Tékozló Homár

Az idő megy, a Telemax marad

2015.06.26. 09:20 | Homár Hilda | komment

samsung-logo-wordmark-rgb_1.png

"Egyszerűen felfoghatatlan, hogy az általam imádott Samsung​ ilyen trehány és inkompetens szervizre bí​zza a termékei javí​tását, rontva a Samsung hírnevét." - írja olvasónk, és tényleg.  Megszámlálhatatlan Telemax-posztunk újabb darabja, ezúttal először idegen laptopot küldtek vissza, a valódit meg összekaristolták, a garanciajegyet meg felébe-harmadába töltötték ki. A Samsung viszont legalább reagált a panaszra.

Kedves Tékozló Homár!

Szeretném  a januárban vásárolt Samsung laptopom Telemax általi szervizelés történetét okulásként elmesélni.

A történet röviden annyi, hogy a laptop meghibásodott, gyorsan béreltem cserelaptopot, mert a Samsung cserekészüléket nem biztosít. Nem aggódtam a szervizeléssel kapcsolatban, mivel kizárólag Samsung terméket vásárolok mindenből és még soha nem kellett csalódnom sem a termékekben, sem az ügyfélszolgálatukban. Ez volt az első szerviz ügyintézésem. Elővigyázatosságból azért készítettem pár fotót a készülékről, illetve a hibabejelentésbe is beleírtam hogy karcmentesen szeretném vissza a laptopot.

Az első csalódás akkor ért, amikor kiderült, hogy más valaki gépét sikerült hozzám eljuttatniuk, amit visszaküldtem, de amikor a sajátom megérkezett, akkor ért az igazi döbbenet egy agyon karcolt, mocskos vmit kaptam vissza a féltve őrzött laptopom helyett.

Az előző laptopom 5 év alatt sem sikerült ennyire elintéznem, mint amit  a szervizben tettek cirka 2 hét alatt. Igaz hddt cseréltek benne, de ez valahogy nem vigasztal.  Lehet rám sarat dobálni, hogy finnyás vagyok, de ki szeretne egy évig gyűjeteni egy laptopra azért, hogy össze-vissza karistolva kapja vissza a jótállás meghoszabitása nélkül. Bár ezek után biztos, hogy nem fogok velük szervizeltetni.

Nálam a Samsung egy életre leszerepelt és szeretném felhívni a kedves olvasók figyelmét arra, ha Samsung laptopot (bár már csak kevés van forgalomban) vagy telefont vásárolnának csak azok tegyék akik egyébként sem vigyáznak a dolgaikra, mert a csalódás az garantált. Az Apple készülékeket is a telemax szervizeli. Nem szeretném látni hogy kerül ki egy kb fél milliós gép a kezük alól. Sokkal jobban jártam volna, ha egyedileg, saját költségen megjavíttattam volna, vagy féláron veszek egy használtat, és nem kellett volna hogy érdekeljen a garancia.

Csatoltan küldöm a korábbi levelezésem a Samsungal illetve a készült fotókat a gépről.

Köszönettel:

Diána

------------------------------------------

Feladó: Diána Kovács 
Dátum: 2015. május 21. 2:00
Tárgy: reklamáció (telemaxban elcserélt laptop)
Címzett: reklamacio@partner.samsung.com, kapcsolat@samsung.hu

Tisztelt Samsung!

Mélységes felháborodásom vagyok kénytelen jelezni az Önökkel szerződésben álló Telemax Kft minősíthetetlen bánásmódja kapcsán a szer​vize​lésre leadott Np270E5V-K02HU típusú Ativ book készülékem 2015.01.05.é vásárolt laptoppal kapcsolatban. 

A készüléket 2015.05.12.én adtam a futárnak és több alkalommal jeleztem a telefonos ügyfélszolgálatuknak hogy karcmentes állapotban szeretném visszakapni a készüléket,ugyanolyan állapotban ahogy leadtam. Ehez képes 05.20.án megérkezett a készülék fedlapján tele hajszálkarcolásokkal illetve a billentyűzet illetve a képernyő minős​í​thetetlenül koszos volt mintha ezen ettek volna.. 

A készüléket tovább vizsgálva rájöttem hogy ez nem az én készülékem ugyanis az én készülékem gyártási száma:XXXxXXXXXXXX(az oldalukon regisztált termék) a hozzám érkezetté pedíg: YYYYYYYYYYYYYY. Illetőleg a típusszáma sem ugyanaz mint az enyémnek a kapott készüléké: Nxxxxxxx szemben az én 2xxxxx típusúmmal. Az én laptopomon nem volt windows 8 as operációs rendszer ezen pedig van illetve a processzora Celeron ®847 es szemben az én pentium 2117 Ummal. Szükséges e sorolnom még..(a kapott készülék gyártási számáról fotó mellékelve)

Szeretném megkérdezni hogy mi az oka hogy nem a saját leadott készüléket kaptam vissza és a munkalapon az én laptopom adatai találhatók?

Kérdem továbbá mi történt a leadott számlával illetve jótállási jeggyel?ugyanis a csomagban nem volt megtalálható amit a postás munkalap példányán fel is tüntettem.

A szerviz mindenáron fogyasztóvédelmi bírságot kíván fizetni a garanciajegy nem visszaszolgáltatásáért esetlegesen nem helyes kitöltéséért? Ugyanis a hdd cserekor mivel fő alkatrész újra kell hogy induljon a jótállási idő..a következő probléma bizonyára a jótállási jegy helytelen kitöltése lesz,illetőleg a szervizben töltött idővel is meg kell hogy hosszabbítsák a jótállását a készüléknek.

Túl nagy kérés Önöknél hogy a tulajdonomban lévő készüléket szolgáltassák vissza és ne egy agyon karcolódott jótálási jegy nélküli valamit?

Szeretném ha a hosszasan megírt hibabejelentésemre ne egy soros „teszt alkatrész csere”ével reagáljanak szeretném látni a részletes munkalapot! Illetőleg csak remélni tudom hogy a tulajdonomban lévő Samsung np 2xxxxx típusú nem postázták senki másnak!

Határozottan felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatuk figyelmét illetve a hibabejelentésemben is szerepel hogy ne karcolják össze a laptop fedlapját és semmilyét makulátlan állapotban adtam le amiről fotókat is készítettem és úgy is szeretném viszontlátni egyébként nem veszem át!! Ha már karcos és valaki már átvette a gépem akkor cseréljék ki! U​gyanolyan esztétikai állapotban​akkumulátorral és töltővel együtt ​
akarom viszontlátni ahogy azt leadtam! 

Azt is elég beszédesnek gondolom hogy hogy a munkalapra kopott plexi burkolat mint állapot van rávezetve lehetőséget adva arra hogy a szervizben bármit csinálhassanak a géppel. Egy fotót mellékelek arról hogy a hozzám eljuttatott laptop hátlapját hogy sikerült a szerviznek visszahelyeznie…

Nagyon sok fórumon olvasni a Telemaxról negatív véleményeket,de ezt azért nem gondoltam volna. Kiváncsi vagyok hogy meg lehet e ezt fejelni még. Egyszerűen felfoghatatlan hogy az általam imádott Samsung​ ilyen trehány és inkompetens szervizre bí​zza a termékei javí​tását rontva a Samsung hírnevét. Úgy érzem ezek után nem vásárlok semmiféle Samsung terméket.

Amennyiben rövid időn belül a Telemax által okozott hibákat nem orvosolják haladéktalanul a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez fordulok és közzéteszem a történteket!

Üdvözlettel:

Kovács Diána

-------------------------------------------------------

Feladó: Diána Kovács 
Dátum: 2015. május 28. 23:27
Tárgy: Fwd: reklamáció (telemaxban elcserélt laptop)
Címzett: kapcsolat@samsung.hu, kapcsolat@tmx.hu

Tisztelt Samsung!

Hivatkozva a 05.21.én kelt levelemre a mai napon kézhez kaptam az Önök szervizében "elkeveredett" laptopom. Bár ne tettem volna.

A határozott több alkalommal nyomatékosan megtett kérésem ellenére KARCOSAN ÉS A JÓTÁLLÁSI JEGY HELYTELENÜL KITÖLTVE voltam kénytelen kibontani a csomagot..(az erre vonatkozó dokumentáció csatolva)

Tájékoztatom Önöket,hogy a  kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § (3) bekezdése alapján a jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:

a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
b) a hiba okát és a javítás módját,
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját
d) a jótállás – a kijavítás időtartamával meghosszabbított – új határidejét.

A cserélt, javított dologra, dologrészre a szavatosi jog érvényesíthetőségének ideje újraindul.[Ptk.308.§ (3) bekezdés].

Fentiek alapján a javítás módját kötelező megjelölni, illetve a kijavítás időtartamával a jótállási idő mindenképpen meghosszabbodik, ennek határidejét is fel kellett volna tüntetni a jótállási jegyen.
A fenti jogszabály figyelmen kívül hagyásával történt meg a jótállási szelvény kitöltése,különös tekintettel arra,hogy az állítólagos Hdd cserekor sem hosszabbodott meg a jótállás 1 évvel.

A feltárt hibákról és azok megszüntetéséről  nem tájékoztattak korábbi levelemben lévő kérés ellenére sem,valamint 2014.05.12-28 között a készülék az Önök szervizében volt ,ezzel jelentős kellemetlenséget okozva nekem,mivel laptopot voltam kénytelen bérelni díjazásért.

05.26.n XXX Évával a telemax ügyfélszolgálatos kollégájukkal beszéltem akit ismételten megkértem arra hogy a további kellemetlenségeket elkerülvén feladás előtt ellenőrizze a csomagot hogy a készülék makulátlan és karcmentes ahogy feladtam illetve a jótállási jegy helyesen van e kitöltve mivel a történtek után meggyőződésem volt, hogy a hibát hibával orvosolják. Felháborító módon így is lett.

Már a hibabejelentésben is jeleztem, hogy a fentiekre legyenek tekintettel, illetve minden alkalommal megtettem, amikor a samsung és a telemax ügyfélszolgálatával beszéltem. A beszélgetéseket rögzítik, legyenek kedvesek visszahallgatni.

Kérdésem a következő: Milyen jogon tesz kárt a Telemax a tulajdonomban lévő laptopban kifejezett többszöri kérésem ellenére is????? Ennyi erővel használt laptopot is vásárolhattam volna fele ekkora összegért. Munkanélküliként nem kevés időmbe telt összegyűjteni az árát és pár hónap után úgy néz ki, mint egy több éves gép. Köszönöm szépen.

A fentiekre való hivatkozással kérem a fedlap mielőbbi cseréjét valamint a jótállási jegy jogszabályoknak megfelelő kitöltését!

Önök egyáltalán nem voltak partnerek a sorozatos hibák megelőzésében,annak ellenére hogy számtalan alkalommal és módon felhívtam a figyelmüket  rá. És azt gondolom szükségtelen megemlíteni hogy a fenti eseménysorozat következményeképpen  soha többet nem fogok Samsung terméket vásárolni és amilyen széles körben lehetséges terjeszteni fogom a tényt hogy mennyire nem érdekli a Samsungot a vásárló. Eredményes módja a hűséges vásárlók elvesztésének..

A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez fordulok és az összes rendelkezésre álló fórumon nyilvánosságra hozom a Samsung "ügyfélbarát "szervizelését!

Üdvözlettel:

Kovács Diána

----------------------------------------------

küldő:samsung.com 
dátum:2015. június 5. 14:12
tárgy:Fwd: Re: Fwd: Fwd: reklamáció (telemaxban elcserélt laptop)

Tisztelt Kovács Diána!

Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított nekünk arra, hogy megfelelő tájékoztatást nyújtsunk az ügyében. 

Sajnálattal olvastuk levelét melyben arról tájékoztatta az ügyfélszolgálatunkat, hogy a Nxxxxxxxxxxxx XXXXXXXXXX gyári számú készülék szervizelésével kapcsolatos elégedetlenségét fejezte ki, szeretnénk elnézését kérni az Önt ért kellemetlenségekért.

Megoldásként, társaságunk az Ön elégedettségének megtartása érdekében egyszeri méltányossági javítást ajánlunk fel, amennyiben elfogadja ügyének ilyen módon történő lezárását.

Őszintén reméljük, hogy fenti megoldási javaslatunkat elfogadhatónak tartja, melyről kérjük írásos válaszában tájékoztasson bennünket.

A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:

1. Békéltető Testület, vagy
2. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.

További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.

Tisztelettel:
Samsung Electronics Zrt Ügyfélszolgálat

---------------------------------------

feladó: Diána Kovács
dátum: 2015. június 5. 17:31
tárgy: Re: Re: Fwd: Fwd: reklamáció (telemaxban elcserélt laptop)

Tisztelt Samsung!

Köszönettel vettem a mai napon kelt levelüket.

Tisztelettel érdeklődnék hogy mit jelent az Önök olvasatában az "egyszeri méltányossági javítás" egy 5 hónapja vásárolt teljes körű kötelező jótállással rendelkező laptopnál?

Köszönöm szépen ha nem tette volna tönkre a Telemax a laptopot,akkor minden egyes meghibásodásnál kötelező jelleggel és nem méltányosságból szükség esetén több alkalommal javítaniuk kell a meghibásodott terméket.

Érdeklődnék hogy a jótállási jegy jogszabályok megszegésével való kitöltést helyénvalónak tartja e a Samsung a Telemax részéről és engedélyezik e azt? ugyanis a válaszlevelükben az erre vonatkozó vizsgálat eredménye nem található.
Ahogy korábbi levelemben is említettem a fenti ügyben már-többek között- Fogyasztóvédelemhez is fordultam,mely eljárások folyamatban vannak.

Miután a Telemax elcserélte,majd összekarcolta a laptopom és a hosszas hibabejelentésemre nem tájékoztatott kellő részletességgel a feltárt hibákról és az okozott kellemetlenségeken túl hosszabb ideig voltam kénytelen laptopot bérelni melynek tükrében nem áll módomban a laptopom semmilyen körülmények között bárminemű javításra elküldeni hozzájuk érthető okokból nem fogom növelve az általuk okozott kárt !

Egyedüli elfogadható megoldásnak tekintem egy teljesen új típus azonos fóliás fedlap részemre való küldését a jelenlegi fedlap részemről való visszaszolgáltatásával egyidejüleg valamint a jótállási jegy helyes kitöltését,vagy részemre új kiküldését a helyes adatokkal tartom.

A fenti panaszkezelést nem hívnám méltányosságnak annál inkább a Telemax által okozott kár részbeni korrigálásának,illetve a jótállási jegy fogyasztóvédelmi törvényben szigorúan meghatározott feltételek megszegésének majd orvoslásának tekinteném.

Remélhetőleg a fenti ügy rövid időn belül megelégedésemmel zárul elkerülvén a polgári peres kártérítési illetőleg fogyasztóvédelmi eljárást.

Üdvözlettel:

Kovács Diána

UPDATE

júni. 29. 

Tisztelt Homár szerkesztőség!
Az alábbi Telamaxos üggyel kapcsolatban a mai napon a samsung after sales csapata megkeresett telefonon megállapodtunk a Vrg szervizük általi fedlapcserében-mivel nyomatékosítottam a Telamax elkerülését- és az elszállítás napjában valamint ajándékcsomaggal kívánják tompítani a kellemetlenségeket.
Nyugtával dicsérném a napot,de mindenesetre segítőkész volt a Samsung képviselője és ígéretéhez híven írásban is megerősítette az elhangzottakat.
Kíváncsian várom a további fejleményeket.
Üdvözlettel:
Kovács Diána
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scipovicsné 2015.06.26. 09:34:51

Hol vannak a képek?
Engem tényleg érdekelne.

AtiSnatch 2015.06.26. 09:50:46

@Scipovicsné: biztos a telemax küldi postán... :)

sakkosfx 2015.06.26. 10:10:19

Lehet, hogy el akarták lopni a drága gépet és azért küldtek elsőre más gépet hasonló adatokkal és más sorozat számmal! és nem feltétlen a főnök a gyanúsított tapasztalatom szerint inkább a szerelők lopósak! Egyszer egy szervizben a porszívómról lopták le a jó hosszú zsinóromat, amit csak otthon vettem észre. vissza vittem és kivertem a balhét mire vissza szerelték az eredetit, persze csak főnöki nyomásra akit ismertem is.

Scipovicsné 2015.06.26. 10:11:53

@AtiSnatch: Nincs több kérdésem... :-)

230e 2015.06.26. 10:28:04

Mostanában ha készüléket vásárolok az első hogy megkérdezem hogy ki szereli. Bár így megy jelentősen csökken a szóba jöhető készülékek száma.

Józsi, a migráns köcsög 2015.06.26. 10:42:14

én is akartam vönni samsung gummicsimmát a múltkor de nem vót, pedig áááálítólag jó a szervízjük.

2015.06.26. 10:44:18

De terjengős! Persze, nő!

Rejtélyes 2015.06.26. 10:47:04

1: HDD nem főalkatrèsz, csak a HDD garija kezdődik újra.
2: Ne a Samsungot hibáztasd, a f@sz szervizt/szerelőt.

Darth Revan 2015.06.26. 10:55:38

Ez a vicc jut errol eszembe:

Két férfi ül a kávéházban. Jön a pincér:
- Mit hozhatok Önöknek?
Egyik férfi:
- Egy kávét kérek!
A másik:
- Én is ugyanazt. De a csésze aztán tiszta legyen!
Nemsokára jön a pincér, hozza a két csésze kávét:
- Tessék a kávé. Melyikük kérte tiszta csészében?

Attila F 2015.06.26. 10:58:46

@Rejtélyes: A Samsung (és minden cég) az alvállalkozójáért úgy felel, mintha saját maga járna el. Így a Samsungot sem lehet felmenteni. A "méltányossági javítás" meg külön hajmeresztő, hiszen méltányosságot akkor tudnak gyakorolni, ha nem hibáztak, hanem szimplán jófejek akarnak lenni, és valamilyen okból - pl. mert az ügyfelük munkanélküli - segítenek.

sarostehen 2015.06.26. 11:04:40

Méltányosságból küldenek egy flakon CIF súrolószert, hogy le tudd takarítani a géped...

hobbitroll 2015.06.26. 11:05:40

valamit nem értek. Már régóta sötétség honol a fejemben ez ügyben, de már nem bírom tovább, muszáj megkérdeznem.
Ha valaki megvásárolja az 'A' gyártó termékét 'B' forgalmazótól, majd alkalomadtán azt a 'C' szervizbe viszi javíttatni, miért 'A'-t ekézi? Először a szervizzel kellett volna balhézni, a fotókat OTT kellett volna elkészíteni, amikor leadta a laptopot javításra, valamint az átvételi papírra rá kellett volna íratni, hogy sérülés/karcmentes állapotban. Ennyi és nem több. Ha ezek után egy összeb@szott sz@rt adnak vissza, akkor lehet menni anyázni oda, ahol átvették. Ugyanis azzal céggel áll szerződéses (v)iszonyban aki a készüléket átvette (akkor is, ha Ő továbbküldi egy harmadik cégnek). Ezzel szemben, ha a legfrissebb szabályoknak köszönhetően közvetlenül a gyártónak küldte volna vissza (mert ezt is lehet), úgy az esetben levelezhetne a samsung.hu|com -al. Szerintem.

hobbitroll 2015.06.26. 11:07:51

@Attila F: nehezemre esik ezt elhinni. Véleményem lásd fentebb :P

sarostehen 2015.06.26. 11:29:16

@atpijkamo: Szerintem arra gondolt, hogy ha munkanélküli, akkor nincs bejövő pénz, nincs miből összespórolni / félretenni. Tehát csak a korábbi megtakarításait tudja felhasználni.

sarostehen 2015.06.26. 11:35:44

@atpijkamo: Ebben igazad van. De aki munkanélküli az nem laptopra gyűjt.... örül ha megél..

bandikkaa 2015.06.26. 11:36:12

@hobbitroll: Mert a szervizzel a vásárló nem áll semmilyen szerződésben a vásárlás okán és így talán a gyártó talán észbe kap és nem engedi a javítást egy ilyen kókány zugcégnek...

Black Hole 2015.06.26. 11:57:32

Már biztos megtették páran, de én is megkérdezem azért, hogy akkor miért a Samsung a hibás?

Attila F 2015.06.26. 12:16:11

@atpijkamo: Rendben, akkor a forgalmazó. Mivel a posztban végig a Samsungról volt szó, ezért feltételeztem, hogy közvetlenül tőlük.
De, értelemszerűen, ha egy forgalmazótól, akkor ők a felelősek a jótállás alatt.

Attila F 2015.06.26. 12:32:14

@atpijkamo: Olvastam, no worries. Értelemszerűen, ha van szerződésük, akkor is felelős a gyártó.

Én csak azt nem szeretem, amikor a gyártó/forgalmazó a szervizre kezd mutogatni és elhárítja a felelősséget.

Atörökk 2015.06.26. 12:33:10

Samsungot tényleg nem értem, ha ennyi a panasz a szervizre, miért nem keresnek más garanciális szervizpartnert.

Attila F 2015.06.26. 12:34:10

@enpera: Sikerült megragadnod a poszt lényegét. Van itt egy szerencsétlen lúzer, viszont a szerviz az parádés.

Attila F 2015.06.26. 12:36:55

@atpijkamo: Meg akkor, ha közvetlenül tőlük veszi.
Szerintem kimaxoltuk a témát.

Black Hole 2015.06.26. 12:40:28

@atpijkamo: továbbra sem értem, hogy Magyarországon ez az egész garanciális javítás miért működik ilyen szarul? Csak sejtem. Itt amikor valami garancia idő alatt bedöglik, akkor elviszed oda ahol vetted, viszed magaddal a blokkot, amivel bizonyítod, hogy ott vetted, és semmi taknyolás nincs! A kérdés annyi szokott lenni, hogy másikat kérsz, vagy az árát vissza? Volt olyan, hogy a kenyérsütőgép a garancia lejárta előtti héten adta meg magát, és simán adták az újat! Ráadásul mondtam, hogy nem nagyon tetszett a cucc, és szeretnék másik gyártótól választani! Mondták, hogy ez nem probléma, csak ha drágábbat akarok, akkor rá kell fizetni. Ezekről a garanciális dolgokról mindig eszembe jut a srác, aki márkaszervizben volt szerelő, és mindig volt zsírúj holmi nála eladó, amiket ő rakott össze, természetesen új alkatrészekből, és adta az 1 év garanciát! Ő nem vitatkozott soha, ha gond volt! Egy kukk nélkül javított, vagy cserélt! A cuccok meg féláron voltak nála! Mindenki nagyon jól járt, csak az nem, aki a hivatalos eladónál vásárolt holmit vitte javíttatni. Mert az új alkatrészeket, amikből csinálta a saját kis bizniszeit, nyilván valakinek ki kellett fizetni!

Black Hole 2015.06.26. 12:57:02

@atpijkamo: nem nyílik meg a link. Volt jó pár olyan, hogy vissza vittem valamit garanciális időn belül, szóval csak a saját tapasztalataimat írom. Egyszer vettem egy halogénsütőt, ami egy vicc volt. Vissza vittem, és mondtam, hogy ez bizony egy szar. Simán visszavették "nem elégedett vevő" megjegyzéssel! Persze nem úgy, hogy előtte fél évig használtam, csak meguntam, és vissza akartam kapni a pénzem!

Attila F 2015.06.26. 13:19:25

@LatexMátrix: Nem nagyon értem, mit szeretnél bizonyítani ezekkel a tudatfolyamos kommentekkel, de az azért nagyon kedves tőled, hogy azt kívánod a posztolónak, hogy pereljék be. Pláne, hogy igaza van. És ha a Samsungnál dolgoznék, pláne vezetőként, akkor biztos ránéznék erre a szervizre, ami ilyen szépen rombolja a márkámat.

Fogyasztóként pedig egyáltalán nem érdekel az, hogy a "nagy", európai Samsungnak mi egy kis ország vagyunk. Minden globális cégnek kicsik vagyunk, akkor mindegyiknek bele kell szarnia a dolgokba?

Black Hole 2015.06.26. 13:23:29

@atpijkamo: értem én, hogy ezt miért írtad! Ez egy sajátos, magyaros mentalitás. Mivel nagy teaivó vagyok, szoktam venni egy helyről a neten 20 x 100 gramm teát. Azért ennyit, mert ezt a mennyiséget már ingyen hozzák ki. Vannak szép kis üvegjeim, amikbe aztán bele töltöm a zacsikból. Egyszer, mikor öntögettem át, kíváncsiságból egyet megmértem. 4 grammal kevesebb volt. Utána már mindet mértem. Mind pontosan annyival volt kevesebb. Írtam nekik, hogy azért a 20 x 4 gr nem kevés, mivel átlagban ezek a teák € 6/100gr körül vannak, és egy évben legalább háromszor veszek náluk. Elnézést kértek, és küldtek egy 100 gr-os csomagot, nem a legolcsóbb teából. Azóta mindig pontos mennyiséget kapok. Viszont a történetet elmeséltem egy ismerősnek. Erre az mondja, hogy akkor mindig ezt kell csinálni! Kérdezem, hogy mit? Hát reklamálni kell, hogy kevesebb. De, mondom azóta nem kevesebb! Erre mondja, hogy dehát nem ellenőrizték a múltkor! Akkor még miért ne? Mindig szólok, mindig lesz egy zacsi ingyen tea!
Asszem a bajok valahol itt kezdődnek, a mindenki mindenkit ott basz át, ahol tud.

Attila F 2015.06.26. 14:07:02

@LatexMátrix: Ne viccelj már. Nem gondolod, hogy vásárlás előtt bárkinek is bele kéne gondolnia abba, hogy mi itt Magyarországon milyen kicsik vagyunk a hatalmas Samsungnak?
Segítek: nem kell. Azt viszont jogosan el lehet várni, hogy amennyiben a jótállási idő alatt meghibásodik a termék, akkor azt gyorsan, pontosan megjavítsák. És még egyszer: ők is felelősek a szervizért; úgyhogy nem moshatják a kezeiket, hogy ők erről nem tehetnek. Még egyszerűbben: akitől veszel valamit, az felel azért, hogy a jótállási idő alatt meghibásodott termékeket megjavítsa. Megteheti, hogy ehhez alvállalkozót (egy szervizt) von be, de ez az ő magánügye, a vásárlónak erről nem is kell tudnia.

Az pedig szerintem nagyon kontraproduktív, hogy te lényegében nem is a posztban leírtakkal vitatkozol, hanem egyből a posztolónak ugrasz, ócsárolod a helyesírását meg a márkaválasztását, pedig ezeknek semmi köze a poszthoz. A helyesíráson való lovaglás a legviccesebb, mert te is le bírsz írni olyanokat, hogy szervíz, véktelenül, Kórea, stb.

Attila F 2015.06.26. 14:35:34

@atpijkamo: Valóban jobb lenne, ha minden posztot Vámos Miklós írna.
Ettől függetlenül igaza van a poszternek, szétcseszték a laptopját, mire a Samsung egy méltányossági javítást bír felajánlani - ki tudja, mire.

Lehet, hogy a poszter nem egy zseni, de ettől még minek kell itt nekiugrani és személyében támadni? Miközben a Samsung szenzációs ügyfélkezelését meg nagyvonalúan elnézzük.

Attila F 2015.06.26. 14:51:07

@atpijkamo: Hát, nem muszáj olvasni. Kommentálni meg végképp nem. Én az összes posztot elolvasom, de a számomra érdekteleneket nem kommentálom, ennyi.

A milliomos megjegyzésre: de, persze, igazad, van. Mondjuk itt a Homáron vagy azért ekéznek valakit, mert csóró ("minek vesz ilyet, ha nincs pénze???", vagy azért, mert gazdag ("félmillióért vesz laptopot, de sír, hogy nem kapta meg hozzá az ingyen töltőt").

Jelen esetben, azt gondolom, hogy tanulságos a sztori, mert a vásárlók úgy kétharmadát a forgalmazó simán szopatja azzal, hogy a szervizre keni a problémákat.

Attila F 2015.06.26. 15:20:45

@LatexMátrix: Aki ésszel él, azt is átverhetik, hülyének nézhetik, stb. Erre szolgál a Homár.
Nem látom be egyébként, hogy miért ne élne ésszel a posztoló. Vett egy Samsung terméket, ami azért világszerte elég elismert, és jól kicsesztek vele a szervizben. Megírta, ennyi.
A Samsungnak annyi felelőssége mindenképp van - ha a jogi felelősséget nem is ismered el -, hogy már elég régóta tudják, erre a szervizre sok a panasz, mégse tesznek semmit.

A márkaválasztást azért írtam, mert irreleváns a poszt szempontjából. Bármilyen márkát választ, a jótállás alatt az eladó cégnek szervizelnie kell.

És végül: a kezdet kezdetétől olvasom a Homárt. Most már nagyon irritálnak azon emberek hozzászólásai, akik (jópofaságból? butaságból?) egyből a posztolót kezdik ekézni. Vagy épp azt kívánják nekik, hogy pereljék be őket (milyen jogalapon is?). És mindezt "népnevelésből". Az lenne a népnevelés, ha tudatosabbak lennének a vásárlók. Csak ez így nagyon nehéz, ha még egy ilyen esetben is, amikor teljesen igaza van a posztolónak, akkor is őt kezdik szidni.

FDToth 2015.06.26. 15:58:51

Adiig kesznek ilyen esetek, amig nem kello szigorral lepnek fel az ilyenek ellen. Kb kapnak a fogyvedtoklegy ejnye-bejnyet, meg par tizezres birsagot es ugyanugy folytatjak tovabb a sorozatos jogszabalyserteseket. Talan hatasosabb megoldas lenne egy idore ezen cegek tevekenyseget felfuggeszteni, talan abbol ertenenek...

Mento (törölt) 2015.06.26. 17:25:11

Az összes eddig létrehozott facebook oldalát bezárta a Telemax, mert undorító, gusztustalan amit csinálnak már évek óta:
www.facebook.com/pages/Telemax/477023125745960?fref=ts

Nem hiszem el, hogy Magyarországon ezt meg lehet csinálni, amit ez a cég csinál, már évek óta, következmények nélkül, "szervíz" jogcímen. Én pl: egy Samsung telefonnal szívtam meg náluk, de soha többet samsung, köszönöm!

Mento (törölt) 2015.06.26. 17:26:53

Több nagy márka hazai szervizelését is bevállalta a cég, többek között a Lenovo laptopokat is ők csinálják...

Gyűrött Papír 2015.06.27. 21:52:24

Tökösen csinálja! Csak így tovább!!

Atörökk 2015.06.28. 15:38:03

@Aureliano Buendía:
A legolcsóbb az általában kurva drága szokott lenni vagy így, vagy úgy. Esetleg mindkettő.

joska61 2015.06.29. 11:25:25

Most egyébként attól eltekintve, hogy szeretjük fikázni a telemaxot, meg akad is miért fikázni, az nem lehet, hogy a Samsung nem véletlen nem cseréli le? Nem tudjuk milyen bődületes mennyiségű cuccot javítanak, nem tudjuk ebből milyen magas a panaszmentes ügyek aránya.
süti beállítások módosítása