Tékozló Homár

Negyedik nekifutásra sem sikerült hibátlan széket találni a Jyskben

2015.01.27. 15:18 | Homár Hilda | komment

jysk_uni_rgb_1.jpg

Valami azt súgja, Nusikával sem lehet könnyű az élet, de azért a Jysk is eldönthetné, hogy milyen cserepolicyvel dolgozik. (A billegés házilagos megoldáshoz pedig itt az Ezermester szakszerű leírása a csodálatos flekkelés és bütü kifejezésekkel.)

Tisztelt Homár!

Megosztanám az egyik Pest megyei Jysk Áruházban történteket.

Vásároltunk 2 db Bjert típusú széket, ami le volt akciózva 8.000 forintra. Az ember azt gondolná, hogy ezért a pénzért azért nem egy gagyi széket kap, de amikor kicsomagoltuk és összeszereltük, azt tapasztaltuk hogy az egyik billeg, a másik szék lába alá pedig konkrétan a mutatóujjam is befért. Azt hogy a festés mindkettőn hibás volt, már nem is részletezem.

Szóval, a székek billegnek, mit tegyünk? Felhívtam az üzletet, ahol a 4. kinyomás után(gondoltam kevesen vannak a boltban, később láttuk hogy hárman kaszinóznak) végre felvette egy fiatal hang. Elmondtam, hogy ha visszavisszük a széket, levásárolhatnánk -e valami másra, mert nekem ilyen szék többet nem kell. Persze! - hangzott a válasz.

Nekiindultunk a tőlünk 50 km-re lévő áruházba, ahol a vevő pultnál azt mondták, menjünk csak, nézzünk szét. Később oda jött hozzánk egy fiatalabb hölgy, aki közölte, hogy vele beszéltem telefonon, és a főnöke azt üzente időközben, hogy csak ilyen széket vihetünk el, mert a 2 év garancia csak ezt engedi.
Mondtuk, hogy mi nem akarunk még egy ilyen kört lejátszani, úgyhogy beszéljen a főnökével. Nincs bent! - jött a válasz

Mondtuk hogy jó, akkor viszont a kiállított darabot visszük el, ami össze van szerelve. Mondanom sem kell, hogy azok is mind billegtek. Ekkor azt mondta a hölgy, hogy vigyünk el 2 lapra szereltet, és ha nem jók, akkor a második visszahozatal után már levásárolhatjuk bármire a szék árát. 

Kilogikáztam, hogy ha elviszem a kiállított darabot, már nem reklamálhatok, mert akkor azt fogja mondani a cég, hogy láthattam összeszerelve, hogy billeg. Mondtuk hogy akkor elviszünk egy lapra szerelt csomagot, de azért az felháborító hogy ez a szék már 200 km-ben lesz benne, mert hát elég valószínű volt, hogy a csomag tartalma is silány lesz. Ekkor a hölgy javasolta, hogy bontsuk ki ott az üzletben és szereljük össze.

És lám, mikor kinyílt a doboz, a szék háttámláján messziről látszott, hogy festési hiba van benne. Rögtön rá is vágtam, hogy tessék, ez is hibás!!! Erre a fiatalabbik eladó nemtetszését fejezte ki, mire a másik lemondóan azt mondta "jó, add nekik vissza a pénzt, vásárolják le!" 

Örültem mint majom a farkának, hogy végre szabadulhattunk a széktől. De ekkor jött csak a java!

Kifelé menet bemutattuk hogy mire cseréljük a széket. A hölgy becsipogta, majd mondta, hogy töltsek ki egy pár soros papírt, ami nekik a csere igazolásához kell. Miközben írtam a papírt, megállt mellettünk egy család és a következőt hallottam:
- Tegnap vásároltam Önöknél ezt a kukát, de otthon észre vettem, hogy be van horpadva.
- Semmi probléma, menjenek be nyugodtan, és vásárolják le.
- És ha nem kukát választok?
- Nem baj, bármire levásárolhatja!

Ekkor vérben forgó szemekkel kiviharzottunk az üzletből, ahová soha többet az életben nem tesszük be a lábunkat! Arra már nem térek ki, hogy odébb vonultunk a párommal megbeszélni, hogy mi legyen az eladó hölgyike nem vette észre hogy már a háta mögött állok, és nagyban ecsetelte, hogy "ez a hülye nő nem tudom mit akar"..... A Jysk Áruházat senkinek nem ajánlom!!!!

Nusika87

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 15:27:38

"Vásároltunk 2 db Bjert típusú széket, ami le volt akciózva 8.000 forintra. Az ember azt gondolná, hogy ezért a pénzért azért nem egy gagyi széket kap, "
De. Ezért örülni kell, ha nem gagyi széket kapsz.

"- Nem baj, bármire levásárolhatja!"
Másik pénztáros/eladó volt? Lehet utána letolták :D

AtiSnatch 2015.01.27. 15:35:14

8ezeré örülj, hogy nem vertek meg. :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2015.01.27. 15:52:10

Szögezzünk le valamit:
A széknek 4 lába van, néha 3!
Nusikának pedig kettő, de ha úgy akarja, akkor 4...

milyennőazilyen 2015.01.27. 15:58:47

A Jyskben kukát kell venni, nem széket.

2015.01.27. 16:03:13

most akkor a pééééz ugrott?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 16:04:56

Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.
Billegett a szék, a leghosszabb lábából lefűrészeltem egy kicsit.

Láb nélküli szék olcsón eladó.

Black Hole 2015.01.27. 16:06:10

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: ha nagyon billeg, akkor négykézlábra állítjuk, oszt' úgy is taszigáljuk, hogy lássuk mennyire tud kilengeni:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.27. 16:07:40

@ColT: Tényleg, eladom Yoda mesternek, majd az erő lebegteti.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.01.27. 16:20:10

@Black Hole: .
Ha Nusika 87-ben született jöhet!
Ha Nusika 87 éves mehet! (a Yisk-be) :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.27. 16:33:08

No ezér köll repülőszőnyeget venni, az nem billeg!4!

anunumus botman 2015.01.27. 16:58:08

Ennyi pénzért mit várt a poszter?:D

sarostehen 2015.01.27. 17:08:27

Azért az összeszerelés minősége sem lehet valami profi a poszternél.

Ezeket gépek gyártják. Percenként szarnak ki magukból egy ilyet. Kétlem, hogy 2 vágás között centis eltérés lenne.

megamenn 2015.01.27. 17:52:31

"Negyedik nekifutásra sem sikerült hibátlan széket találni a Jyskben"

Brühühűűűű!
Ha panaszod van -persze csak ha jogos- akkor nem kérdezed meg, hogy mik a lehetőségeid, hanem elmondod, hogy most mit a kívánságod (persze a reális keretek között)
Ha meg puhapöcs (pina) vagy, az fog veled történni, amit látnak rajtad.
Na most megmondtam a tutit .)

megamenn 2015.01.27. 17:58:10

@Aureliano Buendía: nyócvanhét kilónál nincs az a jiszkes szék aminek ne érne le az összes lába.

Black Hole 2015.01.27. 18:06:12

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc:
Ha Nusika 87 éves, az én koromban már sajnos az sem tűnik nagyon öregnek. Még pár év, és egy 87 éves hölgynek úgy köszönök, hogy "kézcsókom, fiatalasszony"

Black Hole 2015.01.27. 18:09:24

@sarostehen: ha jól értem, te most lehülyézted a posztert, csak nagyon finoman. Megjegyzem, hogy teljes joggal :)

Manyecska 2015.01.27. 18:19:59

@Aureliano Buendía: há elnézve régi, 48 kg-os fényképeimet cseppet sem bánom hogy van rajtam mit fogni, mér jó az ha valakin a sz@r is átbűzlik, hátde.

megamenn 2015.01.27. 18:33:56

@Manyecska /válasz ment!/: "ha valakin a sz@r is átbűzlik, hátde"

baszki...

megamenn 2015.01.27. 18:37:20

@Manyecska /válasz ment!/:
...ha valakin a sz@r is átbűzlik...

baszki...

megamenn 2015.01.27. 18:38:34

blogmotor? visszavinném a gecibe.

GatyaPityu 2015.01.27. 18:46:31

Az már volt, hogy simán lehet a padló hibája is, hogy billeg rajta a szék, asztal, stb?
Egyébként a Nusika az milyen névnek a nemhivatalos formája??

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.01.27. 18:49:39

Három dógot sosem fogok megérteni:
a hejesirást és a matekot!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 20:07:42

@Manyecska /válasz ment!/: Jó az ha illik az illetőhöz + ha arányos. Van akinek meg jól áll némi kiló.

GluGluGlu 2015.01.27. 20:11:13

Háromlábú széket kellett volna venni! Az biztosan nem billeg!

Eraser 2015.01.27. 20:21:05

8K-ért CSAK gagyi széket kapsz, ha meg ezért még 50km-t képes vagy autózni is, akkor legközelebb már otthon vedd fel a szopóálarcot.
A jyskbe nem carrarai márványszoborért megy az ember.

neet 2015.01.27. 20:45:05

A jisk egy kalap szr. Mi is szptunk velük picit, soha többet.
A, szék: lapraszerelt, 2 balos oldalt kaptunk, jobbost egyet sem
másrészt, asztal: nem ott ment a lyuk, ahol a pöcök, (ennyit a gépi pontosságról, sárostehén), szerencsére ezt 1000mesteremberem megszerelte.
és 3.: megrendeléstől ücsörgésig bő 1 hónap telt el. (jelzem, nem jelezték a raktárhiányt) telefont sose vették fel, stb
szal jisket soha többé, tirpákok
már nem tik, ők

megamenn 2015.01.27. 20:50:10

@Eraser: "A jyskbe nem carrarai márványszoborért megy az ember."

dehogynem! csak az is billeg.

neet 2015.01.27. 20:51:27

ja, amikor először mentünk, nem volt, beígérték még arra a hétre, kértek telószámot, ilyenek
eltelt vagy 2 hét, semmi, visszamentünk, mi van, mi vóna, semmi, haza, itt kellett volna annyiban hagyni
ráadásul ez valami szomorú vasárnap volt vagy fekete péntek vagymi, azt ott tolongott a nép, na a homáron olvasom, h a buzik mind ma vásárolnak
harmadjára meglett minden, csak ugye balos szék
negyedjére székcsere
anyád
életemben e 4x voltam jiskni, never again

neet 2015.01.27. 20:54:23

amúgy szép a szett, meg olcsó is volt, és karikor sokan ültük körbe, szal végül boldog üf, de marha macerás volt beszerezni

megamenn 2015.01.27. 20:55:15

@neet: csak az a kurva balos szék...

neet 2015.01.27. 20:57:02

@megamen: géza, ne politizáálj

Szaktanár 2015.01.27. 20:57:35

a jysk engem is megszopatott rendesen tavaly szeptember végén, ráadásul hazai pályán, h még inkább érezzem a törődést, h rövidre fogjam, nem csak h nem sok köze volt a képen látható ágynak a valósághoz - nem azt vártam, h összeszerelve érkezzen meg, de azért a több, mint 120 alkatrész enyhén szólva kiborított, és ráadásul úgy, h még az ágyrács és a matrac sem volt benne a csomagban, a képpel ellentétben. jó, persze az én hibám, mi a tökömért nem tudtam dánul, mikor már vagy 1,5 hónapja ott éltem. rövidre fogva, kb 80 ezer ft-nyi pénzt költöttem cakkumpakk arra, h legyen egy nem túl minőségi ágyam, amin moccanni is alig merek, úgy nyikorog. szolgáltatás nulla, a két markos legény a határozott kérésem ellenére sem volt hajlandó felhozni a csomagot a 2. emeletre - szívjon vele a kedves vevő egyedül - a boltban alig akarták megérteni a problémámat, ment a szemforgatás is. #soha_többet_jysk

neet 2015.01.27. 21:00:21

@Szaktanár: én az asztalon is alig merek moccanni...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.01.27. 21:00:28

@neet:
"nem ott ment a lyuk, ahol a pöcök"
Na ez gáááz!!4!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.27. 21:54:38

@neet: Homorú vasárnapot olvastam... az olyan lehet, mint a konvex szerda?

hobbitroll 2015.01.27. 22:11:11

na, releválok kicsinyt, nehogy Hildácska lenyilazzon ...

"és a főnöke azt üzente időközben, hogy csak ilyen széket vihetünk el, mert a 2 év garancia csak ezt engedi." (tovább nem is vagyok hajlandó olvasni)
ezt úgy hívják "hibás teljesítés", ebben az esetben van mód a pénz visszakérésére. A vadász (vásárLÓ) pedig nem kötelezhető levásárlásra. (pont)
na, ennyi elég is az ontopicból
Házhoz mentetek a lófaszért amúgy. Mit gondoltatok, le van árazva. Vajon miért? Széket csak az aldiból, ott ez nem fordul6ott volna elő :P
vadász ... vadász ...

hobbitroll 2015.01.27. 22:16:11

@Atro: 150cm, ugyanannyi kiló, nőnemű egyed. husika hejett használandó

amúgy ezt nem is értem.
szék A) billeg
szék B) befér a lába alá az úja, de az NEM BILLEG? Hát mitcsinálb+? Támassza a pisai ferdetornyot, annyira stabilan áll a fő'dön?

posztoló ... annyi eszed nincs, mint 1 marék szárított lepkének

hobbitroll 2015.01.27. 22:18:54

@atpijkamo: a szekrény nem billeg? szerintem így pont beférne alá ;)

venszivar 2015.01.27. 22:36:45

Nincsenek előítéleteim, mindenkit egyformán utálok...

2015.01.27. 23:07:30

felvette egy fiatal hang.

Már el is képzeltem ahogy felveszi a HANG!

-Gyros- 2015.01.27. 23:49:36

A Jyskben mindig minden féláron van. Ez csak kamu, hogy az ember bedőljön nekik. Elég sok szemetet árulnak, csak időnként akad valami használható. Bútort nem ott kell venni.

MonsterRipper 2015.01.28. 03:13:04

Szerintem en ismerem ezt a Nusika87-et, mar a szepemleku hotdog.hu oldalon is egy rendkivul idegesito szemelyiseg volt, ugyanezzel a nickkel. Bar szamomra irrelevans, akik a nevbol a kulso jellemzoire kovetkeztettek, teljesen telibetalaltak (mar, ha valoban o az, akire gondolok.) Nagyon ertelmes, hogy ennyi kilometert meg faszkodast aldoznak egy szar 8ezer forintos szekre. Vagy megoldod valami hazipraktikaval a billegest, vagy ha annyira szart akarsz ragni, visszamesz, megmondod: billeg, fos, kerem vissza a nyolc rugot, szevasztok. El tudom kepzelni a jelenetet, mikor kinyitjak a dobozt, mire Nusika felkialt: LATJA, EZ IS HIBAS!!!!!!!!!!!!!!!44411!! Vicc.

MonsterRipper 2015.01.28. 06:19:29

@Bánatos Teknősbéka: O az, akit emlitettem elozo kommentben! :D Tenyleg nem akarok senkivel szemelyeskedni, de vannak emberek, akiknek mar az arcan latszik, hogy a jyskben fogja verben forgatni a szemeit a 8ezer ftos szek festesi hibain.

venszivar 2015.01.28. 06:24:33

Nusika! Örülnöd kéne, hogy EGYEDI székeid vannak! Ez azt jelenti, hogy tán kézzel gyártottak, ami min. dupla árat feltételez. Ha meg gépekkel gyártott, akkor azokat is valakik állítgatták el, tehát az IS kézi "munka"....becsüld meg s örülj az egyedi bútoraidnak. Végül is mindegyikre más-más személy ül rá, néha szólni kell, hogy forgás legyen! Meglátod, hogy milyen jó mulatság.:)

AtiSnatch 2015.01.28. 07:16:29

@Bánatos Teknősbéka: @MonsterRipper: a törzsgárda se éppen a "szent" jelző hordozója, de azért ti odavertek rendesen. a címét nem akarjátok kiposztolni?

Manyecska 2015.01.28. 08:40:30

Nagyanyám ha nagyon elunja magát elmegy plázázni a Bécsi-úti Jyskbe.:D 82 évesen ott hasít, képes Csillaghegyről bebuszozni.xdd Nusika'933

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.01.28. 09:02:36

Most nem azért, nem kell hozzá atomfizikusi végzettség, de egy háromlábú szék nem tud billegni!
A háromlábú szék az megáll, maximum ferde az ülőlap, ha az egyik lába rövidebb.
De billegni nem billeg, az kurvaélet!

Manyecska 2015.01.28. 09:14:30

@AtiSnatch: most mért ő legalább vállalja névvel-címmel :P van itt olyan aki rébuszokban beszél hozzám fél éve hiába kérdeztem rá ki ő...hiába illik bele a kirakósba pár elem pár viszont egyáltalán nem:(( én ebbe bele fogok bolondulni frankón.:(

joska61 2015.01.28. 09:43:06

Én mondjuk, ha veszek egy szart, és visszaviszem, nem ugyanolyan újabb szarokkal próbálkoznék. De hát, aki makacs, az makacs.

lcsaszar 2015.01.28. 12:36:51

Jyskbe és Kikába mosolyogni járok: mi minden vacakkal teledekorálják a lakásukat odaát a fejlett nyugaton. Amúgy a két billegő székre itt a megoldás: EGY székre kell szerelni a két rövidebb (vagy hosszabb) lábat - nem átlósan! Négy szék esetén is működik, kicsit több agymunkával és párosítgatással.

lcsaszar 2015.01.28. 12:38:09

Bocs, KIK-et akartam írni, de Kika egykutya.

HellsAngel 2015.01.28. 13:27:22

A Bjert azt jelenti, hogy "aranyosan billeg", az elado meg nem ertette, hogy ebben a sorozatban te minek keresel olyat, ami racafol a nevere ...

MonsterRipper 2015.01.28. 15:02:29

@AtiSnatch: Miert? Aki az egesz interneteken ugyanazt a nicket hasznalja, ne lepodjon meg az ilyesmin. Azert ez nem egyenerteku cim v. telefonszam kiirasaval pl. Ez semmit nem jelent. Csak vicces, hogy mennyire raillik a stilusa.

AtiSnatch 2015.01.28. 15:07:50

@MonsterRipper: csak a linkre céloztam, egy kattintás és ott a neve. ne a kinézet után ítéljük már el szegény csórit. elég az írás után is.
süti beállítások módosítása