Tékozló Homár

Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál

2014.11.21. 09:24 | Homár Hilda | komment

patronbox.jpg

"Ilyen probléma HP patronnál nem is létezik. Azért nem létezik, mert én még soha nem találkoztam vele." Politikushoz méltó érvelés, bár a köz nevében remélem nem gondolkozik pályamódosításon a Patronbox Arrogánsfőnöke.

Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál

Biztos te is ismered azt az érzést, amikor végre sikerül megvenned valamit. Valamit, amire baromi régóta vágysz. Boldogan hazaviszed. Kipróbálod. És… hidegzuhany. Ez hibás. Oké, előfordul. Nyilván visszaviszed a boltba. Gondolod, majd mea culpáznak egy sort és kapsz szépen egy ugyanolyat, ami működik is. Vagy éppen téged néznek majd talajhülyének?  Van rá sansz. Legalábbis ha a Patronboxnál vásároltál…

Az egész egy újonnan vásárolt színes HP patronnal kezdődött, ami csakis zöld színt volt hajlandó kiköhögni magából sárga helyett. Nyomtathattam a teszteket és a patrontisztító oldalakat, mint az őrült. Akkor is csak zölden virított az a nyamvadt csík. Oké, a hiba egyértelmű. A reklamációhoz vittem mindent, ami belefért. Hibát prezentáló tesztoldalak, blokk, hibás termék. A tanácstalan, de amúgy kedves eladólány rögtön hívta a főnökét, hogy ilyenkor mi a stájsz.

Arrogánsfőnök megüzente: ő nem tud ezzel mit csinálni. Biztos „későn lett levéve” róla a védőcsík. Idézte szó szerint a kedveshölgy. Először nem is értettem mit akar ezzel. Azt hittem arra gondol, hogy lejárt patront adtak, vagy valami. Aztán a hölgy megmagyarázta. És leesett a tantusz.  Ez itt arra célozgat, hogy védőfóliástól tettem be a patront a nyomtatóba? Ja, persze, biztos túl sok szőkenős viccet olvasott. Nekem meg gyakorlatilag megüzente, hogy síkhülye vagyok. Hát az agyam elszállt. 

Kedveshölgy ismét felhívta Arrogánsfőnököt, hogy megbeszélhessük a piszkos részleteket. Rákérdeztem, hogy tényleg ennyire hülyének néz-e. Erre közölte, hogy ilyen probléma HP patronnál nem is létezik. Azért nem létezik, mert ő még soha nem találkozott vele (SIC!). Tehát a patront visszaküldi a HP-hoz bevizsgálásra. Azonnali cseréről szó sem lehetett.

Fenyegetőzhettem én akármivel. Gondolom véletlenül sem akart veszteséget. És nyilván az a legjobb biztosíték, ha azt az ötezer-valahányszáz forintot pár hétig inkább a vevő nélkülözi. De talán meg is értettem volna a szempontjait. (Elég empatikus típus vagyok. Különösen, ha kkv-król van szó.) Tehát megértettem volna, ha ezeket kedvesen vagy legalábbis elfogadható stílusban közli velem. Nem pedig rögtön vádaskodik, ráadásul csak úgy foghegyről üzengetve. Ez nekem már sok. Magyar viszonylatban is.

A vásárlók könyvének kitöltése bohózatba illő volt. (Nem tudom, máshol hogy zajlik. Nekem ez volt az első.) Először 2 példányban akarták elkészíteni. Végül ebből csak 1 sikerült. Azt mondta a kedveshölgy, hogy biztosan nálam lapozódott el. Lehetséges. Hiszen veszettül ideges voltam. Jeleztem, hogy mindegy, mert amúgy is 3 példány kellene, nem 2 (legalábbis ez az utasítás állt a könyvben). Tehát leírtam az egészet ismét. Majdnem ugyanazt a szöveget. De ebből sem lett 3 példány. Az indigó képességeit tekintve a „második kör” végeredménye is legfeljebb 1,5 példánynak tekinthető. Mikor ezt a problémát is szóvá tettem, még választhattam is, hogy melyiket vinném el. Az egypéldányosat, a második eredetit, vagy az alig olvasható harmadikat, ami igazából a másodiknak a másodpéldánya.
Még jó, hogy volt nulladik eredeti verzió. Na, az lett az enyém. :) Persze hivatalosan az eredeti példánynak kellene ottmaradnia az üzletben és a másodpéldány lenne a vevőé. Ha épp el lehetne dönteni, hogy melyik változat melyik…

De a végén szerencsére kellemes meglepetés is volt. Kaptam átvételi elismervényt, ahogy illik. A kedveslány pedig nagyon kedvesen elnézést kért. Így azt már csak bátortalanul mertem megkérdezni, hogy valamiféle blokk is jár-e hozzá. Hiszen én anno 2 terméket vásároltam (vettem egy fekete patront is), de most csak egyet hoztam vissza. Az eredeti blokkot pedig a boltban kell hagynom. Nem. Ez nem megoldható. Sajnálja. Miért? Gond van a másik patronnal is? Nem, azzal nincs. És remélem, hogy nem is lesz. Akkor higgyem el, hogy az átvételi elismervény is bővel elég lesz. Megígéri. 

Ebbe belenyugodtam. Nem tudom, pontosan mi ilyenkor a szabály. Mindenesetre fura, hogy még fénymásolatot sem kaptam. Talán kifogyott a patronjuk? Szegények. Szerintetek kölcsönadjam nekik a másikat? Tudjátok, a feketét, amit szintén náluk vettem. Az én nyomtatómat most úgysem lehet 1 patronnal használni…

Kata

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killerkaller 2014.11.21. 09:26:00

Ellőttem az első patront

joska61 2014.11.21. 09:34:30

Tipikus példája annak, hogy ha a seggfej kap egy kis hatalmat, azonnal visszaél vele. Tanácsot nem tudok, mert aki posztolt, jól kezelte a helyzetet, de a történetnek még nincs vége.

2014.11.21. 09:41:52

off
edigital keményen tolja a black fridayt---

ancsika 2014.11.21. 09:45:51

faszópo nicknek üzenem:
off
edigital keményen tolja a black fridayt---

november 28-n van idén a black friday...

s tessék pár évre előre, hogy nehogy megint eltéveszd...

Black Friday 2015 is on Friday, the 27th of November, 2015
Black Friday 2016 is on Friday, the 25th of November, 2016
Black Friday 2017 is on Friday, the 24th of November, 2017
Black Friday 2018 is on Friday, the 23rd of November, 2018
Black Friday 2019 is on Friday, the 29th of November, 2019
Black Friday 2020 is on Friday, the 27th of November, 2020
Black Friday 2021 is on Friday, the 26th of November, 2021
Black Friday 2022 is on Friday, the 25th of November, 2022
Black Friday 2023 is on Friday, the 24th of November, 2023

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.11.21. 09:48:20

@faszópo: Annyira hogy a weboldaluk nem elérhető.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.11.21. 10:34:04

Jó, hogy nem a klasszikussal próbálkozott a tapló főnök:
"Kizárt dolog, mert nem tudom." DDD

Manyecska 2014.11.21. 10:49:27

Poszter a Dunaújvárosi Labdarúgó Szövetség tagja, ezekkel a színekkel.:)))

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.21. 10:55:27

Nőj fel! Úgy veszekedj a főnökkel, hogy ő legyen ideges, ne te!

Egyébként meg nagyon sajnállak!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.21. 10:57:35

" Tehát megértettem volna, ha ezeket kedvesen vagy legalábbis elfogadható stílusban közli velem. "
Akkor sem kell, mert a vevőnek sem kötelessége a cég helyett hitelezni...

killerkaller 2014.11.21. 11:03:36

A patron is, meg arrogánsfőnök is "gyártási" hibás.

Martinicske 2014.11.21. 11:13:31

Amennyiben megírjátok, hogy milyen számú patronról (azon belül is eredeti, utángyártott, ha utángyártott esetleg milyen márka), vagy milyen típusú nyomtatóról van szó (azon kívül, hogy HP) akkor szívesen megírom szakmai szempontból mi lehet, nem lehet.

Van amikor nem a patron hibája okoz ilyen jelenséget, de ismerni kellene a számát, hogy többet lehessen mondani.

Manyecska 2014.11.21. 11:38:23

@Martinicske: ..Lázár Ervin a Kék meg a Sárga..c. meséjében tökéletesen leírja a problémát!:))))

igi1 2014.11.21. 12:07:39

@atpijkamo: azzal sehogyse veszekszünk csak ha családtag vagy :)

hobbitroll 2014.11.21. 12:08:08

Ez egy lyó poszt vó't. Kíváncsian várom a fojtatást.

dailyvicodin 2014.11.21. 12:15:00

@Martinicske: eccerü a kiderittése: zsepidarabkát végighúzni párszor az alján, ha csak a züüüd fog, a patron a hibáss

igi1 2014.11.21. 12:15:56

nekem már 12 éves a nyomtatóm hp27 kell bele. mindegy h utángyártott v eredeti, sok árkülönbség nincs az egyik 2-3000 a másik 5-6000, azt veszem ami még kapható. Minek is vennék újat, meg wifiset!? igaz a windows 8-at nem tudja már. :)

zöldet akkor nyomtat ha megsérült akkor amikor belenyomták a patront és a sárga szinbe került a 2 másik szín.

A poszter patrona vagy gyári hibás vagy csaltak vele hiszen az új patront is újra lehet tölteni egyszer.

A csík mennyi szintet mutatott!? az lenne a döntő, abból sokminden kiderülhet sok nyomtatás után is hiszen ha régen töltötték bele és keveredtek sérült az látszik

amúgy a patronokra is van gari pont erre

védőfóliától nemigen tudsz nyomtatni tesztoldalt mivel nem érintkezik nem tudnàl nyomtatni

a poszter jogosan panaszkodik

killerkaller 2014.11.21. 12:23:18

Ez azért érdekes:

"Nyomtató kellékekre vonatkozó jótállás:

A nyomtató kellékek nem tartoznak a magyar jogszabályok szerint jótállási kötelezettség alá!"

Idézet a Patronbox honlapjáról:
patronbox.hu/index.php?action=tudnivalok

igi1 2014.11.21. 12:25:20

szokták azt h kiveszik a dobozból elhasználják és úgy visszateszik h újnak tűnjön

azért ez nagyon durva h zöldet nyomtat ez sérüléste utal mindenképp

a poszter szerintem nem hibás ezt töltésnél tudják elrontani mikor beleteszik a tűt és egyik színbe kerül egy kicsi

itt a mennyiség a fontos!
a poszter sokat nyomtatott utána ha gyári hibás lenne akkor ugye rövid zőőd után rendben nyomtatna

fene se érti az biztos

@dailyvicodin:
ez is igaz

de itt új patronról van szó ott nem gyanítasz hibát

max még az van h a fólia levételkor sérülhetett a rész ahol a nyomtatóhoz illeszkedikezért keveredtek a színek

3 verzió van tehát

vagy a poszter béna
vagy gyári hibás
vagy szándékoltan átverték

régen ennek a patronosdinak nagy divatja volt boltiakkal de hogy még most is ez megy (!?)

akárhogy is adtam volna egy masik patront hiszen senki nem olyan barom h magának kárt csináljon ezt nem tudod trükközni csak venni

Martinicske 2014.11.21. 12:29:36

@dailyvicodin: én olyan HP nyomtatóról még nem hallottam amelyikben van zöld tinta.

Legtöbbször cián (ezt van aki kéknek nevezi, de nem az csak hasonló), magenta (ezt van aki pirosnak nevezi, de nem az) és sárga tinta van bennük, minden más színt ebből kevernek ki ezek a nyomtatók.

Lényeges kérdés, hogy milyen konstrukció a készülék, vagyis a patron fúvókával egybe van-e építve, vagy az a nyomtató része és a patron "csak" tinta tartály. Ezért lenne jó tudni a típust, mert nem egyformán viselkednek.

Utóbbi esetben a patron tetején is van védőfólia és annak eltávolítása nélkül is a készülékbe helyezhető, de miután a felső levegő nyílás nem lett szabaddá téve abban a patronban lévő tinta nem fog kijutni a nyomtató fejbe, az a szín nem fog amelyikről nem húzták le a felső fóliát. (PL. HP 364, vagy 920 -as patronok stb.)

Ugyanígy utóbbi esetben - ahol a nyomtatófej a nyomtató része - amennyiben a valamelyik szín fúvókája el van dugulva, vagy beszáradt, akkor hiába tesz bele patront nem fog működni, mert nem a patron hibájából nem jut el a tinta a papírra.

Manyecska 2014.11.21. 12:30:22

Hógyne. Csakis érzéssel, emberek..! egyszerűn megpenészedett!:D:P

igi1 2014.11.21. 12:32:39

szal kékkel és a sárgával történt osa nem illő dolog

szerintem buktaa poszter mert utólag nehéz ezt bizonyítani és a patront ki kell dobni

nagyon meg kell nézni hol vásárolsz patront kevés a megbízható hely

má most mindenhol a trükközés de ami a legjobban fáj h az iCentre nem akciózik idén Black fridayre pedig eddig minden évbe vót akció csak az istyleba van 10%

köcsögök

Manyecska 2014.11.21. 12:36:00

Tehát akkor lyoggal lyelenthetjük ki hogy poszter birkanő, nem szőkenő. Mijaz hogy nem veszik vissza???

igi1 2014.11.21. 12:36:33

@Martinicske: ha nem húzod le a fóliát villog jelzéssel illetve ha lehúztad utána jónak kell lenni a patronnak nem!?

szerintem ezt kizárhatjuk meg azt is h rosszul rakták be hiszen tesztoldalt nyomtatott addig meg kiírja a hibát a nyomtató

itt erröl nincs szó

sérülhet persze de az h kiesik a harmadik szín beszédes hiszen miért van ez h az jó úgy fogta meg h a sárga kék sérült !?

szer

igi1 2014.11.21. 12:39:33

sok mindent ki lehet zárni sokmindent

azt nem lehet érteni h a 3. színnel mér nincs probléma

a nyomtatónak se lehet hibája hiszen ha vesz másik patront a poszter és az jó akkor megvan mi a gond !

igi1 2014.11.21. 12:40:50

bocs a hibákért iphonenal írok :)

Manyecska 2014.11.21. 12:52:15

@igi1: ..zumba fogyasztja az ujjakat?:) Apropó megint hastáncra járok, hmm.:) ON

igi1 2014.11.21. 12:52:41

nagyon átverésszagú a történet itt pedig a régi klasszik patronos bolttrükkre hajaz a sztori.

a poszter azért se hagyja magát

drukkolok

ha eggyel nem lehet használni jobb hp nyomtató lehet csak eredeti patronok fóliásan hibaüzenetet ad stb.

ja ha új patront vesz a poszter akkor meg az a gond h hiába bizonyítja nem ő a hibás ha a bolt ad újat akkor megint kaphat rosszat hiszen egyből meg kell nézni jó-e az új

akkor csak az marad h 1 ismerőstől kap 1 használt patront amivel kipróbálja jó e a nyomtató

igi1 2014.11.21. 12:54:38

@Manyecska /kűdtem levélt!/: terhesen!? kamu ;)

amúgy meg nem pasizink juszuffal

ja vegyél a kedvemér 1 tisza cipőt oszt rakd el 30 évig. :)

szerintem itt a bót a lopótök

Martinicske 2014.11.21. 13:10:14

@igi1: amelyik patronnak a tetejéről a levegőztető nyílásról kell lehúzni a fóliát az nem villog, ha nincs lehúzva, csak az szín nem fog működni.

Szerintem az lenne a jó, ha a posztoló, ha már beküldött ide egy ilyen hosszú levelet, akkor még annyit megtenne, hogy megírná mi a nyomtatójának a típusa. Az már csak pár karakter, ennyi gépeléssel ki kellene egészíteni a sztorit és akkor érdemben hozzá lehetne szólni.

Enélkül vért izzadhatunk itt, hogy kitaláljuk mi a baj a posztoló meg a bolt helyett. Pedig most a segítő szándék megvan bennem és tudnék is mit írni.

Az nem divat, hogy a boltokba megbabrálják az eredeti patronokat, ezek a brother kivételével mind olyan csomagolásban vannak, hogy roncsolás nélkül nem lehet kibontani. Én ezzel nem gyanúsítanám meg így látatlanban a boltot, ez nem fair szerintem.

igi1 2014.11.21. 13:39:00

@Martinicske: márpedig te a bolt oldalán vagy akkor ez nem baj csak fel kéne vállalni

annak nincs értelme h rosszul használod fóliásan

az sem értelmes h a poszter direkt csináljon kart magának mert ő a nyomtatót akarja használni minél hamarabb és nem engedhet magának plusz 5000-et meg várakozást

nyomtató nélkül nálam is megállna az élet

itt pedig a bolt húzza az időt megpróbálja a posztert hülyének beállítani papírokat nem intézi rendesen plusz a tetejébe még se patron se lófitty h mivan mégis

a patronnal meg nem érdemes csalni csak a boltnak amúgy meg a csomagolást is meg tudják oldani mint mindent hiszen van utángyártott patron is ez is mindegy ma

mindenesetre nem lehet érteni miert nem cserélik ha úgyis elontézik a bolt meg a gyártó egymással

a vevőt így a hp is megkárosítja igy nem használja a nyomtatót !

ezen van a hangsúly h ez nem érdek h akkor én elrontottam kapjak ingyé másikat

mert idő pénz meg egyéb veszteség az új patronér nem éri meg a vesződség akkor se ha te hibáztál vevőkènt

ebből kövwtkezik h szándékos nem szándékos hiba se ér meg ennyi bosszúságot

de itt a bolt hozzáállása és viselkedése az árulkodó h betesznek a poszternak aki 1 állandó hp vevő

igi1 2014.11.21. 13:43:26

szóval nem értem miert kell îgy hozzáállni a boltnak ha mégis kiderülne h gyari hibás

ök nem ezen az 5-6000 forinton bukják az éves bevételt

lehetnének korrektek h mindenki jól járjon és megis k@cs@g@k

minek meg miért!?

Martinicske 2014.11.21. 14:15:15

@igi1: én nem állok senki pártján, csak azt írtam, ha tudni lehetne milyen típusú a nyomtató akkor tudnék írni konkrétumot. Enélkül hamisítással meg egyebekkel vádaskodni korai.

Se a boltos nem vagyok, se a beküldő, csak véletlenül képben vagyok ebben a témában.

Nem védem a boltot se, meg a posztert se, de jelenleg kevés az információ annak eldöntésére mi a hiba oka.

Még mindig nem tudjuk, hogy ennél a típusnál a nyomtatófej a készülékben, vagy a patronon van, márpedig ennek a hibája valószínűsíthető. Márpedig ha a készülékben van akkor annak a hibájához a patronnak nincs köze, emiatt vizsgálgatni nincs értelme és nincs is mit. De ez nem biztos. Típustól függ.

Az ember szeretne szakmai alapon hozzá szólni, de a nyomtató típus ismerete nélkül csak találgatni lehet a vakvilágba.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.21. 14:23:38

@Martinicske: "szakmai alapon hozzá szólni"

Mármint kihez akarsz szólni?

igi1 2014.11.21. 15:28:56

@Martinicske: persze persze mostanra én is terelnék

csak a mondandódból a boltot véded az meg más tészta

nem baj én meg poszter párti vagyok és azt mondom aki így bánik a vevővel miközben rendes alkalmazottja van annak a trükközés is belefér mert különben korrektül járt volna el

bevizsgálás és utána csere
ha 14 napon belül van azonnal pénzbisszafizetés

nem nagy ügy leírhatja

Tia Nagy 2014.11.21. 16:57:39

A gyári patronok reklamációjával illetve cseréjével A GYÁRTÓ foglalkozik, és ő csak akkor hajlandó kicserélni az adott terméket, ha ő bevizsgálja (erre 30 munkanapja van!!)...ezt csak úgy mellékesen megjegyzem mint "szakember" tekintve hogy tintapatronok forgalmazásával foglalkozom...illetve még azt is hozzáfűzném hogy a nagyokosok legyenek kedvesek csak egy hétre beülni és abszolút nem lepődnek meg ha valaki úgy hozza vissza a patront hogy az aljáról a fóliát nem szedi le( ez álltal a nyomtatófúvókáiban keverednek a színek, és azt is megjegyezném itt, hogy nem minden patron elektronikáján van teljes felületen a fólia, ezért a gép felismeri a patront, és hajlanó vele dolgozni), de arra is volt már nem egy nem 2ő példa hogy az integrált nyomtatófejet teljesen leszedte a vásárló, majd csapkodta a pultot hogy rossz a patron és cseréljük ki, de mi vagyunk a hülyék, mert ő leszedte!Illetve a beszáradt( itt megjegyezném hogy egyik pultban ülő eladó sem gép, hogy ki tudja próbálni hogy az adott patron nem e hibás!illetve azt is leszögezném hogy a boltokban nincs annyi hely hogy mindenféle, fajta nyomtatót tartson az ember ugyanezen célra) vagy épp kifogyott patronok cseréjét is sűrűn követelik (de persze akadt arra is példa, hogy a nem nálunk vásárolt rossz terméket akarják kicseréltetni)...ezek után természetes ha egy cég nem egyből cserél vagy pénzt ad vissza...ahogy a vevőnek vannak jogai, úgy egy cégnek is...

ergerberger 2014.11.21. 17:23:53

@Tia Nagy: "ez álltal
nem 2ő példa
nem e hibás!"

Téged kéne cserélni, toszod, nem a patront.

Tia Nagy 2014.11.21. 17:32:18

@ergerberger: köszönöm ezt az intelligens választ... szerintem ha csak ennyire futja nem kommentelj...

Aureliano Buendía 2014.11.21. 18:57:26

Együtt érzek a posztolóval.

Az edigitál feketepéntek meg vicc.

igi1 2014.11.21. 19:05:00

@Aureliano Buendía: szerintem is fél órája azon röhögök h sok termék az árukeresőn kiadott első cégektől 1000 forinttal olcsobb csak

Pl sony tv szerintük 150000 ről 124000 miközbe az emátrixnál 125000 ér is veheted...

Talán csak az appe tv jó meg az iphone 5c
P@Tia Nagy: hádde bocs ez csak új használat nyomtatás esetén dívik hiszen aki gxakorlott annak tökmindegy.

Amúgy meg itt ha az úgyfél hibás akkor sm mindgy, hogy bánsz vele mint üzletvezető.

Akkor elmagyarázod h kell levenni a fóliát egy próbán meg elküldöd bevizsgálni

Itt mindenki hülyének nézi a másikat alapból és ez már eldurvult ebben azországan.

A vevő meg legfeljebb ott vásárol, ahol kedvesebben bánnak vele.

igi1 2014.11.21. 19:13:46

@Tia Nagy: azér remélem nem gázoltam bele a lelkedbe ahogy látom :)

Elhiszem h egyre hûlyébbek a vevők, de azér szerintem a poszter cserélt már párszor a nyomtatóba hp patront különben csak egyet vett vóna ha idióta lenné érted hiszen a másik patron jool működne mert azt belerakta a nyomtatóba

Efelett elsiklottarok

Tia Nagy 2014.11.21. 19:45:23

@igi1: dehogy gázoltál bele...de tudod én azt vallom saját tapasztalatból, hogy oké hogy az egyik fél leírta hogy ő mit tapasztalt, de tudjuk a másik fél variációját is??? saját magamból indulok ki...rám is volt már nem egy nem két panasz h én milyen vagyok (bunkó, szemét stb...) mert nem voltam hajlandó a nem nálunk vásárolt patront kicserélni, vagy pénzt adni érte...(mert ugye itt nem fizethetem vissza az árát, ha ugye nem nálam vásárolta)sőt ezerszer voltam azért is én a rossz hogy a beszáradt patronját megtöltöttem (előtte megkérdeztem 1000 + 1 dolgot hogy tudjam nem e lehet beszáradva),ugye a válaszokból tudtam h nem fog működni, ezt el is mondtam , ő mégis kérte, majd én lettem a rossz....Szerintem tudakoljuk meg a másik oldalt is, mert elvileg a vevőnek mindig igaza van, de gyakorlatilag meg inkább hagyjuk :)és felmerül bennem a kérdés, hogy ha az adott terméket ugye bevizsgálják, majd kiderül h jó a patron vagy pl normálisan ki is cseréli neki a főnök, mert előfordulhat hogy a patron hibás akkor a sztori írója mit fog reagálni??? azt is lefogja írni hogy a főnök korrektul kicserélte? tuti hogy NEM! Mert az már számára lenne ciki, hogy először köpköd a másikra...

2014.11.21. 20:59:17

@Tia Nagy:

"A gyári patronok reklamációjával illetve cseréjével A GYÁRTÓ foglalkozik, és ő csak akkor hajlandó kicserélni az adott terméket, ha ő bevizsgálja (erre 30 munkanapja van!!)"

Forgalmazóként a kellékszavatosság miatt hat hónapig neked is objektív felelősséged van az értékesített patronokért.

Egyébként meg az a kereskedő, aki vitás esetben egy tizenvalahány eurós patronon leáll rugózni ahelyett, hogy kivágná a szemétbe, és adna a vevőnek egy másikat, az inkább hagyja a csodába ezt a boltosdit szerintem. A patront meg majd megrendeljük közvetlenül a gyártótól vagy külföldről.

Tia Nagy 2014.11.21. 21:17:16

Persze azt is lehet...pont ma volt egy vàsàrlom, neten rendelt gyàri Epson packot,ès a sàrga patronra problèmàt jelez a gèp..na mivel nyugtàja nincs,mivel futàrszolgàlat hozta ki...ezàlltal hogy èrvènyesìtse a garanciàlis gondjait...mivel hiàba eredeti a patron, minden reklamàciòs ügy ugy kezdődik, hogy igazolnia kell a vàsàrlàst...ès ha a kereskedők igy àllnànak az összes raklamàlàshoz,hogy ad egy màsikat, nem lenne magyarorszàgon olyan kereskedő, akinek "menne a szekere" ! Nyilvàn mint vàsàrlò ezt tartanànk logikusnak,de mint kereskedő nem ez a legjobb üzletpolitika...nyilvàn fontos megtartani a vàsàrlòkat,ès nyilvàn az emlitett arrogàns fönök is erre törekszik,DE tudomàsul kell venni,hogy mindennek van egy folyamata, ès ezt az utat vègig kell jàrni...ha meg nem tetszetős a vègeredmèny ott a fogyasztò vèdelem....

ergerberger 2014.11.21. 23:10:38

@Tia Nagy: Írd már meg, légy szíves, hogy pontosan melyik cégbél vagy, hogy a büdös életben véletlenül sem vegyek nálatok szart se!

2014.11.22. 01:10:55

@Tia Nagy:

Az mennyire jo uzletpolitika, ha a kereskedo leall par ezer forintos tetelen rugozni, amivel nyerhet alkalmi 5000 forintot, de elveszit egy vevot, rajta keresztul ki tudja meg hanyat, negativ marketingje lesz stb.
A fogyasztovedelem meg nem fogja eldonteni a felek kozotti jogvitat, a fogyasztonak nem oda kell mennie, hanem az ugyeszsegen kell kozerdeku keresetet kezdemenyeznie.

Tia Nagy 2014.11.22. 07:19:25

@ergerberger: dehogy ìrom....igy megmarad a remèny,hogy te leszel a következő vàsàrlom, ès valahogy elrontod a patront...èn meg mosolyogva küldhetlek el...aztàn lehet èn teszek majd neked szìvessèget hogy cuki leszek ès kicserèlem...te meg hàlàlkodhatsz 1000rel....;)

Tia Nagy 2014.11.22. 07:20:41

@tff: ki az aki manapsàg egy ötezerpàrszàz forintos tètelen 5000ret nyer?!

igi1 2014.11.22. 07:57:00

Szerintemis patronnál nem éri meg 5-6000 forinttér a hülye vevővel b@szajkodni pláne 1 patronboltnál.

Mert akkor csak azt vezi észre h nem lesz vásárlója a balféknek.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.22. 09:33:54

@Martinicske:
@Tia Nagy:

Az a baj veletek, hogy gondolkodtok. Próbáljátok meg a többi (okos, tájékozott, ügyes, mindenhez értő) poszter módszerét:

A gyártó rossz...
A kereskedő rossz...
Két láb rossz...
Gyurcsány rossz...

Láthatóan sokkal könnyebb az ő életük azzal, hogy helyettük gondolkodnak és csak a sabloszövegeket kell visszaböfögniük.

sankó panza 2014.11.22. 10:10:13

Patronboltban dolgozok 8 éve és simán lehet gyári hibás, ha nem volt trükközve a csomagolással akkor biztos.Ha trükközve volt, akkor pl 301-es színes patronnál szokták elkövetni azt a hibát, hogy túltöltik, nagyon kicsik a tartályok és könnyen túlszalad...Egyébként nem értem a főnököt,mellé teszi a tesztoldalt, ír hozzá egy hibajegyzőkönyvet és simán visszaküldi a nagykerbe, biztos hogy kicserélik neki...legalábbis nálam így szokott menni. A vásárlótól elnézést kérek és azonnal kicserélem a patront. (előfordult, hogy tényleg nagyon kellemetlen volt, mert anyóka utolsó pénzén vett az "onokának" patront és az bizony hibás volt...kicseréltem és adtam neki egy alkalomra szóló ingyenes patrontöltés kártyát...azóta is a vásárlóm) A főnöknem javaslom még , hogy tartson a boltban 6-7 klasszik tesztnyomtatót és akkor vitás helyzetekben is megbizonyosodhat a vélt vagy valós igazáról:)

igi1 2014.11.22. 10:40:57

@sankó panza: ne ficceljé nincs erre pííz meg miből :)

Látható h itt nem így gondolkodnak.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.11.22. 12:15:41

@sankó panza: Köszönöm, hogy normálisan működtök.

@Tia Nagy: Ha futárszolgálat vitte a vásárlónak a patront, akkor miért nincs neki nyugtája??? Sumák egy csapat vagytok ti, inkább hallgattál volna mélyen. Nem értem amúgy a fajtátokat, mert azért akitől ti veszitek a cuccot, jó eséllyel ki fogja nektek cserélni, ha meg nem, akkor meg aláíratod a vásárlóval, hogy akkor megy a független szakértőhöz és kapja a fizetési meghagyást, hogy perkálja az egész történetet. Ja, és valóban tőletek független, bejegyzett szakértőhöz.
Ha meg akitől veszed nem veszi vissza és a szakértő meg megszakérti, hogy tényleg szar, akkor meg megint csak nem te buksz, hanem aki nem vette tőletek vissza.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.11.22. 12:54:53

"Az egypéldányosat, a második eredetit, vagy az alig olvasható harmadikat, ami igazából a másodiknak a másodpéldánya." - itt elvesztettem a fonalat, tudna segíteni valaki?

igi1 2014.11.22. 15:35:16

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: itt mindenki bukik

A kereskedő azér mer - 1 v több vásárló a vevő meg azér mer nem udja használni a nyomtatót.

Az h sok a hülye és mindenkit elküldesz az ayjába ne. Kifizetődő

Azt mondtam én is h a hozzáállással és a gondolkodással van baj itt is ezért mindenkit kár er.

Csimpi csumpi 2014.11.23. 09:44:06

Kata megér egy patront...

Martinicske 2014.11.23. 18:15:37

@cenzuratroll bosszanto: Köszi!

Egyben búcsúzom is a törzsközönségtől, mert én ebben a blogban a büdös életben nem fogok többet hozzá szólni semmihez, de még olvasni sem fogom.

Teljesen egyértelmű, hogy itt nem számít semmit se az igazság, se a fizika, se a technológia, se a termékek, vagy a jogszabályok ismerete. Korrektség a beküldővel vagy a pellengérre állítottal.. ugyan már. Ezek a dolgok itt mind értéktelenek.

A lényeg hogy lehessen anyázni. A posztoló ahol éppen járt azt anyázza, Hilda ír hozzá valami semmitmondó élcelődő felvezetést és helyet ad az anyázásnak, a kommentelők meg nekiesnek a posztolónak, a vállalkozónak és egymásnak.

Igen ritkán van olyan hozzászólás amelyik értelmes tényt, javaslatot tartalmaz, ami hasznos lehetne másoknak is, biztos ami biztos lehülyézik azt is, vagy belekötnek, jön a következő poszt és kezdődik minden újra.

Biztos vagyok abban, hogy ennél színvonalasabban is el tudom tölteni azt az időt amit eddig ennek a blognak az olvasgatásával töltöttem.

Mindenkinek jó egészséget kívánok!
süti beállítások módosítása