Nem kell aggódni, tényleg mindenki megőrült az évszaknak megfelelően. Indokolatlanul súlyos harmadfokú ügyfélszívatást szenvedett naiv tömegközlekedő, akinek a Keleti helyett Kelenföldre térítették el a vonatát, és emiatt nem tudta felhasználni a jegyét. Szisztematikus pszichológiai hadviseléssel a kollégák hisztérikus rohamot idéztek elő a páciensben, aki a túl sokadik sorbanállás után jegyét hátrahagyva menekült a kártérítés elől:
Történ vala, hogy hétfőn, azaz április 14-én szerettem volna Rákoskertről a Keleti pályaudvarra utazni a reggel 7:03-as vonattal dolgozni, ahogy azt teszem hosszú ideje szinte minden munkanap. Időben meg is érkeztem az állomásra, ahol jegypénztár nem üzemel, személyzet sincs, csupán egy jegykiadó automata. Itt meg is vásároltam a jegyemet bankkártyával (később még előkerül) gond nélkül Rákoskert-Keleti, majd Keleti-Rákoskert viszonylatban. Erre mindig nagyon ügyelek, mivel már egyszer figyelmeztetett egy kalauz, mikor véletlenül Rákoscsabára vettem jegyet, hogy most ő ezért megbüntethetne, mert ugyan tök mindegy, hogy Csabára vagy Kertre utazik az ember (ugyan annyi km), de az új rendszerben már csak onnan és oda szól a jegy, ami rá van írva! De rendes volt, nem büntetett meg, csak megkért, hogy legközelebb figyeljek oda jobban. Na, én azóta odafigyelek.
Visszatérve az eredeti történethez, megveszem a jegyet, majd a hangosbemondó megszólal a maga sajátosan recsegő és érthetetlen hangján, hogy idézem: “krhrhrh rhrhrhrh a közlekedő krhrhrrhlrhr vonat kkrhkrhkr Kelenföldig khrhrlrh megértésüket köszönkhrhrhr”