Tékozló Homár

A UPC mobiltelefon, ami sosem érkezik meg FRISSÜLT

2015.05.14. 09:47 | Homár Hilda | 56 komment

upc_hivatalos.jpg

A telefont majd egy hónap alatt nem sikerült kiszállítania a UPC-nek. Bezzeg a részszámla-kiállítás egyből ment! És a magyarázatok között mi az a próbálkozás, hogy ballagás miatt van csúszás??? 

Kedves Homár!

Április közepén (19. vasárnap) rendeltem online a UPC-től egy mobiltelefont részletfizetéssel. Következő nap telefonon érdeklődtem a részleteken iránt, hamarosan feldolgozzák, minden rendben. Péntekre (24.) sikerült is feldolgozniuk, a várható szállítás 28. kedd, de mint kiderült lehet 1-2 nap csúszás, nem probléma. A visszaigazolásban leírták, hogy 26-tól számláznak minden hónapban, gondoltam nem is lesz ez gond. 

Amilyen "olajozottan" indult a történet, annyira elfogadhatatlan lett mostanra. A telefont természetesen azóta sem kaptam meg, nagyjából 1-2 munkanaponta felhívom őket, hogy mégis mi a helyzet. Volt már készlethiány, átadtuk a futárnak, ballagás miatt csúszás van, nem találjuk a rendelést indok, hogy miért nem kaptam még meg. Ráadásul már a számlán is szerepel az összeg, amit úgy kellene kifizetnem, hogy még kézbe sem kaptam a telefont...

Most hétfőn (május 11.) azt az ígéretet kaptam, hogy sürgősen elindítják a csomagot (azóta is folyamatosan készleten van a termék), hogy minél hamarabb megkapjam, cserébe nem emelek panaszt a már kiszámlázott részlet miatt (amit az ügyintéző is elismert, hogy hiba részükről). Ma újra érdeklődtem (május 13.) a csomag iránt, elsőnek nem is találták, majd a szállításért felelős munkatársakat nem lehetett elérni.

Jelenleg tehát ugyanott tartok, mint majdnem egy hónapja, telefon sehol, de már fizetnem kellene érte.

A UPC újfent leszerepelt előttem, ügyfélkezelésből nulla (egy ügyintéző kivételével, akivel teljesen elégedett vagyok), konzisztens információkról már nem is álmodom, a telefon pedig talán megérkezik egyszer, ha A CÉG is úgy gondolja. Nem tudom hányan vannak még ilyen helyzetben, de nem árt tudni azoknak is róla, akik hasonló vásárláson törik a fejüket.

UPDATE

Megjött az elég oké válasz a UPC-től. Íme:

Mobilos ajánlatunk népszerűsége miatt nagyon sok megrendelés érkezett, és érkezik jelenleg is a rendszerünkbe, ezért ezek teljes körű feldolgozása több napot vesz igénybe. Emiatt történhetett, hogy csak késéssel reagáltunk. Tovább nehezítette a helyzetet, hogy az ügyfél által rendelt készülékből pont ebben az időszakban átmeneti készlethiány alakult ki. Ügyfelünkkel azóta felvettük a kapcsolatot, és tájékoztattuk, hogy a megrendelt készüléket hétfőn fogjuk szállítani, emellett az okozott kellemetlenségek miatt kompenzációt is felkínáltunk számára. Az ügy tanulságai alapján áttekintjük kapcsolódó folyamatainkat és ahol szükséges, változtatásokat vezetünk be, hogy a jövőben ehhez hasonló eset ne fordulhasson elő. Reméljük a szolgáltatásaink minősége feledtetni fogja a kezdeti nehézségeket, amiért még egyszer elnézést kérünk.

Üdvözlettel,

UPC Magyarország Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 09:49:55

Az is hülye, aki gázszolgáltatótól vesz mobiltelefont.

Cipőt a cipőboltból!

Dezsike 2015.05.14. 10:13:27

Legközelebb rendelj a T-től, bár ott is gyakran megakad a folyamat, de az első reklamációra korrigálják és másnap jön a csomag - ráadásul beállítanak mellé olyan szolgáltatásokat amiket nem is kérsz, aztán nézed, hogy miért ilyen magas a számla.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.14. 10:16:13

Egy ekkora cégnél miért nincs kiadva, hogy mit kell mondani az ügyfélnek a csúszás okáról? Mert hogy össze-vissza kommunikáltak, az tuti.

RS-MBIK 2015.05.14. 10:18:26

Jú Pé Ce?
Felszántani, sóval behinteni a helyét!

joska61 2015.05.14. 10:27:29

"sürgősen elindítják a csomagot, cserébe nem emelek panaszt" Micsoda??? Ők támasztanak feltételeket, miután nem teljesítettek, és nem lévő szolgáltatást számláztak? Beszarok, komolyan.

killerkaller 2015.05.14. 10:36:53

Mégis mit tudhat az a teló, amit a gázláng limitedtől kell megvenni?

Hentes pékné módra 2015.05.14. 11:09:46

Én mindenesetre felkeresném az Ombudsmant, a Békéltető testületet és a Nemzeti Gárdát is (ha még van olyan)

killerkaller 2015.05.14. 11:20:55

www.upc.hu/internet/mobilinternetlefedettseg/

"A upc mobilinternet csomagok egyedi garantált le- és felöltési sebessége: 0/0 Mbit/s."

AtiSnatch 2015.05.14. 11:38:59

@killerkaller: de azt legalább stabilan be is tarccsák :D

venszivar 2015.05.14. 12:06:05

ÉN a vízművektől veszem a tejet

a gázművektől kenyeret

az elműtöl párizsit

a netet pedig a "levegőből lopom"!

KINYALHATJÁTOK.....:):D

Manyecska 2015.05.14. 12:08:40

köszmegvót mega napi gyónás, kéccer.

igi1 2015.05.14. 12:24:04

MINDENKI OtT VESZ TELÓT AHOL AKAR

ezé mondom olyanok vagytok mint az oviba

igaza van a poszternak

szemetek

hozzák azt a telefont v ne árulják b+

mer megverem a upct

atörökkk 2015.05.14. 12:24:46

Igazán önzetlen és nemes cselekedet az UPC-től, hogy rászorulóknak most kedvezményes vadászati lehetőséget biztosít.

igi1 2015.05.14. 12:25:59

@Manyecska: a gyónas nem elég VEZEKELNI KELL

gondoltam xólok

igi1 2015.05.14. 12:28:53

@venszivar: te

A VÍZMÜVEKTŐl vizcsapot

A GÁZSZOLG-TÓl gázcsövet

AZ ELMÜTŐL a szomszéd kábelét

A MÁVtól BKVtól a síneket

A NETET meg tényleg az alapítványoktól veszed

Manyecska 2015.05.14. 12:32:15

@igi1: aztat nem lehetne megoldani hogy levegőt ne vegyen..?? há jókor szólsz, bár még nem mentem férjhez..:D

igi1 2015.05.14. 12:36:29

@Manyecska: a gyónás csak úgy érvényes ha megbánid a büneiset és a kapott büntit elvégzed vis vezekelsz utána megtisztulsz :)

amúgy olvastad a borsot: a magyar nők a meleg és leszbipornót szeretik nézni

ugye h akkor én se vagyok mèg elkésve majd beérek :)

igi1 2015.05.14. 12:38:07

@Manyecska: ez a feladat még Hitlernek se sikerült pedig próbálkozott vele

de ne legyünk gonoszak vénszivar életrevaló egyed ő maradhat

Manyecska 2015.05.14. 12:43:20

@igi1: bakker valami bálakötözőt szedhetett be a kicsi, most vitték le a fészekből..:O FF

igi1 2015.05.14. 12:47:37

@Manyecska: azt bajosan szedi be mer ahhoz kell erő egy kismadár sztem nem tudja

azt bàlamadzagnak híjják

megamenn 2015.05.14. 13:23:30

Én, Hildának erre a posztra 0, azaz nulla pontot adok.

Késapati Tamás 2015.05.14. 13:28:08

Tudnátok segíteni? Nem találok a neten erre vonatkozó infót.. Szóval az elállási jog, ha nem internetről rendelt termékről van szó, hanem boltban megvásárolt (gyógyszertár konkrétan) akkor hogy működik?

Manyecska 2015.05.14. 13:32:35

@Késapati Tamás: nemtom, de ma megyek a tengerimalacom szemcseppjéért /:P/, megkérdezem.

Késapati Tamás 2015.05.14. 13:43:22

@atpijkamo: Én is így sejtettem... A tanulság, hogy bármi ami be van dobozolva és így se úgy se tudod ellenőrizni, azt a neten kell megrendelni, ha lehet személyes átvétellel.. Köszönöm a gyors segítséget!

megamenn 2015.05.14. 13:49:37

@Késapati Tamás: én erre az elállási jogra 0, azaz nulla pontot adok.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 13:51:29

@Késapati Tamás: Szerintem nem, de ettől függetlenül ez egy követhető taktika.

Ahol számítógép alkatrészt szoktam venni, ott vakon átveszek mindent, mert jól működik a garanciális ügyintézés. Az is igaz, hogy tíz forintért nem pártolok át a szomszéd bolthoz.

igi1 2015.05.14. 13:54:43

@Késapati Tamás: ott sehogy személyes vásárláskor nincs elàllási jog

ha személyesen megtekinthetted az árut

Manyecska 2015.05.14. 13:55:07

@atpijkamo: mondom hogy ne izguljatok má, mekkérdezem délután:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.14. 13:55:28

@atpijkamo: mire gondolsz a kedvemre tevéssel?? Nézd már at a kommenteket, mennyire okosak és szórakoztatóak voltak. Igaz megtudtam, hoyg manyit hátulról is szokták. Ez már megérte ide jönni. (vagy még sem???)

atörökkk 2015.05.14. 13:56:44

@batgirl:
Mégsem szokták hátulról?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 13:56:53

@batgirl: Én igyekeztem a kedvedre tenni. Az igaz, hogy nem sok anaygot szolgáltatott a poszt. Másokért viszont nem vállalok felelősséget.

igi1 2015.05.14. 13:57:25

@atpijkamo: sztem még életében nem élvezett egy jót de hagyjuk a témát

:)

ti lettetek elfajazva ovodás szintre míg nem voltam

ehhez pont ilyen poszt illik nem posztorhia a tegnapi után

pedig ott vót penèszes kifli

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 13:58:02

@Manyecska: Gyógyszertárba vékkép nem működik. Visszavittem a használt óvszert, hogy nem tetszik a színe. Gondolod, visszavették?

Manyecska 2015.05.14. 14:02:40

@atpijkamo: nálam még messze a klimax.

megamenn 2015.05.14. 14:04:11

Na! A pinára viszont 10, azaz tíz pontot adok.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.05.14. 14:05:11

@atpijkamo: ugyan már, igitől nem kell megvédened. ő igi. nyitott száj, üres fej.

Manyecska 2015.05.14. 14:07:26

@igi1: de, most a posztert kell ám sajnálnunk,nem őt!:D namindegy.@atpijkamo: hát ha nem receptre veszi akkó miért ne??

Késapati Tamás 2015.05.14. 14:29:18

@igi1: megtekinthetek egy becsomagolt dobozt :D mind1 tanultam belőle, máskor mindig online rendelem az ilyen dolgokat és ennyi.

Manyecska 2015.05.14. 14:33:53

@Késapati Tamás: ha mond valamit a tulajdonod /patikus/, megírom neked holnap nézd a postaládádat..

Majmász Gedeon 2015.05.14. 15:14:52

majd egy hónap alatt -> majd' egy hónap alatt
a részleteken iránt -> a részletek iránt
de mint kiderült lehet 1-2 nap csúszás -> de mint kiderült, lehet 1-2 nap csúszás
gondoltam nem is lesz ez gond -> gondoltam, nem is lesz ez gond
Nem tudom hányan vannak még ilyen helyzetben -> Nem tudom, hányan vannak még ilyen helyzetben

igi1 2015.05.14. 15:38:07

@atpijkamo: @Manyecska: jóvanna de be ne köpjetek mán mer nem hagyhattam ki

psszt

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 15:39:25

@ColT: Attól még nem kéne elfelejteni helyesen írni. Pont nem az elgépeléseket nézte.

igi1 2015.05.14. 15:40:14

@Késapati Tamás: compkert kerüld pedig jó áron adják az újracsomagolat nem mindegy hol veszed

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.05.15. 09:49:35

Nem igazán értem a posztolót: szénné szopatták már mindenféle kamu kifogással, és idejön a Homárra panaszkodni. Én a harmadik különböző kifogás után felnyomtam volna őket az NMHH-nál, hogy mielőtt még végigmegyünk a belső tudásbázisban rögzített kifogáslistán, akkor most szép, fejléces, középvezető által aláírt papíron rögzített módon döntsék el egyértelműen, hogy mi a valós indoka a késedelemnek.

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.15. 19:54:06

Negédes mail, csak valósuljonak is meg a nagy szavak. Felét nem hiszem. Legjobban ott szúrják el a következetes létezésre képtelen ügyfélszolgák, hogy random összehazudnak mindent, csak, hogy kis időt nyerjenek, így a fent sorolt érveket már egymagukban is nehéz elhinnie az "problémás" ügyfélnek, még ha adott igaz is. Erről a szintről kellene már megpattanni, mondom ezt most UPC-függetlenül, "unblogg".
@igi1: leszerződtél a FusiGSM-hez, bébi?

killerkaller 2015.05.15. 20:41:01

"....kellemetlenségek miatt kompenzációt is felkínáltunk számára."

A negédes PR duma helyett ennyi is elég lenne: elcsesztük, elnézést, kompenzálunk.

Vajh, mi lehet a felajánlott kompenzálás?
süti beállítások módosítása