Tékozló Homár

A világ legtovább tartó előfizetés lemondása verseny I. helyezettje FRISSÜLT

2015.02.06. 09:18 | Homár Hilda | 57 komment

a1120_162196.JPG

Nem elég akarni, de tenni, tenni kell! Méghozzá elég sokat. És az sem biztos, hogy elég ahhoz, hogy az ember megszabaduljon a T-előfizetésétől. Laci, tied az első hely!

Kedves Homár!

Érdeklődéssel olvastam az alábbi történetet és kénytelen vagyok reklamálni. Vajon mennyi idő kell a Magyar Telekomnál egy telefonvonal megszüntetéséhez? Ugyanis a "világ legtovább tartó lemondása" versenyben én érzem magamnak győztesnek.

A Magyar Telekomnál én 2014 májusban kezdtem el lemondani a vonalas telefont.

Aztán lemondtam egyszer júliusban, aztán októberben, aztán decemberben a telefonos szerencsétlenkedésük után személyesen is lemondtam, biztos ami biztos. Ez a legutóbbi 2014 december 15.-én volt. Azt mondanom sem kell, hogy amikor kérdeztem, hogy mennyi lesz a számla, fogalmuk sem volt, csak habogtak.

2015 január 20.-án megint hívtam őket mert megérkezett a számla és még mindig rajta volt a rohadt telefon, kérték küldjem írásban. Küldtem úgy is. Semmi reakció, de még automatizált üzenet sem, h megkaptuk levelét. Itt már közöltem, hogy számlát ezentúl nem fizetek majd akkor ha korrigálták.

2015 február 2.-án rátettek egy lapáttal mert küldtek egy szerződés módosítást (telefon persze még mindig benne) és mindezt olyan szövegezéssel mintha én kértem volna. Hívtam őket de 23 perc várakozás után sem kerültem sorra.

Így elkezdtem a webes felületen bejelenteni. Gyorsan dobtam is nekik 4 bejelentést. Aztán ma reggel megint egyet biztos ami biztos, hogy nem fogadom el a szerződés módosítást.

Ma már az NMHH Biztosnak is írtam ill. folyamatban van a tárgyalásom az ügyvéddel, hogy mit tudunk tenni.

Hihetetlennek tartom ezt a bánásmódot, mondjuk már akkor kinyílt a bicska a zsebemben amikor az árakat meghallottam, sajnos itt monopol helyzetben vannak és ezt aljas módon ki is használják.

Ha van valami fejlemény és érdekes lehet számotokra, akkor a további friss infókat is küldöm.

üdv, Laci

UPDATE febr.6. 17:51

Ezt kaptuk a T-től.

„Tisztelt Ügyfelünk, 

Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.

Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.

Üdvözlettel: Telekom

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.02.06. 09:24:06

Első (péntek a hónapban)

napalm 2015.02.06. 09:25:14

elsőnek fárasztó.

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.06. 09:31:57

A posztoló helyében én már puskáért nyúltam volna.

Antalbaba 2015.02.06. 09:35:23

Ugyan... Kezdő;-) Anno kb. 5* vertem a pultot személyesen /minden egyéb esélytelen/, végül minden próbálkozásuk ellenére még ők fizettek nekem pár ezrest, ezzel végre elváltunk;-)
Mutasd ki, hogy a zaklatásukkal, nem kért szolgáltatásukkal, stb. mennyi kárt okoztak eddig és kérd ennek megtérítését. Így esélyesebb, hogy már ők is szabadulnának. Mindezt persze mindig a pultot támasztva egy vagon irattal, mindent le- és aláíratva... Kitartás!!!

Manyecska 2015.02.06. 09:38:43

A Telenor-reklámban a "mi" pintyeink lesznek, szólok! /gould amandina/:) Respect a Telekomnak végre eltüntette a döglött rigót innen az épülettyük elől.hat hét alatt.:(

Kifordított kacagány 2015.02.06. 09:45:37

kábelt elvágni, fizetést beszüntetni

Atörökk 2015.02.06. 10:10:39

ez egy jó cég, megbecsüli a vad... izé, ügyfeleit, ragaszkodik hozzájuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.06. 10:17:54

Első lemondás után nem befizetni, aztán próbálkozhatnak. Ha egyszer kaptál bármi bizonyítékot, hogy lemondtad, akkor csókolom.

Trollie 2015.02.06. 10:29:56

Lemondta a szolgáltatást majd még fél évig fizette? (mert a szolgáltató nem akart róla tudomást venni?)

Muhaha, aki ennyire lúzer meg is érdemli a lehúzást... :D

2015.02.06. 10:29:58

@ColT: gondolom van naluk egyeb szolgaltatasa is megrendelve, az internetet meg nem akarja lemondani dijnemfizetessel a szaros 500 ft-os telefon miatt.

2015.02.06. 10:44:36

@Kifordított kacagány: irta hogy nincs mas szolgaltato, szoval sok lehetosege nincs. Meg ha van is ott mobilnet.... Az nem mindenkinek alternativaja a vezetekes netnek.

nyúlontúlnyuszi 2015.02.06. 10:49:51

hol van a nyúlcsapat???????????

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 10:55:11

Tértivevénnyes levélben lemondani.

Minden rossz számlát ajánlottan visszaküldeni, megkifogásolni.

Édesistenem! Miért ezekkel a faszkalapokkal akar mindenáron szerződni???

Kifordított kacagány 2015.02.06. 10:56:08

@ProhiOtti: attól, hogy a kábel a trécsoporté, még lehet más szolgáltatója. már csak csakazértis alapon is.

Kifordított kacagány 2015.02.06. 10:57:25

@atpijkamo: vagy telefonon és rögtön kérje a hangfelvételt is:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.06. 10:58:42

@ProhiOtti: Ezt akartam írni, amit @Kifordított kacagány:

De mondjuk ezt nem tudjuk biztosra. Meg az is lehet, hogy külön számlázzák, ki tudja.

2015.02.06. 11:04:54

@Kifordított kacagány: @ColT: ha ADSL akkor alternativa lehet a mobilnet, vagy masik szolgaltato es kovezzuk meg a posztolot. Ha kabelnet/TV/telefon van neki, Ott legjobb tudomasom szerint meg mindig nincs szabad valasztas.
Nalunk is vagy t-kabel, vagy ADSL (5 Mbit), vagy mobilnet. Ebbol nekem is csak a kabelnet marad...

Atörökk 2015.02.06. 11:09:17

@atpijkamo:
Bármelyik szolgáltató csak hozott anyagból tud dolgozni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 11:11:52

@A megnyúlt törökk: Nah! Vannak rendes matávosok is. A vezetés szarevő, és bűzlik tőle az egész. Aztán lefelé már vegyesebb.

Kifordított kacagány 2015.02.06. 11:13:36

@ProhiOtti: nem nagyon van olyan világtól elzárt, adószedő nem járta hely, ahol ne lenne valamilyen választás, még ha kompromisszumos is. a lényeg, hogy a pornó jöjjön az internetről. a többi már csak elvi kérdés.
mellesleg ha annyira ragaszkodik a mindennapi internethez, a telefondíjjal csökkentett számlát még mindig befizetheti akár utalással, akár személyesen is.
most ne mond azt, hogy a busz se jár arra, mert valahogy néhányszor már meglátogatta őket lemondásilag.

Atörökk 2015.02.06. 11:14:30

@atpijkamo:
Nem a vezetésre gondoltam, hanem a zügyfelekre.

Kifordított kacagány 2015.02.06. 11:16:03

@A megnyúlt törökk: ja, az ügyfél is hüjje. képtelen arra is, hogy odamenjen oszt jól megmondja, hogy "nem köll".

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.06. 11:18:33

@A megnyúlt törökk: Ja, gondolom, ott minden alacsonyabbrendű állatfaj megtalálható. Nem fér a fejembe, miért szopatják magukat a rossz szolgáltatással, meg a magas díjakkal.

Bár most a Btel ügyfelei is szopnak rendesen.

@Manyecska /válasz ment!/: Manyí, Btel-ed műxik?

búvár kondér 2015.02.06. 11:19:16

Ó az a drága jó Telekom ....hol van Ő a Vodafone-hoz? Sokan szívesen cserélnénk Telekomra! Soha többé Voda....

Manyecska 2015.02.06. 11:21:01

@nyúlontúlnyuszi: a nyulak az annyuk picsájába, mind!! most születnek még csak....

Manyecska 2015.02.06. 11:22:18

@atpijkamo: mi leszakadtunk róluk, vettünk egy alközpontot. 100.000 HUF:(!

RogerFederernyúl a pácsóban 2015.02.06. 11:22:34

@nyúlontúlnyuszi: én nem nyúl vagyok, hanem egy teniszállat. na mindjárt jön az ígöláj.

Atörökk 2015.02.06. 11:22:58

@atpijkamo:
Az a baj, kb. bármelyik szolgáltatót választod, dönthetsz egy kevésbé büdös kupac szar, meg egy kibaszott büdös kupac szar között.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.06. 11:23:50

@ProhiOtti: Hát ja, ahol monopolhelyzet van, ott ki vagy szolgáltatva. Mobilnet, mint alternatíva, áh.

Manyecska 2015.02.06. 11:52:43

@nyúlontúlnyuszi: ő timsó-receptet keres azóta!@atpijkamo: egyéPként használtat vettünk 40.E HUF-ért aztán egy kártyát még kisírtunk hozzá xd... az Ész valami kábeles izét adott itt aztán nagyfrekvenciás szűrőt kellett volna beépíteni még, olyan zajos volt:(( nekünk itt a "gyár" is oda is át kellett vinni a vonalat. Gigafakk három nap ment rá el xdd

Zolika1212 2015.02.06. 11:58:15

Én októberben kezdtem neki a lemondásnak.
Anyukám idősek otthonába költözött, így fölöslegessé vált az előfizetése.
Kifizettem minden számlát, írtam levelet, hogy márciusig tart az előfizetése, kértem őket, hogy engedjék el kötbér nélkül.
Jött egy hónap múlva válasz, "bla bla bla, hűséges előfizető, rendszeresen időben fizetett, helyzetre való tekintettel elengedik a kötbért."
Remek mondom, ehhez képest még decemberben is küldtek csekket a semmire. Bementem reklamáltam, semmi gond nem kell fizetni, nyugodjak meg.
Januárra is jött egy csekk majd január végén a kötbér. Itt már kicsit felkúrtak, bementem reklamáltam megint, hölgy közölte, hogy semmi gond, ne fizessem, látja a rendszerben, hogy el lett engedve a kötbér. Nem érti miért küldték mégis ki. Javasolta, hogy írjunk levelet, 30 nap múlva válaszolnak.
Megírtuk ott, meg biztos ami biztos itthon is még egyszer elküldtem. Most várom a 30 nap leteltét, de az újabb csekkre is fel vagyok készülve.
Nem értem mi a fasz van náluk, hogy lehet így működni ?
Hiába nah, "vállalat nem engedi a lelkedet."

Manyecska 2015.02.06. 12:17:32

@Zolika1212: mi a Bétellel vagyunk így. Visszaküldtük a számlát-ennek hat hete, azóta hullaszag, síri csend. Várom a végrehajtókat xd

♔batyu♔ 2015.02.06. 12:52:42

Az pár éve nekem is vagy 8 hónapomba került.

Leadtam egy netes (ADSL) előfizetésre megrendelést a neten. Felhívtak telefonon, kijött egy pali és kötöttünk egy szerződést.

Aztán kiküldtek 2 számlát, mert ők ezt úgy értelmezték, hogy 2 szerződés. Senkinek nem tűnt fel, hogy egy telefonszám van és az ugyanaz. Nem is érdekelte őket.

Nem kis fáradtsággal és költséggel az ügy tisztázása, aztán vagy hat hónap múlva megint 2 számlát kezdtek el küldözgetni.

Szerencsére már közel volt az egy éves húségnyilatkozat vége, így felmondtam. Persze a másik számlát is kiakarták fizettetni, de saját fegyverükkel vágtam vissza, mondtam, hogy semmi közöm hozzá, mert nem az én azonosítóm van rajta, hiszen az itt van. Erre elfogadták és szépen megszabadultam tőlük.

Aztán valakinek eszébe jutott, hogy ez ugyanaz az alak és egy modemen egyszerre 2 netet szívott, így megint kiküldte a második előfizetés számláit. Szerencsére, volt egy igazolásom, hogy nincs hátralékom, így beleszartam.

Aztán hat hónap múlva felhívott egy faszi, hogy mi bajom volt velük. Mondtam neki, hogy minden ami létezik. Még a szolgáltatásuk is szar volt, mert másodpercekre állandóan leszakadtam.

Nyúl in Black 2015.02.06. 13:00:20

Az má' vót', hogy ez tényleg jól elnyúlott?

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:14:15

Mondjuk mi is elvoltunk, elozetesen annyit, hogy 2013 oktoberben mondtuk le az elofizetest, de 2014 aprilisaban meg jott szamla :D

A trukkjuk az volt, hogy internet+telefon van (a telefont MUSZAJ kerni, ugye, anelkul nincs net), es az internetet mondtak csak le, a telefont nem, holott nyomatekosan mondtam mar elsore is, hogy MINDENT meg akarunk szuntetni.
Gondolom arra jatszottak, hogy ha nem figyelek befizetem, vagy rajuk hagyom.

A telefont meg szamlaztak folyamatosan, kb. a harmadik panaszra sikerult visszamenoleg korrigalni mindent. Aztan beprobalkoztak azzal is, hogy a modemet nem adtuk le es addig fizetni kell, de aztan ez se jott be mert megvolt az atveteli papir rola :D

Szoval 2013 oktober - 2014 aprilis se olyan rossz helyezes sztem.

inebhedj - szerintem 2015.02.06. 14:54:26

@ProhiOtti:

icipicit offtopic, de

spec. a mobilnet nyilvánvalóan, értelemszerűen és semmiféleképp sem alternatíva.

Tessen csak megnézni a garantált sávszélességet a mobilnetes szolgáltatásnál. (Időspórolás végett: 0/0 Mb/s)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.06. 14:56:07

Tegnap kezdeményeztem a telefonvonal lemondását, minden adatot megadva

Kicsit bonyolitja az ügyet hogy meghatalmazott vagyok, bár a meghatalmazás régen ott lapul a thomnál/telekomnál

Ma jött egy válasz mél a hivatalos formanyomtatvánnyal
Kitöltöm, elküldöm
Nálam biztos nem lesz az ÁSZF ben leirt 8 nap felmondással több, max a havi alapdíj és az idáig beszét díjak
Én bízok a thomban ahol az ügyfél az első!
Jó napot!

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.06. 14:58:24

@ProhiOtti:
500 ft-os telefon"

Hol hol, és mennyi a percdíja?

j311 2015.02.06. 16:32:00

Szolgáltatóval csak tértivevényes levélben kommunikálunk.
Tessék már felfogni!

Tron65 2015.02.06. 17:27:46

Azt szeretem legjobban ebben az általam csak TÉ-BOJ -nak becézett bandában, hogy eddig legalább három alkalommal olvadtak össze saját magukkal a mi jobb kiszolgálásunk érdekében.

ExDrVuk!
Van ám "csupasz ADSL" is telefon nélkül.

És egy javaslat mindenkinek, aki szabadulni akar tőlük (persze ha már nem ketyeg a hűségidő):
- tértivényes levélben írásban le kell mondani a szolgáltatást
- visszaadni minden kütyüt és nagyon ügyelni, hogy adjanak átvételit róla
- ezekután egyszerűen nem fizetni semmi számlát
Kész. Ha nem tetszik nekik, akár ki is köthetik!

Meridian74 2015.02.06. 17:52:10

@Manyecska /válasz ment!/: "kábelt elvágni"

Na, ha már ilyen drasztikus vagy, nem elég a kábelt elvágni, biztos ami biztos alapon a csavart érpárt szabad végeit zárd rövidre is, úgy az igazi. Azt elég hamar észreveszik.

Manyecska 2015.02.07. 20:10:12

és még a döglött rigót is leltàrba vették...hat hét utân az âpolt gyeprõl..ezt nevezem..

joska61 2015.02.09. 09:34:13

Ahányszor telefonon lemondta, ráutaló magatartást tett, miszerint használja a telefont. Tehát szüksége van rá nyilván :-D

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.02.09. 12:38:57

Hasonló ügyben nemrég kipróbáltam ezt a segítünk telekomos emailcímet, de egy igen érdekes választ kaptam onnan. Kicsit kamusnak tűnik. Amolyan adathalász szerűnek... Van vkinek tapasztalata?

Köszönjük levelét és az online ügyfélszolgálatunkra tett észrevételét.
Ahhoz, hogy megtudjuk vizsgálni a levelében jelzett hiba okát, kérjük, hogy a belépés során kapott hibaüzenet képernyőmásolatot küldje el részünkre.
Szeretnénk tesztelés céljából kipróbálni az Ön adataival történő belépést a My t-Home felületen, hogy megvizsgáljuk nálunk is jelentkezik-e a hiba, ezért kérjük, hogy az ügyfél azonosítóhoz kapcsolódó ügyféljelszót is megadni szíveskedjék.

Szíves megértését és türelmét kérjük.
Tisztelettel:
Kóczián Ágnes

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.09. 12:48:12

@városjáró: :)) Nyilván sok titkot tudnak meg rólad, amit eddig nem tudtak, ha véletlenül megadod a jelszót. Nem viszed te kicsit túlzásba a paranoiát? Próbáld már megkülönböztetni a saját kérdésre kapott válaszlevelet az agyhalott adathalász levelektől!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.02.09. 13:00:56

1) Az hogy válaszol valaki egy (kamu?) emailcímről, még semmit se jelent. Attól még lehet simán adathalászat!
2) Gyanús, hogy nincs a levél alján ott a szokásos elérhetőségi adatsor.
3) A levél tele van vesszőhibával, de még ragozni se tudnak.
4) Minek nekik képernyőkép?
5) Minek nekik jelszó, hogy kiderítsék az ügyfélszám alapján, hogy le van-e tiltva a belépésem, vagy sem?

Ráadásul ez az emailcím a telekom oldalain sehol sincs feltüntetve...

VonBraun 2015.02.09. 15:24:21

@városjáró: Még annyit hozzátehettek volna, hogy "ügyféljelszót megadni szíveskedjék, továbbá utaljon még pénzt."
süti beállítások módosítása