Tékozló Homár

A nem-életszerű szervizelés fogalmának bevezetése még idén

2014.12.31. 14:12 | Homár Hilda | 55 komment

sanotechnik.jpg

Brilliáns érveléssel odázta el a minden bizonnyal garanciális javítást a cég: Hónapok alatt repedt meg a fürdőkabin? Akkor mért várja, hogy egyből kimenjünk megjavítani? Tusé. 

És Buék.

Tisztelt Homár!

Vásároltunk, közel 10 hónapja egy Sanotechnik által forgalmazott saját márkás zuhanykabint, melynek zuhanytálcája elrepedt, így használat során folyik a víz belőle. Így használata nehézkés, ráadásul utána áll a víz a fűrdőszobában is, tehát meggondolandó.
Hibát bejelentettem 2014.12.07-én, melyre azt a választ kaptam, hogy majd jövőre valamikor január végén tudják csak megjavítani. De a legszebb a válaszban: ,,Tekintve, hogy a jelenlegi hiba nem egyik napról a másikra történt, hanem egy folyamat végeredménye, így nem tartjuk életszerűnek az azonnali szervizelés követelését az Ön részéről.” - írják.
 
Vigyázzanak ezzel a céggel, nem hiszem hogy jó választás az ő terméküket választani!

KRESZ-es poszt táblákkal és fizikával

2014.12.31. 09:29 | Homár Hilda | 136 komment

kresz-tablak.jpg

KRESZ meg rendőr ügyben nem igazán illetékes a Homár, de ezzel is mindenki úgy van, mint a focival meg a pörköltfőzéssel, úgyhogy kivételesen hajrá.

A segítségeteket szeretném kérni, kissé lemaradtam az egyedfejlődésben, ami a törvénykezést illeti. Én még ott tartok, hogy az Ikea pincéjéből felhordták a retró bútorokat, hogy kiállítsák az alaptörvényt, amit azóta számtalanszor átírtak, Smidt Pál pedig a helyesírást ellenőrizte. Mit tudtok arról, hogy O.V. a fizika törvényeit is átírhatta?

Olvasson tovább!

Pellengér: Likewebshop.hu

2014.12.30. 15:24 | Homár Hilda | 94 komment

screenshot_2014-12-29_14_05_40.png

A pellengérre állított webshop úgy tűnik a karácsonyi őrületre gyúrt, mert már nem működik, de sorstársaknak esetleg hasznos lesz a posztban említett, azóta 158 fősre hízott FB-csoport.

Tisztelt Homár Blog!

Egy nagyon fontos üggyel fordulok Önökhöz. Van egy "Webshop" amely előszeretettel lopja meg a vásárlókat. Vaterán keresztül is elérhető, ugyanakkor van egy "létező" webshop oldaluk ahonnan lehet rendelni mindenféle elektronikai cuccoktól kezdve akármit. A cím: likewebshop.hu.  Muszáj sürgősen cselekedni, és leállítani az oldal működését és elkapni a csalót, nehogy mégtöbb ember pórul járjon, és mégtöbbeknek elrontsa a karácsonyát!!!

Olvasson tovább!

Tényleg ennyire kell az a lézerradar-detektor?

2014.12.30. 12:24 | Homár Hilda | 76 komment

screenshot_2014-12-29_13_46_01.png

A Homárra kerülésre váró panaszleveleket nézve hosszú lesz a karácsonyi szériában rosszul teljesítő webshopok listája, de hasznos. A tanulságokat mindenki vonja le maga. Rögtön itt a konkrétan 11 féle terméket árusító Szuperstore.com, ami már azt sem tudja eldönteni, hogy szuper vagy super ez a store. 15-20 napos szállítási határidő? Lorem ipsum bemutatkozásként? Csak emelt díjas telefonos kontakt? Tényleg ennyire kell az a lézerradar-detektor meg a mikrózható papucs?

Kedves Homárblog olvasók!

Szeretném megosztani "élményeimet" a szuperstore.com magyar nyelven üzemelő webáruházban történt vásárlásom során megtapasztalt tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat (szimpla csalás) miatt.

Néhány napja vásároltam az oldalon és a vásárolt termékeket (26,880 Ft értékben) a weboldalukra bekötött PayPal segítségével fizettem ki. A PayPal tranzakció sikeresen begtörtént azonban a webáruháztól sosem kaptam visszaigazoló email-t. Azt gondoltam, hogy biztosan valami technikai probléma lesz és megpróbáltam a webshop-al felvenni a kapcsolatot és itt kezdődtek a problémák.

Olvasson tovább!

Valami nem smakkol a Media Markt webshopnál FRISSÜLT

2014.12.30. 10:16 | Homár Hilda | 43 komment

screenshot_2014-12-30_09_35_11.png

Éjjel két Media Markt webshopos levelet is kaptunk, amik alapján valószínűleg a technikai support jelenleg is fejvesztve próbálja kiűzni a szellemet a gépből, hogy a MM visszatérjen olyan a kereskedelemben hagyományos megoldásokhoz, minthogy az ár az az összeg, amiért odadják a cuccot, az akció meg nem azt jelenti, hogy ugyanannyiért vagy drágábban, hanem épp, hogy olcsóbban adnak valamit. 

Tisztelt homár, azt hiszem az alábbi levél megéri a dicső mediamarkt reklámot.

Tisztelt Ügyfelünk !

Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy az Ön által kiválasztott Acer Aspire E5-571 notebook egy felmerült technikai probléma miatt nem megfelelő áron (129 999 Ft) szerepelt weboldalunkon, ezért megrendelését jelen kondíciókkal sajnos nem áll módunkban teljesíteni.

Olvasson tovább!

Amikor a szerviz megrendeli a "valami"-t

2014.12.30. 09:29 | Homár Hilda | 46 komment

1919-dishwashing-machine.jpg

Az mennyire biztató már, ha egy hivatalos szerviz a sokadik levél után kicsit bizonytalanul, de megrendel "valamit". A megrendelővel együtt kíváncsian várjuk, hogy mi lesz az. Kár, hogy még ötöt kell aludni hozzá.

(A csodálatos 1919-es mosogatógépet bemutató rajz innen származik. )

MIHI márkaszervíz - "hozzáértés és korrektség" felsőfokon

Tisztelt Homár Olvasók!

Igazán béketűrő és türelmes ember vagyok, de ezt a sztorit muszáj megosztanom erről a "nagymenő" szervizről.

Olvasson tovább!

No sör, No foci, No pasi - No buli

2014.12.29. 13:43 | Homár Hilda | 68 komment

a675aa583f176613586d3e475790bb88_large_1_.jpg

Nagyon beütött a szabadulós játék biznisz az utóbbi években, így nem csoda, hogy a piacot lassan túlnövő kínálatban egyre specifikusabb mutánsok próbálnak helyet szorítani maguknak. Nyilván így született a kifejezetten nőkre szabott csajos szadulós ötlete is. Ami remek irány egyébként, gondoljunk csak a könnyes-visítós lánybúcsúk soha ki nem fogyó célközönségére. Az ötlet mellett azonban úgy látszik csak a panaszkezelés sikerült jól a csapatnak. 

(A karácsony elmúltával a törzset szolgálatilag megkérem, hogy az önfeledt csetelést innentől az oldalboxban folytassa.)

Szia Homár,

Az alábbi sztorim van:

Barátnőimmel az alábbi kupont vásároltuk: Csajos buli! Az első és egyetlen Csajos szabadulós játék! 

Miután borzasztó volt az egész, egy levelet írtam nekik:

Tisztelt Cím!

Szeretném jelezni, hogy mi most szombaton voltunk a csajos kijutós játékukon és egyszerűen minősíthetetlen volt! Hihetetlen, hogy ezért elkérnek 1.300 Ft-ot személyenként! Sem izgalmas, sem nehéz nem volt, ráadásul egy ketrecben voltunk végig, még csak külön szoba sem volt! (nem hogy több szoba) Az időpontot is hónapokra előre lefoglaltuk, aztán pár nappal az esemény előtt rakják későbbre, egy Isten háta mögötti helyre. Az ott felhasznált eszközöket és terültet figyelembe véve valahol a belvárosban is lehetett volna a játék.

Hogy miért csajos ez a kijutós játék szintén nem világos. Azért mert körömlakkra voltak írva a betűk?!

Néhány anagramma, egy logikai feladat és egy versírás volt az egész játék (papíron és tollon kívül mást nem igazán kellett használni), véleményem szerint 1.300 Ft-ba az egész költségük nem került, nemhogy személyenként kérnek el ennyit (7 személyt fizettünk ki, azaz 9.100 Ft-ot). Más helyeken sokkal hosszabb és színvonalasabb játékért fele ennyit kérnek el!

Az lenne tisztességes Önöktől ha legalább az összeg felét visszakapnánk!

Várom válaszukat.

Üdvözlettel:

 

Erre jött a válasz:

Kedves Noémi!

Köszönjük az építő kritikát, sokat tanultunk belőle. Úgy döntöttünk, 5.000 Ft-ot visszautalunk, kérjük adja meg a bankszámlaszámot ahová kéri.

 

Totális kudarc a Tesco telefon+BeeCalls próbálkozás

2014.12.29. 08:21 | Homár Hilda | 32 komment

 op3n_dott_logo.jpg

Kulcsok a sztorihoz:  az Open Dott a Tesco saját márkás telefonjait és tableteit takarja, a VOIP internetes telefont jelent, a sztori egy pontján felbukkanó BeeCalls meg az a cég, amelyiknek ezt szolgáltatnia kéne, de nem, miközben a nekik küldött panaszlevelek visszapattannak, tényleg. 

Tisztelt Tékozló Homár!

Elkövettem azt a hibát hogy vásároltam egy Tesco saját márkás mobilt és megpróbáltam a op3ndott.pl oldalon hirdetett integrált VOIP hanghívás szolgáltatást.

A 3000Ft feltöltés még sikeres volt, de azóta sem belépni sem telefonálni nem tudunk... ez volt egy hete.

Olvasson tovább!