a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott
Kedves Hilda!
Az elmúlt időszakban költözés kapcsán ütköztem olyan, mindez idáig láthatatlan falakba, melyet a T csoport lassan már szánalmas szolgáltatási színvonala állít elénk.
2014. augusztusában költözés következtében határozatlan időre felfüggesztettük az édesanyám nevén lévő internetszolgáltatást, megjegyzem 14 éve van előfizetésünk otthoni internetszolgáltatásra.
2014. decemberének elején Édesanyám be is költözött új otthonába, tehát eljött az időpillanat, hogy aktiváljuk a szolgáltatást. A korábban nyújtott telefonos információ ellenére (miszerint az adott címen elérhető a T szolgáltatására), mégis közölték, hogy technikailag nem lehet kiépíteni a hálózatot (jelzem, hogy mindez Zugló közepén, nem Hagyárosböröndön).
Sok-sok kérdést követően sikerült megoldani, hogy az egyik rokonunk (aki szintén T előfizető) alias e-mail címeként megmaradhat (hiszen a technikai kivitelezhetőség hiányában megszűnik a MI szerződésünk) Édesanyám fiókja, melyet a munkájához napi rendszerességgel használ. Az e-mail fiókot azonban a mai napig nem lehet használni, ugyanis a T képtelen azt aktiválni. NAPONTA próbálta az ügyfélszolgálatot telefonon elérni, melyet fél óra várakozási idő után hol elért, hol pedig megunt 40 perc zenélést követően. Az ügyfélszolgálatosok és az általuk használt rendszer kritikán aluli, hol azt mondják, hogy a fiók már aktív, hol pedig azt 2 nap múlva, hogy még nem aktív, aztán 1 nap múlva azt, hogy nem is lett kérve az aktiválása.
Édesanyám megunva az 1 hónapos indirekt időhúzást személyesen fáradt be egy T Pontba, ahol otthoni szolgáltatások ügyintézésére is van mód. Itt elhajtották, mondván ők ilyenben NEM SEGÍTENEK, hívja a telefonos ügyfélszolgálatot. Aktiválni azóta sem sikerült, a T hárít, az Outlook rossz beállítására hivatkozik, kiemelve, hogy ahhoz nekik semmi közük. A beállítások viszont az általuk kapott információkból származnak, melyeket már 4-szer ellenőriztem lévén, hogy informatikus vagyok.
Marad az, hogy a sok telefonos szájkaratét követően személyesen megyek be reklamálni, jegyzőkönyvet felvetetni és átgondolni, hogy a céges üzleti telefon-flottánkat és egyéb más T-nél levő előfizetésünket a hűségidő lejártát követően más szolgáltatóhoz viszünk át.
UPDATE febr. 9.
„Tisztelt Ügyfelünk,
Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.
Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.Üdvözlettel: Telekom”
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 09:50:54
milyennőazilyen 2015.01.15. 09:54:54
Mellesleg próbáltak volna engem elhajtani egy T-pontból, miért nem mentél be akkor anyáddal együtt?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 09:57:04
Ah, mindig felvidítja a napomat, ha meglátok egy idiótát, aki szolgáltatófüggő e-mail címet használ. Cégesként. A baromállatja. Erre nincs mentség, ennél már egy anonim ingyenes cím is sokkal jobb.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 09:59:04
Miért anyádat mászkáltatod, ha annyira fáradt?
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 10:00:02
Ne bántsd. Minttuggyuk, a magyar kisvállalkozókat 1000 helyről sarcolják, egy saját, céges e-mail cím fenntartásának évi 1500 forintos költsége ebben az időőpillanatban végső romlásba döntené szegény Édesanya vállalkozását.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:01:12
Ez így messze nem igaz. Próbáltam egy kurvát rendelni náluk, nem sikerült.
2015.01.15. 10:01:49
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:02:31
Mit érdemel a vadász, aki KÖLCSÖN puskával jár szopatni magát a medvével?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:03:33
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:07:07
Informatikus. Persze. Mert el tudod indítani a Vördöt.
Az informatikus nem szopatja magát a KitekintőGyorsvonattal, hanem betelnetel a 110-es porton.
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 10:07:49
Én nagyon sajnálom a medvét.
blamm 2015.01.15. 10:09:40
Ha szerintük a kliensed nincs jól beállítva, ballagj fel a webmail.t-online.hu oldalra, és próbálj belépni a fiókodba. Ha ott sem jó, akkor ismét telefon
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:11:15
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:14:58
Manyecska 2015.01.15. 10:25:51
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 10:26:08
10-ből 9 és fél posztoló olyan sötét, hogy saját magáról kéne homárposztot írnia.
panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2015.01.15. 10:27:37
vs.
"lévén, hogy informatikus vagyok"
Kérdem én, milyen informatikus az, aki hagyja, hogy az anyja T-s email címről intézze a munkaügyeit?
Domaint kéne regisztrálni, aztán saját meail címet meg bármilyen ingyenes email szolgáltató levelezéséből használni.
Eleve komolytalan az, aki munkaügyben nem céges vagy saját domaines email címmel írogat...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:29:28
@Vadászok Őrangyala: Az. Mindig van valamennyi szánalmam feléjük, de ezt semmiképp. De jó, hogy megírta, hátha a többi ütődött tanul belőle. Bár kétlem.
Komojtalan 2015.01.15. 10:40:15
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 10:43:31
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 10:45:47
FDToth 2015.01.15. 10:45:48
Persze köv héten megint felfüggesztettek egy címet, de ezt is siekrült vissazszerezni.
Egyszerűen annyira felelőtlenek, hogy erre nincsen szó!
Amit ilynekor lehet, az a jóváírás kérése. nem nagy összeg (nettó 20eFt), de azért vmi....
sarostehen 2015.01.15. 10:51:00
Outlook Express évek óta megszűnt.
Outlook az Office csomag része.
Informatikus nem használ Outlook-ot. Thundenbird-el levelezik. ;)
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 10:54:52
@FDToth: aggyal rendelkező ügyfélszolga kéne. Nem vállalja el normális ember, oké! De a nagyvállalat is a saját renoméját rontja az ilyenekkel. De megy, megy a szekér így is, igy ez jut, ebben élünk.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 10:55:50
@FDToth: "Tavaly kétszer felfüggesztették a céges e-mail fiókunk"
:)) Ah. És még mindig odajártok vadászni? Akarom mondani, szopni? Vajon hogyan érhető el, hogy felébredjetek, valamit végzetesen rosszul csináltok? Ha olyan rosszul meg a bolt, akkor legalább egy fríméles címbe invesztáljatok.
sarostehen 2015.01.15. 10:57:47
Akkor kipróbáltam a TB levelezőt. És azóta azt használom. De senkit nem nézek le azért, mert mást használ.
Ha láttad volna az üzenet végén a ;) jelet akkor tuti nem írtad volna ezt nekem :)
Manyecska 2015.01.15. 10:58:00
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 11:04:52
@Manyecska /válasz ment!/: nekem volt! Külön házat béreltünk a procinak, további fél utcasort annak hűtésére. Akkoriban még körbe lehetett biciklizni az ember számítógépét, ma már ilyen nincs!!!
sarostehen 2015.01.15. 11:06:48
Amelyik cég @gmail, freemail, upcmail, t-akarmi stb stb címet használt az számomra nem is komoly cég.
És sokan nem is gondolnak bele, de az adatok elvesztése stb mellet van még egy komoly tényező. Ez pedig az ipari kémkedés. Ha nekem van 1 konkurenciám, akiről tudom, hogy pl t-akarmi.hu-s címet használ, akkor akár (ha van) meg tudom kérni az ismerősömet (aki épp ott rendszergazda), hogy az összes levelükről küldjön nekem egy másolatot. (kb 1 perc beállítani a szerón) Onnantól pedig pontosan tudom kivel állnak kapcsolatba, milyen árakon dolgoznak, mi a beszerzési forrásuk stb stb.
Már meging egy nick 2015.01.15. 11:10:00
A szolgáltatóhoz köthető email címek addig használhatóak amíg az ügyfél nem vált szolgáltatót. Az ingyenesen használhatóak meg - elvben - bármikor megszűnhetnek.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 11:13:32
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 11:13:45
Azért minőségi különbség van egy fríméles és egy t-akármis cím között. Mint a fenti példa is mutatja, semmi erőlködésbe nem kerül egy t-akármis címet elveszteni. A fríméles cím elvesztésébe legalább a delikvensnek is bele kell hatnia erősen.
Nem a meglévő adatok elvesztése az izgalmas, hisz arról úgyis van tartalék másolata. Hanem, hogy többet nem kapja meg a leveleit.
FDToth 2015.01.15. 11:16:23
a másik h egymásnak adogatják és tologatják a problémákat és sjanos 10-ből csak 1-2 a lelkiimsretes ügyintéző, a többi tényéeg robot.
A legdűhítőbb az, hogy felhívod őket (mámrint a üzleti telekomot), bejelnete da hibát és vársz. egyszeráűen képtelen pár perc alatt megoldani, szinte mindig 48 vagy 72h a megoldási idő, ezalatt pedig ha egy cvégnáél nem működik net vagy e-maioles postafiók...
FDToth 2015.01.15. 11:17:39
természetsen van 'pót' mail cím (gmailÖ ezzel nincs porbléma :)
Manyecska 2015.01.15. 11:19:41
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 11:30:08
Mert miért? A céges mellett nekünk is van egy céges g-mailes címünk is. Gémél nagy előnye, bárhonnan pillanatok alatt hozzáférsz, és stabil, ha más nem, tartalék címnek jó.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 11:31:07
"van 'pót' mail cím (gmail"
Ezt nem értem. Mi az, hogy pót cím?
soibegin 2015.01.15. 11:53:31
Ezt nem igazán értem... :)
"alias e-mail címeként megmaradhat ... Édesanyám fiókja, melyet a munkájához napi rendszerességgel használ."
tehát jozsihaverom@t-online.hu aliasa lesz edesanyam@t-online.hu cím, ettől még csak egy "fiók" lesz, a haverodé, ahová mennek Édesanyád levelei, a régiek meg úgyis eltűnnek...
sarostehen 2015.01.15. 11:58:53
Mellesleg a céges levelezést miért nem lehet elérni akárhonnan? Én megkapom a telefonomra is, laptopra is. És ha akarnám bárhova máshova is.
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 12:49:31
Igazából el lehet, de a gémélt egyszerűbb, meg annak néha jól jön a cset funkciója, ami a cégesnek pl. nincs. Szóval egyértelmű, alapvetően a cégest használjuk, de jó, ha van mellette egy gémél is.
ptspts 2015.01.15. 12:58:05
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.15. 13:46:04
hobbitroll 2015.01.15. 13:55:01
atpi mondta jól, a zigazi informatikus telnettel levelezik :P
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 13:59:04
Unix Airways
Mindenki elhozza magával a repülőgép egy kis darabját, amikor megérkezik a reptérre. Mindannyian kimennek a kifutóra, és darabról-darabra összeállítják a gépet. Megállás nélkül vitatkoznak, hogy milyen típusú gépet kívánnak építeni.
Air DOS
Addig tolják a gépet, amíg az siklórepülésbe nem kezd, akkor mindenki beugrik és engedik a gépet siklani amíg az újra földet nem ér. Majd betolják, beugranak és így tovább...
Mac Airlines
Minden stewardess, kapitány, csomag- és jegykezelő ugyanúgy néz ki és ugyanazt csinálja. Minden alkalommal, amikor a részletek felől érdeklődsz finoman, de határozottan elmondják, hogy ezt nem kell tudnod, igazából nem is akarod tudni és minden csak érted fog történni anélkül, hogy ezt tudnád, ezért pofa be!
Windows Air
A terminál nagyon szép, színes, barátságos stewardess-ek, kényelmes csomag ellenőrzés és beszállás, sima felszállás. Kb. 20 perccel később a gép felrobban a levegőben bármilyen figyelmeztetés nélkül.
Windows NT Air
Éppen mint a Windows Air, csak többe kerül, nagyobb gépeket használ és a robbanás pillanatában 70 km-es körzetben az összes többi gépet magával rántja.
Linux Air
Az összes többi légitársaság elégedetlen munkavállalói elhatározták, hogy saját légitársaságot állítanak fel. Önmaguk építik fel a gépeket, a jegyszámlálókat és a kifutópályát. Kis összeget számolnak fel, amely fedezi a jegynyomtatás költségeit, de önmagad is letöltheted és kinyomtathatod a jegyeket. Mikor felszálltál a gépre, kapsz egy széket, négy csavart, egy franciakulcsot és egy ülés-HOWTO.html-t. Ugyan sok időbe kerül összeraknod és beállítanod az ülést, de mire kész, nagyon kényelmesnek találod. A gép felszáll és megérkezik időben minden gond nélkül, a repülés közbeni kaja csodálatos. Megpróbálod elmesélni a többi légitársaság ügyfeleinek a nagyszerű utazást, de ők mindig csak azt kérdezik: "Hogy MIT kellett csinálnod az üléssel???"
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 14:08:10
RedWing 2015.01.15. 15:13:21
"Amelyik cég @gmail, freemail, upcmail, t-akarmi stb stb címet használt az számomra nem is komoly cég."
Majd ha neked is lesz egy olyan fantasztikus szolgáltatód, hogy a saját domain-en futó levelezőrendszer egy kalap szar (random nem küld vagy nem fogad leveleket, naponta lefagy) a support válasza pedig mindig az, h. "Dolgozunk rajta" és úgy 3-4 hónap alatt megunod, akkor te is komolyan fogod venni azt, h. a gmail legalább stabil..
telkoe 2015.01.15. 15:24:23
www.google.com/work/apps/business/products/gmail/
panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2015.01.15. 15:24:52
Aki szereti a Gmail-t, az meg nyugodtan használjon Google Apps for Business szolgáltatást a saját domain nevével.
Ennél olcsóbb van, de mezei halandó számára egyszerűbb nincs.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 15:38:45
tsimike 2015.01.15. 15:41:37
Ezt most csak én nem értem?
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:26:46
Ha céges, vesz egy doméLYnt, ha nincs rá pénze, csinál egy gógli cégest, oszt jóidő.
Venator, venator...
VonBraun 2015.01.15. 18:27:56
Ha neked olyanod van, akkor ott gáz van vagy a fizetős, vagy a számlakiállítós oldalon.
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:28:02
Nem értem, miért modoroskodnak az emberek. Befáradt helyett bement.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.15. 18:28:37
Te nagyon könnyen dobálózol az idióta jelszővel, én tényleg csak indokolt esetben.
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:29:45
Kovács Édesanya. De hülyén hangzik.
Ha férjhez megy: Fazekasnék Kovács Édesanya.
És ha nem szül?
(legyint)
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:30:46
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:36:01
ki tud nyomtatni egy pdf-et.
Szerkeszteni már nem.
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:43:07
Hogy miért nem hagyom a pékbe? Érzelmi kötődésből. Az volt az első állandó címem, és van pár levél ott, amit soha nem fogok már elolvasni, de mégis kell a tudat, hogy megvannak.
Ja, és még él az egyetemi címem is, szerintem az is '99-es lehet.
Aureliano Buendía 2015.01.15. 18:48:12
Vadászok Őrangyala 2015.01.15. 19:36:43
Valószínűleg egy zaklatott időpillanatban fáradtak el nevet választani.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.16. 08:06:12
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.16. 08:07:10
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.01.16. 08:24:05
joska61 2015.01.16. 10:05:13
konigjanos 2015.01.16. 17:01:23
Ha az vagy, tudhatnád, hogy nem használunk előfizetői emailt, főleg nem munkához, napi rendsezrességgel, mert nem örök, hiszen válthat az ember szolgáltatót...én most mentem át a digire ( Hál' Istennek ) a tréről, és a gmail-os címem érdekes módon nem változott... :)
dr. M 2015.01.17. 11:20:02
homar4prez 2015.01.17. 13:27:45
telkoe 2015.01.18. 18:30:19