Tékozló Homár

Platinás ügyfél türelmét teszteli a Telekom FRISSÜLT

2015.01.08. 09:41 | Homár Hilda | 62 komment

deutsche-telekom.jpg

Emlékeznek még a szeptemberi iskolakezdésre? Na  Renáta azóta intézi bekrepált HTC-je ügyét a Telekomnál, és még milyen higgadtan! Még azt a próbát is káromkodás nélkül vette, hogy a javíthatatlannak nyilvánított telefonja helyett a T saját kontingenséből akartak rásózni egy kopott, koszos, szinte biztosan használt készüléket. Tapsoljuk meg Renátát.

Kedves Homár!

2014. szeptember elején a még 1 éves életkorát be sem töltött HTC One készülékem meghibásodott. Szinte semmi nem működött rajta. A fényképek rózsaszín színben pompáztak, a kijelző nem működött, a telefon folyamatosan rezgett, a töltője nem töltött, stb.  Mivel Telekom előfizetésem van, a telefont náluk vásároltam, így hozzájuk vittem be, az Alleéban található üzletbe 2014. szeptember 12-én. 

Szeptember 27-én mentem a telefonért. A fenti hibák szerintük kijavításra kerültek, de a bekapcsoló gomb a javításnál sérült, beesett a telefonba, ezért a telefont nem vettem át. Kértem, hogy a nyomógombot javítsák. Mint utólag kiderült, nem írták rá a szervizlapra, hogy mi a hiba, így azt a szerviz (ami Csehországban van) nem javította. Emiatt következő alkalommal sem vettem át a telefont, újból kértem a hiba jelzését és a telefon visszaküldését.

Újabb 2 hét elteltével újra hibásan érkezett vissza a telefon.  Ekkor már azt kértem, hogy a szemem láttára tüntesse fel a hibát nagy betűkkel az ügyintéző. Eltelt újabb pár hét, beszaladtam érdeklődni a készülékről (SMS-t csak az első alkalommal küldtek). Ekkor közölték, hogy a telefon nem javítható, így új készüléket adnak. (december 2.) Ami furcsa volt, hogy nem adtak hozzá garanciajegyet (erre azt mondták jó a régi is), koszos és karcos volt a telefon és a töltő (szerintük csak ragasztó). A Telefon teljesen le volt merűlve, így kipróbálni nem tudtam. 

A meglepetés itthon ért, amikor a töltő nem működött, így egy kölcsön töltővel töltöttem fel a telefont. Mikor sikerűlt, akkor jött az újabb meglepetés. A telefonon egy nagyon régi szoftver volt és nem engedte frissíteni, a kamera rószaszín színben fényképezett, nem működtek rajta programok….

Felhívtam a HTC központját, ahol azt az információt kaptam, hogy ezt a cserekészüléket nem ők adták ki, sőt az IMEI száma alapján egy több mint egy éves telefon, amit a T-mobil saját használatra vett és nem a HTC cseretelefonja. Vigyem azonnal vissza és vetessek fel jegyzőkönyvet, küldessem vissza velük a telefont a HTC részére és irassam rá a referencia számot, ami alapján a HTC megküldi részemre az új telefont. Ez december 3-án meg is történt.

Több mint 3 órát várattak az üzletben kisgyermekkel. Minősíthetetlen hangon beszéltek velem és arra hivatkozva hogy csak 440 karakteres jegyzőkönyvet tudnak felvenni, nem akarták megírni az egész történetet. A Munkalapok december 2-i dátummal utólag módosítva lettek, mindegyikre rákeült a nyomógomb hiba, még az elsőre is, aminél még nem is létezett. Nagy nehezen felvettünk egy jegyzőkönyvet, én átadtam a hibás töltőt és telefont. 

Még aznap felhívtam a HTC-t és jeleztem, hogy a készüléket leadtam. Ők másnap jelezték, hogy a telefon új készülékre való cseréjét a központ december 4-el engedélyezte és várják a régi telefont ahhoz, hogy a cserét küldhessék. Mivel az M7-es készüléket már nem gyártják, így M8-as készülékre cserélik. 

A HTC felhívott dec. 11-én, hogy nem kapták meg a telefont, és addig nem tudják nekem elküldeni az újat. December 12-én felhívtam a Telekom szervíz vonalát, ahol visszahívást igértek, mert nem látták a telefont a rendszerben.

Nem hívtak vissza.

Felhívtam őket 16-án is, nem tudtak mit mondani és visszahívást igértek. Közben elküldtem nekik a reklamációt sms-ben is, hátha… Semmi.

December 17-én újból hívott a HTC, hogy még mindig nincs sehol a telefon, nem küldte meg a Telekom.
Újabb Telekom hívás, szerviz nem tudja mi a helyzet, visszahív. Reklamációt felvették telefonon keresztül is, 30 nap és válaszolnak. Kértem egy panaszszámot, azt mondták elküldik SMS-ben. Azóta sem kaptam meg.

December 18-án személyesen mentem be az Allee bevásárlóközpontba, ahol újabb 2 és fél órát töltöttem el. Üzletvezetőjük azt látta a rendszerben, hogy a telefon a Telekom saját logisztikai központjában van és onnan egy másik készüléket küldenek nekik az Alleeba a részemre, aminek IMEI száma: 354436057950220. Felhívtam a HTC központot és az ellenőrzés után kiderűlt, hogy ez a készülék is egy M7-es, Telekom által vásárolt készülék és hogy nem a HTC adta ki a részemre. Arról, hogy a nyomatékos december 3-i kérésem ellenére a telefon miért nem került ki a HTC-hez nem tudtak választ adni. Arról sem, hogy a telefon éppen hol található.  Telefonon az üzletvezető és a HTC központ egyeztetett, de tényleges információt az üzletvezető nem tudott adni a HTC-nek.

Az üzletvezető felajánlotta, hogy abban az esetben, ha újabb 2 évre szerződést kötök a Telekommal és kifizetem az árkülönbözetet akkor tud adni egy M8-as készüléket. Mivel ezekután újabb 2 évet nem akarok aláírni és a szerintem nem jogos különbözetet sem akarom kifizetni, így ezt nem fogadtam el.
Azt igérték, hogy megpróbálják még Karácsony előtt eljuttatni a készüléket a HTC-hez, ahogy ők az Allee-ban megkapják, akkor elküldik. Ehhez képest december 19-én az M7-es készüléket a fenti IMEI számmal a posta nekem hozta ki. Természetesen nem vettem át, de a posta szerint ez csak hétfőn kerül vissza a Telekom logisztikai központjába. 

Az ünnepek alatt nem számítottam semmire, így először a Telekomot január 2-án hívtam. Kértem, hogy rögzítsék, hogy SOS választ várok arra, hogy hol a telefon és miért nem kapta meg a HTC.Visszahívást kértem. Nem kaptam.

Január 6-án hívott a HTC, hogy még mindig nincs híre a telefonnak. Sem szállítólevélen, sem a szervizükben. Felhívtam újra a Telekomot, ahol nem tudtak érdemi információt adni a telefon helyéről. A 1430-as vonalon újabb panaszt tettem, melynek száma: 126749911. Felhívtam a szerviz vonalat is, ahol azt mondták, hogy a VSP data, mint hivatalos szerviz a készüléket cserélte már és az december 16. óta valahol úton van. A VSP data viszont ezen a gyári számon (SH35VW905813) nem kapott készüléket, így nem is cserélt. Ez az információ a HTC központtól származik, akik a VSP datával kapcsolatban állnak, így a VSP data a készüléket várja, tudnak arról, hogy cserélni kell. Ezen információ birtokában újra hívtam a Telekomot, ahol kértem ennek rögzítését is. (126439974) A HTC központtal és rajtuk keresztűl a VSP datával folyamatosan tartom a kapcsolatot. Ők csak arra várnak, hogy a Telekom megküldje számukra a fenti gyári számú telefont, hogy küldhessék részemre az újat.

Lassan 5 hónapja nincs a kezemben a telefonom, ennek ellenére fizetem rá a biztosítást. Senki nem ad felvilágosítást, hogy a készülék hol van és miért nem jut el a gyártóhoz.  Úgy gondolom, hogy ha a Telekom így kezeli a Platina kártyás ügyfeleit, akkor nagyon nagy baj van náluk…

Üdv,
H. Renáta

UPDATE 14:24

Sziasztok!

Újabb fejlemény az ügyben....
Újabb telefonok következtek január 6-án a Telekom felé, ahol is közöltem velük, hogy megelégeltem a dolgot és lopás miatt rendőrségi feljelentést teszek. Pár órán belül hívtak a szervízből, hogy megkereste őket a Telekom és elküldött a nevemen valamilyen készüléket a szervízbe, nem azt amit várnak, de legalább valamit. Viszont még nekik állt feljebb, és a gyártót valamint a szervízt hibáztatták a kialakult helyzet miatt. 
Arról senki nem tájékoztatott, hogy miért nem kaptam választ a panaszaimra, hol van az eredetileg leadott készülék, miért nem rögzítették kérésem ellenére a január 2-án tett panaszomat a rendszerben, miért várattak az Allee üzletben minden alkalommal hosszú órákat, miért beszélt velem az Allee műszaki kollegája úgy, ahogy nagyon nem kéne, miért nem a megszokott ügyvitelnek megfelelően jártak el és miért próbálták "házon belül" cserélni a telefont. És persze még rengeteg dologra nem. Arra sem kaptam választ, hogy ezen időszakra befizetett, telefonra vonatkozó költségekkel mi lesz. Nem beszélve a rengeteg időről, energiáról. 
Elvileg a gyártó az új készüléket mai nappal elküldte, sajnos a szabályok szerint az Alleeba. Nagyon kiváncsi leszek, hogy ennek megérkezéséről a Telekom tájékoztat-e, illetve azt a készüléket és olyan állapotban kapom-e meg, mint ahogy azt elküldte a gyártó nekem.  És persze mikor?
Üdv,
Renáta
UPDATE jan. 10. 11:11
Ajándék headsettel, mea culpával és kompenzációval zárult az ügy. Részletek a Telekom válaszában:
„A Telekom részéről is megerősítjük, hogy a gyártói szerviz tájékoztatása szerint a készülék cseréje a korszerű M8 típusra megtörtént, és a készüléket el is küldték, a komplett új töltővel együtt. Miután a küldemény beérkezett a Telekomhoz, ügyfelünket azonnal értesítettük, és egyeztettük vele, hol és mikor szeretné azt átvenni, amire a tegnapi napon sor is került. A Telekom még egy új headsetet is adott a készülékhez.

Ügyfelünknek ezúton is köszönjük a türelmét, egyúttal elnézését és megértését kérjük az előfordult problémák miatt. A Telekom, ahogyan az eddigiekben, továbbra is mindent megtesz ügyfelei elégedettsége és a kiváló szolgáltatásminőség érdekében.

Az elhúzódó ügyintézésre és a jogos panaszra tekintettel, méltányosságból a vonatkozó időszakra számlázott díjak teljes összegének megfelelő kompenzációban részesítjük ügyfelünket, amelyet jóváírás formájában nyújtunk részére. Ügyfelünket mindezek részleteiről közvetlenül, levélben is tájékoztatjuk, ami a panasz lezárását is jelenti. Bízunk abban, hogy a továbbiakban őt is újra az elégedett ügyfeleink közt tarthatjuk számon.

Üdvözlettel Telekom”
UPDATE jan.11.11:11
Csekkoltuk a tényeket Renátánál, íme:

Szia!

Tegnap délután valóban felhívott az Allee üzletvezetője. Elnézést kért és kiküldték a telefont este az egyik kollegájukkal. Headset is volt hozzá. 
A kompenzálásról egyelőre csak tőletek tudok, de biztos kapok majd infót róla.
Nagyon köszönöm nektek, biztos, hogy sehol nem tartanànk nélkületek!
Azt még hozzátenném, hogy a HTC ügyintézője, István, kiemelkedő munkát végzett. Mindig hívhattam, mindig segített és minden alkalommal részletesen tájékoztatott.

Hálás vagyok neki és nektek is! :)

Üdv, 
Renata

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Willie 2015.01.08. 09:47:00

Erre csak egyet tudok irni: aztakurva!!!

AtiSnatch 2015.01.08. 09:53:32

túl nyugodt vagy. bemenni "főműsoridőben" és kibebaszottul az asztalra csapni.

u.i.:előtte batz papucsot beszerezni.

chili wili 2015.01.08. 09:53:40

Azt a mindenit... Mi az isten folyik a Telekomnál?!?!

Manyecska 2015.01.08. 09:57:52

@chili wili: ti valami delfincsalád vagytok, amúgy??

2015.01.08. 09:59:45

Szerintem a szervíz a hibás!

További magyar hang 2015.01.08. 10:08:11

Ezdekemény! Átvernek a cseretelefonnal, majd újból megpróbálnak átverni ugyanúgy, majd konkrétan nem csinalnak semmit, hátha megunod és lelépsz. Fogadj ügyvédet és jelentsd fel!

AtiSnatch 2015.01.08. 10:10:22

biztos ami biztos azért megosztottam a fészbúk oldalukon is. kitartás. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 10:16:40

"elhívtam a HTC központját, ahol azt az információt kaptam, hogy ezt a cserekészüléket nem ők adták ki, sőt az IMEI száma alapján egy több mint egy éves telefon, amit a T-mobil saját használatra vett és nem a HTC cseretelefonja. "

Szarrágás, T a neved.

2015.01.08. 10:16:56

A fenti történetből is kiviláglik mennyire igazságos a Telekom! A platinás ügyfél ugyanolyan rakás szar mint a többi, nincs kivételezés!

chili wili 2015.01.08. 10:24:00

@Manyecska /kűdtem levélt!/: Igen, de engem még nem szabadítottak ki.

telkoe 2015.01.08. 10:31:45

Sajat jatekaikkal kell szivatni a Telekomot - minden alkalommal panaszt felvetetni az ugyintezes lassusaga miatt, jegyzokonyveztetni a kesest, vasarlok konyvebe rogziteni stb. A sok-sok papir elobb-utobb valahol borul es ok sem akarnak egy ilyen borulas utjaban lenni mert onnan is lehet repulni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 10:37:11

@Cicmen: Ebben betartják az egyenlősdit :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 10:38:06

@telkoe: Sehol nem borul. Lebasszák az ügyfélszolgálatost, ennyi. Feljebb ez nem jut ennél.

Manyecska 2015.01.08. 10:40:22

@Freddy a Krüger: a képem..megy a fészre!:D eccerűen hihetetlen ez is!!

Freddy a Krüger 2015.01.08. 10:41:34

@Manyecska /kűdtem levélt!/:
Nem egészen értem, miről beszélsz, de nem újdonság.

FDToth 2015.01.08. 10:52:28

Sajnos a Telekom jó ideje egy vicc. Nem törődnek ezek senkivel sem, a platina már rég nem számít, minden második ügyfelük az. De jó is volt a 90es évek végén (VIP): mindig soron kívüliség, rendkívüli árkedvezmények, saját ügyintéző privát irodában. Hol van ez már...
Sajnos csak az segít most már, ha bíróságra viszed az ügyet, abból talán tanulnak.
De a legfontosabb, hogy a panaszkezelés alatt ne fizess semmit, mert ha kifizeted, akkor lezárják a panaszt vmi kitalált indokkal és onnantól kezdve nem látsz pénzt soha.
Én július óta várom a hangfeltévtel ttőlük, ami bizonyítja az igazamat. Vmiért nem küldik el. Amíg nem kapom, addig nem fizetek, nem korlátozhatnak és nem is korlátoznak, tudják h az ő saruk... Meg persze vaskos jóváírást is kell kérni és ragaszkodni kell hozzá, 3-4 próbálkozás sután 'fizetnek'.

Manyecska 2015.01.08. 11:06:51

@Freddy a Krüger: Nagyon sajnállak! a posztolót is!

telkoe 2015.01.08. 11:14:31

@ColT: A Telekom utjai kifurkeszhetetlenek. Feb-marc tajan jon a kovetkezo koltsegcsokkentes, addig meg tobb is lehet belole mint egy letolas.

Manyecska 2015.01.08. 11:15:27

"Tapsoljuk meg Renátát." öt hónapja. Vadásznő.:) "arra hivatkozva hogy csak 440 karakteres jegyzőkönyvet tudnak felvenni, nem akarták megírni az egész történetet" tartok tőle már nem akarták/tudták végigolvasni a hozzá adott jegyzőkönyvet azt valahol ott hever félretolva egy dobozkában:))!
Ezt olvasni is fájt..

Manyecska 2015.01.08. 11:17:28

Írni kéne egy ötsoros levelet miszerint heveny kártérítési igény lépett fel ebből kifolyólag.. Az sokkal egyszerűbb lenne:)!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 11:18:00

@telkoe: Ja, lehet ki is rúgják. Az ügyfélszolgálatos dolgozót, NEM a főnökét. De ha az üzletvezetőt rúgják ki, attól még ugyanúgy nem lesz telója a postolónak.

Freddy a Krüger 2015.01.08. 11:22:52

Be kell küldeni Barbara nafaszú férjét, ő majd rendet vág! Elüti az üzletvezetőt a gecibe!

AtiSnatch 2015.01.08. 11:42:33

ha még vár egy kicsit akár patinás is lehet.

madstunt 2015.01.08. 11:51:13

A telekomnál aug. 1 óta csak átvevőszervíz van, ergo minden készülék megy tovább a gyártói szervízbe. A T pontokban csak az átvétel és továbbítás megy. Szóval itt a htc szervíz is legalább ugyanolyan saras a sztoriban.

cobre 2015.01.08. 11:52:49

A te telefonod összeberhálva már réges-régen mint "garanciális csere készülék" egy másik előfizetőnél van, szerintem ne számíts rá, hogy valaha előkerül.

Legközelebb vegyél magad mellé egy asztalcsapkadós nagy darab pasit, és bízd rá a beszélgetést.

Nekem már réges-régen elszakadt volna a cérnám.

AtiSnatch 2015.01.08. 11:53:26

@madstunt: azt nem hiszem, hogy szervízbe menne...

Manyecska 2015.01.08. 11:57:16

@cobre: ja, szerintem is, már régen..

mondjuk 440 karakternél ha csak tíz felkiáltójelet ír minden mondat végére, akkor is sok:))

Zirowe 2015.01.08. 13:13:15

Erre csak az tudom mondani, hogy a T nagyon balfasz, viszont a htc korrekt.

Szintén ez volt a bajom htc one m7-el, kamera liluás (az első szériára jellemző), majd a gomb beesése.

Kamera javítva, gomb nem, sokadjára se, végül le lett cserélve egy m8-ra.

Persze az enyém független és egyből a szervizhez vittem és nem szívtam szolgáltatóval.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 13:54:26

Platínakártyás kísmamaszaúrúsz csecsemővel. Faszé tőlt órákat az űgyfélszólgálatón?

Nem kell erőlködni feleslegesen. Kell írni a Trékomnak egy panaszt, és pikpak 30 nap alatt kivizsgálják.

Faszér szerződik egy ilyen sufnicéggel, mikor ott a Pannon GSM meg a Vódafón.

"a bekapcsoló gomb a javításnál sérült, beesett a telefonba"

És így adták vissza. Meghalok...

Manyecska 2015.01.08. 14:02:55

@atpijkamo: és mi van ha a gyerek bekapcsológombja esett be, ha??

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 14:21:01

@atpijkamo: A többi is csinál ilyet.

@Zirowe: Kamera lilulás -> szenzorhiba.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:24:35

@ColT: Faszt. Láttad az Incredible Hulkot? Na, én lennék az, ha a Voda csak a tizedét megcsinálná velem, mint ezzel a szerencsétlennel.

uk.eonline.com/eol_images/Articles/20080331/425.the.incredible.hulk.033108.jpg

milyennőazilyen 2015.01.08. 14:27:12

Én azon csodálkozom, hogy hogyan tudta megőrizni a hidegvérét. Kevesebbért is ölnék embert/szolgáltatót.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:37:12

@AtiSnatch: Súlyozd vazzeg, és számolj mondént! Vagy mediánt? (Valami földközitengeri szarságot.)

AtiSnatch 2015.01.08. 14:47:50

@atpijkamo: gratulálok, te vagy a vodafone-nál az, ami én vagyok a t-mobilenál :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:50:58

@AtiSnatch: Évtizedekig szopatott a Telekom. Nem kicsit, nagyon. Gondolod, hogy nem hagytam ott őket az első adandó alkalommal?

Zirowe 2015.01.08. 15:21:45

@ColT: nem a szenzor hibája, hanem szarul van megtervezve a kamera szalagkábele, a túlmelegedéstől kezd el szarul működni és lilulni a kép.
Első szériás kameráknak a hibája, szervizben lecserélik az m8ban lévő kamerára és onnantól minden gond megoldódik.

endorfina 2015.01.08. 15:27:34

Ezek szerint rendszerbe épített a tisztességtelen telefonkezelés a magenta színűnél.

Évekkel ezelőtt egy zsír új készüléket vásároltam, amiről pár hónap múlva a szervizben derült ki, hogy nem új, hanem akkor és ott javításon volt a a szervizrészlegen. Majdnem egy évbe telt, hogy rendezzék az ügyet. A végén visszavásárolták azt és kaptam ugyanazon az áron egy akkor már magasabb áru azonos típusú készüléket, ami azóta is jó, és vésztartalékként működik. Az eladást végző fickót az egyértelmű személyes felelőssége ellenére nem rúgták ki, csak áthelyezték egy másik plázába.

A legutóbbi (egyébként mindegyik) telefonvásárlásunk is kalandos volt. Két hét után 3 hét, majd újabb 2 hét szerviz. Vélemény: a készülék jó. A készülék ugyanazokat a hibákat produkálta. A T meg csak hajtotta a magáét. Eléggé sokat foglalkozok joggal a mindennapokban, így viszonylag gyorsan leállítottam a figurát részletezve neki a vonatkozó szabályok helyes szövegét és értelmezését. Majd kértem, hogy ha nem tud hozzátenni a dologhoz, akkor hívja az üzletvezetőt. Hívta, aki pedig ismét rákezdte a betanított szöveget. 2 mondat után őt is leállítottam, s jeleztem neki, hogy eddig és eddig jutottunk el a kollégájával. Onnan folytathatja, hogy új készülékre cserélik ezt a rosszat. 10 percen belül kezemben volt a papír az új vásárlásához.

Az új vásárlás ügyintézését minden segítség nélkül egy alig 1 hónapja ott dolgozónak adták, aki hibát hibára halmozott a papírok kiállítása során. 4 órahossza után jutottunk oda, hogy megkaptam a zsír új készüléket. Bekapcs, hív, a hívott oldalán semmi nem hallható.
Jelezzük a kishölgynek, aki így: mindjárt beviszem a szervizeseknek, hogy nézzék meg.
Mire én: nem megy sehova. Vadontúj és működőképes telefont kérek. Ilyet hozzon. Aztán azt csinál ezzel a megint rosszal, amit akar.
Ez most (még) jó (... és kopogom is le egy fán).

Eléggé tisztességtelen bagázs.

madstunt 2015.01.08. 17:47:34

@AtiSnatch: dede, helyszíni javításmár rég nincs. Minden megy a htc,samsung, stb hivatalos, itthoni szervízhez

Aureliano Buendía 2015.01.08. 17:54:05

@ColT: de, mert lett belőle poszt:)

Aureliano Buendía 2015.01.08. 18:00:25

1: el kell felejteni ezt a platina dolgot. Ha havi 200e a forgalmad, akkor vagy kiemelt ügyfél
2: minden esetben írásos panasz, személyen a vásárlók könyve is, minden esetbe kötbér követelés
3: akármi is lesz a vége, nyomd fel őket:)
4: szerviz, merülve. Rövid magánhangzók
5: ezek után két éves szerződést felajánlani faszkorbácsra jogosult az üzletvezető

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.08. 22:20:49

Egy használt telefont újként adni csalás. És ez rendszeres ezek szerint, tehát üzletszerű. Ha több alkalmazott is ezt csinálja, akkor bűnszövetségben.
Rohadékok.

Rónarider 2015.01.08. 22:47:18

Amióta hűség nélkül vagyok náluk megemberelték magukat. Nem emelik a díjat, normálisan beszélnek, főleg miután hangfelvételük van arról, hogy a huszonvalahanyadik alkalommal elkattantam és ordítva közöltem velük, ne keressenek ajánlatokkal, nem fogok hűségszerződést kötni semmilyen szolgáltató egyik rablására sem, és a legözelebbi alkalommal le is léptem tőlük. Azóta se egy telefon se egy email vagy sms, teljesen kussban vannak a marketinggel.

ebella 2015.01.09. 05:10:03

A telekomot el kell felejteni. Én is azt tettem. Jobban jártam anyagilag is, meg időben is.

ebella 2015.01.09. 05:16:06

@FDToth: Egy ismerősömet épp most rúgták ki tizenhat év ottani meló után, az ügyfélszolgálattól. Igaz így is napi tíz-tizenkét órát dolgozott mindenki, de azt mondták a fele ember is megtudja oldani. Biztos. Csak legfeljebb a kuncsaft megunja az időt, amíg a valódi megoldásra vár.

AtiSnatch 2015.01.09. 07:36:16

@madstunt: ha azt mondod, hogy szervizbe viszik, azt elhiszem ;)

2015.01.09. 08:51:47

Romana _Renata Reklamál.

joska61 2015.01.09. 10:07:53

Nesze neked hűséges ügyfél. Már rég rájöttem, ugrálni kell a szolgáltatók között, mert az új ügyfelet megbecsülik, a régi meg le van rettyintve.

AtiSnatch 2015.01.09. 10:23:47

@joska61: addig becsülnek meg míg szignózol.

zdanee 2015.01.09. 18:18:27

Nos, ha az eredeti telefon nem jutott el a HTC-hez és házon belül csencseltek valamit, akkor még úgy sem késő a lopás miatt feljelentést tenni, hogy megkapod az M8-at. Az az M8 a HTC ajándéka, de a te régi M7-edet még nem javították meg, azt tessék elintézniük! :)

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.01.10. 11:36:18

Rohadtul együtt érzek a posztolóval.

Igazi magyar módra történt a problémamegoldás a T részéről. Nem is csodálkozom. Egy rakat cég így működik.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2015.01.10. 11:58:20

Homár power rulez!
Szerintem enélkül a poszt nélkül a T szimplán beleszart volna az ügybe.

Rejtélyes 2015.01.10. 17:00:36

"Meltanyossagbol" elengedik a dijat, amikor nem volt telefonja az ugyfelnek...

Ennek alapnak kellene lenni, a meltanyossag az ezen feluli kompenzacio lenne.

Nameg egy "ajandek" headset... Barmikor vettem telefont a headset a dobozban volt...

2015.01.12. 11:10:50

A fejlécbe tegyétek már be 100pt-os betűvel, h a szerviz rövid "i"...

Csimpi csumpi 2015.01.13. 09:12:48

Orulok, hogy a cegen megoldodott, de a telekom reszerol ez a "meg ajandek headsetet is adtunk" aze b+ eleg gaz. Tenyleg? Meg azt is? Ennyi idegeskedes es ido utan az ugyfel legyen halas mert hozzabasztak egy headsetet?

Ez az arrogancia, ami ott abban az orszagban folyik, az valami elkepeszto.

lcsaszar 2015.01.14. 16:33:14

Most kaptam egy levelet a Telekomtól, hogy a 3%-os energia kedvezmény február 1-től csak előfizetőknek jár. Egy ideje már nem vagyok ügyfelük, besokalltam a szinten alatti szolgáltatás miatt. A villany és gázszámlát is viszem el tőlük sürgősen, mert még valamit kitalálnak.

bandikkaa 2015.06.24. 09:36:14

Ha platina vagy, az azt jelenti, hogy keményen túlfizetsz az elérhető legoptimálisabb csomaghoz képest és emiatt értelmetlen túlfizetésed van, ami extraprofit. Válts díjcsomagot!
süti beállítások módosítása