Úgy tűnik, sajnos csak papíron vásárlóbarát az alábbi matracos cég. Mert jól hangzik a közvetlen értékesítés miatti jóárasítás meg a kompenzáció, kivéve, ha nem gondolják komolyan. Kár érte.
Új Magyar feltörekvő vállalkozás..REVOTICA
Eladtam az ágyam, gondoltam veszek egy matrtacot. Körbenéztem, találtam hamar árban és minőségben megfelelőt. Mi sem egyszerűbb, gondoltam elmegyek és megveszem. Naív voltam, meg kellett rendelni 30% befizetésével. Semmi baj, befizettem és vártam türelemmel, majd 22 nap elteltével érdeklődtem hogy mi van a megrendelt termékkel. Közölték hogy legyek türelemmel mert hamarosan érkezik.
Időközben elolvastam a megrendelőt, ekkor megnyugodtam mert azt írták hogy, ha az abszolút szállítási határidőt túllépik, ami 30 naptári nap, akkor 50%-s kedvezménnyel kompenzálják a vásárlóikat. Gondoltam is, hogy egy korrekt céggel van dolgom. Ugye már írtam hogy NAÍV vagyok...
A 32. napon érdeklődtem a matracom iránt, közölték hogy még ma megérkezik. Mikor rákérdeztem a CÉG ÁLTAL BEIGÉRT KOMPENZÁCIÓRA hirtelen elzárkóztak mindentől. Mondták hogy írjak e-mail-t a központnak. Írtam is, kétszer. Gondoltam beírok a vásárlók könyvébe is biztos ami tuti.
Azóta természetesen eltelt a törvényben meghatározott válaszadási kötelezettségük, de ők ennek ellenére nem válaszolnak semmit. Na persze a 30% előleg az már 2 hónapja a cégnél van. Felvetődik a kérdésem ezek után: Ha ezt megcsinálják akkor mi van a cég által vállalt garanciával??? A történetnek persze nincs vége, ha már idáig eljutottam akkor megvárom hogy mi lesz a vége...
UPDATE
A posztot elküldtük a Reviticának, és ezt a választ kaptuk tőlük:
Tisztelt Homár Hilda!
Köszönjük,hogy lehetőséget biztosít cégünknek is a reagálásra.
Cégünk az egyedi méretű matracok gyártására vonatkozó megrendeléseket az érvényben levő Általános Szerződési Feltételeiben foglalt feltételekkel teljesíti. Az ÁSZF –ben cégünk önként kötelezettséget vállal arra, hogy a matracokat 30 napos abszolút teljesítési határidővel legyártja. (Annak ellenére hogy az átlagos gyártási idő matracok esetén 8-12 nap)
Vállalásunk szerint: „Amennyiben a termék az abszolút határidőig nem készül el, vásárlóink érdeksérelmük miatt jelentős kompenzációra számíthatnak, vagy - választásuk szerint- a vásárlástól elállhatnak. A kompenzáció mértéke 50%, azaz az abszolút gyártási határidő lejárata után csak a rendelt termék árának felét kell kifizetni.”
Fontos feltétel azonban, hogy „A gyártási időnek a rendelés visszaigazolásától a készre jelentésig terjedő időszakot értjük, abba nem számít bele a rendelés visszaigazolása előtti időszak, illetve a készre jelentés utáni esetleges kiszállítással, kiszállítás megszervezésével töltött idő.”
Működési modellünk szerint a matrac elkészülése után vásárlóinknak telefonon, e-mailben vagy személyesen nyilatkozniuk kell arról, hogy kérnek –e kiszállítást, az esetleges kiszállítást milyen címre, melyik napon, milyen időintervallumban kérik, vagy esetleg a terméket személyesen veszik át és saját fuvareszközzel szállítják el. Miután a kiszállítás és a kiszállítás szervezés rajtunk kívül álló tényezőktől, konkrétan a vásárló „fogadókészségétől”, elfoglaltságától, munkabeosztásától, nyaralásától, kórházi ápolásától, külföldi utazásától stb. függ, ezért arra időbeli garanciát nem tudunk vállalni.
Jelen konkrét esetben a gyártói készre jelentés a megrendeléstől számított 29. napon megtörtént, a kiértesítés után pár nappal a vásárló a kiszállítást szervező telefonos ügyfélszolgálatossal bolti átvételben állapodott meg. A gyártói készáruraktárból az adott bolti átvevőhelyre átszállítás után a matrac – az adott üzlet nyitvatartási idejében – átvehetővé vált. A félreértés abból adódott, hogy a vásárló a gyártási időbe belekalkulálta a készre jelentés után, a rendelkezése alapján a gyártómű készáruraktárából a kiválasztott bolti átvevőhelyre történt átszállítással töltött időt is. A matraca azóta is átvehető, illetve kérelmére a befizetett összeget visszatérítjük.
Álláspontunk szerint, és a vásárlói visszajelzések alapján cégünk gyártási időtartam maximumra vonatkozó önkéntes kötelezettségvállalása egyedülálló a rendelésre gyártott egyedi méretű matracok piacán. Többek között ennek, illetve a vásárlók számára biztosított jótállási időn belüli és jótállási időn túli - akár 10 éven át önköltségi áron biztosított – országos javítószolgálatnak, a nemzetközi viszonylatban is helytálló gyártási technológiának, a magas minőségű termékeknek, és vásárlóink bizalmának köszönhetjük az időszakról időszakra multiplikálódó rendelésállományunkat.
Üdvözlettel:
Jenei Attila
ügyfélszolgálat
UPDATE 2.
Olvasónk látva a Revotica válaszát ismét jelentkezett. Levele tovább árnyalja a képet, bár szerintünk a 31. napon értesítették, nem a 32-diken, de ez részletkérdés ahhoz képest, hogy a cég tényleg 30-at ígért.
Kedves Homár Hilda!
Szeretnék reagálni a Revotica cég válaszára.
Először is, köszönöm a cégnek hogy igaz "akaratán kívül", de igazat ad Nekem. Idézet a levelükből: "Fontos feltétel azonban, hogy „A gyártási időnek a rendelés visszaigazolásától a készre jelentésig terjedő időszakot értjük, abba nem számít bele a rendelés visszaigazolása előtti időszak, illetve a készre jelentés utáni esetleges kiszállítással, kiszállítás megszervezésével töltött idő.”"
Az első fotón jól látszik a dátum, ekkor igazolták vissza a megrendelést.
A második fotón látható az sms, amin a készrejelentést küldik a 32. napon!
Minden egyéb csak mellébeszélés a cég részéről.
Vajon az "egyedülálló" garanciális feltételeiket is így kezelik majd?
UPDATE 3.
Olvasónk levelére viszontválasz érkezett.
Tisztelt Homár Hilda,
Amennyiben lehetséges, kérem tegye lehetővé a másodszori reflektálást.
Cégünknél a termék gyártását követő készre jelentés után a vásárlót a megadott elérhetőségein (elsősorban telefonon, email -ben, és sms -ben) megpróbáljuk elérni. Amennyiben ez valamilyen okból kifolyólag nem lehetséges - pl. mert a telefont nem veszi fel, esetleg ki van kapcsolva, más veszi fel, nem reagál, SMS túlcsordul, e-mailt a SPAM szűrő kiveszi, autoreply válaszol, etc) – külön eljárási protokoll szerint, periodikusan ismétlődően, újra és újra megpróbálunk kapcsolatba kerülni. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a szoftvereink időszakonként újra és újra kiküldik az üzeneteiket addig, ameddig a rendelés státuszában nem áll be változás.
Saját szerveroldali logjainkat átnézve arra jutottunk, hogy a kedves vásárlónk ha akart volna, azért minden bizonnyal tudott volna korábbi üzenetet is posztolni. Szabályaink szerint a készre jelentés érvényességéhez nem szükséges az, hogy a vásárló által megadott elérhetőségeken át is vegyék a kiküldött üzenetet, hiszen pl. egy pár napra kikapcsolt mobiltelefonon csak az újbóli bekapacsoláskor kézbesítődnek az üzenetek, és erre ráhatásunk nincsen.
Minőségbiztosítási rendszerünk folyamatosan gyűjti az információkat a telefonos ügyfélszolgálatosoktól, mint primer ügyfélkontaktos dolgozóktól, hogy az így kialakított adatnyerési pontokon nyert visszacsatolással javíthassuk szolgáltatásainkat. A keletkező adatfolyamból halványan ugyan, de világosan látszik, hogy elenyésző számban, de vannak olyan ügyfelek, akik kifejezetten csalódottak amikor a rendelési periódus vége felé, az abszolút határidőhöz közelítő időpontban kapják meg a készre jelentést, hiszen ekkor már inkább a „félár” -ban érdekeltek. Ennek a halmaznak részhalmaza az a csoport aki a fenti szituációt továbbgondolja, szikra kipattan, terv megszületik,…………..
Álláspontunk szerint az üzemeltetett automatikusan működő folyamatvezérlő rendszereink vásárlóink számára transzparens, kiszámítható vásárlási élményt és körülményeket biztosítanak. Minden VALÓS problémát komolyan veszünk és helyi értékén kezelünk.
Üdvözlettel:
Jenei Attila
ügyfélszolgálat
UPDATE júli.9. 14:33
Olvasónk végül elállt a vásárlástól:
Kedves Hilda!
A tegnapi nap folyamán visszakértem az előlegemet a Revotica cégtől, vissza is kaptam.
Úgy gondolom hogy a továbbian már akár fejre is állhatnék, akkor sem lenne értelme a meddó vita folytatásának.
Segítségedet köszönöm
Manyecska 2015.06.12. 10:20:16
Antalbaba 2015.06.12. 10:21:12
Antalbaba 2015.06.12. 10:23:17
AtiSnatch 2015.06.12. 10:23:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 10:36:04
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.12. 10:40:16
AlulírottFentemlített 2015.06.12. 10:44:24
Mondhatni, hogy a kereskedő/gyártó lelökte őt a padlóla, de dulván!
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.12. 10:49:56
megrendelőt"
Jobb idõközben, mint idõ elõtt, nem igaz?
Ha nem sürgetted vón üket. már lenne matracod? Lehet! É. Rzékeny. Sündisznócsalád e. Zek. Külömben rugós?
Manyecska 2015.06.12. 10:52:29
2015.06.12. 11:08:27
Naná! Ha a földön kell aludni, könnyen megszületnek az ilyen gondolatok!
Manyecska 2015.06.12. 11:11:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 11:34:58
az OK, hogy kicserelem, bar minek ugye?
egyaltalan ki vesz hasznalt agyat?
amugy mikor elojon a lumbahom en is a foldon alszom
mikor utoljara matracot vettunk, bementunk egy matracboltba, volt kb 12 ezr 345 fele es vettunk egyet
masnap kiszallitottak es a regit kitettuk a kontener melle
vagy ez egy teljesen szemelyre szolo , meretre keszult egyedi darab?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 11:36:56
lehet kinabol rendelik
Manyecska 2015.06.12. 11:59:51
venszivar 2015.06.12. 12:08:48
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 12:27:38
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 12:29:04
Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.12. 12:33:11
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 12:33:48
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.12. 12:49:23
www.freesfx.co.uk/rx2/mp3s/10/11765_1410744272.mp3
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.12. 12:50:57
Macska az úton már túl van dolgon,
és nélküle száll az idő.
Trollie 2015.06.12. 13:03:55
igi1 2015.06.12. 13:18:02
matraccal vagy anélkül
amúgy csak dormeo vagy cardo
Manyecska 2015.06.12. 13:28:42
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 13:30:39
Majmász Gedeon 2015.06.12. 13:39:24
gondoltam elmegyek és megveszem -> gondoltam, elmegyek és megveszem
Naív voltam -> Naiv voltam
érdeklődtem hogy mi van -> érdeklődtem, hogy mi van
Közölték hogy legyek türelemmel mert hamarosan érkezik. -> Közölték, hogy legyek türelemmel, mert hamarosan érkezik.
megnyugodtam mert azt írták hogy, ha az abszolút szállítási... -> megnyugodtam, mert azt írták, hogy ha az abszolút szállítási...
50%-s -> 50%-os
NAÍV -> NAIV (ja, már volt)
közölték hogy még ma megérkezik -> közölték, hogy még ma megérkezik
Mikor rákérdeztem a CÉG ÁLTAL BEIGÉRT KOMPENZÁCIÓRA hirtelen elzárkóztak mindentől. -> Mikor rákérdeztem a CÉG ÁLTAL BEÍGÉRT KOMPENZÁCIÓRA, hirtelen elzárkóztak mindentől.
Mondták hogy írjak... -> Mondták, hogy írjak...
Gondoltam beírok a vásárlók könyvébe is biztos ami tuti. -> Gondoltam, beírok a vásárlók könyvébe is, biztos, ami tuti.
Ha ezt megcsinálják akkor mi van... -> Ha ezt megcsinálják, akkor mi van...
ha már idáig eljutottam akkor megvárom hogy mi lesz a vége... -> ha már idáig eljutottam, akkor megvárom, hogy mi lesz a vége...
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.12. 13:40:44
Road-kill pizza ma a romkocsmák kedvence
4.bp.blogspot.com/_CPFWbduItDU/TI4EWrB5I7I/AAAAAAAAAcs/qGsPfD4HvHw/s1600/Road-Kill-Pizza--41864.jpg
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.12. 13:43:08
Régen nem nyelvtannáciskodtál már!
:)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 13:45:54
Régen nem nyelvtannáciskodtál már!"
Éppen ideje. Már nagy igény volt rá.
igi1 2015.06.12. 13:48:16
@Trollie: mondanám neki h eltévesztettw a házszámot
Manyecska 2015.06.12. 14:00:01
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 14:02:18
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 14:11:58
igi1 2015.06.12. 14:26:09
milyennőazilyen 2015.06.12. 14:47:23
b, tekkóban van ilyen gonflé matrac 6000ért
c, most min alszol? nem mintha, csak úgy
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 14:56:13
mi az a visszaralod?
neked konnyu, poharban tisztul ejszakankent
Manyecska 2015.06.12. 15:01:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 15:08:42
de mar rendeltem ujat
muskatlim nincs, cask hibiszkuszom, megnezem a toveben
Manyecska 2015.06.12. 15:12:45
Leone_510 2015.06.12. 15:14:54
Manyecska 2015.06.12. 15:19:53
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 15:31:23
de most en csesztem el a hitelkartyat
kellett is fizetni a csereert, kapjak be
@Leone_510: UFF
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.12. 15:35:43
venszivar 2015.06.12. 16:35:06
Aureliano Buendía 2015.06.12. 17:55:04
Aureliano Buendía 2015.06.12. 18:01:42
Escaped 2015.06.12. 18:22:03
Escaped 2015.06.12. 18:23:40
Escaped 2015.06.12. 18:41:48
Matrac_tanácsadó · http://www.yatsanmatrac.hu/collections/matrac 2015.06.13. 10:32:06
Még jó, hogy moderáció nélkül megjelenik minden.
allegravelli 2015.06.13. 14:33:54
Pé Zsó 2015.06.13. 15:07:03
Taxomükke (UK) 2015.06.13. 21:55:12
joska61 2015.06.15. 09:12:08
Lehoz Tamas 2015.06.15. 14:05:57
Az meg mar csak hab a tortan, hogy csak azert regisztraltak egy felhasznalot ide, hogy a kamu torteneteiket terjesszek. Tessek csak megnezni a csavot aki 3 het alatt megkapta az ulogarniturat. Erdekes modon a poszt megjelenesenek napjan regisztralt es azota sem kommentelt mast.
Tomasz_a_gozmozdony 2015.06.15. 23:19:27
joska61 2015.06.16. 10:21:04
LatexMátrix 2015.06.17. 10:04:45
Térítés nem csak 30 napon túl van? Akkor most kicsúsztak vagy nem? Ez egy egyedi kompenzációs eset a nyilvánsság miatt? Nem értem.
Ez a készre jelentés dolog biztosan egyéretelmű annak, aki ebben dolgozik nap, mint nap, de nem lehetne ezt nagybötűkkel feltüntetni, hogy ne legyen ilyen félreértésadódás?
Lehoz Tamas 2015.06.18. 16:13:44
Mérgező Hulladék 2016.01.21. 15:07:14
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.22. 16:14:27
Ha a vásárlót ilyen sunyi módon vádolnám sunyisággal, csak alátámasztanám valami bizonyítékkal.
kififufru 2017.09.22. 13:45:58
AntalBéla 2017.10.03. 10:01:38
IsisOsiris 2019.02.02. 19:41:44