Az Extreme Digital régi barátunk, az ügyfélszolgálat ebben a sztoriban is felbukkanó pokrócsága igazán nem újdonság rendszeres olvasóink számára. Az viszont igen, hogy kiszállítottnak állítanak egy meg nem érkezett terméket.
Kedves Homár!
Egy jó másfél hónapra visszanyúló történetet szeretnék megosztani arról, miért nem fogok soha többé az Extreme Digitallal üzleti kapcsolatba kerülni.
Április 24-én rendeltem tőlük egy készleten lévő hajvágót, illetve egy beszerzés alatt álló mobiltelefont (90 ezer forint értekben).
Május 15-én jött legközelebb levél (ez idő alatt többször ígérték telefonon, hogy be fog a termék érkezni), ekkor küldtek számlát is. Még ezen a napon ki is fizettem bankkártyával, hogy mielőbb megkapjam. Az ekkor már három hete leadott rendelésben még úgy jelöltem meg, hogy kiválasztom a szállítás időpontját, de ezt akkor még nem lehetett megtenni, így 19-én kaptam észbe, hogy valószínűleg ezért nem jött még meg a kifizetett két készülék.
Ekkor jött két egymásnak ellentmondó email, az egyikben törölték az egész rendelésemet (ezt nem kértem), a másikban újra ott szerepelt hogy megrendeltem. Végül telefonon sikerült tisztázni a dolgot, javították a hibát, jött egy sokadik email, amiben a telefon viszont már nullás tételként szerepelt. Két napra rá meg is kaptam az egy hónapja is készleten lévő hajvágót, telefonnak nyoma sincs.
Valójában innentől kezd érdekes lenni.
Mivel elutaztam és kellett a telefon, az ügyfélszolgálatuk pedig nem tudott a történtekre magyarázatot adni, így lemondtam róla és megvettem máshol. Kértem, hogy utalják vissza az árát a megadott bankszámlámra, amit 23-án a beszélgetés után küldtem el emailben. Erre akkor ígéretet is kaptam.
Június 1-én jött a válasz levelemre, aminek a szövege a következő volt: „Rendszerünk szerint megrendelése időközben átvételre került. Türelmét köszönjük.”
Mivel külföldön voltam írtam egy új emailt mennyire botrányos amit művelnek, erre már nem érkezett válasz.
Június tizedike körül telefonáltam újra, már lassan egy hónapja tartoztak nekem a 90.000Ft-al. Az ügyfélszolgálatos pökhendi módon elutasította hogy ő bárkit kapcsoljon nekem (műszaki okokra hivatkozva), azt állította nem lát rá a számlázási rendszerre, nem tud kollégát adni, de ismételten megígérte, hogy valóban jogos a követelés és küldjem el nekik a számlaszámomat és utalnak. Mikor felhívtam a figyelmét, hogy megtettem ezt hetekkel ez előtt sem tudott mást ígérni, gyakorlatilag lerázott.
Ma 17-én még mindig semmi hír felőlük, gyakorlatilag csak teljes káosszal és az ügyfelek felé mutatkozó arroganciával találkoztam. Én most a rendőrségi feljelentést fontolgatom, kérdésem hogy mit tennétek a helyemben?
Addig is mindenkit óvva intek a náluk történő vásárlásról.
Máté
AtiSnatch 2015.07.01. 09:52:31
Az antiochiai szent kézigránát 2015.07.01. 10:01:21
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 10:07:18
Vett volna Samsungot 250ezerért , annak csak a gombja löttyen, de nem vész el
♔bаtyu♔ 2015.07.01. 10:09:06
Egyébként ötletként írom másoknak, egy szöveges file-ban vezessék az itt előforduló cégeket, éttermeket, szállodákat. Nem nagy munka, viszont jól jön a lista.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 10:16:31
1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. X. ép.
Ügyfélszolgálat
1033 Budapest, Reményi Ede utca 23.
Telefon:(1) 452 0090, (30) 222 7777
Kapcsolattartó személy:
Rácz Zsolt, ügyfélszolgálati vezető
Egy téglát kell rákötni az emilre és úgy beküldeni nekik
Olyan nincs hogy egy ügyfeles ne lássa a számlázást, a tranzakciókat
Dehamágis lenne, akkor fel kell égetni.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.07.01. 10:19:20
vadász... vadász... :o)
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 10:24:12
Felperzselni az iyleneket
Anno a Mistrál volt hasonló személyes vásárlás esetén is .Panaszok áradata ment a neten
kicsitomi 2015.07.01. 10:25:35
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 10:32:57
ne olvasd el 2015.07.01. 10:36:27
borso 2015.07.01. 10:45:42
kicsitomi 2015.07.01. 10:56:54
Kultúrhelyen ez nem okoz problémát.
Manyecska 2015.07.01. 10:58:33
cupcake25 2015.07.01. 10:59:38
_____________ 2015.07.01. 11:02:34
:-D
_____________ 2015.07.01. 11:04:11
lobster thermidor 2015.07.01. 11:08:02
Csak szólok, hogy azt te csak hiszed, hogy olcsóbb volt, mert így kerül a legtöbbe a dolog. Ugyanis a nyakadba akasztottak minimum 1 év hűségidőt, ráadásul kizárólag annak a szolgáltatónak a kártyájával használhatod a telefont, aki állítólag "óccsóért" adta el neked.
Manyecska 2015.07.01. 11:10:28
LatexMátrix 2015.07.01. 11:17:16
@Manyecska: nem gondolod, hogy ez a meredek ívű blogolás méltatlan a végzettségeidhez és az azokból fakadó, feltételezhető viselkedési mintáidhoz&témáidhoz? Ha Máltán jártál volna isiba, máltatlant írtam volna. Az fergeteges lett volna...
@ne olvasd el: az ki az? Nem olvasok bulvárt.:P
@♔bаtyu♔: a notepadnál jobb a kiterjesztett, közösségi notepad, a közösség ereje ötvöződhet egy online .html hirdetményben. Na jó, lehet .php is... De várj, inkább papíroson (franciakockás) vezetem itthon, magamnak, biztosan up to dáte vagyok és egymagam többre megyek. Vannak ötletek.
@borso: ha kiküldöd nekik szöveges fájlban, megértik.
@kicsitomi: ez igaz. Azonba' kultúrjelenségeket haluzni balkáni területbe, azok alapján eljárni az önszivatás jegyébe', na az az igazi ottobaság!
@horex: a Mistral nem lehetett, olyan aranyos figurávalkisemberrel reklámozták magukat! Szóval emiatt nem lehettek rosszak eleve.
Máté, megkérdezhetem milyen nemű egyén rázott le? " (műszaki okokra hivatkozva), azt állította nem lát rá a számlázási rendszerre, nem tud kollégát adni"
Legjobb szövegek... Nem tudom, ilyenkor miben bíznak? Leggagyibb verbális textúra okán kis időt nyernek, ami alatt majd jól elfelejtődik a kárigény vagy mi? Annyira belehánynék a zsebükbe meleg nyári napon (mintamai) az ilyen kis tili-tolitól. Gyakorlatilag. Hányást, hánytatást válalók Jó Áron.
@Az antiochiai szent kézigránát:
máskor meg mindig azt hirdetik, hogy csak szolgáltatónál ne. Ne hallgass senkire elve beválhat?
Komojtalan 2015.07.01. 11:32:31
Manyecska 2015.07.01. 11:45:34
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.01. 11:49:39
Manyecska 2015.07.01. 11:50:59
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.01. 11:55:52
Itt volt a hiba.
Mondjuk ha szerintük valaki átvette, és ki van fizetve, akkor lehet feljelentést tenni lopásért... Nézzenek mást hülyének.
Manyecska 2015.07.01. 11:56:07
CsakMintTe 2015.07.01. 11:58:50
Manyecska 2015.07.01. 12:03:19
Thule 2015.07.01. 12:10:56
OK igen lehet azzal jönni, hogy ha sérült stb akkor mi van.... de AKKOR IS van olyan helyzet, amikor a szaros utánvétet nem tudod megoldani, vagy mert nem hordozol magadnál minden nap pl 100 ezret, várva várván hogy az a nyomi csomag megérkezzen.
Nem láttok tovább megint a saját orrotoknál és már ez mióta így megy...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.01. 12:22:03
hat akkor kene cask igazan!
azt mar tuti atveszik
dani27bpbp 2015.07.01. 12:22:10
Extreme Digital Zártkörűen Működő Részvénytársaság
1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. X. ép.
Adószám: 14174179-2-44
lobster thermidor 2015.07.01. 12:34:53
Én nem egyszer vásároltam már az e.d. - nál, de soha nem fizettem előre, csak a termék átvételkor. Számtalan opció van, nyilván lehet rosszul választani, de előre fizetni azt nem! Egyébként nekem, mivel sokat utazom, sokkal többet jelent a szolgálatótól független telefon, mint mondjuk a néhány hónapos részletfizetés, vagy a kedvezőnek ígérkező tarifa. Nyilván az anyagi helyzet függvénye is, hogy ki, és mit engedhet meg magának.
atörökkk 2015.07.01. 12:36:41
Manyecska 2015.07.01. 12:37:39
dervish69 2015.07.01. 12:40:10
Tovább nem is olvasom, a hülyeség határtalan. Nem olvasott elég hasonlót ezen az oldalon?
dervish69 2015.07.01. 12:44:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.01. 12:45:37
mashogy ki sem hozzak
talan a pizzat igen
/bar nem sok mindent rendelek, ha kell valami,beulok a kocsiba es 1 ora
a telefon szolgaltatom, meg az egesz orszagban mukodi
sikeres-e vagyok?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.01. 12:47:38
de ha mar nem, akkor surgosen utalja vissza a penzt
LatexMátrix 2015.07.01. 13:00:57
@hagyma: "sikeres-e vagyok? "inkább csak amerikai.
"nem inkabb a ceget kene ekezni" De, de egy kis élerevalóság sem árt. Az élethez. Ehhez mondjuk minimum át kell esni a tűzkeresztségen. Nem tudjuk hányadik esete ez a poszternek. Ha sokadik, és nem tanul saját önszopatásaiból, akkor sikeres (önszopatásban).
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.01. 13:09:13
azt en mindig mondom, ha rendelek, cask nagy, komoly , bejaratott cegtol teszem, akiknel ott van a cucc a raktarban es kuldik ki izibe
Komojtalan 2015.07.01. 13:09:42
Zoan11 2015.07.01. 13:18:54
sarostehen 2015.07.01. 13:29:11
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.01. 13:34:19
holnap indul
lobster thermidor 2015.07.01. 13:44:04
Én nem hozatok semmit házhoz, mert nincs kedvem a futárra, vagy a kiszállításra fél napokat várni. Ezért inkább felülök a motorra, és elmegyek a hozzám legközelebbi boltba, ahol van raktáron. Ott pedig előbb kézbe veszem a cuccot, utána pedig vagy készpénzzel, vagy kártyával fizetek.
Ez eddig még jól működött.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.01. 13:50:39
nem kell itthon lennem, leteszik az ajto ele
Bluemotion 2015.07.01. 14:03:42
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 14:22:22
Mistralrol van elég cikk a neten archiválva
szamitogep.hu/forum/threads.php?fcount=&alkategoriaid=25&id=&fid=comments&adbase=0&adstep=10&adcount=168&forum=Mistralos+hazugs%E1gok%21&alkategoria=Hardver&forumid=160651&adsort=0
homar.blog.hu/2008/02/20/razzia_a_mistralnal
cupcake25 2015.07.01. 14:28:49
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.07.01. 14:35:31
Addig nem fizetett, míg elvileg nem volt raktáron. Érdemes lett volna elolvasni. Azt írta, a számla kiállítását követően fizetett, az meg elvileg akkor történt meg, mikor meglett a cucc.
Volt egy termék, amit náluk és Miskolcon egy kis üzletben lehetett megvásárolni az országban. Akkoriban pösti voltam, de inkább a miskolci bótból intéztem a vásárlást, minthogy ezeknek egy petákot is perkáljak.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.07.01. 14:59:38
Vazze,
2011-ben/nem elirás/ egy elszámolási storno után 615Ft túlfizetésem keletkezett egy cégnél
Most tünt fel hogy mi ez a pénz ami online mindig feltünik
Emil, és most kaptam a választ hogy most jóváirják
Na?
Leirom a nevét Fögáz!
A poszttoló vegyen máskor gázt
Azt elöbb leszállitják és utólag kell fizetni
Az antiochiai szent kézigránát 2015.07.01. 16:01:11
LatexMátrix 2015.07.01. 16:10:25
@horex: ne szólj, mert kiderül, hogy téves az előjel.:) A Mistrálnál meg nem érezted, hogy az iróniát?
@cupcake25: nem kellett volna belemenni abba, hogy csak megvétel után lehet felbontani. Felénk az ilyet kiröhögik. Komolyan. Amúgy milyen termék az, aminél nem számít, ha karcos?
cupcake25 2015.07.01. 16:17:01
LatexMátrix 2015.07.01. 16:24:38
Aureliano Buendía 2015.07.01. 16:38:14
Megnézi, hogy hol lehet kapni, oszt vagy odamegy, vagy ott rendeli meg. Utánvéttel.
De ameddig szar van, legyek is lesznek.
dervish69 2015.07.01. 17:38:33
Egy a lényeg. Megrendelem, kihozzák, átveszem, kifizetem. Egyenes út.
Van/nincs/majd lesz/talán ezek bizonytalan dolgok. Miért megy bele számtalan ember? Utána meg csak siránkozik.
Én sajnálom a pórul járt emberket, én is estem pofára. Ám sokat lehet tanulni, vagy inkább okulni mások hibájából. Ezen az oldalon meg különösen sokat lehet tanulni, a kommentek ordítják az arcba: NE FIZESS ELŐRE!
Black Hole 2015.07.01. 19:05:57
Escaped 2015.07.01. 20:47:10
Black Hole 2015.07.01. 21:08:04
kozkozkoz 2015.07.01. 21:37:56
Escaped 2015.07.01. 21:45:19
Megérte!
Kicsúszott a kurva, szar tokból, betört a kijelzője. :-(
www.pcx.hu/pcx_upload/termek-kepek/19/b/Concorde_tab_Rokee_feher_tablet_tok_1.jpg
Black Hole 2015.07.01. 21:58:35
Ja, és boltban vettem.
Tomasz_a_gozmozdony 2015.07.02. 07:12:20
vanek ur 2015.07.02. 16:22:56
Itt volt a hiba.
A lehető legjobbat tette, hogy kártyával fizetett - ha már előre. Be kell menni a bankhoz, bemutatni a levelet az elállásról (és ha van, annak edigitalos tudomásul vételét), és szólni, hogy még nem kaptad meg a pénzt.
Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2015.08.07. 10:57:48
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.07. 11:09:00
Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2015.08.07. 11:27:39
Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2015.08.07. 11:30:05
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.07. 12:11:40
Énszerintem arra érdemes hagyatkozni, amit a futárcég mond. És akkor tuti, ha már gépkocsin van. Illetve akkor se tuti, mint sok posztban láttuk már itt a Homáron.
Nekem is tegnap megadott a DPD egy 1 órás intervallumot. Mikor a vége is másfél órája eltelt, betelefonáltam, mer aggódtam, hogy a futár eltévedt, és itt bolyong már két órája, segíteni akartam, nehogy éhenvesszen. Nekem nem adják meg a futár telefonszámát, de egy negyed óra múlva felhívott, hogy negyed óra múlva jön. Háromnegyed óra múlva jött is szegénykém. Vigyorogtam rá, mint a tejbetök, nem is értem, hogy tudnak egyesek ilyenen bosszankodni. Jobb, mint egy cseplinfilm.
Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2015.08.07. 14:31:15
tudod, nem nagyon értem azt, aki itt pl azt írja, hogy nem szabad előre utalni, csak futárnak... ha így gondoljuk, akkor maradunk balkán. ahogy azt sem gondolom, hogy a megadott szállítási idő smafu, és a majdcsak ideér, az a normális. nem.
A futárról. A főnökük normális volt, felhívott, amikor már látta fizikailag is a hűtőt. Ez oké. De azt keményen elbaszták, amikor azt kértem, hogy másnap az első fuvarok közé tegyék, erre az utolsó lett. Nem csinos.
Le fogom bokszolni ezt az Edigitallal, nem szoktam feladni. 5% kedvezmény a következő vásárlásból vicces.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.07. 14:42:37
A kipróbált, bejáratott helyekre nyugodtan lehet előre utalni.
Ha SPAM-ben kapja az ajánlatot, és még előre utal is, az klinikai eset. Ha már ellopják az idejét, miért ne lopnák el a pénzét...
"azt kértem, hogy másnap az első fuvarok közé tegyék"
Ez valszeg túl nagy kérés. Pl. ha ketten kérik, már nem megoldható.
"Le fogom bokszolni"
Nem sok esélyt adok, de azért szurkolok neked. Majd jelentsd az eredményt!