Tékozló Homár

Megint varázsol a Telekom ügyfélszolgálat

2015.06.18. 15:13 | Homár Hilda | komment

telekom_logo_2013_svg.png

Az ilyen esetek miatt hajlamos az ember a T adatbázisát egy ginantikus rumlis hodálynak képzelni, ahol az ügyfélszolgálatosok kihúzzák a hozzájuk legközelebb eső fecnit a halomból és beolvassák a telefonba. 

Sziasztok! 

Úgy gondoltam nekem is le kell írnom a történetemet. A mai napon ugyanis kiborult a poharam a telekomos ügyintézéssel = hazudj amíg tudsz! kapcsolatban. (Előre is elnézést az esetleges nyelvtani hibákért, éppen most raktam le a telefont és még eléggé pipa vagyok :) )

Az ügy 2014.novemberében kezdődött, mikor is szeretett nagymamám elhunyt. Sajnos elkövetett egy baklövést, hogy a Telekommal szerződött villamos energia ügyben. Édesapám mivel másik szolgáltatónál van, könnyebbnek látta, hogy ugyanazzal a szolgáltatóval köt szerződést a megörökölt lakás energia szolgáltatással kapcsolatban.

Nos nagy és fáradtságos harc után a Telekom kigondolta, hogy milyen dokumentumokat kell még beadnia édesapámnak, hogy megszüntessük a szolgáltatást (addig pedig ment a jaj ez nem jó, jaj még ezt a dokumentumot kell beadni, az ügy folyamatban van, még nem érkezett be, jaj scanneljem már be, küldjem el szöveg). Elküldtünk mindent, és vártunk. Aztán 06.09-én megkaptuk postán az új szolgáltatótól a szerződést....mondom mi a fene (elvileg a Telekomnak kellett volna előbb a felmondási szerződést és a végszámlát kiküldeni, hogy tudjuk intézni a további ügyeket)!

Nos a lényeg, felhívtuk az új szolgáltatót, aki közölte velünk, hogy 04.08-val senkivel nem állunk szerződésbe. Ohhh oké, akkor hívjuk a Telekomot. 3 emberrel beszéltem, gondolom mind a 3 színjátszást tanult, mert olyan vehemensen állították, hogy még az átírás se történt meg (de látják, hogy elküldtünk mindent), és az új szolgáltató téved mert ebbe nincs belelátása. Hmmmm érdekes, főleg, hogy eddig nem tudták átírni a szolgáltatást, és az is érdekes, hogy csak a 3. emberke közölte az indokot is, miszerint amíg az új szolgáltató nem írja át, addig mi se tudjuk. (Mi a franc köze van az új szolgáltatónak a mi szerződésünkhöz?! -Mert így kell csinálni kb. ennyi volt a kérdésemre a válasz)!

Visszahívtam az új szolgáltatót, aki közölte velem, hogy az, hogy nincs senkivel se édesapámnak szerződése az tény, és hogy ők küldtek levelet a Telekomnak, hogy minden rendben, megtörtént az átírás. Egy papírt nem kaptak meg, ami még szükséges, de ha elküldjük emailen minden rendben lesz, csak minél hamarabb, nehogy leszereljék az órát. Visszahívtam a Telekomot, természetesen megint egy új emberkéhez kapcsoltak, szóval elkezdtem kérdezgetni. A beszélgetés lényegét írom le, szó szerint már nem tudom felidézni, mert már az agyam eldurrant akkorra.

-Szóval megtörtént az átírás?
- Igen, azt jelzi ki a rendszer.
- És jelezték az....-nak, hogy velük szeretnénk szerződni.
- Igen...ekkor elküldtük a levelet.
- És ők visszajeleztek?
-Mi elküldtük a levelet és...
-És ők visszaírtak ....ekkor!
- öö igen.
- Érdekes 10 perce beszéltem a kollégájával, akkor még nem érkezett meg a levél, nem volt semmilyen levél, sőt várják a szolgáltató reakcióját.
- Hát megkaptuk a levelet, és minden rendben. És akkor......
- Akkor jó, amúgy én most fejeztem be önökkel, a továbbiakban a fogyasztóvédelem fogja megkeresni önöket. De remélem ha már minden rendben a mihamarabb megküldik nekem a végelszámolást és a felmondási szerződést.
- Igen, természetesen, és sajnál.....
- Jah és persze amit eddig küldtek csekket, és én kifizettem,(mert, hogy azt mondták, hogy ki kell fizetni szolgáltató váltásig) azt ügye mind visszafizetik nekem?
- Igen, a felmondási időponttól kezdve.,
- Nagyszerű, a további hazugságok elkerülése érdekében akkor várom a levelet, a további információt meg majd megkapom a fogy.védelemtől.

Nem nagyon hagytam szóhoz jutni az emberkét, de azért megköszöntem neki, hogy volt olyan kedves és bevallotta, hogy minden meg van, minden oké (csak szemétládák vagyunk), csak nem szólunk az ügyfélnek, mert nem szólunk az ügyfélnek...

Nem gondoltam volna, hogy velünk ilyen megtörténik, és egy ilyen szemét cég még gyászolni se hagyja az embert mert folyamatosan küldözgetik a csekkeket, meg a felszólításokat(a tv és telefon lemondás se volt egyszerű, de az egy másik történet). Nem tudom meddig fognak még zargatni minket, de megfogadjuk a tanácsokat és hagyjuk a Telekomot a picsuba, szenvedjen egyedül. Holnap pedig irány a Fogy.védelem helyi kirendeltségéhez (akik nagyon rendesek voltak a telefonos segítség kérésnél), hátha valamiben még tudnak segíteni, és egy kicsit megszorongatni őket.

Sára

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RS-MBIK 2015.06.18. 15:18:27

Másodszorra is az!

Leadfoot 2015.06.18. 15:19:07

Kiborulni a bili szokott, a pohár pedig betelni.

RS-MBIK 2015.06.18. 15:20:13

Harmadszorra kezdek megnyugodni.

Manyecska 2015.06.18. 15:23:02

@RS-MBIK: én alulról kezdem mindig olvasni! Úgy méginkább!! :P

Manyecska 2015.06.18. 15:25:45

Vihar egy kanál biliben.

atörökkk 2015.06.18. 15:28:15

Gázt az upécétől!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.18. 15:28:55

Sokadik T-s sztori... Amúgy a T adatbázis(ai) valóban rumlikupacok.

A Homárra meg ilyen kéne :
www.youtube.com/watch?v=4XbkdYzp0A0
Posztervágó... :D

Manyecska 2015.06.18. 15:30:00

Kékszalag a viharos biliben..

Leadfoot 2015.06.18. 15:32:08

Saját sztori a T csoport kommunikációjáról:

Év elején leadtam egy online megrendelést internet szolgáltatásra, egy hónap volt a bekötésre adott határidő.
Nem vagyok türelmetlen, 35 nap után hívtam őket, hogy mi van. Fél óra után tudtam emberrel beszélni. Gyakorlatilag azonnal mondta, hogy az adott helyen nem lehet netes kapcsolatot létesíteni.
Hát, az csodás, csak náluk van a címem, telefonszámom, e-mail címem. Esetleg valamelyiken nem-e lehetett volna erről engem értesíteni, pláne, hogy a határidő lejárt, és a jelek szerint ezt ők gyakorlatilag a megrendelés másnapján tudták.
Erre azt tudta felelni a droid, hogy majd kapni fogok hivatalos értesítést.

Ez február elején volt. Az értesítést azóta is kapom.

szamaritánus 2015.06.18. 15:47:03

@Leadfoot: csak azt tudnám, mi a rák tart egy hónapig egy 10 perces munkán...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2015.06.18. 16:26:35

"Nem gondoltam volna, hogy velünk ilyen megtörténik" - ez hiba.

Szgya2 2015.06.18. 16:39:07

Én most válok meg a T-től, 10 éve ADSL és analóg telefon Zugló közepén. 10 éve 12 Mbit/s volt a letöltési sebesség, ma 8 Mbit a max, amit megengednek, hozzá analóg telefon. Mindez majdnem 10 ezer forint, amit csak sárga csekken lehet befizetni, mert a Telekomos netes ügyfélszolgálat migrálás miatt 1 éve nem működik... Ennyi.

FDToth 2015.06.18. 16:42:37

kettő üzelti Telekom ügyintézés röviden:
- most zártam le eg ykb. 2 éve tartó panaszkezelést, persze nekem lett igazam, minden amit kértem,megtettek, csak 2 év kellett hozzá, meg NFH és békéltető, mna meg kitartás és tüeleme részemről. lényeg h volt egy hnagfelvétel, amiben megígérték h jóvár írnak x tízezer ft-ot. persze nem írátk jóvá, hangfelvlévtelt nem adták ki. mint a békéltetp tágyalásn kiderült, nem is volt hangfelvétel :) így a kért jóváírt + még egyebekt kényeteln voltak részemre biztosítani
- elköltöztem, de a régi tuéajnak még jönnke a telekomos csekke (a tulajt nem ismerem). írtama Telekomnak 2 hóanpja h ez és ez van, visszaküldöm nekik a csekket, keressék meg az előző tuéajt. azóóta is ide jön a csekk, egy 1-2 napos melót nme tudnak elitnézni...

léyneg h a Telekonál is oylan emberek dolgoznka főként, akik leszarják amunkájukat, nem akarnka dolgozni, hanygaok és nem is értik mit csinálnak. kb. mint az ála,ji hivatalokban, kb. mint magyarorzság nagy részén... na wzrét van szükésg dolgozni akaró bevándorlókra... :)

gabors 2015.06.18. 16:42:42

Amugy pont ilyen helyzetben vagyok néhai anyos nevén volt egy két dolog. Nem igazán konnyu itt sem szolgáltatást lemondani ha valaki csak ugy hipp hopp meghal (ahogy az lenni szokott) ... mivel nem bizott senkiben igy nem volt power of attorney semmire

Kicsit bolond volt igy biztonsági kamerát meg riasztót szereltetett fel a saját szobájában megkérdezésünk nélkül ... A baszott cég akkor nem kért tolunk mint háztulajdonostol semmit mikor meghalt nem akarták kikapcsolni a riasztot még fenyegetoztek is hogy kuldik a rendorságet meg hasonlok ... mert ugye halotti bizonyitvány az nincs meg aznap a szobába meg be kellett menni ha másert nem a macskák miatt meg minden papir és egyébb dolog bent volt (mikor mentok elvittek ki gondolt ilyesmire)...

Azt még most sem tudom (két hét utan) hogy a mobilt hogy fizette mert papirt nem találtunk annyit tudok hogy T-Mobil es lesznek meg ugyek.... ugye kocsi a nevén kredit kártyák bank számlák es a tobbi ... felhatalmazás meg semmire sem volt egyelore meg vágrendeletet sem találtunk lehet volt lehet nem volt ...

Szar ugy az ilyesmi ..

Uni1002 2015.06.18. 17:00:37

Csoportos átutalással fizetem a telefont.
Ami azt jelenti, hogy a Telekom szabadon garázdálkodhat a számlámon. Akkor viszi a pénzemet amikor akarja.
Megbüntettek késedelmes fizetés miatt!!!
2,5óráig tartó várakozás után, sikerült az ügyfélszolgálatossal beszélni.
-Ja, tényleg,tévedés volt.
-Hogy tudok késedelmesen fizetni, amikor maguk akkor veszik le a pénzt, amikor akarják?
Még csak elnézést sem kért...

szmoker (Homo Trollicus) 2015.06.18. 17:23:14

@atörökkk: gázt csakis a cipőboltból!!!4!négy!

szmoker (Homo Trollicus) 2015.06.18. 17:25:35

BTW én az elműn (kisbetűvel, a nagybetűt nem érdemlik meg) röhögök, minden hónapban küldenek 3-4 csekket, én azt mindig befizetem, aztán egyszercsak észreveszik (2-3 hónap után) hogy nekem már 10-20 ezer túlfizetésem van.
Ez azt jelenti, hogy továbbra is küldenek havi 3-4 csekket, ÉRVÉNYTELEN felirattal, amíg el nem fogy a túlfizetés, aztán... kezdődik minden előlről. Ügyfélszolgálatot már nem is próbálom, mert idomított aprómajom szint :(

Egy zsák zizinek több esze van mint ezeknek összesen.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.18. 18:14:50

@gabors: "itt sem szolgáltatást lemondani ha valaki csak ugy hipp hopp meghal"

Modortalan ügyfelek, be vannak sózva. Nem tudnak szép lassan, hosszasan haldokolva elmenni.

gabors 2015.06.18. 18:36:18

@atpijkamo: " Nem tudnak szép lassan, hosszasan haldokolva elmenni." :-)

az meg hagyjan, de hogy nincs normalis "workflow" beletervezve az egesz szolgaltatasi folyamatba ....

Tudom Mo-on is eleg hosszas egy hagyateki eljaras meg akkor is ha vegrendelettel nincs semmi gond rokonok sem harcolnak.

Barmelyikkel beszeltunk, az hogy az ugyfel meghalt altalaban egy olyan szituacionak tunt amire nincs valaszuk hogy akkor most mit hogy kellene csinalni ... en meg kerdeztem tobbszor is hogy nyilvan nem az elso eset hiszen MINDENKI meghal nem egy lottonyeremeny szintu valoszinusegrol van szo...

de nem, erre nincsenek alapbol felkeszulve...

egyedul ami ugy tunik ment hogy a bank ahova allami nyugdij ment mar le is zarta a szamlat es levelet is kuldtek minderrol es nagyjabol ertheto hogy mit kell majd csinalni majd a hagyateki eljarasban ...

Black Hole 2015.06.18. 18:45:29

Nem is tudom? Talán sunáznám!

igazságos 2015.06.18. 19:31:55

Hát van a hibajelentésnél

1 agresszív, nagyhangú csaj, mondom neki, nincs telefonvonal, de kicsörög, csak nem nálunk, hívjon fel (elkezdi, jó, jó, de azért kopjak le, mert ilyen nincs mégse)

1 nyámnyila, szerény hangú, nagyon halk hangú csaj akinek alig hallani a hangját (tök süket vagyok, de ezt még én se értem, amit mond), kurvára nem ért ahhoz, amiért odatették, a hibabejelentésekhez, még én jobban vágom a műszaki dolgokat

1 pasi van, aki normális szokott lenni, őt bírom, az keni-vágja a dolgokat, addig nem szoktam nyugodni, amíg hozzá nem kapcsolnak

1 csaj van még, az meg inkább terel folyton

igazságos 2015.06.18. 19:33:55

Ja, még mindig nem kaptam meg az adóbevallásból a visszaigényelhető adót.

Pedig már 18-a van, még 1 napjuk maradt, május 20 óta.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.06.18. 19:49:34

@Sára:

"egy ilyen szemét cég még gyászolni se hagyja az embert mert folyamatosan küldözgetik a csekkeket"

Az hogy működik, hogy nem tudsz gyászolni a csekkektől?
Épp lekuporodnál egy sarokba sírdogálni, de balról beúszik egy csekk? Vagy épp felidézed az elhunyt egy kedves mozdulatát, de hirtelen seggbeszúr egy csekk?

@Uni1002:
Elmű ugyanez.
Aztán küldtek egy felszólítást, mire rájukborítottam a billentyűzetet. Aznap egyenlítettem kártyáról, kövi számlán felszólítás díja. Anyád. Ismét klavi. Ok, ok, töröljük. Kövi számlán kés. kamat. Na rohaggyámeg, tasztatúra.
Ezt is törölték és ezen a ponton vettem észre, hogy mindenféle sztornószámla nélkül belenyúltak a khm. zárt rendszerbe és csak onnan tudom, hogy törölve van, mert a köv. kiállított számlán álló összeg helyett kevesebbet vontak a számláról. Sehol semmilyen nyoma sincs a számlákon a javításnak.
Ekkor már nem írtam nekik, mert inkább valami felügyeletnek kellett volna a számvitel szabályainak stb. stb., de már leszartam.

neet 2015.06.18. 20:21:37

@igazságos: hát ezen én is jobban ki vagyok akadva, pedig tés vagyok (és persze nemsikeres) Még május idusa környékén beszéltem velük (más ügyben) és rákérdeztem, h akkor 5 nap és jön a lóvé? mire a csaj, neeem, 20-án elkezdenek számolni és majd 30 nap múlva... nem volt egyértelmű a válasz, de sztem 30 nap múlva KEZDENEK utalni. Mondjuk tökmindegy végülis, ha akkor utalnak, már rég elköltöttem volna, most meg minden nap egy újabb játék, rajta van, átküldték, ünnepelünk? Sztem jövőhéten utalnak, kitartás.

neet 2015.06.18. 20:29:00

Azért amikor ma bemondták, h kivonul a tigáz, elmorzsoltam pár könnycseppet, régi homár cikkekre gondolva, a trükkös gázóra csekkoló tigázos csalók végett..

Aureliano Buendía 2015.06.18. 21:05:42

Nem értem a problémát? Most van szerződés az új szolgáltatóval, vagy nincs?
Ha van, le kell szarni.
Ha nincs, bemész a választott szolgáltatóhoz, ott kötsz a nevedre kereskedelmi és hálózathasználati szerződést is, a tré meg szarjon sünt.

gabors 2015.06.18. 21:22:49

@Black Hole: kit a nagyit ??? de az mar meghalt abbol indult a "problema"

gabors 2015.06.18. 21:26:16

@neet: na ja a zalllami sokkal jobb lesz ... foleg mikor atkeresztelik nemzetirol "meszaros es meszaros" -ra

Black Hole 2015.06.18. 21:28:34

@gabors: áááá, dehogy! Az má' kegyeletsértés! Biztos van ott más választék is :-)

igi1 2015.06.18. 21:31:33

@neet: nekem másfél hétre adtak 1000 ft kedvezményt XD

spaceflex 2015.06.19. 07:02:35

@Szgya2:

Ön...izé, vagyis maga "sprehhhhenzzi mágyárszkijá lengvíccs nágyonnágyonól" :D

spaceflex 2015.06.19. 07:10:25

@spaceflex:

Elb...tam... FDToth-nak ment (volna).

joska61 2015.06.19. 08:34:17

Az ég kék, a fű zöld, a föld gömbölyű, a telekom szopat. Ilyen ez.

Manyecska 2015.06.19. 09:00:10

@joska61: a pasim meg szép. Mindig rácsodálkozom.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.19. 09:34:27

@spaceflex: Nah, @FDToth: elmagyarázta, hogy telefonról nyomul, és így sikerül csak neki a virtuális billentyűzeten a gépelés. Megbocsátjuk neki, mert érdemes elolvasni az írásait. Kéretik nem cikizni ezért!

Manyecska 2015.06.19. 09:51:38

@atpijkamo: itt sertepertélsz.mennyé elsőzni k..xddd
süti beállítások módosítása