Tékozló Homár

Magyar matrac, magyar vircsaft FRISSÜLT/ Olvasónk reagált a cég válaszára/A cég újabb hozzászólása/ Az ügy lezárása

2015.06.12. 10:18 | Homár Hilda | 64 komment

 37_2.jpg

Úgy tűnik, sajnos csak papíron vásárlóbarát az alábbi matracos cég. Mert jól hangzik a közvetlen értékesítés miatti jóárasítás meg a kompenzáció, kivéve, ha nem gondolják komolyan. Kár érte.

Új Magyar feltörekvő vállalkozás..REVOTICA

Eladtam az ágyam, gondoltam veszek egy matrtacot. Körbenéztem, találtam hamar árban és minőségben megfelelőt. Mi sem egyszerűbb, gondoltam elmegyek és megveszem. Naív voltam, meg kellett rendelni 30% befizetésével. Semmi baj, befizettem és vártam türelemmel, majd 22 nap elteltével érdeklődtem hogy mi van a megrendelt termékkel. Közölték hogy legyek türelemmel mert hamarosan érkezik.

Időközben elolvastam a megrendelőt, ekkor megnyugodtam mert azt írták hogy, ha az abszolút szállítási határidőt túllépik, ami 30 naptári nap, akkor 50%-s kedvezménnyel kompenzálják a vásárlóikat. Gondoltam is, hogy egy korrekt céggel van dolgom. Ugye már írtam hogy NAÍV vagyok...

A 32. napon érdeklődtem a matracom iránt, közölték hogy még ma megérkezik. Mikor rákérdeztem a CÉG ÁLTAL BEIGÉRT KOMPENZÁCIÓRA hirtelen elzárkóztak mindentől. Mondták hogy írjak e-mail-t a központnak. Írtam is, kétszer. Gondoltam beírok a vásárlók könyvébe is biztos ami tuti.

Azóta természetesen eltelt a törvényben meghatározott válaszadási kötelezettségük, de ők ennek ellenére nem válaszolnak semmit.  Na persze a 30% előleg az már 2 hónapja a cégnél van. Felvetődik a kérdésem ezek után: Ha ezt megcsinálják akkor mi van a cég által vállalt garanciával??? A történetnek persze nincs vége, ha már idáig eljutottam akkor megvárom hogy mi lesz a vége...

UPDATE

A posztot elküldtük a Reviticának, és ezt a választ kaptuk tőlük:

Tisztelt Homár Hilda!

Köszönjük,hogy lehetőséget biztosít cégünknek is a reagálásra.

Cégünk az egyedi méretű matracok gyártására vonatkozó megrendeléseket az érvényben levő Általános Szerződési Feltételeiben foglalt feltételekkel teljesíti. Az ÁSZF –ben cégünk önként kötelezettséget vállal arra, hogy a matracokat 30 napos abszolút teljesítési határidővel legyártja.  (Annak ellenére hogy az átlagos gyártási idő matracok esetén 8-12 nap)

Vállalásunk szerint: „Amennyiben a termék az abszolút határidőig nem készül el, vásárlóink érdeksérelmük miatt jelentős kompenzációra számíthatnak, vagy - választásuk szerint- a vásárlástól elállhatnak. A kompenzáció mértéke 50%, azaz az abszolút gyártási határidő lejárata után csak a rendelt termék árának felét kell kifizetni.”

Fontos feltétel azonban, hogy  „A gyártási időnek a rendelés visszaigazolásától a készre jelentésig terjedő időszakot értjük, abba nem számít bele a rendelés visszaigazolása előtti időszak, illetve a készre jelentés utáni esetleges kiszállítással, kiszállítás megszervezésével töltött idő.”

Működési modellünk szerint a matrac elkészülése után vásárlóinknak telefonon, e-mailben vagy személyesen nyilatkozniuk kell arról, hogy kérnek –e kiszállítást, az esetleges kiszállítást milyen címre, melyik napon, milyen időintervallumban kérik, vagy esetleg a terméket személyesen veszik át és saját fuvareszközzel szállítják el. Miután a kiszállítás és a kiszállítás szervezés rajtunk kívül álló tényezőktől, konkrétan a vásárló „fogadókészségétől”, elfoglaltságától, munkabeosztásától, nyaralásától, kórházi ápolásától, külföldi utazásától stb. függ, ezért arra időbeli garanciát nem tudunk vállalni.     

Jelen konkrét esetben a gyártói készre jelentés a megrendeléstől számított 29. napon megtörtént, a kiértesítés után pár nappal a vásárló a kiszállítást szervező telefonos ügyfélszolgálatossal bolti átvételben állapodott meg. A gyártói készáruraktárból az adott bolti átvevőhelyre átszállítás után a matrac – az adott üzlet nyitvatartási idejében – átvehetővé vált. A félreértés abból adódott, hogy a vásárló a gyártási időbe belekalkulálta a készre jelentés után, a rendelkezése alapján a gyártómű készáruraktárából a kiválasztott bolti átvevőhelyre történt átszállítással töltött időt is. A matraca azóta is átvehető, illetve kérelmére a befizetett összeget visszatérítjük.     

Álláspontunk szerint, és a vásárlói visszajelzések alapján cégünk gyártási időtartam maximumra vonatkozó önkéntes kötelezettségvállalása egyedülálló a rendelésre gyártott egyedi méretű matracok piacán. Többek között ennek, illetve a vásárlók számára biztosított jótállási időn belüli és jótállási időn túli - akár 10 éven át önköltségi áron biztosított – országos javítószolgálatnak, a nemzetközi viszonylatban is helytálló gyártási technológiának, a magas minőségű termékeknek, és vásárlóink bizalmának köszönhetjük az időszakról időszakra multiplikálódó rendelésállományunkat.      

Üdvözlettel:

Jenei Attila
ügyfélszolgálat

UPDATE 2.

Olvasónk látva a Revotica válaszát ismét jelentkezett. Levele tovább árnyalja a képet, bár szerintünk a 31. napon értesítették, nem a 32-diken, de ez részletkérdés ahhoz képest, hogy a cég tényleg 30-at ígért.

Kedves Homár Hilda!

Szeretnék reagálni a Revotica cég válaszára.

Először is, köszönöm a cégnek hogy igaz "akaratán kívül", de igazat ad Nekem. Idézet a levelükből: "Fontos feltétel azonban, hogy „A gyártási időnek a rendelés visszaigazolásától a készre jelentésig terjedő időszakot értjük, abba nem számít bele a rendelés visszaigazolása előtti időszak, illetve a készre jelentés utáni esetleges kiszállítással, kiszállítás megszervezésével töltött idő.”"

Az első fotón jól látszik a dátum, ekkor igazolták vissza a megrendelést.

11405546_910686362336876_7761496187759519590_o.jpg

A második fotón látható az sms, amin a készrejelentést küldik a 32. napon!

10630579_910686939003485_9185969799439306704_o.jpg

Minden egyéb csak mellébeszélés a cég részéről.

Vajon az "egyedülálló" garanciális feltételeiket is így kezelik majd?

UPDATE 3.

Olvasónk levelére viszontválasz érkezett.

Tisztelt Homár Hilda,

Amennyiben lehetséges, kérem tegye lehetővé a másodszori reflektálást.

Cégünknél a termék gyártását követő készre jelentés után a vásárlót a megadott elérhetőségein (elsősorban telefonon, email -ben, és sms -ben) megpróbáljuk elérni. Amennyiben ez valamilyen okból kifolyólag nem lehetséges  - pl. mert a telefont nem veszi fel, esetleg ki van kapcsolva, más veszi fel, nem reagál,  SMS túlcsordul, e-mailt a SPAM szűrő kiveszi, autoreply válaszol, etc)  – külön eljárási protokoll szerint, periodikusan ismétlődően,  újra és újra megpróbálunk kapcsolatba kerülni. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a szoftvereink időszakonként újra és újra kiküldik az üzeneteiket addig, ameddig a rendelés státuszában nem áll be változás.

Saját szerveroldali logjainkat átnézve arra jutottunk, hogy a kedves vásárlónk ha akart volna, azért minden bizonnyal tudott volna korábbi üzenetet is posztolni. Szabályaink szerint a készre jelentés érvényességéhez nem szükséges az, hogy a vásárló által megadott elérhetőségeken át is vegyék a kiküldött üzenetet, hiszen pl. egy pár napra kikapcsolt mobiltelefonon csak az újbóli bekapacsoláskor kézbesítődnek az üzenetek, és erre ráhatásunk nincsen.       

Minőségbiztosítási rendszerünk folyamatosan gyűjti az információkat a telefonos ügyfélszolgálatosoktól, mint primer ügyfélkontaktos dolgozóktól, hogy az így kialakított adatnyerési pontokon nyert visszacsatolással javíthassuk szolgáltatásainkat. A keletkező adatfolyamból halványan ugyan, de világosan látszik, hogy elenyésző számban, de  vannak olyan ügyfelek, akik kifejezetten csalódottak amikor a rendelési periódus vége felé, az abszolút határidőhöz közelítő időpontban kapják meg a készre jelentést, hiszen ekkor már inkább a „félár” -ban érdekeltek. Ennek a halmaznak részhalmaza az a csoport aki a fenti szituációt továbbgondolja, szikra kipattan, terv megszületik,…………..

Álláspontunk szerint az üzemeltetett automatikusan működő folyamatvezérlő rendszereink vásárlóink számára transzparens, kiszámítható vásárlási élményt és körülményeket biztosítanak. Minden VALÓS problémát komolyan veszünk és helyi értékén kezelünk.  

Üdvözlettel:

Jenei Attila
ügyfélszolgálat

UPDATE júli.9. 14:33

Olvasónk végül elállt a vásárlástól:

Kedves Hilda!

A tegnapi nap folyamán visszakértem az előlegemet a Revotica cégtől, vissza is kaptam.

Úgy gondolom hogy a továbbian már akár fejre is állhatnék, akkor sem lenne értelme a meddó vita folytatásának.

Segítségedet köszönöm

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.06.12. 10:20:16

"Ugye már írtam hogy NAÍV vagyok.." ezért mit fog kapni szegény.:D

Antalbaba 2015.06.12. 10:23:17

Amúgy megvan a matrac, vagy csak fizetgetés, levelezgetés?

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.12. 10:40:16

Felbasztam Magam a Magyaron. Pedig el akartam olvasni! Aptijkamo mikor fog átállni tabletre laptopról? Hogy kell szabályosan aludni? Szeretnék jógyerek leni!

AlulírottFentemlített 2015.06.12. 10:44:24

A poszt-toló eladta az ágyát, viszont nem kapta meg időben a matracát.

Mondhatni, hogy a kereskedő/gyártó lelökte őt a padlóla, de dulván!

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.12. 10:49:56

"Időközben elolvastam a
megrendelőt"
Jobb idõközben, mint idõ elõtt, nem igaz?
Ha nem sürgetted vón üket. már lenne matracod? Lehet! É. Rzékeny. Sündisznócsalád e. Zek. Külömben rugós?

2015.06.12. 11:08:27

Eladtam az ágyam, gondoltam veszek egy matrtacot.

Naná! Ha a földön kell aludni, könnyen megszületnek az ilyen gondolatok!

Manyecska 2015.06.12. 11:11:47

@Lenyalt Hayú Trónörökös: ez szivacs. Poszterben is elpattant valami a végén, valszeg.megértem..Meg gondolom azóta a földön alszik. Arcába lép a kutya.XD ha van. De legalább a hajhullást megállítja a padló..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 11:34:58

most egesz konkretan felteszem a kerdest, hpgy jut valakinek eszebe, hogy hoppsz, eladom az agyam?
az OK, hogy kicserelem, bar minek ugye?
egyaltalan ki vesz hasznalt agyat?
amugy mikor elojon a lumbahom en is a foldon alszom
mikor utoljara matracot vettunk, bementunk egy matracboltba, volt kb 12 ezr 345 fele es vettunk egyet
masnap kiszallitottak es a regit kitettuk a kontener melle
vagy ez egy teljesen szemelyre szolo , meretre keszult egyedi darab?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 11:36:56

bar ez a revotica se semi 2 honap nem eleg egy matracra?
lehet kinabol rendelik

Manyecska 2015.06.12. 11:59:51

@hagyma: figyelj most olvasom: "Amennyit gondolni szeretnél a beágyazódásról: a babád odasimul a méhed óvó puhaságába, és behúzza a fedelet egy 9 hónapos szundikálásra" und: "Ha egyszer biztonságosan beágyazódik, akkor a sejtek pici labdája kettéválik. Az egyik része lesz az embrió – azaz a te örömköteged – és a másik fele fogja alkotni a méhlepényt (a te bébid 24/7 órás kávézóját)" JÁÁÁÁÁÁJ:DD hová hányhatok?? :D ennek se kell matrac.:XD

venszivar 2015.06.12. 12:08:48

feküdj napozó matracon! bárhol kapható 1600-3000 Ft -ig.:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 12:27:38

"Ha Magyarországra jössz, nem tudnál hozni egy épeszű miniszterelnököt?"

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.06.12. 12:33:11

@atpijkamo: aranyos kiscicákat vennék. Ugyanitt rántottmacska eladó.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.12. 12:50:57

@Lenyalt Hayú Trónörökös:
Macska az úton már túl van dolgon,
és nélküle száll az idő.

Trollie 2015.06.12. 13:03:55

"Ha Magyarországra jössz, nem tudnál hozni egy matracot?"

igi1 2015.06.12. 13:18:02

én állva is elalszok 5 perc alatt

matraccal vagy anélkül

amúgy csak dormeo vagy cardo

Manyecska 2015.06.12. 13:28:42

@horex: fúj.xd@igi1: a nyúl fekve se.érdekesss.xd

Majmász Gedeon 2015.06.12. 13:39:24

gondoltam veszek egy matrtacot -> gondoltam, veszek egy matracot
gondoltam elmegyek és megveszem -> gondoltam, elmegyek és megveszem
Naív voltam -> Naiv voltam
érdeklődtem hogy mi van -> érdeklődtem, hogy mi van
Közölték hogy legyek türelemmel mert hamarosan érkezik. -> Közölték, hogy legyek türelemmel, mert hamarosan érkezik.
megnyugodtam mert azt írták hogy, ha az abszolút szállítási... -> megnyugodtam, mert azt írták, hogy ha az abszolút szállítási...
50%-s -> 50%-os
NAÍV -> NAIV (ja, már volt)
közölték hogy még ma megérkezik -> közölték, hogy még ma megérkezik
Mikor rákérdeztem a CÉG ÁLTAL BEIGÉRT KOMPENZÁCIÓRA hirtelen elzárkóztak mindentől. -> Mikor rákérdeztem a CÉG ÁLTAL BEÍGÉRT KOMPENZÁCIÓRA, hirtelen elzárkóztak mindentől.
Mondták hogy írjak... -> Mondták, hogy írjak...
Gondoltam beírok a vásárlók könyvébe is biztos ami tuti. -> Gondoltam, beírok a vásárlók könyvébe is, biztos, ami tuti.
Ha ezt megcsinálják akkor mi van... -> Ha ezt megcsinálják, akkor mi van...
ha már idáig eljutottam akkor megvárom hogy mi lesz a vége... -> ha már idáig eljutottam, akkor megvárom, hogy mi lesz a vége...

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.12. 13:43:08

@Majmász Gedeon:
Régen nem nyelvtannáciskodtál már!
:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 13:45:54

@horex: "@Majmász Gedeon:
Régen nem nyelvtannáciskodtál már!"

Éppen ideje. Már nagy igény volt rá.

igi1 2015.06.12. 13:48:16

@atpijkamo: vénszivarékná minden kapható

@Trollie: mondanám neki h eltévesztettw a házszámot

Manyecska 2015.06.12. 14:00:01

@horex: :D esse alszik!! naugye.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.12. 14:11:58

@igi1: A kecskeszőr fogkeve vágná az ínyemet. Nem beszélve a szagáról.

igi1 2015.06.12. 14:26:09

@hagyma: jóvan te meg a szállodából veszed kölcsön oszt visszaralod utána ;)

milyennőazilyen 2015.06.12. 14:47:23

a, földön aludni egészséges
b, tekkóban van ilyen gonflé matrac 6000ért
c, most min alszol? nem mintha, csak úgy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 14:56:13

@igi1: a mi szallodankban nincs fogkefe..
mi az a visszaralod?
neked konnyu, poharban tisztul ejszakankent

Manyecska 2015.06.12. 15:01:50

@hagyma: bakker én most megtaláltam a három hónapja eltűnt irodakulcsomat egy muskátli tövében a földbe nyomva..:(:D szerinted?? Valaki fusizik..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 15:08:42

@Manyecska: haggyad en nem talalom a credit kartyamat, itt van a lakasban az tuti, cask eldugtam, mert Mary ment vasarolni
de mar rendeltem ujat
muskatlim nincs, cask hibiszkuszom, megnezem a toveben

Manyecska 2015.06.12. 15:12:45

@hagyma: a pasim is mindent tőlem kérdez már hová tette eccerűen én mindig megmondom kapásból: kulcs, tárca.xd /:P/ nem de télleg.szórakozott prof:)..ON

Manyecska 2015.06.12. 15:19:53

@hagyma: évekig aludtam matracon a fiam mellett. eccerűen nem fértünk el. ketten voltunk egy kis szobában. Qwa xar volt:D mosse jobb az ő régi heverőjén mer most meg ki vagyok rekesztve a padlástérbe ott még hideg is van/volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.12. 15:31:23

@Manyecska: nalunk Mary a fo keresgelo
de most en csesztem el a hitelkartyat
kellett is fizetni a csereert, kapjak be
@Leone_510: UFF

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.12. 15:35:43

Itten afektálsz, otthon meg a földön hálsz....

venszivar 2015.06.12. 16:35:06

barom! NA csak bevallod, hogy kukáztok. várj türelemmel, mari a hugyos indián majd csak összekapar valami zabálni valót...te barom!

Aureliano Buendía 2015.06.12. 17:55:04

Gondolom, ez volt a LEGOLCSÓBB ajánlat.

Aureliano Buendía 2015.06.12. 18:01:42

Ha a cégnek is ilyen helyesírással írta a levelét, lehet, hogy ment egyből spma-be. Normális levelezőprogram egyből kukázná.

Escaped 2015.06.12. 18:22:03

@Manyecska: párnát abfejére a szer6őnek. Hosszan, kágyan, pihe-puha libapehelyke párnácskát!

Escaped 2015.06.12. 18:23:40

@Manyecska: párnát a fejére a szerzőnek. Hosszan, lágyan, pihe-puha libapehelyke párnácskát!

Escaped 2015.06.12. 18:41:48

A matracgyár -felszámolás alatt- képviselője ugyanaz, mint a ,,szép''emlékű Mistral Computernek.

Matrac_tanácsadó · http://www.yatsanmatrac.hu/collections/matrac 2015.06.13. 10:32:06

A kommentek miatt érdemesebb volt elolvasni, mint a bejegyzés miatt. :D
Még jó, hogy moderáció nélkül megjelenik minden.

allegravelli 2015.06.13. 14:33:54

Posztolót lehet már? Előre semmit nem fizetünk.

Pé Zsó 2015.06.13. 15:07:03

Náluk rendeltem ülőgarnitúrát....5 hét helyett 3 alatt elkészült.....és nem kellett ráfizetnem a gyorsaságukért.Arra volna eszed, hogy két nap csúszásért lefelezd az almod árát, de inkább arra lenne, hogy elmész egy önkéntes lobotómiára.

joska61 2015.06.15. 09:12:08

Érdekes eset. Én is vásároltam tőlük, semmi gond nem volt. A matrac azóta is kifogástalan.

Lehoz Tamas 2015.06.15. 14:05:57

Szerintem REVOTICA igenis atverte a fogyasztot. Hiszen azzal, hogy ok szabjak meg, mikortol ketyeg a 30 nap csak annyit kell tenni, hogy huzni kell az idot a visszaigazolasig. A paraszt mar ugyis fizetett, mit tud csinalni ha mondjuk 20 nap kell a rendeles visszaigazolasahoz?

Az meg mar csak hab a tortan, hogy csak azert regisztraltak egy felhasznalot ide, hogy a kamu torteneteiket terjesszek. Tessek csak megnezni a csavot aki 3 het alatt megkapta az ulogarniturat. Erdekes modon a poszt megjelenesenek napjan regisztralt es azota sem kommentelt mast.

joska61 2015.06.16. 10:21:04

@Lehoz Tamas: Én elégedett voltam velük, és elég rég regisztráltam. Meg máshoz is szóltam hozzá.

LatexMátrix 2015.06.17. 10:04:45

" A matraca azóta is átvehető, illetve kérelmére a befizetett összeget visszatérítjük."
Térítés nem csak 30 napon túl van? Akkor most kicsúsztak vagy nem? Ez egy egyedi kompenzációs eset a nyilvánsság miatt? Nem értem.
Ez a készre jelentés dolog biztosan egyéretelmű annak, aki ebben dolgozik nap, mint nap, de nem lehetne ezt nagybötűkkel feltüntetni, hogy ne legyen ilyen félreértésadódás?

Lehoz Tamas 2015.06.18. 16:13:44

@joska61: Nem is neked szolt, hanem a "Pé Zsó" nevu usernek, akinek azota is csak ez az egy kommentje van.

Mérgező Hulladék 2016.01.21. 15:07:14

Szóval a szolgáltató szerint a készre jelentés "minden bizonnyal" már korábban megtörtént, nem május 5-én, majd még "halványan ugyan, de világosan" el is mondja nekünk, hogy a vásárló biztos trükközni próbált. Ha be is mutatná, hogy mikor küldték ki a "készre jelentési" üzenetet, ha már a "logjainkat átnézve" ez rendelkezésükre áll, akkor ez egy remek válasz lenne; de valamiért ezt mégsem teszi meg, inkább ködösít, ezért fordul át a dolog az én olvasatomban primitívbe.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.22. 16:14:27

Nálam is bukta ez az érvelés.
Ha a vásárlót ilyen sunyi módon vádolnám sunyisággal, csak alátámasztanám valami bizonyítékkal.

kififufru 2017.09.22. 13:45:58

sziasztok, én 5 alkalommal rendeltem tőlük, mind az öt alkalommal jó terméket kaptam, és az egyiknél késtek 5 napot, mert a rugógyártó gépük meghibásodott. Én elégedett vagyok velük.

AntalBéla 2017.10.03. 10:01:38

Nekem sincs okom panaszra. A mi matracunk és ágyunk már 2 éve megvan, probléma mentesen. És a hamarosan születendő unokámnak is tőlük rendeltem kókuszmatracot. SMS-t nem kaptam, mert elrontottam a telefonszámom, de így is utolértek. Szerintem semmi probléma nincs a gyártócéggel. Nyílván nem lehet mindenkinek megfelelni...

IsisOsiris 2019.02.02. 19:41:44

@hagyma: Mi ágykeretet szerettünk volna vásárolni, de nem tudtunk. Nem is baj a cikk elolvasása után... Nekünk is 60 nap gyártási időt adtak meg, ez azt jelenti, hogy nincs nekik készleten majdnem semmi!
süti beállítások módosítása