Lassan járj, tovább érsz, talán ez járt a BestByte munkatársainak a fejében, amíg egy hónapig vizsgálgattak meg rendelgettek alkatrészt egy laptophoz - amit végül máshol javítottak meg.
Kedves Homár!
Egy tanulságos történetet szeretnék megosztani veletek, hogy más ne járjon így, ahogy én jártam.
Szeptember elején észleltem, hogy a laptopom zsanérja eltörött. Gondoltam van a városban egy "jónevű" informatikai cikkeket forgalmazó cég, mely egyben szervíz is (Bestbyte) elviszem megcsináltatni hozzájuk.
2014.09.17-én vittem be a gépet. Megnézték, abban maradtunk másnap felhívnak, hogy mi a baja. Vártam a hívást, hiába. Vártam még egy napot, végül bementem. Közölték, hogy szét van szedve, árajánlatra várnak, ami 1-2 nap. Gondoltam, ez még belefér.
09.22-én sikerült felhívni az árajánlattal, melyet elfogadtam, 2-3 munkanapot ígértek, ami alatt a megrendelt alkatrész megérkezik hozzájuk. Ehhez képest 09.26-án közölték, amikor bementem, hogy még meg sem érkezett az alkatrész, majd hívnak. Csak 10.08-án jelentkeztek: megérkezett az alkatrész, de rosszat rendeltek, másnap rendelik a jót, 2-3 munkanap múlva fog megérkezni.
10.26-áig nem kaptam telefonhívást, így emailben vettem fel velük a kapcsolatot. Jeleztem, hogy, ha kész van, ha nincs kész a gép 10.31-én elhozom tőlük, mert nevetséges amit leművelnek. Másnap megkaptam a választ, hogy az alkatrészt még mindig nem sikerült lerendelni, így összeszerelik a gépem, és a délután folyamán vihetem.
Délután be is mentem érte, ahol nem éppen volt udvarias a fogadtatás. Ahhoz képest, hogy az emailben azt mondták, hogy a délután folyamán átvehetem, délután fél 5kor még nem szerelték össze. El akartak hajtani, azzal, hogy darabjaira van szedve, azonban én nem engedtem, mondtam, addig nem tágítok míg össze nem szerelik és el nem viszem innen. Végül megcsinálták.
Tehát ez a fantasztikus cég
- ha nem járok utána a mai napig maguktól nem tájékoztatnak, arról, hogy éppen hogy áll a javítás folyamata.
- Nem voltak képesek másfél hónap után cserekészüléket biztosítani részemre.
- Mindezek után,úgy bántak az emberrel, hogy még én érezzem magam hibásnak, hogy nem tudták megjavítani.
- Folyamatosan a beszállítóra hivatkoztak, hogy miattuk nem tudták megjavítani. De kérdem én, engem, mint fogyasztót ez miért érdekelne? Vagy ha így is volt, miért nem lehetett tájékoztatni a folyamatokról.
- A gépem pedig minősítetetlenül piszkos állapotában került vissza hozzám.Tehát aki teheti, a bestbyte-ba ne vigyen semmit sem javíttatni, ugyanis nem sietik el a dolgokat.
Üdvözlettel:
B.
igi1 2014.11.20. 15:06:37
ember a holdon? 2014.11.20. 15:09:32
igi1 2014.11.20. 15:09:50
Szerintem szétlopkodták a gépedet poszter.
ergerberger 2014.11.20. 15:12:08
igi1 2014.11.20. 15:16:05
@ergerberger: jóvanmá
A víznek n incs szere.
FDToth 2014.11.20. 15:32:30
ergerberger 2014.11.20. 15:32:33
Manci néni, a szomszéd 2014.11.20. 15:55:39
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 16:02:26
Attól jobb lesz? Oldják meg, ne húzzák az időt, ennyi.
"hogy a laptopom zsanérja eltörött"
Azért annak se a beszerzése, se a cseréje nem egy hihetetlen dolog...
Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.20. 16:54:18
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 18:09:49
Felrendelném ezt a leműveletlen embert a negyedik osztályba, járja végig mégegyszer.
Aureliano Buendía 2014.11.20. 18:09:56
Aureliano Buendía 2014.11.20. 18:11:11
megamenn 2014.11.20. 18:30:41
picsába!
homar4prez 2014.11.20. 18:51:19
- Zsanér.
@ColT:
+1, és amíg megjön, abban a pár hétben csak talál valakit, aki szépen beszereli.
Amúgy ha nem értek valamihez, és szervizt keresek, előtte végigkérdezem az ismeretségi kört, biztos tudnak ajánlani kipróbált, megbízható szervizest.
ancsika 2014.11.20. 20:18:48
dailyvicodin 2014.11.20. 20:30:42
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 20:46:07
igi1 2014.11.20. 21:53:32
Sandor Akarki 2014.11.20. 22:11:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 22:23:11
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/882198311813168/?type=1&theater
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.11.20. 23:35:01
Annyi kütyüt szervizelek,
Néha majdnem bevizelek.
Naiv ügyfél egyszer csak jött,
Laptopján a zsanér törött.
Mondtam neki szép kedvesen:
Ha lesz időm, széjjelszedem.
Szét is szedtem 2 nap múlva,
A zsanérja el volt qúúrva.
Közben ügyfél telefonált,
Nem értette ezt a hibát,
Azt mondta, hogy nekem kellett
Volna hívnom már rég őtet.
Mondtam neki: nem én hibám,
Árajánlat kell már csupán.
Márminthogy az alkatrészre,
Mert nem küldték azt a hétre.
Árajánlat megjött másnap,
Felhívtam hát kartárskámat.
Azt mondta, hogy elfogadja,
Megrendeltem azon nyomba.
De a nagyker rosszat küldött,
Én meg szívtam, mint az őrült.
Az alkatrészt visszaküldtem,
Egy másikat megrendeltem.
Sok késéssel meg is kaptam,
Időmet meg jól elb@sztam.
Naiv ügyfél ímélezett,
Cuccot vitte, nem fizetett.
Mondtam neki várjon kicsit,
Megcsinálom ezt a bibit.
Várni nem várt, panaszkodott,
Kiadtam hát a laptopot.
Eredeti bajjal persze,
Merthogy nem volt megszerelve.
Kicsit össze koszolgattam,
Hogy lássa, hogy dóóógozgattam. :)
DDD
ergerberger 2014.11.20. 23:56:21
Te meg ne reklámozzad itten a homeopátiát, toszod!
ergerberger 2014.11.20. 23:59:57
Használhatta volna tovább ÓHNE ZSANÉR!
http://www.google.hu/search?q=ohne+zsanér
Manyecska 2014.11.21. 08:31:30
Trunkel 2014.11.21. 09:09:55
De hogy törik el egy laptop zsanér???
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.21. 10:11:19
"A víznek n incs szere. "
Attól még egy idegen (eredetű) szóban, amelyet fonetikusan írnak le (mert fonetikusan kell leírni) még szerepelhet a "víz" szótag.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.21. 10:33:41
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.21. 11:15:12
Várj csak, gondolkodnom kell egy éppen idevágó jó példán...
Manyecska 2014.11.21. 12:49:43
szmoker (Homo Trollicus) 2014.11.21. 14:48:39
Elromlik, másnap jön a szervizes, megjavítja, elmegy.
ergerberger 2014.11.21. 18:21:58
Amit sziKszaLLaggal nem lehet megjavítani, az úgyis szar és baszhattyúk!!!!!!!
Különben is mifasznak kell nyitogatni állandóan egy lapp toppot?!?!?! Anélkül is használható vágódeszkának, ajtótámasznak, vagy a foscht szétcsapkodni.
A poszttrollónak ne sírjon a szája a zsanér'.
Gerzson a hintaló 2014.11.22. 16:28:22
Mi az, hogy lassan köt a ragasztó???
Mi az, hogy a szervizes nem dugott 2 hónapja??? Ezért szerinted 1 hónapig pótolta ezen tevékenységét munkaidőben??
Hülye vagy????
Mire volt jó a kommented?
Szerinted jól van ez így, hogy valaki lead valamit javítani, és a trehányságuk miatt hónapokat kell várnia feleslegesen???
Egy büdös nagy sallert érdemelne olyan homározó, aki csak ideböfög rosszindulatú, lekicsinylő, kárörvendő szöveggel!!!
Csimpi csumpi 2014.11.23. 09:37:30
szerintem vitzes volt a manci neni
Bekaphatja ki nem erti.
Zsanerra kentek a ragasztot
Az volt az alkatreszpotlo.
A szervizes reg nem dugott
Reg vot man a légyott.
Verssel zarom soraimat
Mert elloptak a laptopodat.
Fejesrob 2014.11.25. 14:20:04