Tékozló Homár

Csomagszám nélküli követéssel próbálkozik a Mall.hu

2015.01.06. 15:17 | Homár Hilda | 66 komment

hulk.png

A Mall.hu fura csomagkövetési rendszeréről volt már szó, ezúttal Gábor nyüstöli őket egy gyerekülés miatt. Levelét mintha egy bencéseknél nevelkedett Hulk írta volna. Reméljük ma megjött a cucc és megúszta agyvérzés nélkül ezt a vásárlást. 

T. mall.hu!

A mai napon sem sikerült információt kapnom a telefonos ügyfélszolgálatukon a megrendelt és előre utalással kifizetett gyereküléssel kapcsolatban. Kérem, hogy erre az e-mailre a cég egy vezetője válaszoljon, mert számomra úgy tűnik, hogy az ügyfélszolgálatuk nem képes hatékonyan tájékoztatni, sem a problémás eseteket kezelni. Meggyőződésem, hogy számukra csak az új ügyfél (megrendelés) a fontos, a már kifizetett csomagok (az ügyfél részéről a megelőlegezett bizalom) nem számít. Gyanítom ez valamiféle jutalékos rendszernek az átka lehet.

Hogy a problémámat mindenki megértse íme a történet:

December 7 (vasárnap): Leadtam a megrendelésem a mall.hu-n. Az oldalon választható lehetőségek közül az "előre utalást választottam". A visszaigazoló e-mailben azt írták "A szállítmányozónak való átadás előrelátható időpontja: 08.12.2014".

December 8 (hétfő): Az előző napon beállított banki átutalás elment. Részemről a termék ki lett fizetve. A bizalom meg lett előlegezve. (Hatalmas hiba volt!!!)

December 9 (kedd): Az ügyfélszolgálaton e-mailben rákérdeztem, hogy miért nem reagált már a mall.hu a befizetésemre. Vártam volna egy visszaigazolást a befizetésről és a csomag átadásáról a szállítmányozónak.

December 10 (szerda): Választ kaptam az ügyfélszolgálatukról e-mailben : "Hamarosan átadjuk a terméket a futárszolgálat részére! Szíves türelmét".

December 14 (vasárnap): E-mailben jeleztem az ügyfélszolgálatuk felé, hogy még mindig semmi hír a szállításról. (Ez az e-mail válasz nélkül maradt!)

December 16 (kedd): E-mailen visszaigazolták, hogy megkapták a befizetésemet. (Ez több mint 1 hétig tartott!)

December 17 (szerda): Telefonos ügyfélszolgálatukon érdeklődtem, hogy karácsony előtt még megoldható-e a kiszállítás? Azt a választ kaptam, hogy a csomag át lett adva a DPD-nek december 16-án. Én jeleztem már ekkor telefonon, hogy semmilyen visszaigazolást sem kaptam (se e-mail, se sms).

December 19 (péntek): Telefonos ügyfélszolgálatukon jeleztem, hogy nem kaptam meg a csomagot és szeretném tudni a kiszállítás dátumát. A hölgy azt mondta, hogy a mall.hu már átadta a DPD-nek a csomagot, de utánakérdez a raktárban, hogy mi történt. Megígérte, hogy visszajelez (telefonon vagy e-mailben). Ez nem történt meg!

December 20 (szombat): A telefonos ügyfélszolgálatukon megtudtam, hogy a csomag mégsem került átadásra december 16-án a DPD-nek (!), viszont december 19-én már tényleg átadták a szállítmányozónak. Ez egy nagyon érdekes fejlemény és innentől hiteltelen az önök csomagkövetési rendszere!

December 22 (hétfő): A telefonos ügyfélszolgálatukon megtudtam, hogy a csomag át lett adva december 16-án (???) a DPD-nek. Jeleztem a hölgynek, hogy ez valószínűleg nem történt meg, mivel ezt már egyik kollégája nekem megerősítette december 20-án. Ő azt ajánlotta, hogy e-mailen jelezzem ha problémám van. Megemlítettem, hogy még a december 14-i e-mailem is válasz nélkül maradt, úgyhogy ez nem tűnik járható útnak.

December 23 (kedd): E-mailen az ügyfélszolgálatuk leírta ugyanazt, amit előző napon telefonon elmondtak: "...nem volt kötelező előre utalással fizetni..." (Ezt én csakis úgy tudom értelmezni, hogy a cég nem érdemelte meg a megelőlegezett bizalmat.) "...a csomag a DPD-nél van és náluk érdeklődjek..."

December 23 (kedd): A telefonos ügyfélszolgálatukon egy úr megígérte, hogy ő utánanéz a csomagnak a DPD-nél és visszajelez (telefonon vagy e-mailen), de valószínűleg csak karácsony után. Ez nem történt meg.

December 29 (hétfő): A telefonos ügyfélszolgálatukon ismét megtudtam, hogy a csomag át lett adva december 16-án (???) a DPD-nek és náluk kell érdeklődnöm. Az ügyfélszolgálat még mindig vár a DPD válaszára.

December 31 (szerda reggel): A telefonos ügyfélszolgálatukon ismét megtudtam, hogy a csomag át lett adva december 16-án (???) a DPD-nek és náluk kell érdeklődnöm. Az ügyfélszolgálat még mindig vár a DPD válaszára.

December 31 (szerda délelőtt): A mall.hu felhívott (ez először történt meg): a csomag a DPD-nél van és január 6-án lesz kiszállítva.

Kíváncsian várom, hogy mi fog történni január 6-án (1 hónappal a rendelés leadása és a csomag kifizetése után). Nem vagyok túl optimista!


A történethez még az alábbi kiegészítés tartozik:
- A mall.hu ügyfélszolgálatán december 31-én többször lenyomták nekem a telefont.
- Az ügyfélszolgálat soha nem akart vagy nem tudott nekem egy vezetőt kapcsolni. Amikor egy vezető visszahívását kértem azt a választ kaptam, hogy úgysem fognak visszahívni és írjak egy e-mailt és ha úgy ítélik meg akkor majd válaszolnak. (!!!)
- Az ügyfélszolgálatosok minden egyes hívásnál megpróbáltak lerázni, hogy érdeklődjek a DPD-nél. Ellenben semmilyen egyéb adatot a csomaggal kapcsolatban nem tudtak megadni. Én minden alkalommal jeleztem, hogy én a mall.hu-nak fizettem.
- December 31-én kértem a mall.hu-t hogy küldjön nekem valami bizonyítékot, hogy ők átadták a csomagot a DPD-nek, ezt ők megtagadták.
- Abból a visszajelzésből, hogy "...nem volt kötelező előre fizetni..." meg kell állapítanom, hogy a mall.hu-nál amint a pénzt megkapják az ügyfél másodlagos lesz!
- Egyetlen egy telefonos beszélgetéskor illetve e-mailes válaszban nem találtam, hogy a mall.hu (vagy egyik képviselője) elnézést kért volna!!! (Ebből számomra az következik, hogy ez egy teljesen normális ügymenet náluk.)
- Amikor a vételár visszautalását kértem (többször is), azt a választ kaptam, hogy csak akkor tudják visszautalni a vételárat, ha visszakapják a terméket (a kolléga a "visszakap" szót használta többször is). Jeleztem, hogy nálam nincs a termék és soha nem is volt. Sajnos fenti történetet tekintve a "visszakap" szó és főleg ahogyan ez az ügyfélszolgálatosoktól elhangzott, erősen arra utalt, hogy én loptam (átvettem és most problémázok) el a terméket. Ez nagyon felháborító!!!
- A DPD-vel 4-szer beszéltem és minden alkalommal egy csomagszámot kértek tőlem, amit a mall.hu soha nem tudott nekem megadni.


UI: Ezennel kérem, hogy az e-mail címemet töröljék a hírlevél listájukról. Gondolom, megértik miért.

Tisztelettel,
J. Gábor

UPDATE

Gábor írt nekünk a fejleményekről. Végül egy nekünk is csatolt nagyon udvarias szabadkozó levél és 5000 forintos utalvány ígéretével megoldódott az ügy.

T. Homar!

Igen megérkezett a csomag a tegnapi napon. Csak most vettem eszre, hogy a Homár e-mail címe valahogy kikerült a masolatok közül a mall.hu válaszában. Gondolom ez nem a véletlen műve :-)
Meggyőződésem, hogy az e-mailem másolatának köszönhetően gyorsultak fel az események. Köszönöm Önöknek !

UI: A legrosszabb a történetben, hogy karácsonyi ajándékozásnál ott álltunk a fa alatt es mi kaptunk ajándékot, viszont meg azt sem tudtuk megmondani, hogy mikor érkezik az általunk rendelt ajándék :-(

Üdvözlettel
Gabor

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ne olvasd el 2015.01.06. 15:24:45

és tényleg minek kell előre utalni?

ancsika 2015.01.06. 15:28:25

a termék ki lett fizetve

a posztoló meg tarkón lett baszva a szenvedő szerkezet miatt...

hobbitroll 2015.01.06. 15:31:03

ez mintha már eccer már lett már volna.
vadász ... vadász ... jah, ez is volt már
akkor lapozzunk. kéremkaccsojjaki

AtiSnatch 2015.01.06. 15:32:35

@ancsika: elolvasni is elég szenvedős :)

Freddy a Krüger 2015.01.06. 15:37:54

Nagyon salynálom a DPD-t.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 15:58:53

Bisztos 20 forinttal olcsóbb volt előreutalással.

A magyar websopokból kifogyott, hogy már a csehekkel szopatja magát?

"vezető visszahívását kértem"

Én se álok le az ügyfélszolgálattal harcolni, mindig csak a főnökökkel állók szóba. Sokkal kellemesebb az ilyen dolgokat golfozás közben megbeszélni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 16:04:55

Részlet egy vadász naplójából című eposzt óvashattuk.

Thule 2015.01.06. 16:29:52

@ne olvasd el: Azért kell előre utalni, például, mert mondjuk több tízezer Ft értékben rendelsz és nem áll szándékodban ennyi készpénzt tárolni napokon át (jelen esetben sajnos 1 hónapig) a lakásodban/házadban. Vagy esetleg mondjuk a szomszéd fogja átvenni a küldeményed amikor kiszállítják, neki érthetően nem akarod odaadni előre a vételárat. Vagy esetleg a munkahelyeden a munkakörödből adódóan nem tudsz kimenni a portára a csomagért, így helyetted csak akkor veszik át, ha nem kell érte fizetni.

Megannyi ilyen helyzet van még. Nem kell rögtön azt feltételezni, hogy 500 Ft kedvezmény miatt utalgatnak az emberek előre. Sokszor másképp nem megoldható az átvétel. Nem mindenki otthon rohad a futárt várva napokon át reggeltől estig... :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.01.06. 16:48:42

Fogyvédnek miért nem írsz? :D Többet érnél.

sarostehen 2015.01.06. 16:55:00

@Thule: Tényleg sokkal jobb így. Se pénz se áru. Micsoda biznisz.

sarostehen 2015.01.06. 16:58:14

Poszter:
Van ilyen a weboldalon:
" Amennyiben a tranzakció mégsem jön létre, az átutalt összeget haladéktalanul visszautaljuk számlájára."

1 hónapja nem kaptad meg a terméket. Miért nem kérted a pénzed visszautalását?

sarostehen 2015.01.06. 17:07:10

@atpijkamo: Áhh. csak írogatok baromságokat. :)

killertom24 2015.01.06. 17:24:22

Mall.hu egy paraszt banda, hibás terméktől nem akarták elfogadni az elállást mondván "csak hibátlan termék esetén lehet elállni a vásárlástól". Baromarcúak, kb. egy óra üvöltözés az ügyfélszolgálattal megoldotta, de hihetetlen hogy nekem kell saját költségen telefonálni és agyvérzést kapni azért hogy élhessek a jogaimmal.

Manyecska 2015.01.06. 17:32:25

@batgirl: tutti! mint ahogy az is hogy mindig szarostehénnek olvasom..:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.06. 17:36:38

@Manyecska /kűdtem levélt!/: gondolom, igazából én is annak olvasom, de nem szeretném megsérteni a kollegát :D

Manyecska 2015.01.06. 17:45:52

@atpijkamo: te is tehénpásztor vagy??:O Ez egy szép mondat volt amúgy:DDD

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.06. 17:47:30

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Igen. De te is a védelmem alatt állsz, úgyhogy nem csak marhapásztor vagyok, hanem csir... nyú... csir... Faszomba!

Manyecska 2015.01.06. 17:49:09

@atpijkamo: én max. a kézműves nyúl védelme alatt fex..állok:DD:P

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.01.06. 17:59:12

@killertom24: "Mall.hu egy paraszt banda, hibás terméktől nem akarták elfogadni az elállást mondván "csak hibátlan termék esetén lehet elállni a vásárlástól"."

Ilyet csinál a többi is...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.06. 18:08:17

@atpijkamo: ezért működik a homár. nézz már szét, hányan vannak itt a törzsgárdából, és szaros tehént és freddyt is beleszámíthatod. mennyi marad?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 18:22:55

Melyik az a szaros tehén?
Egy úlyabb állat a zoo-ban?

Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:04:12

December 7 (vasárnap): Leadtam a megrendelésem a mall.hu-n.

Első hiba

Az oldalon választható lehetőségek közül az "előre utalást választottam".

Második hiba.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 19:10:34

@Aureliano Buendía:
Banderász úr:
Az első hibád, hogy odaát nem is jáccó!4!
A második az lesz, ha ezután se néző be!4!!
Én szótam!
Uff!4!!

Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:38:06

@ancsika: de legalábbis a posztoló által a szopóálarc fel lett húzva. És rögtön szorosabbra lett gombolva.

Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:40:39

@Thule: igazad van, szuperjó.
Ennyi idő és energia belefeccölésével bement volna a Brendonba, megvesz, fizet (kártyával), csókolom.

Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:43:32

@dr. phil. Sün‼ ツ: vadászni voltam az újév első órájában elpusztult telefon miatt. Erről nemsokára lesz poszt odaát.
Aztán háziasszonykodtam (mosogatás, kenyérsütés), meg közben toltam egy vacsorát is.

Aureliano Buendía 2015.01.06. 19:45:15

Nem kötekedésiből, de nem lett volna egyszerű csak egy telefon a DPD-nek? Csak az íze kedvéért...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 20:03:01

@Aureliano Buendía:
Hábbammeg, te egy igazi háziasszony vagy!4!
Csak ne felejcsed el a kisujjadat eltartani....

Freddy a Krüger 2015.01.06. 20:19:36

@Aureliano Buendía:
HeJes, vadászposztokat szeressük óvasni :3

Manyecska 2015.01.06. 20:20:05

@dr. phil. Sün‼ ツ: ne szarostehenezzük mán..nem tehet róla hogy az..@Aureliano Buendía: úristen előttem a kép...:D

gabors 2015.01.06. 20:21:07

"előre utalással kifizetett gyereküléssel kapcsolatban"

tovabb nem is olvasom ...

egy kerdesem lenne :

ugyan miert ??????????

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 20:25:32

@Aureliano Buendía:
Az a minyimum!4!!!
Ha a tüllszoknyádat is fölveszed...az a beszarás!4!!

Manyecska 2015.01.06. 20:28:21

Ezeknek a webshopoknak nincs valami Booking-szerű siratófaluk..? Vagy olyasmi. Amúgy boldog ortodox karácsonyt most kezdődik:P ..

Aureliano Buendía 2015.01.06. 20:30:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: a tüllszoknyámat csakis nagy vallási ünnepeken (hanuka, ramadan, húsvét, reformáció napja) veszem fel.

igi1 2015.01.06. 20:40:53

@Aureliano Buendía: aszittem, ti üres üvegekkel kommunikáltok a törökkel, mer mobilra nem telik (elpiáltátok azt a pénzt is)

igi1 2015.01.06. 20:55:38

@dr. phil. Sün‼ ツ: mivel engem kutyába se vesz, én tuti nem lehetek az a szaros tehén.

Szóval megnyugodhacc.

amúgy meg a tehén se nem szaros se nem sáros

kikérik maguknak a tehenészlányok

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 20:58:22

@igi1:
Háppedig ez naonnagy gáz, szivem, mer akkó nem gyün be neki a zájfonod!4!!
Azé még dugunk?

@Aureliano Buendía:
Mér, másképp szégyelled?

igi1 2015.01.06. 20:59:48

@dr. phil. Sün‼ ツ: hát, ha Hilda normális posztokat tol, akkor dughatunk hármasba is.

de aztat nagyon ki kell érdemelni

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 21:05:12

@igi1:
A Hildával?
Há nem vaok én perverz!!!4!

igi1 2015.01.06. 21:06:17

@dr. phil. Sün‼ ツ: nna, nem kell a kamu.

mind azt szeretnétek titokba :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.06. 21:06:24

@igi1:
Inkább asztat mongyad meg, hogy lány vagy-e, vagy fijú?
Mer ez má érdekelne....

Aureliano Buendía 2015.01.06. 21:31:39

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem, csak mutatni akarom, hogy mennyire toleráns vagyok

igi1 2015.01.06. 22:01:02

@dr. phil. Sün‼ ツ: há remélem fiú, akkor én járok jól, ha lyány, akkor meg te meg én is :)

most mé vagy maradi, halaggyá mán a korral ott a zerdőbe

látod, aurélió is mobillal rendeli már a piát házhoz

Csimpi csumpi 2015.01.06. 22:10:29

Okos ember mas hibajabol, hulye ember a sajatjabol tanul.

Legkozelebb a poszt tolo se nem fogja a penzt elutalni elore, illetve talan felemeli a feneket es inkabb elmegy megvenni rendelgetes helyett.

Gondolom kurvara megerte 1 honapot varni es ossze-vissza telefonalgatni.

Nem eleg magas az a kerites...

igi1 2015.01.06. 22:40:42

@Csimpi csumpi: mámosmá lassan ott tartunk, hogy MINDEN ELŐREUTALÁSNÁL GARANTÁLTAN ELLOPJÁK A LÓVÉDAT, és sz@rnak kiszállítani az árut.

Milyen jövője lesz így itthon a webes kereskedelemnek!?

nem erre találták ki, hogy átutald, oszt utána itt legyen a rendelt áru, időre, vagy akkora, amikor én kérem!?

ha ezt egy webshopos cég nem képes teljesíteni, akkor hirdesse mán ki nagy betűkkel

SZ@R, TOLVAJ CÉG VAGYUNK, ÚGYSE ÁRULUNK SEMMIT, CSAK LÓF@SZT AZ ELŐREUTALT PÉNZÉR.

EZ LOPÁS, nem más.

Nehogy már személyesen kelljen elplattyognom és megvennem, nem arra találták fel a webshopot.

gabors 2015.01.06. 23:48:01

@igi1: ??????

webshop azert nem egyenlo az "eloreutalassal" es avval hogy atbasznak (legalabbis normalis helyen)

Csimpi csumpi 2015.01.07. 00:02:13

@igi1: ebben neked teljesen igazad van.

Black Hole 2015.01.07. 01:01:03

Kínából, vagy Indiából itt van 2 héten belül a cucc. Múltkor a nejem meg Franciaországból hozatott valamit. Valami 5-6 különböző méretű kütyüt. Az egyikről hiányzott a menet. Szólt nekik, hogy vissza küldi, cseréljék ki. Mondták, hogy küldenek másikat, ő meg a selejtet dobja ki, mert ők sem tudnak vele mit kezdeni.

Black Hole 2015.01.07. 02:00:25

@Csimpi csumpi: Iginek mindig, mindenben igaza van! Főleg abban, hogy akinek se traktorja, se iPhone-ja nincs, az egy kis csóró pöcs! :-)

Rosszindulatú Vászka 2015.01.07. 08:18:51

Karácsonykor történik a legtöbb öngyilkosság az évben.

Most már mindent értek.

joska61 2015.01.07. 09:43:03

Barátunk nem egy rutinos netes vásárló. Vagy csak egyszerűen lkmjvrts.

phantomas 2015.01.07. 11:09:20

Miért kellett utalni? Ha már előre akar fizetni, fizetett volna PayU-n, az sima kártyás fizetés, azonnal látszik... Arról nem beszélve, hogy a legtöbb banknál az utalásnak is van külön költsége, míg a kártyás fizetés ingyenes.

igi1 2015.01.07. 16:06:54

@Black Hole: ha samsung galaxyd van kizáró ok :)

Black Hole 2015.01.07. 16:12:17

@igi1: volt, de már elmúlt! Soha többé nem lesz! Nagyon gyűlöltem! :-)
Így most akkor előrébb léptem a skálán? :-)