Emlékeznek még a szeptemberi iskolakezdésre? Na Renáta azóta intézi bekrepált HTC-je ügyét a Telekomnál, és még milyen higgadtan! Még azt a próbát is káromkodás nélkül vette, hogy a javíthatatlannak nyilvánított telefonja helyett a T saját kontingenséből akartak rásózni egy kopott, koszos, szinte biztosan használt készüléket. Tapsoljuk meg Renátát.
Kedves Homár!
2014. szeptember elején a még 1 éves életkorát be sem töltött HTC One készülékem meghibásodott. Szinte semmi nem működött rajta. A fényképek rózsaszín színben pompáztak, a kijelző nem működött, a telefon folyamatosan rezgett, a töltője nem töltött, stb. Mivel Telekom előfizetésem van, a telefont náluk vásároltam, így hozzájuk vittem be, az Alleéban található üzletbe 2014. szeptember 12-én.
Szeptember 27-én mentem a telefonért. A fenti hibák szerintük kijavításra kerültek, de a bekapcsoló gomb a javításnál sérült, beesett a telefonba, ezért a telefont nem vettem át. Kértem, hogy a nyomógombot javítsák. Mint utólag kiderült, nem írták rá a szervizlapra, hogy mi a hiba, így azt a szerviz (ami Csehországban van) nem javította. Emiatt következő alkalommal sem vettem át a telefont, újból kértem a hiba jelzését és a telefon visszaküldését.
Újabb 2 hét elteltével újra hibásan érkezett vissza a telefon. Ekkor már azt kértem, hogy a szemem láttára tüntesse fel a hibát nagy betűkkel az ügyintéző. Eltelt újabb pár hét, beszaladtam érdeklődni a készülékről (SMS-t csak az első alkalommal küldtek). Ekkor közölték, hogy a telefon nem javítható, így új készüléket adnak. (december 2.) Ami furcsa volt, hogy nem adtak hozzá garanciajegyet (erre azt mondták jó a régi is), koszos és karcos volt a telefon és a töltő (szerintük csak ragasztó). A Telefon teljesen le volt merűlve, így kipróbálni nem tudtam.
A meglepetés itthon ért, amikor a töltő nem működött, így egy kölcsön töltővel töltöttem fel a telefont. Mikor sikerűlt, akkor jött az újabb meglepetés. A telefonon egy nagyon régi szoftver volt és nem engedte frissíteni, a kamera rószaszín színben fényképezett, nem működtek rajta programok….
Felhívtam a HTC központját, ahol azt az információt kaptam, hogy ezt a cserekészüléket nem ők adták ki, sőt az IMEI száma alapján egy több mint egy éves telefon, amit a T-mobil saját használatra vett és nem a HTC cseretelefonja. Vigyem azonnal vissza és vetessek fel jegyzőkönyvet, küldessem vissza velük a telefont a HTC részére és irassam rá a referencia számot, ami alapján a HTC megküldi részemre az új telefont. Ez december 3-án meg is történt.
Több mint 3 órát várattak az üzletben kisgyermekkel. Minősíthetetlen hangon beszéltek velem és arra hivatkozva hogy csak 440 karakteres jegyzőkönyvet tudnak felvenni, nem akarták megírni az egész történetet. A Munkalapok december 2-i dátummal utólag módosítva lettek, mindegyikre rákeült a nyomógomb hiba, még az elsőre is, aminél még nem is létezett. Nagy nehezen felvettünk egy jegyzőkönyvet, én átadtam a hibás töltőt és telefont.
Még aznap felhívtam a HTC-t és jeleztem, hogy a készüléket leadtam. Ők másnap jelezték, hogy a telefon új készülékre való cseréjét a központ december 4-el engedélyezte és várják a régi telefont ahhoz, hogy a cserét küldhessék. Mivel az M7-es készüléket már nem gyártják, így M8-as készülékre cserélik.
A HTC felhívott dec. 11-én, hogy nem kapták meg a telefont, és addig nem tudják nekem elküldeni az újat. December 12-én felhívtam a Telekom szervíz vonalát, ahol visszahívást igértek, mert nem látták a telefont a rendszerben.
Nem hívtak vissza.
Felhívtam őket 16-án is, nem tudtak mit mondani és visszahívást igértek. Közben elküldtem nekik a reklamációt sms-ben is, hátha… Semmi.
December 17-én újból hívott a HTC, hogy még mindig nincs sehol a telefon, nem küldte meg a Telekom.
Újabb Telekom hívás, szerviz nem tudja mi a helyzet, visszahív. Reklamációt felvették telefonon keresztül is, 30 nap és válaszolnak. Kértem egy panaszszámot, azt mondták elküldik SMS-ben. Azóta sem kaptam meg.December 18-án személyesen mentem be az Allee bevásárlóközpontba, ahol újabb 2 és fél órát töltöttem el. Üzletvezetőjük azt látta a rendszerben, hogy a telefon a Telekom saját logisztikai központjában van és onnan egy másik készüléket küldenek nekik az Alleeba a részemre, aminek IMEI száma: 354436057950220. Felhívtam a HTC központot és az ellenőrzés után kiderűlt, hogy ez a készülék is egy M7-es, Telekom által vásárolt készülék és hogy nem a HTC adta ki a részemre. Arról, hogy a nyomatékos december 3-i kérésem ellenére a telefon miért nem került ki a HTC-hez nem tudtak választ adni. Arról sem, hogy a telefon éppen hol található. Telefonon az üzletvezető és a HTC központ egyeztetett, de tényleges információt az üzletvezető nem tudott adni a HTC-nek.
Az üzletvezető felajánlotta, hogy abban az esetben, ha újabb 2 évre szerződést kötök a Telekommal és kifizetem az árkülönbözetet akkor tud adni egy M8-as készüléket. Mivel ezekután újabb 2 évet nem akarok aláírni és a szerintem nem jogos különbözetet sem akarom kifizetni, így ezt nem fogadtam el.
Azt igérték, hogy megpróbálják még Karácsony előtt eljuttatni a készüléket a HTC-hez, ahogy ők az Allee-ban megkapják, akkor elküldik. Ehhez képest december 19-én az M7-es készüléket a fenti IMEI számmal a posta nekem hozta ki. Természetesen nem vettem át, de a posta szerint ez csak hétfőn kerül vissza a Telekom logisztikai központjába.Az ünnepek alatt nem számítottam semmire, így először a Telekomot január 2-án hívtam. Kértem, hogy rögzítsék, hogy SOS választ várok arra, hogy hol a telefon és miért nem kapta meg a HTC.Visszahívást kértem. Nem kaptam.
Január 6-án hívott a HTC, hogy még mindig nincs híre a telefonnak. Sem szállítólevélen, sem a szervizükben. Felhívtam újra a Telekomot, ahol nem tudtak érdemi információt adni a telefon helyéről. A 1430-as vonalon újabb panaszt tettem, melynek száma: 126749911. Felhívtam a szerviz vonalat is, ahol azt mondták, hogy a VSP data, mint hivatalos szerviz a készüléket cserélte már és az december 16. óta valahol úton van. A VSP data viszont ezen a gyári számon (SH35VW905813) nem kapott készüléket, így nem is cserélt. Ez az információ a HTC központtól származik, akik a VSP datával kapcsolatban állnak, így a VSP data a készüléket várja, tudnak arról, hogy cserélni kell. Ezen információ birtokában újra hívtam a Telekomot, ahol kértem ennek rögzítését is. (126439974) A HTC központtal és rajtuk keresztűl a VSP datával folyamatosan tartom a kapcsolatot. Ők csak arra várnak, hogy a Telekom megküldje számukra a fenti gyári számú telefont, hogy küldhessék részemre az újat.
Lassan 5 hónapja nincs a kezemben a telefonom, ennek ellenére fizetem rá a biztosítást. Senki nem ad felvilágosítást, hogy a készülék hol van és miért nem jut el a gyártóhoz. Úgy gondolom, hogy ha a Telekom így kezeli a Platina kártyás ügyfeleit, akkor nagyon nagy baj van náluk…
Üdv,
H. RenátaUPDATE 14:24
Sziasztok!
Újabb fejlemény az ügyben....Újabb telefonok következtek január 6-án a Telekom felé, ahol is közöltem velük, hogy megelégeltem a dolgot és lopás miatt rendőrségi feljelentést teszek. Pár órán belül hívtak a szervízből, hogy megkereste őket a Telekom és elküldött a nevemen valamilyen készüléket a szervízbe, nem azt amit várnak, de legalább valamit. Viszont még nekik állt feljebb, és a gyártót valamint a szervízt hibáztatták a kialakult helyzet miatt.Arról senki nem tájékoztatott, hogy miért nem kaptam választ a panaszaimra, hol van az eredetileg leadott készülék, miért nem rögzítették kérésem ellenére a január 2-án tett panaszomat a rendszerben, miért várattak az Allee üzletben minden alkalommal hosszú órákat, miért beszélt velem az Allee műszaki kollegája úgy, ahogy nagyon nem kéne, miért nem a megszokott ügyvitelnek megfelelően jártak el és miért próbálták "házon belül" cserélni a telefont. És persze még rengeteg dologra nem. Arra sem kaptam választ, hogy ezen időszakra befizetett, telefonra vonatkozó költségekkel mi lesz. Nem beszélve a rengeteg időről, energiáról.Elvileg a gyártó az új készüléket mai nappal elküldte, sajnos a szabályok szerint az Alleeba. Nagyon kiváncsi leszek, hogy ennek megérkezéséről a Telekom tájékoztat-e, illetve azt a készüléket és olyan állapotban kapom-e meg, mint ahogy azt elküldte a gyártó nekem. És persze mikor?Üdv,Renáta
„A Telekom részéről is megerősítjük, hogy a gyártói szerviz tájékoztatása szerint a készülék cseréje a korszerű M8 típusra megtörtént, és a készüléket el is küldték, a komplett új töltővel együtt. Miután a küldemény beérkezett a Telekomhoz, ügyfelünket azonnal értesítettük, és egyeztettük vele, hol és mikor szeretné azt átvenni, amire a tegnapi napon sor is került. A Telekom még egy új headsetet is adott a készülékhez.
Ügyfelünknek ezúton is köszönjük a türelmét, egyúttal elnézését és megértését kérjük az előfordult problémák miatt. A Telekom, ahogyan az eddigiekben, továbbra is mindent megtesz ügyfelei elégedettsége és a kiváló szolgáltatásminőség érdekében.
Az elhúzódó ügyintézésre és a jogos panaszra tekintettel, méltányosságból a vonatkozó időszakra számlázott díjak teljes összegének megfelelő kompenzációban részesítjük ügyfelünket, amelyet jóváírás formájában nyújtunk részére. Ügyfelünket mindezek részleteiről közvetlenül, levélben is tájékoztatjuk, ami a panasz lezárását is jelenti. Bízunk abban, hogy a továbbiakban őt is újra az elégedett ügyfeleink közt tarthatjuk számon.
Üdvözlettel Telekom”
Szia!
Tegnap délután valóban felhívott az Allee üzletvezetője. Elnézést kért és kiküldték a telefont este az egyik kollegájukkal. Headset is volt hozzá.
A kompenzálásról egyelőre csak tőletek tudok, de biztos kapok majd infót róla.
Nagyon köszönöm nektek, biztos, hogy sehol nem tartanànk nélkületek!
Azt még hozzátenném, hogy a HTC ügyintézője, István, kiemelkedő munkát végzett. Mindig hívhattam, mindig segített és minden alkalommal részletesen tájékoztatott.Hálás vagyok neki és nektek is! :)
Üdv,
Renata
Willie 2015.01.08. 09:47:00
venszivar 2015.01.08. 09:50:15
AtiSnatch 2015.01.08. 09:53:32
u.i.:előtte batz papucsot beszerezni.
chili wili 2015.01.08. 09:53:40
Manyecska 2015.01.08. 09:57:52
2015.01.08. 09:59:45
További magyar hang 2015.01.08. 10:08:11
AtiSnatch 2015.01.08. 10:10:22
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 10:16:40
Szarrágás, T a neved.
2015.01.08. 10:16:56
chili wili 2015.01.08. 10:24:00
Freddy a Krüger 2015.01.08. 10:31:12
telkoe 2015.01.08. 10:31:45
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 10:37:11
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 10:38:06
Manyecska 2015.01.08. 10:40:22
Freddy a Krüger 2015.01.08. 10:41:34
Nem egészen értem, miről beszélsz, de nem újdonság.
Csimpi csumpi 2015.01.08. 10:45:48
FDToth 2015.01.08. 10:52:28
Sajnos csak az segít most már, ha bíróságra viszed az ügyet, abból talán tanulnak.
De a legfontosabb, hogy a panaszkezelés alatt ne fizess semmit, mert ha kifizeted, akkor lezárják a panaszt vmi kitalált indokkal és onnantól kezdve nem látsz pénzt soha.
Én július óta várom a hangfeltévtel ttőlük, ami bizonyítja az igazamat. Vmiért nem küldik el. Amíg nem kapom, addig nem fizetek, nem korlátozhatnak és nem is korlátoznak, tudják h az ő saruk... Meg persze vaskos jóváírást is kell kérni és ragaszkodni kell hozzá, 3-4 próbálkozás sután 'fizetnek'.
Manyecska 2015.01.08. 11:06:51
telkoe 2015.01.08. 11:14:31
Manyecska 2015.01.08. 11:15:27
Ezt olvasni is fájt..
Manyecska 2015.01.08. 11:17:28
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 11:18:00
Freddy a Krüger 2015.01.08. 11:22:52
AtiSnatch 2015.01.08. 11:42:33
madstunt 2015.01.08. 11:51:13
cobre 2015.01.08. 11:52:49
Legközelebb vegyél magad mellé egy asztalcsapkadós nagy darab pasit, és bízd rá a beszélgetést.
Nekem már réges-régen elszakadt volna a cérnám.
AtiSnatch 2015.01.08. 11:53:26
Manyecska 2015.01.08. 11:57:16
mondjuk 440 karakternél ha csak tíz felkiáltójelet ír minden mondat végére, akkor is sok:))
Zirowe 2015.01.08. 13:13:15
Szintén ez volt a bajom htc one m7-el, kamera liluás (az első szériára jellemző), majd a gomb beesése.
Kamera javítva, gomb nem, sokadjára se, végül le lett cserélve egy m8-ra.
Persze az enyém független és egyből a szervizhez vittem és nem szívtam szolgáltatóval.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 13:54:26
Nem kell erőlködni feleslegesen. Kell írni a Trékomnak egy panaszt, és pikpak 30 nap alatt kivizsgálják.
Faszér szerződik egy ilyen sufnicéggel, mikor ott a Pannon GSM meg a Vódafón.
"a bekapcsoló gomb a javításnál sérült, beesett a telefonba"
És így adták vissza. Meghalok...
Manyecska 2015.01.08. 14:02:55
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:10:17
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.08. 14:21:01
@Zirowe: Kamera lilulás -> szenzorhiba.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:24:35
uk.eonline.com/eol_images/Articles/20080331/425.the.incredible.hulk.033108.jpg
milyennőazilyen 2015.01.08. 14:27:12
AtiSnatch 2015.01.08. 14:32:28
Vodafone 50db
homar.blog.hu/tags/telekom -
Telekom 47db
homar.blog.hu/tags/telenor -
Telenor 76db
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:37:12
AtiSnatch 2015.01.08. 14:47:50
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.08. 14:50:58
Zirowe 2015.01.08. 15:21:45
Első szériás kameráknak a hibája, szervizben lecserélik az m8ban lévő kamerára és onnantól minden gond megoldódik.
endorfina 2015.01.08. 15:27:34
Évekkel ezelőtt egy zsír új készüléket vásároltam, amiről pár hónap múlva a szervizben derült ki, hogy nem új, hanem akkor és ott javításon volt a a szervizrészlegen. Majdnem egy évbe telt, hogy rendezzék az ügyet. A végén visszavásárolták azt és kaptam ugyanazon az áron egy akkor már magasabb áru azonos típusú készüléket, ami azóta is jó, és vésztartalékként működik. Az eladást végző fickót az egyértelmű személyes felelőssége ellenére nem rúgták ki, csak áthelyezték egy másik plázába.
A legutóbbi (egyébként mindegyik) telefonvásárlásunk is kalandos volt. Két hét után 3 hét, majd újabb 2 hét szerviz. Vélemény: a készülék jó. A készülék ugyanazokat a hibákat produkálta. A T meg csak hajtotta a magáét. Eléggé sokat foglalkozok joggal a mindennapokban, így viszonylag gyorsan leállítottam a figurát részletezve neki a vonatkozó szabályok helyes szövegét és értelmezését. Majd kértem, hogy ha nem tud hozzátenni a dologhoz, akkor hívja az üzletvezetőt. Hívta, aki pedig ismét rákezdte a betanított szöveget. 2 mondat után őt is leállítottam, s jeleztem neki, hogy eddig és eddig jutottunk el a kollégájával. Onnan folytathatja, hogy új készülékre cserélik ezt a rosszat. 10 percen belül kezemben volt a papír az új vásárlásához.
Az új vásárlás ügyintézését minden segítség nélkül egy alig 1 hónapja ott dolgozónak adták, aki hibát hibára halmozott a papírok kiállítása során. 4 órahossza után jutottunk oda, hogy megkaptam a zsír új készüléket. Bekapcs, hív, a hívott oldalán semmi nem hallható.
Jelezzük a kishölgynek, aki így: mindjárt beviszem a szervizeseknek, hogy nézzék meg.
Mire én: nem megy sehova. Vadontúj és működőképes telefont kérek. Ilyet hozzon. Aztán azt csinál ezzel a megint rosszal, amit akar.
Ez most (még) jó (... és kopogom is le egy fán).
Eléggé tisztességtelen bagázs.
madstunt 2015.01.08. 17:47:34
Aureliano Buendía 2015.01.08. 17:54:05
Aureliano Buendía 2015.01.08. 18:00:25
2: minden esetben írásos panasz, személyen a vásárlók könyve is, minden esetbe kötbér követelés
3: akármi is lesz a vége, nyomd fel őket:)
4: szerviz, merülve. Rövid magánhangzók
5: ezek után két éves szerződést felajánlani faszkorbácsra jogosult az üzletvezető
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.08. 22:20:49
Rohadékok.
Rónarider 2015.01.08. 22:47:18
ebella 2015.01.09. 05:10:03
ebella 2015.01.09. 05:16:06
AtiSnatch 2015.01.09. 07:36:16
2015.01.09. 08:51:47
joska61 2015.01.09. 10:07:53
AtiSnatch 2015.01.09. 10:23:47
zdanee 2015.01.09. 18:18:27
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.01.10. 11:36:18
Igazi magyar módra történt a problémamegoldás a T részéről. Nem is csodálkozom. Egy rakat cég így működik.
Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2015.01.10. 11:58:20
Szerintem enélkül a poszt nélkül a T szimplán beleszart volna az ügybe.
Rejtélyes 2015.01.10. 17:00:36
Ennek alapnak kellene lenni, a meltanyossag az ezen feluli kompenzacio lenne.
Nameg egy "ajandek" headset... Barmikor vettem telefont a headset a dobozban volt...
2015.01.12. 11:10:50
Csimpi csumpi 2015.01.13. 09:12:48
Ez az arrogancia, ami ott abban az orszagban folyik, az valami elkepeszto.
lcsaszar 2015.01.14. 16:33:14
bandikkaa 2015.06.24. 09:36:14