Tékozló Homár

Miért van az, hogy füle botját sem mozgatja a BKK? FRISSÜLT

2015.05.08. 15:19 | Homár Hilda | 200 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350.jpg

Elégedetlenkedők, panaszosok, felháborodott utasok mindig lesznek, az esetek kivizsgálása meg nyilván időbe telik. De vajon miért nem jut el a BKK addig, hogy legalább egy Kedves utasunk! Megkaptuk. Igyekszünk. Türelmet. Puszi BKK típusú reagálással érdemes lenne kicsit lenyugtatni őket?  Szerintem a nép azt utálja a legjobban, ha nem veszik emberszámba.

Kedves Homár!

Csak azért sem hagyom annyiban! Több, mint egy hete az alábbi levelet küldtem a BKK-nak:

"Tisztelt BKK

Ezúton szeretnék önöknek panaszt tenni, egy ma délelőtt tett mulasztásra.

10:35 perckor a 196-os vonalán történt az eset.

A Vásárcsarnok megállótól elindulva, a sofőr nagy sebességgel hajtott. Ám az előtte álló autó ellenben az elvárásaival fékezett és nem ment át a sárga lámpán, ezért neki is igen élesen kellett fékeznie. Jómagam is elestem, és több utastársam is. Az időpontból adódóan igen sok idős ember utazott a buszon, a legtöbbjük nem tudta megtartani magát. Egy hölgy egyenesen a sofőr ajtaja előtt/ajtajának esett neki.  Annyit sem tett meg, hogy megkérdezze, hogy a hölgy jól van-e, és semmilyen módon nem segített sem neki, sem más utasoknak, annak ellenére, hogy mivel egy új típusú buszról beszélünk, ami be van kamerázva, tehát az úriember pontosan láthatta, hogy hányan hogyan estek el és mekkora a baj.

A következő megállónál (Fő tér) egy úriember nem túl udvarias módon de leszállás előtt jelezte a sofőrnek, hogy hátra kéne mennie és meg kéne néznie mi történt az emberekkel. A válasz annyi volt, hogy "Milyen emberek?". A beszélgetés folytatódott tovább a végére meglehetősen trágár káromkodós stílusban.

A busz rendszáma MHU 708 . Szeretném, ha belső kivizsgálás indulna az ügyben, ugyanis váratlan közlekedési helyzetek adódhatnak bármikor, de nem tartom emberséges hozzáállásnak azt, hogy semmilyen módon nem nyújtott segítséget a sofőr úr, vagy érdeklődött az utasok állapota felől, ezzel legjobb tudomásom szerint kötelesség mulasztást követett el. Nagy szerencsének tartom, hogy a Vásárcsarnoknál leszállt a tolószékes úriember, aki korábban a buszon tartózkodott, ugyanis nem szeretnék belegondolni mi történt volna ha esetleg ő borul el a fékezés miatt.

Várom válaszukat

Amennyiben a levelemre egy héten belül nem érkezik válasz, a nyilvánossághoz fordulok és erről a levélről másolatot fog kapni több hírportál is.

Köszönöm. "

Az egy hét letelt, és ezennel ahogyan azt meg is ígértem az alábbi levelemet továbbítom az Indexnek, a Homár blognak és a BKK figyelőnek, ugyanis felháborítónak tartom mindazt ami aznap megtörténhetett, és azt, hogy erre az elmúlt egy hétben semmilyen reakció, válasz, megkeresés nem született, pedig biztos vagyok benne, hogy az esetet más utasok is próbálták jelenteni.

Tehát ez lenne az én kis rövid történetem. A csuklóm nehéz dolgok emelésekor még mindig fáj, bár azt hiszem vannak utasok, akik ennél sokkal szerencsétlenebbül jártak. Remélem önöktől kapok bármiféle választ, esetleg támogatást, hogy a BKK hajlandó legyen foglalkozni ezzel az üggyel.

UPDATE máj.9.

Tisztelt Tékozló Homár blog szerkesztőség!

Miért van az, hogy füle botját sem mozgatja a BKK? című bejegyzésükre reagálva tájékoztatjuk: a leírt eset kivizsgálása a 196-os vonal üzemeltetője, a VT-Arriva által tart jelenleg is. A Budapesti Közlekedési Központ ügyfélszolgálata minden megkeresésre, panaszra – ahogy a bejegyzésben idézettre is – a lehető legrövidebb időn belül válaszol, azonban előfordul, hogy egy-egy eset kivizsgálása hosszabb időt vesz igénybe. A törvény által a válaszadásra megszabott maximum 30 napos határidőt azonban mindig betartjuk.

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ
BKK Kommunikáció

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi1 2015.05.09. 23:26:17

@Manyecska: ha el fog tűnni napokra, akkor kezdhetsz gyanakodni. Ezek a kiugrott teológusok szoktak ilyet csinálni. :)

Black Hole 2015.05.10. 00:05:18

A köcsögdudán meg a buzik játszanak! Ez most már biztos!

Escaped 2015.05.10. 00:55:01

Mi történik a kereksszékessel fékezéskor? Ha be van csatopva a speckó kínzócölöphöz, szemben az ajtóvat, hát, semmi különös. Ő nem esik el. Ám, ha oda sem fér/ rég elcsórták a madzagot/ már van ott egy másik, ezért csak a szekeret fékezve ,,áldogál" és egy satuféknél kidől a 4kerekű paradicsomból, tutira leoerelhetné a bkk bugyingóját.

@Jotun: Ne add fel! Sok itt a marha, de Hilda irtja a nem releváns hsz-okat.

Serivor 2015.05.10. 01:24:09

Marha jó, hogy 30 napjuk van a vizsgálatra, miközben 3 nap után törlik a felvételeket...

Manyecska 2015.05.10. 01:40:53

a@igi1: vilàgi..ha tudom hogy ilyen yók az âgyba :-P komplexus nelkul xd regen tartott vitaforumokatt in live szweintem lenne itt torles xdd

Manyecska 2015.05.10. 02:02:16

@igi1: de estin vegezte.nem tudok gyónni nàla pl.ezért :-P pedig igény lenne râ.xdd hàzipàlesz helyett hàzilelkész naon tuti szerintem sógornőm intézkedett.odafent:;-) szegényke .:-( de ne csetejjünk ekézzük a bkv.t en szeretem.xd

igi1 2015.05.10. 02:04:01

@Manyecska: hadd el, csak piszkálkodok :)

ha már úgyis mással patáliáznak itt, nem velem

:(

Manyecska 2015.05.10. 02:05:42

@Serivor: a vamhivatal is harom honap utan.most a drezdai fovamhivatallal kellett leveleznunk vamkezeles miatt hat nem csodalatos??? ...nem oriznek meg semmit.

Manyecska 2015.05.10. 02:10:16

@igi1: ezekben a kommentelokbe nincs anyag. Jut eszembe nem enged cigizni a pasim;-) asszonta nehogy.sajnos nincs vitzes cigijje xd se.....a bkv meghàt sünnel jàccon.

gabors 2015.05.10. 05:12:16

Hajra Troll !!!!

A Troll Jobban Teljesit !!!!

Amugy tenyleg ez a hetvegi ???

Mert akkor sajnalom azokat az idos embereket akik elestek.

Szinten sajnalom a BKK Kommunikaciot (barmi/barki legyen is) hogy ilyen faszsagokkal mint homar poszt pl. kell foglalkozniuk ahelyett hogy a Tarlost fenyeznek ....

Manyecska 2015.05.10. 06:19:42

BASSZ:-QTOK meg azt àlmodtam hogy kihalt az emberiség es csak a karszalagos ellenőrök maradtak Brrrr xdd.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.10. 09:57:42

@Jotun: Ez mellé! Többet iszik offline, min amennyit itt van :d

@Escaped: " és egy satuféknél kidől a 4kerekű paradicsomból, tutira leoerelhetné a bkk bugyingóját."
Jotun biSZtoss érti :D

Aureliano Buendía 2015.05.10. 10:09:58

@Escaped: házi feladat: keresd meg jotum releváns kommentjeit.

Avagy fikanikket gyártani könnyű.

ui.: nézd meg, mit írtam én, és olvasd el a BKK válaszát. Mintha a kettő közt lenne hasonlóság (ha már relevancia ugyebár).

Aureliano Buendía 2015.05.10. 10:11:38

@Serivor: szerintem, ha bejelentés érkezik, akkor meg nem törlik Nyilván, ehhez az kell, hogy ne 4 napig rágódj otthon azon, hogy tegyél-e bejelentést, vagy sehá.

Jotun 2015.05.10. 10:47:16

@Aureliano Buendía: Hehe, te viszont végig elég gyengén teljesítettél :) Azt hittem kicsit tovább bírod, de sajnos téged minősít, hogy pár komment alatt teljesen ki lehetett vesézni, de már semmi újat nem tudsz nyújtani, vagy magadat megvédeni :)
Ha valaki etetve van, az te vagy öregem vedd már észre, én adtam neked egy kis táptalajt és játszottam veled egy kicsit, nem te, csak inkább tényleg leszarlak, mert nemcsak lúzer vagy, de unalmas is.
Kérlek maradj meg ilyen jónak, és remélem ettől nagyobb örömöd továbbra sem lesz az életben, mint az itteni magasröptű észosztásaid, aztán egy önértékelésen lehet elszomorodsz, hogy csak ennyit tudsz felmutatni, meg a középső ujjadat :)

igi1 2015.05.10. 10:47:18

@Aureliano Buendía: most mit izmozol ha egyszer a kedvedér regisztrálta magát

ez már egy fokú fejlődés

Manyecska 2015.05.10. 10:52:05

@Aureliano Buendía: két komment kőzt vasalnod kell...!!

Manyecska 2015.05.10. 11:06:11

@Jotun: két komment közt hànynod kell?? :-P

Manyecska 2015.05.10. 12:23:09

@CID: van mit a tegnapi utân xd

2015.05.10. 12:34:40

@Aureliano Buendía: Szóval ez neked amolyan szellemi maszturbáció lehet.

Höhö, lyó duma, még nem hallottam! Megyek és jól kiverem a tudatomat (bár ezt én csinálom tulképpen pia segítségével).

Mindenesetre amit itt műveltetek attól a Hilda bloghüvelyi görcsöt kap hogy stílszerű legyek!

igi1 2015.05.10. 12:45:42

@Cicmen: utánoz engem mondom én

2015.05.10. 12:55:31

@igi1: Punigörcsben? :O

2015.05.10. 12:57:15

@igi1: Ezek itt tegnap mit össze baromkodtak! Újra a régi volt a homár!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.10. 13:12:22

@Cicmen: A szellemi extrémsport meg ha megnézel egy Híradót.

2015.05.10. 13:22:23

@ColT: Az asszony éjjelnappalbudapestet néz, szerintem az extrémebb! (esküszöm kinyírom érte!)

gabors 2015.05.10. 14:11:16

128 !!!!

koszonjuk Jotun trollnak .... a homar tavaszi feltamadasat ...

Aureliano Buendía 2015.05.10. 14:16:24

@Jotun: hát, ez elég karcsú volt tőled, az utolsó fél mondatot leszámítva semmi új, semmi kreativitás.
Biztos nehéz lehet fikatrollnak lenni, hisz az eddigi szürke, árnyékban töltött életedből kilépsz a porondra, ahova eddig mindig irigykedve tekintettél, de kérlek, most ne add el. Komolyan mondom, hogy jóleső érzés, hogy csak a kedvemért tetted meg ezt a nagy lépést. Neked meg talán segít, hogy ki tudd okádni magadból a felgyülemlett frusztrációdat végre. És még el sem kell menni szakemberhez.

(Hosszú távon azért javasolnám, hogy vedd igénybe egy szakember segítségét, mert még 5-6 év, és magadban fogsz motyogni a buszon, meg kavicsokkal fogod dobálni a felhőket, szóval óvatosan.)

Pofta buna HGW XX/7.

Jotun 2015.05.10. 15:28:54

Aranyos :)
Látom nem tudsz elengedni. Te tényleg elég nagy szeretethiányban szenvedhetsz, ha engem marasztalsz, lassan tényleg kivívod a sajnálatom.
-Releváns kommentek: Hadakozhatsz ezzel a szalmaszállal, de ezzel pont te teszed azzá az enyémeket ;)
-Fikanikk: Tudom a te értékrendedben amit nem ismersz, az nem létezik, de google a te (legjobb) barátod.
-Kavicsokkal játszás: ezt már többször is említetted, kezd körvonalazódni a fantáziadús, kreatív gyerekkorod.
-Mások élete: linkelgetheted még 5x, értjük, hogy számodra ez a valóság, ez itt a te életed, és ha itt hozzád mer szólni valaki, az már az életedben vájkál.
Ha számodra ez a hely a "kilépés a szürkeségből" és a "porond"... á szerintem be se kell fejeznem a mondatot :D

Jotun 2015.05.10. 15:30:59

@ColT: Ez nem tudom pro vagy kontra vélemény volt-e a részedről barátunk felé. Végül is az iváshoz mindig is nagy ész kellett. Lehet a sarki csövibácsit nem inná az asztal alá, de aligha nem egyenlő felek lennének :)

CID 2015.05.10. 15:32:20

@Cicmen: őszinte részvétem, amgyerek ugye azért tőled van?:)

Hát @gabors:, lecserélnénk téged...

Manyecska 2015.05.10. 15:56:57

@CID: abban folyton bhasznak..xd
két koment közt gyónnod kell!!

venszivar 2015.05.10. 16:00:53

@CID: Zabálnál-E kis gidát?:) annyi, de annyi született....!:):D vagy várjunk, míg ezek is nagykorúak lesznek?:DDD:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.10. 16:33:04

@Cicmen:
Kűdd át a zasszonyt, én is nézem
Te is , én is jól járunk
:)

CID 2015.05.10. 16:36:59

@Manyecska: Ezek szerint nézed. Egy világ omlott össze :(

Manyecska 2015.05.10. 16:50:58

@CID: dehogy.amikor keresem a csatornakat.behânyok tole.vagy verekednek v.dugnak.vaze.o

Manyecska 2015.05.10. 17:16:58

@CID: ha lattad volna mekkora egeret fogtam ma.odahanytam melle a kukaba amikor a hullat kidoptam.egy meg a spajzban fexik hatott a méreg.mar megtalaltuk a lukat agol bejohetnek.a vendeglot be is zartak ciànoznak vegre lol.tíz egeret fogtam ker nap alatt egyik a tepsiből ugrott ki a sütit ette vaze.utojjara 15 eve volt par macskânk gyilkolta őket xd vennem kell ilyen szőrös izét.

Black Hole 2015.05.10. 17:31:56

@Manyecska: olyan szőrös kis izé nekem is jól jönne, főleg ha hiperaktív!

CID 2015.05.10. 17:58:32

@Black Hole: Assebaj, ha nem szőrös.

@Manyecska: Ciánoztak? Pár éve erre valaki nagyon ráfaragott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.10. 18:24:20

"a leírt eset kivizsgálása a 196-os vonal üzemeltetője, a VT-Arriva által tart jelenleg is."
Amíg a jegyen BKK van, addig kurvára senkit nem érdekel, hogy kinek adta ki üzemeltetésre...

Manyecska 2015.05.10. 19:34:07

@CID: mérget meg csapdat a penteken szoltam nekik 5m.cserélgetjük a hullakat.xd arcom leszakad.

Manyecska 2015.05.10. 19:39:45

mindenesetre éjjel mindig felvisit egy kukaturka ha egeret talàl..ébredtem màr arra.xdd most direkt az ajàndekzacskoba helyeztem kell a meglepi hja.

Black Hole 2015.05.10. 20:24:24

@CID: nem vagyok én pedofil :-)

Black Hole 2015.05.10. 20:26:14

@Manyecska: az van! Saját! Most gondolkodom egy vasaláson! Állítólag az a divat :-)

igi1 2015.05.10. 20:45:36

@Cicmen: egy percre lelépek, és ezek teljesen elkanászkodnak és randalíroznak

persze ez a jutube se fogja sokáig bírni a gyűrődést, hiába friss hús

igi1 2015.05.10. 20:47:32

@Black Hole: eztet csak TE állíTOD :)

Black Hole 2015.05.10. 20:56:49

@igi1: valamit félreértettél! Nem állíccsa ezt senki :-)

igi1 2015.05.10. 21:25:18

@Black Hole: de komolyan, csak bizonygatod

amúgy van némi dörgés ebbe a jutyubba, csak valami mégis hiányzik belőle ahhoz, hogy igazi troll legyen

a mosolygós cigány traktálást már mindenki ismeri, ide elvetemültség kell némi egyéniséggel fűszerezve

Megnyugtatlak, az életben ennél sokkal elvetemültebb vagyok, s már csak úgy hívnak, hogy pitbull. :)

A múltkor a cigány öreg nyanyával ordítoztam, hogy volt pofája eljönni, hogy megcsináltasson valamit, úgy, hogy volt neki 5000 ft tartozása, amit bezzeg nem hozott.

Na azt nem tette zsebre amit kapott.

Aztán, rendeltem dolgokat, oszt a kedves eladónak volt pofája másnak eladni a szebbet belőle úgy, hogy nekem meg a pofámba hazudott.

Szerintem a mai napig köpni-nyelni sem tud a döbbenettől, meg a cirkusztól, amit kapott a fejére. S hogy ne aludjon nyugodtan, azért csak hozattam vele még a hiányzó cuccot, kíváncsian várom a végeredményt, elő rukkol-e valamivel egyáltalán.

Ha nem, akkor mindenki tudni fogja, hogy bűnös, ha sz@rt hoz, szintén, tehát más választása nem nagyon maradt.

Aki hülyének néz, mind meg fog dögleni, mer megtudja, mi a különbség a hülye és az elvetemült között.

igi1 2015.05.10. 21:38:23

Szal ennek a jutúrónak is kéne némi ráerősítés.

Black Hole 2015.05.10. 22:30:02

@igi1: húúú, nálam az verte ki a biztit, mikor a boltban kérek egy kiló kolozsvári szalonnát, és a nyanya egy olyan táblából akart adni, ami hosszában volt levágva, és a húsos fele hiányzott, oszt' nekem a csupazsír feléből akart adni! Há' mondtam neki, hogy kezdjen meg bátran egy másikat, ami még egészben van. Aszongya, hogy há' ezt is el kell adni! Mondok neki, hogy majd jön még ide biztos az a kedves ismerőse vásárolni, aki a húsos felét elvitte, majd adja neki oda! Túrós csúszára jó lesz nagyon! Nekem meg most vágjon egy szép húsos darabot, vagy a másik opció az, hogy ordibálni kezdek. Kaptam is egy csodálatos darabot.

igi1 2015.05.10. 22:47:39

@Black Hole: itt sokan tévedésből vannak

ugyanis ha van két szalonna kirakva, b@lf@sz volt az eladő

MIÉRT!?

Mert te vagy a vevő, s a vevő nem hülye, há ki lenne a saját maga ellensége, hogy a régebbi, visszamaradt szalonnából vágasson, amikor ki van rakva a vadi új felbontatlan.

TEHÁT AZ ELADÓ VOLT A HIBÁS, HOGY KIRAKTA A KÉT SZALONNÁT.

Nem kérhetsz ilyet, s nem fog megkezdeni neked másikat, csak ott hibázott:

NEM SZABAD KIRAKNI az ilyet, a boltban.

Csakhogy ehhez már ész kell.

igi1 2015.05.10. 22:49:57

@Black Hole: Tehát, ha te kaptál az újból szalonnát, akkor balf@sz eladót megrendszabályozza a főnök ezért.

Ez már csak amolyan szakmai titok, el ne áruld senkinek.

De komolyan, nem rakják ki pont ezért sok helyen az új szalonnát, mert tudják, a vevő szemre választ, s nem a régit fogják elvinni.

Viszont a régit is el kell adni, na meg addig nem bonthatod fel az újat, amíg a régit el nem vitték (a szalonna legvégét is elszámolják utána, meg van szabva az is, mennyi maradék maradhat nálad a szalámiból pl.)

tehát rossz eladóval volt dolgod, ott ne vásárolj, mert egyéb k@cs@gséget is csinálhatnak

Black Hole 2015.05.10. 22:56:58

@igi1: hát ez a boltvezető vót'! Amúgy meg tisztán látszott, hogy ez nettó nagyfaszoskodás! Egy akkora bazi nagy tábla szalonnából senki nem szeletel hosszába! Azt szépen lecsapta, és haza vitte, oszt' zabálták otthon a húsos szalonnát! Lehet, hogy még a rántotthús is abból volt náluk!

igi1 2015.05.10. 23:01:45

@Black Hole: nem viheti haza mer minden egyes darabbal el kell számolni, mondom, még a maradékkal is, ha mondjuk 20% maradt még a szalonnából, s nem adod el, de felkezded az újat, akkor megbüntetnek, s nem fog stimmelni a leltár sem.

Vagyis így is úgy is az eladó sz@p.

Úgyhogy ilyet nem szabad csinálni, akkor sem, ha ki van rakva a szalonna.

Csakhogy ezt a vevők nem tudják, s cirkuszolnak.

De az eladó mindenképpen hibás, mert lehetne annyi esze, hogy egy patália után nem rakja ki az új szalonnát, ha van még a régiből.

Ugyanez van a szalámikkal, felvágottakkal. Mindent az előírás szerint kell csinálni, viszont ezt a vevők nem tudják, s ők szemre, küllemre választanak mindent.

Ez ősrégi trükk, tehát jogos volt a patália, mert az eladó kitette a szalonnát, ezt nem minden eladó csinálja. Ehhez már haladó szint kell.

Atörökk 2015.05.10. 23:03:57

@igi1:
Te is egy sajnálatos tévedésből vagy.

Black Hole 2015.05.10. 23:07:41

@igi1: lehet nem mondtam, hogy ez '87 körül vót'? Akkor még más szelek fújtak! Öreglány látta, hogy harcos ifjú vagyok, utána lett becsületem nála! Ha necces vót' a disznósajt, kacsingatott, hogy ne vegyek!

igi1 2015.05.10. 23:09:58

@Atörökk:
Amúgy meg mi akkor a gondod!?

@Black Hole: akárhogy is, balfék volt a főnökasszony

a legkeményebb meló amúgy a húspultba és a felvágottaknál van

TILOS kirakni egy újat, amikor van a régiből

ez az ősidők óta úgy van

igi1 2015.05.10. 23:15:54

Én se lennék hülye, hogy elvigyem a maradékot, amikor látom, hogy ki van téve egy szép új és másnak is azt adtak.

Black Hole 2015.05.10. 23:18:08

@igi1: az is lehet, hogy nem volt egyszerűen felkészülve egy nagypofájú állatra! Ki tuggya? Abban az időben voltak fura dolgok! Mikor a kocsmárostól kértem 2 deci szürkebarátot, annak is szóltam, hogy egy előttem bontott üvegből kérek! Érdekes módon nem variált.

igi1 2015.05.10. 23:25:21

@Black Hole: az biztos hogy most senkit se hatnál meg, s nem kapnál az újból. :)

Akkor lehet, hogy egy kis ráhatás segített.

igi1 2015.05.10. 23:36:21

Lássátok, hogy a végén mindig nekem lesz igazam. :)

Black Hole 2015.05.10. 23:38:05

@igi1: dehogynem! Egy az egybe megfenyegetném, hogy felnyomom a homárnál! Szerinted mit tenne azért, hogy ne tegyem ezt meg?

igi1 2015.05.10. 23:40:35

@Black Hole: úgy semmit, mer megvédené a fogyasztóvédelmi egyesület mondván, badarságokkal nem foglalkoznak. :)

igi1 2015.05.10. 23:44:21

Na, akkor tisztáztuk hogy s mint mennek a dógok a hentesnél. A patália csak akkor hatásos, ha neked van igazad, s ha megszánnak a végén a többiek. :)

A másik fontos tényező, A MEGLEPETÉS EREJE, vagyis hogy ne számítsanak rá, hogy kivered a patáliát.

Engem pl. tök aranyos kislánynak gondolnak, akit mindig hülyére lehet venni, biztos ki is van írva a homlokomra hogy itt egy hülye, átverhető, majd nem veszi úgyse észre, hogy eladtam a rendelésre hozott cuccát másnak, ő meg csak várjon a sorára a sz@rra.

Evvan, le kéne szokni arról, hogy a fogyatékost is hülyének nézik, meg úgy általában, hülyének nézik a másikat.

Pl. a patáliánál jelenlevők se vették le, miért patáliázok, csak miután rávezettem őket. :)

Nem biztos, hogy a hülyén kinézők azok is.

A törökknek is ez vót a baja, hiába szóltam neki időben, nem vette komolyan.

igi1 2015.05.10. 23:52:57

Azóta már nyilván megtudta, s evvan, nem leszek a kedvence. :)

Pedig én figyelmeztetek mindenkit.

Black Hole 2015.05.10. 23:56:17

@igi1: bótos nincs a fődön, aki a homártól nem fossa végig a lábát! Próbáld csak ki!

igi1 2015.05.11. 00:00:15

@Black Hole: az biztos hogy most már én se hatódok meg, ha kell, kicsapom a hisztit, ráadásul egy hallássérült lánynak nem szoktak nem igazat adni.

Nagyon ritkán patáliázok, de nem tűröm, hogy becsapjanak, átverjenek és hülyének nézzenek, mer ez már az állatnak nézés kategória.

Nem tudom, mi folyik itt, de egyre durvább a helyzet.

Fogyatékos = gyogyós = hülye = át lehet verni!?

igi1 2015.05.11. 00:02:55

Azt a meglepődött arcot, le kellett volna fényképeznem.

Aztán megpróbált volna lekoptatni, csak nem hagytam magam, ha már így bánt velem, mert valaki épp akkor akart megvenni egy pólót.

A poén az, hogy először nem is értették, min patáliázok ott, de aztán otthon biztos leesett. :)

Volt is téma a hétvégén, minden postán történt hiszti elterjed a faluban ugyanis.

Ilyet csinálni, most mondjátok meg.

Black Hole 2015.05.11. 00:12:05

@igi1: sógorom 8 éves kislányát cseszték át a boltban, oszt' otthon vette észre az anyja. El akart menni szólni a boltosnak, de a kiscsaj mondta, hogy majd ő vissza megy. Rettenetes nagy pofája volt már akkor! Falusi kisbolt volt, és szombat délelőtt! Szóval a bolt tele volt sorban állókkal! Kiscsaj azzal indított jó hangosan, hogy "azért mert gyerek vagyok, ne tessék becsapni!". Hát a boltos adott neki még a visszajárón kívül ajándék csokit is, csak fogja be a pofáját :-)

igi1 2015.05.11. 00:36:10

@Black Hole: hiába az életrevalóságot nem lehet tanítani, arra születni kell.

Black Hole 2015.05.11. 00:44:40

@igi1: na ja! Lásd: bodzaszedők! :-)

igi1 2015.05.11. 00:50:34

@Black Hole: á, azok mostanság az eperföldek felkutatásával vannak elfoglalva.

Igen ám, de már azokat is őrzik, s úgy eltörték tavaly is pár bodzás kezét, hogy csak úgy nyekkentek. Azon a nyáron nem mertek többet epret lopni.

Evvan, minden földet őriztetni kell, meg a házakat is, különben csontra letakarítsák, s azt sem várják meg, hogy beérjen, vagy csak pirosabb legyen, már zölden zabálják a málnát is.

Black Hole 2015.05.11. 01:04:48

@igi1: jól bírják azok, semmitől sem lesz bajuk. Amúgy annak idején amikor gyerek voltam, azt kiabálták a földeken dolgozóknak, hogy "dolgozatok csak parasztok, nekünk dolgoztok!" Ilyen vót' a vidéki élet :-)

igi1 2015.05.11. 01:16:39

@Black Hole: látod, senki se szól bele a beszélgetésbe, mindenki punnyad. Én meg dolgozok. :(

Black Hole 2015.05.11. 01:23:04

@igi1: persze, mert annyira magasröptű, hogy értelmes dolgot nem tudnának mondani :-)
Pogácsát sütsz, vagy mit csinálsz ilyenkor?

igi1 2015.05.11. 01:47:54

@Black Hole: á számïtógépet bámulom időre megy de nem lehet csalni

Black Hole 2015.05.11. 01:57:07

@igi1: ezt nem értem :-)
Ez valami fizetett hosszan nézés, vagy mi?

Manyecska 2015.05.11. 02:57:31

@igi1: ....beleolvastam a pasim pàr írásâba a neten olyan szavak nincsenek is..:;-) ..es ezt forumokon myomtak eloben..;-)

joska61 2015.05.11. 09:24:17

OFF
Minek etetni a trollt?
ON

igi1 2015.05.11. 09:24:37

@Black Hole: ja, nézem a fizetett reklámokat. Valakinek azt is kell csinálni.

soibegin_ 2015.05.11. 10:30:29

A mindig betartják a 30 napot, az kicsit túlzás:

"Tisztelt Utasunk!

Tájékoztatjuk, hogy elektronikus formában küldött észrevétele alapján azonnal vizsgálatot kezdeményeztünk, azonban azt az Önnek visszaigazolt időn belül befejezni nem áll módunkban.

Válaszunkat a vizsgálat lefolytatása után megküldjük Önnek.

Addig is kérjük szíves megértését és türelmét.

Budapest, 2010. december 7."

Manyecska 2015.05.11. 10:37:16

A Hilda ma nem frissül?

igi1 2015.05.11. 10:42:52

@Manyecska: szabadságra ment a kedve. :)

Black Hole 2015.05.11. 12:52:21

@igi1: ennyire kemény vagy? :-)

Black Hole 2015.05.11. 13:24:45

@atpijkamo: vajon csak nézi a fizetett reklámokat, vagy véleményezi is? Mert ha igen, akkor lesz pár öngyi! :-)

hobbitroll 2015.05.11. 14:18:37

"...A törvény által a válaszadásra megszabott maximum 30 napos határidőt azonban mindig betartjuk."

Addig is garázdálkodhat egy elmebeteg az utakon (jó,persze rajta kívül vannak még sokan, de legtöbbjük nem buszt vezet)

Aureliano Buendía 2015.05.11. 18:18:54

@Jotun: na, vályúhoz. HGW XX/7, etetés.

Persze, hogy nem engedlek, mert látszik, hogy kurvára nincs hova kiadnod a magadban elfojtott dolgaidat. Bár - mint említettem - hosszú távon nem tudok neked segíteni, ehhez szakember kell. A János kórházban lehet, hogy tudok neked keríteni orvost, az anyósom ott dolgozott korábban.

De mindenképpen nézed meg magad, hisz azért ne feledjük, hogy te nem vagy meg nélkülem, hisz csak azért regisztráltál, hogy nekem kibüföghesd magad.

Hozzáteszem, azon elgondolkodtál már, hogy pont úgy írsz, amit az én szememre akarsz vetni? Ráadásul én releválok is, te meg csak egy fikatroll vagy. Nos, ez valóban szánalmat kelt bennem irántad. És ne éld bele magad, mert még egy db. releváns hozzászólásod sem volt, mióta a kedvemért kicsúsztál a kő alól.

Hozzáteszem, tényleg sokat vesztettél a kezdeti hévből, eljutottál arra az ovis szintre, hogy ha írok valami, kb. annyi a reakciód, hogy az én vagyok. Szedd össze magad apafej, mert ennél több van benned, én érzem.

A HGW XX/7 nem célzás arra, hogy nézd meg a filmet, hanem ez a neved. Mindenki elnevezi a háziállatát, én ezt a nevet adtam neked.

Jotun 2015.05.11. 21:53:18

Jól van, nyugodj már, nehogy agyérgörcsöt kapjál itt a nagy erőlködésben :)
Eddig tartott erőt gyűjteni, vagy eddig vedeltél? :)
Ugyan azt hajtogatod körbe-körbe, és csak vergődsz, már rég meguntalak, semmi érdemit nem tudtál felhozni mentségedre (végül is ezt vehetem beismerésnek is...)
Amit akartam elmondtam, nekem az bőven elég, hogy volt aki egyetértett velem, feleslegesen nem koptatom tovább rád a billentyűzetem.
Úgyse fogod fel, mert még mindig azt hiszed, hogy te vagy a tökéletes, ez a porondod, ez az életed, ez a játszótered. Nem akarom elvenni az életedből az egyetlen helyet, ahol próbálsz érvényesülni, hagylak a köveiddel játszani inkább, mert reménytelen, hogy egy kicsit magadba szállj és visszább vegyél a nagy pofádból.
Amúgy is zavar már a fasz szagú leheleted... :)

Kelpo 2015.05.12. 12:33:12

Szerintem tökre egyszerű a dolog: mert minden buszon/metrón stb-n ki van írva hogy csak saját felelősségére használja azokat aki utazik, valamint mindenhova ki van írva hogy "KAPASZKODNI KELL!" mivel főleg egy buszon bármikor fékezhetnek nagyokat.
A mammerek pedig zombi módjára kovájognak a buszokon általában amíg valaki át nem adja nekik a helyét. Utána pedig ők jajveszékelnek ahelyett hogy kapaszkodnának.

Másrészt ahogy a füntiek, úgy az is ki van minden bkv-s járművön írv hogy ha érvényes jeggyel/bérlettel utazol, és valós baleset/sérülés ér akkor a biztosító fizet, mivel MINDENKI BIZTOSÍTVA VAN, aki érvényesen utazik.

Tehát ahelyett hogy itt leveleket írogat a kedves posztoló, meg jajveszékelne mindenki, ment volna kórházba, látletet vetetni, és beadni ak árigényt a bkv utasbiztosítójának papírokkal együtt. Pont.

Ez Fontoschh!!!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.12. 12:36:24

@Kelpo: "ki van minden bkv-s járművön írv hogy ha érvényes jeggyel/bérlettel utazol, és valós baleset/sérülés ér akkor a biztosító fizet, mivel MINDENKI BIZTOSÍTVA VAN, aki érvényesen utazik."

Pár évvel ezelőttig így volt.

Aureliano Buendía 2015.05.12. 21:38:33

@Jotun: be kell ismernem, hogy csalódtam benned. Azt hittem, végre olyan fikatroll vagy, akiben van fantázia, változatosság, leleményesség. De nem, Hamar kimerültél, már csak önmagad, vagy engem ismételsz.

Még mindig azt hiszed/reméled, hogy én vagyok pellengéren, holott te vagy vizsgálat alatt, és hidd el nekem, lehangoló a kép rólad. Ugyanis te nem valami miatt jöttél létre, hanem valami ellen. És ez a te nagy tragédiád az életben is. Nem tudsz teremteni. Nem tudsz maradandót létrehozni. Még úgy sem, hogy idehányod a benned feszülő nagy semmit.

Ráadásul a végére türelmetlen lettél, és bár minden fikatroll érzelmi alapon közelíti meg a dolgokat, te sokáig próbáltad türtőztetni magad, de a végére belőled is kibukott a trollok jellemző ordenárésága.

Jotun 2015.05.12. 22:41:03

Hát igen, trollságban lenne mit tanulnom tőled, szerintem ebben sosem érhetnék a nyomodba, de bármennyire is szeretnéd, nem is akarok :)
Igen, néhány dolgot muszáj ismételnem, mert képtelen vagy felfogni, és azért nem írok már újakat, mert (szintén már leírtam) pár egyszerű kommentben ki lehetett téged vesézni, és semmit nem tudtál felhozni mentségedre, ezért nem vagy már pellengéren, mert unalmas, hogy magadat nem tudod megvédeni, még a sleppeddel együtt sem, de hát boldogok a lelki szegények ;)
Tehát fölösleges újat írnom, ha az előzőeket nem tudod lereagálni. Ha képes vagy rá, ígérem én is újítok a kedvedért :)
Amúgy azért írok már csak vissza, mert látom ennyire magányos vagy és nélkülem csak magadban beszélnél. Azon elgondolkodtál már amúgy, hogy azon lovagolsz, hogy beregeltem (kemény 1 perc alatt) és csak azért tettem, hogy neked írjak :D ...elég szomorú, hogy neked ez nagy szám, hogy valaki szán rád 1 percet az életéből. Bár gondolom nem is érdemled ki sokszor. Én gondoltam megéri az áldozatot és tartok neked egy tükröt, de látom, magadban a gerendát se... de szerintem te az életben is csak köpködni tudod a tükörképed.
Képtelen vagy annyit beismerni (nem nekem, magadnak!) hogy: "igen, kurva nagy a pofám itt online és szeretek mindenkinek beszólni, oltani és mindenkinél okosabb lenni" ennyi lenne, hidd el aztán jobban éreznéd magad, ennyit még te is megérdemelsz :)
...de tudom képtelen vagy erre, írjál inkább még egy üres kommentet, a kedvedért megnézem és foglalkozok még veled :)

Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:29:30

@Jotun: fantáziátlan vagy, de tényleg. Nincs honnan összeollózni még pár frappáns beszólást?
Hogy miért lovagolok a regisztráción? Mert tulajdonképpen emiatt szánlak, hogy ez a legnagyobb örömed ebben az évben.
Így tényleg kezdelek megunni.

Tulajdonképpen sajnálom nagyon a környezeted. Nekik élőben is el kell téged viselniük. Ők az igazi hősök.
süti beállítások módosítása