Tékozló Homár

Magyaros vendégszeretet Ferihegyen FRISSÜLT

2015.04.13. 14:44 | Homár Hilda | 167 komment

000000839_burger_original_jpg_jpg_maxi.jpg

Olvasónk Ferihegyen a Burger King invitálásának megfelelően beugrott kedvenc vagy nem kedvenc, de Whopper szendvicséért utazás előtt, aztán kalandozott egyet a szonszédos KFC-ben is. Jó nagy pofáraesés lett az ugrásból. Ennyit a magyaros vendégszeretetről. (A BK fotó a reptéri oldalukról származik.)

Nagypénteken történt, hogy fapadossal tartottam London felé. Késéssel érkeztem Ferihegyre. Miután visszavettem az övemet még volt 5 percem a beszállásig. Tudtam, hogy még legalább 3 óráig nem jutok kajához, így irány a Burger King, majd a gépem megeszem!

Tárvanyitva a pult, de eladó az nincs. Csak egy-két kóbor külföldi utas bolyong értetlenül. Hátraszólok a konyhában pakolgatókhoz, hogy HALLÓ. Erre megjön a nyakkendős headsetes kisfőnök és hangosan, széles kézmozdulattal olyan lendvaiildikósan artikulálva kihirdeti, hogy "ZÁÁÁRVAA". Megnézem a táblát 21:00-kor zárnak. Megnézem a telómon: 20:55 van.

Ébredezett bennem a balhé iránti vágy, de az éhség erősebb volt. Gyorsan átsuhantam a szomszéd KFC pulthoz. Itt sorbanállás van és egy (1) pénztárban dolgozni is látszik valaki. 1-2 perc alatt sorra is kerültem, kértem. Az sajnos nincs. Kértem mást, az sincs. Mi van? Oké, az jó lesz, kettőt kérek elvitelre.

Még éppen készítik nekem, mikor itt is előjön a nyakkendős headsetes és -ő már angolul- széles karmozdulattal kihirdeti a zárást. Elkap az ideg, mert a pénztáros -kezében a bankkártyámmal- mintha elbizonytalanodna, hogy engem most akkor még ki kell-e szolgálnia. Mondtam neki, hogy szerintem igen. A mögöttem hosszú sorban álló külföldre igyekvő külföldiek csalódott moraja már a második gombócot növeszti a gyomromba. Az a gombóc, amikor én érzem nagyon kellemetlenül magam amerikai étteremláncok alkalmazottai miatt, csak azért, mert Budapesten vagyunk. Az egyik sorbanálló utas megkérdezi, hogy a már kész csirkék ott a polcon, abból nem lehetne kérni legalább. Úgyis kidobnák, nem? A pénztáros még tesz egy gyenge próbálkozást a nyakkendős főnökénél, hogy a sorbanállókat még legalább, na!

Szégyeltem magam, hogy én is ezen a nyelven beszélek.

Végül utolsó szerencsésként megkaptam a két szendvicsemet papírba csomagolva. Később szomorúan láttam, hogy csak a komponenseit kaptam meg külön-külön papírba csomagolva.

- Miért kell egy reptéren 9-kor bezárni egy éttermet?
- Miért nem lehet tartani a nyitvatartási időt, ha már ki van írva?
- Miért nem lehet szólni előre, hogy "ne állj sorba pancser, nem leszel kiszolgálva"?
- Miért képzeli magát prédikátornak egy kis szaros, akinek inkább elnézést kéne kérnie, amiért 5 perccel zárás előtt már senki nem dolgozik?
- Miért nem lehet az aznapi utolsó szendvicset is rendesen megcsinálni?

Ez az egyetlen normális repterünk, sok turista csak ennyit lát az országból. Muszáj nekik látni a kis magyar valóságot, ahol a farok csóválja a kutyát, ahol az arrogáns gyorsétterem szívességet tesz, ha kegyesen kiszolgálja az értetlenül álló külföldit?

Burger King & KFC szégyeljék magukat!

Kiss Dániel

UPDATE ápr.14. 17:46

A Burger King úgy tűnik, tojik az egészre, a KFC viszont ma megküldte a tegnap beígért válaszát. Köszönjük:

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található KFC éttermünk a repülőtér házirendjében szereplő kötelező nyitva tartás szerint reggel 4:30-tól 21:00 óráig várja kedves vendégeit minden nap, hasonlóan az ételudvar éttermeinek túlnyomó többségéhez. 

Az étterem 2011-es megnyitása óta több ízben kísérleteztünk a kötelező időszakon felüli nyitva tartással, azonban ezek a tesztek sajnos azt mutatták meg, hogy a meghosszabbított nyitva tartási órákban nem tudunk nyereségesen működni az alacsony esti utasszámok miatt. Így jelenleg az elvárásokhoz és az általános gyakorlathoz igazodunk. Természetesen a jövőben nem zárkózunk el a nyitva tartási idő kiterjeszétésétől és újra megvizsgáljuk ennek lehetőségét.

Az éttermeink és a munkatársaink felé az elvárásunk, hogy a nyitva tartási idő végéig a teljes kínálatunkkal, az előírásainknak megfelelő szendvicsekkel, csirkerészekkel szolgálják ki a vendégeinket. Szintén elvárjuk munkatársainktól, hogy a vendéglátás íratlan szabályai szerint, rugalmasan kezeljék a záróra időpontját: Szeretnénk elkerülni, hogy bárkit, aki sorban áll nálunk a zárás pillanatában, étel nélkül engedjünk elmenni.

A munkatársunk hibázott, amikor nem tartotta a fentieket szem előtt.

Köszönjük Dánielnek, hogy felhívta a figyelmünket a hiányosságokra, megtesszük a szükséges lépéseket, hogy javítsunk a kiszolgálás színvonalán. Kárpótlásul a kellemetlenségekért örömmel vendégül látnánk őt bármelyik KFC-ben. 

Még egyszer köszönjük a lehetőséget, hogy reagálhattunk a posztra.

További szép napot kívánok!

Üdvözlettel,

KFC
Kommunikáció

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.04.13. 14:52:01

még egy hülye, halagyunk.

AtiSnatch 2015.04.13. 14:53:00

@AtiSnatch: jajj, elírtam: halaggyunk!

CID 2015.04.13. 14:56:33

Este tízkor ne egyél ilyen szart.Mondjuk délelőtt sem fontos. Megkockáztatom, ha megérné, non stop lennének nyitva.

Manyecska 2015.04.13. 14:57:09

Csirkét, mi, nappersze...

Terézágyú 2015.04.13. 15:09:20

Egyébként ez mitől magyaros? és mitől vendégszeretet?
Két multiról van szó, illetve két üzletről, ahol a "szeretet" nem faktor.

Dezsike 2015.04.13. 15:15:41

@CID: A Móriczon non-stop nyitva van. Munkanapon (szerdán) este 10 után pár perccel bementem, üres volt az étterem, a dolgozók meg egy vendégasztalnál játszottak valami kártyajátékot. Én először vendégeknek gondoltam őket, beálltam a kasszához, vártam, hogy hátha hátulról előre jön valaki, mire az asztaltól rohantak be a konyhába:D Ha ilyen gyér ott forgalom, máshol meg jönnének nyitvatartási időn túl is, akkor miért nem ott van inkább nyitva?

sarostehen 2015.04.13. 15:20:30

Gondolom nem 20:50-kor tudtad meg hogy utazni fogsz..
Talán ha előre gondolkozol... akkor otthon eszel valami finomat.
Ha meg nem.. baszki.. 3 órát nem lehet kibírni kaja nélkül???

lcsaszar 2015.04.13. 16:03:22

A teló csak az órát mutassa, de szenyát nem készít?

2015.04.13. 16:06:00

ne egyél ilyen szarokat

mikimackó 2015.04.13. 16:08:54

majd lekközell bekészítesz magadnek előre egy túlélőcsomagot, fasírtot, rántott csirkecombot, meg rizsát !

SarahConnor 2015.04.13. 16:10:15

Bírom, hogy mindig jön valami life coach a nagy okosságaival, miért nem ettél előtte, miért nem csinálod jobban, blah blah blah.

Azért, mert az ember bazi nehezen hiszi el, hogy így a szájába sz*rnak, annak ellenére, hogy Magyarországon már lassan ez a norma.

Igenis a jó édesanyját annak, aki a saját munkaidejében nemhogy nem szolgál ki a pénzemért, de még normális modorban ezt közölni se tudja.

Vadászbaszó nyúl 2015.04.13. 16:15:45

A mekdonelcben cigányzenekar is lett volna.

♔bаtyu♔ 2015.04.13. 16:19:35

@Lenina Huxley: Ez marhaság, mert Mo-n egyáltalán nem ez a norma, örülnek ha beesel valahová.

A reptér pedig mindig is egy szar hely volt, nekem 15 éve sem jutott az eszembe hogy pld. ott kajáljak.

Nem igaz, hogy mindig van valaki aki magyarozik. nekem 30 éve egy osztrák elektronikai boltba köptek a cipőmre, 3 percbe telt mire valami eladó kijött és örültem, hogy beállt a pénztárgép mögé.

Akkor az osztrákok?

Terézágyú 2015.04.13. 16:36:02

Egyébként mi a gond, a poszter is magyar :)))

Terézágyú 2015.04.13. 16:37:45

"Miért képzeli magát prédikátornak egy kis szaros"

Stimmt, a poszter is magyar.

Terézágyú 2015.04.13. 16:39:54

"Az a gombóc, amikor én érzem nagyon kellemetlenül magam amerikai étteremláncok alkalmazottai miatt, csak azért, mert Budapesten vagyunk."

Gondolom az amcsi filmek mind hazudnak, amikor azt látjuk bennük, hogy a főhős beesik egy reggelire 8:59-kor és közlik vele a vendéglátóipari egységben, hogy reggelit csak 9:00-ig...

Vörös Szonja, a tetovált lány 2015.04.13. 16:41:44

@Terézágyú: Összeomlás c. film? Gyakran eszembe jut :D

meiname (törölt) 2015.04.13. 16:41:50

Lassan ki sem kell írni, hogy Magyarország, mert úgyis elárul minket a paraszt, bunkó mentalitásunk.
És ez látszik a kommentekből, "Minek eszel ilyet, miért nem vettél előbb", stb.
Parasztok, bunkók!
(Igen, Én is)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.04.13. 16:43:09

@Lenina Huxley: Mocskosul igazad van. A teveszar evő arabok Kairóban szó nélkül szolgáltak ki a reptéri BK-ban, 15 perccel a nyitás előtt. Csak Magyarország ilyen tetű hely, ahol fontosabb a nyitvatartás betartása, mint a vendég.

Terézágyú 2015.04.13. 16:46:41

@meiname:
"Parasztok, bunkók!
(Igen, Én is) "

Neeeem, te nem.....

Terézágyú 2015.04.13. 16:48:02

@Vörös Szonja, a tetovált lány:
"Összeomlás c. film?"

Abban is ez volt? Lehet, de tényleg több filmben előfordul hasonló dolog... szóval odaát sincs kolbászból a kerítés, vagyis nem nyalják ki feltétlenül a kliens hátsóját...

Terézágyú 2015.04.13. 16:49:10

@The Ghost Wolf:
"A teveszar evő arabok Kairóban szó nélkül szolgáltak ki a reptéri BK-ban, 15 perccel a nyitás előtt."

Gondolom te magad is 15 perccel a munkakezdés előtt már a helyeden ülsz, keményen dolgozol, és kiszolgálsz mindenkit...

Vörös Szonja, a tetovált lány 2015.04.13. 16:49:40

@The Ghost Wolf: de még azt sem tartják be, erre a legjobb példa anno a CBA, amely pl. este 8-ig tart nyitva, de fél 8-kor már felmosnak, és morognak, hogy van pofád vevőnek lenni.
Mostanában is ez lehet a helyzet, nem tudom, mert bojkottálom.

Terézágyú 2015.04.13. 16:50:41

@Vörös Szonja, a tetovált lány:
"de még azt sem tartják be, erre a legjobb példa anno a CBA, amely pl. este 8-ig tart nyitva, de fél 8-kor már felmosnak, és morognak"

Neeeeeem, azt nem hiszem el.... a cba nem ijen... valamelyik gaz multi! az igen! de a cébéja....

viricsi 2015.04.13. 16:58:29

Ha nem tévedek, akkor a NAV sasolja az online pénztárgépeket és ejnyebejnyéket osztogat a nyitvatartási időn kívüli üzletelgetésért.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.04.13. 17:30:32

@Terézágyú: Sajnos én már nem dolgozom,de amíg dolgoztam, autókerekedésekben, nyitás előtt fél órával már bent voltunk és zárás után is volt, hogy bőven a záróra után szolgáltunk ki vásárlójelölteket.
Aki a szolgáltatásban, vagy a kereskedelemben dolgozik, az ezt vállalja...

2015.04.13. 17:33:02

Burgerkingnél ég a világ
sütik már a rántott csirkát
Kis Dániel későn futott
neki csak closed jutott!
Zimmezum zimmezum stb.

Biyadhoo 2015.04.13. 17:34:59

"Tudtam, hogy még legalább 3 óráig nem jutok kajához, így irány a Burger King, majd a gépem megeszem!" Halleluja. Éljenek a magyar parasztok. MEgveszi két kavicsért a jegyet, és utána még van pofája felvinni a szendvicset. Azt tudod-e poszterkém, hogy a légitársaság tervez ám némi fogyasztással is. Ha az ilyen tahók - mint Te - nem a gépen eszenek, akkor legközelebb már én sem kapok két kavicsért jegyet, és az fájni fog. Nekem is, de Neked is:)))

Facelessbook · www.dont.think.so 2015.04.13. 18:03:31

Engem a multkor a biztonsagi ellenorzesnel bosszantottak fel. Rendszeresen szoktam otthonrol kajat hozni, amit - ha nincs feladott poggyaszom - a kezipogyoba teszek. Eddig soha nem volt gond, viszont a legutolso alkalommal szinte az osszes frissen vasarolt cuccomat (tejfol, joghurt) kidobattak a kukaba... Majd felrobbantam az idegtol. Tudom, sunt nekem, de mivel itt nem igazan lehet tejfolt kapni, az otthoni izek meg hianyoznak, igy ez a modszer maradt a beszerzesre.

Aureliano Buendía 2015.04.13. 18:16:23

Nagy péntek, szigorú böjt.
Háromszor lehet étkezni, csak egyszer szabad jóllakni, persze mindezt hús nélkül.

Csak betartatták. Problem?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.13. 18:20:44

@Terézágyú: "közlik vele a vendéglátóipari egységben, hogy reggelit csak 9:00-ig..."

Velem meg pont fordítva. Nyolckor beestem, hogy gyek egy hamburgert, és közölték, hogy azt csak tíz után, addig ilyen tojásos szar van csak. Néztem nagyokat, hogy az amcsis mekdonácok hogy elkurvultak.

@viricsi: "NAV sasolja az online pénztárgépeket"

Teszkóban este tíz után nem húznak le semmit. Pont.

venszivar 2015.04.13. 18:25:03

Most 9h-kor vagy 21h-kor ? mert nem min1!:) Málta v. Ciprus...:):D

Aureliano Buendía 2015.04.13. 18:25:32

Az mekkora fillérbaszás már, hogy az ember a fapadosra akar felvinni kaját.
Nem semmi.

Amúgy meg hörcsög vagy, hogy nőnek folyamatosan a fogaid, ezért kell rágnod? Három óra kaja nélkül? Az szép. Hacsak nem vagy szigorú diétára fogva (dietetikus által), akkor ne legyél már ekkora ösztönlény.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.04.13. 18:39:26

Kevés a fizetés, alkalmazott eszerint dolgozik.

Arcade Macho 2015.04.13. 18:49:01

@Tshu-hash: szerintem te hianyoltad a vadasz vadasz kerdest nem?

szept 11 ota nem lehet semmilyen folyekonybol sokat felvinni, vagy tevednek?

"Folyadékot csupán 100 ml-es vagy ennél kisebb tartályban szállíthat!"

zsebatya 2015.04.13. 18:53:26

@Aureliano Buendía: Én már kisgyerekként is csodálkoztam, hogyha a népség felült a buszra vagy a vonatra, miért kezdett mindenki induláskor azonnal enni.

Facelessbook · www.dont.think.so 2015.04.13. 18:54:13

@Arcade Macho:
Igy van, nem lehet folyadekot felvinni. Az nem tiszta, hogy miert van az, hogy van amikor felengedik, van, amikor nem. Ugyanazokat a dolgokat szoktam hozni, es eddig soha nem allitottak meg vele. Legkozelebb csak ezert lesz feladott poggyaszom. Vagy szolgalatban hozom, akkor nem problemaznak semmin. :D

SarahConnor 2015.04.13. 18:54:48

@♔bаtyu♔: nem magyarozok. Én azt tapasztalom, hogy itt inkább a vevő van a kereskedőért, és nem fordítva. Erről nem a magyar vér tehet, egyszerűen az van, hogy a vendéglátóiparban sok az oda nem való pofa, a muszájból csinálós figura. Aki egyszerűen nem érti, nem tudja, hogy hogyan NE bánjon a vendégével. Szép példa az a cukrászdai eladó lányka, aki kiabált velem, hogy miért nem beszélek hangosabban, mikor kikérem a Rigó Jancsit, mert ő nem hallja a rádiótól. Ő nem tud olyat, hogy odalép a rádióhoz, lejjebb tekeri, aztán elnézést kér és megkér, hogy ismételjem meg a rendelésem. Annyi fizut nem kap, meg sehol nem mondták még neki, ő csak becsomagolja a sütit, oszt eredj.

A nagy helyzet az, hogy a poszter azt eszik, amit akar, ott, ahol akarja és akkor, amikor kedve szottyan. Azért nem vitt kaját, mert a 21. században a felvilágosult Európa közepén egy Whopper megvásárlása nem kellene, hogy ekkora gond legyen, mégis az, és valamiért egész véletlenül egyre több ilyet hallani.
Tudom, hogy a morál sok mindentől függ, de az ilyen oka egyes egyedül a kőbunkóság, meg a totál alkalmatlanság.

atörökkk 2015.04.13. 18:55:50

@Aureliano Buendía:
Az a három óra lehet 23 is. Mágnese viharba kerül a gép, Londonban metrósztrájk van, így nem jut be a városba, a hearthrown meg végképp gecidrága a kaja, az is lehet, törlik a járatot és orinzsvéjzzel indítják útnak Londonba. Szumma szummárum, minimum négy bigmekmenü nélkül én a Csepel szigeteknek sem indulnék neki, nemhogy a ködös Albionnak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 18:59:58

@Tshu-hash: ha a turo rudi is hianyzik, koltozz haza

gabors 2015.04.13. 19:08:29

most voltam Ferihegyen bar nem 20:55-kor

vannak nagyon szinvonalas helyek ahol normalis kajat is adnak (bar nem olcsok az ketsegtelen) minek burger kingezni ... es ebben semmi magyaros nincs

na most megint EDT-bol irok ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:13:31

@Tshu-hash: komolyan nincs angliaban tejfol meg joghurt?
az meg amerikaban is kivalo minosegben van
turo rudi nincs
de en sosem szerettem
Burger King meg KFC van par
kisebbekben lehet itt is felmosnak ha mar nincs vendeg es lezarjak a kasszat 5 perccel zaras elott
forgalmasabb helyeken 24 oras, bar a legtobb helyen cask a drive thru mukodik ejszaka
tavaly voltam otthon Ferihegy igen draga, de vettem Unikumot es felengedik a folyadekot is ha az elado ilyen szarba becsomagolja es leragasztja
kol meg is ittuk a gepen

Aureliano Buendía 2015.04.13. 19:15:21

@zsebatya: de ugye?
Csikó koromban havi 2x vonatoztam le Szegedre, majd onnan vissza. A népek azon a 2 óránál kicsit hosszabb távon lenyomtak egy komplett vacsorát.

Olyat láttam akkoriban, hogy a bácsi és néni elővették az alufóliába csavart sült csirkét, kenyeret, csalamádét, és vidáman elvacsorázgattak a kupéban...

Manyecska 2015.04.13. 19:17:15

@CID: rendes férfiember halat fog!!! A rapülőn is!! Megoldja!! Meg mást is fog de azt nem írom most ide le.xd
xd

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:17:32

@gabors: 5 perce volt.....
es zabalni akart a gepen

Aureliano Buendía 2015.04.13. 19:18:31

@atörökkk: ha meg azt vesszük, hogy a kontinensek vándorolnak, a világegyetem meg tágul, akkor tényleg jogos a posztoló aggodalma, hogy félúton éhen hal.

Még az a szerencse, hogy emiatt nem emeli a fapados a jegyárat (mégiscsak több kerozin), mert akkor a csóri ultrafillérbaszó posztoló soha nem jutna túl a budai rakparton.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:22:31

europai viszonylatban amugy etelt fel lehet vinni a gepre?
merha igen legkozelebb tenyleg vigyen gyulait vagy teliszalit
meg tejfolt

Aureliano Buendía 2015.04.13. 19:25:04

Annyiban (és nem többet) értek egyet a posztolóval, hogy ha valami 9-ig van nyitva, akkor 5 perccel előtte igenis szolgáljanak ki.

De emiatt magyaroskodni elég tapló dolog. Elég sok országban csinálnak még ilyet. Ha a posztolónak ez magyaros, akkor költözzön el más országba. Hiányozni nem fog.

Manyecska 2015.04.13. 19:27:22

@hagyma: simán. én is felvittem ma a buszra egy vaníliás shake-t a kabátom alatt.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:28:51

@Aureliano Buendía: hat szerintem mar kikoltozott angliaba
cask hazajar

gabors 2015.04.13. 19:29:20

@The Ghost Wolf: basszus en NEM a szolgaltatasban dolgozom es megis nem egyszer munkaidon kivul is van hogy meg KELL csinalni ezt azt ....

es van mikor a munkaido addig tart amig kesz nem vagyok ... ennyi ...

de meg is becsulnek ... :-)

Manyecska 2015.04.13. 19:29:35

@hagyma: márhogy elsőajtós felszálláskor. Meg egy fél disznót biztos ami biztos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:30:37

@Manyecska: nyulam-bulam
repulo ugyben erdeklodtem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:33:16

@gabors: rossz pelda
pont a szolgaltatas az, ahol nyitvtartasi ido van
az elott nem illik bezarni, de akkor igen, sot kell

Facelessbook · www.dont.think.so 2015.04.13. 19:34:14

@hagyma:
Nem Angliaban vagyok, ugyhogy eleg ritka a tejfol. A joghurt sem olyan, mint Europaban. De ez mar biztos a valogatossagom miatt erzem igy.

MonsterKill 2015.04.13. 19:36:59

Az egészben egyébként érdekes dolgok szerepelnek.

Az egyik, hogy a fent említett KFC-ben van szerencsém dolgozni, és a megnevezett napon pont olyan kolléga zárta az éttermet, aki egészen biztosan nem csinál ilyet. Alapvetően nem is szabad, mert elég egy vendégpanasz ahhoz, hogy vizsgálódjanak az étteremmel kapcsolatban.

A másik, hogy ez egy nemzetközi repülőtér. Nem pedig drive... Következésképpen nincs se headset, és a sztenderd munkaruha nem tartalmaz nyakkendőt sem.

Záráskor ráadásul a menedzser, aki az aktuális műszakot vezeti, pontosan arra törekszik, hogy ne maradjon annyi selejt... hogy miért? Mert anyagilag rohadtul nem éri meg lesütni, ha kidobásra kerül.

A felhozott napon az étterem 21:00 UTÁN zárt. Ha ne adj Isten úgy alakul, hogy a sorban álló vendégek már belecsúsztak a zárórába, akkor vagy a kasszások egyike, vagy a menedzser beáll a sorba, és az újonnan érkezőkkel közli, hogy nem szolgáljuk ki az x-edik vendéget, mert bizony záróra van.

Hasonló okból nem fognak 21:00-kor frissen lesütni húst... nem éri meg, a selejtmennyiség miatt.

Több ponton is sántít ez a történet. ;) aki logikus, racionális gondolkodásra képes, az magától is rájön.

Egyébként a kérdésre, hogy miért lehet néhány dolgot felvinni repülőre, a válasz a következő: a reptéren találhatók gyors kiszolgálású éttermek és boltok is, ahol adnak blokkot. Az itt vásárolt termékek beszállításnál igen komoly ellenőrzésen esnek át, szóval blokk fejében ezeket fel lehet vinni a repülőre is.

Köszöntem a figyelmet, de ez csupán egy kicsinyes, ingerült ember véleménye, ami teljesen alaptalan...

gabors 2015.04.13. 19:40:32

@hagyma: ez sem valtoztat azon hogy MINDEN szar amit venni lehet a BK-ban .... (szerintem) az hogy a zarora ki van centizve az pedig nem szep

gabors 2015.04.13. 19:46:38

@hagyma: usa-ban is fel lehet vinni etelt de csak "fogyaszthato" formaban vagyis szendvicset vihetsz de rud szalamit nem (kest sem amivel enni tudnad)

amugy egy pelda JetBlue website:

"Additionally, if you want to bring food with you onboard—you are more than welcome to!"

Manyecska 2015.04.13. 19:50:01

Fiam azt kérdezi éhenhalt-e a poszter..leszűrte a lényeget xd..igaz közben x-box.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:50:49

@Tshu-hash: hat valamit valamiert....
gondolom nem uldoztek el:)
@gabors: nekem nem minden szar, neha kajalok onnan
es egysze be kell zarni
zarorakor altalaban
es meg igy is rahuznak, mert pl ettermekben leulos mekikben stb. amig a vendeg eszik addig eszik...

Facelessbook · www.dont.think.so 2015.04.13. 19:52:46

@hagyma:
Persze, hogy nem uldoztek. Szabad akaratombol jottem. De igy igaz, valamit mindenkeppen fel kell adni. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:53:37

@gabors: azt tudom
de europabol USA-ba vinni mar nem tanacsos sem etelt sem alkoholt
az erdekelt hogy EU-n belul, vagy EU-n kivuli orszagbol /azsia/ afrika/ oroszlehet-e kajat bevinni?
de nem lenyeges
nagyon sajnalomm a tejfolt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.13. 19:58:37

@Tshu-hash: amerika azert kozel van az europai kulturahoz, foleg a feher kereszteny nepesseg, de 5 evig voltak kajak, amit bottal se
ma meg...:) a kedvenceim
ez ilyen
vegyel egy tehenet

hobbitroll 2015.04.13. 20:05:05

szerintem eltünt a teljesen, 110%-ban releváncs kommentem. Szégyejje magát aki kitörölte. Ezé' most nem is fogok többet írni ... ehhez a poszthoz :P

igazságos 2015.04.13. 20:26:25

@Manyecska: mondtad volna neki, hogy Afrikában, ha látnád. XD

ptspts 2015.04.13. 20:28:24

@Biyadhoo: Vonaton, távolsági buszon és repülőn is szabad és illik saját ételt és italt fogyasztani. (Étteremben, kávézóban és szórakozóhelyen meg nem illik.) Ha amiatt drágulnak a repülőjegyek, hogy csökkennek az étel- és italvásárlások a repülön, annak én örülök (mert mindenki azért fizet, amit igénybe vesz, ez így átlathatóbb).

A posztoló jól döntött, hogy máshol vásárolt ételt akart a repülőn elfogyasztani. Akkor is jól döntött volna, ha a repülőn vásárolt volna ételt. Akkor is jól döntött volna, ha a célállomáson ő maga főzött volna. Ebben a történetben egyedül az hibázott, aki a kiírt nyitvatartási időben nem szolgálta ki a posztolót.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.13. 20:49:15

Nagypénteken húst akart enni!
A BK meg a Barátok Közt logója

A sok fikázóra + kiváncsi lennék hasonló helyzetben

Escaped 2015.04.13. 21:09:00

@sarostehen: Fapados! Hallottunk már olyat, hogy nem három óra volt az a három óra, tápot meg nem adtak!

@Aureliano Buendía: ja. Nagypénteken este, miután rêg bejött a szabbath, ráadásul a disznóburger mellé, mi?

Búcsújáró helyen, a misén előcsörögte a néni az aluspipit a szatyorból. Az Amenre Nyamen volt a válasz. Csontokat, csutkát, csumát a földre szórtak, mert az nem szemét, lebomlik. Már letérkövezték a zarándokfertőzött részeket.

@zsebatya
Osztálykirándulásos, traktor-utánfutós rendezvényről való berögzülés? Lassan tiltják a távolsági buszokon.

@gabors: EDT? Kölni?

@Manyecska: Ja. Éhen halt és eltemették az érkezési folyosó mentén, de harmadnapra feltámadott a zombik között és azóta is ott ül a mekkdonász boltjában.

@ptspts:

Nyársalgatás az utasváróban?

Aureliano Buendía 2015.04.13. 21:26:26

@Escaped: ez valami oláh szent zarándokhelyén történt a Regátban?:D

atörökkk 2015.04.13. 21:32:57

@Aureliano Buendía: búcsú volt a bánffyhunyady cigánysoron.

atörökkk 2015.04.13. 21:49:58

@Aureliano Buendía: igaz, ablak nincs, meg a malac röfög a kertben, de gránit járólap tuti van :D

Escaped 2015.04.13. 21:55:41

@Aureliano Buendía: Szentkúton.

A panelcigók tartottak nyársalást a lépcsőházban. A kivonyított tűzoltóknak azzal magyaráztak, hogy kint hideg van.

Aureliano Buendía 2015.04.13. 22:06:51

@Escaped: és melyiküket nyársalták fel?

Laci1982 2015.04.13. 22:41:46

ugorj be pár burger king-be és kfc-be amerikában....tudod mit kapsz? először is ótvar nagy mocskos koszt, másodszor 8 általánost sem végzett nigger alkalmazottakat, akik beszéd helyett valamit oda böfögnek neked.....A magyar gyorséttermek az amerikaiakhoz képest steril luxuséttermek.......amúgy meg minden étteremben minden egyes alkalmazott ki nem állhatja az utolsó percben pultot verdeső nyomoroncokat.....

gabors 2015.04.13. 22:42:23

@Escaped: "EDT? Kölni?"

EDT mint Eastern Daylight Time (New York/East Coast of USA)

igi1 2015.04.13. 23:03:24

@Vörös Szonja, a tetovált lány: evvan senkinek nincs kedve bennmaradni pluszegy órát 1-2 idióta vevő miatt

senki se halt éhen ha elküldték

a poszter meg zsbáljon otthon ha tudja h repcsizni fog

ha b@szik előbb odaérni álljon meg egy útbaeső bking előtt

Unom a sirámokat ha nincs nincs

lehet külföldi lehet afrikai lehet idiai akkor sincs

mindent le kell zarni az alkalmazott eg fogadjon szót mer repül

a posztervmeg direkt balf@sz bárhol éljen

sajnos a mentslitást sehol se vetközzük le

vegye akkor automatából egy csokit este 9-kor ne zsbàlj hamburgert

A poszter nem sikeres ember de próbálkozik

A nem nem árva zárva

ha kiszolgáljàk zárás után akkor kap a fejére az eladó

de reptérre sosem üres gyomorral megyünk!

ezt én is megtanultam mikor 2 óra helyett hatkor indult a british airways

vulkàni helyzet miatt

Sok a hûlye még mindig és nem fogynak el

Tényleg este 9-kor mér kell zabálni!?

Egyébként csak 2 óra az út londonba tehát mi az a 3 óráig nem zabál!?

HA TUDOD H SOKÁIG NM EHETSZ MÉR NEM ZABÁLSZ OTTHON TE GYÖKÉR LÚZER!?

Vagy útközbe megállsz a reptér felé B@SZOD

igi1 2015.04.13. 23:05:56

Az ilyen k@cs@g buzi nyugodtan dögöljön éhen

balf@sz

biztos vett 3 ejróér mars csokit a fapadoson h éhen ne b@szódjon

igi1 2015.04.13. 23:08:36

@hagyma: ti tèliszalámit szoktatok csempészni :) @MonsterKill: ugyan én is beköptem h leesett a woopper oszt b@sztak rá l

igi1 2015.04.13. 23:13:13

elintézték azzal h van kuka lent is de mondom összehasonlítottam a kettőt az újat és a régit lehetett lát i h visszadobálták a salátát és a tetejét

igi1 2015.04.13. 23:14:57

A csajok még mindig a Westendbe dolgoznak. nem csináltak nekem uj whoppert hiába kértem.

Szemétláda szőkehaju vezető asszonnyal

Manyecska 2015.04.13. 23:30:23

Mostmàr cssssst! Màra wupper is aluszik!! Âlmâban fosat egy kicsit.vagy mi.

igi1 2015.04.13. 23:37:12

@Manyecska: most már londonba lenne és zabálna ilyenkorra

gabors 2015.04.13. 23:39:22

@Laci1982: "ugorj be pár burger king-be és kfc-be amerikában....tudod mit kapsz? eloször is ótvar nagy mocskos koszt, "

ez azert nagyon attol fugg HOL ugrasz be egy ilyen helyre szar/szegenynegyedben ?? akkor igaz amit irsz de ha a Wallstreeten mert ott is van McDonalds ..... ott elo zongora is van (volt ugy 10 eve mikor arra jartam ...) de mindegy mert a lenyeg hogy ezeknek az ettermekben CSAK a fagyasztott burger pogacsa ugyanaz a tisztasag szemelyzet (a zene ami szol ) mint helyi sajatossag ... mar csak azert is mert 80-90% franchise-ok ... mind...

igi1 2015.04.13. 23:39:44

Igaz ott csak fél 11 lenne

gabors 2015.04.13. 23:42:27

@igi1: teliszalamit lehet kapni !!! jobb helyeken itt mifelenk

de hozza nagyon olasz es mas hasonlot sot jobbakat is barmerre .... mert nehogy mar azt higgye valaki ezt is a magyarok talaltak fel mint a pitypangot ...

az az ungarishe teliszalami erosen tul van ertekelve...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.14. 00:31:03

@Laci1982: ez baromsag, ahogy van
annyi9 igazsag van benne hogy nem bolcseszek az eladok, de vigyorognak es tomegetkezdehez kepest tiszta minden@gabors: a "mi" mekingben kandallo is van:) a Boltmoreban
@igi1:
en cask bort csempesztem be, a teliszalami mar nem olyan mi9nt regen
a gyulai se...

Franci123 2015.04.14. 02:43:35

@Terézágyú: Ha ott ültem a helyemen, kiszolgáltam bárkit. Örültem, hogy forgalmam van :) Igaz, a pénztárgépet nem kapcsolhattam be. Visszagondolva örülhettem, hogy nem NAV-osok ugrattak be. :)

Franci123 2015.04.14. 02:49:58

@igi1: Vannak olyan szituációk, amikor nem gondolod, hogy semmire nem fog időd jutni. Volt egy időszak az életemben, amikor hetente repültem Rómába, annyi volt csak, mintha átmentem volna anyuékhoz. Kiszámoltam, hogy bemegyek melózni, eszem valamit, irány a reptér. Rendszeresen közbejött valami. A főnököm az utolsó percben kapott el valami hülyeség miatt. A gyerekemnek csak még ezt az egyet intézzem el. És hiába tettem össze a napom, hogy nyugisan érjek ki a reptérre, rendszeresen épphogy kiestem étlen-szomjan.Szóval megértem a posztert, nem tudjuk miért nem volt ideje, de tény, én még ingyen is odaadtam volna a maradék cuccot.

Franci123 2015.04.14. 02:56:24

@igi1: Vannak olyan szituációk, amikor nem gondolod, hogy semmire nem fog időd jutni. Volt egy időszak az életemben, amikor hetente repültem Rómába, annyi volt csak, mintha átmentem volna anyuékhoz. Kiszámoltam, hogy bemegyek melózni, eszem valamit, irány a reptér. Rendszeresen közbejött valami. A főnököm az utolsó percben kapott el valami hülyeség miatt. A gyerekemnek csak még ezt az egyet intézzem el. És hiába tettem össze a napom, hogy nyugisan érjek ki a reptérre, rendszeresen épphogy kiestem étlen-szomjan.Szóval megértem a posztert, nem tudjuk miért nem volt ideje, de tény, én még ingyen is odaadtam volna a maradék cuccot.

Manyecska 2015.04.14. 05:26:28

A wupperek màr ébredeznek!!

gabors 2015.04.14. 05:58:56

@Manyecska: meg le sem fekudtem hetfon ...

basszus es van aki mar ebredezik???

A lófa szára 2015.04.14. 06:09:05

@sarostehen: Sőt, a múlt héten is ehetett volna. Gyökér!

Eino81 2015.04.14. 06:54:46

Jó pár éve a szegedi Auchanban dolgoztam pénztárosként, ami este 9-kor zárt. Ezt 8:45-kor be is mondták (magyarul, ami fontos, ha tudjuk, hogy sok a szerb és a román vásárló is ott). Az esti 9-es zárás azt jelentette, hogy 9-ig BE LEHETETT menni a bejáraton, ami ismerve az áruház méreteit, azt jelenti, hogy fél 10-nél hamarabb ritkán zártam be... Utáltam ezt a rendszert is, pláne, ha máskor meg én mentem egy irodába, ami 4 helyett már 3:45-kor bezárt...

2015.04.14. 07:02:48

@Eino81: Látod az élet igazságos, amit elvett a pénztárnál azt visszaadta az irodában! Na nem neked, de ilyen az élet. Igazságos! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.14. 07:33:14

@Eino81: pedig ez igy helyes
amerikaban ha egy etterem 10-ig van nyitva /a konyha akkor zar/ akkor bizony 9.5kor is be lehet menni es az nem vegez 11 elott
ez az elet
nem orom, de ez van

Eino81 2015.04.14. 07:36:23

@hagyma: Egy étterem és egy szupermarket nem ugyanaz... Dolgoztam kávéházban is, tudom, milyen az, amikor sokáig, tovább, nyitva kellett maradni. Egy szupermarket nem olyan. Nem is beszélve a magyarul nem tudó külföldiekről, akik akkora bevásárlókocsikkal jöttek jóval zárás után, hogy az még plusz 20-30 perc volt, mire át is értek...

Eino81 2015.04.14. 07:38:29

@hagyma: Amúgy értem én, de akkor a kibaszott irodák is legyenek még nyitva, pláne, ha annyi a dolguk, hogy átvegyenek egy kis papírfecnit... Mert az annyira megerőltető. Most irodában dolgozom, 4-kor van vége a napnak, ami azt jelenti, hogy 4:00:00-nál előbb nincs vége. És még így is van, aki ez után talál meg... De a magyar rögvalóság irodistái... háááát...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.14. 07:49:07

@Eino81: az atkosban, ha egy kozert 8-ig volt nyitva, akkor 8-kor bezartak az ajtot, onnan mar cask kifele lehetett menni
irodakban -itt is- ugyfelfogadasi ido van
ha mar feloraval a lejarta elott meg van a letszam. nem adnak ki tobb sorszamot
ennyi
igy jartal
nem fognak 8 oranal tobbet melozni

Eino81 2015.04.14. 07:57:34

@hagyma: Hát, az az iroda, ahol én jártam, nem volt tele emberek, sőt, szerintem már szétunták magukat, mire én 3:55-re odaértem... Ez inkább bunkóság volt a részükről...

Manyecska 2015.04.14. 08:05:30

@gabors: kénytelen vagyok mert fél nyolckor kezdődik a munkaidő.

Józsi, a migráns köcsög 2015.04.14. 08:13:58

mér nem lehet indulás előtt gondolkodni?
idesanyámborogassál hidegvízzel.

AtiSnatch 2015.04.14. 08:18:36

@gyugyó: nézz vissza fél10 körül, mert Hilda szeret időzíteni, csak nem tud.

joska61 2015.04.14. 08:26:36

Máskor otthon kell enni, nem ilyen gyorsizében. ) után úgyis egészségtelen :)

micsoda? 2015.04.14. 08:39:10

Ezért szeretnek hozzánk jönni a külföldiek, mert ilyen máshol nincs:)Kuriózum.

melaena 2015.04.14. 08:39:11

@Lenina Huxley:
Szerintem ne erolkodj ertelmes hozzaszolasokkal.
A hozzaszolok egyik fele agyhalott,a tobbi meg csak siman geci.

Kedvencem,aki szerint ha 3 oran belul biztosan nem tudok enni,akkor nem birok ki 3 orat eves nelkul.
Az meg sem fordul a 10 kobcentis agyaban,hogy amikor a sorba beallt az arc,akkor mar 5-6 ora eltelt a legutobbi etkezese ota.

Nyilvan azt is meg tudnak itt magyarazni,hogy havi egy whoppertol 500 kilosan fogsz meghalni 16 eves korodban.

Laci1982 2015.04.14. 08:54:15

@gabors: a wall street-en gondolom, hogy nem olyan... nagy átlagról írtam azt. Rengeteg helyen voltam már. A többség ott igenis olyan. Itthon a gyorséttermek százszor tisztábbak és szebben néznek ki. 1-1 ellenpéldát persze, hogy ki lehet emelni.

Manyecska 2015.04.14. 09:03:49

De most tényleg repülés előtt enni kell?? xd Ez fantasztikus tanács, ha mindenki megfogadná sugárban hánynának egymás nyakába a zemberek.xd

Terézágyú 2015.04.14. 09:06:54

@melaena:

"@Lenina Huxley: Szerintem ne erolkodj ertelmes hozzaszolasokkal.

Igen, tényleg milyen értelmesen írt:

"Azért, mert az ember bazi nehezen hiszi el, hogy így a szájába sz*rnak, ...
Igenis a jó édesanyját annak, aki a saját munkaidejében nemhogy nem szolgál ki a pénzemért, de még normális modorban ezt közölni se tudja. "

igazságos 2015.04.14. 09:07:09

@Manyecska: hát ha TUDOD, hogy repülés után nem tudsz b+, akkor ne dögljé már éhen mer nincs 2 euród a repcsin

igazságos 2015.04.14. 09:15:53

@melaena: te melyikbe tartozol!? magunkkal kezdjük mindig a besorolást

@Eino81: ahhoz, hogy valami előbb bezárjon, előbb is kell zárjál (mosogatás, takarítás, miegyebek, rendberakás - fél, háromnegyed óra, ugye itt kajás üzletekről beszélünk), pénztárgép zárása, leadása, napi elszámolás ami megint csak + 1 óra

tehát ha 9 -kor azt mondod, hogy ZÁÁÁRÁS, akkor még a Burger Kingbe ott vannak 10-ig

a pénztáros meg főleg nem adhat ki semmit zárás után, mer a NAV megbüntetheti, pláne nem bírálhatja felül az üzletvezetőt, felettest

ha ezt megszegné, repülne, mer milyen dolog az, hogy zárás után még kiszolgálsz vevőt

manapság ez úgy megy, hogy zárás előtt 10 perccel már be se engedik a népet (forgalomtól is függ), mert lehet, nem fogják tudni kiszolgálni

az oké, hogy te 9-ig dolgozol van vevő még ott maradsz 12-ig, de a bolt 5-ig van nyitva mondjuk

ez más dolog

szóval manapság számolnak azzal, hogy időben legyen minden lezárva, ha sikerül előbb bezárni, nyitás előtt, az nagyon ritka dolog.

Megjegyzem, ha a poszter 20:55-kor odasunnyogott a Burger Kinghez, rimánkodott, feltartotta a sort, majd átsunnyogott a KFC-be ismét rimánkodni, akkor már eltelhetett 9 óra, mégis!!!! beállt a sorba kajáért, hátha

vagyis a poszter nem kicsit pofátlan egyed

ha már kérte a kaját, akkor ki kellett volna adni persze, hiszen össze volt készítve neki, a kártyáját nyújtotta, vagyis a pénztáros volt lassú, de ebben sincs logika:

én a Burger Kingbe mindig ELŐBB FIZETTEM, utána kaptam kaját, nem tudom, a KFC biztos másképpp működik

nem várják meg, míg elkészítik, felveszik a rendelést, fizetek, ha van, akkor adják, ha nincs, lelépek

a poszter azt kérte, ami van, tehát a kártyát rögtön le kellett volna húzni

ha a poszter kért a Burger Kingbe kaját, a kártyáját is előkészíthette volna, amíg áll a sorba

szerintem bunkó volt a poszter, hogy a külföldiek előtt bepofátlankodott a kfc-hez úgy, hogy máshol kért előtte kaját

(sietnie kellett beállni!)

Manyecska 2015.04.14. 09:17:04

@igazságos: namost bekapni valamit ugye tudjuk hogy más /:P/ mint rendesen étkezni...én oly ideges voltam eddig mindig eszembe nem jutott volna..xd más kérdés hogy bírom de van aki tényleg rókázik. Mondjuk akkor a wúpper is kár belé de az olyan kis pajkos simán ki lehet hányni.

igazságos 2015.04.14. 09:20:21

@Franci123: a repcsin is lehet kaját venni, b+

Vagy fapadoson már nincs Mars csoki!?

Szerintem meg igenis lehet tudni, hogy ha

- SIETSZ
- NINCS IDŐD
- ELKÉSEL
- HOSSZÚ LESZ A NAP

akkor bekészítesz magadnak elég kaját

nem lehet már senki ennyire hülye meg nyomorék szerencsétlen

értem én, hogy vannak azok a szituációk, de aki este 9 -kor felpattan egy fapadosra, az számítson már arra, hogy semmi érted SEMMI SEM LESZ NYITVA,

nem Istentől való dolog, meg ördögi cselvetés

aki nem életrevaló, az hülye

az üzleti életben sem lehet sikeres ember az ilyen, hiába furakszik be más elé

igazságos 2015.04.14. 09:24:39

@Manyecska: azért ha bekapsz otthon, az irodában valamit, az is kaja, vagy nálad ez nem játszik, csak egy torta!?

gyereket nem ülteted fel üres gyomorral

otthon eszik, mire felérsz a repülőtérre, már kiadja magából, tehát ez se pálya

Tényleg itt tartunk, hogy nekem kell magyaráznom, hogy aki rendszeresen utazik repülőn, az tudja, mire számítson este!? Meg úgy általában!?

Mer ha zabált volna a poszter hamburgert a repülőgépen, akkor nem rókázott volna!?

Ez megint terelés, vetítés arról el, hogy a poszter egy balf@sz.

Hú, b+, komolyan nem értem, hogy ér ki az ilyen időben a géphez, miért nem várja mg a gép őt fél óra múlva is

Mindgyá össze fog dőlni a világ, ha valaki számít arra, hogy nem fog tudni enni késő este, repcsizés előtt.

Ha majd legközelebb megyünk Amerikába, tuti fogok hamburgert zabálni a repülőtéren reggel 6-kor.

Manyecska 2015.04.14. 09:25:07

@igazságos: megkérdezem a pááromat sziklamászás előtt eszik-e??? :) Úgyis tervezem hogy felveszem videóra mer öt méterig másznak a teremben biztosítás nélkül; meg fogom kérdezni amikor fenn van már hogy "édesem miért nem kerülöd meg inkább azt a izét??" :P..spiderclub.hu/portals/spiderclub.hu/kep.php?src=/spiderKeptar/nagy/106_ZPH_8288.jpg
wúpperek csak úgy potyognának xddd

igazságos 2015.04.14. 09:27:08

Egész nap meg nincs értelme nyitva lennie, ha csak reggel 6-kor indulnak gépek, asszem.

igazságos 2015.04.14. 09:28:14

@Manyecska: be lehet fejezni oszt legyél el magaddal meg a nemlétező pasiddal

de zabáljon sziklamását előtt, sőt még dugjon is

hátha attól lefogy

Manyecska 2015.04.14. 09:42:12

@igazságos: nemnem, dagadtan nem lehet falat mászni, márcsak a hasától se férne oda..alkar kell hozzá..a dugás az megy köszönjük.xd

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia 2015.04.14. 09:59:37

ebben a történetben minden benne van ami miatt ez az ország egy szarkupac.

1. a hülye utasnak 5 perce van a beszállásra, erre nem odasiet hogy a többi utas ne várjon a degeneráltjára, hanem sorba áll a moslékért mert 3 órán keresztül nem bírja ki evés nélkül (este 21-től éjfélig).
2. a moslékgyár izraeli tulajdonosa által minimálbéren tartott rabszolga megmagyarázza hogy nem sütnek le húst 20:55-kor mert nem éri meg (kb 1000 ft egy szendvics).
3. fenti degenerált dühös a rabszolgára amiért az nem szolgálja ki őt meg a többnapi részegségre ideutazó másnaposságtól szédelgő brit turistát moslékkal zárás előtt 5 perccel és ebből fakadó dühében levelet ír és magyaros vendégszeretetről beszél,
ÉS MÉG AZT SE TUDJA HOGY MAGYARORSZÁG KERESZTÉNY ORSZÁG ÉS NAGYPÉNTEKEN BÖJT VAN ÉS NEM ESZÜNK HÚST !!!

Franci123 2015.04.14. 10:20:26

@igazságos: Teljesen igazad van, de az én tapasztalatomból indultam ki. Reptértől kb. fél órára dolgozom. 8- kor indult a gépem, tudtam elég fél 8-ra kiérnem, mivel csak egy válltáskám van, vásárolgatni meg nem akarok. 5- kor akartam enni a munkahelyemen. Főnököm elkapott Fél 6-ig papolt, rám bízott egy munkát.Azt hittem megcsinálom öt perc alatt. Aha. Fél 7-kor még szívtam vele. Közben a kollégáim is szívták a vérem, evésről szó sem lehetett. Mire elindultam 7 óra volt, evésről ugye már szó sem lehetett. Egész nap egy falatot sem ettem, sőt talán még nem is ittam. :) A reptérre kiérve vettem egy vizet az újságosnál, meg egy kekszet. 3 óra múlva Rómában már vacsorázhattam. De az elv akkor is elv, ha 9-ig van valami nyitva, akkor 9 előtt öt perccel szolgáljanak ki.

McKinney 2015.04.14. 10:25:04

nagypénteken jobb ha böjtölsz

Gorbacsov homlokán a májfolt 2015.04.14. 10:42:44

Én attól hánytam vért, hogy a reptéri Börger Kingben nem fogadták el a törzsvásárlói 10 %-os kedvezménykártyámat, mert csak. A pultos azt mondta, hogy náluk az nem érvényes, de nem mondta meg, hogy miért. Csak. Fene se érti, tán ez másik frencsájszhoz tartozik a vámszabadterületen, nem a magyar BK tulajdonosához, a Pannonia Fusionhoz?

Terézágyú 2015.04.14. 11:06:32

"5- kor akartam enni a munkahelyemen. Főnököm elkapott Fél 6-ig papolt, rám bízott egy munkát.Azt hittem megcsinálom öt perc alatt. Aha. Fél 7-kor még szívtam vele.... Egész nap egy falatot sem ettem, sőt talán még nem is ittam. :)"

Ja, szóval akkor ez a tény, hogy veled a főnököd azt csinál amit akar, dühössé tesz másokra, akiknek nem kell túlórázni (mármint te azt hiszed, hogy nem kell nekik, csak amiatt, hogy nem szolgálnak ki záráskor)

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia 2015.04.14. 11:27:52

.@MonsterKill: mi az hogy nem éri meg, 1000 ft a kibaszott szendvics, süssék le frissen ha elfogyott. kit érdekel hogy nem éri meg, meg selejt. te hülye meg még bólogatsz hogy a főnök milyen okos, nem gyárt selejtet. a kihűlt szart akkor add ide félpénzért mert nekem nem éri meg az ezer ft-ot.
nyerészkedő pitiáner köcsögök, hogy az isten bassza meg az ilyet.

Répázó 2015.04.14. 11:59:03

Ez az egész blog egy amolyan hungarofób szarság volt. Nem magyar specialitás ez, itt a UK-ban zárás előtt sokszor már tíz perccel ki van kapcsolva a kávéfőző, lehúzva a roló és megcseszheted magad. Otthon sincs ez másképp, gondolom mennének haza, ahelyett, hogy az olyan igénytelen majmokat, mint te, még 5 perccel zárás előtt kiszolgálják. Igénytelen, mert nem elég, hogy zárás előtt mész, de még ráadásul gyorsétteremben akarsz kajálni, amelynek egy magára valamit is adó társadalomban, a megnyitása után egy hónappal tönkre kellene mennie.
Megoldás a jövőre nézve. Én is sokat repülök és a következőt teszem. Nem érkezek késve a reptérre és így még van időm mindenre. Mielőtt kimegyek, eszem otthon valami egészséges laktató kaját, ami nem megy át rajtam fél óra alatt, gyakorlatilag anélkül, hogy bármilyen értékelhető tápanyagot hagyna maga után. Másodszor, amikor beérek, akkor max egy vizet veszek, és ha éhes vagyok, esetleg a gépen kérek egy sajtos szendvicset, mert már magában az egészségesebb, mint a mekis szarok, vagy a gyógyszeresen hízlalt KFC csirkék. Amúgy sem értem miért volt mindenkinek sürgős még beszállás előtt étkeznie, amikor a gépen egész jó kajákat lehet már kapni. Fogyaték!

melaena 2015.04.14. 13:17:15

@igazságos:
Ne vedd magadra.
Te nem tartozol bele az idegesito, okostojas torzsmagba.

Ok csak neccesek,te viszont konkretan elmebeteg vagy.

AtiSnatch 2015.04.14. 13:47:48

@melaena: :D emiatt a beszólás miatt elnézem neked, hogy gecinek neveztél. :)

igi1 2015.04.14. 14:07:21

@melaena: mondom először magaddal kezdd utána pofázhatsz másnak

Addig egészségedre

@AtiSnatch: hát biza lehet kisebbrendűségi érzésed :)

igi1 2015.04.14. 14:10:00

@Terézágyú: a gond az h a frusztrációját mások előtt vezeti le

@Franci123: szóval hogy volt az a furakodás

mer ha a bkingbe 5 perc volt kilenc előtt és még kfcbe is húztad az időt plusz utánad is sorba álltak akkor

Macropus Rufus 2015.04.14. 14:20:28

sok hozzászólásból az jön át, hogy nem értik a problémát... Nem az a lényeg, hogy ne egyen ilyet (v. egyen), meg, hogy rohadt multik...
És az sem igaz, hogy nem magyar, mert az ott dolgozók (akik leszarják pl. a nyitvatartási időt) magyarok. A főnökük magyar, mindenki magyar ott. Sőt a BK tulaja is magyar. Csak a hálózat tulaja külföldi. Ugye ezek a szarok franchise rendszerben működnek. Tehát jogos a szidás: ennyit a magyar kiszolgálásról. Egyébként mivel 20:55-kor állt a sorba és 21:00-kor zár ezért még köteles kiszolgálni, mivel még zárás elött ott volt. Ha gondolom ue. egy gyógyszertárban fordult volna elő akkor mindenki szidná a patikust..

Terézágyú 2015.04.14. 14:29:13

@Macropus Rufus:
"sok hozzászólásból az jön át, hogy nem értik a problémát..."

Például te se :)

Franci123 2015.04.14. 14:34:21

@igi1: Bocsi, nem én vagyok a posztoló :)

gabors 2015.04.14. 15:31:27

@Laci1982: mint irtam ez teljesen helyi dolog akkor nagyon sok szar helyen jartal es ott neztel be ilyen szar helyekre...

ahol lakom gyalog ami elerheto KFC es PizzaHut de ott mindig tisztasag van (bar nagyon ritkan megyek be) de csak a kutyamnak veszek veggie burgert a KFC-ben nehanapjan ...

Mo-on azert jobb mert az arszint miatt a felsobb kategoria a "bufelejto"-ktol es romkocsmaktol feljebb van ...

Macropus Rufus 2015.04.14. 16:31:50

@Terézágyú: akkor kifejtenéd? Hgy értsem ;)

Terézágyú 2015.04.14. 16:37:31

@Macropus Rufus:
"akkor kifejtenéd? Hgy értsem ;) "

Hásze tessék elolvasni valamennyi eddigi hozzászólást.

Nem csak azon kiakadva, hogy "akkorneegyé", hanem az egészet.

Macropus Rufus 2015.04.14. 17:07:08

@Terézágyú: tudod, ha hallgattál volna öcsém :))

Mert te sem olvasod ám el azt mire reagálsz ;)

"sok hozzászólásból az jön át, hogy nem értik a problémát... "
látsz itt olyat, hogy mindegyik?
pontosan azokra gondoltam akik itt nyomtatták, hogy akko' ne egyé' meg köcsök multi.

A többre nem írtam semmit, sztem. Szóval ez a részedről csak trollkodás volt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.14. 17:20:28

@Macropus Rufus: ""sok hozzászólásból az jön át, hogy nem értik a problémát... "
látsz itt olyat, hogy mindegyik?"

Igen. Általánosítottál. Azt akarhattad írni, hogy "... sokan nem értik a problémát".

"ez a részedről csak trollkodás volt."

Nem, ő-rézágyú reészéről egyáltalán nem volt trollkodás, a te részedről ez viszont bunkóság volt.

zooDoo 2015.04.14. 18:09:04

Jó is az ilyen jól szituált HALLÓzó köcsög.

"Szégyeltem magam, hogy én is ezen a nyelven beszélek."

Mi is szégyellünk téged, hozzál a picsába Üzbegisztánba tevehajcsárnak. És máris jobban fogod magad érezni!

melaena 2015.04.14. 21:18:09

erdekes a kfc valasza.

foleg a MonsterKill 2015.04.13. 19:36:59 hozzaszolasat kovetoen.

MonsterKill 2015.04.14. 22:27:37

Inkább az érdekes, hogy az értő olvasás az itt kommentelőknek nem erőssége.

Írtam, hogy a kiszolgálás a 21:00 előtt sorba beállókat érinti, akik azután érkeznek, értesítvannak a záróráról.

A selejtmennyiséggel kapcsolatos dogot meg érdekesnek tartottam megemlíteni, ugyanis nem egyszer fordul elő, hogy nem sokkal zárás előtt még le kell sütni egy-egy adagot.

Amúgy meg mindenkinek nagy szája van, de azt tegyük hozzá, hogy d.e. 12:30-21:00-ig van a d.u. (zárós műszak). Na most el lehet gondolkodni azon, hogy hányan tudnak végezni egy pozíció bezárásával háromnegyed óra alatt úgy, hogy másnak elfogadható állapotok között nyisson ki az étterem, hajnali 4:30-kor. (Nyitós műszak 03:30-tól kezd hivatalosan).

Nem a sajnálat végett írom amit írok, de a panasz hamis, tekintve, hogy a 21:00 előtt sorbaállt vendégek aznap mind kiszolgálásra kerültek.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.04.14. 22:31:34

@melaena: Mondta valaki, hogy Monsterkill nem az idegbeteg és alkalmatlan "menedzser"-gyerek? Vagy a haverja? Na látod ...
Ja, az orkokkal meg ne törődj, értem ez alatt az életüket ittélő törzsbandát. Csak görgess, mint én.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.04.14. 22:46:24

@MonsterKill: És szerinted 20.55, 21.00 előtt van, vagy utána?
Ja, és jó lenne eldöntened, hogy akkor most a BK- t véded vagy a KFC-t?

Terézágyú 2015.04.15. 09:57:30

@Macropus Rufus:
"tudod, ha hallgattál volna öcsém :))"
Anyád az öcséd.

Joey Greco 2015.04.15. 14:16:06

Én meg tojok mindenre,22:00 kor zárok,azaz 21:45 kor behajtom az ajtót...
Igaz se BK se KFC....

nem várt fordulat 2015.04.21. 20:23:12

Mi 17 zarunk. Ha 17:07 bejon valaki, mert meg eppen van ugyfel, akkor kiszolgaljuk. Ki van irva, hogy 17ig vagyunk. Szoval addig vagyunk, amig vannak. Sosem volt meg, hogy 17:20 utan lett volt meg valaki.

Szabi001 2015.09.15. 13:49:57

Te hu**e!

Irhatnek en is egy normalis ertelmes valaszt, de amilyen Te vagy a paraszti IQ-dal en se fogok szebb valaszt irni.
Leszogezem: nem vagyok Burger Kinges alkalmazott, nem vedem oket, en nekem is volt mar bajom gyorsettermekkel, de azert ez egy kicsit felhuzott ugyhogy muszaj kommentelnem.
Szerintem Te biztosan budapesti vagy aki hozzaszokott hogy kinyaljak a se**et es hogy te vagy a kiraly mert neked igen is jar az elit kiszolgalas, es ha nem kapod meg a napi kis hambijaidat akkor beadod a durcit. Nojj mar fel..
Gyorsetterem vagod? Nem csodak palotaja. Ha nem tetszik es te kenyelmet szinvonalt akarsz akkor uljel be egy luxus etterembe es kajalj 1000 euroert. 5 perc! Ezen huztam fel magam. 5 perc van a beszallasig es te nyavajogsz hogy odadobtak eled valamit? Mikor zarnak? Hat orulj neki hogy nem odaba*tak a szoszt meg a zsemlet nesze rakd ossze magad. Ezzel a stilussal szerintem a fonok is a levelet mikor irta azt gondolta hogy remelem belekoptek azert a kajadba.
Fogd fel hogy nem korulotted forog a vilag. Uzemeltettem vendeglato uzletet a balaton parton. Probalj meg te is vigan mosolyogni mindenkire, amikor a millios berleti dijak megemesztenek, ott vagy reggeltol este 11ig, egesz nap unatkozol es azon torod a fejed hogy mibol fogod kifizetni, meg azon hogy volt ertelme elhivni az alkalmazottat a mai napra, majd amikor azt mondod jolvan zarjunk be ugyse jon mar senki, akkor egesz nap kb betevedt 3 ember, de mikor vegre szeretnel hazamenni mert mar elfaradtal es reggel koran jossz ismet, akkor hirtelen odateved valaki hogy adj neki valami jo nagy kajat. Mikor mar lekapcsoltad a gepeket elmostal mindent. Oda kell adni? Nem muszaj, lehet mondani hogy a konyva mar zarva, barmi. Neked se lenne kedved hozza. Ok pedig 5 perccel zaras elott azt mondtak hogy nincs? Tobbe kerul nekik az egesz..
Oke, en is megtettem mindent, hajnalig voltam tobb oraval zaras utan mert akkor jott a nep, napkozben oda se neztek. Csak amikor hosszu ido utan a 2 ora alvastol mar kimerult vagy, nem biztos hogy ahhoz az utolso vendeghez epp kedved van zaras elott, amikor elotte 3 oraig nem jott senki. Es nem kell rinyalni ha valaki 5 perccel elobb bezar. Ha a fonok azt mondja miert ne? Nekem kint kell allnom ejszakaig a balaton parton jegesoben es viharban amikor egy embert nem latok az utcan? Nem, bezarok delutan mar akar.
Szoval ha ott mar orak ota nem jott senki mert nincs forgalom akkor mar, es elkezdenek elobb osszepakolni akkor nem kell rinyalni azert, mert valaki 5 perccel tobbet szeretne aludni amig te a vakaciodat toltod.
Amugy meg 3 ora kaja nelkul? Bele ne halj. Voltal mar ugy hogy nem volt idod enni 2 napig?
Eszembe nem jutott volna odarohanni 5 perccel beszallas elott. Es foleg nem rinyalni azert mert meg 5 perc van zarasig...
Nagyon el lehetsz kenyeztetve, vagy nem gondolod at a masik oldalat. es ha azt gondolod te nyalnad mindenkinek a se**et, lehet hogy igy van. De amikor rajossz hogy hiaba csinalod minuszos az egesz es el kell viselned az utolso beteronek is minden problemajat 1 honap utan ugy hogy alig aludtal 1 honapig mert minden nap dolgoztal ejjel nappal kis megszakitassal, lehet hogy mas lenne a velemenyed.

Szabi001 2015.09.15. 22:51:33

Ha a vallalkozasomra celoztal en sose koptem bele senkiebe, mindenkiet tisztessegesen megcsinaltuk. :) ellenben ez ido alatt megtudtam, hogy a mellettunk levo korszeru elegans etteremtol elkezdve milyen kajakkal torlik fel a padlot a "szimpatikus" vendegeknek, amit utana meg is dicsernek. :)) na meg a gyorsettermekre is persze ez a jellemzo..
En nem vedem oket, ennyi penzert 1000%os haszonkulccsal igenis megjar a normalis kiszolgalas, es hogy ne fel oraja aszalodott krumplit adjanak ki mert ejszaka lustak csinalni, jogos.
En mindossze azert irtam, mert tulzasnak tartottam, hogy 5 perccel zaras elott nem akartak mar nekiallni es ezert ekkora felhaborodast csinalni. Azert nem tortent olyan nagy tragedia szerintem, hogy ezt igy kelljen felfogni.
Amugy meg azt sem ertem miert azt irta, hogy miert nem tudjak kozolni a sorbanallas elott, hogy zarva, mikor elvileg nem is volt sor, csak varni kellett, hogy oda menjen a kiszolgalo.
Na mindegy, gyorsettermektol sem kell csodat varni, hogy 1 perc legyen a rendeles felvetel es a kiadas, mert ahhoz folyamatosan mindenbol keszen kell lennie, ami rengeteg selejtet jelentene, a masik hogy a vendegek mentalitasa vezet oda, hogy minel gyorsabban elkeszulo minel műkajább egeszsegtelenebb etelt osztogassanak.

Reszemrol ennyi volt, nem vedek senkit, de ha mindenki szerint jogos az 5 percert valo felhaborodas akkor elnezest.
süti beállítások módosítása