De nem kértem kártérítést, mert rendes vagyok.
Cserébe elvárom, hogy aki kapun kívül élvez, azt meg ne basztassák.

oszt jónapot 2014.09.29. 15:35:01

@atpijkamo: Kárt igazából az se, de azért esetleg lehetne ugatni.
Ez így elég cinkes, mert mi alapján határozza meg a szekuriti, hogy milyen messzire kell mennem? Ha nagyon hangos a koncert, lehet, hogy átzavarnak a soroksári út másik oldalára? Kínzó kérdések ezek.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 15:37:31

@oszt jónapot: :)) Ne rajtam keresd a megoldást, már írtam, hogy én nagyon sajnálom a posztolót. Én empatikus vagyok. Emgyógyszerész szakon végeztem.

oszt jónapot 2014.09.29. 15:51:41

@atpijkamo: Mondjuk rajtad kívül nem sokan nevezték élősködőnek, de ha nálad ez a sajnálat jele, akkor megkövetlek. :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 16:05:47

@oszt jónapot: Ne csodálkozz, van ilyen. Ez a tipikus esete annak, hogy mind a két fél hülye. Nem mindig van az a kényelmes eset, hogy az egyiknek igaza van, a másiknak nem.

Egyébként nem neveztem szemből élősködőnek, csak a fajtáját nem szeretem. Tudom, van az az élethelyzet, mikor éppen padlón van, már mindenkitől kért kölcsön, de mindenáron bele kell hallgatnia a zenébe. Túlélte a társadalom. De mikor életvitelszerűen ezt a sportot űzik, az nekem taszító.

Az embernek nem kellett volna odamennie kívülről hallgatni, a biztiőrnek meg nem kellett volna elzavarnia. Így érthető, gondolom. Jogilag az embernek volt igaza, nem a biztiőrnek. De jogilag tankolhatok ingyen a benzinkúton, az nem bűncselekmény, és nem tudnak megfogni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 16:17:29

Voltunk ilyen kurvadrága holtelben, svédasztalos reggeli, meg minden. Isteni finom valódi préselt narancslevet adtak. Iciripiciri üvegpohárba töltöttük automatából. Az amerikai diákok lehozták a mekkdonácos literes poharaikat, és pusztították a narancslevet rendesen. Harmadik nap már csak ilyen szar "100%-os" dobozos narancslé volt. Igazat kellett adnom a szállodának. Ha az amerikaiak szigorúan kimaxolják a "korlátlan" fogyasztást, akkor a szálloda is minimalizálja a "100%-os" narancslevet. Utálom a fajtájukat, bármilyen nemzetiségből valók.

Rosszindulatú Vászka 2014.09.29. 16:41:07

@Kulics: @atpijkamo: kicsit túlfutottad a vircsaftot, gyere vissza.

Rosszindulatú Vászka 2014.09.29. 16:46:15

@atpijkamo: hogy má nehogymá! Kűzgyél az igazadért!

Shoyu 2014.09.29. 16:47:41

@atpijkamo: Nagyon rossz ez a hozzáállás. A koncertekről kihallatszik a zene, ezt megakadályozni nehéz, ez nem arról szól, mint ha valaki nem fizetne a boltban, mert közel sem azt az élményt kapja, mint a koncerten. Jó példa rá a Sziget, lehet hallani a hangfoszlányokat, de mit érsz vele? Semmit. A Park kicsit speciálisabb, mert ott közel van az utca, ha a helyet ez annyira zavarja, akkor máshová kell költözni, de nem a járókelőket szivatni. Tegyük fel, hogy éppen arra járok és meghallom, hogy milyen jó kis zene szól. Akkor most nem állhatok meg a bejárat előtt? Mindenképp lenni kell nálam 5-10 ezer forintnak, mert köteleznek rá, hogy jegyet váltsak? Tömegekről ilyen esetben nem lehet beszélni, mert aki szereti azt az együttest az meg fogja venni a jegyet rá.
Egyáltalán nem élősködő az illető, egyszerűen csak annyira nem fontos neki a Limp Bizkit. Amennyire én tudom soha nem szólnak ebbe bele a koncerteknél és mindig van néhány kint ácsorgó, én ezt csak a Zöld Pardon esetében próbáltam ki, ott is csak azért, mert baromira nem érdekelt a koncert és a barátaimmal a híd elején álltunk meg beszélgetni, a koncert pedig ment alattunk, egyébként már így sem lehetett élvezhetően hallani a zenét, de semmiféle biztiőr nem jött oda, el is küldtem volna a francba, nyilván nem a Zöld Pardoné a Petőfi híd.

Aureliano Buendía 2014.09.29. 16:53:30

Limbuzikra én sem költöttem volna, ez tény. Ellenben szerintem egyértelmű, hogy közterületen nem vegzálhatnak. Ugyanakkor szerintem elég ciki így potyázni. Inkább nézd meg neten.

@Hilda, ugye elküldted a cikket a Parknak is?

Aureliano Buendía 2014.09.29. 16:54:36

@ColT: jah, de ahhoz tökösnek kellett volna lenn, nemcsak spórolósnak:)

Aureliano Buendía 2014.09.29. 16:57:51

@atpijkamo: inkább adnád nekem. Eliszom az egészségedre:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 17:17:26

@Rosszindulatú Vászka: Jönné inkább a faszbúkra, hogy rendesen beségethessünk.

@Shoyu: Ilyen soktermes plázamozikban szoktam beülni film előtt más filmekre ötpercekre. Nem azért, mintha nem érdekelne, vagy érdekelne, de nem lenne pénzem, hanem hogy érdemes-e majd beülnöm az egészet megnézni. Ha 5 perc alatt meg tud fogni, akkor érdemes megnéznem, ha nem, akkor nem.

Anomalocaris (törölt) 2014.09.29. 18:58:44

Nem találok szavakat. Limp Bizkit? Ez se lehet sikeres.

Hedley Lamarr 2014.09.29. 19:25:24

elég féreg poszt, mert habár

1. nem a - bérletet jegyet veszek és más patkány a BKVn nem és nem száll le mikor jön a kaller pedig mondja hogy én fizetek helyette is de el sem szégyenli magát csak magyaráz - potyázás esete, mégis elég megosztóan ingyenélés.

2. nem egy fesztivál ahol napközben is lehet potyázni átmászni és fél városokban hallani.

= szerintem ha már valaki ilyet csinál ne a jogtár kiskönyvét üsse fel vagy sírjon a szája, hanem örüljön, hogy nem küldték el.

Én még emlékszem mikor a régi ZPben embereket ruháztak meg a szekuk, mert okoskodtak és arra is mikor okoskodott a srác a Peaches&társaságCreamje előtt is, aztán megkapta a szája!

MrZed001 2014.09.29. 21:09:31

@atpijkamo:
Szerintem az állam feladata nem az, hogy újabb és újabb adókat kitalálva copassa a népét, hanem (többek között) az, hogy igazságos keretek között szedjen be adót, hogy szolidaritási alapon szét tudja osztani a tényleg rászorulók között. Nem a naplopók, hanem a rászorulók között ! Igen, tossza a bagólesőm, hogy egyesek 6-700 ezreket kapnak havonta, mert megélhetési gyerekgyárosok. Magyarán visszaélnek a rendszerrel, és a magyar nép jószívűségével. Sőt, mivel már ipari méretekben űzik, rám kell magasabb adót kivetni, hogy ki lehessen fizetni a sok ingyenélőt.

@oszt jónapot:
"milyen kárt okozott az az ember, aki nem sunnyogott be a koncertre, hanem meghallgatta volna kívülről, a járdáról."
1-2 ember esetén lehet szolidaritásról beszélni. Ezért is írtam, hogy ennyit elkergetni kicsinyesség.
De akkor most képzeld el, hogy 2000 ember ülne kint előtte, és bent nem lenne 1000 sem, akkor mégis miért lenne megtartva a koncert ???
Pénzért csinálják ők is. Ha nem fizetsz, nincs koncert és kss. És igaza is van.
0,1% sunnyogó, még belefér. 1%, viszont már sok. 50% meg már őrülten sok.
1,5 millió magánszférában dolgozó tartja el (többek között) a 2,5 millió állami alkalmazottat. Akkor ez szerinted, mennyire sok ?

"Illetve szerintetek a Sziget alkalmával ki kéne üríteni fél Óbudát, nehogy potyázzanak a rohadékok?"
Szerintem? Szerintem az egész mocskos szigetet ki kellene költöztetni Mátraházára, vagy a hortobágyi pusztaságba, rögtön a hortobágyi sátorváros büntetés-végrehajtó intézet (börtön) tőszomszédságába (ne keresd, még nincs :D )

Hogy ott düledezne az összes marha, meg a hangmérnökök is, akik szerint nem hangos az a K zene, aminek a büdös basszusát még Fóton is hallani.

Úgy mellesleg környezetszennyezés kategóriába tartozik a zajszennyezés is, szóval éppen hogy a sziget teljes bevételét kellene környezetszennyezési bírságként kiróni rájuk ... vagy még többet.

Ahogy a mondás tartja: Ne tégy olyat mással, amit nem szeretnél hogy tegyenek tevéled!
Kíváncsi lennék a sok hülye szigetes mit szólna, ha másnap józanodóan fejfájással hazamegy, és akkor a szomszédja nyomatná neki a basszust ezerrel egész nap/este ... húúúú de fel lenne háborodva.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.09.29. 21:11:20

@Shoyu: köszi az értékes hozzászólást! Olvasd vel ismét amire válaszolni próbáltál!

Csimpi csumpi 2014.09.29. 21:44:46

@Manyecska: csak most lattam, hogy irtal, itt az idoeltolodas miatt nem tudom, hogy plusszban vagy minuszban, de most iszom az egeszsegedre!

;)

Manyecska 2014.09.30. 08:39:30

@Csimpi csumpi: na még idegesíccsé te is..:)

Black Bride 2014.09.30. 11:20:42

@MrZed001: Érdekes meglátás. Én a hozzászólásodból azt szűröm le, hogy vagy nem vagy már a bulizós korosztály, vagy nem gyengén b@ssza a csőröd, hogy te nem tudod megfizetni a szigetet, vagy nem tudsz valami oknál fogva szórakozni. Én azt gondolom, hogy azt a pár napot évente igen is ki lehet bírni. Ugyan úgy, mint bérházban a lakásavatókat, a házibulikat, a szilvesztert, a mások neveletlen kölykeinek ordítozását és trappolását nap mint nap és még sorolhatnám. az a baj a magyarokkal, hogy elvárják, hogy velük legyenek toleránsak, de ők nem azok senkivel.Igazi 2014-es kelet-európai fos hozzáállásod van fiam, de azért a nyugati kultúrát-fizetést-jogokat nyalnád mi? Szép.

Black Bride 2014.09.30. 11:22:56

Nem mellesleg,hogy a poszthoz is hozzászóljak: Én nem ítélem el a posztoló magatartását, hiszen közterületre szűrődik ki a "zaj" és joga van "belehallgatni". Az más kérdés, hogy én cikinek érezném és nem mennék oda. Ha 16 volnék és társasággal csinálnánk, az teljesen beleférős lógás,lazulás lenne.

Aureliano Buendía 2014.09.30. 16:40:05

@Black Bride: szerintem a többség ugyanígy gondolja. Szerintem is ciki, én titkolnám.
Ugyanakkor annyiban van igaza a posztolónak, hogy a biztonsági őrök faszok voltak.
Egál.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.10.01. 01:17:37

@atpijkamo: tautológiával nem megyünk sokra....
(Normális ember vagyok, és mégsem szoktam borravalót adni. Na, ilyenkor mi van?)

Aureliano Buendía 2014.10.01. 17:30:13

Ja, hogy In-Kal. Mindent értek.
Ja. és, hogy útban volt a poszter? Nem lep meg.

1:1

clivis 2014.10.01. 20:24:23

@oszt jónapot: "Azt is lehet, hogy kifizetik a közterületet, ameddig a hang elhallatszik." - Akkor fizethetnének elég messzire, mert az éjszakai bulik nagy része Kispesten is hallatszik, aludni se nagyon lehet tőle...

clivis 2014.10.01. 20:30:04

@MrZed001: Légy erős, nem csak a sziget ilyen. Én egyész nyáron, májustól-októberig szinte minden péntek-szombat éjjel hallgatom (mert aludni nem lehet tőle) a Parkot. Néha a Riót. Kispesten. (A ZP-t már nem, mert hál'Istennek bezárt, a Track pedig kevésbé hallatszik, és nincs éjszakai bulija.) Qrva messze van pedig... úgyhogy egyetértek, különösen az utolsó bekezdéssel.

clivis 2014.10.01. 20:31:24

egyész = egész... Brrrr.

MrZed001 2014.10.01. 21:37:29

@Black Bride:
"Én a hozzászólásodból azt szűröm le, hogy vagy nem vagy már a bulizós korosztály, vagy nem gyengén b@ssza a csőröd, hogy te nem tudod megfizetni a szigetet"

Szerintem olvass, csak 1 hozzászólásommal vissza.
Idézem, hátha megterhelő a keresés számodra:
"Bevallom, én a Scooter koncerten voltam(/tunk) először a budapest parkban.
No nem jegy nélkül, sőt a legdrágább VIP-et vettem, amiből össz 50 db-ot értékesítettek."

Ahogy előtte meg a Hoff-on voltunk, ott is a full VIP-et vettem.
Annak meg nem olyan laza ára volt ám, mint a Scooternek.
Remélem minden kételyed sikerült eloszlatnom.

És igen, nem tartom jó ötletnek a város közepébe tenni.
Túl hangosra venni, meg pláne nem.
A feleslegesen üvöltő basszus meg csak arra jó, hogy elnyomja az éneket, az énekest.
Pl asszem Samantha Foxnál volt olyan durva a basszus a Hoff-on, hogy nem tudta túlénekelni, nem lehetett az éneket hallani. Értelme? Nulla.

Ha meg mindenképp dübörögni akarnak, menjenek az ufóba (a stadion mellé) !
Onnan érdekes, alig hallatszik ki bármi is (és annyira nagy erősítés sem kell, mert nem szabadtér).

ahanem01 2014.10.29. 13:35:27

@SomethingWild: Ezek olyan kretének, hogy minősíteni is nehéz.
süti beállítások módosítása