Tékozló Homár

Így is lehet: csavarok az osztrák kütyücégtől

2015.01.14. 13:37 | Homár Hilda | komment

drawn_wallpapers_positive_energy_013748_.jpg

Hogy ne mindig csak a nyivák legyen, tessék egy hepiendes poszt.

Kedves Homár!

Az alábbi történetben az egyetlen negatívum, hogy a cég nem magyar.

Karácsonyra megleptem magamat egy számítógép-alkatrésszel (érdeklődők kedvéért: CPU hűtő), amiről beszerelés közben kiderült, hogy hibás: nem lehetett rendesen rögzíteni, lötyögött a helyén.

Lelkiekben felkészültem a viszonteladóval való végtelen huzavonára (3 nap letelt, felbontottam, stb.), de előtte gondoltam azért a rend kedvéért megpróbálkozom az ügyfélszolgálattal. A cuccot egy osztrák cég gyártja, gondoltam ha más nem, hát majd jót csámcsogok azon, hogy bezzeg karácsonykor labancéknál is megáll az élet.

Eljátszottam az Abszolút Naiv Ügyfelet, és december 27-én, szombat este negyed kilenckor kitöltöttem a honlapjukon a kapcsolatfelvételi űrlapot. Elküldtem, rögtön jött az automata visszaigazolás, hogy megkapták, de az ünnepek miatt tovább tarthat válaszolni stb. (ld. mellékelt kép). Rutinos magyar vásárlóként arra számítottam, hogy itt ér véget a történet, én buktam a huszonvalahányezres vételárat, ők buktak egy ügyfelet.

Ehhez képest másnap, december 28-án, vasárnap délután fél négykor befutott a válasz: igen, tudnak a problémáról, 2014 májusa óta már másfajta rögzítőelemekkel gyártják az alkatrészt, nekem ezek szerint régebbi modellt adtak el, de ahogy kinyit a raktáruk az ünnepek után, küldik az új rögzítőket. (szintén ld. mellékelt kép).

A raktáruk január 7-én, szerdán nyitott ki, péntek délelőtt már a postaládámban voltak a cserealkatrészek (két 5 centis fémdarabról + 4 csavarról van szó, elfért egy borítékban). Ingyen és bérmentve. Szombaton beszereltem, működik.

Hát így is lehet.

Üdv,
Naiv és Boldog Ügyfél

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ptspts 2015.01.14. 13:44:17

Együtt örülünk az idei év első boldog ügyfelével.

nyomdasz63 (törölt) 2015.01.14. 13:47:20

(ld. mellékelt kép)

???

Trunkel 2015.01.14. 13:49:02

Mindjárt elolvasom és referálok.

Metamorfi 2015.01.14. 13:49:48

Örüljünk, mert sok már biztosan nem lesz.

Trunkel 2015.01.14. 13:51:08

Valahogy ezek a dolgok a vasfüggönyön túl tudnak normálisan működni. Itthon vajon miért nem?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.14. 13:52:01

Bárcsak látnám a mellékelt képet!4!!

AtiSnatch 2015.01.14. 14:09:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: pedig ott van. igaz, hogy valamelyik másik bolygóról, de ott van :D

AtiSnatch 2015.01.14. 14:21:18

Az feltűnt már valakinek, hogy ez egy fogyasztóvédelmi blog? Ebből adódik, hogy itt általában arról van szó, hogy hogy baszták át a delikvenst (vagy éppen csak saját szórakoztatására vadászni volt az illető, lásd még: SZOPNI). Azt nem nagyon szokta senki beküldeni, hogy lement a boltba, vett egy kiló kenyeret és nem történt semmi probléma a vásárlás során, de még otthon se... Magyar viszonylatban is van 101 olyan cég ami így szolgál ki, mint a hanyatlónyugatiimperialisták és ebből kifolyólag nem az az első gondolatom, hogy megírjam a Homárnak.

igi1 2015.01.14. 14:27:14

Hát fura 1 gondolkodású cég

Május óta!!!! TUDTAK A PROBLÉMÁRÓL, mégis b@sztak rásózni az ügyfélre év végén 1 régit...

akkor mi lehet a többivel?

hobbitroll 2015.01.14. 14:32:06

Erre csak ennyit tudok mondani

Fényképbó't

Mi is a mottó pontosan? "fogyassz herdálj szenvedj"?
Ebben a zesetben 3-ból csak 2 teljesült. A poszt offtopic(!). Kéretik megbüntetni aki kirakta :P

igi1 2015.01.14. 14:35:31

A poszter meg mé nem néz utána a lehetséges típushibáknak vásárlás előtt?

most annak örûl h rásóztak 1 régi szart, küldtek hozzá csavart miközbe meg már rég mindenkiek az új típust kéne adni!?

Már eleve az új csavarokat is kellett volna csatolni a hűtőhöz...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 14:46:58

@Trunkel: Azért, édesem, mert mikor ott kaki van, azt ott panaszkodják, és mikor itt csilivili valami, azt nem hordozzák itt körbe, mint a véres kardot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 14:56:03

Na, ez így nem jó. Panaszkodjon valaki, majd akkor én. Szóval nem tudtam hozzáférni interneten keresztül a bankszámlához, be kellett menni a bankba. Unicredit, unirendesek. Kellett várakoznom uszkve 35-40 másodpercet, már nézte is a kislány a gébbe, hogy miafasz van. Úgy látta, nincsenfasz. Odahívta a kedveskövér kollégát, aki pikpak megmondta, hogy mit kell velem aláiratnia, és mit kell átkattintania a képernyőn. Pislogtam. Kettőt. Már elém is dugta az aláírninivalót. Elköszöntünk.
- Ja, akkor most már nincs más teendőm, mint nézzem a neten, mikor lesz megint a számla elérhető?
- Ő, nem, ha kész, hívjam telefonon?
- Nem, nem, kedves, nem szükséges, nem fárasztanám ezzel, egyedül is megoldom, nagyfiú vagyok.

Szóval mindenki kedves aranyos ügyes és gyors volt. Ja a panasz, a kurva kormányunk vagy az eu, hirtelen nem is tudom, melyik baszogat már megint ilyen fassággal. Tulajdonosi nyilatkozat, hogy dugnának fel meindegyiknek egy nagy köteggel!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.01.14. 15:01:15

@atpijkamo: most akkor dicsekszel vagy panaszkodsz? ;))

hobbitroll 2015.01.14. 15:06:28

@atpijkamo: ártunk és ormányunk. Ez a Nemzeti Pénzmosoda miatt van. Túl sokat einstandoltak a fijjug, és ez történik, amikor más(ok) is lop(nak). Hirtelen elfogy minden. Most meg kapkodnak fűhöz - fához.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 15:06:30

@RosszQtya: :)) Öööö...

Szóval mindig csak rinyálnak, hogy milyenszarok a bankok. Ahelyett, hogy hagynák a faszba, választanának másikat. Napersze, m;g nem jutott el hozzájuk a hír hogy az OTP-n kívül létezik másik bank. Oszt minden statisztika azt mutatja, hogy ritkábban váltanak az emberek bankot, mint házastársat.

Emelje fel a két kezét, aki nem vált még el, és a szülője, és a gyereke se. Én kezdem:
\o/

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 15:13:11

@hobbitroll: "ártunk és ormányunk"

:))

Értem. Szóval ha a fijjúg lopikálnak, és már nem lehet ezt a tényt tovább takargatni, mert már fényes nappal talicskázzák a pénzt haza a 167 milliós úszómedencébe, akkor kell valamit lépni, akkor a pór népet rövidebb pórázra kell fogni, az a megoldás. Montam, hogy értem, ugye?

Holnap mindenkinek hátrakötik a kezét, holnapután már mindkettőt. Hátha attól megvakulunk, és nem látjuk, hogy kézzel lábbal harákolnak... harácsolnak. Aztán mindekinek - mármint nekünk - levágja a pokorni, hogy ne maradjon hazugságban. "Aki belenyúl a mézesbödönbe, annak levágjuk a kezét" helyett "Ha mi belenyúlunk a mézesbödönbe, akkor mindenki másnak levágjuk a kezét". Nüanszbeli változás.

hobbitroll 2015.01.14. 15:24:41

@atpijkamo: énseménsem :P \o/
(persze meg se nősültem, így azé' lenne benne kihívás, de ez nem is volt feltétel :P)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 15:26:34

@hobbitroll: Oké, ha elmúltál 14 éves, úgy is pontot ér. Üdv, a klubban!

\o/ \o/

Trunkel 2015.01.14. 15:43:23

@atpijkamo: édesdrága barátom :) pedig van hasonló példa nálam is és nem is kell messzire visszamennem. gyerek, karácsony, lego óra ajándékba. annak a hátát elsőre apa okosan levette (megnézzük hol az elem), majd sose többet nem lehetett visszatenni. boltba vissza, onnan átküldtek egy szervizbe, onnan meg el a búsba. apa nem adta fel, írt a legowatches.com support-nak, akik kértek néhány fényképet a hibáról, majd "örömmel közöljük, hogy módunkban áll egy másik órát küldeni a gyermekének" szövegű email-el lezárták az ügyet. nem csere! másik óra. csak úgy. se számla, se ungarische garijegy, sesemmi nem kellett, elég volt a dobozba csomagolt gyári "guarantee paper".
na nálam itt kezdődik a civilizáció.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 15:51:38

@Trunkel: :)) Egy pont levonás a modorosságért, egy plusz pont a helyes írásért.

Logitech - régen a kedvencem volt - küldte a csere billentyűzetet egy képért cserébe a régi billentyűzetről, amit kérésükre összetörtem.

Most ő nem veszít sokat, viszont nyer, de legrosszabb esetben is megtart egy lelkes vásárlót. Az a bizbasz kerül 5 tallérba postával együtt, a boldogügyfél meg megvette 40-ért. Csak a haszonból telik jópár postázásra.

Öcsém a prémium Hondájával (értelmes szókapcsolat?) kapott a szerviztől egy ingyenes javítást gari időn túl.

mikimackó 2015.01.14. 15:57:15

@Trunkel: tudsz valamit, ami itt normális ? (mármint rajtam kívül)

mikimackó 2015.01.14. 16:01:56

@atpijkamo: a részeg felszáll a buszra, elkezd kiabálni, a jobboldalt a hülyék ülnek, a baloldalt azok, akik megcsalják a feleségüket....., felpattan egy nyápic alak: kikérem magamnak, én még sose csaltam meg a feleségemet. .. nem, akkor azonnal üljön át a másik oldalra !!! (csak úgy.......)

FDToth 2015.01.14. 16:10:20

hát igen... ez kéne másolni itthon is, de vmiért nem megy, pedig rohadt egyszerű.
kb., mint a booking: általában 6-7 nap alatt megoldják a problémát, jóváírnak, kulturált leveleket küldenek, gyorsan... egy itthoni közvetítő meg kb. szarik rád...

hawkeye 2015.01.14. 16:17:25

@AtiSnatch:

Tételesen felsorolva:

Az a tíz idefér.

Na, ugyan, oszd meg velünk, ne légy irigy...!

:)

Trunkel 2015.01.14. 16:19:51

@mikimackó: egyébként tudok, de az már reklám lenne. :)

Rosszindulatú Vászka 2015.01.14. 16:53:59

N. B. Ügyfélt nem sajnálom.

Csodálom, hogy a Magyar Póstára rá mertek bízni ilyesmit, azon meg még jobban, hogy nem lopták el.

lcsaszar 2015.01.14. 17:14:46

Nem jó csavart adtak hozzá, persze egyből "hibás" a cucc. Jó hogy a gyártó és a bolt nevét nem posztolta elrettentésül.

Aureliano Buendía 2015.01.14. 17:53:38

És még a kerítés is jófajta kolbászból van, már Pándorfalunál.

gabors 2015.01.14. 19:10:42

na baz+ .....

most kit fogunk sajnalni ???

akkor megis lehet hogy valami Mo-on nem kosher ??? es fejletebb orszagoban mas ?? (Trademark/Copyright hagyma)

gabors 2015.01.14. 19:15:39

@igi1: nem figyelsz !!! a viszont elado adta el a regit (Nekik plane kellett volna tudniuk !!!)

de az eredeti gyarto (a viszont izet kikerulve) orvosolta a vevo gondjat .... gondolom azert mert igy egyszerubb volt.

gabors 2015.01.14. 19:21:41

@atpijkamo: ez jo ...

csak egy otlet a bank ahova jarok (nem surun szemelyesen) direkt tart ket (lehet harom) internetre kotott gepet (a Maca-eke errefele torvenyileg nem lehet az interneten csak belso "biztonsagos' halozaton).

Amellett hogy hasznalhatjak varakozas kozben a nepek, ilyen 'ez/az/amaz nem megy a netes feluleten' kerdesekre ott helyben valasz van ... es minden tovabbi nelkul eloben segitenek a kezdoknek is ...

Nem hogy 'menjek haza probaljam ki es hivjam oket vissza ha megse jo' ...

gabors 2015.01.14. 19:26:58

@atpijkamo: "Öcsém a prémium Hondájával (értelmes szókapcsolat?)"

Azt nem Acura-nak csufoljak ??? Az a premum honda, mint a lexus a premium toyota :-)

legalabbis az operencian tul

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.14. 19:44:09

@gabors:
Fejlettebb országokba fűszoknyás lányok viszik házhoz a cuccot, és kedved szerint kényeztetnek!!44

gabors 2015.01.14. 19:54:25

@dr. phil. Sün‼ ツ:

"Fejlettebb országokba fuszoknyás lányok viszik házhoz a cuccot, és kedved szerint kényeztetnek!!44 "

Akkor van hova fejlodni :-)

venszivar 2015.01.14. 20:16:33

NEM olvasom el, mert ez CSAK fityiszes propaganda lehet...:)

Manyecska 2015.01.14. 20:33:12

@hawkeye: szasz tesó...megyünk a grilleshez pörögni egyet?? :D

igi1 2015.01.14. 20:36:10

@gabors: úgy meg pláne sünt nekik

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 20:57:38

@gabors: Az Unicreditnél is van egy pécé. Sokat nem segít, mert otthon úgyis van. A jelszót meg nem kell ellenőrizni, elsőre képesek helyesen megadni.

neet 2015.01.14. 20:59:49

@atpijkamo: nagyszülőm elvált, szülőm elvált, én elváltam, plusz mindannyiunk első(?) párja is. Viszont tavaly levelet megkap, kitölt, visszaküld, bankszámla működik. Sikeres-e? :) Ja, azt mondtam, h lett matracunk? Amit kinéztünk, na az nem volt, de az eladó le is beszélt róla. Ellenben ráfeküdtünk egy másikra, kissé más árfekvés, (nem horribilis, csak lélektani, szal nem vészes) na de a FEKVÉS, az király. :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 21:02:26

@neet: Kocsival perc a bank, gyorsabb volt, mint míg megírom a levelet.

Gratula a matrachoz! A Matrackirálynál?

neet 2015.01.14. 21:04:20

@dr. phil. Sün‼ ツ: szexista állatja! És nekünk, nőknek ki kényeztet a f.bb o.ban?? Ez sose derül ki.

neet 2015.01.14. 21:05:23

@atpijkamo: Néztük ott is, de végül nem. De sok info onnan jött, szal köszi. :)

neet 2015.01.14. 21:08:58

@atpijkamo: azt olvastam, vécé. Már kezdtem örülni, végre egy bank, ahol ha egy órát sorban állsz, közben elmehecc retyóra. De ezek szerint nem.
Ellenben még pocakkal a diégóban elengedtek, bár eleinte húzódzkodtak, h az nem vásárlói mosdó, de győzködtük, h terhes vagyok, legyen szíve, és lett. Happy üf.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 21:12:23

@neet: Szomorúan hallom, hogy végül nem sikerült onnan. Na mindegy.

Vécé OTP-ba kell, ott még sose jutottam sorra fél ürán belül. Az Unicreditben sose volt több 5 percnél. Igaz, nem sokat próbáltam. Megnyitom a számlát, és nem kell többet jönni. OTP-nél iszonyat, egy dolog elintézéséért volt hogy 5ször álltam sorba.

neet 2015.01.14. 21:25:06

@atpijkamo: ne légy szomorú (2x) kár lenne a könnyekért..
Jó éjt!

Vadászok Őrangyala 2015.01.14. 21:45:12

@atpijkamo:
Autósnácik szerint Honda nem prémium. Igazából tök mindegy, mert egy nagyon jó autó. Bár elmúlt években volt egy-két kevéssé sikerült típusa.

Vadászok Őrangyala 2015.01.14. 21:49:36

@atpijkamo:
Mármint úgy kevésbé sikerült, hogy némelyik ronda lett, mint a lőtt lóharapás, de attól még jó autók.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.14. 21:51:47

@Vadászok Őrangyala: Aszt nemtom, ronda-e, de alacsonynak nagyon alacsony. Van olyan utca, ahol nem tudtam úgy végigmenni, hogy a fekvőrendőrön ne súrlódjon.

gabors 2015.01.14. 21:52:28

@neet: fuszoknyas lanyok noket is tudnak kenyeztetni !!!! (mubroki elo ha az kell a kenyezteteshez oszt meg higenikus is)

gabors 2015.01.14. 21:55:57

@atpijkamo: "OTP-nél iszonyat, egy dolog elintézéséért volt hogy 5ször álltam sorba. "

öt több mint egy ...

ami több az jobb ...

Magyarorszag Jobban Teljesit !!!

Már meging egy nick 2015.01.15. 08:47:20

Megnéztem volna a csatolt képeket a netről letöltött rét a háttérben szélmalommal kép helyett.

Valaki segítsen már ez a kép hogy jön ide, vagy ez akarja Ausztriát illusztrálni, ez előtt teljesen értetlenül állok.

joska61 2015.01.15. 09:08:41

Azért ezt a történetet egy nagyobb értékű darabbal is szívesen olvasnám. Egyébként itthon is akad már nem 1 ilyen korrekt, mondhatni úriemberekből álló cég.

2015.01.15. 10:03:16

hol vannak a képek?

2015.01.15. 12:32:25

@igi1: úgy sózták rá, hogy nem küldték rögtön mellé a rögzítőket.
Posztolót sajnálom.

♔batyu♔ 2015.01.15. 20:47:00

@Trunkel: itthon is tudnak, csak nem írják meg.

Én porszívóval jártam úgy, hogy kb. 3 év múlva tönkrement a csöve és bár már nem volt olyan amilyen kellett, megoldották egy másik csővel. Fizettem 1000 Ft.-ot, ma is működik.

Másik: Egy PDA-mnak tönkrement a képernyője. Telefonáltam és futárt akartak küldeni, de nekem azonnal kellett, így elmentem.

Kicserélték garanciában a képernyőt és kaptam rá ingyen egy képernyővédőt. Nem is akármilyet.

Magyar cég volt mindkettő.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2015.01.15. 21:18:09

Homár Hilda nem ismeri a "boldog ügyfél" tag-et?
süti beállítások módosítása