Nem jó - mondta Batgirl, és a negyedéért javíttatta a tabletjét. Sokadszorra derül ki, hogy érdemes gyanúsan drága vagy fura megoldás esetén máshol is megnézetni az elromlott kütyüket. Bár amíg garanciális, én nem vinném nem szakszervizbe.
Kedves Homár!
2014.05.12-én vettem a Media Markt-ban egy Toshiba tablettet, 64999.- forintért. Nem sűrűn használtam, inkább utazáskor szoktam elvinni magammal. Ez kb egy évben kb 5-ször.
2015. márciusában, a gép úgy döntött, hogy nem töltődik. Nem probléma, két éves garanciát kaptam rá. Vissza vittem a M.M-ba, ahol át vették, a jegyzőkönyvbe ezt írták: nem veszi fel a töltést, a készülék használt, újszerű.
Egy hét múlva küldtek egy sms-t, hogy menjek be a tablet miatt. Közölték, hogy durván bántam a töltővel, és ez miatt eltört a töltő része, ezért nem garanciális, és 55000-Ft-ért alaplapot cserélnek benne, ha kifizetem. Nem fizetem ki. Bizonyítékul küldtek a törött alkatrészről egy képet, ahol szerintük látható a durva behatolás nyomai. Nem csatalom a képet, mert nincs értelme.
Még annyit, hogy hiába bizonygattam az igazamat, hogy igenis gyengén bántam a géppel, senkit nem hatott meg. Van két telefonom, egy e-bookom, és egy fényképező gépem, amik ugyan ilyen töltővel működnek. Hosszú évek óta használom őket. Igaz, egyik sem Toshiba márkájú.
A történetnek nem is az a lényege, hogy szartak a garanciát érvényesíteni, hanem a következő:
A gépet visszakértem, és elvittem egy számítógép szervizbe. Ott megtudtam, hogy ez típushiba, és egy nap alatt kicserélték a törött alkatrészt, 12000.- forintért. NEM AZ ALAPLAPOT 55000.- FT!!
Sokat tanultam az ügyből.
Kérdésem, hogy vajon kinek kellett egy toshiba alaplap a médiamarkt szervizében?????
Üdv
batgirl
Az utolsó 100 komment: