Ricsi a postaláda előtt 150 centiméterre találta meg az esőben nagymamája tévéújságját, és rögtön le is filmezte:
Egy Budapest-közeli kisvárosból írok, lényegében teljesen mindegy, hogy honnan, mivel úgy gondolom, hogy nem csak nálunk van probléma a Magyar Postával. Az már rendszeres és sajnos megszokott is, hogy a napilapok délután érkeznek meg, gyakran a szomszédhoz bedobva vagy összecserélve. Először vicces is, hogy a Népszava előfizető Magyar Nemzetet, a Magyar Nemzet előfizető pedig Népszavát kap, de sokadszorra már inkább bosszantó. Az is rendkívül idegesítő, hogy a napilapok szét vannak szakadva itt-ott, de arra legalább már kaptam magyarázatot: összegumizza az újságokat, és ahogy kihúzza, az sajnos szakad. De ne is törődjek vele, általában csak a teteje szakad el, oda meg nincs írva semmi. Testvéremmel egymás közelében lakunk, rendszeresen kapjuk egymás leveleit, számláit.
Olvasson tovább!
Katell váratlanul találkozott a MetLife termékeivel: addig nem kapták meg a fogászati leleteiket, amíg végig nem hallgatták a kihagyhatatlan üzleti ajánlatot.
Sok éve járok Székesfehérvárra fogászati panorámaröntgenre a kórház melletti egyik magáncéghez. Mindig gyors, precíz, pöpec volt a kiszolgálás, se bejelentkezni, sem órákat várni soha nem kellett. Most azonban nagyon furcsa dolog történt velünk. Odaértem az egyik családtagommal, egy hölgy beinvitált mindkettőnket, pedig nekem nem is volt szükségem röntgenre. Már ez is furcsa volt önmagában, de mindegy, bementünk. Az első kérdése az volt, hogy Miben tartjuk a megtakarításainkat?
Olvasson tovább!
Újabb fejleményekről értesültünk az Orangeways tájáról Józseftől. A jelek szerint már rendelkeznek éjfélkor is indítható autószerelőcsapattal, akik össze tudták foltozták a buszukat. Csehországban viszont lekapcsolták őket a rendőrök, mert bizonyos dokumentumok nem stimmeltek. Hazaút opcionálisan.
2014.02.14-én Budapestről Berlinbe terveztem utazni, de mivel nem volt már Studentagency-nél és Eurolines-nál szabad hely, így (akkor még nem tudtam) ezt az érdekes céget kellett választanom. Persze a weboldalukon egy szót sem írnak arról, hogy milyen lehetetlen körülmények között viszik az utasokat.
Olvasson tovább!
"Üdvözlöm, boldog születésnapot, tartozása miatt hamarosan jövedelem letiltást fogunk kezdeményezni." - kapta az arcába Gyöngyi az információt, miután 2 hónappal korábban megpróbálta devizahitelét egy másik devizahitellel kiváltani a Raifeisennél:
„Tisztelt Rafinált Bank! Ezúton kívánok panasszal élni az Újrakezdő hitelemmel kapcsolatos ügyintézés miatt. Tavalyi év decemberében felvettem a kapcsolatot a Hitelátalakítási Csoporttal telefonon, mert a svájci frank alapú személyi kölcsönömhöz kapott 1 éves, csökkentett törlesztőrészletes fizetési könnyítés lejáróban volt. Tájékoztattak, hogy amennyiben nem kaphatok újabb könnyített időszakot, a törlesztő részletem több mint a duplájára fog megnőni. Amennyiben megítélik nekem a hosszabbítást, annak lejárta után az utolsó fél évben ez az összeg több mint 170 ezer ft lenne havonta.
A kolléganővel kerestük a megoldást, ő precízen ismertette velem a lehetőségeimet, bár arra, hogy mindezt átgondoljam, megbeszéljem a férjemmel és összeszedjem az összes iratunk adatait, amit utána be kellett diktálni telefonon, kb. 15 percet kaptam. Ez a történtek tükrében elég vicces, nevetnék is, ha nem rólam lenne szó.
Olvasson tovább!