Ákos nagy elszántsággal esett neki az igaza keresésének, és jó sok időt és energiát belefeccölve végül összegründolt magának egy cédényi hangfelvételt meg némi büntetést a Telenornak. De egyáltalán nem jár diadaltáncot, mert, ha jól veszem ki, a szolgáltató nem bírt a cd mellé egy elnézést is odabiggyeszteni.
A szeptember végén megrendeltem az 5 perc után 0 szolgáltatást a Telenornál, aminek a díját azonnal le is vonták, majd 1-jén újra levonták, annak ellenére, hogy a díj 30 napra van megállapítva. Az első telefonhívás alkalmával rögzítették a problémát, majd 72 órás visszahívást ígérve 3 napra eltűntek. A határidő leteltével ismét felhívtam őket. A korábban nyitott panaszt már nem is találták meg.
Hosszas kérdezgetés után, további 3 panasz felvétele után kiderült, hogy ezekre csak 30 nap múlva várhatok választ. Erre fel újra szerettem volna nyitni egy panaszt 72 órára. Az ügyfélszolgálatos jó szokásához híven eltűnt további 20 percre és visszatérve azt mondta, a főnökével beszélve arra jutott, hogy ő ezt nem is tudja megcsinálni, mert nincs hozzá elég információja. Ezek után a főnökét kértem, amire ő megint eltűnt, majd visszatérve annyit mondott, vissza fognak hívni 24 órán belül. Megpróbáltam megtudni a főnöke nevét, amire azt mondta, nem adhat meg semmiféle további adatot. Később visszahívtam az ügyfélszolgálatot, érdeklődve a vezetőjük felől. Ekkor megtudhattam, hogy az ügyfélszolgálatos kishölgynek kizárólag külföldi főnöke van, akinek postai úton írjak levelet a magyarországi címükre.
Végül hosszas huzavona után visszaküldték a jogtalanul levont összegeket, de közben több, ellentmondásokat tartalmazó levelet is kaptam tőlük e-mail-ben.
Ezt követően úgy döntöttem az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt kérelmezem a kollégáikkal folytatott hangfelvételek kiadását. Ez ügyben a telefonos ügyfélszolgálat is rögzített egy kérelmet, amire elutasító válasz érkezett, mondván személyes értékesítési pontban kell kérni.
Ott is kértem jegyzőkönyv felvétele mellett, hasonlóan elutasító választ kaptam, miszerint ezt csak postai levélben lehet kérni. Fel is adtam ajánlott levélként a kérelmemet.
A 30 napos válaszadási határidő után felhívtam őket, közölték nem kaptak tőlem levelet, érdeklődjek a postán. Ezután a postán a levél száma alapján közölték, hogy a feladás után 2 nappal átvették. Ezt követően ismét felhívtam őket, ők továbbra is bizonygattak a levél elveszéséről.
Az ügyet a fogyasztóvédelem elé tártam, ami után szinte egy időben kaptam a hivataltól egy határozatot és a Telenortól egy levelet. A levélben a hanganyagok voltak egy CD-n, míg a határozatban a cég elmarasztalása és fogyasztóvédelmi bírság kiszabása volt olvasható.
Ezután úgy gondolom joggal éreztem úgy, hogy ennyi utánajárás és a vélelmem beigazolódása után már járna valamiféle kárenyhítés, hiszen számomra mind a pénzösszegek időszakos "zárolása", mind a felesleges utánajárás kárt okozott.
Sajnos a mai napig a szolgáltató még nem ismerte el felém mulasztását.
Kovács Ákos
Az utolsó 100 komment: