Gábor nagyon várt és végtelen türelemről tett tanúbizonyságot, jutalma végül egy olcsóbb oprendszer lett, de nem ennyire bibliai alapú megközelítésben a tanulság szerintem inkább az, hogy ha egy cég nem tartja be az ígéretét, akkor mielőbb keress másikat.
Tisztelt Tékozló Homár!
Szeretnék megosztani Önökkel egy történetet. Nem egy hatalmas érvágás, ami történt, de azért kellemetlen és jellemzi a szolgáltató hozzáállását.
Két hónappal ezelőtt szerettem volna vásárolni egy Windows 7 operációs rendszert az új laptopomra. Viszonylag sürgős volt a dolog, mert részben munkaeszköz, de azért nyilván a legkedvezőbb árnak próbáltam nekimenni. Meg is találtam az Extreme Digital oldalán 26900 forintért. Betértem a Móricz Zsigmond körtéren található üzletükbe, ahol megmondták, hogy sajnos nincs készleten, de rendeljem meg és legkésőbb egy héten belül megérkezik az üzletbe. Meg is rendeltem, azt ígérték, hogy ha beérkezik a termék, azonnal kapok egy értesítő SMS-t róla.
Eltelt egy hónap és gyanússá vált a dolog, ezért visszamentem érdeklődni, hogy merre jár az oprendszerem. Kissé türelmetlen hangnemben azt a választ kaptam, hogy még nem érkezett meg és ne járkáljak be kérdezgetni, mert megmondták, hogy majd kapok SMS-t. Erre már nem is mertem megemlíteni, hogy egy hónapja várok, pedig 1 hetet ígértek.
Azóta eltelt még egy hónap, gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet a rendelésemmel. Hozzáteszem, hogy ezalatt az idő alatt már egyre égetőbb lett volna a dolog, mert a régi gépemet már csak a Szentlélek működtette, de korrekt akartam lenni és nem léptem meg, hogy megveszem máshol, ők meg potyára szállítják be az üzletbe. Mindenesetre az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy ők egy törölt rendelést látnak a rendszerben, aminek az lehet az esetleges oka, hogy nem vettem át a terméket. Elmeséltem az ügyintézőnek az esetet, amikor rám pirítottak, hogy csak akkor menjek, ha kaptam SMS-t. Azt válaszolta, hogy valószínűleg a rendszer nem küldte ki az értesítőt, ez okozhatta a problémát. Viszont a termék most is ott van, úgyhogy ha bemegyek, megvásárolhatom.
Bementem az üzletbe, elmeséltem, mi a helyzet, majd készségesen közölték, hogy igen, ott a termék, megvehetem 32900 forintos áron. Én értetlenül álltam a dolog előtt és számon kértem, hogy amikor megrendeltem két hónappal ezelőtt, akkor még 26900-ba került. A válasz értelemszerűen az volt, hogy OK, de most 32900. Természetesen otthagytam az egészet a fenébe, és 200 méterrel odébb egy kis számítástechnikai üzletben megvettem 27000-ért.
Jelzem, hogy nyilvánvalóan nem érzem magam átverve, mert nem húztak le, nem fizettem ki előre semmit, de jóhiszeműségem miatt két hónapig a haldokló gépemen kellett dolgoznom és tök fölöslegesen vártam, mivel a beígért ár helyett plusz 6000 forinttal le akartak húzni. Nem beszélve arról, hogy alapból azzal hitegettek, hogy egy héten belül megkapom a terméket, majd nekem kellett idiótának éreznem magam, hogy érdeklődök egy, majd két hónap elteltével.
Amennyiben érdekesnek, tanulságosnak ítélik levelemet, kérem közöljék le.
Üdvözlettel: Gábor
Az utolsó 100 komment: