Tékozló Homár

Prioritások a Vodafone-nál

2015.04.07. 14:35 | Homár Hilda | komment

464599202.jpg

Beugrom leadni a telómat, aztán futok tovább - gondolhatta Szabolcs, amikor betért a Vodafone-hoz. Aztán 2 órája volt, hogy eljusson a Na, mi van már!-tól a szabatos %$@^%!#$-ig. És teljesen együtt tudunk érezni vele. 

Sziasztok!

Nem vagyok panaszkodós fajta, panaszkönyvbe is életemben először írtam, de a mai délután a Voda kiverte a biztosítékot. Nem egy nagy sztori, de sokat elárul a Vodafone hozzáállásáról az ügyfelekhez :)

Ma több mint 2 órát kellett várnom a debreceni, Piac utcai Vodafone boltban mire hajlandóak voltak átvenni az összetört telefonomat (biztosítási ügyintézés). A "kedves" kolléganő közölte, hogy ez azért van mert az ügyem "nem prioritás". 6 szor cserélődtek le a boltban várakozók mire végre behívtak. Akik számlát befizetni vagy szerződést kötni jöttek azok csak beléptek az ajtón és azonnal hívta őket a sorszámkezelő rendszer.

Az első óra várakozás után több ügyintézőhöz is odamentem, hátha tudnám egy kicsit sürgetni az ügyet, de az mondták a Vodafone rendszer központilag sorba helyezi az ügyeket, és aki biztosítási ügyintézést szeretne, azt direkt a lehető leghosszabb ideig megváratja. Gondolom azért van ez így mert nincs rajta azonnali haszon, és úgy vannak vele, hátha megunja és hazamegy a pics*ba. Az nem számít hogy kb 8 éve vagyok előfizető több előfizetéssel. 

Annyit tudok tenni hogy ha lejár a hűség átmegyek majd valamelyik másik céghez ahol gondolom hasonlóan gyökerek mint itt. :)

Az egészet ott rontottam el hogy nem jöttem el félóra után kezemben a bolt letört kilincsével.

Jó hétvégét, üdv,

Szabolcs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.04.07. 14:38:13

A kirakatot köllött vóna bedobni egy féltéglára kötözött cetlivel!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.04.07. 14:39:17

Vagy az ügyintézőnek megmutatni a kőművesdekoltázsodat!4!!!

napalm 2015.04.07. 14:46:38

a vodának van még előfizetője?
ja...persze, az állam.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.07. 14:51:15

@dr. phil. Sün‼ ツ:
És az anya inzultálása azon a bizonyos asztalon
Hol vannak már a régi posztok?!

ferand1979 2015.04.07. 15:00:43

A voda is és a többi "Szolgáltató" ilyen. Kinek ezzel van baja, kinek azzal..
Örülj, hogy elintézik.. ha elintézik..
Hasonlóan a (OTP) bankban is.. Mentem, hogy infót tudjak meg a forintosításról.. Hát... Hasonlóan 2 óra várakozás. Ugyanaz a személy 5 más ügyintézést lebonyolított, utánam jövőket is fogadott, míg a gép az én hívószámom "dobta" ki... Az már mellékes, hogy nem is értesítettek, hogy félúton a deviza elszámolás és a forintosítás között sajnos 20.000-rel nőtt a havi részletfizetésem...
Hogy ebből mi sül ki, nem tudom.. De ha így marad, 1-el több nem fizető ügyfelük lesz...
Az már csa hab a tortán, hogy a benyögött össz tőketartozást ha máshonnét felvenném, 30 ezerrel kevesebb lenne a havi terhem...
És szerintem ez lesz a következő lépésem.. Jöjjön meg az elszámolás részletezés, forintosítás.. Majd abban a 3 hónapban viszem is át máshova a hitelcsomagom...
Ez Magyarország.. Ami jobban teljesít.. Aminél a "könnyítés" az jelenleg nehezítés számomra.. Ahol értesítés nélkül vesznek le többet a számláról.. Még hogy csak 15%-al növekedhet meg a teher.. Baromság...

Dezsike 2015.04.07. 15:08:59

Ezért jó, hogy a T-nél platina szintű ügyfél vagyok, így a telefont is pár perc alatt felveszik - míg mások panaszkodnak, hogy általában 40 percet várnak, nekem eddig mindig felvették 2-3 perc alatt (és nem a "kapcsolós néni", ügyintéző). Valószínűleg a személyes ügyfélszolgálaton is priorizálnak ez alapján, mert a sorszámhúzóban van platina és arany gomb (ha megnyomod elkéri a telefonszámod, gondolom így csekkolja, hogy jogosan nyomtad-e meg). Eddig azon kívül, hogy egyszer egy 500 Ft-os kedvezményt jóváírás helyett beterhelték nem volt gondom velük, de szó nélkül korrigálták, így nem lett belőle homár poszt:)

Vadászbaszó nyúl 2015.04.07. 15:09:51

Sokat kellett kilincselni a javításért.

Terézágyú 2015.04.07. 15:11:57

"Az nem számít hogy kb 8 éve vagyok előfizető több előfizetéssel. "

Nem hát. Miért számítana? Szívjon, aki csak öt éve?

Aki meg húsz éve, az téged szívasson ezzel?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.07. 15:13:59

"és aki biztosítási ügyintézést szeretne, azt direkt a lehető leghosszabb ideig megváratja. Gondolom azért van ez így mert nincs rajta azonnali haszon, "

Jól gondolod :)

Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 16:00:44

Egyetek tagló parajpűrét, attól romantikus hangulatba kerültök.

Trunkel 2015.04.07. 16:26:58

Püffedek így húsvét után, mint a jóllakott napközis. Na mi volt a Vodánál? Nem kapott kedvezményt?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.07. 16:44:15

@Trunkel: "Püffedek így húsvét után"

Mitakarsz. Pörög a Homár, minden órában van pár komment.

"Na mi volt a Vodánál? Nem kapott kedvezményt?"

:))

venszivar 2015.04.07. 16:49:33

@atpijkamo: Vágtat a homár!

Írtam privátba neked! Üzenőfalnak még megteszi....:):D

Trunkel 2015.04.07. 16:51:45

@atpijkamo: azt ne mondd, hogy a három nap alatt még poszt is volt!

ptspts 2015.04.07. 17:15:08

A poszt kapcsán ki-ki elgondolkodhat, hogy milyen biztosítást éri meg neki kötni. Az ügyintézésre fordított időt és figyelmet nem fogja megtéríteni a biztosító, és ez összességében akár drágább is lehet, mint egy új készülék. Élethelyzettől függ, hogy megéri-e, de az én tapasztalatom szerint általában kevésbé éri meg a biztosítás, mint amennyire elsőre tűnik. Érdemes megfontolni eleve egy olcsóbb készülék vásárlását, és azt majd olcsóbbért lehet cserélni, ha meghibásodik.

Rendkívül szemét dolognak tartom a Vodafone részéről, hogy ennyire megvárakoztatta a posztolót. Azt tartanám elfogadható megoldásnak, hogy a biztosítási ügyintézést csak annyira várakoztatnák meg, amennyire átlagosan hosszabb, mint egy átlagos ügyintézés, továbbá lenne Budapesten néhány nagyobb ügyfélszolgálat, ahol érkezési sorrend van, és ezt ki is hirdetnék: a posztoló tudná, hogy hová érdemes mennie.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.07. 17:21:23

Nah, húzzatok bele, még ma legyen meg az első 100 komment!

hobbitroll 2015.04.07. 17:47:51

@atpijkamo: húsvét után? jóllakottan? amikor még trollkodni sincs kedve a zember fijának (lyányának)?

Aureliano Buendía 2015.04.07. 18:18:57

Minden személyes ügyfélszolgálat ezt teszi. Prioritásban az új szerződők, befizetők vannak mindenhol elől.

Legközelebb, ha sokat vársz, tépj egy előfizetős sorszámot is, majd széles mosollyal add elő a bánatod a meglepett hölgyikének.

Aureliano Buendía 2015.04.07. 18:19:54

@ColT: héló-héló-héló
mán most?

figyejjünkmáoda!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.07. 18:24:33

@Aureliano Buendía: Így siskerült :P

Az a baj, hogy ha fizetős sorszámot tépsz, kapsz egy olyat, aki nincs felskillezve az adott dologra, aztán ugyanúgy várhatsz...

CID 2015.04.07. 18:37:41

Hátmkedves poszter, e tekintetben nem biztos, hogy ugyanilyen gyökerek. Magentánál felhívod az operátor, eldönti jogosme a biztosítási igény es küldi a futárt a telefonért.

@Aureliano Buendía: Részben tévedsz, a számlabefizetés nagyon nem élvez prioritást.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 19:13:49

mi eldobhato telefont hasznalunk
/foleg ha torott/

Leone_510 2015.04.07. 19:20:35

@hagyma: itthon is van 500-1000-ért teló csak a buta vesz drágát hűséggel

venszivar 2015.04.07. 19:28:19

barom! ha más már eldobta....igaz?!? barom!

megamenn 2015.04.07. 19:34:57

kapjátok be a faszt! ez voltezmán? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 19:55:12

@Leone_510: nekem nem is kell okos
a nagy melyszegenysegben otthon mindenki mindenhol cask azt nyomkodja
/mondjuk itt is/
en nem
es meg ossze is torik

CID 2015.04.07. 20:33:19

@hagyma: Minden telefon eldobható.

@Leone_510: Ha telefonálni akar, igen. Megjegyzem már 50-60 éves emberek között is vannak akik nyitottak az újdonságokra, mitöbb használják:)

herk 2015.04.07. 20:45:35

Én széttrollkodtam volna a kedves Vodafone irodáját.
Ha látom, hogy egyszer, azaz egyszer lecserélődik a várakozók, onnantól átmegyek trollba ésvagy leüvöltöm az ügyintézőket és fönőköt követelek.
Ha folyamatosan kiabálsz, akkor fogadni fognak.
Vagy nekiálltam volna minden sorszámhiváskor odamenni, hogy biztos, hogy nem én jövök, nézze már meg a rendszebe.
Plusz szerintem véges mennyiségű papir van az automatába. Az ezredik sorszámnál biztosan fogadtak volna.

neet 2015.04.07. 20:46:11

Nekem voda (akivel amúgy semmi bajom, évek óta nincs, de nem is extrálkodok, csak előfizetek, azt nyomom a gombot) most ajánlgatott egy okos telót. Elkértem az adatokat, mert amúgy is érik egy telócsere lassan, megnéztem a neten, hát, eléggé olyan szaga volt, amit a furcsa nickű nyúl akar a vadásszal csinálni, mert feleannyiért is meg lehett volna kapni, mint amennyiért 2 évre odakötött volna magához az ügyfeles csóka hűen. Meg elolvastam a kritkákat (teszt? népítélet? ilyen fórumszerű izémicsoda, h akiknek van, azok beírják, mi jó benne és mi rossz), és nagy boldogság töltötte el a szívemet, h nemet mondtam az ügyfeles remek ajánlatára.
Mondjuk ennek nem sok köze volt a poszthoz, de elnyomott a sok kaja. Már a kutyám is unja a kalácsot, ha ezzel mondtam valamit...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 20:48:27

@CID: igy van, mindegyik eldobhato
anyukam 76 eves es siman szorfozika neten, sot videokat csinal
a tortenet nem errol szol, pl nalam nem akarok 24 oraban on line lenni
latom, nyomogatjak kocsiban, munkehelyen, utcan stb.
nekem meg a gepem is asztali
meg igy is sok amit a neten vagyok
nem akarok tobbet, ergo nem veszek okos telot

Bilok 2015.04.07. 20:52:48

Ha sz előfizetés megszüntetését nyomtad volna, még mindig ott ülnél. A Voda még a többi, sokat szidott szolgáltató között is kirívóan nagy k0cs0g ilyen téren (is). Nem pont ide tartozik, de ahol ez nekem nagyon flottul ment, az a T és a UPC, pedig róluk is lehet szépeket olvasni.

Vadászbaszó nyúl 2015.04.07. 21:09:37

@neet: akkora a csóróság, hogy sonka már nem is jut a kutyának? :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 21:33:19

@Vadászbaszó nyúl: a mi kutyank kotozott sonkan el
kedveli a kaviart is, szarvasgombaval megbolonditva
de megeszi a steaket is

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.07. 21:43:44

Figyu poszi!
Ezeket én is megszívtam Vodánál és OTP- nél is!
Azóta van új stratégiám!
Mikor csekkolom, hogy elfogytak az előttem levők, szivat6ó listára kerültem, minden egyes bim-bam után nyomok egy új számot.
Sorrendbe felülröl az elsőt és így tovább.
Persze jó látványosan oda csörtetve, hogy még az ajtónálló paraszt is felkapja a fejét!
Egyszer csak bejön alapon......
4-5 utá bejön mindig és nem várok órákat, nincs örjöngés, hajtépés, anyázás.
Vetted? :)

A mosónők korán halnak 2015.04.07. 21:49:51

@atpijkamo: mi belehuztunk basszus..be is vérzett a szenem xdd tiszta nyulfejem van vaze xd

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.07. 21:52:11

Ja ....telefonyos ügyintézéskor sem nyomok fél órákat!
Szerződés kötés anyerő gomb!

Manyecska 2015.04.07. 21:54:16

Egy ismerősöm most lépett ki onnan...többedmagàval...

megamenn 2015.04.07. 22:15:12

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: végre egy épkézláb ember a híg fos tengerén...

FDToth 2015.04.07. 22:17:56

egyszerű: minig az új szerzpdés kötése vagy készülékváslársá gombot kell megnyomni. uátna meg hopsz roszat nyomtál és íránytsanak át. ennyi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 22:24:57

@FDToth: ez a baj
otthon mindenki hazudik, kiskapuzik
ezert tart ott....

FDToth 2015.04.07. 22:33:53

@hagyma: ezt most ugy irtam h cegunk 20 eve a Telekom ugyfele. Regen - amikor volt ViP szolgaltatas - akkor soron kivul barmit intezhettel. Amikor bevezettek a platina kartyat, csak beutotted a szamat es hivtak is. Most meg? Meg tobbet fizetunk, kevesebb es rosszabb szolgaltatast kapunk es ennek fejebe semmilyen prioritas nem elvezunk. Pl. SIM kartya cserer 42 percet kellett varni ugy h aki utanam jott, az kb mind elobb elvgezhette a dolgat (csekkbefizetes, elfoizetes modositast stb.)
Az usa-ba nha jol tudom Dijjazzak a huseget, magyarorszgon aki huseges ugyfel, az csak a sor vegen all...

Vadászbaszó nyúl 2015.04.07. 22:44:33

@hagyma: így van, szerencsédre téged ez nem köt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 22:46:13

@FDToth: ahh
itt is az ujak vannak elonyben kedvezmenyekkel, mondjuk 1 ev utan ugyanugy szopoag
nem tudom, nekem nem lenne a pofamon bor beutni hogy uj elofizetes, mikor mas a problemam
nem vagyunk egyformak
mondjuk itt erkesi sorrend van, nincsenek kategoriak
tehat nem tudjak mit akarok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.07. 22:49:23

@Vadászbaszó nyúl: hat az a helyzet, hogy en sosem hazudok
ezt kb 30 eve megfogadtam es tartom
kisebb ugyekben elofordulhat, amibol nincs elony sem hatrany
az fullentes
hazugsagrol szo sem lehet
nekem ez alapelvem
es tartom

Arcade Macho 2015.04.08. 00:11:26

"Az egészet ott rontottam el hogy nem jöttem el félóra után kezemben a bolt letört kilincsével."

ez rongalas, es buntetheto

sokkal szebb peldakat mondtak itt, elvegre csak ereztetni kell a droiddal hogy te akkor nem behuzod fuled-farkad, hanem kiadod a duhod rendesen, hogy a betero embereknek kellemetlen legyen

en egyszer voltam kb hasonlo helyzetben onkurinal penteken elfogyott a sorszam, en meg honom alatt a kiolvasando HVG-vel, szoltam hogy akkor en megvarom a muszak veget elvegre valahol csak ki kell olvasni azt az ujsagot

Manyecska 2015.04.08. 02:13:00

Elolvastam..igazolàst kellett volna kérni. Nem parasztkönyvet.

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.04.08. 04:23:09

Két óra? Hmm... Ha tudnád milyen, amikor két évet vártál a beadott telefonigénylésed válaszára. S miután megkaptad, nem igazán tudsz örülni, mert a válaszban azt olvasod, hogy nem kapsz telefont. Matáv mindenek felett... :D

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.08. 07:44:50

@hagyma: Figyusz Bzdki!
Mi a vérvörhenyes kóchengeres lófütyiért inaltál el innent?!?!?
Mert szopat az állam, a kurmány, a politikussok, meglop a zszsik, öl a cigger stb. ....stb.
DE MI ITT ÉLÜNK! Mi nem léceltünk le a problémák elől gyáván! Hazudunk, lopunk csalunk, hogy +éljünk és a családnak zabálni tudjunk adni.
A fene nagy őszinteségi görcsre szarok!!
Mert mindenki a fent írt módon áll hozzám és kiakar nyírni, de előbb kifoszt.

herk 2015.04.08. 08:04:48

@hagyma: Egyetértek Fülesválasztóval. Nem mindenki engedheti meg magának, hogy ne hazudjon olykor-olykor, mert enni kell adni a kölykének, oda kell érni az oviba, meg kell védeni magát a jogtalan követelőzővel szemben, meg kell tartania az állását, stb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.08. 08:17:20

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Nézd, Moha bevallott célja itt egyedül a feszültséget kelteni, baromságokat írni, a felháborodáson röhögni. Az őszinteségről meg annyit, hogy saját magát szokta megcáfolni pár kommenttel/poszttal arrébb. Kérlek, ne etesd a trollt!

@Mityu Addideapénzt kft LE: :)) 13 év után kaptam telefont. Protekcióval. :(

Nagyon örültem, mikor beszerelték. (Bár inkább barmoltak, mint szereltek.) Talán csak akkor örültem jobban, mikor néhány éve visszaadtam.

Manyecska 2015.04.08. 08:32:25

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: a pasim fel akar tolni egy ötméteres sziklán-néha hobbiból falat mászik, mondtam ezt nekem itthon prezentálják a csimóták ingyér és bérmentve xdd-..tegnap megmértem nála is magam neglizsében:P majd tíz kg-t fogytam tavaJ óta ójeahh:)..szóval ilyen fölédhajló fal nemám vízszintes, hát mondjam neki hogy Margit nóóórmális? Én felülről fogok megközelíteni, úgy döntöttem. Már a falat..ő szokott engem megközelíteni még felülről de csak azért mondom mert a Vodánál dolgozott -de tényleg- így nem OFF :XD!

AtiSnatch 2015.04.08. 08:35:56

na, egyik hülye se kapott alkoholmérgezést...

joska61 2015.04.08. 08:47:42

@dr. phil. Sün‼ ツ: Nem. A már úgyis összetört telefonnal.

Na mondjuk átmegy máshoz, és rohadtul nem jár jobban. Genyók ezek mind, csak a kibaszás tematikája változik. A ténye marad.

Manyecska 2015.04.08. 08:49:06

@AtiSnatch: bmeg nekem olyan izomlázam van viszont hogy éjjel nem tudtam aludni..

venszivar 2015.04.08. 08:53:21

még AHHOZ IS hüjjék!!!

Manyecska 2015.04.08. 09:17:30

Bezzeg a kollégák itt behordták a maradék sütiket. Szadisták.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.08. 09:22:18

@atpijkamo: "Kérlek, ne etesd a trollt!"
Beleolvastam a blogjába, itt ritkán szólítám meg....
Következtetés levonva!
Amúgy szeretem az észosztó "jobbágyokat"!:) Nálam előbb utóbb megfeneklik!
Blikk szennynek van egy régi nagy trollja Tompika!
Forgó IPje van, kötözködik, (levélben fenyegetőzött többeket), saját magának válaszolgat, millió regisztrációval van jelen, ha kitiltják egyel 100-al visszatér. Fórum kaméleon! Már több oldalon felfedeztem mindig feszt kelt ellentmondásaival. Na és cefetül élvezi is. Fáradhatatlan.

Manyecska 2015.04.08. 09:27:38

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: az iviwen is volt egy Rózsika, vénqrva, kötözködött, sértegetett másokat /rendszerint fiatalabbakat, engem valahogy kihagyott a szórásból../, ő is több nikkel szivatott másokat, egyszer meg beférkőzött más néven atársaságba és később eljátszotta hogy öngyilkos lett.xdd Na, akkor nagyon ráb.szott utána../XD/ mert megunták és léptek az ügyben..xd

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.08. 09:31:12

@Manyecska: Falramászni én is szoktam! Csak nálam olyankor a zagyan izomlázasaodik be! :)
A felülröl való megközelítésre is irhatnékom lenne de az már "reg.off" szintet súrolná! :))D Mert vén qjonnak lenni jó!:)
Amúgy vodafon! ..feladtam a csekkjüket és így már nem off!

Manyecska 2015.04.08. 09:33:51

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: közelítsen meg téged felülről száz kg..xdd

2015.04.08. 09:36:39

faszé nem nyomtál új sorszámot? :D

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.08. 09:39:31

@Manyecska: az utóbbi időben mefigyeltem több lapon legyen az akár orvosi, városi, közlekedési, hogy a kommentek színvonala sértegetési, anyázási, alázási, trágársági nívója rohamosan emelkedik. Gondolom a zemberek feszültek, politika, szar életforma, nagyon befolyásolja zömét.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.04.08. 09:47:39

....@Manyecska: ha 2 "téli tök" fentről közelít az Vodafon érzés! :D

Manyecska 2015.04.08. 09:49:43

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: a gyerekek csinálják ezt kivagyiságból kb 5 éves korukban :D mondjuk ez sokat elárul a zilletőről.XD

Már meging egy nick 2015.04.08. 10:34:08

Így van ahogy írod. A többi szolgáltatónál éppen ugyanennyire gyökerek.

A telekomtól jött tegnap sms, hogy 15 éve előfizetőjük vagyok szeretnének meglepni egy ajándékkal. Kattintsak és meglátom mivel.

Kattintok - ismerem őket nem számítottam semmire - 15 év után képesek voltak meglepni egy 2.000 Ft -os kuponnal amit készülékhez való kiegészítőkre lehet felhasználni. 15 év után baszki mekkora ajándék:)

Alig fél éve hogy a vezetékes szolgáltatásoknál lejárt hűségnyilatkozat ürügyén lerántottak rólam 30ezret. Most másfél évtized után kapok 2.000 Ft kedvezményt kiegészítőkre :)

Dugják fel az ánuszukba a 2.000 Ft -os kuponjukat a telefon kiegészítőkkel együtt.

Manyecska 2015.04.08. 10:43:38

@Már meging egy nick: miért én mindig kapok névnapi sms-t tőlük!! igaz a férjemé volt a kártya szóval fiú vagyok.xdd De jólesik, tényleg.xd

Már meging egy nick 2015.04.08. 11:06:11

@Manyecska: Nem akartam ezt így leírni, de egyszer bementem a Charles Vögele -be, vettem egy nadrágot. Azóta minden évben küldenek emailben a születésnapomra egy 2500 Ft -os kupont. Amit arra használok amire akarok, nincs megkötés árban, semmiben.

Azóta ha máskor nem a születésnapom után mindig bemegyek aztán veszek valamit. Soha nem a kupon árában, mert nem vagyok prosztó paraszt. Soha nem hozok ki két pár zoknit, vagy egy övet hogy 200 Ft -ot ráfizetek. Valami olyat veszek, hogy éljek a lehetőséggel, ne kihasználjam a boltot.

Tudom hogy ez a kuponozás az üzletről szól, de valahogy mégis egy tisztességes embernek érzem magam amikor felhasználom, meg az ott dolgozókat is annak értékelem. Lehet ezt így is csinálni.

De ez így telekom módra... se stílus, se elegancia, se megbecsülés. Helyette: KÖLTS PARASZT!

Manyecska 2015.04.08. 11:14:09

@Már meging egy nick: :D én is kaptam a Takkó Fa Sóntól!:P

melaena 2015.04.08. 11:53:36

"Akik számlát befizetni vagy szerződést kötni jöttek azok csak beléptek az ajtón és azonnal hívta őket a sorszámkezelő rendszer."
A szamlasok valoban isntant mennek,de az uj szerzodes szinte low prio.

en 5 re mentem be,fel 8 kor kerultem sorra.
5 en voltak "elottem" amikor sorszamot huztam.
olyan 30-35 embert szolgaltak ki.
sokan 30-60 mpen belul sorra kerultek.

volt egy pont olyan 7 magassagaban,amikor alig birtma magamban tartani azt,hogy felaljak es telo torokbol eluvoltsem ,hogy "MI A BUDOS GECI VAN MAR?"
igazabol en azert nem leptem le egy oran belul ,mert a 60 forintos percdiju feltoltesrol a haverom cegenek a flottajaba leptem at,ami 15 ft perc.

melaena 2015.04.08. 12:21:17

egyebkent a problemat nem is az okozza,hogy kulonbozo prioritasok vannak.
az tok logikus,h egy 2 perces szamlabefizetessel ne varjak vegig 4-5 darab 1.5 oras szerzodeskotest.

a gond az,hogy nincs a behivoszoftverben semmilyen vedelem a lowprios ugyfeleknek.
milyen vedelmek lehetnenek ?

- ha az atlagos varakozasi ido otszoresenel tobbet var,akkor mindenkepp behivja
- ha az elotte erkezok duplaja elfogyott (vagyis mar egy teljes garnitura lecserelodott,es oket is kiszolgaltak) akkor szinten legyen behivva.

ha ehhez hasonlo dolgok bekerulnenek,az ugyintezoknek is konnyebb dolga lenne,mivel en ilyen szitukban viszonylag konfliktuskerulo vagyok,de tenyleg egyh ajszalon mulott,h atmenjek teljes elmebetegbe es allat modjara ordibaljak.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.04.08. 12:33:08

@Manyecska: azért örülök, hogy ilyen hamar túltetted magad a gyászon.

Manyecska 2015.04.08. 14:57:03

@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: nem én gyászoltam, kecseg, a gyerek. hálistennek nem fogadta tragikusan és EZ nagyon boldoggá tesz:)...Sosem fogod megtudni mer egy ekkora parasztnak tuti nem csinálnak gyereket.

Manyecska 2015.04.08. 14:58:47

@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: van más területe is az életemnek nem csak a baszogatás, téged mér nem baszogatnak?? xdd Vagy nem eleget az is tutttti.xdd

Manyecska 2015.04.08. 15:05:00

@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: az megvan amúgy hogy negyedik hónapja én nevelem a keresztfiamat, pár ezerszer írtam..nem kell válaszolni. Legyen nyugodt a lelkiismeretetek. A nem létező..pfájj.

melaena 2015.04.08. 15:23:10

@Manyecska:
Eleg komoly,h valaki egy fogyved blog kommentjeiben eli az eletet.
van ennel lejjebb?

Manyecska 2015.04.08. 15:34:47

@melaena: van, most megmutattad. XDD@Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak: inkább meséjj már a "Nyitott kapcsolatban"..miről is szól? :P:D

Manyecska 2015.04.08. 15:36:09

@melaena: "de tenyleg egyh ajszalon mulott,h atmenjek teljes elmebetegbe es allat modjara ordibaljak."
"volt egy pont olyan 7 magassagaban,amikor alig birtma magamban tartani azt,hogy felaljak es telo torokbol eluvoltsem ,hogy "MI A BUDOS GECI VAN MAR?""
és mi vót, biztos igazad volt. akarsz róla beszélni, releváns.

Manyecska 2015.04.08. 15:38:32

@melaena: "Melaena. (gör.-lat.), fekete szinü hányadékkal és székletéttel járó megbetegedés, amelynél az ürülék fekete szine a hozzákevert vér elváltozott szinanyagábóűl ..."
gratulálok te szerencsétlen xddd
Szerintem innen tényleg nincs lejjebb.

melaena 2015.04.08. 16:07:05

Kezdj valami az eleteddel,mert botrany,amit muvelsz.
Biztos megvan az oka.
ujabb 3 komment.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.04.08. 16:42:41

@Manyecska: igen, nagyon életszerű, hogy egy x éves gyerek nem fogadja tragikusan az anyja halálát, aki szerinted hétfőn halt meg. Ha jól emlékszem. Kérlek mesélj még!

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.04.08. 16:45:48

A többihez tolmácsot kérek.
Vagy dehogyis, nekem van ennél jobb dolgom. XdXd
Adiktoknak:
fehernyul.hu/images/news/thumbs/rabbit-cafe1_t1.jpg

Burpi Turpi 2015.04.09. 13:42:25

@Dezsike: nyugi,semmi előnye nincs a trémobilnál,hogy mit nyomsz ;)

Meridian74 2015.04.16. 22:49:21

Egyébként az nem úgy van hogy max 5 percen belül kezelőhöz kell jutnod? Legalább a callcenterben...
Különben ha nem , akkor lehet menni mnhh-hoz panaszt tenni, és ők változó összeggel suhintanak ezt követően?
süti beállítások módosítása