Tékozló Homár

Végtelen ciklusba került a T-ügyfél FRISSÜLT

2015.01.15. 09:46 | Homár Hilda | 68 komment

2009-05-20_1242802842_telekom_nachhaltigkeitchina.jpg

a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel  a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott 

Kedves Hilda!

Az elmúlt időszakban költözés kapcsán ütköztem olyan, mindez idáig láthatatlan falakba, melyet a T csoport lassan már szánalmas szolgáltatási színvonala állít elénk.

2014. augusztusában költözés következtében határozatlan időre felfüggesztettük az édesanyám nevén lévő internetszolgáltatást, megjegyzem 14 éve van előfizetésünk otthoni internetszolgáltatásra.

2014. decemberének elején Édesanyám be is költözött új otthonába, tehát eljött az időpillanat, hogy aktiváljuk a szolgáltatást. A korábban nyújtott telefonos információ ellenére (miszerint az adott címen elérhető a T szolgáltatására), mégis közölték, hogy technikailag nem lehet kiépíteni a hálózatot (jelzem, hogy mindez Zugló közepén, nem Hagyárosböröndön).

Sok-sok kérdést követően sikerült megoldani, hogy az egyik rokonunk (aki szintén T előfizető) alias e-mail címeként megmaradhat (hiszen a technikai kivitelezhetőség hiányában megszűnik a MI szerződésünk) Édesanyám fiókja, melyet a munkájához napi rendszerességgel használ. Az e-mail fiókot azonban a mai napig nem lehet használni, ugyanis a T képtelen azt aktiválni. NAPONTA próbálta az ügyfélszolgálatot telefonon elérni, melyet fél óra várakozási idő után hol elért, hol pedig megunt 40 perc zenélést követően. Az ügyfélszolgálatosok és az általuk használt rendszer kritikán aluli, hol azt mondják, hogy a fiók már aktív, hol pedig azt 2 nap múlva, hogy még nem aktív, aztán 1 nap múlva azt, hogy nem is lett kérve az aktiválása.

Édesanyám megunva az 1 hónapos indirekt időhúzást személyesen fáradt be egy T Pontba, ahol otthoni szolgáltatások ügyintézésére is van mód. Itt elhajtották, mondván ők ilyenben NEM SEGÍTENEK, hívja a telefonos ügyfélszolgálatot. Aktiválni azóta sem sikerült, a T hárít, az Outlook rossz beállítására hivatkozik, kiemelve, hogy ahhoz nekik semmi közük. A beállítások viszont az általuk kapott információkból származnak, melyeket már 4-szer ellenőriztem lévén, hogy informatikus vagyok.

Marad az, hogy a sok telefonos szájkaratét követően személyesen megyek be reklamálni, jegyzőkönyvet felvetetni és átgondolni, hogy a céges üzleti telefon-flottánkat és egyéb más T-nél levő előfizetésünket a hűségidő lejártát követően más szolgáltatóhoz viszünk át.

UPDATE febr. 9.

„Tisztelt Ügyfelünk, 
Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.
Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.

Üdvözlettel: Telekom”

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 09:50:54

Biztos a falak idézték elő a fogalmazásgátlást.

milyennőazilyen 2015.01.15. 09:54:54

Mennyi ilyen lesz még, hogy a Telekomot nem lehet költöztetni?
Mellesleg próbáltak volna engem elhajtani egy T-pontból, miért nem mentél be akkor anyáddal együtt?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 09:57:04

"alias e-mail címeként megmaradhat ... Édesanyám fiókja, melyet a munkájához napi rendszerességgel használ."

Ah, mindig felvidítja a napomat, ha meglátok egy idiótát, aki szolgáltatófüggő e-mail címet használ. Cégesként. A baromállatja. Erre nincs mentség, ennél már egy anonim ingyenes cím is sokkal jobb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 09:59:04

"személyesen fáradt be egy T Pontba"

Miért anyádat mászkáltatod, ha annyira fáradt?

Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 10:00:02

@atpijkamo:
Ne bántsd. Minttuggyuk, a magyar kisvállalkozókat 1000 helyről sarcolják, egy saját, céges e-mail cím fenntartásának évi 1500 forintos költsége ebben az időőpillanatban végső romlásba döntené szegény Édesanya vállalkozását.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:01:12

"egy T Pontba, ahol otthoni szolgáltatások ügyintézésére is van mód."

Ez így messze nem igaz. Próbáltam egy kurvát rendelni náluk, nem sikerült.

2015.01.15. 10:01:49

ugyanezt csinálom... csak áram miatt a T-vel....

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:02:31

@Vadászok Őrangyala: :))

Mit érdemel a vadász, aki KÖLCSÖN puskával jár szopatni magát a medvével?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:03:33

@faszópo: Eddig egy okos és vicces embernek tartottalak. Maradt a vicces.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:07:07

"Outlook ... melyeket már 4-szer ellenőriztem lévén, hogy informatikus vagyok."

Informatikus. Persze. Mert el tudod indítani a Vördöt.

Az informatikus nem szopatja magát a KitekintőGyorsvonattal, hanem betelnetel a 110-es porton.

blamm 2015.01.15. 10:09:40

Most az outlook beállításra hivatkoznak, vagy nem aktiv a mailfiók?

Ha szerintük a kliensed nincs jól beállítva, ballagj fel a webmail.t-online.hu oldalra, és próbálj belépni a fiókodba. Ha ott sem jó, akkor ismét telefon

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:11:15

@Vadászok Őrangyala: Én a fáradt olajat... nem, a fáradt annyát. Hogy ilyen gyereke van. Aki nem szólt, hogy ne használjon szar matávnetes emilt, mert a végén garantáltan megszopja.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:14:58

@blamm: Írj olyat, hogy az informatikus is megértse. Kliense van sok, moindet felhívta, de egyikük se hallott erről. Már keresi a térképen az általad megjelölt helyet, valahol Nagyirtáspuszta felé gondolja. Kalucsnit is húzott, hogy ne ázzon be a bakancsa, mikor belelép a fiókba.

Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 10:26:08

@atpijkamo:
10-ből 9 és fél posztoló olyan sötét, hogy saját magáról kéne homárposztot írnia.

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2015.01.15. 10:27:37

"Édesanyám fiókja, melyet a munkájához napi rendszerességgel használ"

vs.

"lévén, hogy informatikus vagyok"

Kérdem én, milyen informatikus az, aki hagyja, hogy az anyja T-s email címről intézze a munkaügyeit?

Domaint kéne regisztrálni, aztán saját meail címet meg bármilyen ingyenes email szolgáltató levelezéséből használni.

Eleve komolytalan az, aki munkaügyben nem céges vagy saját domaines email címmel írogat...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:29:28

@Manyecska /válasz ment!/: És mitől fáradt? A posztoló fárasztotta le tán?

@Vadászok Őrangyala: Az. Mindig van valamennyi szánalmam feléjük, de ezt semmiképp. De jó, hogy megírta, hátha a többi ütődött tanul belőle. Bár kétlem.

Komojtalan 2015.01.15. 10:40:15

Én még 56k -s modemmel kezdtem el netezni valamikor 95 körül. Azóta volt 5 szolgáltatóm, de az akkor regisztrált freemail címem még mindig megvan, eszembe nem jutna szolgáltatásfüggő mail címet használni. Írom ezt úgy, hogy 2000 óta egy szolgáltatónál vagyok, ami kettő :-): TvNetworkből lett Digi.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 10:43:31

@panaszmuki: engem is meglepett, mikor elvileg nemhülye srác munkára T-s címt használt szintén, mondván - ésmostfigyelj - a gmail bármior megszűnhet. Valóban nem egyértelmű melyikre süthetjük rá, hogy hamarébbmegszűnik. Lehet, hogy csak nekem van 35 éve ingyenes ugyanaz-mailem és már vagy a 5. szolgáltatót nyöstülöm. Volt, hogy a pusztavéletlen folytán találkoztam exmegszűntszolgáltató rencergazdájával és tartotta kómában a régimailem, hogy be tudjak lépni helyekre.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 10:45:47

@Komojtalan: szeretném leszögezni, hogy az 5-ös számot nem tőled kopírizta, hanem inkább közelazonos a sorsunk-múltunk.

FDToth 2015.01.15. 10:45:48

Tavaly kétszer felfüggesztették a céges e-mail fiókunknak véletlen (lemondtunk egy szolgáltatást, de persze egy másikat inaktiváltak). nagy nehezen sikerült az egészet 'visszacsinálni. Nem is tudom i lett volna ha a céges postafiókot törlik a címmel együtt...
Persze köv héten megint felfüggesztettek egy címet, de ezt is siekrült vissazszerezni.
Egyszerűen annyira felelőtlenek, hogy erre nincsen szó!
Amit ilynekor lehet, az a jóváírás kérése. nem nagy összeg (nettó 20eFt), de azért vmi....

sarostehen 2015.01.15. 10:51:00

@atpijkamo: Outlook != Outlook Express

Outlook Express évek óta megszűnt.

Outlook az Office csomag része.

Informatikus nem használ Outlook-ot. Thundenbird-el levelezik. ;)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 10:54:52

@sarostehen: ha közbevethetek egy sajátvéleménynek látszó objektív tényhalmazt: a legkönnyebben hangolható felhasználó használ Thundert. Ha kicsit is megnézed, átgondolod, messze nem a legelőnyösebb kliens, de - mivel ebből úgy is az lenne - hitvitába nem megyek bele.
@FDToth: aggyal rendelkező ügyfélszolga kéne. Nem vállalja el normális ember, oké! De a nagyvállalat is a saját renoméját rontja az ilyenekkel. De megy, megy a szekér így is, igy ez jut, ebben élünk.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:55:50

@sarostehen: :)) Bocsi, nem vagyok eléggé járatos a Vinfos világában.

@FDToth: "Tavaly kétszer felfüggesztették a céges e-mail fiókunk"

:)) Ah. És még mindig odajártok vadászni? Akarom mondani, szopni? Vajon hogyan érhető el, hogy felébredjetek, valamit végzetesen rosszul csináltok? Ha olyan rosszul meg a bolt, akkor legalább egy fríméles címbe invesztáljatok.

sarostehen 2015.01.15. 10:57:47

@Kellemes Zérókomponista: Nem hitvita. Évekig Outlook-ot használtam. Aztán a 2007-es után már nem tetszett. (És nem is akartam megvenni a 2010 vagy 2013-at).
Akkor kipróbáltam a TB levelezőt. És azóta azt használom. De senkit nem nézek le azért, mert mást használ.

Ha láttad volna az üzenet végén a ;) jelet akkor tuti nem írtad volna ezt nekem :)

Manyecska 2015.01.15. 10:58:00

@Kellemes Zérókomponista: 35 éve még nem volt net csak a Marson, Édesapámnak.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 11:04:52

@sarostehen: áhá, de engedd meg, hogy én azért lenézzelek.:D
@Manyecska /válasz ment!/: nekem volt! Külön házat béreltünk a procinak, további fél utcasort annak hűtésére. Akkoriban még körbe lehetett biciklizni az ember számítógépét, ma már ilyen nincs!!!

sarostehen 2015.01.15. 11:06:48

@atpijkamo: Maximáltan egyetértek veled.

Amelyik cég @gmail, freemail, upcmail, t-akarmi stb stb címet használt az számomra nem is komoly cég.

És sokan nem is gondolnak bele, de az adatok elvesztése stb mellet van még egy komoly tényező. Ez pedig az ipari kémkedés. Ha nekem van 1 konkurenciám, akiről tudom, hogy pl t-akarmi.hu-s címet használ, akkor akár (ha van) meg tudom kérni az ismerősömet (aki épp ott rendszergazda), hogy az összes levelükről küldjön nekem egy másolatot. (kb 1 perc beállítani a szerón) Onnantól pedig pontosan tudom kivel állnak kapcsolatba, milyen árakon dolgoznak, mi a beszerzési forrásuk stb stb.

Már meging egy nick 2015.01.15. 11:10:00

Sajnos nagy tanulság, hogy kell egy saját domain nevet regisztrálni és szabadon mindenkitől függetlenül saját email címet használni a munkához.

A szolgáltatóhoz köthető email címek addig használhatóak amíg az ügyfél nem vált szolgáltatót. Az ingyenesen használhatóak meg - elvben - bármikor megszűnhetnek.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 11:13:32

@sarostehen: "(aki épp ott rendszergazda)" Most ez mi ellett akar szólni? Ilyen elven nincs az a megoldás, ami biztonságos lehetne.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 11:13:45

@sarostehen: Az a rendszergazda, aki passzióból beleolvas a levelekbe, az nem rendszergazda.

Azért minőségi különbség van egy fríméles és egy t-akármis cím között. Mint a fenti példa is mutatja, semmi erőlködésbe nem kerül egy t-akármis címet elveszteni. A fríméles cím elvesztésébe legalább a delikvensnek is bele kell hatnia erősen.

Nem a meglévő adatok elvesztése az izgalmas, hisz arról úgyis van tartalék másolata. Hanem, hogy többet nem kapja meg a leveleit.

FDToth 2015.01.15. 11:16:23

@Kellemes Zérókomponista: az a baj (sok ügyfélszolgálatossal beszéltem már erről) h állítólag nem tudnak belenyúlni az automatikus folyamatokba. ezt nagyon nem hiszem el, hiszen ezek progrmozását emberek végzik...
a másik h egymásnak adogatják és tologatják a problémákat és sjanos 10-ből csak 1-2 a lelkiimsretes ügyintéző, a többi tényéeg robot.
A legdűhítőbb az, hogy felhívod őket (mámrint a üzleti telekomot), bejelnete da hibát és vársz. egyszeráűen képtelen pár perc alatt megoldani, szinte mindig 48 vagy 72h a megoldási idő, ezalatt pedig ha egy cvégnáél nem működik net vagy e-maioles postafiók...

FDToth 2015.01.15. 11:17:39

@atpijkamo: még ott vagyunk, mert üzleti vezetékes teleofn és net máshol nincs (invtel, upc, digi nem szolgáéltat itt sajnos, vagy dréágn adnak kisebb csomagokat)
természetsen van 'pót' mail cím (gmailÖ ezzel nincs porbléma :)

Manyecska 2015.01.15. 11:19:41

Valaki szóljon már a Telekom Széékháznak hogy a járdájuk mellett tíz centire a lábunktól.. egy feketrigó teteme bomlik két hete..! :D /képek hamarosan/ nagyon változatosan forog, attól függ a bomlás melyik szakaszában tart...csókoltatom őket és szégyelljék össze magukat!:P

Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 11:30:08

@sarostehen:
Mert miért? A céges mellett nekünk is van egy céges g-mailes címünk is. Gémél nagy előnye, bárhonnan pillanatok alatt hozzáférsz, és stabil, ha más nem, tartalék címnek jó.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 11:31:07

@FDToth: De van probléma. Nem tudtok más szolgáltatóhoz szerződni, akár akartok, akár nem. És ha megszűnik a Telekom, akkor is megy a címetek a levesbe. És amíg el nem vesztitek a címeiteket mindenki rajtatok röhög.

"van 'pót' mail cím (gmail"

Ezt nem értem. Mi az, hogy pót cím?

soibegin 2015.01.15. 11:53:31

Attól, hogy lesz egy e-mail címnek aliasa, attól az még nem egy másik fiók...?!
Ezt nem igazán értem... :)
"alias e-mail címeként megmaradhat ... Édesanyám fiókja, melyet a munkájához napi rendszerességgel használ."
tehát jozsihaverom@t-online.hu aliasa lesz edesanyam@t-online.hu cím, ettől még csak egy "fiók" lesz, a haverodé, ahová mennek Édesanyád levelei, a régiek meg úgyis eltűnnek...

sarostehen 2015.01.15. 11:58:53

@Vadászok Őrangyala: Céges mellet. Tehát Ti sem a ..@gmail.com-ot használjátok.

Mellesleg a céges levelezést miért nem lehet elérni akárhonnan? Én megkapom a telefonomra is, laptopra is. És ha akarnám bárhova máshova is.

Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 12:49:31

@sarostehen:
Igazából el lehet, de a gémélt egyszerűbb, meg annak néha jól jön a cset funkciója, ami a cégesnek pl. nincs. Szóval egyértelmű, alapvetően a cégest használjuk, de jó, ha van mellette egy gémél is.

ptspts 2015.01.15. 12:58:05

@atpijkamo: Igen, telnetelni a 110-es port valóban jobb, mint a 993-as porton.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 13:46:04

@ptspts: mindjárt beírja valaki, hogy az már lejárt, a grafikus felületeknek van itt az ide. Je.

hobbitroll 2015.01.15. 13:55:01

@sarostehen: az is 1 jó nagy rakás fo$, épp 1 hajszálnyival jobb a kitekintőnél.
atpi mondta jól, a zigazi informatikus telnettel levelezik :P

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 13:59:04

@hobbitroll: A zigazi informatikus Junixérrel repül.

Unix Airways
Mindenki elhozza magával a repülőgép egy kis darabját, amikor megérkezik a reptérre. Mindannyian kimennek a kifutóra, és darabról-darabra összeállítják a gépet. Megállás nélkül vitatkoznak, hogy milyen típusú gépet kívánnak építeni.

Air DOS
Addig tolják a gépet, amíg az siklórepülésbe nem kezd, akkor mindenki beugrik és engedik a gépet siklani amíg az újra földet nem ér. Majd betolják, beugranak és így tovább...

Mac Airlines
Minden stewardess, kapitány, csomag- és jegykezelő ugyanúgy néz ki és ugyanazt csinálja. Minden alkalommal, amikor a részletek felől érdeklődsz finoman, de határozottan elmondják, hogy ezt nem kell tudnod, igazából nem is akarod tudni és minden csak érted fog történni anélkül, hogy ezt tudnád, ezért pofa be!

Windows Air
A terminál nagyon szép, színes, barátságos stewardess-ek, kényelmes csomag ellenőrzés és beszállás, sima felszállás. Kb. 20 perccel később a gép felrobban a levegőben bármilyen figyelmeztetés nélkül.

Windows NT Air
Éppen mint a Windows Air, csak többe kerül, nagyobb gépeket használ és a robbanás pillanatában 70 km-es körzetben az összes többi gépet magával rántja.

Linux Air
Az összes többi légitársaság elégedetlen munkavállalói elhatározták, hogy saját légitársaságot állítanak fel. Önmaguk építik fel a gépeket, a jegyszámlálókat és a kifutópályát. Kis összeget számolnak fel, amely fedezi a jegynyomtatás költségeit, de önmagad is letöltheted és kinyomtathatod a jegyeket. Mikor felszálltál a gépre, kapsz egy széket, négy csavart, egy franciakulcsot és egy ülés-HOWTO.html-t. Ugyan sok időbe kerül összeraknod és beállítanod az ülést, de mire kész, nagyon kényelmesnek találod. A gép felszáll és megérkezik időben minden gond nélkül, a repülés közbeni kaja csodálatos. Megpróbálod elmesélni a többi légitársaság ügyfeleinek a nagyszerű utazást, de ők mindig csak azt kérdezik: "Hogy MIT kellett csinálnod az üléssel???"

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 14:08:10

@hobbitroll: Az Áutlúk előző kettő verziójában ha csináltál egy jó hosszú táblázatot hátéemelben, dobott egy oldaltörést. Ami nem is lett volna nagyon zavaró, kimarad egy fél sor, de ha pont kép is volt ott, akkor csak azt láttad, hogy üresen marad egy szép nagy hely, aztán megy tovább a táblázat. Mert a nyomtató drájverével csinálják a hátéemelt. És ez egy évtizedig nem zavarta őket.

RedWing 2015.01.15. 15:13:21

@sarostehen:

"Amelyik cég @gmail, freemail, upcmail, t-akarmi stb stb címet használt az számomra nem is komoly cég."

Majd ha neked is lesz egy olyan fantasztikus szolgáltatód, hogy a saját domain-en futó levelezőrendszer egy kalap szar (random nem küld vagy nem fogad leveleket, naponta lefagy) a support válasza pedig mindig az, h. "Dolgozunk rajta" és úgy 3-4 hónap alatt megunod, akkor te is komolyan fogod venni azt, h. a gmail legalább stabil..

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2015.01.15. 15:24:52

@RedWing: Már bocs, de saját domain-hez olyan levelezőrendszert állítok be, amilyet akarok.

Aki szereti a Gmail-t, az meg nyugodtan használjon Google Apps for Business szolgáltatást a saját domain nevével.

Ennél olcsóbb van, de mezei halandó számára egyszerűbb nincs.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 15:38:45

@RedWing: Nem. Ő szolgáltatót vált, és kész. Miért szopatná magát önkéntesen?

tsimike 2015.01.15. 15:41:37

"A beállítások viszont az általuk kapott információkból származnak"

Ezt most csak én nem értem?

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:26:46

@atpijkamo: köszönöm, hogy helyettem kimondtad, hogy idióták.

Ha céges, vesz egy doméLYnt, ha nincs rá pénze, csinál egy gógli cégest, oszt jóidő.

Venator, venator...

VonBraun 2015.01.15. 18:27:56

@RedWing 15:13
Ha neked olyanod van, akkor ott gáz van vagy a fizetős, vagy a számlakiállítós oldalon.

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:28:02

@atpijkamo: meg minek meg, ha fáradékony? És, ha annyian várakoznak, hogy le sem tud ülni? Dupla fáradtság.

Nem értem, miért modoroskodnak az emberek. Befáradt helyett bement.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 18:28:37

@Aureliano Buendía: Sokszor nem értünk egyet, most igen.

Te nagyon könnyen dobálózol az idióta jelszővel, én tényleg csak indokolt esetben.

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:29:45

@Vadászok Őrangyala: ráadásul hogy lehet bárki is olyan hülye, hogy a saját gyerekének azt a keresztnevet adja, hogy Édesanya?

Kovács Édesanya. De hülyén hangzik.
Ha férjhez megy: Fazekasnék Kovács Édesanya.

És ha nem szül?

(legyint)

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:30:46

@atpijkamo: én is próbálkoztam náluk, de egyik ribanc sem főz nekem ebédet.

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:36:01

@panaszmuki: "lévén, hogy informatikus vagyok"

ki tud nyomtatni egy pdf-et.

Szerkeszteni már nem.

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:43:07

@atpijkamo: még nekem is van frís címem. Még '98-ban lett létrehozva. Kéthavonta belépek, hogy ne szűnjön meg, de minden át van irányítva a gésre. Szerencsére a spam-ek egyből mennek a megfelelő helyre, a frí spam-szűrője kritikán aluli.

Hogy miért nem hagyom a pékbe? Érzelmi kötődésből. Az volt az első állandó címem, és van pár levél ott, amit soha nem fogok már elolvasni, de mégis kell a tudat, hogy megvannak.

Ja, és még él az egyetemi címem is, szerintem az is '99-es lehet.

Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:48:12

@atpijkamo: én is csak akkor, mikor úgy érzem, jogos. Kettőnk közt az a különbség, hogy én többször érzem jogosnak;)

Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 19:36:43

@Aureliano Buendía:
Valószínűleg egy zaklatott időpillanatban fáradtak el nevet választani.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.16. 08:06:12

@atpijkamo: én azt hittem mindenki idióta, csak nem én. Indokoltan.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.16. 08:24:05

@atpijkamo: köszi a megerősítést. Párizsi evésén gondolkodom. Ezt azért is írom be hogy lássák a többi nézők hogy mennyire sikertelen ember is az író és hogy magukat tetejébe helyezhessék ahogy a shówkban is a módszer van ez és hogy folytatódhasson a shów és hogy sikeres legyen a hely. Törekszem az szapora igyekezetében központozásavesztett esetlenül száni-vicces közléstechnikára, de még nem az igaZi.

joska61 2015.01.16. 10:05:13

Egyszer nekem is bemondták, hogy technikailag nem megoldható a bekötés. Mondtam, hogy rendben. Jelenleg a szomszéd routeréről üzemelek vezetéken, én ugyan akartam nekik fizetni kb 10.000 Ft-ot havonta, de ha nem hagyják, akkor lopom tovább a netet. 1 héten belül be volt kötve a szolgáltatás.

konigjanos 2015.01.16. 17:01:23

" lévén, hogy informatikus vagyok."
Ha az vagy, tudhatnád, hogy nem használunk előfizetői emailt, főleg nem munkához, napi rendsezrességgel, mert nem örök, hiszen válthat az ember szolgáltatót...én most mentem át a digire ( Hál' Istennek ) a tréről, és a gmail-os címem érdekes módon nem változott... :)

dr. M 2015.01.17. 11:20:02

Nem is értem azokat az embereket, akik szolgáltatói mail címet használnak. Jó érzés nekik, hogy plusz egy dologtól függhetnek? Annyi ingyenes mail szolgáltatóból válszthatnak, hogy felsorolni sem lehet

telkoe 2015.01.18. 18:30:19

@dr. M: Azokat sem ertem, akik ingyenes cimrol jatszanak vallalkozosdit. Sajat domain+mailhost kb 5eFt/ev tol van.
süti beállítások módosítása