Nem elég akarni, de tenni, tenni kell! Méghozzá elég sokat. És az sem biztos, hogy elég ahhoz, hogy az ember megszabaduljon a T-előfizetésétől. Laci, tied az első hely!
Kedves Homár!
Érdeklődéssel olvastam az alábbi történetet és kénytelen vagyok reklamálni. Vajon mennyi idő kell a Magyar Telekomnál egy telefonvonal megszüntetéséhez? Ugyanis a "világ legtovább tartó lemondása" versenyben én érzem magamnak győztesnek.
A Magyar Telekomnál én 2014 májusban kezdtem el lemondani a vonalas telefont.
Aztán lemondtam egyszer júliusban, aztán októberben, aztán decemberben a telefonos szerencsétlenkedésük után személyesen is lemondtam, biztos ami biztos. Ez a legutóbbi 2014 december 15.-én volt. Azt mondanom sem kell, hogy amikor kérdeztem, hogy mennyi lesz a számla, fogalmuk sem volt, csak habogtak.
2015 január 20.-án megint hívtam őket mert megérkezett a számla és még mindig rajta volt a rohadt telefon, kérték küldjem írásban. Küldtem úgy is. Semmi reakció, de még automatizált üzenet sem, h megkaptuk levelét. Itt már közöltem, hogy számlát ezentúl nem fizetek majd akkor ha korrigálták.
2015 február 2.-án rátettek egy lapáttal mert küldtek egy szerződés módosítást (telefon persze még mindig benne) és mindezt olyan szövegezéssel mintha én kértem volna. Hívtam őket de 23 perc várakozás után sem kerültem sorra.
Így elkezdtem a webes felületen bejelenteni. Gyorsan dobtam is nekik 4 bejelentést. Aztán ma reggel megint egyet biztos ami biztos, hogy nem fogadom el a szerződés módosítást.
Ma már az NMHH Biztosnak is írtam ill. folyamatban van a tárgyalásom az ügyvéddel, hogy mit tudunk tenni.
Hihetetlennek tartom ezt a bánásmódot, mondjuk már akkor kinyílt a bicska a zsebemben amikor az árakat meghallottam, sajnos itt monopol helyzetben vannak és ezt aljas módon ki is használják.
Ha van valami fejlemény és érdekes lehet számotokra, akkor a további friss infókat is küldöm.
üdv, Laci
UPDATE febr.6. 17:51
Ezt kaptuk a T-től.
„Tisztelt Ügyfelünk,
Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.
Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.
Üdvözlettel: Telekom
AtiSnatch 2015.02.06. 09:24:06
napalm 2015.02.06. 09:25:14
Antalbaba 2015.02.06. 09:30:00
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.06. 09:31:57
Antalbaba 2015.02.06. 09:35:23
Mutasd ki, hogy a zaklatásukkal, nem kért szolgáltatásukkal, stb. mennyi kárt okoztak eddig és kérd ennek megtérítését. Így esélyesebb, hogy már ők is szabadulnának. Mindezt persze mindig a pultot támasztva egy vagon irattal, mindent le- és aláíratva... Kitartás!!!
Manyecska 2015.02.06. 09:38:43
Kifordított kacagány 2015.02.06. 09:45:37
Atörökk 2015.02.06. 10:10:39
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.06. 10:17:54
Trollie 2015.02.06. 10:29:56
Muhaha, aki ennyire lúzer meg is érdemli a lehúzást... :D
2015.02.06. 10:29:58
Kifordított kacagány 2015.02.06. 10:36:35
2015.02.06. 10:44:36
nyúlontúlnyuszi 2015.02.06. 10:49:51
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 10:55:11
Minden rossz számlát ajánlottan visszaküldeni, megkifogásolni.
Édesistenem! Miért ezekkel a faszkalapokkal akar mindenáron szerződni???
Kifordított kacagány 2015.02.06. 10:56:08
Kifordított kacagány 2015.02.06. 10:57:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.06. 10:58:42
De mondjuk ezt nem tudjuk biztosra. Meg az is lehet, hogy külön számlázzák, ki tudja.
2015.02.06. 11:04:54
Nalunk is vagy t-kabel, vagy ADSL (5 Mbit), vagy mobilnet. Ebbol nekem is csak a kabelnet marad...
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.06. 11:07:28
Elmentek még több nyúlért.
Atörökk 2015.02.06. 11:09:17
Bármelyik szolgáltató csak hozott anyagból tud dolgozni.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 11:11:52
nyúlontúlnyuszi 2015.02.06. 11:13:14
Kifordított kacagány 2015.02.06. 11:13:36
mellesleg ha annyira ragaszkodik a mindennapi internethez, a telefondíjjal csökkentett számlát még mindig befizetheti akár utalással, akár személyesen is.
most ne mond azt, hogy a busz se jár arra, mert valahogy néhányszor már meglátogatta őket lemondásilag.
Atörökk 2015.02.06. 11:14:30
Nem a vezetésre gondoltam, hanem a zügyfelekre.
Kifordított kacagány 2015.02.06. 11:16:03
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 11:18:33
Bár most a Btel ügyfelei is szopnak rendesen.
@Manyecska /válasz ment!/: Manyí, Btel-ed műxik?
búvár kondér 2015.02.06. 11:19:16
Manyecska 2015.02.06. 11:21:01
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.06. 11:21:50
Biztos elnyúlt a kereveten.
Manyecska 2015.02.06. 11:22:18
RogerFederernyúl a pácsóban 2015.02.06. 11:22:34
Atörökk 2015.02.06. 11:22:58
Az a baj, kb. bármelyik szolgáltatót választod, dönthetsz egy kevésbé büdös kupac szar, meg egy kibaszott büdös kupac szar között.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.06. 11:23:50
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 11:23:53
nyúlontúlnyuszi 2015.02.06. 11:26:59
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.06. 11:33:36
A tenisznyúl.
Manyecska 2015.02.06. 11:52:43
Zolika1212 2015.02.06. 11:58:15
Anyukám idősek otthonába költözött, így fölöslegessé vált az előfizetése.
Kifizettem minden számlát, írtam levelet, hogy márciusig tart az előfizetése, kértem őket, hogy engedjék el kötbér nélkül.
Jött egy hónap múlva válasz, "bla bla bla, hűséges előfizető, rendszeresen időben fizetett, helyzetre való tekintettel elengedik a kötbért."
Remek mondom, ehhez képest még decemberben is küldtek csekket a semmire. Bementem reklamáltam, semmi gond nem kell fizetni, nyugodjak meg.
Januárra is jött egy csekk majd január végén a kötbér. Itt már kicsit felkúrtak, bementem reklamáltam megint, hölgy közölte, hogy semmi gond, ne fizessem, látja a rendszerben, hogy el lett engedve a kötbér. Nem érti miért küldték mégis ki. Javasolta, hogy írjunk levelet, 30 nap múlva válaszolnak.
Megírtuk ott, meg biztos ami biztos itthon is még egyszer elküldtem. Most várom a 30 nap leteltét, de az újabb csekkre is fel vagyok készülve.
Nem értem mi a fasz van náluk, hogy lehet így működni ?
Hiába nah, "vállalat nem engedi a lelkedet."
Manyecska 2015.02.06. 12:17:32
♔batyu♔ 2015.02.06. 12:52:42
Leadtam egy netes (ADSL) előfizetésre megrendelést a neten. Felhívtak telefonon, kijött egy pali és kötöttünk egy szerződést.
Aztán kiküldtek 2 számlát, mert ők ezt úgy értelmezték, hogy 2 szerződés. Senkinek nem tűnt fel, hogy egy telefonszám van és az ugyanaz. Nem is érdekelte őket.
Nem kis fáradtsággal és költséggel az ügy tisztázása, aztán vagy hat hónap múlva megint 2 számlát kezdtek el küldözgetni.
Szerencsére már közel volt az egy éves húségnyilatkozat vége, így felmondtam. Persze a másik számlát is kiakarták fizettetni, de saját fegyverükkel vágtam vissza, mondtam, hogy semmi közöm hozzá, mert nem az én azonosítóm van rajta, hiszen az itt van. Erre elfogadták és szépen megszabadultam tőlük.
Aztán valakinek eszébe jutott, hogy ez ugyanaz az alak és egy modemen egyszerre 2 netet szívott, így megint kiküldte a második előfizetés számláit. Szerencsére, volt egy igazolásom, hogy nincs hátralékom, így beleszartam.
Aztán hat hónap múlva felhívott egy faszi, hogy mi bajom volt velük. Mondtam neki, hogy minden ami létezik. Még a szolgáltatásuk is szar volt, mert másodpercekre állandóan leszakadtam.
Nyúl in Black 2015.02.06. 13:00:20
ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:14:15
A trukkjuk az volt, hogy internet+telefon van (a telefont MUSZAJ kerni, ugye, anelkul nincs net), es az internetet mondtak csak le, a telefont nem, holott nyomatekosan mondtam mar elsore is, hogy MINDENT meg akarunk szuntetni.
Gondolom arra jatszottak, hogy ha nem figyelek befizetem, vagy rajuk hagyom.
A telefont meg szamlaztak folyamatosan, kb. a harmadik panaszra sikerult visszamenoleg korrigalni mindent. Aztan beprobalkoztak azzal is, hogy a modemet nem adtuk le es addig fizetni kell, de aztan ez se jott be mert megvolt az atveteli papir rola :D
Szoval 2013 oktober - 2014 aprilis se olyan rossz helyezes sztem.
inebhedj - szerintem 2015.02.06. 14:54:26
icipicit offtopic, de
spec. a mobilnet nyilvánvalóan, értelemszerűen és semmiféleképp sem alternatíva.
Tessen csak megnézni a garantált sávszélességet a mobilnetes szolgáltatásnál. (Időspórolás végett: 0/0 Mb/s)
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.06. 14:56:07
Kicsit bonyolitja az ügyet hogy meghatalmazott vagyok, bár a meghatalmazás régen ott lapul a thomnál/telekomnál
Ma jött egy válasz mél a hivatalos formanyomtatvánnyal
Kitöltöm, elküldöm
Nálam biztos nem lesz az ÁSZF ben leirt 8 nap felmondással több, max a havi alapdíj és az idáig beszét díjak
Én bízok a thomban ahol az ügyfél az első!
Jó napot!
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.06. 14:58:24
500 ft-os telefon"
Hol hol, és mennyi a percdíja?
j311 2015.02.06. 16:32:00
Tessék már felfogni!
Tron65 2015.02.06. 17:27:46
ExDrVuk!
Van ám "csupasz ADSL" is telefon nélkül.
És egy javaslat mindenkinek, aki szabadulni akar tőlük (persze ha már nem ketyeg a hűségidő):
- tértivényes levélben írásban le kell mondani a szolgáltatást
- visszaadni minden kütyüt és nagyon ügyelni, hogy adjanak átvételit róla
- ezekután egyszerűen nem fizetni semmi számlát
Kész. Ha nem tetszik nekik, akár ki is köthetik!
Meridian74 2015.02.06. 17:52:10
Na, ha már ilyen drasztikus vagy, nem elég a kábelt elvágni, biztos ami biztos alapon a csavart érpárt szabad végeit zárd rövidre is, úgy az igazi. Azt elég hamar észreveszik.
Aureliano Buendía 2015.02.06. 23:06:35
Aureliano Buendía 2015.02.06. 23:09:16
Manyecska 2015.02.07. 20:10:12
joska61 2015.02.09. 09:34:13
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.02.09. 12:38:57
Köszönjük levelét és az online ügyfélszolgálatunkra tett észrevételét.
Ahhoz, hogy megtudjuk vizsgálni a levelében jelzett hiba okát, kérjük, hogy a belépés során kapott hibaüzenet képernyőmásolatot küldje el részünkre.
Szeretnénk tesztelés céljából kipróbálni az Ön adataival történő belépést a My t-Home felületen, hogy megvizsgáljuk nálunk is jelentkezik-e a hiba, ezért kérjük, hogy az ügyfél azonosítóhoz kapcsolódó ügyféljelszót is megadni szíveskedjék.
Szíves megértését és türelmét kérjük.
Tisztelettel:
Kóczián Ágnes
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.09. 12:48:12
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.02.09. 13:00:56
2) Gyanús, hogy nincs a levél alján ott a szokásos elérhetőségi adatsor.
3) A levél tele van vesszőhibával, de még ragozni se tudnak.
4) Minek nekik képernyőkép?
5) Minek nekik jelszó, hogy kiderítsék az ügyfélszám alapján, hogy le van-e tiltva a belépésem, vagy sem?
Ráadásul ez az emailcím a telekom oldalain sehol sincs feltüntetve...
VonBraun 2015.02.09. 15:24:21