Tékozló Homár

Egy hónap alatt csak összekoszolni tudta a laptopot a BestByte

2014.11.20. 14:57 | Homár Hilda | komment

logo.jpg

Lassan járj, tovább érsz, talán ez járt a BestByte munkatársainak a fejében, amíg egy hónapig vizsgálgattak meg rendelgettek alkatrészt egy laptophoz - amit végül máshol javítottak meg.

Kedves Homár!

Egy tanulságos történetet szeretnék megosztani veletek, hogy más ne járjon így, ahogy én jártam.

Szeptember elején észleltem, hogy a laptopom zsanérja eltörött. Gondoltam van a városban egy "jónevű" informatikai cikkeket forgalmazó cég, mely egyben szervíz is (Bestbyte) elviszem megcsináltatni hozzájuk.

2014.09.17-én vittem be a gépet. Megnézték, abban maradtunk másnap felhívnak, hogy mi a baja. Vártam a hívást, hiába. Vártam még egy napot, végül bementem. Közölték, hogy szét van szedve, árajánlatra várnak, ami 1-2 nap. Gondoltam, ez még belefér.

09.22-én sikerült felhívni az árajánlattal, melyet elfogadtam, 2-3 munkanapot ígértek, ami alatt a megrendelt alkatrész megérkezik hozzájuk. Ehhez képest 09.26-án közölték, amikor bementem, hogy még meg sem érkezett az alkatrész, majd hívnak. Csak 10.08-án jelentkeztek: megérkezett az alkatrész, de rosszat rendeltek, másnap rendelik a jót, 2-3 munkanap múlva fog megérkezni.

10.26-áig nem kaptam telefonhívást, így emailben vettem fel velük a kapcsolatot. Jeleztem, hogy, ha kész van, ha nincs kész a gép 10.31-én elhozom tőlük, mert nevetséges amit leművelnek. Másnap megkaptam a választ, hogy az alkatrészt még mindig nem sikerült lerendelni, így összeszerelik a gépem, és a délután folyamán vihetem.

Délután be is mentem érte, ahol nem éppen volt udvarias a fogadtatás. Ahhoz képest, hogy az emailben azt mondták, hogy a délután folyamán átvehetem, délután fél 5kor még nem szerelték össze. El akartak hajtani, azzal, hogy darabjaira van szedve, azonban én nem engedtem, mondtam, addig nem tágítok míg össze nem szerelik és el nem viszem innen. Végül megcsinálták.

Tehát ez a fantasztikus cég

- ha nem járok utána a mai napig maguktól nem tájékoztatnak, arról, hogy éppen hogy áll a javítás folyamata.
- Nem voltak képesek másfél hónap után cserekészüléket biztosítani részemre.
- Mindezek után,úgy bántak az emberrel, hogy még én érezzem magam hibásnak, hogy nem tudták megjavítani. 
- Folyamatosan a beszállítóra hivatkoztak, hogy miattuk nem tudták megjavítani. De kérdem én, engem, mint fogyasztót ez miért érdekelne? Vagy ha így is volt, miért nem lehetett tájékoztatni a folyamatokról.
- A gépem pedig minősítetetlenül piszkos állapotában került vissza hozzám.

Tehát aki teheti, a bestbyte-ba ne vigyen semmit sem javíttatni, ugyanis nem sietik el a dolgokat.

Üdvözlettel:
B.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi1 2014.11.20. 15:09:50

Én is megcsináltam vőna ingyé. Persze alkatrészre mindig várni kell, azt nem a mikulás hozza...

Szerintem szétlopkodták a gépedet poszter.

ergerberger 2014.11.20. 15:12:08

Szervííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííz.

igi1 2014.11.20. 15:16:05

Egyébként meg ehhez nagyon nem is kell szétszerelni a gépet.

@ergerberger: jóvanmá

A víznek n incs szere.

FDToth 2014.11.20. 15:32:30

vezetőségnek e-mail, tuti kompenzálják az esetet ;)

ergerberger 2014.11.20. 15:32:33

@igi1: De a hosszú SZERV ÍZét meg is ízlelhette a poszttrolló a Worst Byte-nál.

Manci néni, a szomszéd 2014.11.20. 15:55:39

Drága posztoló, nem tudod, hogy a jó munkához idő kell? Ha meg másnapra elkészült volna és mire hazaérsz vele és szétesik, akkor meg az lett volna a bajod. Lehet, hogy lassan köt a ragasztó, vagy a szervizes nem dugott már két hónapja, nem kell minden piszlicsáré dologért beírogatni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.20. 16:02:26

" Vagy ha így is volt, miért nem lehetett tájékoztatni a folyamatokról."
Attól jobb lesz? Oldják meg, ne húzzák az időt, ennyi.

"hogy a laptopom zsanérja eltörött"
Azért annak se a beszerzése, se a cseréje nem egy hihetetlen dolog...

Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.20. 16:54:18

A bestbyte ugyanolyan mint a media markt és társaik. Azoknak találták ki ezeket akiknek fingjuk sincs a számítástechnikához és jellemzően szín alapján vesznek gépet. Az ilyenek persze meg is érdemlik, de a poszter legközelebb inkább menjen számtechboltba, vagy rendes szervizbe, mert ott ÉRTENEK hozzá és valszeg nem csak baszakodnak a géppel ( kivéve ott ahol én "szereltettem" a gépet, mert negyedik nekifutásra se sikerült megcsinálniuk). Amúgy sajnálom a posztert.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.20. 18:09:49

"leművelnek. Másnap megkaptam a választ, hogy az alkatrészt még mindig nem sikerült lerendelni"

Felrendelném ezt a leműveletlen embert a negyedik osztályba, járja végig mégegyszer.

Aureliano Buendía 2014.11.20. 18:11:11

@atpijkamo: ez eddigi kettő nem volt elég?:)

megamenn 2014.11.20. 18:30:41

laptop? a poszter lemaradt minyimum tíz évvel! ki a faszom használ ma még laptopot??? mi jön még, abakusz?
picsába!

homar4prez 2014.11.20. 18:51:19

- Kisfiam, miért mész a BestByte-ba?
- Zsanér.

@ColT:
+1, és amíg megjön, abban a pár hétben csak talál valakit, aki szépen beszereli.

Amúgy ha nem értek valamihez, és szervizt keresek, előtte végigkérdezem az ismeretségi kört, biztos tudnak ajánlani kipróbált, megbízható szervizest.

ancsika 2014.11.20. 20:18:48

egyébként az ilyen suttyó helyeken minek tartanak fenn szervizt? jó még nem sült ki belőle...

dailyvicodin 2014.11.20. 20:30:42

öccásszor kéretem a posztert szervíííz szó helyes leírására na!

igi1 2014.11.20. 21:53:32

@ergerberger: inkább a bosszú szervízét ízlelgette a poszter :)

Sandor Akarki 2014.11.20. 22:11:49

Szerintem rendezzünk népszavazást azért, hogy ezentúl a helyesírás szerint is szervíz legyen!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.11.20. 23:35:01

Na, megjött a szervizes válasza, ehun van e:

Annyi kütyüt szervizelek,
Néha majdnem bevizelek.
Naiv ügyfél egyszer csak jött,
Laptopján a zsanér törött.
Mondtam neki szép kedvesen:
Ha lesz időm, széjjelszedem.
Szét is szedtem 2 nap múlva,
A zsanérja el volt qúúrva.
Közben ügyfél telefonált,
Nem értette ezt a hibát,
Azt mondta, hogy nekem kellett
Volna hívnom már rég őtet.
Mondtam neki: nem én hibám,
Árajánlat kell már csupán.
Márminthogy az alkatrészre,
Mert nem küldték azt a hétre.
Árajánlat megjött másnap,
Felhívtam hát kartárskámat.
Azt mondta, hogy elfogadja,
Megrendeltem azon nyomba.
De a nagyker rosszat küldött,
Én meg szívtam, mint az őrült.
Az alkatrészt visszaküldtem,
Egy másikat megrendeltem.
Sok késéssel meg is kaptam,
Időmet meg jól elb@sztam.
Naiv ügyfél ímélezett,
Cuccot vitte, nem fizetett.
Mondtam neki várjon kicsit,
Megcsinálom ezt a bibit.
Várni nem várt, panaszkodott,
Kiadtam hát a laptopot.
Eredeti bajjal persze,
Merthogy nem volt megszerelve.
Kicsit össze koszolgattam,
Hogy lássa, hogy dóóógozgattam. :)

DDD

ergerberger 2014.11.20. 23:56:21

@igi1: "A víznek n incs szere."

Te meg ne reklámozzad itten a homeopátiát, toszod!

ergerberger 2014.11.20. 23:59:57

"észleltem, hogy a laptopom zsanérja eltörött."

Használhatta volna tovább ÓHNE ZSANÉR!

http://www.google.hu/search?q=ohne+zsanér

Manyecska 2014.11.21. 08:31:30

Nekem tetszik hogy szervÍz.

Trunkel 2014.11.21. 09:09:55

Szerintem Hilda direkt szopatja a posztolókat azzal, hogy ha esetleg helyesen is írják le a "szervíz" szót, egy laza Replace All paranccsal gyorsan átjavítja mindet "szerviz"-re, aztán ilyenkor meg röhög a kényelmes karosszékében :)

De hogy törik el egy laptop zsanér???

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.21. 10:11:19

@igi1:
"A víznek n incs szere. "

Attól még egy idegen (eredetű) szóban, amelyet fonetikusan írnak le (mert fonetikusan kell leírni) még szerepelhet a "víz" szótag.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.21. 11:15:12

@atpijkamo:
Várj csak, gondolkodnom kell egy éppen idevágó jó példán...

Manyecska 2014.11.21. 12:49:43

@Trunkel: fordítva csukja össze!:))

szmoker (Homo Trollicus) 2014.11.21. 14:48:39

Dellet kell venni helyszíni garral.
Elromlik, másnap jön a szervizes, megjavítja, elmegy.

ergerberger 2014.11.21. 18:21:58

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Vagy szervííízelje meg otthon sziKszaLLaggal.

Amit sziKszaLLaggal nem lehet megjavítani, az úgyis szar és baszhattyúk!!!!!!!

Különben is mifasznak kell nyitogatni állandóan egy lapp toppot?!?!?! Anélkül is használható vágódeszkának, ajtótámasznak, vagy a foscht szétcsapkodni.
A poszttrollónak ne sírjon a szája a zsanér'.

Gerzson a hintaló 2014.11.22. 16:28:22

@Manci néni, a szomszéd: ez a hónap legértelmetlenebb kommentje volt, drága mancika!

Mi az, hogy lassan köt a ragasztó???

Mi az, hogy a szervizes nem dugott 2 hónapja??? Ezért szerinted 1 hónapig pótolta ezen tevékenységét munkaidőben??
Hülye vagy????

Mire volt jó a kommented?
Szerinted jól van ez így, hogy valaki lead valamit javítani, és a trehányságuk miatt hónapokat kell várnia feleslegesen???

Egy büdös nagy sallert érdemelne olyan homározó, aki csak ideböfög rosszindulatú, lekicsinylő, kárörvendő szöveggel!!!

Csimpi csumpi 2014.11.23. 09:37:30

@Gerzson a hintaló:
szerintem vitzes volt a manci neni
Bekaphatja ki nem erti.
Zsanerra kentek a ragasztot
Az volt az alkatreszpotlo.
A szervizes reg nem dugott
Reg vot man a légyott.
Verssel zarom soraimat
Mert elloptak a laptopodat.

Fejesrob 2014.11.25. 14:20:04

Szépen tönkremennek és beállnak az orbánozók táborába.
süti beállítások módosítása