Tékozló Homár

Banki költségek ott fenn a magasban, szevasztok! FRISSÜLT

2014.11.25. 14:59 | Homár Hilda | 42 komment
Ön figyeli a bankköltségek alakulását?
Jóhogy! Az ötödik bankomat koptatom.
Figyelek és sírok, de a macera miatt nem váltok.
Tojok rá. Úgyis népnyúzó az összes.
Poll Maker

Levélírónk, Andor láthatóan nem egy hebrencs fajta. Szerintem aki legalább a hatodik bekezdésig eljut, annak egyértelmú, hogy Andor valószínűleg egy kifli vásárlása előtt is ellenőriz, kiszámol, összehasonlít. Most képzeljük el bankügyekben! Na, ez a precíz ember is megjárta. Levelének legfőbb tanulsága, hogy így is, úgy is jön a pénzszivattyú, de aki tudatosan kezeli a pénzügyeket, legalább észreveszi ezt. Ön Andor vagy nem-Andor pénzügyekben?

Kedves Tékozló Homár blog!

Egy történetet szeretnék megosztani Önökkel, ami a „kedvenc” bankom (CIB Bank Zrt.) és köztem történt. Régóta fontolgattam, hogy bankot váltok a magas számlavezetési díj és egyéb költségek miatt, de idő hiányában és megtakarításaim mozgatásának magas költsége miatt eddig húzódott el a dolog.

Tavaly ősszel a bankkártyám egy felbontott borítékban érkezett a posta által jegyzőkönyvezett, „sajnos feldolgozás alatt a boríték megsérült” felirattal ellátott, átlátszó fóliával védett borítékban. Természetesen rögtön hívtam a bank ügyfélszolgálatát, a kártyát nem mertem aktiválni. A Bank biztosított arról, hogy új kártyát küldenek, teljesen ingyen. A hozzám legközelebbi fiókba kértem. Az ügyfélszolgálatos felvilágosított, hogy ez 2000 forintomba fog kerülni, a postai kiszállítás viszont ingyenes. Nem mertem kockáztatni. Közben a hölgy felvilágosított arról is, hogy a Master Card típusú kártyát csak egy évre tudják kiállítani, mert visszavonják, ezért a Visát javasolta helyette. Beleegyeztem, mint utólag kiderült, feleslegesen.

Eltelt egy kis idő. Hívom az ügyfélszolgálatot, milyen státuszban van a kártya, mert már túllépték a határidőt. A hölgy közölte, hogy egy hete a Sugár üzletközpontban levő fiókban van. Munka után irány a fiók. Kérdem, miért nem szóltak, amikor az ügyfélszolgálatos ezt ígérte, illetve az értesítés díja a 2000 forintban benne van. A válasz: pont ma szerettek volna. Gondoltam magamba persze, ez nagyon hihető, 18 óra körül.

Az alkalmazott segített aktiválni az új kártyát, gyorsan jöttek is a levonásról az sms-ek, kártya éves díja, átvételi díj. Átvettem kártyát és láttam, hogy csak egy évig érvényes. Rákérdeztem, ez most, hogy is van, a kolléganője direkt lebeszélt az általam preferált Master Card-ról és a Visa is csak egy évig érvényes? A hölgy hanyagul vállat vont, biztos valami csere lesz, ezért van ez. Kicsit mérgesen, de szó nélkül távoztam a fiókból.

November elsején ismét levonták a kártya éves díját és átvételi díjat a számlámról, illetve, az első évben ingyenes, utazásbiztosítás díját is. Immáron másodszor, ugyanarra a kártyára. Amikor reklamáltam, akkor sűrűn elnézést kértek, majd egy havi elbírálás után visszautalták a levont összeget, valamikor decemberben. 

A második eset idén nyáron történt. A bankszámlámhoz tartozó ingyenes virtuális internet bankkártya lejárt, persze ezt csak egy online tranzakció előtt vettem észre. Gyorsan hívom az ügyfélszolgálatot. A hölgy mondta, hogy már egy hónapja a fiókban van és arra vár, hogy átvegyem. Munka után ismét tiszteletem tettem a fiókban. Kérdem, miért nem hívtak- Az arrogáns válasz: nem volt időnk és különben is, én is érdeklődhetek a bankkártyám után. Ekkor felvilágosítottam, hogy a 2000 forintos átvételi díjban ez is benne van és a bank ezt vállalta, nem én találtam ki és remélem, hogy ez volt a utolsó eset, hogy ilyen stílusban beszéltek velem, mert ez a bank túl drága ahhoz, hogy ilyen hibákat elkövessen. Ekkor már a havi számlavezetési díj, az egyéb költségekkel 3-4000 forint közt mozgott.

A harmadik és egyben utolsó ügy verte ki a biztosítékot. véglegesen és elhatároztam, a legrövidebb időn belül bankot váltok. Október 31-e volt a VISA kártyám érvényességének utolsó napja. A bankfiók hívását hiába vártam. Én elvből nem hívtam őket. Véleményem szerint, ez a minimum azért a 2000 forintért, amit elkérnek a bankfiókos átvételért. Október 30-án két sms-t kaptam egyszerre a banktól. Általam ismeretlen összegek kerültek levonásra, egyszer 2258 forint és egyszer 6200.

Gyors kártya ellenőrzés, megnyugodtam, hogy nem vesztettem el. Tárcsáztam az ügyfeleseket. Kérdem, milyen összegek kerültek levonásra. A kisebb összeg az átvételi díja, a nagyobb pedig a kártya éves díja. Amit még át sem vettem.

Próbáltam higgadt maradni. Elmagyaráztam, hogy szerintem ez lopás, olyan szolgáltatásért vontak le a számlámról az engedélyem nélkül, amit nem vettem igénybe. Hozzáteszem, a bank hibájából, mert, immáron harmadszor sem értesítettek. Picit a hangom megemeltem, hogy mit képzelnek…stb, ekkorra már a hölgy picit visszavett a flegma, arrogáns hangnemből. Egy gyenge pillanatában azt is mondta, hogy jogába áll visszautalni az átvételi díjat, de a kártya éves díjáért panasszal kell élnem. Mondtam, hogy mind a két összeget vissza akarom kapni, és ezek után nincs szükségem a kártyára sem.  Panaszt tettem, és bejelentettem, hogy a számlán tárolt devizámat is fel szeretném venni készpénzben. Kértem egy legközelebbi időpontot. (A készpénz felvételt nem hirtelen felindulásból választottam, régóta fontolgattam a bankváltást, ezért előzőleg megvizsgáltam a kondíciókat és olcsóbbnak találtam, mint az utalást.)

Péntek reggel újabb sms értesítés 3490 forintról! Ismét ügyfélszolgálat. Kérdem, ez most mi. Közölték, hogy ez bizony a kártyához járó utasbiztosítás következő évi díja!  Ismét elmondtam, hogy véleményem szerint, ehhez nincs joguk, mivel nincs aktív kártyám, ezért biztosításra sem vagyok jogosult. Bediktáltam az iktatószámot, amit kaptam a panaszfelvételnél, és megkértem csapja hozzá a biztosítás összeget a visszaigényelendő összeghez, majd elköszöntem tőle. Közben megnyitottam az új számlákat a konkurens banknál.

Kedd reggel mentem felvenni az előre bejelentett devizamegtakarításom. Több mint 44 000 forintomba került. Picit sokalltam, mert nem ennyit számoltam ki. A munkahelyemre érve, leellenőriztem, hogy hol hibáztam. Hát sehol, pechem volt. A bank új, előző este még nem publikus kondíciós listája alapján az utalás olcsóbb lett volna, én az előző alapján választottam a készpénz felvételt. Ha nem kellett volna két munkanapot várnom a készpénz felvételre, akkor feleannyiból megúsztam volna.

Ráadásul, a kedves kasszás néni két szakadt 500 euróst becsempészett a kötegbe, amit a bank nem fogadott el befizetéskor. Emiatt nem tudtam befizetni 1000 eurót, ennek a felváltását vagy cseréjét nekem kell megoldanom. A forint alapú számlámról viszont ingyenesen át tudtam utalni a rajta levő összeget. A számlámon most kb 50 fillér van, plusz a banknál jogtalanul elvett, közel 12.000 forintom, amit használ egy ideig. Gondolom, kedvességükből és jóindulatukból kiindulva, ezt csak december 1-e után fogom megkapni, hogy le tudják még vonni a novemberi számlavezetési díjat. Egészségükre.


Tisztellettel:
H. Andor

UPDATE 11.26. 20:43

Kedves és némi magyarázattal is szolgáló levél jött a CIB Csoport kommunikációs részlegétől:

Sajnálattal olvastuk az oldalon Banki költségek ott fenn a magasban, szevasztok! címmel megjelent írásban Andor bankunkkal kapcsolatos tapasztalatait. Ezúton is szeretnénk elnézést kérni az okozott kellemetlenségekért, a kártya átvételével kapcsolatos értesítés több alkalommal történt elmaradásáért, illetve az egyedi hibából adódóan hibásan levonásra került összegekért - melyeket utólag megtérítettünk. Andor tapasztalatai fontos visszajelzést jelentenek számunkra, arra fogunk törekedni, hogy a jövőben hasonló esetek ne forduljanak elő. 

Abban az esetben, ha egy bankkártya lejár, bankunk a kártyát automatikusan megújítja. Ha az ügyfél nem kívánja bankkártyáját megújítani, az üzletszabályzatban foglaltak szerint a lejárat előtt 60 nappal szükséges ezt bankunknak jeleznie, hiszen az új kártyával kapcsolatos folyamatok (pl. a kártya gyártása) 1,5 hónappal a lejárat előtt megkezdődnek. A bankkártyához tartozó utasbiztosítás folyamatos, így évről évre megújul – pont azért, hogy az ügyfeleknek ne legyen ezzel külön teendője – így, amennyiben nem mondja le az ügyfél, az éves díj is automatikusan, évente terhelődik. Ebből következik, hogy a még át nem vett kártyának is van éves díja, illetve ha utasbiztosítás kapcsolódik hozzá, az évente, a biztosítás lejáratakor terhelődik.

Üdvözlettel:

CIB Csoport Kommunikáció

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.11.25. 15:08:26

Minden bank ugyan ezt csinálja.
Nekem OTP akarta kifizettetni a következő kártya díjat amikor felmondtam a számlát. Azt mondták, hogy már legyártották. Mondtam hogy az engem nem érdekel.

Antalbaba 2014.11.25. 15:09:11

Most bankoltam, esély sincs a költségek kiszámítására;-( Monnnyanak le!!!

Der Sün!! 2014.11.25. 15:10:53

Svejci bankba köll tenni a pénzt, ott ingyenes a számlavezetés!4!

AtiSnatch 2014.11.25. 15:21:45

Korrekt poszt toló. Ez lesz a várható menetrend? Heti egyszer normális poszt?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.11.25. 15:23:34

Nem ehhez a poszthoz, de szigorúan Homár:
régi barátunk, az esztergomi kuponhotel (penészes szoba, szar kaja, bunkó személyzet,stb... Megvan mindenkinek?) újra hallatott magáról.

index.hu/belfold/2014/11/25/hazajottek_a_wellnessbol_aztan_a_ferfi_meghalt/

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.11.25. 15:33:29

Ja, és hogy ontopik is legyek: A Citinél az ingyenes csomag olyan, hogy tényleg ingyenes. Nincs számlavezetési díj, nincs átutalási költség, nincs tranzakciós illeték, elvileg és gyakorlatilag is nullás a számla. Erre a piszkok nem kivonulnak? :-(

Atörökk 2014.11.25. 16:07:51

Hát... Andor posztyát olvasva nem volnák most a CIB bank helyében.

Der Sün!! 2014.11.25. 16:44:12

@Csokis:
Na ezér tart itt a zország!44!!

Dezsike 2014.11.25. 17:47:41

Én kb 2 éve hagytam ott a CIB bankot. Devizaszámlám volt náluk, mert Németországból rendszeresen kapok eurót. Szerettem volna ezt készpénzben felvenni egy külföldi utazás miatt, így a Deák téren lévő eurós OTP automatát válaszottam, mert az idegen ATM felvétel olcsóbb, mint a pénztárból. Na igen, de ezek KÜLFÖLDI ATM használati díjat emeltek le az idegen helyett... Itt lett belőlük elegem. Jelenlegi bankom külföldi partnereinél bankon belüli áron vehetek fel készpénzt. Sajnos azóta ők is elkezdték feltornászni az árakat, így azon gondolkozom, hogy inkább egy osztrák bankban nyitok számlát, a kártyás vásárlás ingyenes vele itthon is.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.11.25. 18:45:58

PCB = Párna Ciha Bank!
Tök ingyenes. ...nem hízik véremen, a zsizsik!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.25. 19:03:03

Sperma Bank Bélájim, az segít a bajon!!!4

Paeonia 2014.11.25. 19:08:34

Kérdezném a posztolótól, hogy hogy értette azt, hogy "nem volt publikus" az új kondíciós lista?
Ez szerintem nem lehetséges, a honlapon (is) jóval a változás előtt elérhetővé kell tennie minden banknak az új kondíciókat, pontos dátummal.

(A cibet egyébként már én is otthagytam, tök jó pl. a Magnetbank jelenleg.)

gelsystem 2014.11.25. 19:21:32

azé vagymuk, hoty a rencert eltarcsukk.....
.
.
az összes banknak tarajos sülcsalád rektálisan kifele nyitott napernyővel

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.25. 19:29:16

@gelsystem:
Itt szeretném megjegyezni, hogy a tarajos sül és a sün nem tartozik egy állatfajba.

igi1 2014.11.25. 19:40:02

Emelkednek a banki kőccségek!?

menjé, dugjál egy jót poszter ennek örömére

Aureliano Buendía 2014.11.25. 19:40:57

@Paeonia: minden bankszámlakivonaton ott van (mert sűrűn változik) a kb. két hónap múlva esedékes kondíciós díjakról szóló tájékoztató. Mivel kötelező előre meghirdetni, és ha nem tetszik x-ig fel lehet mondani a számlát.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.25. 20:04:11

@igi1:
Téged má lekezelt a törökk, vagy vetté elemet?

igi1 2014.11.25. 20:38:21

@dr. phil. Sün‼ ツ: kezdek lemerülni ettől a házasságosditól teljesen, úgyhogy ha a törökk akar még italkiszolgálót, akkor hamarost lépnie kéne.

Mindenhol ez a sok rinya ömlik. Pedig mindig van megoldás mindenre, csak akarni kell!

psv02 2014.11.25. 20:42:01

A saját tapasztalatom alapján még várható, hogy kb két hónap múlva felhívnak, hogy van egy jó ajánlatuk, miért nem mész vissza:-))))Én majdnem kinevettem szegény telefonos értékesítőt...

SadRedBucket 2014.11.25. 21:09:42

Az meg milyen mar, hogy a masik bank nem fogadta el az 500-ast?! Cseberbul-vederbe, figyeld majd ki. (asszem az konkretan torvenysertes)

DocBulywood 2014.11.25. 21:17:48

1. Milyen számlacsomagod van? Ez nem derült ki. Online v. Classic?

2. "A hozzám legközelebbi fiókba kértem. Az ügyfélszolgálatos felvilágosított, hogy ez 2000 forintomba fog kerülni, a postai kiszállítás viszont ingyenes. Nem mertem kockáztatni."

Kondíciós listát tessék olvasgatni:
www.cib.hu/maganszemelyek/kondiciok/szamla_ebank/index

A kártyákhoz - remélem azt találtam meg, amiről szóltál:

www.cib.hu/system/fileserver?file=/Kondilistak/01_lakossagi/bankkartya_141017_1003.pdf&type=related

Itt világosan le van írva, h MC nem igényelhető és már mióta nem - kivéve az MC Gold, de ott meg levesznek egy Deákkal éves szinten.

Vagyis a kártyakibocsátónak is tejel a bank, kár őket Sidney.

Aztán ott van az ötödik oldalon, h a bankkártya átvétele fiókban: 2258Ft. (Jé, spóroltál 258Ft-ot, ollé!) Viszont ezért a pénzért tényleg felhívhatnának, h tisztelt uram, xyz vagyok a kedvenc bankjából és azt szeretném közölni önnel, h az igényelt bankkártyáját átveheti nálunk a mai naptól abc címen.

Sajnos fémkupak-jogszabályok helyett pitschán kéne rúgni a bankokat, h fiókos átvétel esetén ugyan próbáljanak már telón-mail-ben (már ha megadta az üf) kontaktálni az üf-fel.

A 8-dik oldalon a nem forint kp felvételi díjak. Jé, ha kimész külföldre - pl Egyiptom -, akkor ingyen vehetsz fel kp-t.

Ne a bankot szidd a tranyó illetékért, hanem azt a népnyúzót, aki kitalálta.

A kp felvételt meg felejtsd már el! Jaj de jó, szorongathatod a kezedben a tenyérbe tüsszentett takonycseppekkel átitatott TBC gyanús bankjegyeket, ahelyett, h átutaltad volna az új bankodhoz. És még azon sem kellett volna aggódnod, h kirabolnak.

Tessék havonta egyszer megnézni a kondíciós listát, kiírni egy xls-be és már össze is tudod hasonlítani, vajh' most mivel próbálják elsíbolni arcod verítékével keresett kenyered.

(A jó szándék vezérelt, ne sértődj meg!)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.11.25. 21:33:30

SPAM
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/883242135042119/?type=1&notif_t=like

Banki költségek? Valójában ha átlagosan hasznélod a számlád, akkor kb. a pénzfelvét összege ami kicsit agybasz,de az mondjuk tényleg a bankok sara; ld. nyugatabbra, ott ilyen nincs.

Paeonia 2014.11.25. 21:33:39

@Aureliano Buendía: hát pontosan ezt mondom én is. A posztoló nem írhat olyat, hogy nem tudott a kondíciós lista hirtelen változásáról, mert ilyen nincs.

2014.11.25. 21:37:11

a bank köteles az érvénybe lépés előtt 30 nappal publikálni az új kondíciós listáit. Ha ezt nem tették meg, akkor lehet reklamálni. De mivel szinte biztos hogy megtették, ezért valószínűleg a poszter összes többi panasza is ennyire valós...

GatyaPityu 2014.11.25. 22:12:19

Engem a számlazárás után hívogattak, hogy miért döntöttem így, és hogy igényt tartok-e rá, hogy a jövőben megkeressenek kedvező ajánlatokkal, hátha esetleg újra ügyfelek között tudhatnának.
De legalább könnyen és zökkenőmentesen ment a szla. zárás. Egy éve, tavaly nov.-ben hagytam ott őket.

Dilidodo 2014.11.25. 22:35:30

Ich Bin Posztoló vagy Partizán már nem is tudom :)

Szóval Kedves Doc,

Online Számla csomag volt,

cib.hu/maganszemelyek/kondiciok/szamla_ebank/index

Nov 4.-én vettem fel a devizát, a költségeket előtte számoltam ki akkor a kp felvétel olcsóbb lett volt mint az utalás (októberi fizetésem előtt), előző este ránéztem honlapra, de nem vettem észre hogy másnap új kondíciós lista lesz érvényben (persze elnézhetem tévedhetek én is)

Forintot utaltam internet bankon keresztül mert az ingyenes online számlacsomagnál

Kártya felvétel díja 2000 forint volt több mint egy éve, a posztban meg is írtam hogy több mint egy éves történet. (Viszont a levonásnál írtam 2258 és 6200 ft vontak le okt. 30-án és 3490 másnap reggel biztosítási díjként)

Hja és már tavaly sem kaptam MC-t ezt is írtam

2010ben nyítottam a számla csomagot, akkor kedvező volt, de hogy egyetlen papír alapú banki kivonatott nem kaptam azóta az tény.

Ma végre lezáródott az ügyem a 12.000 forintból vissza kaptam egyszer 2258 és 5758 forintott (idő arányosan ami kártya éves díjából maradt. Szóval mintha használtam volna kártyát az elmúlt hónapban...miközben ott volt a bankban és nem is volt aktív) Az utas biztosítást viszont nem hajlandó megtéríteni...

Hja és Kedves HHilda nem nézzem soha kifli árát, ennek több oka van :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.11.26. 06:26:55

@Dilidodo: Kevéssé érthető komment. Kicsit összefüggőbben fogalmazni, egybeírás-különírás, vesszők?

DocBulywood 2014.11.26. 06:46:34

@Dilidodo:

Köszönöm. Így több az információ, már másképpen lehet tanácsot/bírálatot mondani.

Sajnos a kártyadíjat teljes egészében NEM lehet visszakapni, hiába nem használtad. A kártyatársasággal nem egyezkedik a bank ilyen esetben, hanem időarányos visszatérítést kapsz.

"Tavaly ősszel..." ott a pont, mea culpa!

Viszont rosszul tetted, h csak az elektronikus számlát választottad! Nézd meg a mostani bankodnál mi a helyzet.

Hitelt kellett felvennem és nem találtam az egyik kivonatomat - egy másik banktól vettem fel hitelt, ez a másik bank kérte.

Mondom, ott az orruk előtt kinyomtatom! Azt nem lehet, ha nincs meg a postán küldött kivonat - ami detto ugyan az, mint amit a Netbankból nyomtatok ki -, akkor kérjek egyet egy CIB fiókból. Nos a CIB fiókban detto ugyan azt a kivonatot nyomtatták ki, mint én a Netbankból.

Poén: hiába kértem, ne nyomtassa, a Kapiti-ből is ugyan azok az adatok jönnek ki, csak tegyen rá pöcsétet meg vésse alá.

Nem lehet. Kinyomtatta - ugyan azt... :-) -, bélyegző, aláírás és legomboltak érte ~1100Ft-ot - benne volt a kondilistában. :-(

Pl az FHB-nál ez ingyenes: bemész, megkéred, h x. havi kivonatodat nyomtassa ki és pecsételje le... egy filléredbe sem kerül.

SadRedBucket 2014.11.26. 08:07:27

A kp felvetel azert is jo, foleg kulfoldi penzben, mert egy bizonyos osszeg felett (kulonosen uj szamla eseteben) szinte automatikusan felnyomnak a NAVnak aztan lehet magyarazkodni....

joska61 2014.11.26. 09:58:05

@Der Sün!!: Csak macera kijárkálni svájcba betenni sutyiban az itthon lopott pénzt. Vitya is megmondhassa.

VT Man 2014.11.26. 10:41:35

@Paeonia:
"(A cibet egyébként már én is otthagytam, tök jó pl. a Magnetbank jelenleg.) "

+1

A MagNet kicsit bank, kevés fiókkal, de ha ezzel együtt tudsz élni, jók a kondíciók.

PannonBoy 2014.11.26. 18:39:04

A CIB-nél nekem is volt számlám, de a megújulásukat követően nem voltam velük elégedett. Sok náluk a flegma, arrogáns ügyintéző. Nehogy már az ügyfél legyen teher.

DocBulywood 2014.11.26. 19:15:32

@VT Man:

"...jók a kondíciók. "

Nagyon jók:

Netbankon
100 000 Ft/tételig Általános számlacsomagban: 0,45% és 230 Ft
A számládon lévő pénzre 0% kamat van.

Vagyis van 10 utalásod, utalásonként 230Ft, az annyi mint 2300Ft - ez buláj eddig! -, illetve még 0,45% / tétel. Nos, ha 99.999Ft-ot utaltál összesen, akkor az még 450Ft

Összesen 2750Ft / hó 100eFt-ig. Az Illetéktelen számlacsomagot már nem lehet kérni...

Havi postai kivonat: 150Ft

Így összesen havi 2900Ft. Ez buli!

Nekem most a CIB-nél Onlány számlacsomagom van:
- átutalás bankon belül/kívül 0Ft, netbankon, házibankon keresztül - de szar...
- havi számlavezetési díj 348Ft - mert jön rá 50eFt+

Tényleg aljas... és mennyivel szarabb, mint a Magnet...

vape 2014.11.27. 10:15:03

Nekem is Online csomagom van a CIB-nél. Nem tudom, mit csinált a posztoló, ha ezzel a csomaggal havi 3-4e Ft-nyi költséget csinált magának.
Nekem a kedvezményes havi számlavezetési díjon kívül van egy éves kártyadíj és ennyi. Havi szinten így a költség kb. 8-900 Ft. Pedig utalok, csoportos beszedés van, kártyás vásárlás, kp. felvétel és internetkártya is.

Az meg nettó hülyeség, hogy nem tudott egy kondíciós lista változásról. Azt a bank 2 hónappal a hatályba lépés előtt köteles közzétenni, és meg is teszi.

Tehát a fenti kálvária kialakulásában a posztolónak is erősen része volt. Lehet, hogy nézte ő a kondíciós listá(ka)t, de értelmeznie nem sikerült teljes egészében.

Dilidodo 2014.11.27. 11:13:49

@vape: pffff

Szerintem neked még 2+2 sem jönne össze, vagy pedig egy fizetett posztoló vagy :)

Októberben mikor már alig használtam a számlám szinte csak készpénzt költöttem extra 1600 forint plusz költség jött össze a 769ft számla vezetési díjra(mobil figyelő, sms-ek stb) . Úgy hogy ne nagyon magyarázz itt nekem kérlek és legfőképp ne szórd a butaságaid

Listázd már le a havi számlatörténeted egy hónapra és majd meglepődsz, mert úgy látom azt még nem teted...

vape 2014.11.27. 14:22:22

@Dilidodo:
Tény, kb. 13 éves vagyok CIB ügyfél. És kezdettől fogva használom a netbankjukat is. Tehát az elmúlt 13 évben folyamatosan szemmel tartottam a számlámon a pénzmozgásokat. Hidd el, tudom, milyen díjakat vonnak le és milyen címen.

Mint írtam, kedvezményes számlavezetési díjat vonnak le. Nézd meg az általad annyiszor átnézett kondíciós listában, mit is jelent az pontosan. És nem kérek sms-eket a számlaforgalmamról és a kártyás vásárlásokról. Ha te ezeket a szolgáltatásokat kéred, ne csodálkozz, hogy sokat fogsz fizetni a banknak. Ezeket máshol sem adják ingyen. Ezt meg például onnan is tudom, hogy más banknál is van számlám.

Tehát a lényeg: értelmezd is a leírtakat, ne csak olvasd.

Dilidodo 2014.11.27. 14:32:57

@vape: Szóval 13 éves vagy és 13 éve vagy CIB ügyfél ?? :) MOst már minden világos

köszönöm Okoska mindent értek!!!

ahanem01 2015.01.08. 14:03:23

Remélem ezt is olvasod (CIB Csoport Kommunikáció)! Mocskos csalók vagytok mind egy szálig!