Tékozló Homár

Wifivel felszerelt, felújított szerelvények ezeknek???

2015.06.26. 14:40 | Homár Hilda | 273 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350.jpg

Marianna meglehetősen provokatív hangvételű és erősen rendpárti levelet eresztett ránk, ami a Homár territóriumán messze túlmutató témákat vet fel. Ezekkel nem is foglalkoznánk, de BKK-BKV vonalon azért azt szögezzük le, hogy: 
1. Bliccelni egyáltalán nem menő. Ha szolgáltatát veszel igénybe, fizess érte.
2. Ellenőrként jegy nélküli utasokat megbüntetni oké, falhozvagdosni nagyon nem oké. 

T. Homár!

Egy javaslattal szeretnék élni. Van nekünk egy Csepeli HÉV-ünk, amely bár igen sűrűn közlekedik, mindig tömve van utasokkal...

Na, de milyen utasokkal? És hogy néznek ki azok a szerencsétlen járművek? És mit kell napi szinten elviselni ott a kulturáltabb rétegnek, aki munkába és/vagy iskolába jár és még jegyet is vásárol? :( Gondolom, sejtik, mire akarok kilyukadni...

Mondjuk úgy, hogy ha csak normális, fizető utasokat szállítana az említett HÉV, akkor talán fél óránként is járhatna. Az utazóközönség nagy része bliccel, a közlekedési (és egyéb) kultúrája a béka feneke alatt van és még sorolhatnám...

Olvastam már arról, hogy wifivel felszerelt, felújított szerelvényeket terveznek üzembe helyezni. De ezeknek? Előbb valahogy meg kellene szűrni a közönséget, mert nem sok marad majd az új kocsikból... ezeknek ugyanis semmi szépérzéke, hogy finom legyek. (Egyébként nem értem, mit akarnak a wifivel, amikor már mindenki mobilinternetezik).

Szóval lenne egy javaslatom. Egy napra állítsanak a Boráros téri HÉV végállomás bejáratához jegyellenőröket és köztereseket lehetőleg nagy létszámban, esetleg mobil kerítéssel kiegészítve. Szerintem mentő és rendőr sem ártana, ha lenne a közelben. Aztán számolják meg, hányan fognak utazni, ha fizetni kell érte.

De említhetném akár Dél-Pestet is. Azt írják, hogy a most beszerzett új MAN és Mercedes buszok nagy része ott fog közlekedni. Ez most komoly?! Csepelen és Erzsébeten? Oda még a leselejtezett Ikarusokat sem küldeném. 1 hónap és nem lehet majd ráismerni a járművekre. Az ott kérem, nem Európa. Az ott lakó népek... ááá, hagyjuk! Tudják nagyon jól...

És ha már a köztereseknél tartunk: mostanában sok videó kering a Facebookon, ahol közteresek próbálnak intézkedni bliccelőkkel szemben, de érthetetlen módon mindenki őket támadja. Illene a BKK-nak teljes mellszélességgel kiállnia mellettük és nagy hangsúlyt fektetni a kapcsolódó kommunikációra.

Nem normális, hogy ebben az országban ennyire a rend ellen van a többség. Intézkedni mer a rendőr vagy a jegyellenőr és már visítanak, hogy mit képzel, ilyet nem lehet tenni egy demokratikus országban. Nos, én tudok olyan nálunk sokkal fejlettebb, nyugati, demokratikus országról, ahol a metróban konkrétan fél napra a peronhoz bilincselik a potyázókat, jól megszégyenítve őket. És ott ez teljesen elfogadott. Nincs is ekkora káosz a fejekben. Nincsenek összefirkált, teleszemetelt járművek/állomások, stb.

A BKK-nak is nagy a felelőssége abban, hogy ez itthon is megváltozzon. Amíg az emberek azt látják, hogy az intézkedő közteresek nyilvánosan meghurcolhatók, a jegyellenőröknek vagy éppen az elsőajtózó járművezetőknek nincs joguk semmihez, addig nem lesz itt semmi pozitív változás. Pedig nagyon szükséges lenne, mert a totális összeomlás felé robogunk...

Üdv!
Marianna

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cimet 2015.06.26. 14:47:24

"a statuálás a lényeg"

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 14:51:43

Hát ki is rúgatnám azt a vezetőt, aki a felújított szerelvényeket üzembe tervezné helyezni. Járjanak inkább a vonalakon, ha már felújították.

Manyecska 2015.06.26. 14:56:53

Marianna, ne ríjj, jönnek a szírek is hamarost!!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 15:00:26

@Manyecska: Bazi nagy szárnyas kőbikák trapolnak majd a Rákóczi úton.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 15:01:37

@cimet: A lényeg az, hogy az új buszokat a hegyvidékre meg a Rózsadombra kell irányítani, a proliknak csak szakatt buszt.

atörökkk 2015.06.26. 15:02:28

Ha itt ott kicsit sarkít és általánosít is, igaza van.

Attila F 2015.06.26. 15:04:08

Ajjaj, valaki nagyon ráér. Vajon, hol lakik a poszter, hogy az összes csepelit és erzsébetit prosztónak tartja? A napfényes 12. kerületben, ahol csak kifinomult úriemberek és úrhölgyek laknak?
Arra is nagyon kíváncsi lennék, hogy melyik az az ország, ahol fél napra a peronhoz bilincselik az bliccelőket. Vagy ezt közvetlenül a legfrissebb chemtrail hírek alatt sikerült olvasni?

milyennőazilyen 2015.06.26. 15:09:35

Hehehe, nagyfalusiak, tiétek a terep, nyírjátok ki egymást XD

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.26. 15:13:25

Hát nem tudom... amíg Csepelre jártam, nem nagyon tudtam úgy felszállni a HÉV-re, hogy ne találkozzak ellenőrrel. Létszámcsökkentettek?

igi1 2015.06.26. 15:15:21

@Manyecska: ránk is férne mer mi magunk hová jutottunk 1000 év alatt

csak külföldön csinálunk karriert itthon ugyanaz nem menne

További magyar hang 2015.06.26. 15:23:30

Valamilyen egészségre nem káros, lemoshatatlan festék spray-t kellene adni az ellenőröknek. Ha bliccelőt fog, nem kell iratokkal, meg csekkel (úgysem fizeti be, hamis adatokat ad meg, ellenáll, stb...) hosszasan bajlódni a mozgó járművön, egyszerűen arconfújja a spray-vel és onnantól látszik, hogy kit nem kell felengedni a tömegközlekedési járműre. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.26. 15:24:58

"Mondjuk úgy, hogy ha csak normális, fizető utasokat szállítana az említett HÉV, akkor talán fél óránként is járhatna."
És akkor is ugyanilyen szakadt lenne, mert gyanúgy bacna karbantartani a BéKKa.

Komojtalan 2015.06.26. 15:25:15

Mariann hülyébb helyből mint más nekifutásból. Kiváncsi lennék a budai bliccelők arányára, tippem semmivel sem kevesebb mint Csepelen. Ha már válogatás, akkor ész szerint is lehetne, Mariann tuti sörös lóval menne, hacsak nem ő húzná :-).

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 15:33:14

@További magyar hang: Ezt már többezer éve kitalálták és alkalmazták. Az orrát kell levágni.

@Taxomükke: @Komojtalan: :))

Darth Revan 2015.06.26. 15:36:11

Na, ezt is régen dugták meg.

Darth Revan 2015.06.26. 15:38:42

"a Homár territóriumán messze túlmutató témákat vet fel."

ha ti magatok is látjátok, hogy ez nem ide valo irás, akkor mi a halál retkes f@szaért teszitek ki?

FDToth 2015.06.26. 15:50:32

Ez a poszt kiveteles es a posztironak is igaza van. Kar h bagyon-nagyon kevesen gondolkodnak igy, emiatt nez ugy ki a budapesti timegkozlekedes, ahogy. Az kb alap h az utazokozonsegrn mulik minden, de ezta bkk-nal nem akarjak megerteni...

cupcake25 2015.06.26. 15:55:40

Igazat adok Mariannak. Az a gond, hogy túl sokáig voltunk liberálisok a renitensekkel és ez igaz az élet egész területére. Ma a vállalkozó van megdicsérve, az él jól, aki csal, lop, hazudik. Mert tisztességesen, adóelkerülés nélkül nem lehet megélni. Ez mind a két oldal hibája, a törvényeket alapvetően úgy írják és úgy határozzák meg az adókat és a BKK árait is, hogy úgyis elcsalják az adót, bliccelnek a tömegközlekedésen. Ez egy ilyen egymást gerjesztő játék, ahol még egyik fél sem állt fel és mondta azt, hogy én leszek a történetben az okos, aki enged. Ugyan ez a szitu a BKK-nál is. Naponta, de hetente biztosan látom azt, hogy valakit elkapnak a buszon blicceléssel, mert nincs jegye, nincs bérlete, nincs személyije. És oké, az ellenőrnek nincs jogköre igazoltatni, sőt visszatartani sem, de az oké hogy valaki szolgáltatást lop? Ez ugyan olyan, mintha áramot vagy kábel TV esetleg netet lop. És persze, tudom én a BKK vezetése lop. Oké, és azt tudjuk hogy a Telekomnál lopnak-e a vezetők? Vagy hogy az ELMŰ-nél? Nem, de ettől még befizetjük az áram díját. A tömegközlekedés nem alapjog, nem alanyi jogon jár. Ezért fizetni kell. Aki nem fizet az viselje a büntetés terhét és ne próbáljon meg a joghézagok segítségével kiskapukat keresni, mert ettől hányom kell.

A másik pedig, hogy valóban sokkal jobban meg kellene szűrni az utazóközönséget és aki nem felel meg az utazási feltételeknek (koszos, büdös, ittas stb.) azt már fel se engedjék vagy gondoskodjanak a leszállításról. Mert a BKK-nak is van hova fejlődnie minőség szempontjából. Mondjuk nem lenne utolsó ha túl lépnének az a szocialista felfogáson, hogy a lényeg hogy eljuss A-ból B-be, ugyanis a mai világban ennél jóval többet vár el az utas a pénzéért. Például: amikor esik az eső, akkor is lehessen használni az üléseket anélkül, hogy attól kellene tartani, hogy egy hatalmas vízfolt keletkezik az embert ruháján, vagy hogy adott esetben az ember ne süketüljön meg a váltó/motor/ajtó hangjától, hogy ne kelljen 200x meggondolnia, hogy le merjen-e ülni az ülésre.

LatexMátrix 2015.06.26. 16:00:01

Tele van a képernyő megint érett kommentekkel. Önérzetet sutba lehetne vágni és valóságot látni mellé, nem pedig elodázni azt és dagonyázni tovább a szemétben kollektíve. Hogy melyik égtájú prosztkultúra okádja a több szart most részletkérdés. Gáz az egész, ahogy van. Hiába van igaza, hiába világítja meg a problémát, hangzatos, lejátszható videó nem csatolható írásához, így már-már értelmetlennek hat.

LatexMátrix 2015.06.26. 16:07:46

@cupcake25: azért te sem vagy semmi. Annak tudatában legyen mindenki jogkövető állampolgár - de mosolyogva ám!, kispénzűek is, ők, ha lehet, mégszélesebb mosollyal! - hogy a igénybevett szolgáltatás vezetősége tudvalevőleg lop? Te jönni melyik bolygó?
A leszállítást megnézném. Így is igen érzékeny 'egyensúly' áll fenn az igénybevehető közlekedés és a totális fenyegetettség/elviselhetetlen szaglás közt, ha neked mindennek megbontására van embered, konzekvensen, 2 percnél hosszabb idejű kivitelezés esetén, hát kalapom emelem.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.06.26. 16:11:42

@További magyar hang: Szeritem azonnal szabadalmazd ezt ez ötletet mert bár kissé radikális, de lenne létjogosultsága! :DDD

gabors 2015.06.26. 16:20:52

hetvegi ????????

akkor irok meg hozza 4947 karaktert

hobbitroll 2015.06.26. 16:21:54

@atpijkamo: saLYnos valamennyire 1@ kell értenem a posztolóval, ha tényleg ezt tervezik, akkor ennyi erővel el is égethették volna azt a pénzt, amit elköltöttek.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.06.26. 16:22:51

@hobbitroll: Akkor nem tudják mire ráfogva ellopni 3-5x áron "beszerezni"... így ellopni! Há hülye vagy! Te se menj politikusnak!

megamedve 2015.06.26. 16:25:06

Ebben a tetves országban a semmirevalóknak annyi joguk van, mint égen a csillag. Azt már bőven megtanulták, s tudnak ordítozni is, hogy nekik mi JÁR. A sok lelkes karitativista meg még adja alájuk a lovat. Lassan nyílt rendezvényre már nem is érdemes menni, mert a sok fogatlan büdös gennyedéktől úgyis xar lesz az egész. Ahol akár csak 100,-Ft -ot is fizetni kell, na ott már tiszta a levegő.

gabors 2015.06.26. 16:26:17

@További magyar hang: ugyan mar le is lehet ezeket loni ... ahogy lenin meltosagos ur is megmondta...

ez sok pozitivummal jarna ...

1. csokkentene a bliccelesi hajlamot
2. nagy valoszinuseggel novelni a magyarok aranyat magyarorszagon (lehet nem)
3. csokkentene a szegenyek szamat akik utaznak meg akik amugy vannak...
4. lehetne csokkenteni az ellenoroket es koztereseket neheny het utan (permanensen)...
5. biztos vann mas elony is csak most nem jut eszembe

itt en nem halalos buntetest szorgalmazok mert nem itelnek el senkit semmiert csak lelovik mint a lovakat (vagy a kutyat ?? mindegy is )

csak ironiabol emailezok valaszait varom...

hobbitroll 2015.06.26. 16:27:19

@További magyar hang: cseréld ki a billentyűzeted, átírta a kommented, azt hiszem sikerült ráljönnöm mi lehetett az eredeti :P

"Valamilyen egészségre káros, lemoshatatlan..."

így megoldódna az a kérdés is, hogy azé az ország aki teleszüli, kevesebbet kellene költeni segílykére, i tak dalse

hobbitroll 2015.06.26. 16:30:02

@gabors: hülje vagy fijam, csak nem forox
!
hát nem visszaadta a labdát a kölköknek? ahelyett, hogy közéjük lövetett volna?
:)

gabors 2015.06.26. 16:32:14

@hobbitroll: nem is epult fel a kommunizmus !!! bezzeg ha mar akkor statual !!

Na ezert nincs CCCP (angolosoknak USSR) !!!

hobbitroll 2015.06.26. 16:37:19

@JunkieeeBoy: kösz, eddig sem terveztem. Nem tudnék tükörbe nézni anélkül, hogy leköpném magam. :P

Manyecska 2015.06.26. 16:38:33

Itt most kit kell savazni?? p

LatexMátrix 2015.06.26. 16:57:55

@megamedve: "A sok lelkes karitativista meg még adja alájuk a lovat."
Nagyon királyul összefoglaltad. Virágzik az egyszerűek liberalizmusa, fog is mindig. (Amit pedig írsz az nem JÁR, hanem JAR és mosogatószer, de mindegy.)
@Manyecska: ha nem tudod magadtól, inkább nyomj meg minden gombot véletlenszerűen, lényeg, hogy legyen őrült a tempó.
@gabors: 3. ez szerintem is jó ötlet, hogy aki szegény az helyváltoztató mozgást ne végezzen már, inkább csak úgy dögöljön meg!

Aureliano Buendía 2015.06.26. 17:11:32

Marianna most diszkréten cigányozott egyet?

Amúgy igaza van, habár én is bliccmen vagyok, ha épp a tömeggel közlekedem (rég volt ilyen).

Biztos lenne az a szolgáltatás szint, és ár, amiért én is hajlandó lennék fizetni érte. De akkor az ellenőr, közteres igenis merjen odamenni a szotyihéjat elköpködő, zenét hangosan hallgató cigányhoz, és bassza le a busztól/metróról/stb.

Nem mellesleg a közterest hatósági személlyé megtenni elég nagy kapufa volt, a java részük vagyonőrnek sem lenne alkalmas.

gabors 2015.06.26. 17:13:46

@Aureliano Buendía: "közteres igenis merjen odamenni a szotyihéjat elköpködo, zenét hangosan hallgató cigányhoz, és bassza le a busztól/metróról/stb."

felkoncolni ... !!!! konyorogom ...
felkoncolni ...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 17:27:35

@hobbitroll: Tán egy hete belinkeltem egy hírt. Egy szolgáltatást, aminek az a feladata, hogy jelszavakat tároljon a júzereknek, feltörték, és elloptak egy csomó jelszót. Van annál lejjebb?

atörökkk 2015.06.26. 17:31:15

@Aureliano Buendía: a rendőrök java része sem alkalmas rendőrnek.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 17:32:24

@hobbitroll: :)) Na, elolvastam. A Snowdennél is itt baszták el. Behatolt valaki jelszóval vagy máshogy, előfordul. A megdöbbentő az, hogy nem állnak le mondjuk a tizedik adatnál, hanem ha van jogosultság, akkor milliószámra kapja az adatot, hogy száz emberöltő alatt se tudná elolvasni.

Leone_510 2015.06.26. 17:34:12

szagló munkatársat keres a bkv, feladata a potenciális utasok körbeszaglálása különös tekintettel a testnyílásokra, ki vállalja?

Aureliano Buendía 2015.06.26. 17:44:42

@atörökkk: ellenben a rendőrök részére van olyan oktatás, amin pszichológiai alapismereteket szereznek, meg felkészítik őket olyan élethelyzetekre, ahol emberekkel kell foglalkozni, míg a közteres szerintem kurvára nem kap ilyet.
Ellenben kap egyenruhát, bilincset, és máris úgy érzi, ő a Törvény.
Ezzel a logikával akár a postás is lehetne hatósági személy. Annak is van egyenruhája.

LatexMátrix 2015.06.26. 18:26:20

@atpijkamo: az már Kína. Kifejezhetetlen mértékű LOL. Erről is csak a felhő jut eszembe. Próbáltál már választ kapni a sok használójától - makánszemélyekre gondolok - hogy MI-ÉRT preferálják? Nincs észérvük, csak a titkosítás 256 bittyét mantrázzák. Fú.
@Aureliano Buendía: a postás (józsi) énekes és ez igaz, mert a mónika shóban volt. A törvény mindig az erősebbnél/tehetősebbnél van. Ennyire egyszerű a képlete ennek.

atörökkk 2015.06.26. 18:28:20

@Aureliano Buendía:
Ez igaz. Mondjuk az a képzés, amit a rendőrök kapnak, kb. annyit ér, mint kutya faszán a vitézkötés, ha a gyakorlatban meg nem engedik használni...

cmx85s 2015.06.26. 18:29:41

Csepeli lakosként (is) kikérem magamnak ezt az általánosítást! Nem kell dél-pestinek lenni ahhoz, hogy valaki paraszt legyen, erre a posztoló a legjobb példa.
Bárhol, ha körbenézünk,látunk összefirkált, lehényt, stb. BKV-járműveket, sőt, ez nem BKV-sajátosság, bárhol, ahol nyilvánosan használatban van, nézhet ki így. Ehhez az kell, hogy egyetlen, mondjuk úgy, nem odavaló lény felszálljon arra a tömegközlekedési eszközre.
Amúgy biztos vagyok benne, hogy a posztoló EGYSZER, véletlenül utazott a csepeli HÉVvvel, amúgy valami budai, zöldövezetből szabadult finom úri hölgynek kell lennie.
Szóval, Csepelen is emberek élnek, joguk van az UGYANANNYIÉRT megvásárol jegyért/bérletért UGYANOLYAN szolgáltatást kapni, mint a belvárosiaknak, budai hegyvidéki méregdrága villákban élőknek.
A különbség csak a jövedelemben van, de erről most ne nyissunk vitát.
És abban igaza van, hogy sokan bliccelnek, de ez sem csepeli sajátosság.
Röviden és tömören: egy előítéletektől fűtött, nagy bukszájú, de kiseszű bunkó levelét olvashattuk.

cupcake25 2015.06.26. 18:43:36

@LatexMátrix: te meg tipikusan az a hülye vagy, aki csak az okot keresi arra hogy ne kelljen fizetni. Ha 5.000,- Ft lenne a havi bérlet te és a hozzád hasonló mentalitású emberek akkor sem fizetnék ki. Mert a vezetőség LOP. Ennyi. Szerinted akkor már neked is jogod van lopni. Pedig csak szólok hogy nincs. Ha nem értesz egyet a BKK vezetőségének viselkedésével vagy nem tartod megfelelőnek az ár-érték arányt akkor ne használd. Ha pedig lop a vezetőség tegyél feljelentést hűtlen kezelés miatt. Ha ez nem vezet eredményre akkor el kellene gondolkodni azon, hogy a jelenlegi vezetés (állami) vajon alkalmas-e arra hogy a korrupciót megakadályozza. Ha nem le kell váltani. De ehhez meg gyávák, főleg ha nem áll mögöttük egy politikai, velejéig korrupt réteg, mert akkor mint egy rendőr államban bilincsbe vernek. DE azt akkor is tudomásul kell venned neked és a hozzádhasonlóknak is, hogy ha egy szolgáltatást igénybe veszek, akkor annak az ellenértékét ki kell fizetnem. És ez minden szolgáltatásra igaz, kivétel nélkül...

Aureliano Buendía 2015.06.26. 18:59:44

@atörökkk: de legalább vannak halvány kisegítő fogalmai arról, hogy mit kell tudni konfliktuskezelés címen.
Míg a legtöbb fasz közteres (10telet a kivételnek) csak annyit fog fel, hogy ő most kurvafontos ember lett.

Nagy részük azért lett közteres, mert a munkaközvetítőnél a másik, amit felajánlottak nekik, az öngyilkosság lett volna.

De jó, járőrözzenek az ellenőrökkel, kb. egy a szellemi szint. De akkor takarodjanak oda a cigányhoz is büntetni, ne elsunnyogjanak, ha meglátnak egynél több bidámbidámot.

pengusz 2015.06.26. 19:02:11

"Csepelen és Erzsébeten? ... Az ott kérem, nem Európa. Az ott lakó népek... ááá, hagyjuk! Tudják nagyon jól..."

Kedves Mariann!
Gondolom az Ófaluban vettél ki szobát, vagy Hároson, mert másra nincs pénzed.
Így érthető amiket írtál. Tudod Csepel nem csak ezekből áll, és nem csak hozzád hasonló beképzelt, nincstelen, másokat hibáztató idióták élnek itt.

venszivar 2015.06.26. 19:13:16

Rasszista!

majd jönnek a szírek, afgánok, etiópok, líbiaiak, hottentották, rántott gombák stb-stb.

AKKOR vissza sírod még a mostani állapotokat...:)

Vegyél ótót! JA, hogy te az ótosokhoz képest ugyan annyira csóró vagy, mint a most általad megugatottak!:)

atörökkk 2015.06.26. 19:34:54

@Aureliano Buendía: cigányoktól a rendőrök is arrébb mennek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.06.26. 19:41:29

Tengeralattjáróval köll menni, én most is aszondom!!4!

Aureliano Buendía 2015.06.26. 20:26:14

@atörökkk: azért ez nem feltétlenül van mindig így.

Escaped 2015.06.26. 20:27:37

@atpijkamo: Szakadt busz SEM, megítta maripianna. A szépérzékkel rendelkező, kulturált -ám a költözéshez csóró- csepelieket, erzsébetieket, rákosrettenetieket, budakeszieket -ja, bocs, azokat nem, az felkapott lett-, majd a Marianna-árok mély prosztoló a hátán cipeli suliba, zeneiskolába, munkahelyre, esetleg plázába. Legalább addig is kulturált társaságban lenne.

annalovacska 2015.06.26. 20:40:07

Mariann!

Csepeli vagyok. Van bérletem, Tudok kulturáltan utazni. Igen, vannak a héven olyanok emberek, akikről írsz. De vannak normális, jeggyel bérlettel utazók is.
Az, hogy milyen a zemberek bkk jegy/bérlet vásárlási hajlandósága/lehetősége, sajnos nem kizárólag csepeli jelenség. Ahogy az utazási morál sem.
Én kérek elnézést.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 20:54:43

a hazassag egy ferfi es egy no kapcsolata, tobbek kozott csaladalapitas celjabol
2 ferfi vagy 2 no nem elhet hazassagban
elhetnek egyutt de az nem hazassag, akarmerre is megy a liberalis vilag
mondjuk a vegzetebe
\de en mar nem leszek erintett, mire eljon a veg/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 21:05:15

ott tartunk, hogy mar a Romai Papa is liberalis
ezek itt a gondok nem a BKK

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 21:17:08

@cupcake25: "ha egy szolgáltatást igénybe veszek, akkor annak az ellenértékét ki kell fizetnem"

Oké, oké. Akkor fizess utazásonként ezerötszáz forintot. Veszel öt jegyet, egyet érvényesítesz, és a másik négyet eltéped.

gabors 2015.06.26. 21:26:49

amugy mi a gond a wifi-vel a heven ... ez nem derult ki a posztbol ... cigoknak csak bluetooth dukal ????

Manyecska 2015.06.26. 21:29:20

A szentendrei héven meg sólyommal utazik egy tag rendszeresen xdd nabumm

csodalámpa 2015.06.26. 21:30:18

azért van benne valami...én újpesti vagyok, de a Rózsadombra járok dolgozni, és furcsamód a 91-es buszon soha nem láttam hangosan zenét hallgató, szotyizó, szipuzó, höbőrgő nemzetiséget...ja és erre is járnak régi ikarusok is, nemcsak fancy klímás buszok...mondjuk ez első ajtós járat :)

gabors 2015.06.26. 21:38:24

@atpijkamo: igy van !!! ha ingyen lehetne utazni lehet olcsobb lenne az egesz nem kellene jegyeket/berleteket nyomtatni, nem kellene jegyirodakat fenntartani, nem kellene penztarosokat fizetni, penzt kezelni mert az sem olcso, sot autmatakat sem javitgatni, nem kellene ellenoroket fizetni es pont ugyan annyiba kerulne mint most....

amugy van ahol kiserleteznek ilyesmivel es vannak mar pozitiv adatok ... persze ez balkanon nem megy.. de Tallinban megcsinaltak ... es eddig ugy tunik sikerrel ...

Mindez attol fug hogy vegul is mukodesi koltseg mekkora reszet fedezi a jegy/berlet bevetel....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 21:52:25

@gabors: mar mondtam, hogy ne balkanozd a szulohazamat, mivel nem a balkanon terul el, hanem kozepeuropaban
koltozz tallinba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 21:58:38

hatha ott kapsz allampolgarsagot

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 22:05:02

@gabors: +többen használják, csökken a gazdagok és szegények közti különbség, ami serkentőleg hat a gazdaságra, kevesebb autó lesz, gyorsabban és sűrűbben közlekednek a buszok, tisztább a levegő, kevesebbet kell költeni légúti megbetegedések gyógyításásra, növekszik az átlagéletkor, élhetőbb lesz a város, több turista több pénzt hoz, ...

Aureliano Buendía 2015.06.26. 22:05:21

@csodalámpa: héven kicsit nehéz lenne elsőajtózni:D

igazságos 2015.06.26. 22:09:19

Hilda is wifiriirgy lett.

Mondom én, mindenki meg van hülyülve, aki meg még nem, az majd fog.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 22:10:25

@atpijkamo: es meg nagyobb tomegnyomor less, kosz piszok igenytelenseg a jaratokon /csovesek, romak, az igenytelenebb fajtabol,reszegek stb./
amugy en es Mary elegedettek voltunk a pesti tomegkozlekedessel, igaz csepelre nem heveztunk
a megoldas az lenne, ha mindenki fizetne rendesen
\nem kene ennyi ellenor, kozteruletes elso ajtoztatas
es ha mindenki fizetne, meg olcsobb is lehetne
de ez alom
meg sztalin is log, pedig neki lenne penze

igazságos 2015.06.26. 22:10:41

@venszivar: látod, a hülyeség ragályos.

Én voltam itt a legnagyobb rasszísta, alanyi jogon, de sajnos a mai állapotok már engem is felülmúltak.

Ha vissza lesznek állítva a határok, akkor már lehet tudni, hogy igazat jósoltam.

igazságos 2015.06.26. 22:13:49

Ferenc pápa is bekattant, hogy a válás jó dolog. Ebbe az a veszélyes, hogy új tanokat igyekszik bereklámozni.

Ha még egy dobása lesz, akkor már lehet tudni, hogyan is állunk Ferenc pápával.

Ami mostanság zajlik a világban, azt fogja eredményezni, hogy nem fogjuk zsebretenni, amit majd kapunk ezért a pofánkra.

Én szóltam, hogy 3 napra zárkózz majd be, ha még Putyin is betámad. :)

De hogy ezek a menekültek felbátorodnak majd, az is borítékolható.

igazságos 2015.06.26. 22:26:01

Szóval, gyerekek, menjetek, és tartalékoljatok 2 hónapra elegendő kaját XD

Én szóltam.

Mástól meg nem kell sajnálni a wifit, mer úgyse élvezhetjük ezeket sokáig.

rozsomák 2015.06.26. 22:26:47

Ez szöget ütött a fejembe, hogy

"Nem normális, hogy ebben az országban ennyire a rend ellen van a többség. "

Biztos nem gondolta komolyan az írója, de ahol a többség a rend ellen van, ott a kisebbségé a rend.
Azért ez se normális valahol, nem ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 22:33:32

@igazságos: hat mondtam mar O is liberalis
lassan el kell kezdeni harcunkat, hogy a kereszteny heteroszexualis feherek kapjanak egyenlo banasmodot

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.26. 22:33:46

@Aureliano Buendía: azok akik 15-18 évvel ezelőtt lettek közteresek, komoly konfliktus kezelési tanfolyást, cihológiai, jogi okítást kaptak.
Na azok 10%-a sincs már a cégnél.

A 10 évvel ezelőtt nyakukba vart dilettáns, bukott, nyugger, rendőri vezetés, arrogáns stílusa és igénytelen úrhatnámsága tette nívótlanná a céget.
Buta képzetlen droidokat akartak és kaptak baromságaikhoz.
Jó pénzért adták bérbe embereiket a BKV-nak. Azóta vannak lejtőn.

reeingre 2015.06.26. 22:40:58

Kedves posztoló!
Esetleg mondjuk körül kéne nézned erzsébeten és csepelen mielőtt anyázol. Erzsébet nagy része kertváros, ahol nem éppen putrik vannak. Csepelsziget nagy része szintén nem putri telep. Az ott élő "népek" pedig azt hiszem messze fölötted állnak, mint észben, mint anyagilag. Gondolom valami belvárosi összcsinált bérházból osztod az ész. Szóval inkább rád lehetne mondani, hogy "áááá hagyjuk". Gondolom a lehetmár, szóval kívánok neked farfekvéses sün hármasikreket, és egy taliga aprómajmot. Üdvözlettel: egy nem európai "népek".

reeingre 2015.06.26. 22:42:46

@reeingre: mint helyett mind és a lehetmár előtt nincs a.

gabors 2015.06.26. 22:43:42

@atpijkamo: ahol kiprobaltak (usa-ban is de Nemetorszagban is) ott kb ezek az eredmenyek DE mint irtam ez a Mo-on regota honos balkani kulturaval nem egyeztetheto ossze ... (egyelore ez van)

igazságos 2015.06.26. 22:48:59

@hagyma: hádde most mondd meg, ezzel a válás témával Ferenc Pápa kidobatta a taccsot sok embernél

a válás nem jó dolog, de néha kell

néha kell mindenkit pofánb@szni, az se lenne jó dolog, de szükséges

néha mindenre kell sz@rni, az se jó dolog, de néha kell és néha indokolt mást úgy pofánverni, hogy az alulról szagolja az ibolyát

a válás elítélendő dolog, de azért néha kell és néha szükségszerű, meg muszáj

én mondom, még egy húzása van Ferenc pápának, szerintem most egy ideig kussolni fog

A menekültek ügyben is gyanús, mert neki a helyi emberek érdekeit is nézni kell, pátyolgassa a saját magánvagyonából a menekülteket. Értem én, hogy kell a segítség másokon, de a helyieken ki fog segíteni, ha 10 menekült megtámad egy házat!?

rozsomák 2015.06.26. 22:50:03

Sose értettem ezt a konfliktuskezelés meg egyéb baromságot.
Menjetek ki Prágába aztán meglátjátok, hogyan kell elbánni a jegy nélküliekkel.
Na jó, lehet, hogy ott nem tanultak pszichológiát meg konfliktuskezelést, viszont hatékonyak.

igazságos 2015.06.26. 22:52:05

Ezért nem kell irigynek lenni és felesleges sajnálni mástól a zsét.

Készüljetek fel a minél rosszabbra, oszt foglalkozzatok saját, elfuserált szánalmas kis nyomorult életetekre, amiben megcsal a párotok, a gyerek meghülyül a facebooktól, s öngyilkos lesz meg drogos, aki meg nem, az meg terroristának áll be a gibbonok közé.

majd ha a templomban is bevezetik az újdonságokat és az új jelképeket, akkor aztán vége lesz a történetnek

de ez már nagyon parás dolog, ami zajlik a világban

ezek a menekültek, ezek végig fogják randalírozni egész Európát, mert persze Olaszország fogja ezeket rájuk szabadítani

reeingre 2015.06.26. 22:53:06

@Escaped: Nem csórók vagyunk a költözéshez, hanem miért költöznénk? Erzsébet 80%-a egy szép kertváros, jó levegővel, nyugalommal, csöndel. Ki lenne az a marha aki innen mondjuk a retek belvárosba költözne?

igazságos 2015.06.26. 22:54:01

Az biztos, hogy a menekültek még a cigányoknál is sokkal putrisabbak, ráadásul életerős, erejük teljében levő férfiak jönnek, nők és gyerekek alig-alig, max. olyan, aki terhes.

ezek ki fognak mindenkit nyírni

a bkk-s wifis buszokon is

igazságos 2015.06.26. 22:56:56

Sose szoktam megérteni az irigységet, hogy kinek van erre idejük.

Mindenki törődjön a saját dolgával, életével, oszt dolgozzon azon, hogy ő is elérje azt, amire mások miatt irigy.

Most fizető utasok szállítása, nem lehet minden buszmegállóba minden bejárati ajtóhoz ellenőrt állítani.

Én a legjobban az ötezressel felszálló, szemétládákat rugdosnám le páros lábban a buszról.

Aki nem hoz magával aprópénzt a jegyre, az egy k@cs@g, szemétláda, sz@rfejű sz@rházi rohadmányos hülye seggfej.

gabors 2015.06.26. 23:09:43

@igazságos: baszod válás eddig is volt a katolikusoknál is ha elég gazdag es befolyásos volt valaki el lehetett intézni okosba ... na jo iginek nem de ha pl. Kennedy vagy akkor a khatolikus egyház (igaz titokban) de siman eltorolte a házasságot ... igy bár engem nem nagyon érdekel hogy egy 2 ezer éves babona eppen regnálo fővezáre mit mond de vannak elegen... amugy csak nem akarnak meg tobb hivet vesziteni a tobbi keresztyen szekta javára (ugy is mondhatnank a Feri csak halad a korral)

reeingre 2015.06.26. 23:15:06

@gabors: +1 Feri eléggé két végén égeti a gyertyát. Annyi szektatársának lép a tyúkszemére, hogy lassan szerintem lefő neki a kávé. "Véletlenül" túltolja a gyógyszereit, beleesik a vajazókésbe, vagy valami hasonló.

igazságos 2015.06.26. 23:21:16

Hogy már az új járműveket és a wifit is sajnálják a néptől.

Döbbenet, milyen mentális állapot uralkodik az országban.

Most mi ez a poszt, b@szod, leszűri a Hilda, hogy kinek mi a véleménye!?

igazságos 2015.06.26. 23:22:47

@gabors: nem ez a lényeg, te agyoniskolázott hagyma 2.

Hanem az, ahogy Ferenc pápa ezt közli, a módszerei, s az, hogy kétértelmű üzeneteket küld, de mostanra ezzel a válás - újdonsággal bevezeti az új dolgokat.

Ez most egy próba, de sajnos nem érti senki sem.

Majd utána jön a többi is, amit be akar vezettetni Ferenc Pápa.

hobbitroll 2015.06.26. 23:22:53

@atpijkamo: hehe, jah, olvastam. ez kell a népnek nem? minél egyszerűbb használat, meg felhő ... könnyítsük meg a rosszfijuk dolgát, ezeket használva elég nekik néhány szervert feltörni, és máris mindenhez hozzáférnek

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.26. 23:24:57

@hobbitroll: Pont fordítva. A legfontosabb titkos dolgomat egy olyan szervezetre bízom, ami pont arra fókuszál, a létező legbiztonságosabb megoldást adja. Oszt pont abban esik pofára, ami az egyetlen feladata.

Black Hole 2015.06.26. 23:25:07

Ezek itt már polgárháborús állapotok! Amúgy azt vettem észre, hogy egyre több okos ember jár ide kommentelni.

igazságos 2015.06.26. 23:25:56

pontosan ez az, hogy mindenféle címszó alatt tönkre lehet tenni a világot is az új tanokkal, majd utólag lehetünk csak okosabbak ez ügyben, hogyan is tette mindezt

Ferenc Pápa a világ három leghatalmasabb embere között van, odafigyelnek arra, amit mond.

Éppen ezért, ezzel az új válás - felfogással sokan törik a fejüket, hogy ezt már senki sem tudja hová tenni, hogy mit akar vele.

igazságos 2015.06.26. 23:27:02

@Black Hole: mindenkit ki fognak nyírni.

:)

Addig is wifire fel!

Aki sajnálja, annak meg már úgyis mindegy.

Black Hole 2015.06.26. 23:33:01

@igazságos: én már fenn vagyok! A sajátomon. Te kién vagy?

igazságos 2015.06.26. 23:41:22

@Black Hole: én is a sajátomon, vdsl - modemmel, haladni kell a korral, érted, b+, a digitális korszakba'.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 23:41:58

@igazságos: engem ne hasonlitgassal ehhez az ateista liberalis balkanozo elmehalotthoz
thx

rozsomák 2015.06.26. 23:44:34

@igazságos: "Ami mostanság zajlik a világban, azt fogja eredményezni, hogy nem fogjuk zsebretenni, amit majd kapunk ezért a pofánkra. "

Mert akkor mit csinálsz majd ? :)))
Akkor még több, akár háromszor ennyi "jólmegmondtam a magamét" típusú szösszenetet fogsz elereszteni ? :))
Ugyan már, egy nethuszárka mit csinál akkor ? Meséld már..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.26. 23:51:07

@rozsomák: sok hulyeseget tud osszehordani, de ami most folyik a vilagban, nem sok jora vezet
ilyen kohnbenedictek meg junkerek jopofiznak, kozben ukrajnaban haboru, afrikaban detto terrorizmus ezerrel
nepvandorlas es azon konnyezik Obama, hogy a melegek hazasodhatnak, mikor fel amerika szegeny

Black Hole 2015.06.26. 23:51:45

@igazságos: néha azért elbizonytalanadok! Lehet, hogy a HÉV-en menőbb ingyen Wi-Fi-ről netezni. Amúgy téged most ketten is osztanak, szóval hajrá!

rozsomák 2015.06.26. 23:56:28

@hagyma: fantasztikus... és megmondjam ki írta le először, hogy vége lesz a világnak ?
Nagyjából 3500 éve valaki, egy jóléti államban élt és jól is élt és leírta, hogy vége lesz a világnak.
De ez akkor és utána is úgy volt értendő, hogy az ő jó világának lesz vége...

Nagyjából ennyi a lényege mindig a sopánkodásnak.

igazságos 2015.06.26. 23:59:15

@Black Hole: én sose szoktam ingyen neten wifizni, mert baromira veszélyes azt a legkönnyebb feltörni

ott a saját mobilnetem

igazságos 2015.06.27. 00:00:30

@rozsomák: nyugi, nekem megvan a tervem, mit fogok csinálni, ha jön a harmadik világháború vége :)

bebújok egy lyukba, oszt nem jövök elő három napig XD

rozsomák 2015.06.27. 00:01:03

@hagyma: tudod amikor a homár oldalain kitör a világvége hangulat és akkor még a pápát is előhozzuk, az egyet jelent azzal, hogy már maszturbálni se tud az illető.. nemhogy nő lenne a képben.

igazságos 2015.06.27. 00:01:54

Majd szólok, ha túléltem.

@rozsomák: pláne, hogy nem lesz áram sem. :(

így ti se tudtok majd wifin pornót nézni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.27. 00:02:07

@rozsomák: lehet megusszatok egy 3-ik vilaghaboruval
aki nem latja, hogy rossz a irany
gazdasagi, politikai, erkolcsi
az vak

gabors 2015.06.27. 00:07:23

@reeingre: ilyenre az elmult 2000 evben meg soha nem volt pelda :-)

nincsen valami kotabla szabaly erre ???

rozsomák 2015.06.27. 00:11:08

@hagyma: ja, nagyapám is ezt mondta, ahogy emlékszem, hogy már sose semmi olyan, mint régen, mert akkor még máshogy volt.. énmeg csak úgy hallgattam és tényleg alig bírtam eljönni, de akkor anyám majdnem ütötte a fejemet, hogy pedig hallgassam még, de neki könnyű volt, mert a barátjaival cseverészett, szart az apjára, arra ott voltam én..

Így megy ez gyerekek, ezt hívták régen történelemnek, amit lassan kezdtek átélni, én már átéltem. Mondjuk olvashatnátok Hrabalt, mert pont ugyanazt mondja, mint ti, csak viccesebb egy kicsit.

gabors 2015.06.27. 00:11:25

@igazságos: ja ertem a papok hazasodhatnak (egymassal) azt ha nem jon be akkor meg elvalhatnak mint nem a legrosszabb megoldas ???

erre gondolsz??

Mert amit a feri-ba eddig bejelentett az csak valami katholikus-talibannak volt ujdonsag ereju ... pl hogy csak a legutobbi enciklikat (fasz tudja hogy irjak ezt) hogy klima az valtozik es a foldet egy tragya dombba tesszuk mi emberek nem utolso sorban a mertektelen fogyasztoi tarsadalmak miatt ???

vagy te megint valami "chemtrail induced conteo-t" nyomsz ilyen koran a hetvegiben....

Black Hole 2015.06.27. 00:15:35

@igazságos: hát ez az! Már olyan bagó áron van a mobilnet, hogy az vicc. Szerintem sem érdemes minden szarra felmenni csak azért, mert ingyen van.

Black Hole 2015.06.27. 00:19:40

@atpijkamo: remélem figyelsz erősen! :)
Olyanokat olvashatsz, mint még soha :)

gabors 2015.06.27. 00:25:37

@Black Hole: "@igazságos: Ez most egy próba, de sajnos nem érti senki sem.

Majd utána jön a többi is, amit be akar vezettetni Ferenc Pápa. "

csak nem erre gondolsz ??? nem tudom mit tol igi de ugy tunik a "feeling"-et azt emeli rendesen ...

en oszinten bevallom nem ertem :-)

gabors 2015.06.27. 00:29:42

na viszlat .... par ora mulva...

igi1 2015.06.27. 00:32:41

@gabors: bezzeg most màr ti is ki akarjátok próbálni, mi!?

Mikor rasszísta is én voltam először

Black Hole 2015.06.27. 00:34:48

@gabors: nem vagy egyedül, de legalább jól szórakozunk! Ide meg többnyire azért jár az ember. Olyan ember aki mindent ért, csak nagyon kevés van. Viszont azokon lehet a legtöbbet röhögni :)

igi1 2015.06.27. 00:35:50

@rozsomák: na ugye h téged is a szülők rontottak el

Ez a gyerekkori frusztrációk miatt van amikor is k@rvára elfelejtettek megnevelni s most épp a viccesre vàgysz mer azt nyomták el erőszakosan benned

szerintem azé ne legyél depis nálad még van remény ha ràd szóltak h kussolj és hallgasd

rozsomák 2015.06.27. 00:37:23

@igazságos: "Ferenc Pápa a világ három leghatalmasabb embere között van, odafigyelnek arra, amit mond. "

Már bocs, de ki figyel oda ? Ezt Te honnan veszed?
Ilyenkor egy lényeg van, hogy Te kire figyelsz oda, az összes többit - hogy a többiek kire figyelnek és miért figyelnek - csak álmodod.

Vagy ha nem ez az érdekes, hanem ez valami közvéleménykutatás, akkor az kit erősít meg ? Kit gyengít meg ?
Számít egyáltalán ?

Miről szól ez a harmadik ember szerep ?
II. János Pál még az első volt az ilyen felmérésekben.

A harmadik ember egy nagyon jó film.
Ennyi?

Black Hole 2015.06.27. 00:39:56

@igi1: akkor te most rasszista vagy-e? És kiket utálsz? Csak nem azokat, akik ingyen utaznak, és még van pofájuk az ingyen Wi-Fi-t is használni?

igi1 2015.06.27. 00:47:14

@rozsomák: látom emberemre akadtam küzggyünk akkor

Ha miután felrobbantott putyin egy atombombàt s az egész földet megrázta egy földrengés oszt utána talizunk majd egyet kink volt igaza
de akikk olvasnak a jelekből azok felkészülnek

Pár ember ugyanis van figyelmeztetve arra mi jön

S ezt Ferenc Pápa is tudja. Fontos az, ahogy tálalja a dolgokat, ha tudja miért teszi

Ő az időpontokat is tudja pontos menetrend szerint jàr el mikor mit csinál

Ez a válásos dolog èrthetetlen h most minek jött elő vele

eddig nem volt fontos

Aki komolyan veszi az annak vesti aki meg nem azt meggyőzni nem lehet

Ha riogatni akarsz minek jobb félni mint megijedni ak riogat az parancsol is h mit tegyél akkor ha ... Mert ha nem...

egy a lényeg mindenki szívni fog ha ez így megy tovább ami a vilagban zajlik egyre erősebben áz jó nem lehet

igi1 2015.06.27. 00:49:25

@Black Hole: nem én a k@cs@g balf@sz senkiházi szarfej szemétláda dilis k@csög szarhàzi hulladék gilisztákat utálom akik miatt 10 percig áll egy busz mert 5-10000-20000-essel akarnak felszállni 300 forintos jegyet venni

Mindet azonnal főbelőni!

igi1 2015.06.27. 00:52:38

Te mér van az h a jövőt sose lassuk szívderítőnek csak a mltat!? Ebben igaza van rozsomáknak pedig a múltba is voltak rosssz dolgok

Black Hole 2015.06.27. 00:58:31

@igi1: jobb helyeken a buszsofőr nem tud visszaadni. A pénzed szépen beleszórod a kütyübe, és ha eleget dobtál be, akkor kapsz jegyet. Ha többet dobtál, akkor kapsz egy plusz kis cédulát, amin rajta van a visszajáró összege, és azt megkapod a busztársaság irodájában. Nagyon praktikus! Mindenki pontos összeggel fizet, de inkább előre megveszi a nyomorult jegyet, mert úgy jóval olcsóbb is.

rozsomák 2015.06.27. 01:02:09

@igi1: "egy a lényeg mindenki szívni fog ha ez így megy tovább ami a vilagban zajlik egyre erősebben áz jó nem lehet "

Ez komoly érv volt, hehe..
Mert minden öregember ezt mondta, amióta emlékszem, hogy csakis az ő világa volt az igazi, utána már csak az özönvíz vagy ilyesmi jöhet.
A világ meg valahogy csak túlélte őket.
Téged is túl fog élni, ne féljél.

A jelekből olvashatunk, és nyilván igazad van, de előtte hadd kérdezzem meg,a Te eddigi jelolvasásodra vannak igazolható tények ? hogy amit Te eddig olvastál - tudod, mondjuk 30 éve - arra mik lettek a tények ? Mondjuk, hogy ki a fasz vagy te, mint jelolvasó mágus arra vannak tények ?:)))

Maradjunk annyiban, hogy ha nem működik a prosztatád, az nem jelenti azt, hogy vége a világnak, legfeljebb neked van véged.:)))

Egyébként valszeg idősebb vagyok, mint Te, legfeljebb csak nem írok ilyeneket, mint te, hogy
"Pár ember ugyanis van figyelmeztetve arra mi jön"
na most ez mikor nem volt így, hogy pár ember figyelmeztetve van ?

jézusmáriám...itt mindenki hülye ??

igi1 2015.06.27. 01:03:00

@Black Hole: itt meg még meg is várja a hülye balf@szt akinek el kell szaladnia felváltani a tízezrest a bótba :) több helyen erre is van kíírva h pénzt nem váltunk csak ha vasarolsz :) mondgyuk megnézném ha a 150 ftos wc-t 20 000-el akarnad kifizetni XD

De itt durvább mer a többi utas idejét rabolod és a menetrendet se lehet betartani míg ezzel sz@rakodsz

Menjé oda úgy h legyen nálad 500-as

De itt azt se bírják felfogni mi az h készítsd elő jegyed bérleted akkor teszik ezt mikor már felértek s feltorlódik a sor

Black Hole 2015.06.27. 01:03:10

@igi1: régen minden jobb vót'! Szinte folyamatosan voltak háborúk, az meg olyan szívderítő. Régen lehetett kézzel mosni, volt diftéria, tbc, meg egy csomó nyalánkság :)

igi1 2015.06.27. 01:05:01

@rozsomák: nem is csak te vagy okos hehe :)

de elnéző vagyok veled csak h tudd

Megértem na :)

Halaggyunk mer ebbű nem gyüvök mán ki szúperű

igi1 2015.06.27. 01:06:50

@Black Hole: régen még csak èn vótam a hülye meg frusztràlt de sajnos mostanra ezt is ellopták tőlem a románok :(

Làtod mán a törökk se szereti a cigókat

Hová jutottunk b+

igi1 2015.06.27. 01:10:21

@hagyma: vagy csak én nem tudok róla

Black Hole 2015.06.27. 01:11:39

@igi1: a prosztatádra vigyázz, nehogy felfázz, meg arra ügyelj, hogy rendszeresen ürüljön. Amúgy soha nem tudtam én sem megérteni, hogy miért nem tud valaki a buszra annyi pénzt vinni, amennyi a jegy ára. Nem olyan nehéz azt összehozni. Vagy előre megvenni azt a kurva jegyet :)

igi1 2015.06.27. 01:14:01

@Black Hole: látod aki nincs megnevelv az úgyse fogja fel a dolgokat

Megnézek egy tizenevest s látom de nem bírom felfogni h ezeknek kutyába lemennek a szülők d arra nem képesek h lemenjenek megvennnelőre egy jegyet

rozsomák 2015.06.27. 01:15:19

@hagyma: akkor az a rosszabb fajtája az emberi nemnek, de én olyat is tanultam, hogy azt is el tudom mulatni, ha olyanja van, (persze az nem lesz ingyen)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.27. 01:16:39

@Black Hole: itt nem arrol van szo, hogy regen minden job volt
mert nem
a szo arrol szol, hogy a jovoben ne legyen rosszabb, de arra haladunk
/amugy ma is mosnak kezzel van AIDS Ebola, meg csomo nyalanksag

igi1 2015.06.27. 01:16:52

@rozsomák: elő a farbával mi kéne!?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.27. 01:20:02

@rozsomák: hat en mar maradok a noknel erre a kis idore
sot cask egynel
na Isten aldasaval
USA-Kina meccs jon:)

rozsomák 2015.06.27. 01:21:22

@igi1: de már tényleg megkérdezném, hogy az eddig életedben mit sikerült kiolvasnod a jövőre nézve ?
Merthogy olyan magabiztosan állítottál valamit.
Én nem mondom, hogy nem lesz itt káosz vagy világvége, csak tényleg az érdekelne, hogy amit te olyan magabiztosan állítottál, azt mi támasztja alá ?
milyen eddig meglátásod alapján mondod azt, amit mondtál ?
Mert érted, mit kérdezek, a hitelesség az nem árt..
El lehet viccelni persze, de tudod, mi a kérdés.

Black Hole 2015.06.27. 01:28:12

@igi1: inkább a prosztatádról mesélj! Kivették valami nőgyógyászati műtét keretén belül? Hormonjaidra milyen hatással volt az elvesztése? Mellben nem lettél szűkebb?

rozsomák 2015.06.27. 02:05:34

@Black Hole: jaj, bocs hogy prosztatát mondtam méh helyett - neki már nem hiszem, hogy számít, olyan mindegy -, most ezen fogsz rágódni még két évig ?
Ki nem szarja le ?

gabors 2015.06.27. 03:32:22

@Black Hole: ez csak fejlettebb orszagokban jut eszebe az ottani bkv-nak Mo csak jobban teljesit ...

errefel is igy van lehet feltoltheto kartyat venni amire van kb 10% kedvezmeny vagy aproval fizetni pontos osszeggel .... (olyan hogy vissza ad olyan itt nincs) na most eleg korulmenyes a dolog mert most eppen $2.50 a tarifa es bar van egydollaros erme forgalomban nem igen latsz sehol mert minden mas cska negyed dollarosig fogad el ermet (25c quarter) ... na most az kb 10 darab ermet jelent egy menetre ... nem kicsit maceras a dolog legutobb kb 5 eve volt szerencsem igy fizetni ... persz ugy hogy nalam csak papir penzs volt de a buszon egy rendes menekult mexico srac "bevaltotta" a papir egy dollarosaimat ...

gabors 2015.06.27. 03:37:54

amugy ha mindig ugy menne a vilag folyasa hogy az oreg konzervative feher repik gondoljak vagyis marmegint valami libsi kitalalt valami ujat hat mit kepzel ez ????

akkor meg a fakrol sem jottunk volna le nem is beszelve hogy barlangbe koltoztunk volna hisszen jo volt az regen ugy most minek valami ujjal probalkozni annal ami jo volt eddig mindenkinek csak rosszabb lehet ....

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.06.27. 06:13:26

Oké, hogy a válás meg lett engedve, a melegek is összebútorozhatnak... De mi a helyzet én és a kecskémmel? :)

Escaped 2015.06.27. 06:45:23

@reeingre: Aki másfél óra alatt érel a munkahelyére. (Erzsébetre, csak a városba)
@ gabors: A pozsternek végre lett okostelefonja és van hozzá mobilnetje, a többi meg nem elég kulturált ahhoz, hogy netezzen?

@Manyecska: Azért az a sólyom sok utasnál higiénikusabb, kulturáltabb.

@gabors:

Fókuszálj arra, hogy az Egyház évszázadokban gondolkodik, és van mögötte bőven elég anyagi támogatás ahhoz, hogy nagy disznóságokat/áldásokat csináljon. Tömegeket és nagy pénzeket tud megmozgatni valami távolabbi jövőben bekövetkező eseményre számítva.

@rozsomák: Bárcsak távolabb látnál az Index-címlapnál!

Ugye emléxel az eddigi gilágháborúkat megelőző nemzetközi pénzügyi helyzetre /ami fokozódott, a lóvé meg devalválódott/? Nem látsz egy iciri-piciri hasonlóságot a jelen válsággal?

Escaped 2015.06.27. 06:50:40

@Mityu Addideapénzt kft LE: Robinson úr! Az csakis pénteken megengedett!

@igi1: Ja. A katolikus kalendáriumbannis egy elvált, gyerekét egyedül nevelő anyukás szösszenet van. Hiába, elúlt az özvegyek és árvák, mint irodalmi szüzsé ideje. Gyanítom, hogy még vissza fog az térni.

Ferenc pápa meg nem botlik beke a gyurmakésbe amíg a Vatikánnpénzügyeit nem firtatja?

venszivar 2015.06.27. 07:25:20

@igazságos: Na csöcsös! Ha a cigók alá nem fekszel, fehérnek meg te nem kellesz...

Most választhatsz az Otellók közül. 100-ból 99 meg fog dugni, mert dugni jó + meleg picsán kívül ádasz neki kaját, ruhát, pénzt, fedelet! Aztán vagy lehorgonyoz nálad vagy tovább áll....

Neked már csak ez az utolsó esélyed!!!:)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.27. 08:04:19

Hogy itt micsoda eszmerohangálások voltak éjjeliben! Csak úgy keveredett fel a por! :)

blasiusii 2015.06.27. 09:24:56

nem ismerem ezt a hév-vonalat, de Bp-en általánosságban igaz, hogy az utasok jelentős része bliccelő vagy hajléktalan... majd' mindennap én is magamba nézek, hogy minek veszem meg a 10 000 Ft-os bérletet MÁSOK HELYETT? Mert ezért is kerül ennyibe. És "cserébe" még kulturálatlan utastársakat is kap az ember (nekik vesszük a bérletet).

MEGOLDÁS: alacsonyabb bérletárak ÉS több ellenőrzés (kordon, ellenőr vagy első ajtó)

snorbi 2015.06.27. 09:42:06

7-es busszal járok melóba minden nap.
Szinte nincs olyan nap, hogy hazafelé jövet ne legyen legalább egy - de általában több - büdös/koszos/hangoskodó ember a buszon.
Ezek az emberek sokkal zavaróbbak, mint a bliccelők - és persze az esetek jelentős részében átfedés is van a két csoport között...

Wasquez 2015.06.27. 09:46:27

Ó, Marianna öntudatra ébredt mint a skynet.

Aureliano Buendía 2015.06.27. 10:27:42

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: igen, valahogy erre próbáltam én is célozni.
A mosatni közteresek java (természetesen kivétel mindig van, akiknek maximális tisztelet, hogy ehhez a szarkupachoz adják az arcukat) max arra lenne jó, hogy a kutyaszarató mamikat elkapja. De még azt sem teszik.

Aureliano Buendía 2015.06.27. 10:32:36

@blasiusii: meg persze idő alapú jegy,a mi lényegesen olcsóbb a mostani háromszázvalahányanál.

Nekem Prága jó példa ebből a szempontból. Ott az órás jegy is olcsóbb volt, mint Pesten a sima vonaljegy.

Manyecska 2015.06.27. 10:36:45

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: ja.én meg reggel ota nagytakaritok ezek meg megasszondjak dikk dolgozni meg ki fog? mell esleg megtalaltam vegre egy.ket elveszett ezustomet lol! xd

milyennőazilyen 2015.06.27. 10:50:06

Minden Lafinak boldog névnapot! :*

igi1 2015.06.27. 10:54:46

@venszivar: mér most is ti gondoljátok magatokat uraknak ha sikerül beházasodni egy gazdag fehér családba

igi1 2015.06.27. 11:02:04

@rozsomák: tuti férjhez fogok menni

lezlidzsi84 2015.06.27. 11:30:04

"A kikérem magamnak az általánosítást" íróknak egy korábbi, polkorrekt módon szintén nem kommunikálható analógiát ajánlanék figyelmükbe. A MÁV pár éve valamilyen okból felhagyott azzal a gyakorlatával, hogy az egyes gyorsvonati kocsijai különböző kocsifordulók révén pár hét alatt bejárják az ország fontosabb fővonalait. Ez azzal a nem várt eredménnyel járt, hogy az ország nagy részén hirtelen árnyalatnyival tisztábbak lettek a vagonok, míg egy jól körülhatárolható területen lényegesen koszosabbak... De nem általánosítunk, mert az csúnya dolog :)

venszivar 2015.06.27. 12:07:55

wifi szerint, pontosan dél van...

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.27. 12:11:59

@Manyecska: hát kinek szarta-szene hevernek a smukkok az fel is porszippathatja.
Meg akinek tellik rá. :)
Néha berohanok én is a kertből... de délután talán lesz peca ha nem esik a zeső.

Black Hole 2015.06.27. 12:12:59

@gabors: meggyőződésem, hogy BKV-t szándékosan hagyják anarchikus állapotban! Így vidáman lehet a mindenkori kormánynak pénzt lapátolni BKV fedőnév alatt. Amúgy itt a buszon annyira drága a jegy, hogy döbbenet, de ez azért van, hogy ne is vedd ott. Aztán van napi-, havi-, heti-, háromnapos-, ötnapos-jegy, valamint órára szóló, aztán távolságra is van variáció, meg arra is van, hogy hányszor szállhatsz át. Csak egy ajtón lehet felszállni a buszra, és az ajtónál van egy kütyü, ami elé a jegyet odatartod egy pillanatra, és az érvényesíti ha vonaljegy, vagy ellenőrzi ha időre szól. A sofőr csak akkor csinál valamit, ha valaki jegyénél picsogás van, akkor megnézi, hogy valami hiba van, vagy a jegy érvénytelen? Kurva gyorsan működik így a felszállás, de ehhez kell egy kulturált utazóközönség is, akik már a buszmegállóban sorban állnak, érkezési sorrendben, és nem tolakodnak, meg törekednek mint az állatok.

Ingatlanturista · www.ingatlanturista.hu 2015.06.27. 12:45:29

sosem értettem pontosan a "Taügetosz pozitiv" szlogent, ezt olvasva egyből értelmet kapott számomra.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.27. 12:46:37

Dél-pesten már most is jórészt modern buszok járnak a Határ úttól Pestszentimre ás Gyál felé (94E, 89E, stb.) és mindegyiknél elsőajtós felszállási rend van. Amióta 2012-ben bevezették ezt, érezhetően csökkent az utazóközönség létszáma..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.27. 12:51:09

@Attila F: Vélhetően Csepelen él, ez kemény vaslogikával kikövetkeztethető a leveléből..

Attila F 2015.06.27. 12:58:42

@A megvalósult amerikai ólom..: Lehet. De az is lehet, hogy ott dolgozik. Vagy meglátogatta a bácsikáját.

venszivar 2015.06.27. 14:18:05

marian! járj ezekkel B+! MERT ÚGY LÁTOM MINDENT a Bp.-i BÉRLETESEKÉRT! Baszó.nál +! a bérleteddel együtt!!! marian!

index.hu/belfold/2015/06/27/hetfon_mindenki_megcsodalhatja_az_uj_budapesti_villamosokat/

saetta26 2015.06.27. 15:27:06

@FDToth:
Általában én is bliccelés ellenes vagyok. Azonban az sem teljesen igaz, hogy aki bliccel, nem fizet.
A tömegközlekedés RÉSZBEN az utazók befizetéseiből, részben budapesti, részben központi költségvetési forrásokból finanszírozott. Utóbbi terhére ráadásul adósságkonszolidáció is volt nemegyszer.

Innentől kezdve (bár ismétlem, szerintem sem helyes az az, hogy az utazásért ne fizessünk, és én fizetek is), a rendes adófizető polgároknak (és nem az adókerülőknek és adót lopóknak) lehet, sőt kell legyen véleménye, mi több, bizonyos esetekben még bliccelőként is lehet.
Ugyanis ha a BKK-BKV nem ésszerűen használja az adóforintokat a közszolgáltatás megszervezésére és lebonyolítására, akkor morális alapja van az azt megfizető (adópolgárnak) is csak részben fizetni a szolgáltatásért.

A 4-es metróra elszórt sok száz milliárd forint (hazai és uniós adófizetők pénze) például remek ilyen hivatkozást teremt.

Üdv

SAetta

Manyecska 2015.06.27. 15:43:19

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: anyam V.ker.ben nott fel..Vaci ucca..szõke.kéxemű urilany..xd volt..a ràckevei hévet libàs hévnek hìvta xddd bàr nem posztol rola!! xd kivaloan zongorazuk de fozni bameg.....anyosa mindig mondta kislanyon en nem akarok beleszolni de pirospaprika nem kell a huslevesbe..xd azota fejlodott monduk onnan csak azt lehet xdd

gabors 2015.06.27. 15:53:48

@Escaped: "Fókuszálj arra, hogy az Egyház évszázadokban gondolkodik"

fokuszaljon a lezer jani ...

az egyhaz(ak) nem gondolkodnak masban mint vagyon es hatalom ... feri-bat megelozo csapatkapitanyokon mulott volna CSAK akkor meg mindig 90% lenne irastudatlan mert minek 3000 konyvet olvasni .... nem kell a szerecsent mosdatni ...

feri-ba es tarsai nem is olyan regen meg Dont cry for me Argentina-t enekeltek egyutt Evitaval baszod (jo volt a liberation theology arrafele ) de azt az altalad olyan elorelato egyhaz igen csak kitagadta a sora kozul ...

tudod mit fokuszalj Te hogy mit is CSINALT nem csak amit MONDOT feri-ba egyhaza 2000 evig !!!

gabors 2015.06.27. 16:00:59

@Black Hole: meggyőződésem, hogy BKV-t szándékosan hagyják anarchikus állapotban! Így vidáman lehet a mindenkori kormánynak pénzt lapátolni BKV fedőnév alatt"

evvel egyetertek ....

a tobbivel is biztos valami fejlettebb orszagban elsz te is ....

alapbol itt is igy van kulvarosi vasuton mostmar MINDEN allomason van automata ahol lehet hitel/bank kartyavales kezpenzel is fizetni a legtobba allomasaon azon a vonalon ahol en jar(tam) van allomas de a penztar nem 24/7 .... amita van automata MINDENHOL az kb $5.75 jegy (kb godollo New York City kozpont nem csucs idoben) kell fizetni $2 extrat ha a kalauztol veszed... itt is elegge telev vannak a szerelvenyek de 95-99% hogy jon a kalauz ... mikor "hev" (LIRR)-al jartam dolgozni megvolt a berlet de igy is min 2x jott a kalauz ellenorizni (mert atszallasok meg hasonlo) ...

meg tudjak oldani nem ertem miert

lutria 2015.06.27. 16:13:20

Konkrétan mi a problémája Mariannának,pl.mi a baja a szerelvények kinézetével?Amennyire én látom őket többnyire nincsen kifakulva a fényezésük,töredéknyire sem rohadnak annyira mint pl. a ruszki metrószerelvények(pedig azok többnyire fedett helyen járnak)összefirkálva sincsenek (talán mert többnyire minden szerelvényen vannak biztonsági őrök)stb.Azt meg miből látja hogy a többség bliccel?Nem lóbálják előtte a jegyüket-bérletüket?
Amúgy én még csak 33 éve lakom Csepelen és járok hévvel,hajnali 5 órás csúcsforgalomban is,úgyhogy lehet hogy többet tudnék mesélni de semmivel sem rosszabb a helyzet mint a belvárosi járműveken.

Black Hole 2015.06.27. 16:45:21

@gabors: azért tudják megoldani, mert meg akarják oldani. Itt pl a vasútállomásokon alig van személyzet. Van ugyan valami információs ablak, ott tudsz jegyet is venni, de azt szinte senki nem veszi igénybe. A jegyárusítás és információ is automata. Kalauz ugyan van a vonaton, meg kéri is a jegyet, de az igazi szűrést nem ő végzi. Van egy beléptető rendszer, és ha annak nem tudsz jegyet mutatni, akkor zár előtted. Legtöbb állomáson van kiléptető is, így ha tovább mentél mint a jegyed szólt, egyszerűen nem tudsz segítség nélkül kimenni a peronról. A villamos dettó. Van minden megállóban jegyautomata,ahol a rossebb tudja hány variáció szerint vehetsz jegyet. Válogathatsz a három megállóstól a havi korlátlan utazásig,vagy akár a villamos+busz kombinált jegyig. Mondjuk a villamoson szokott jönni ellenőr, mikor azzal jártam dolgozni, kb 1 héten a tíz út alatt vagy háromszor is szokott lenni. Mit gondolsz, hogy akik le szoktak olyankor sürgősen szállni, angolul beszéltek-e egymással?

venszivar 2015.06.27. 19:03:32

hilda! ide bármekkora, bármilyen barom beírhat!?!

AKKOR ÉN LÉPEM!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.27. 20:49:03

@Manyecska: Ha én főzöm a hűslevest, teszek bele piros paprikábúl vitaprixt, és mindig lecsesznek.... :(
A kis patkány csírák reggel csepel felé meg feleszik a kutyaszaros dorgós csülküket a plüssre.
Mondtam nekik remélem anyád ül először le a sámlira.

Atörökk 2015.06.27. 21:00:36

@Black Hole:
és

némelyik

nagyon

ügyesen

használja

az

entert.

venszivar 2015.06.27. 21:59:24

@Manyecska: te CSIPOGÓ PICSA! xd, xxd, xdd, xxdd, xddd, xxxd.

Black Hole 2015.06.27. 22:12:49

@Atörökk: elcseszted! Hiába nyomod az entert, ha használsz ékezetet, írásjelet, valamint egy szóban nincs min 3 hiba, ráadásul amit írsz, annak harmada nem értelmezhetetlen :)

gabors 2015.06.27. 22:34:08

most voltunk fagyizni mielott az esni kezd az eso ... egesz delutan es talan holnap is

igaz a fagyizas csak a felesegem miatt volt beiktatva amugy a kutyat setaltattuk se puncs se vanilia csak csoki !!!

Black Hole 2015.06.27. 22:39:27

@gabors: tegnap tankoltunk be tejszínnel. Asszem szólok is, hogy fagyit kéne főzni. Elfogyott a vanília.

Black Hole 2015.06.28. 00:13:07

A szavazásnál kimaradt a "...mindegy, azért sunáznám! "

gabors 2015.06.28. 01:04:12

@Black Hole: van savazas is :-) hol annyit soha nem gorget le hogy azt megtalaljam .....

Black Hole 2015.06.28. 01:07:49

@gabors: pedig nagyon izgalmas :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 01:16:14

azert cask szolok a Romai Papat
Feri ba'-zni, az cseled tempo

Manyecska 2015.06.28. 06:33:09

Es most irany a festoi Köbanya..posztet nem tudja mit veszit xd ja dx. Ferencpàpahegy.

Escaped 2015.06.28. 09:03:33

@gabors: Ugye, legalább megpróbáltad végigolvasni a hozzászólásomat?

Sajnálom, hogy nem sikerült.

@hagyma: Ah, nemcsak cseléd... Indexes.

Valahogy ,,most" divat lett. Mivel a c, zs, esetleg muzulmán érzékenységet nem lehet sésteni, elég kevés frusztráció-oldó szidnivaló maradt.

A mosónők korán halnak 2015.06.28. 09:24:43

xdd hahh viasat6.ot nezzetek..sirok xdd

milyennőazilyen 2015.06.28. 10:00:35

kabátoshús+sült újkrumpli
én nem tömegközlekedek, néha kibírom, hogy nem iszok :), mondjuk ez a házi csokilikőr nagyon fajin, egs

milyennőazilyen 2015.06.28. 10:05:01

kaptam szórólapot a Média Marktól, csütörtökön -5%-10%-15% -os engedmény lesz, akarok venni egy billentyűzetet a tvhez, múltkor 10 volt, most kíváncsi leszek mennyi az annyi ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.28. 11:58:55

@milyennőazilyen: A tévén nem lehet írni, nm tudod belefűzni a papírt :D

Black Hole 2015.06.28. 13:06:01

@Manyecska: maradj otthon, oszt' nézd a viasat 6-ot! Jobban jársz! Sírni fogsz a röhögéstől :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 13:43:48

@Escaped: vanilia fagyit keszitenek mazsolaval

Black Hole 2015.06.28. 13:49:38

@Escaped: rossebb tudja, de
@Agresszív étcsokinyúl: azt mondja, hogy sír, gondolom a röhögéstől, ezért gondoltam, hogy
@Manyecska: jobban jár, ha nem megy sehova, hanem bámulja inkább a tv-t! Úgyis egy csomó közös dolog összeköti őket, akkor már a tv nézés is legyen közös program. Belegondolok épp ésszel, ez másként nem is lehet :)

Escaped 2015.06.28. 13:59:45

@hagyma: Tádé is meleg? Szegény Mazsola!

@Black Hole: Gyanúsan egyek ezek ketten...

Black Hole 2015.06.28. 14:04:55

@Escaped: skizofrénia esetét látod fennforogni tán? :)

milyennőazilyen 2015.06.28. 14:05:04

@ColT: van benne valami, a szalagnak sem találom a helyét :O

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 14:05:41

@Escaped: a vanilia fagyesz meg a futrinka utcaban is hideg

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.06.28. 14:24:10

Csokoládé vanília, nyal az egész família.

Black Hole 2015.06.28. 15:15:54

A puncs is nagyon kell :)

Atörökk 2015.06.28. 15:33:57

@Black Hole:
jó,

cask

ugy

eszembejutot

venszivar 2015.06.28. 15:46:53

barom! nem véletlen lett buzi az a táj, éppen ott ahol te tengődsz...barom!

Már meging egy nick 2015.06.28. 16:19:10

Máriának az embertársaival van gondja. Hogy ebben a világban kell élni. Ezekkel. Új életet kell kezdeni Szíriában ott nincs ennyi gond a tömegközlekedéssel.

Ha rosszak a járművek akkor mért, ha jók akkor ezeknek minek...?

Valamin fel kell háborodni na.

Nemrég egy face csoportban egy nő azon háborodott fel, hogy lámpasort építenek és amíg kötött a beton a földből kiálló kábeleket leszigetelték, a kiálló betonvasakra meg tettek egy deszkát bele ne essen valaki - szerintem teljesen jó döntés - el nem hinnétek, a felháborodás tárgya az volt, hogy a kiálló kábelvégek egyesek szerint fallosz alakot formáztak és valaki ki volt akadva, hogy menjen el arra a gyerekeivel... én ezt a hasonlóságot még csak észre se vettem, csak amikor a hozzászólásokat olvastam akkor jöttem rá mi a gondja. Vannak emberek akiknek egyszerűen az életük része, hogy felháborodjanak :)

Black Hole 2015.06.28. 18:13:24

@Atörökk: jo less
cask ygakorsolj
megmendeeg sock
a ekezet plus irasjel
caskxoltam

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.28. 18:25:02

@Már meging egy nick: Szíriában egyre kevesebben fogják zavarni, mert mindenki eljön onnan.

Amúgy ja, sokaknak irigylem a problémáit.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.28. 18:26:11

@milyennőazilyen: Ja meg, ha bedugod a billentyűzetet a TV-be, ugyanolyan szar műsor lesz benne, mint ha nem ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.28. 18:32:06

@Black Hole: Azt mondod, kezd túltengeni a revela... relave... revalencia itt?

Józsi, a migráns köcsög 2015.06.28. 18:52:28

@ColT: nemigaz, hogy nem tudod leírni hejesen: REVELENCIA!!!!

Black Hole 2015.06.28. 18:55:03

@ColT: hát az izé teng túl! Az a valami, amitől olyan hogyishívják feeling less!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 19:03:29

ma esti programunk
@Atörökk: kocsma - berug
@venszivar: Tanya-tyuklopas
@ColT: hegyre fel -foto
@Black Hole: konyha- vanilaa fagy tejszinhab

venszivar 2015.06.28. 20:02:43

barom! te meg kukázol, meg várod az indiánt, hogy mennyit kaszált össze a niggerektől!:):D te barom!

atörökkk 2015.06.28. 20:03:32

@hagyma: vaú! Vaúú vaú vaúúúú!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 20:18:45

@atörökkk: megerkeztel es koszonsz a nejednek?
azert tudod az illemet, ez szep
@venszivar: nem, a kedves felesegem nem indian, amugy sorozgetek, baseballt nezek es fogadok rajuk eloben
egyeb kerdes?
vasarnap sosem kukazok, az az Ur napja

igazságos 2015.06.28. 21:56:14

@Black Hole: á, neki meg nekem se megy a házasélet

venszivar 2015.06.28. 21:57:36

barom! A hugyost kifelejtettem, ezek szerint csak a strichelés stimmelt! az is valami! de, hogy büdös niggereid a sógoraid... tudsz te élni. te barom!:):D

Black Hole 2015.06.28. 22:02:11

@igazságos: ezzel sokan vannak így. Csak egy csomóan házasságban élnek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 22:16:55

@venszivar: a rsszizmusra es kurvazasra nem tartottam meltonak reagalni
annyit pontositottam Mary nem indian
de vannak indian ismeroseim, nagyon jo fejek
kaptam toluk kulonfele keziszottes takarokat ajandekba
sot van ponchom is

igazságos 2015.06.28. 22:17:20

@Black Hole: majd elválnak 20 év múlva úgyis :)

igazságos 2015.06.28. 22:18:45

@venszivar: most mit izmozol, téged is ki fognak nyírni a menekültek, hacsak nem hiszik azt, hogy te is közülük való vagy. XD

Black Hole 2015.06.28. 22:30:21

@igazságos: Áááááá, nem biztos! Van aki ahhoz is hülye. Sokan meg inkább kinyírják a nejük/férjük. Legjobb lenne a többnejűség. Az ember elvenne 2-3 dögös szexmasinát, 1 jó házvezetőnőt, meg 5-6 nagy teherbírású, dolgos asszonyt, akik az egész idillt finanszírozzák. Így aztán nem is nagyon zavarna, hogy holnap megint hétfő.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 22:37:18

@Black Hole: ezeket a poziciokat Igi onmagaban megoldja

Black Hole 2015.06.28. 22:47:24

@hagyma: azért ezt gondold végig! Hogyan tudna szexuálisan kényeztetni, miközben főz, és ablakot pucol, mindeközben meg ugye szántani kéne neki, hogy pénz is legyen?

igazságos 2015.06.28. 22:48:10

@Black Hole: mondjuk azt sosem szoktam értnei, hogy ha egy pasi elhagyja a családját, ráadásul kicsik a gyerekek, az új szerető kedvéért, aki gyorsan teherbe is esik, miből gondolják ezek a nem nevezhető egyedek, hogy a pasi örül annak, hogy az új játékszerük rögtön pulyákat szül neki!?

Nem azért választasz szeretőt, hogy az rögtön gyerekkel bombázzon, mikor azt a feleségedtől is megkaptad.

Most meg az a bünti, ha elválsz, hogy a kicsi gyereket nem engedik az apjukhoz, mert kivétel nélkül az anyjuknál maradnak.

Sose hallottam olyanról, hogy egy elvált pasi magához vette volna a kölyköket.

Ez a gond, hogy már a pasik is eltartatnák magukat a nejjel, ha az meg nem dolgozik, akkor meg azt hiszik, bármit megtehetnek ezen a címszón, hogy majd el lesz tartva úgyis.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.06.28. 22:52:11

@Black Hole: hat Te nem ismered Igit....
@igazságos: en az oregecskedo feleseg levaltasat ugyanilyen szarnak tartom
sorolhatnam az ismert neveket, akik 50-60-esen csereleik le a hazastarsukat fiatalabb noert, leszarva az oregecskedo feleseget aki vegigrobizta veluk az eletuket
hat en egyszer en is elvaltam, de a gyerek mar nem volt kicsi es nem volt harmadik
az elet furabb a szarnal

igazságos 2015.06.28. 22:56:36

@hagyma:

keményen meg kell rendszabályozni titeket pasikat, néha, mer elkanászkodtok, mint a törökk

Black Hole 2015.06.28. 22:58:46

@igazságos: na ja! Oszt' mikor az új nyanya is lapátra kerül, akkor meg csodálkozik. Pedig sejthetné, hogy aki vele félrelépett, az mással is félre fog.

Black Hole 2015.06.28. 23:00:17

@igazságos: sok férfi azért lép le, mert az asszony nagyon meg akarja rendszabályozni.

igazságos 2015.06.29. 01:32:16

@Black Hole: persze, akkor vállaltátok ezt, mikor feleségül vettétek. :)

most az a divat, hogy könnyű házasodni, de még könnyebb elválni

régen tisztelték, szerették, becsülték egymást, diszkréten voltak a szeretők is tartva, vagy olyan, akivel nem sértetted meg a nejed (öreg vén trotty 20 éves csajjal)

értem én, hogy 30 év után már csak barátok vagytok az asszonnyal, de attól még nem muszáj kitolni vele

mondom, mindenki meghülyült mostanság, ponn ezért akarok férjet! :)

Black Hole 2015.06.29. 02:00:06

@igazságos: lószart! Senki nem azért nősül, hogy hű de fasza lesz, majd az asszony jól megreguláz.

Menj csak férjhez, majd meglátod! Majd te is hajtod a magad igazát, meg az urad is, az meg senkinek eszébe nem jut, hogy esetleg a másiknak is igaza lehet.

gabors 2015.06.29. 03:05:09

@Black Hole: ilyen van ma is.

keress ra "Sister Wifes" nemtudom hany szezont elt meg az a valosagshow.

Arizona-ban es Utah-ban meg ma is gyakoroljak ezt, egesz falvak vannak (par eve volt valami nagy balhe) csak nem kotnek "allami hazzassagot" igy a 6-bol 5 feleseg egyedul neveli a gyermekeit es meg welfare-t is kap kozponti adobol amit tobbek kozoet moha es hasonolok fizetnek .... (en is amugy nem is keveset)

Black Hole 2015.06.29. 03:33:23

@gabors: hát basszus, vannak vidám dolgok arra felé is :)
De érdekes népek vannak itt is. Vannak ezek a travellerek, akik hasonlóak a cigányokhoz, de nem azok, csak az életmódjuk fura. Vannak náluk kutya-versenyek, meg kakas-viadalok, meg illegális bunyó, persze kesztyű nélkül, aztán lehet fogadni. De ezek inkább elszigetelt dolgok, csak a bűnügyi híradóból lehet tudni, hogy csinálják. De van egy olyan is, hogy ilyen kis együléses pici lovaskocsival versenyeznek. Nem jut eszembe a neve. Egy ló húzza, tulajdonképpen a két kerékből áll, meg az ülésből. A lényeg az, hogy elég sok ilyen kocsi rámegy a sztrádára, és az nyer, aki messzebb eljut. Gondolhatod, mikor mész az autóval, aztán egyszer csak azt látod, hogy mindenki fékez mint az állat, mert lovaskocsik csapatnak. Persze a rendőrök hamar kezdik őket leszedni, de mire mind megvan, az azért idő. Szerencsére még nem futottam bele ilyenbe, csak híradóban láttam. Nézd meg!
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ireland/9259261/Illegal-horse-race-blocks-Irish-dual-carriage-way.html

gabors 2015.06.29. 03:43:16

@Black Hole: "De érdekes népek vannak itt is. Vannak ezek a travellerek, akik hasonlóak a cigányokhoz, de nem azok"

Vannak azok errefele is az USA-ban es itt ciganyoknak hivjak oket azok is ... ugy is elnek .... vannak mar valodi cigok is foleg romaniabol Manhattanben is magyart ia van mert bar nem valaszolt de latszott ertette mit mondtam neki ....

Black Hole 2015.06.29. 04:05:28

@gabors: ne is mond! Itt is megjelent ez a fajta. De nem hazudtolják meg magukat. Van pár magyar, meg szlovák cigány is, de nem sok! Román és bulgár van rengeteg. Mikor eltűnt az első bronz szobor, nagyon hülyén nézett mindenki, hogy mi történt, csak mi keletiek tudtuk. Volt itt illegális lakásfoglalás, meg minden. Pár repülőt meg is raktak velük, és irány Románia.

2015.06.29. 08:09:25

@saetta26:
Nagy átlagban tuti, hogy nem a jól kereső emberek bliccelnek, aki pedig keveset keres, az kevés adót is fizet be. Szóval az, hogy esetleg az adójából pár száz Ft a BKV-ra megy, az nem jogalap arra, hogy a 9500 Ft-os bérlet hiányában is utazzon.

2015.06.29. 08:18:34

@lezlidzsi84:
És melyik részén? Mert én nemrég meglepődtem, hogy az elvileg mindennek elmondott Észak-Magyarországon a más régióba nem közlekedő, helyközi viszonylatokban mennyire tiszták a kocsik.

Az meg, hogy a Pestre/Pestről közlekedő kocsik koszosabbak az átlagnál, nem annak tudható be, hogy a pestiek átlagban rosszabbak lennének, hanem inkább annak, hogy sokkal több és sokféle ember fordul meg ezeken.

Manyecska 2015.06.29. 08:26:24

@Black Hole: jah az én voltam csak később indultam. most meg később érkesztem.kicsit ottragadtam a pasimnál este-egy hétig nem találkoztunk!-hajnalban felvertük a panelt megin bakker. Mennyit tekertem tejjjóóóisten már a melóhelyemre mire beértem most!:P hazamentem a báli ruhámér' köszönöm hogy elmondhattam. Gyerek eldugta a fogamzásgátlóimat b+.:DDD

AtiSnatch 2015.06.29. 09:22:46

na mi a helyzet a világvégével? a kommenteket olvasva igény az lenne rá.

Manyecska 2015.06.29. 09:34:09

Na, világ bikái! Egyesüljetek!! Lépem:D

2015.06.29. 10:29:53

"a kulturáltabb réteg" ez vagy te?

sztem gyűjtsük a bliccelőket egy tárborban!

Black Hole 2015.06.29. 10:32:00

@atörökkk: nem tom', bár ő mindenhol ott van! Lelke körbe lengi a földet, de erre nagy szüksége is van az emberiségnek. Nélküle kevesebb lenne a világ :)

Black Hole 2015.06.29. 10:37:28

@Manyecska: akkor most ki készített jobban ki? A hapsid, vagy a bicikli? Amúgy a gyerek biztos, hogy eldugta? Nem megette, eladta, vagy a barátnőjével szedeti?

Manyecska 2015.06.29. 10:48:43

@Black Hole: nem, rendet rakott:D de megtaláltam..fél tizenkettőig mostunk a pasimmal mit akarsz :DD a lányok után pakolásztunk mer reggel hazarohant velük a világ túlsó végére vonattal este vissza is ért: felsővezeték-szakadás, stb..MÁV én így szeretlek..:P

Black Hole 2015.06.29. 11:01:41

@Manyecska: azért csak nem kézzel mostatok. A régi típusú felültöltős mosógépek egész jók voltak, mikor centrifugáztak. Azért közben kapaszkodni nem ártott közben. :)

igi1 2015.06.29. 11:41:44

@AtiSnatch: nyugi, majd szólni fogok, mikor lesz :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.29. 11:49:22

.@Black Hole:
known as a sulky

Mintha íreknek írná a cikk és nem cigányoknak

Black Hole 2015.06.29. 11:57:25

@horex: szerintem én sem mondtam, hogy cigányok.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.29. 12:03:30

@Black Hole:
Igazad van!
Csak ahol már a cigány szó felmerül, rögtön arra asszociálok :)

♔batyu♔ 2015.06.29. 14:26:07

Különösen frankó lesz, ha ehhez majd hozzájönnek olyanok, akikhez képest még az írástudatlan putris cigány is túlképzett technikailag és szociológiailag.

_parmenion_ 2015.06.29. 17:10:19

Én néha bliccelek.

De azért korrektül fizetek is a Bkv-nak.

Én 6 hónapon keresztül többnyire kerékpározom. Szar időben, vagy ha jó ruha kell, és nem tudok átöltözni, akkor BKV. Átlagosan 6 napból egyszer. Erre a célra veszek 3*10 db gyűjtőjegyet. Ez kb 1 havi bérlet, arányosan amit használok, azt ki is fizettem. Mivel csak a munkába járáshoz napi négy jegy kell, így sajnos a BKV szabályi szerint bliccelek. :( Ha lenne ehhez hasonló biciklis bérlet konstrukció, akár bubival kombinálva, én megvenném, becsszó!

És akkor a számok: Évi 126 000 Ft céges bérlet, illetve évi 63 000 Ft jegy és bérlet, tehát kettőnknek évi 189 ezer Ft-ot fizetek utazásra. Ez azért nem kevés. Éves szinten ennél csak kajára és távfűtésre költünk többet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.29. 18:39:42

@Józsi, a köcsög: REVERENDA?

@Black Hole: Ja bocs
A feel ing az milyen ruhadarab?
Mert a tréningben edzel az oké. Meg vonatozol.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.29. 18:41:13

@♔batyu♔: Na mi van, most nem csillivilli a tömegközlekedés, meg nem teljesít jobban?

Black Hole 2015.06.29. 18:45:16

@ColT: az egy olyan ruhadarab, amit lenéztél egy dögös nőről.

Escaped 2015.06.29. 20:37:21

@Black Hole: ;-)
A kicsi kcsi fogat (az ügetőn), vagy kóla (így írva) a régi nyelvben.@horex:

@hagyma:
-Melegen ajanlom dijnyertes soreinket!
-Melegen igya meg maga!

@Józsi, a köcsög: Reverend, izé rebarbara, kalendula, na szóval reveláció vagy revolúció.

Escaped 2015.06.29. 20:42:44

@horex: Itt is magyarként hivatkoznak a magyar álkatpolgárságú egyedekre, amikor valami bűn elkövetésével merèzelik meggyanúsítani őket.

Escaped 2015.06.29. 20:44:18

@Manyecska: Világ birkái, egybe süljetek!

Cefrekecske 2015.06.30. 15:27:58

A baj az, hogy a sok hulladék cigányt nem basszák le a járművekről akik tényleg összebasszák. Azokhoz nincs elég szőr a tökükön. Te barom posztoló.
süti beállítások módosítása