Olvasónk kezdetben lelkes, aztán csalódott, viszont nyilvánvaló alaptulajdonsága a makacsság és a kitartás. El tudom képzelni, ahogy naponta felhívta a Btelt az ügyével.
Tisztelt Szerkesztőség, Tisztelt Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blog!
Azért írok önöknek, hogy sokan megismerhessék kálváriámat, a Kecskeméti Bussines Telecom Nyrt (Btel) Xprime szolgáltatások során ért jogsértésekkel. Sokszor amikor beszéltem a T.ügyintézővel ( Pl. K.A:) a végén már úgy hozta ki hogy én vagyok a hülye. Ebben odáig igaza is volt, hogy hülye voltam, hogy szerződtem velük.
A történetem:
2014. április 11.-ével mentem át hozzájuk a Magyar Telekom Nyrt-től szünetmentes szolgáltatóváltással. Minden rendben meg is történt, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva, átadás-átvétel kipipálva, gondoltam magamba milyen jó üzletet is kötötem én!
De jött a fekete leves: az Xprime-on elkezdett nem műkődni a reklám ( ha nincs reklám hogy csökkentsem a havi számlát-miközben az Xprime épp ezért jött létre?). Többszöri bejelentés telefonon, írásban többször érdeklődtem, a vége felé a Fogyasztóvédelmi hatósággal is már fenyegetőztem,írásban semmi eredménye, voltak leveleim amire nem is válaszoltak. Majd miután a telefonba is jeleztem, hogy csínáljanak valamit, az volt a válasz, hogy FOLYAMATBAN, de semmi eredmény és miután telefonban megemlítettem a hatóságot azt mondták csak nyugotan tegyek belátásom szerint (???? Na ez most mi gondoltam magamba ezeknek nincs aki parancsoljon????? Nem számít ezeknek se isten se ember, se hatóság???-ez is kiverte a biztosítékot nálam!-de ez csak mellékes mert még csak most jön a nagyrésze)
Közben (kevesebb mint egy hónapra rá hogy keletkezett az első hiba) jött a következő májusban megint csak reklám probléma, de ezúttal nem az, hogy nem jön, hanem az hogy túlsok jön. Ezzel nekem nem volna problémám, ha kapnák érte jóváírást, de nem. Megcsínáltam zsinórba kb 150-200 reklámot és egy kredit jóváírás sem volt! Jeleztem nekik ismét írásban, telefonon, eredmény szintén semmi.
Semmi eredmény, majd ezt megelégelve elküldtem nekik a felmondó nyilatkozatot NEM TELJESÍTÉS címén.
"Tisztelt Btel.
Küldöm önöknek a sorozatos mulaszutások és nemteljesítés miatt a felmondásomat, melybe kérem ingyeen megszűntetni az internet szolgáltatásomat, mivel önök megszegték a szerződést!
2014. júli 27."Ez a nyomtatvány július 27.-én ment el nekik e-mailben és csak szeptember 5-én kaptam rá választ hiába hivogattam őket naponta is sokszor. Egyik fülükön be másikon ki, a végén már a főnököt kértem, de ő is csak azt mondta hogy MAJD, ennyi volt a lényege!
a válasz:
"Tisztelt XY Úr!
Ezúton kívánunk válaszolni 2014. júius 27-én részünkre eljuttatott levelére.1. Az XPrime szolgáltatásunk révén ügyfeleink részére biztosítjuk azt a lehetőséget, hogy az amúgy önmagában is megrendelhető ADSL szolgáltatásunk havidíját csökkentsék. Ez azt jelenti, hogy az ADSL szolgáltatás igénybevétele révén az előfizetőnek mindenképp keletkezik egy fizetési kötelezettsége a havidíjból fakadóan, azonban az XPrime szolgáltatás révén, bizonyos feltételek teljesítése esetén jóváírjuk a a havídíj összegét részben vagy egészben. Azonban két külön szolgáltatásról van szó, ami azt jelenti, hogy az XPrime szolgáltatásban fellépő esetleges hibák nem jelentik egyúttal az ADSL szolgáltatás hibás teljesítését is.
2. Az április 17-én bejelentett hiba kapcsán tájékoztatjuk, hogy az XPrime mint az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény hatálya alá nem tartozó, azaz nem hírközlési szolgáltatás kapcsán alkalmazott eltérő kötbérszámítási mód szerint a bejelentést követő 72 órán túli fennálló hibára tekintettel az április 20. és 23. közti időszakra az Ön részére járó kötbér mértéke 877 Ft, mely jóváírást a mellékelt számla tartalmazza.
3. Az XPrime jóváírások kapcsán fel kívánjuk hívni a figyelmét, hogy a megnézett reklámok ellenértékeként - az első havi számla kivételével, figyelemmel az XPrime Szabályzat 5.3-as pontjára - minden hónapban jóváírtuk az Ön részére a teljes havidíjat, így az igénybevett ADSL-szolgáltatásért Önnek ténylegesen nem kellett fizetnie. Amennyiben a továbbiakban is fel kívánja mondani az előfizetői jogviszonyt, ezen díjcsökkentési lehetőség más internetszolgáltató igénybevétele esetén természetesen nem fog fennállni a jövőben.
4. A július 28-án részünkre eljuttatott felmondása kapcsán az alábbiakról tájékoztatjuk. Mivel Ön legutoljára augusztus 31-én is használta az ADSL-, valamint XPrime szolgáltatásunkat, ezért a továbbhasználat mint ráutaló magatartás okán a felmondást július 28-i keltezéssel nem tudjuk elfogadni. Az 1. pontban foglaltak alapján az XPrime szolgáltatásban fennálló hibákra való hivatkozással a hűségszerződéssel megkötött ADSL-szolgáltatás kötbér nélküli felmondását sem áll módunkban elfogadni, mivel ahogy azt az 1. pontban írtuk, az ADSL-szolgáltatást a szerződéses viszony alatt végig, hibátlanul igénybe tudta venni, így az XPrime szolgáltatásban esetlegesen fennálló hiba álláspontunk szerint nem elegendő ok a kötbér nélküli felmondásra.
5. A fentiekre tekintettel jelen levelünkre válaszként kérjük, hogy nyilatkozzon az előfizetői jogviszony felmondásával kapcsolatos szándékáról, melyet csak nyilatkozata időpontjára, vagy ezt követő más, jövőbeni időpontra tudunk elfogadni. Az esetleges felmondása kapcsán kérjük, mérlegelje, hogy ahogy az 4. pontban is jeleztük, felmondás esetén Önnek a hűségszerződés idő előtti felmondásából kötbérfizetési kötelezettsége keletkezik. Amennyiben mégis a felmondás mellett dönt, akkor a 2. pont szerinti, az XPrime szolgáltatás kimaradása miatt Önnek járó kötbért a hűségszerződés idő előtti felmondásáért kiterhelésre kerülő kötbérbe beszámítjuk. Ha az előfizetői jogviszony fenntartása mellett döntene, akkor a kötbért választása szerint az Ön által megadott számú bankszámlára történő utalással juttatjuk el Önnek, vagy a következő havi reklámegyenlegét csökkentjük vele, így ennyivel kevesebb reklám megtekintése szükséges.
6. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, az alábbi szervezetekhez fordulhat panaszával stb.
Üdvözlettel:
X.Y.
Adminisztrációs ügyintéző
BUSINESS TELECOM Nyrt."újabb levelem:
"Tisztelt Btel!
Nyilatkozom, hogy a szerződést a kötbért (877 ft) érvényesítve felmondom 2014.szeptember 1-el, mivel a Telekom ezen dátummal szerelte le az analóg fővonalat, így a szerződés részét képező analóg fővonal már nem működött! (Kollégájuk szerint így lehetséges 2014.szeptember 1-el kérni a megszüntetést
Tisztelettel: X"Az e-mailre nem válaszoltak. Telefonon mondtam le végül és a hölgy azt mondta hogy nem lesz kötbér... erre meg kiküldtek egy 15 e. csekket. Megreklamálom, de lehet feladom hiába nem jogos, mert amire ezek válaszolnak az igen sok idő, addig meg a késedelmi kamat stb. Ha még 15 ezer is de legalább vége!
Most szerződtem mással azzal megvagyok elégedve! Btel-el senki se szerződjön, ha nem akar magának nyügőt! Én megtanultam már!
Köszönöm aki végig olvasta.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.11.17. 09:06:13
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 09:12:58
www.google.hu/search?q=make+money+fast
www.google.hu/search?q=wellness+kupon
Amit az egyikkel keres, elköltheti a másikra. Legalább lesz még sok homárposzt ettől a poszt tolótól.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.17. 09:15:42
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.11.17. 09:17:55
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 09:18:53
Csimpi csumpi 2014.11.17. 09:34:28
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 09:41:16
Aki olyan szegény, hogy reklámnézésből tartja fenn magát, az úgyis csak csirkefarhátot fog venni, szóval az egész egy nagy fasság.
Csimpi csumpi 2014.11.17. 09:43:25
Metamorfi 2014.11.17. 09:51:55
Én a Btel mellé állok, szarrágó posztoló. Az anyját is eladná egy kis internetért.
venszivar 2014.11.17. 09:53:34
Utána még két thémára hívott, amiből már részesedést kért, majd elfelejtettük egymást. A csaj, baromi dekoratív volt!:)
EZEN KÍVÜL! SEM ELŐTTE, SEM AZÓTA SEMMILYEN hasonló, bármilyen szharon NEM voltam.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 09:58:30
@venszivar: Hát vádoltalak én ilyennel téged?
Tiffauges 2014.11.17. 10:01:02
Viszont a btelt sem védeném meg, mert a legócskább szolgáltató az összes között, úgy ügyféloldalról, mint munkáltatóként. Most amúgy is úgy néz ki, hogy dugába dőltek a nagy terveik a prémium kategóriás papírjaikkal, mert kivágták a részvényeiket a BUX-ból.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 10:04:34
Csimpi csumpi 2014.11.17. 10:06:13
@venszivar ha jo buxa vot, akkor miert nem kerted el a szamat?!
2014.11.17. 10:06:40
Csimpi csumpi 2014.11.17. 10:08:29
Micimacko 2014.11.17. 10:09:41
Csak van olyan is, hogy megnézik, hogy tényleg úgy van-e - ajánlom az alábbi cikket:
www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/osszezuhant_a_magyar_botranyceg.1.206540.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
Tiffauges 2014.11.17. 10:13:47
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 10:17:49
A leglelkesebb adblock és hufilter felhasználó vagyok. Tévét is felveszem, és átugrálom a reklámokat. Asse tudom, mit hirdet most Emese.
@faszópo: Ha csak a dátumok lennének rosszak! Kap tőlem egy virtuális tibicsokit az, aki talál 1 helyes mondatot.
venszivar 2014.11.17. 10:19:22
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 10:23:05
yaksi 2014.11.17. 10:24:02
joska61 2014.11.17. 10:25:17
Micimacko 2014.11.17. 10:31:40
Nekem csak érdekes egybeesés volt a két cikket pár perc különbséggel olvasni.
Atörökk 2014.11.17. 10:47:15
Atörökk 2014.11.17. 10:51:16
Nem van több kérdésem, T. Bíróság. Jöhet az elmeorvosi szakértő.
Facelessbook · www.dont.think.so 2014.11.17. 11:30:22
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.17. 12:33:51
Attila F 2014.11.17. 12:35:22
Mondjuk ebből a levélből ezt nehéz eldönteni - most komolyan, a négyéves kisfiam fogalmaz ilyen szinten. És azok a helyesírási hibák...
Biztos, hogy minden beérkezett levelet ki kell tenni? Ráadásul eredeti formában?
Manyecska 2014.11.17. 12:55:23
hobbitroll 2014.11.17. 12:58:32
tudod ... mindenki jó valamire, ha másra nem, hát elrettentő példának ;)
a poszt-ó-Ló például jó másra is. Egy igen komoly érv a fogamzásgátlás mellett.
/ON
vadász ... vadász ... mikor tanulod meg, hogy nincs ingyen kenyér?
killerkaller 2014.11.17. 13:03:57
Manyecska 2014.11.17. 13:05:44
Manyecska 2014.11.17. 13:09:56
hobbitroll 2014.11.17. 13:10:52
Azt nem írtad, hogy egyszerű-rövid-összetett-min. hány szót tartalmazó mondatért jár, úgyhogy ... TESSÉK:
"Az e-mailre nem válaszoltak."
Ha esetleg ez nem felelne meg, akkor tetszés szerint választhatsz az "a válasz:" és az "újabb levelem" között kurzívan szedett szövegből. (az sem volt feltétel, hogy a poszt-ó-ló "tollából" kell származnia a mondatnak :P)
Manyecska 2014.11.17. 13:14:28
..
2014.11.17. 13:25:51
Tiffauges 2014.11.17. 13:48:37
Manyecska 2014.11.17. 14:14:59
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 14:34:18
:)) Ez kivételesen nem jött össze. "e-mail-re"
De értékelem az igyekezetedet. Más versenyző nem volt, így tiéd a virtuális Tibicsoki:
._._._._._._._._._._.
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
venszivar 2014.11.17. 15:03:34
Artech 2014.11.17. 15:53:14
Ablakot is pucolhatsz.
Hé, az qrva sok.
ferand1979 2014.11.17. 15:54:56
Múlt héten 1 napíg állt az összes szolgáltatásuk, beleértve ADSL, bérelt vonal, szerver hoszting, domain szolgáltatás... stb. Mindez elviekben csakis azért mert vitában állnak egy szolgáltatóval, aki lekapcsoltatta az áramszolgáltatást náluk...
Közben pedig a főnökük arról tesz nyilatkozatot itt-ott, meg ad riportot különböző sajtónak, hogy nincs semmi gond...
Elkezdték 1-2 hónapja átadni egyes internetszolgáltatásukat egy másik cégnek... A részvényeik csökkennek... Sokan elkezdték eladni őket.. De a nagy részvényesek ülnek a pakettükön.. Szerintem csak fel szeretnék vásárolni a nagy részét, utána adják el egy nagyobb szolgáltatónak...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 15:55:18
Artech 2014.11.17. 15:55:38
Kérem a csokit!
Artech 2014.11.17. 15:56:58
Most látom. Elcsesztem.
Nem is kell a csokid.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 15:58:34
dailyvicodin 2014.11.17. 16:02:26
hobbitroll 2014.11.17. 16:13:48
@Artech: tessék, a fele
|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.11.17. 17:03:16
OFF
OFF
OFF
Backi de vitzesen hülék vagytik! :)
OFF
OFF
OFF
Csimpi csumpi 2014.11.17. 17:18:06
Ez ugy lenne mokas.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 17:26:36
"alkalmanként megjelenik a képernyőjén egy hirdetési blokk. Ha megtekinti és helyesen válaszol a reklámot követő kérdésre máris csökkent a következő havi előfizetési díja."
www.xprime.hu/
Van egy olyan rendszer kidolgozás alatt, hogy a reklámban asszondja, hogy kiáltsátok, kokakóla, akkor fel kell állni a kanapéról, a karokat a magasba lendíteni, és elkiáltania magát, hogy kokakóla. az még müókásabb lenne. (Lásd még "banzáj".)
Ha meg kéne inni egy pohár híg szart az meg még-még mókásabb lenne. Szerintem az ablakon is kiugrálnának, ha 10 forintot megspórolnak vele.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.17. 17:27:58
Csimpi csumpi 2014.11.17. 17:37:34
Akkor ezek szerint valoban nem lehet csak ugy magara hagyni es kesobb visszajonni.
Emeletenkent 10 forint!
Aureliano Buendía 2014.11.17. 20:29:07
Ez hülye...
Aureliano Buendía 2014.11.17. 20:30:15
Aureliano Buendía 2014.11.17. 20:34:34
zolee001 2014.11.18. 17:28:25
karosszékely 2014.11.21. 21:02:23
Az is vicces (vagy inkább szomorú), hogy szerencsétlen a kötbért sem érti. Ő kapott 877 forint kötbért a cégtől, és azt hiszi, hogy ha felmondja a szerződést kötbérrel, akkor ezt a 877 Ft-ot kell fizetnie. Aztán csodálkozik, amikor megkapja a tizenötezres számlát.