Tékozló Homár

El akarja sunnyogni a Wizz Air a kártérítést FRISSÜLT

2015.05.04. 09:54 | Homár Hilda | 60 komment

 

2000px-wizz_air_logo_svg.png

Hiába próbálja a Wizz Air a 2 deci üdítővel meg a szenyával megúszni a dolgot, már két órát meghaladó késés esetén jár az a kártérítés az utasoknak és nemhogy 4 és fél után. Minden vonatkozó okosság a témában itt.

Kedves Homár!

Április 13-án Varsóból jöttünk haza hárman a Wizz Air W6 2468-as járatával. Menetrend szerint 15:40 lett volna az indulás, érkezés 16:55-kor. Az utasok már sorban álltak a kapunál, mikor először 20 perc késést írtak ki, aztán újabb 30 percet. A harmadik kiírás kb. fél 5-kor az volt, további információ 18:00-kor. Közben a Wizz Air honlapján láttam, a módosult indulási időpont 20:00 óra volt, ha jól emlékszem. Kérdés, ezt a varsói Chopin reptéren miért nem tudták. Mindegy. Közben 6 óra körül elkezdtek fejenként egy szendvicset és 2 dl-es üdítőt osztani.

A gép tényleges indulása az én órám szerint 20:20-kor volt, és 21:15-kor landoltunk Ferihegyen. Tehát legalább 4,5 órát késtünk. Közben a járat kapitányától azt is megtudtuk, hogy azért volt a tetemes késés, mert egy hibás gép alkatrészéért először Londonba kellett üresen repülnie. Azért fura, hogy nincs megfelelő logisztika ilyen esetekre, simán váratnak 180 utast egy repülőtéren, amíg elmegy egy menetrend szerinti utasszállító gépalkatrészért...

Utánanéztem itthon, milyen kártérítés jár ekkora késés esetén. Van az Európai Parlament és Tanács 261/2004/EK rendeletének 6. cikke, és van továbbá az Európai Közösségek Bírósága C/402/07 és C/432/07 ügyekben hozott döntése, ami szerint járatkésés esetén az utasok a járattörléssel azonos feltételekkel követelhetik a kártalanítást. Vagyis nem csak a szendvics jár, hanem 1500 km alatt, három órán túli késés esetén utasonként 250 € kártérítést kell fizetnie a légitársaságnak.

Én az utazás másnapján írtam a Wizz Airnak, milyen kártérítést kapunk, amire már április 18-án válaszoltak is egy udvarias levélben. Leírták, a szendvicseket kiosztották, ha esetleg helyben telefonálunk volna a késés miatt, és azt tudjukszámlával igazolni, küldjem el nekik, kifizetik (valóban jár két telefonálás a légitársaság költségére). Viszont egy szót nem írtak a 250 € kártérítésről. Én még aznap írtam nekik újra, hogy van az a bizonyos bírósági döntés. Erre viszont választ már nem kaptam.

Közben ügyvédhez fordultam, hogy a kártérítést megkapjuk.

Ugyanakkor szeretném felhívni mindenki figyelmét, akár ezzel a géppel utaztak, akár az elmúlt 5 évben jelentős járatkésést szenvedtek el, forduljanak kártérítésért a légitársasághoz vagy erre szakosodott ügyvédhez, mert az ügyvéd szerint 5 éven belül követelhető a kártérítés.

Eléggé nem utasbarát a Wizz Air abból a szempontból, hogy egyértelműen el akarja hallgatni a kártérítési kötelezettségét, hiszen az első levelemre 4 napon belül jött válasz, a másodikra (amiben már konkrétan meghatározom a kártalanítás összegét és jogalapját) semmi. Ennél még a sokat szidott Ryanair is jobb, mert az ő honlapjukon egyértelműen szerepel, bizony, 3 órán túli késés esetén fizetniük kell.

Örülnék, ha a panaszom megjelenne, mivel elég sok embert érint a járatkésésekből fakadó kártalanítási jog.

Üdv, 

xy

UPDATE máj. 6.

Kedves Homár, köszi, hogy megjelentetted a levelem.

Tegnap kaptam e-mailt a Wizz Air-től, amelyben felajánlották, hogy 100 (EGYSZÁZ) eurót jóváírnak a számlámon kártérítés gyanánt.

Szerintem 750 (HÉTSZÁZÖTVEN) euró járna hármunknak. Inkorrekt és kicsinyes a válasz, mert úgy tesznek, mintha az Európai Közösségek Bírósága C/402/07 és C/432/07 ügyekben hozott döntése rájuk nem vonatkozna. Pedig szerintem de. Amúgy válaszukban egyáltalán nem is reagáltak arra, hogy pontosan megírtam, erre a döntésre hivatkozva várom el a kártérítést.

xy

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.05.04. 10:06:58

tanulság: orándzsevéjjel kellett vón menni.

Rosszindulatú Vászka 2015.05.04. 10:32:17

Nohát, a fapados járaton fapados a szolgáltatás és az infrastruktúra?

Hová jutott a Világ...

kumming 2015.05.04. 10:43:15

@Rosszindulatú Vászka: A fapados szolgáltatás nem jelenti azt, hogy több mint 4 órát lehet késni.

kakukk11 2015.05.04. 10:57:43

@kumming: Stimm, viszont kicsit fura dolog 20EUR repjegy mellé 3 órás késés esetén 250EUR kell fizetni. Ettől még lehet simán jár, nem ezt mondtam, csak hogy kicsit fura.

Rosszindulatú Vászka 2015.05.04. 11:02:48

@kumming: de feltételezhető, hogy az ügyfélszolgálat is fapados.

Bombaló 2015.05.04. 11:27:16

Lehet, hogy a poszttolónak igaza van, de a 250 EUR honnan jön? Azt még nem találtam meg.

Józsi, a migráns köcsög 2015.05.04. 11:50:52

ha új alkatrészt hoznak asse jó, ha lezuhannak mer szar az alkatrész asse jó.
menjetek gyalog.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.05.04. 12:24:03

"hibás gép alkatrészéért először Londonba kellett üresen repülnie"

üresen!? szerintem ha helyben megveszik 10x-es árért, még akkor is olcsóbban jön ki, mint az oda-vissza út, plusz a várakozó utasok kártérítése :o)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.04. 12:29:30

hm..nekem forog egy kicsit a gyomrom.

Rosszindulatú Vászka 2015.05.04. 12:36:43

Az volt már, hogy a Ferihegyet el kéne már felejteni a picsába. Schwechat jobb i, olcsóbb is, meg a több gép is megy többfelé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.04. 12:51:04

sot Munchen meg job, de lehet London is
nekem a kedvencem Atlanta
az egy kesz vars de Orlando is jo
onnan kell utazni
semmi ferihegy
/ja ez Varsobol kesett, miert nem Schwehatrol jottek haza?/

Rosszindulatú Vászka 2015.05.04. 13:00:52

@hagyma: most hüjeséget beszélsz, mert egy átlag magyarnak nincs sokkal messzebb Schwechat, mint Ferihegy. No meg a Bécsi gépekkel nem is szívóznak annyit, mint a magyar járatokkal.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.04. 13:03:55

@Rosszindulatú Vászka: jovan de ezek Varsobol jottek, mentek haza
amugy azert mit tudom en bekescsabarol nem biztos hogy erdemes Becsig menni
sopronbol valoszinu esetleg
de akkor buszozni, vonatozni kell
hat esete valogatja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.04. 13:06:54

es azert Varsoba se ugy mennek, vagy teszem azt moszkvaba, hogy eloszor visszafele vonatozok

fillérbaszó vadász 2015.05.04. 13:49:20

@RosszQtya: " szerintem ha helyben megveszik 10x-es árért, még akkor is olcsóbban jön ki, mint az oda-vissza út, plusz a várakozó utasok kártérítése :o)"

Azért erre ne fogadj nagy összegben. Spéci, egyedi gépek és alkatrészek horribilis áron vannak.
Itt most olyan cuccokra gondolok amit nem annyira tömeggyártásban csinálnak. pl. Halottam hogy 5 millió forint egy elektromos váltó, ami egy motor és egy kar ami átállítja a sínt. 5 millióért meg már egy középkategóriás kocsit kapsz újonnan extrákkal. Repülőgépelkatrész is ritka és hidd el kurva drág.

fillérbaszó vadász 2015.05.04. 13:52:29

@Rosszindulatú Vászka: Hát nem tudom. Azért egy budapestinek kicsit messzebb van Bécs mint a Ferihegy. Egy kőszeginek meg nem. Amúgy meg miért biztatod az embereket a külföldi céget vegyen igénybe? Schwechat nem nekünk termel GDP-t viszont Ferkóhegy meg igen. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.04. 13:53:36

"El akarja sunnyogni a Wizz Air a kártérítést"
OK, ez újdonság?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.04. 13:54:10

igy van
sikeres ember minimum kulongeppel jar

Józsi, a migráns köcsög 2015.05.04. 13:55:44

@fillérbaszó vadász: szerinted hány magyar dolgozik sveháton aki hazaadja a fizuja felét? jóreggeltkívánok ott a kőszikla alatt neked is.

Józsi, a migráns köcsög 2015.05.04. 14:10:49

@fillérbaszó vadász: ja, aszittem lejött, hogy itt mindig, mindenki. olyan pontos izéket meg nem írunk mer indokolatlanul fogyassza a sávszélességt.

szelidorzo 2015.05.04. 14:16:57

8 E rendelet „Kártalanításhoz való jog” cím
ő
7. cikke ekként rendelkezik:
„(1) E cikkre való hivatkozáskor az utasok az alább
i összeg
ő
kártérítést [helyesen:
kártalanítást] kapják:
a) 250 EUR-t minden 1500 kilométeres vagy rövi
debb repül
ı
útra;
b) 400 EUR-t minden 1500 kilométernél hosszabb
Közösségen belüli repül
ı
útra és
minden egyéb, 1500 és 3500 kilométer közötti repül
ı
útra;
c) 600 EUR-t minden, az a) és b) pontba nem so
rolható repül
ı
útra.

Na de ha erre ügyesen hivatkoznak, akkor coki!!

(3) Az üzemeltet
ı
légi fuvarozó nem köteles kártérítést [helyesen: k
ártalanítást] fizetni
a 7. cikk szerint, ha bizonyítani tudja, hogy a jár
at törlését olyan rendkívüli körülmények
okozták, amelyeket minden ésszer
ő
intézkedés ellenére sem lehetett volna elkerülni.

Manyecska 2015.05.04. 14:28:44

@fillérbaszó vadász: hagyd Imre!! itt csak az megy át ami akar olyan mint a tésztaszűrő hányásnál.xd

Biyadhoo 2015.05.04. 15:34:50

Nem kell kardozni velük. 25EUR ért már intézik is, online beadod a panaszt, azt' annyi. euclaim.co.uk

andand 2015.05.04. 16:10:47

@kakukk11: Igen, a gonosz EU kitalalta, hogy az utasoknak is jar valami. Ez esetben karterites.

Lukács Attila 2015.05.04. 16:32:40

@Biyadhoo: a korrektség kedvéért: a 250 euro 27 százaléka + 25 euro díj fejében. Ha meg nem sikerül behajtani, nem került egy filléredbe se. Vélhetően olcsóbb megoldás, mint egy ügyvédet fogadni.

kakukk11 2015.05.04. 16:55:40

@andand: PErsze, értem én, hogy a szabály az szabály, nincs is ezzel problémám. Csak képzeljük el a következő szituációt:
Repülő helyett vonatot választunk, az út sokkal rövidebb, mert mondjuk Debrecenből ugrunk le a Balcsira, nem is messze, csak Siófokra. Ez töredék kilométer, árban mondjuk simán ott van 20EUR-nál, csak itt 6 órát kell zötykölődni, akár klímátlan vagonokban, akár állva ha éppen tele a kocsi, de kaphatsz testvíreket, büdöst, koszt magad mellé, és hát csinos sztyuvik sincsenek, csak alkesz kaller maximum. És miután késik a vonatod és te 2 órát rohadtál a 40 fokos vagonba, akkor fáradj a pulthoz a végén, és kérjél légyszives 75.000Ft-os kártérítést, és jelentsd fel a kallert, hogy nem adott még egy rohadt szendvicset se neked. Na, nekem csak ez a fura, érted? A menetjegy mind2 helyen 20EUR, a szolgáltatás ég és föld, az utaskilométer is a repülőhöz húz, és még az egyik helyen 75.000Ft-ot követelsz, miközben sokkal minőségibb szolgáltatást kaptál, addig a máv kb kiröhögne ha ezzel állítanál oda.
Ha nekem késne a gépem és élhetnék ezzel a 250EUR-os kompenzációval, nyilván én is kihasználnám, itt most nem erről beszélek.

Dr. Panasz Muki 2015.05.04. 17:03:14

Végre valaki nem csak leírja, de jogi útra is tereli a dolgot! Remélem hamar be tudod hajtani a pénzt.
Érdekelne a végeredmény, illetve hogy ilyenkor nem fizetési meghagyást kellene benyújtani?

andand 2015.05.04. 17:03:40

Tudtommal a vasuti (es egyeb) szallitasra is letezik egy hasonlo szabalyozas. Viszont ott a tagallamok kihuzhatjak magukat 3x5 evre, gondolom az infrastrukturalis kulonbsegek miatt.

De a lenyeg: a karterites fuggetlen a kifizetett jegy aratol. Es szerintem ez igy jo. :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.04. 17:51:48

Jó, szar volt a tájékoztatás, de végül is kaptak italt, szendvicset, telefont, és még el is vitték őket néhány órás késéssel. Kábé annyit kaptak, amennyit fizettek. Az orindzsvéjsznél ez a delux-non plusz ultra kategória lenne.

Nekem a 20 eurós jegy után nem lenne pofám 250-et követelni. Valahogy nem elegáns. Tudom, csak egy maradi vén fasz vagyok. Vannak dolgok, amiket megtehetek, meg vannak, amiket meg is akarok tenni. A kettő nem pontosan fedi egymást.

Aureliano Buendía 2015.05.04. 18:07:27

@Józsi, a köcsög: maradjanak otthon a picsájukon.
Neten már mindent meg lehet nézni.

Aureliano Buendía 2015.05.04. 18:11:30

@atpijkamo: jó, de vannak élelmesebbek is, mint te. Akik gondolnak a gyermekeik jövőjére.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.04. 18:15:08

@Aureliano Buendía: Haj, elbujdokolnék, ha iyen 250 erurókon alapulna a gyermekeim jövője.

Fél évig nem vesz bérletet, már megspórolt ennyit.

Aureliano Buendía 2015.05.04. 18:23:56

@atpijkamo: de bármi történhet. Mellesleg másnak egy havi fizu. Igaz, az nem utazik repülővel.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.04. 18:26:10

@Aureliano Buendía: ... hanem százezres okostelót vesz, hogy legyen mivel villogni ...

... egy ezresért olcsóbban egy zugboltból, aztán nyíg, hogy nemlétező a garancia ...

Aureliano Buendía 2015.05.04. 19:19:39

@atpijkamo: jó, valamiből nekünk is élnünk kell. Különben ki posztolgatna?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.05.04. 20:40:24

@atpijkamo: a szokásos mondókát tudom előadni:
Nem kötelező légiszemélyszállítást végezni. Ha ezekkel a szabályokkal gondja van a társaságnak, vagy nem tudja tartani, esetleg nem akarja fizetni, indítson Krakkó és Budapest között narancssárga buszokat ;)

2015.05.04. 22:33:06

A szabály szar, szerintem a kártérítés nem kellene meghaladja az utas által kifizetett jegyet. Igaz, hogy bukhat egyéb költségeket is de fene tudja a fapados az fapados. Én 250 ejrós jegyet még sosem vettem wizzairre, általában 150 környékén kijövök.

lucullus 2015.05.04. 22:35:17

2,5 órás Wizz késésre SEMMI nem járt nekünk Moszkvában a minap, üdítő se, a gépben ültünk... Még hugyozni se mehettünk el... Másik: 24 órás késés (!) esetén járt 1 szállodai szoba, 1 vacsora. A lejárt vízumot viszont nem akarták kifizetni, nemhogy kártérítést nem kaptunk... csak azért sikerült a vízum, mert írtam 1 mailt a kommunikációs igazgatónak... Addig vagy 8 órán keresztül várattak a moszkvai reptéren, étlen-szomjan, cukorbetegnek sem adtak enni-inni... Se ki-se be. Elegem van a wizz-ből - ha valaki arra szerződik, hogy 10:00 indul a gép, akkor NE férjen bele 2,5 órás késés, pökhendi sztyuvikkal...

2015.05.04. 23:44:46

@Rosszindulatú Vászka: Miért, az "átlagmagyar" Győrben lakik?

2015.05.04. 23:48:11

@vuvuzela importőr: Esetleg a szabályoknál nem tesznek különbséget fapados és normál kereskedelmi között. Esetleg a cél épp az, hogy a fapadosnak ne érje meg oktalanul szivatni az utast.
Tudod, az hülye érv, hogy aki fapadosra vesz jegyet, az a kevésért keveset is kap. Ugyanis a fapados lényege nem ez.
Hamár lefaragták a költségeiket egyéb tételeken, nem kell a maradékot letolni az ügyfél torkán. Már megvolt a haszna.

2015.05.04. 23:50:42

@atpijkamo: Tudod, amikor tovább parkolsz, mint ameddig a parkolójegyed szól, ez a kérdés nem merül fel.
Ez egy nemzetközi törvény, bocs, hogy nem a Wizzerre hozták. Egyébként még az elsőt Horthy írta alá....

2015.05.04. 23:59:41

@atpijkamo: Esetleg arról van szó, hogy a fapadosok a végtelenségig kihasználják a járataikat, annyi gép van csak, amennyi még épp el tudja vinni a forgalmat, ha egy késik, vagy kiesik, mind késni fog, és ez nem torelálható.Tudod, repülésbiztonság, légifolyosók, légikikötők zsúfoltsága, forgalomszervezése.

dutch 2015.05.05. 00:24:24

Többen irjatok, hogy 20 euros jegyre mit akar a 250-es banatpenzzel...honnan veszitek a 20-at? En sehol sem latom hogy irna. Fapadosnak fapados a wizz, de 20 eurobol szerintem nem jarnak meg egy ilyem utat

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.05.05. 00:32:45

@dutch: dehogynem. én is ritkán adok többet egy jegyért 20 eurónál. ma 10-ért és 15-ért zsákoltam többet is júniusra, szóval ez nem kamu. a 250 eurós szabály irreális, kénytelenek sunnyogni, hülyék lennének pöccre kifizetni. aki a nyakukra jár, megkapja. szar a rendszer.

the crow 2015.05.05. 08:03:20

Ha már a wizzair-t kell ekézni: miértnem megy náluk a menetrend pont a weblapon?
wizzair.com/hu-HU/TimeTable

Illetve megjegyezném, hogy a legtöbb társaság nem kezeli megfelelően a panaszokat, pl. a TAP biztos nem (2014es precedens), ott ráadásul sztrájkolnak is most, amire semmit nem vállalnak (akárcsak tavaly a Lufthansa sztrájknál)

joska61 2015.05.05. 08:43:16

Kedvenc sztorim ezekkel az volt, amikor az ismerősnek a kerekesszékét hagyták el, és küldték valahová Németországba. El tudjátok képzelni a jelenetet, amikor a fazon rájön, hogy nem tud kimenni a reptérről sem?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.05. 08:49:33

@joska61: Repülőtéri csekin pultnál.
- Kisasszony, tessék itt a jegyem Hongkongba. Szeretném ha a nagyobbik bőröndöm Párizsba menne, ez a kisebbik meg New York-ba.
- De hát uram, ilyet nem kérhet!
- Hogyhogy nem? Egy hónapja pont ezt csinálták kérés nélkül is.

Józsi, a migráns köcsög 2015.05.05. 09:20:32

@Aureliano Buendía: jaja. a múltkor is a spitzbergákon voltam a guglimepsszel, tökfasza és nem is volt túl hideg se meg halszag se.

Háttal nekezdjél mondatot 2015.05.05. 11:17:07

A szolgáltató kötelezve van egyes esetekben bizonyos mértékű kártérítés megfizetésére, ezt az utas jogosan követeli. Igenis követelniük kell az embereknek a kártérítést, ha nem akarják hogy halálba szopassák őket. Sokan azért utaznak fapadossal mert olyan szinten tönkretették a piacot az áraikkal hogy már nincs más csak ők, a legtöbb helyre Magyarországról már csak WizzAir-rel lehet menni. Hiába akarna az ember minőséget, már nincs más opció csak a fapados és az azzal együttjáró nem kis kellemetlenségek.
Ez is milyen, hogy a légitársaság egy menetrendszerinti járatot küld el Londonba alkatrészért, teljesen nonszensz. Tudjátok sokan vannak aki nemzetközi szítéren dolgozik és hetente többször is repül, egyáltalán nem mindegy hogy mennyi az utazási idő és mikor landol a célországban, de akkor sem mindegy a fél nap várakoztatás ha épp csak haza igyekszik a családjához. 4-5 órát váratni az utasokat és befogni a szájukat üdítővel meg egy szendviccsel elképesztő pofátlanság! A WizzAir-nél sajnos egyáltalán nem ritkák az olyan esetek amit saját tapasztalatból mondhatok,
hogy lehet álldogálni 1-1,5 órát egy
nyáron meleg, télen hideg várókonténerben vagy épp havasesőben és hideg szélben a szabad ég alatt a betereléstől a beszállásra várva. Az emberek akkora barmok, hogy amikorra ki van írva a gép indulása, beállnak a kapuhoz sorba, a gép még sehol, személyzet még nincsen sehol, ők már beállnak hogy ők legyenek az elsők. A beszállítás késik 1 órát, aztán 10 perc gyaloglás után még 40 percet váratnak egy levegőtlen kuszlikban mint a heringeket, a légiutaskísérő letegez, mégis az emberek boldogan tapsolnak landoláskor és örülnek hogy olcsóbban jutottak el Rómába mint Zalaegerszegre. És ha holnap nyit egy új légitársaság aki nem 20, hanem 15 euróért visz el, akkor szarik mindenki a wizzair-re, még ha a másiknál lesznek is néha 1-2 napos késések, mondjuk nem hétfőn hanem szerdán indul a gép, sebaj addig sorbaállunk.

Jack__Bauer 2015.05.05. 11:18:36

Nem 20 eurós jeggyel utaztam a Malévnál 2009-ben. 7 órát késett a gép. Vajon fizettek? Nem, inkább csődbe mentek, hogy ne kelljen... :D

Peterpapo 2015.05.05. 11:27:16

Az volt már, hogy nem csak a hazafelé vezető úton késhet a repülő, hanem a kifelé vezetőn is? Mi majdnem lekéstünk egy esti koncertet Londonban pedig a déli, kora délutáni géppel mentünk. Egyébként meg tényleg mi a szarért repülünk, meg autózgatunk, amikor gyalogolni is lehet? Vagy lehet úgy egy kicsit előbb kellene elindulni és nem szeretünk korán kelni?

Mérgező Hulladék 2015.05.05. 11:56:43

A szolgáltató kiszámolja, hogy megéri-e neki fenntartani tartalék repülőt, plusz hubot itt-ott, vagy inkább fizet kártalanítást, ha késik. Ha minél többen élnek a jogaikkal, nyilván az előbbi felé csúszik majd el a dolog, ami minden bizonnyal drágább átlagos jegyárat jelent - de jobb szolgáltatást. Ez megint olyan, hogy néhányunknak jó, másoknak kevésbé.

Amúgy azzal nem tudok mit kezdeni, hogy "nem elegáns elkérni 250 eurót a 20 eurós jegyhez képest". A keretből egy centivel kilógó táska elszállításáért elegáns plusz 50 eurót kérni?

dutch 2015.05.05. 21:56:30

@Fillér B. Gusztáv: Ja, ezt nem tudtam, köszi. Én csak egy útvonalon használom a Wizzairt, ott még sosem úsztam meg 60-80 euró alatt (oda-vissza). A 250 tényleg sok, inkább valamilyen %-os megoldás kéne, hogy 3 óra késés esetén a jegy árának a felét visszafizetik.

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2015.05.06. 00:19:09

megveszi a fillérbaszó az 5 eurós jegyet oszt 250et követel. ha késik a busz mennyi jár?

BizAir 2015.05.06. 09:03:31

Kitartóan kell őket nyaggatni, mondjuk én már a 2. levél után rögtön inkább a fizetési meghagyást erőltetem feléjük, arra fizetnek azonnak.

joska61 2015.05.06. 09:46:14

@atpijkamo: lályk vagy hogy mongyák.

Zotya 2015.09.27. 01:29:25

@é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛: Teljesen mindegy a jegy ára. A kár a késésből keletkezik, akkor is ha méreg drága volt, akkor is ha öt Ft.
süti beállítások módosítása