"Ilyen probléma HP patronnál nem is létezik. Azért nem létezik, mert én még soha nem találkoztam vele." Politikushoz méltó érvelés, bár a köz nevében remélem nem gondolkozik pályamódosításon a Patronbox Arrogánsfőnöke.
Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál
Biztos te is ismered azt az érzést, amikor végre sikerül megvenned valamit. Valamit, amire baromi régóta vágysz. Boldogan hazaviszed. Kipróbálod. És… hidegzuhany. Ez hibás. Oké, előfordul. Nyilván visszaviszed a boltba. Gondolod, majd mea culpáznak egy sort és kapsz szépen egy ugyanolyat, ami működik is. Vagy éppen téged néznek majd talajhülyének? Van rá sansz. Legalábbis ha a Patronboxnál vásároltál…
Az egész egy újonnan vásárolt színes HP patronnal kezdődött, ami csakis zöld színt volt hajlandó kiköhögni magából sárga helyett. Nyomtathattam a teszteket és a patrontisztító oldalakat, mint az őrült. Akkor is csak zölden virított az a nyamvadt csík. Oké, a hiba egyértelmű. A reklamációhoz vittem mindent, ami belefért. Hibát prezentáló tesztoldalak, blokk, hibás termék. A tanácstalan, de amúgy kedves eladólány rögtön hívta a főnökét, hogy ilyenkor mi a stájsz.
Arrogánsfőnök megüzente: ő nem tud ezzel mit csinálni. Biztos „későn lett levéve” róla a védőcsík. Idézte szó szerint a kedveshölgy. Először nem is értettem mit akar ezzel. Azt hittem arra gondol, hogy lejárt patront adtak, vagy valami. Aztán a hölgy megmagyarázta. És leesett a tantusz. Ez itt arra célozgat, hogy védőfóliástól tettem be a patront a nyomtatóba? Ja, persze, biztos túl sok szőkenős viccet olvasott. Nekem meg gyakorlatilag megüzente, hogy síkhülye vagyok. Hát az agyam elszállt.
Kedveshölgy ismét felhívta Arrogánsfőnököt, hogy megbeszélhessük a piszkos részleteket. Rákérdeztem, hogy tényleg ennyire hülyének néz-e. Erre közölte, hogy ilyen probléma HP patronnál nem is létezik. Azért nem létezik, mert ő még soha nem találkozott vele (SIC!). Tehát a patront visszaküldi a HP-hoz bevizsgálásra. Azonnali cseréről szó sem lehetett.
Fenyegetőzhettem én akármivel. Gondolom véletlenül sem akart veszteséget. És nyilván az a legjobb biztosíték, ha azt az ötezer-valahányszáz forintot pár hétig inkább a vevő nélkülözi. De talán meg is értettem volna a szempontjait. (Elég empatikus típus vagyok. Különösen, ha kkv-król van szó.) Tehát megértettem volna, ha ezeket kedvesen vagy legalábbis elfogadható stílusban közli velem. Nem pedig rögtön vádaskodik, ráadásul csak úgy foghegyről üzengetve. Ez nekem már sok. Magyar viszonylatban is.
A vásárlók könyvének kitöltése bohózatba illő volt. (Nem tudom, máshol hogy zajlik. Nekem ez volt az első.) Először 2 példányban akarták elkészíteni. Végül ebből csak 1 sikerült. Azt mondta a kedveshölgy, hogy biztosan nálam lapozódott el. Lehetséges. Hiszen veszettül ideges voltam. Jeleztem, hogy mindegy, mert amúgy is 3 példány kellene, nem 2 (legalábbis ez az utasítás állt a könyvben). Tehát leírtam az egészet ismét. Majdnem ugyanazt a szöveget. De ebből sem lett 3 példány. Az indigó képességeit tekintve a „második kör” végeredménye is legfeljebb 1,5 példánynak tekinthető. Mikor ezt a problémát is szóvá tettem, még választhattam is, hogy melyiket vinném el. Az egypéldányosat, a második eredetit, vagy az alig olvasható harmadikat, ami igazából a másodiknak a másodpéldánya.
Még jó, hogy volt nulladik eredeti verzió. Na, az lett az enyém. :) Persze hivatalosan az eredeti példánynak kellene ottmaradnia az üzletben és a másodpéldány lenne a vevőé. Ha épp el lehetne dönteni, hogy melyik változat melyik…De a végén szerencsére kellemes meglepetés is volt. Kaptam átvételi elismervényt, ahogy illik. A kedveslány pedig nagyon kedvesen elnézést kért. Így azt már csak bátortalanul mertem megkérdezni, hogy valamiféle blokk is jár-e hozzá. Hiszen én anno 2 terméket vásároltam (vettem egy fekete patront is), de most csak egyet hoztam vissza. Az eredeti blokkot pedig a boltban kell hagynom. Nem. Ez nem megoldható. Sajnálja. Miért? Gond van a másik patronnal is? Nem, azzal nincs. És remélem, hogy nem is lesz. Akkor higgyem el, hogy az átvételi elismervény is bővel elég lesz. Megígéri.
Ebbe belenyugodtam. Nem tudom, pontosan mi ilyenkor a szabály. Mindenesetre fura, hogy még fénymásolatot sem kaptam. Talán kifogyott a patronjuk? Szegények. Szerintetek kölcsönadjam nekik a másikat? Tudjátok, a feketét, amit szintén náluk vettem. Az én nyomtatómat most úgysem lehet 1 patronnal használni…
Kata
killerkaller 2014.11.21. 09:26:00
joska61 2014.11.21. 09:34:30
2014.11.21. 09:41:52
edigital keményen tolja a black fridayt---
ancsika 2014.11.21. 09:45:51
off
edigital keményen tolja a black fridayt---
november 28-n van idén a black friday...
s tessék pár évre előre, hogy nehogy megint eltéveszd...
Black Friday 2015 is on Friday, the 27th of November, 2015
Black Friday 2016 is on Friday, the 25th of November, 2016
Black Friday 2017 is on Friday, the 24th of November, 2017
Black Friday 2018 is on Friday, the 23rd of November, 2018
Black Friday 2019 is on Friday, the 29th of November, 2019
Black Friday 2020 is on Friday, the 27th of November, 2020
Black Friday 2021 is on Friday, the 26th of November, 2021
Black Friday 2022 is on Friday, the 25th of November, 2022
Black Friday 2023 is on Friday, the 24th of November, 2023
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.11.21. 09:48:20
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.11.21. 10:34:04
"Kizárt dolog, mert nem tudom." DDD
Manyecska 2014.11.21. 10:36:09
Manyecska 2014.11.21. 10:49:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.21. 10:55:27
Egyébként meg nagyon sajnállak!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.21. 10:57:35
Akkor sem kell, mert a vevőnek sem kötelessége a cég helyett hitelezni...
killerkaller 2014.11.21. 11:03:36
Martinicske 2014.11.21. 11:13:31
Van amikor nem a patron hibája okoz ilyen jelenséget, de ismerni kellene a számát, hogy többet lehessen mondani.
Manyecska 2014.11.21. 11:38:23
igi1 2014.11.21. 12:07:39
hobbitroll 2014.11.21. 12:08:08
dailyvicodin 2014.11.21. 12:15:00
igi1 2014.11.21. 12:15:56
zöldet akkor nyomtat ha megsérült akkor amikor belenyomták a patront és a sárga szinbe került a 2 másik szín.
A poszter patrona vagy gyári hibás vagy csaltak vele hiszen az új patront is újra lehet tölteni egyszer.
A csík mennyi szintet mutatott!? az lenne a döntő, abból sokminden kiderülhet sok nyomtatás után is hiszen ha régen töltötték bele és keveredtek sérült az látszik
amúgy a patronokra is van gari pont erre
védőfóliától nemigen tudsz nyomtatni tesztoldalt mivel nem érintkezik nem tudnàl nyomtatni
a poszter jogosan panaszkodik
killerkaller 2014.11.21. 12:23:18
"Nyomtató kellékekre vonatkozó jótállás:
A nyomtató kellékek nem tartoznak a magyar jogszabályok szerint jótállási kötelezettség alá!"
Idézet a Patronbox honlapjáról:
patronbox.hu/index.php?action=tudnivalok
igi1 2014.11.21. 12:25:20
azért ez nagyon durva h zöldet nyomtat ez sérüléste utal mindenképp
a poszter szerintem nem hibás ezt töltésnél tudják elrontani mikor beleteszik a tűt és egyik színbe kerül egy kicsi
itt a mennyiség a fontos!
a poszter sokat nyomtatott utána ha gyári hibás lenne akkor ugye rövid zőőd után rendben nyomtatna
fene se érti az biztos
@dailyvicodin:
ez is igaz
de itt új patronról van szó ott nem gyanítasz hibát
max még az van h a fólia levételkor sérülhetett a rész ahol a nyomtatóhoz illeszkedikezért keveredtek a színek
3 verzió van tehát
vagy a poszter béna
vagy gyári hibás
vagy szándékoltan átverték
régen ennek a patronosdinak nagy divatja volt boltiakkal de hogy még most is ez megy (!?)
akárhogy is adtam volna egy masik patront hiszen senki nem olyan barom h magának kárt csináljon ezt nem tudod trükközni csak venni
Martinicske 2014.11.21. 12:29:36
Legtöbbször cián (ezt van aki kéknek nevezi, de nem az csak hasonló), magenta (ezt van aki pirosnak nevezi, de nem az) és sárga tinta van bennük, minden más színt ebből kevernek ki ezek a nyomtatók.
Lényeges kérdés, hogy milyen konstrukció a készülék, vagyis a patron fúvókával egybe van-e építve, vagy az a nyomtató része és a patron "csak" tinta tartály. Ezért lenne jó tudni a típust, mert nem egyformán viselkednek.
Utóbbi esetben a patron tetején is van védőfólia és annak eltávolítása nélkül is a készülékbe helyezhető, de miután a felső levegő nyílás nem lett szabaddá téve abban a patronban lévő tinta nem fog kijutni a nyomtató fejbe, az a szín nem fog amelyikről nem húzták le a felső fóliát. (PL. HP 364, vagy 920 -as patronok stb.)
Ugyanígy utóbbi esetben - ahol a nyomtatófej a nyomtató része - amennyiben a valamelyik szín fúvókája el van dugulva, vagy beszáradt, akkor hiába tesz bele patront nem fog működni, mert nem a patron hibájából nem jut el a tinta a papírra.
Manyecska 2014.11.21. 12:30:22
igi1 2014.11.21. 12:32:39
szerintem buktaa poszter mert utólag nehéz ezt bizonyítani és a patront ki kell dobni
nagyon meg kell nézni hol vásárolsz patront kevés a megbízható hely
má most mindenhol a trükközés de ami a legjobban fáj h az iCentre nem akciózik idén Black fridayre pedig eddig minden évbe vót akció csak az istyleba van 10%
köcsögök
Manyecska 2014.11.21. 12:36:00
igi1 2014.11.21. 12:36:33
szerintem ezt kizárhatjuk meg azt is h rosszul rakták be hiszen tesztoldalt nyomtatott addig meg kiírja a hibát a nyomtató
itt erröl nincs szó
sérülhet persze de az h kiesik a harmadik szín beszédes hiszen miért van ez h az jó úgy fogta meg h a sárga kék sérült !?
szer
igi1 2014.11.21. 12:39:33
azt nem lehet érteni h a 3. színnel mér nincs probléma
a nyomtatónak se lehet hibája hiszen ha vesz másik patront a poszter és az jó akkor megvan mi a gond !
igi1 2014.11.21. 12:40:50
Manyecska 2014.11.21. 12:52:15
igi1 2014.11.21. 12:52:41
a poszter azért se hagyja magát
drukkolok
ha eggyel nem lehet használni jobb hp nyomtató lehet csak eredeti patronok fóliásan hibaüzenetet ad stb.
ja ha új patront vesz a poszter akkor meg az a gond h hiába bizonyítja nem ő a hibás ha a bolt ad újat akkor megint kaphat rosszat hiszen egyből meg kell nézni jó-e az új
akkor csak az marad h 1 ismerőstől kap 1 használt patront amivel kipróbálja jó e a nyomtató
igi1 2014.11.21. 12:54:38
amúgy meg nem pasizink juszuffal
ja vegyél a kedvemér 1 tisza cipőt oszt rakd el 30 évig. :)
szerintem itt a bót a lopótök
Martinicske 2014.11.21. 13:10:14
Szerintem az lenne a jó, ha a posztoló, ha már beküldött ide egy ilyen hosszú levelet, akkor még annyit megtenne, hogy megírná mi a nyomtatójának a típusa. Az már csak pár karakter, ennyi gépeléssel ki kellene egészíteni a sztorit és akkor érdemben hozzá lehetne szólni.
Enélkül vért izzadhatunk itt, hogy kitaláljuk mi a baj a posztoló meg a bolt helyett. Pedig most a segítő szándék megvan bennem és tudnék is mit írni.
Az nem divat, hogy a boltokba megbabrálják az eredeti patronokat, ezek a brother kivételével mind olyan csomagolásban vannak, hogy roncsolás nélkül nem lehet kibontani. Én ezzel nem gyanúsítanám meg így látatlanban a boltot, ez nem fair szerintem.
igi1 2014.11.21. 13:39:00
annak nincs értelme h rosszul használod fóliásan
az sem értelmes h a poszter direkt csináljon kart magának mert ő a nyomtatót akarja használni minél hamarabb és nem engedhet magának plusz 5000-et meg várakozást
nyomtató nélkül nálam is megállna az élet
itt pedig a bolt húzza az időt megpróbálja a posztert hülyének beállítani papírokat nem intézi rendesen plusz a tetejébe még se patron se lófitty h mivan mégis
a patronnal meg nem érdemes csalni csak a boltnak amúgy meg a csomagolást is meg tudják oldani mint mindent hiszen van utángyártott patron is ez is mindegy ma
mindenesetre nem lehet érteni miert nem cserélik ha úgyis elontézik a bolt meg a gyártó egymással
a vevőt így a hp is megkárosítja igy nem használja a nyomtatót !
ezen van a hangsúly h ez nem érdek h akkor én elrontottam kapjak ingyé másikat
mert idő pénz meg egyéb veszteség az új patronér nem éri meg a vesződség akkor se ha te hibáztál vevőkènt
ebből kövwtkezik h szándékos nem szándékos hiba se ér meg ennyi bosszúságot
de itt a bolt hozzáállása és viselkedése az árulkodó h betesznek a poszternak aki 1 állandó hp vevő
igi1 2014.11.21. 13:43:26
ök nem ezen az 5-6000 forinton bukják az éves bevételt
lehetnének korrektek h mindenki jól járjon és megis k@cs@g@k
minek meg miért!?
Martinicske 2014.11.21. 14:15:15
Se a boltos nem vagyok, se a beküldő, csak véletlenül képben vagyok ebben a témában.
Nem védem a boltot se, meg a posztert se, de jelenleg kevés az információ annak eldöntésére mi a hiba oka.
Még mindig nem tudjuk, hogy ennél a típusnál a nyomtatófej a készülékben, vagy a patronon van, márpedig ennek a hibája valószínűsíthető. Márpedig ha a készülékben van akkor annak a hibájához a patronnak nincs köze, emiatt vizsgálgatni nincs értelme és nincs is mit. De ez nem biztos. Típustól függ.
Az ember szeretne szakmai alapon hozzá szólni, de a nyomtató típus ismerete nélkül csak találgatni lehet a vakvilágba.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.21. 14:23:38
Mármint kihez akarsz szólni?
igi1 2014.11.21. 15:28:56
csak a mondandódból a boltot véded az meg más tészta
nem baj én meg poszter párti vagyok és azt mondom aki így bánik a vevővel miközben rendes alkalmazottja van annak a trükközés is belefér mert különben korrektül járt volna el
bevizsgálás és utána csere
ha 14 napon belül van azonnal pénzbisszafizetés
nem nagy ügy leírhatja
Tia Nagy 2014.11.21. 16:57:39
ergerberger 2014.11.21. 17:23:53
nem 2ő példa
nem e hibás!"
Téged kéne cserélni, toszod, nem a patront.
Tia Nagy 2014.11.21. 17:32:18
Aureliano Buendía 2014.11.21. 18:57:26
Az edigitál feketepéntek meg vicc.
igi1 2014.11.21. 19:05:00
Pl sony tv szerintük 150000 ről 124000 miközbe az emátrixnál 125000 ér is veheted...
Talán csak az appe tv jó meg az iphone 5c
P@Tia Nagy: hádde bocs ez csak új használat nyomtatás esetén dívik hiszen aki gxakorlott annak tökmindegy.
Amúgy meg itt ha az úgyfél hibás akkor sm mindgy, hogy bánsz vele mint üzletvezető.
Akkor elmagyarázod h kell levenni a fóliát egy próbán meg elküldöd bevizsgálni
Itt mindenki hülyének nézi a másikat alapból és ez már eldurvult ebben azországan.
A vevő meg legfeljebb ott vásárol, ahol kedvesebben bánnak vele.
igi1 2014.11.21. 19:13:46
Elhiszem h egyre hûlyébbek a vevők, de azér szerintem a poszter cserélt már párszor a nyomtatóba hp patront különben csak egyet vett vóna ha idióta lenné érted hiszen a másik patron jool működne mert azt belerakta a nyomtatóba
Efelett elsiklottarok
Tia Nagy 2014.11.21. 19:45:23
2014.11.21. 20:59:17
"A gyári patronok reklamációjával illetve cseréjével A GYÁRTÓ foglalkozik, és ő csak akkor hajlandó kicserélni az adott terméket, ha ő bevizsgálja (erre 30 munkanapja van!!)"
Forgalmazóként a kellékszavatosság miatt hat hónapig neked is objektív felelősséged van az értékesített patronokért.
Egyébként meg az a kereskedő, aki vitás esetben egy tizenvalahány eurós patronon leáll rugózni ahelyett, hogy kivágná a szemétbe, és adna a vevőnek egy másikat, az inkább hagyja a csodába ezt a boltosdit szerintem. A patront meg majd megrendeljük közvetlenül a gyártótól vagy külföldről.
Tia Nagy 2014.11.21. 21:17:16
ergerberger 2014.11.21. 23:10:38
2014.11.22. 01:10:55
Az mennyire jo uzletpolitika, ha a kereskedo leall par ezer forintos tetelen rugozni, amivel nyerhet alkalmi 5000 forintot, de elveszit egy vevot, rajta keresztul ki tudja meg hanyat, negativ marketingje lesz stb.
A fogyasztovedelem meg nem fogja eldonteni a felek kozotti jogvitat, a fogyasztonak nem oda kell mennie, hanem az ugyeszsegen kell kozerdeku keresetet kezdemenyeznie.
Tia Nagy 2014.11.22. 07:19:25
Tia Nagy 2014.11.22. 07:20:41
ergerberger 2014.11.22. 07:38:42
img2.wikia.nocookie.net/__cb20120229010220/fallout/images/e/e6/If_you_know_what_I_mean..png
igi1 2014.11.22. 07:57:00
Mert akkor csak azt vezi észre h nem lesz vásárlója a balféknek.
cenzuratroll bosszanto 2014.11.22. 09:33:54
@Tia Nagy:
Az a baj veletek, hogy gondolkodtok. Próbáljátok meg a többi (okos, tájékozott, ügyes, mindenhez értő) poszter módszerét:
A gyártó rossz...
A kereskedő rossz...
Két láb rossz...
Gyurcsány rossz...
Láthatóan sokkal könnyebb az ő életük azzal, hogy helyettük gondolkodnak és csak a sabloszövegeket kell visszaböfögniük.
sankó panza 2014.11.22. 10:10:13
igi1 2014.11.22. 10:39:35
igi1 2014.11.22. 10:40:57
Látható h itt nem így gondolkodnak.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.11.22. 12:15:41
@Tia Nagy: Ha futárszolgálat vitte a vásárlónak a patront, akkor miért nincs neki nyugtája??? Sumák egy csapat vagytok ti, inkább hallgattál volna mélyen. Nem értem amúgy a fajtátokat, mert azért akitől ti veszitek a cuccot, jó eséllyel ki fogja nektek cserélni, ha meg nem, akkor meg aláíratod a vásárlóval, hogy akkor megy a független szakértőhöz és kapja a fizetési meghagyást, hogy perkálja az egész történetet. Ja, és valóban tőletek független, bejegyzett szakértőhöz.
Ha meg akitől veszed nem veszi vissza és a szakértő meg megszakérti, hogy tényleg szar, akkor meg megint csak nem te buksz, hanem aki nem vette tőletek vissza.
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.11.22. 12:54:53
igi1 2014.11.22. 15:35:16
A kereskedő azér mer - 1 v több vásárló a vevő meg azér mer nem udja használni a nyomtatót.
Az h sok a hülye és mindenkit elküldesz az ayjába ne. Kifizetődő
Azt mondtam én is h a hozzáállással és a gondolkodással van baj itt is ezért mindenkit kár er.
Csimpi csumpi 2014.11.23. 09:44:06
Martinicske 2014.11.23. 18:15:37
Egyben búcsúzom is a törzsközönségtől, mert én ebben a blogban a büdös életben nem fogok többet hozzá szólni semmihez, de még olvasni sem fogom.
Teljesen egyértelmű, hogy itt nem számít semmit se az igazság, se a fizika, se a technológia, se a termékek, vagy a jogszabályok ismerete. Korrektség a beküldővel vagy a pellengérre állítottal.. ugyan már. Ezek a dolgok itt mind értéktelenek.
A lényeg hogy lehessen anyázni. A posztoló ahol éppen járt azt anyázza, Hilda ír hozzá valami semmitmondó élcelődő felvezetést és helyet ad az anyázásnak, a kommentelők meg nekiesnek a posztolónak, a vállalkozónak és egymásnak.
Igen ritkán van olyan hozzászólás amelyik értelmes tényt, javaslatot tartalmaz, ami hasznos lehetne másoknak is, biztos ami biztos lehülyézik azt is, vagy belekötnek, jön a következő poszt és kezdődik minden újra.
Biztos vagyok abban, hogy ennél színvonalasabban is el tudom tölteni azt az időt amit eddig ennek a blognak az olvasgatásával töltöttem.
Mindenkinek jó egészséget kívánok!